سه شنبه ۲۹ خردادساعت ۲۰:۱۸Jun 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای پارسینه 27 مهر 1394 - parsine.com

پارسینه 29 اسفند 1393 پارسینه 31 فروردین 1394 پارسینه 30 اردیبهشت 1394 پارسینه 31 خرداد 1394 پارسینه 31 تیر 1394 پارسینه 31 مرداد 1394 پارسینه 31 شهریور 1394 پارسینه 30 آبان 1394 پارسینه 30 آذر 1394 پارسینه 30 دی 1394 پارسینه 30 بهمن 1394 پارسینه 29 اسفند 1394 پارسینه 1 مهر 1394 پارسینه 2 مهر 1394 پارسینه 3 مهر 1394 پارسینه 4 مهر 1394 پارسینه 5 مهر 1394 پارسینه 6 مهر 1394 پارسینه 7 مهر 1394 پارسینه 8 مهر 1394 پارسینه 9 مهر 1394 پارسینه 10 مهر 1394 پارسینه 11 مهر 1394 پارسینه 12 مهر 1394 پارسینه 13 مهر 1394 پارسینه 14 مهر 1394 پارسینه 15 مهر 1394 پارسینه 16 مهر 1394 پارسینه 17 مهر 1394 پارسینه 18 مهر 1394 پارسینه 19 مهر 1394 پارسینه 20 مهر 1394 پارسینه 21 مهر 1394 پارسینه 22 مهر 1394 پارسینه 23 مهر 1394 پارسینه 24 مهر 1394 پارسینه 25 مهر 1394 پارسینه 26 مهر 1394 پارسینه 27 مهر 1394 پارسینه 28 مهر 1394 پارسینه 29 مهر 1394 پارسینه 30 مهر 1394 
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۲۳:۵۶    
مضمون ستون یادداشت روز دوشنبه روزنامه ایران به قلم محمد صادق جنان صفت روزنامه نگار به موضوع بسته ضد رکود پرداخته می افزاید: مدیران دولت ها درهر سرزمینی ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۲۳:۳۹    
دخالت مستقیم روسیه در سوریه معادلات این کشور و خاورمیانه را به هم زده است و کسی هم نمی تواند منکر این امر شود ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۲۳:۳۰    
اسامی بازیکنانی که نمی توانند تیم هایشان را در هفته نهم رقابت های لیگ برتر همراهی کنند اعلام شد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۲۳:۱۸    
مدیر کل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی کشور از تشدید بارش در استان های گیلان و مازندران و کاهش دما در استان های واقع در نوار شمالی کشور به ویژه سواحل دریای خزر از روز چهارشنبه خبر داد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۲۲:۵۶    
زن جوان وقتی متوجه شد همسرش به جای ماموریت کاری همراه دوستانش به مسافرت تفریحی رفته است، برای ادب کردن او با مراجعه به دادگاه خانواده مهریه 1360 سکه ای خود را مطالبه کرد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۲۲:۲۶    
آمنه بهرامی مشهورترین قربانی اسیدپاشی، فرسنگ ها آن طرف تر از وطن در بارسلون توسط پزشکان اسپانیایی تحت درمان قرار دارد و امیدوار است بعد از سال ها تلاش بتواند بینایی اش را به دست بیاورد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۲۱:۵۶    
تهیه کننده و نویسنده پایتخت درباره زمان ساخت سری پنجم این مجموعه توضیحاتی را ارائه دادند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۲۱:۲۶    
رییس پلیس آگاهی ناجا سرقت از منازل به وسیله دستگاه های گنج یاب و طلایاب را تکذیب کرد و گفت که تاکنون به چنین پرونده ای برنخورده است.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۲۰:۵۶    
روزنامه "ایندیپندنت" در گزارش خود توافق رئیس جمهور ترکیه و صدر اعظم آلمان برای پیوستن ترکیه به اتحادیه اروپا در ازای متوقف کردن سیل مهاجران به اروپا را "توافقی کثیف" توصیف کرد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۲۰:۲۷    
کلید واژه یکشنبه سیاه در تاریخ مجلس ایران اشاره به یک رویداد تلخ سیاسی - اخلاقی دارد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۲۰:۲۴    
در جریان مسابقات دوچرخه سواری کوهستان ردبول 2015 یک ورزشکار از روی دوچرخه سقوط کرد، اما دوباره بلند شد و با بدن زخمی و صورت خونی رکاب زدن را تا خط پایان ادامه داد. منبع: 55آنلاین
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۲۰:۰۱    
علی کریمی قرار است به زودی در تمرین پرسپولیس شرکت کند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۱۹:۴۶    
در سال 93 بخش خدمات یک سوم تسهیلات پرداختی بانک ها به بخش های مختلف را از آن خود کرده است. سهم دیگر بخش ها در این میان چقدر است؟
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۱۹:۳۱    
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: بعضی ها که حیات سیاسی خویش را در حاشیه سازی می بینند، به فرزندان ایران که در گفت وگو با 6 کشور از حق ایران دفاع کردند ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۱۹:۱۶    
مدیرعامل دومین پالایشگاه بزرگ لهستان از علاقه این شرکت به استفاده از نفت ایران خبر داد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۱۹:۰۱    
مهرداد بذرپاش مدیرمسئول روزنامه وطن امروز به خاطر عبارت توهین آمیزی که سه روز قبل در سرمقاله این روزنامه درباره صالحی نوشته شده بود از او عذرخواهی کرد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۱۸:۴۷    
امیر قلعه نویی دوباره با علی فتح الله زاده و دیگر اپوزیسیون استقلال بار سفر به خارج از کشور بستند ؛ این بار به مقصد کیف.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۱۸:۳۲    
جان کری وزیر امور خارجه آمریکا با بیان اینکه در حال انجام اقداماتی برای لغو تحریم ها علیه ایران هستیم ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۱۸:۲۳    
رییس کل دادگستری استان اصفهان تاکید کرد که به احتمال قوی، اسید پاشی سال گذشته در اصفهان کار یک نفر است.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۱۸:۱۲    
تنها سند سکونت هفت هزار ساله در تهران را از خیابان مولوی به موزه ملی منتقل می کنند تا شاید نهادهای متعهد برای حفاظت از این اثر منحصربه فرد به خود بیایند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۱۷:۵۷    
نایب رییس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران معتقد است: در کمال شوربختی، اقداماتی که دولت قبل در حوزه اقتصاد انجام داده بود، همه آنها مثل سرطان است.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۱۷:۴۶    
فرمانده نیروی انتظامی با اعلام خبر دستگیری عاملان تیراندازی به عزاداران حسینی در دزفول توضیحاتی را نیز درباره اجرای طرح LEZ که شهرداری بنا دارد از ابتدای آبان اجرایش کند ارائه کرد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۱۷:۳۸    
عضو هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس شورای اسلامی می گوید: در صورتی که از روح الله حسینیان به دلیل صحبت رد و بدل شده وی با صالحی شکایت شود و این شکایت به هیات نظارت بر رفتار نمایندگان واصل شود ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۱۷:۲۴    
صریح بودن و در عین حال متعصب نبودن از ویژگی های اجتماعی جامعه ای است که با تحولات آکادمیک سر و کار داشته است. جامعه ای که در آن اصل تعاون را در گفت وگو رعایت می کنند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۱۷:۱۲    
وزیر امور خارجه از بررسی نحوه بهره گیری اقتصادی از شرایط پسابرجام در همایش سفرا در سال جاری خبر داد و گفت ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۱۷:۰۰    
شرکت مایکروسافت برای ترغیب مشتریان به خرید رایانه های جدید ویندوزی، برنامه مشوقی موسوم به "ارتقای آسان" را طراحی کرده است.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۱۶:۵۲    
فرمانده مرزبانی ناجا با بیان اینکه در مبارزه با تروریسم از جمله داعش، باید تمامی کشورهای منطقه متحد و همدل شوند ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۱۶:۳۷    
با سرآمدن زمان نود روزه تصمیم گیری طرفین برجام، توافق هسته ای ایران و پنج بعلاوه یک وارد مرحله جدیدی شد ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۱۶:۲۶    
رادیو ایران در ویژه برنامه عصرگاهی خود داستان قاتلی را پخش می کند که به مدد ایام محرم از قصاص نجات یافت.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۱۶:۱۷    
معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تأکید کرد، خبری که به تازگی مبنی بر ممنوع کار شدن خوانندگان منتشر شده است، صحت ندارد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۱۶:۰۹    
ارنست مونیز وزیر انرژی آمریکا اعلام کرد: کارشناسان هسته ای در این وزارت خانه ما را راهبری می کنند تا به همراه ایران و چین، راکتور تحقیقاتی اراک را به گونه ای کارآمد مدرن سازی کنند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۱۶:۰۶    
در بسیاری از موارد، گلودردها با عامل ویروسی شکل گرفته و مصرف آنتی بیوتیک نمی تواند اثر مثبتی بر روند بهبود گلودرد داشته باشد ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۱۵:۵۷    
وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: برای جبران کمبود نیرو، بیمارستان ها خودشان می توانند نیروی کمک پرستار، بهیار و نیروهای اتاق عمل تربیت کنند به شرط آن که همه آن ها را بورسیه و جذب کنند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۱۵:۴۶    
تبلیغ جالب برند کفش توسط بهنوش بختیاری!
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۱۵:۴۰    
تبدیل وانت نیسان به ماشین عروس
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۱۵:۳۴    
محمدرضا خباز می گوید: یکی از نمایندگانی که در جریان بررسی طرح برجام در مجلس نعره می زد دو مرتبه به خودم گفته است که ما نخواهیم گذاشت در طول این چهار سال آب خوش از گلوی دولت پایین برود.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۱۵:۳۱    
علیرضا نیکبخت بازیکن سابق استقلال و پرسپولیس حرف هایی درباره علت خداحافظی مجیدی و کریمی از فوتبال می زند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۱۵:۲۸    
رهبر معظم انقلاب فرمودند: فاجعه بسیار تلخ و حیرت انگیز منا نباید فراموش شود.دولتهای غربی و دستگاه های دروغگو و منافق مدعی حقوق بشر به نفع دولت رفیق خود سکوت محض کردند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۱۵:۱۱    
وضعیت فرودستانه زنان در جوامع خاورمیانه با تصویرپردازی مردانه از جنگ کنونی منطقه باعث شده است زنان به عنوان قربانیان خاموش جنگ های کنونی بیش ازپیش به فراموشی سپرده شوند ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۱۵:۰۲    
مدیرکل اطلاعات، آمار و مهاجرت سازمان ثبت احوال، از بروز تغییر و پدیده های نوظهور در خانواده معاصر ایرانی خبر داد و گفت: روند تشکیل خانواده های تک نفره و زوجی نسبت به گذشته افزایش داشته است.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۱۴:۴۲    
مدیر گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما گفت: ساخت سری جدید سریال پایتخت5 در نوروز انجام نمی شود و سریال نوروزی شبکه یک سیما نیست.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۱۴:۳۱    
همین ماه بود که میلیاردر نفتی، سه بار به دادگاه رفت و بخشی از طومار کیفرخواست او خوانده شد. این تازه ترین فساد کلان برملاشده در اقتصاد کشور است و متهم آن نیز مانند موارد مشابه قبلی یک مرد است ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۱۴:۲۸    
الیاس قالیباف(فرزند شهردار تهران)؛سردار رادان، جانشین سابق فرمانده ناجا؛ حمیدرضا مقدم فر، معاون فرهنگی سپاه و مدیرعامل سابق خبرگزاری فارس در سفر مکه/منبع:ایستاگرام الیاس قالیباف
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۱۴:۲۲    
سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن ابراز تاسف از خسارتی که با ریزش پیشانی سالن اصلی تئاتر شهر به این بنای تاریخی وارد شده، اعلام کرد نمی توان این مجموعه را برای بازسازی تعطیل کرد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۱۴:۱۷    
فراپه ی مغز؛ اسپرسو دوبل پاچه؛ موهیتوی زبون؛ سالاد سزار سیرابی؛ هات چاکلت اسپشیال بناگوش؛ کاپوچینو آبگوشت مغز؛ ماکیاتو زبون؛ چشم لاته؛ آیس مغز+زبون!
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۱۴:۰۲    
عطش امام حسین و اهل بیتش از زبان حاج اسماعیل دولابی
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۱۳:۴۸    
میدان فلسطین را که به سمت غرب بروید، یکی از درها چهره متفاوت تری از بقیه دارد. حتی اگر نشانی آتلیه فخرالدین فخرالدینی را هم تقریبی بدانید، با دیدن آن در چوبی متوجه می شوید، نشانی را درست آمده اید ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۱۳:۴۸    
مین ضد تانک مینی است که برای از کار انداختن یا از بین بردن وسایل نقلیه مانند تانک ها طراحی شده است. مین های ضد تانک، مانند مین های ضد نفر ،توسط فشار(میزان بسیار زیادی وزن لازم است)، کنترل از راه دور ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۱۳:۴۲    
تسهیلات 25 میلیون تومانی برای مشتریان خودرو، در حالی در بسته سیاستی خروج از رکود دولت قرار گرفته که هنوز نحوه دقیق اجرای آن مشخص نیست و مسوولان بانک مرکزی در حال بررسی چگونگی تزریق آن به بازار خودرو ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۱۳:۴۲    
رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که کشور با چشم باز مسیر مذاکرات را انتخاب کرد و اصلا تصمیم لحظه ای نبوده است.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۱۳:۳۹    
وزیر نفت با بیان این که رسانه ها باید از خشم مردم بترسند و کاری نکنند که تخلفات بابک زنجانی پوشش داده شود، گفت: پول مردم را نمی توان با هوچیگری و سروصدا خورد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۱۳:۳۶    
امام علی (ع) :خداوند چھار چیز را در چھار چیز مخفی نموده:
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۱۳:۳۳    
امام علی (ع) : ھشت کس اگر اھانت دیدند دیگری را ملامت نکنند :
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۱۳:۲۵    
سافت لانچ (soft lunch ) چیست؟ موشک های دوش پرتاب (اعم از ضد هوایی و ضد تانک) موشک هایی هستند که کاربر با قرار دادن آن بر روی شانه خود و با هدفگیری به سوی هدف ، آنرا به سمت هدف شلیک می کند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۱۳:۲۲    
اگرچه بیماران مبتلا به دیابت نوع 2 نیاز به پیگیری های متعدد میزان قند خون و ادامه روند دارودرمانی دارند، اما در کنار داشتن یک شیوه زندگی مناسب ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۱۳:۲۲    
Attack :همانطو که مشخص است به معنی حمله و یعنی یک مامویت جنگی برای حمله هوا به زمین به نیروهای زمینی دشمن
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۱۳:۲۲    
قیمه نذری و به عبارت بهتر غذای نذری به فرهنگ عمومی سرزمین ما در ایام عزاداری ماه محرم تبدیل شده است؛
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۱۳:۱۹    
یکی از مطالعات JAMA Neurology نشان می دهد که رفتارهای مجرمانه امروزی مثل دزدی های خُرد، ورود غیرمجاز و انواع نقض قوانین رانندگی، می توانند نشانه اولیه زوال عقل باشند ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۱۳:۱۹    
از آنجایی که احتمال آلودگی تخم مرغ به باکتری سالمونلا وجود دارد، مصرف تخم مرغ خام یا نیم پز ممنوع است.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۱۳:۱۹    
امروزه هموروئید یک بیماری مزمن و شایع شناخته می شود. تا سن 50 سالگی، حدود 50 درصد بالغین برای دوره ای از زندگی خود با عوارض هموروئید نظیر خارش، احساس ناراحتی و خونریزی مکرر سر و کار دارند ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۱۳:۱۹    
با حمایت بیش از اندازه کودکانی پر توقع بار می آوریم که انتظاردارند دیگران همیشه کارهای آنها را انجام دهند و این با حس استقلال و قدرت و توانمندی کودک منافات دارد ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۱۳:۱۶    
تن فروشی یکی از آسیب های جدی است که تقریبا در تمامی اعصار وجود داشته و به گفته برخی از کارشناسان این آسیب در سال های اخیر درکشور افزایش یافته است ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۱۳:۱۶    
پژوهش های جدید دانشمندان نشان می دهد که پروتئین های ویژه ای در شیر و غذاهای تخمیری طبیعی وجود دارند که می توانند باعث بهبود عملکرد و افزایش سلامت قلب و عروق انسان شوند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۱۳:۱۳    
زندگی شهری با افسردگی و اضطراب همراه است اما چه عواملی باعث می شود این سبک زندگی استرس زا باشد؟
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۱۳:۱۰    
رئیس دبیرخانه شورای ملی سالمندان بهزیستی با بیان اینکه اکنون شش میلیون و 400 هزار سالمند بالای 60 سال داریم گفت: این رقم 8.3 درصد جمعیت کشور را شامل می شود.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۱۳:۰۱    
یک متخصص کودکان با اشاره به اینکه سرماخوردگی و آنفلوآنزا علایم مشترکی دارند، گفت: با شروع فصل سرما بیماری که ممکن است در اعضای هر خانواده ای بروز کند ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۱۲:۴۷    
تفاوت در سطح دیدگاه دو رئیس جمهور فعلی و پیشین ایران باعث شده است تا مردم ، احمدی نژاد و جلیلی را عامل تحریم ها و روحانی و ظریف را رفع کننده تحریم ها بدانند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۱۲:۲۶    
سازمان مدیریت بحران کشور در اطلاعیه ای به تمام سازمان های مسئول، در خصوص پیش بینی های لازم برای وقوع زمستان بسیار سرد، رخداد النینو و سیل شدید در کشور هشدار داد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۱۲:۰۳    
صفحه مجازی Super highlights که از صفحه های پربازدید شبکه های اجتماعی است، ویدئو گل رحمتی را به عنوان گل دیدنی در دنیای فوتبال منتشر کرد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۱۲:۰۳    
رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری صنعت گردشگری را موتور محرکه خروج اقتصاد ایران از رکود دانست و گفت: ما انتظار داریم پس از لغو تحریم ها شاهد سونامی ورود گردشگران خارجی به کشور باشیم.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۱۱:۵۴    
استاندار ایلام در راستای پیگیری آخرین وضعیت حسین رحیمی که در عربستان بازداشت شده با معاون عربی-آفریقایی وزیر خارجه دیدار و گفت وگو کرد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۱۱:۵۴    
خبرگزاری رسا حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: دشمنان برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی پیش رو خواب های شومی دیده به همین دلیل همه مردم و مسؤولان باید هوشیار باشند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۱۱:۵۱    
رهبر معظم انقلاب اصرار داشتند که اینترنت ملی راه اندازش شود
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۱۱:۴۸    
با وجود دو مرتبه در دستور کار قرار گرفتن مشکلات اپراتورهای پست های برق در کمیسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی، هنوز هیچ تغییری در مشکلات موجود این قشر از جامعه به وجود نیامده است.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۱۱:۴۲    
سرشناس ترین سرآشپزهای جهان در لوکس ترین رستوران های جهان، غوغایی همیشگی به راه انداخته اند که برای لذت بردن از آن باید از مدت ها پیش صندلی رزرو کرد ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۱۱:۳۳    
هاشمی رفسنجانی: نگذارید افراطی ها مانع پخش فیلم ها شوند
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۱۱:۳۰    
سرانجام "بسته دولت برای تسریع در رونق اقتصادی" در حالی رونمایی شد که به نظر می رسید اقتصاد کشور پس از رکود دو ساله باید سیاست های انبساطی را برای تحریک طرف تقاضا اتخاذ می کرد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۱۱:۲۷    
مدیر گروه تغذیه بالینی دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان اینکه امروزه افراد تمایل بیشتری به استفاده از مکمل های طبیعی پیدا کردند ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۱۱:۱۸    
وزیر نفت گفت: به شرکت های خارجی که تمایل به حضور در صنعت نفت ایران را دارند توصیه کرد که از دلالان و افراد فاسدی که می خواهند خون ملت را بمکند، فاصله بگیرند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۱۱:۱۸    
مدیر عامل سازمان انتقال خون ضمن تشریح جزییات تفاهم نامه سازمان انتقال خون ایران با انتقال خون فرانسه ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۱۱:۱۲    
در حالی هنوز جزئیات کاملی از سیاست اعتباری بانک مرکزی برای تسهیلات 25 میلیون تومانی خرید خودرو اعلام نشده است که برآوردی از میزان اقساط و سود احتمالی پرداختی برای این وام حاکی از الزام دریافت کننده ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۱۱:۰۶    
فدراسیون کشتی درخواست میزبانی رقابتهای جام جهانی در سال های 2018 و 2019 را به اتحادیه جهانی داد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۱۱:۰۶    
افراد زیادی به دنبال کم کردن وزن و تناسب اندام هستند. حرکات ورزشی خاصی می توانند کمک کنند که فرد بدون کم شدن وزن بدن لاغرتر و متناسب تر به نظر برسد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۱۱:۰۶    
پیرمرد هرمزگانی که به دلیل تاخیر چند ماه در تادیه اجاره بها تصمیم به فروش کلیه خودش گرفت.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۱۱:۰۳    
حدود 80 درصد سیم کارتهای فعال کشور را اعتباری ها تشکیل می دهند با این حال مدتی است کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات مصوبه ای ابلاغ کرده که بر اساس آن محدودیت جدیدی در حوزه این سیم کارتها اعمال شده و ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۱۱:۰۳    
یک کارشناس حوزه خانواده با تاکید بر اینکه باید یک رسانه مخصوص آموزش مهارت های زندگی به اعضای خانواده داشته باشیم، گفت: "مهریه" نمی تواند عامل بازدارنده در طلاق توافقی باشد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۱۱:۰۰    
رئیس مرکز تحقیقات ایدز نسبت به افزایش مصرف شیشه در بین زنان تن فروش هشدار داد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۱۰:۵۷    
یک استاد جامعه شناسی نتایج تکان دهنده تحقیقی که درخصوص تن فروشی زنان صورت گرفته است را ارائه کرد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۱۰:۴۸    
مدیر جهاد کشاورزی چالدران گفت: سیب زمینی های یک کیلویی با همکاری یکی از کشاورزان و کارشناسان این اداره تولید شد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۱۰:۴۵    
سه نفر متقاضی که در شورای پول و اعتبار به تصویب رسید، این موسسه را خریداری کرده اند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۱۰:۰۵    
رییس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری از معرفی پرونده زمین خوارانی که قصد داشتند با ساخت امامزاده جعلی در یکی از روستاهای لواسانات کوچک، اراضی ملی و منابع طبیعی را تصرف کنند، به دادگاه خبر داد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۰۹:۳۸    
منبع: اسوشیتدپرس عکس: حسن جمالی
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۰۹:۱۱    
تصویر دیده نشده از رهبر انقلاب در کنار سید محمدحسینی خامنه ای
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۰۹:۰۸    
تصویر دیده نشده از رهبر انقلاب در کنار سید محمدحسینی خامنه ای
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۰۸:۵۵    
خدا را شکر امروز انقدر ابزار رسانه ای در اختیار مردم هست که لازم نباشد 20 سال دیگر درباره تعارف کنندگاه جام زهر امروز دنبال اسناد بگردیم.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۰۸:۴۶    
مسئولان در کهگیلویه و بویراحمد از گذشته تاکنون همواره شعار گردشگری سر داده اند و در هر سخنرانی و پشت هر تریبونی اعلام می کنند که محور توسعه کهگیلویه و بویراحمد گردشگری است.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۰۸:۱۶    
ماده واحده-در مملکت ایران هیچکس به عنوان برده شناخته نشده و هر برده ای بمجرد ورود به خاک یا آبهای ساحلی ایران آزاد خواهد بود ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۰۷:۲۷    
در جنگ فنلاند با شوروی قبل و در طی جنگ جهانی دوم، فنلاندی ها در یکی از روشهای جنگ روانی خود، به صورت بی رحمانه ای پوست سربازان شوروی را کنده و بر درختان آویزان می کردند تا باعث رعب و وحشت در میان ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۰۷:۰۶    
فروشنده با عجله خود را به من رساند و ضمن تشکر دنباله رشته سخن را به دست گرفت و گفت این کپور در گذشته تعریفی نداشت، تا اینکه پروفسور سمیعی آن را اصلاح کرد!
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۰۵:۵۸    
همسر عزیزم سلام...مدتهاست دلتنگ حرف زدن با توهستم...مدتهاست.....
  • ۱