چهارشنبه ۳۰ خردادساعت ۰۴:۵۹Jun 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای پارسینه 16 مهر 1394 - parsine.com

پارسینه 29 اسفند 1393 پارسینه 31 فروردین 1394 پارسینه 30 اردیبهشت 1394 پارسینه 31 خرداد 1394 پارسینه 31 تیر 1394 پارسینه 31 مرداد 1394 پارسینه 31 شهریور 1394 پارسینه 30 آبان 1394 پارسینه 30 آذر 1394 پارسینه 30 دی 1394 پارسینه 30 بهمن 1394 پارسینه 29 اسفند 1394 پارسینه 1 مهر 1394 پارسینه 2 مهر 1394 پارسینه 3 مهر 1394 پارسینه 4 مهر 1394 پارسینه 5 مهر 1394 پارسینه 6 مهر 1394 پارسینه 7 مهر 1394 پارسینه 8 مهر 1394 پارسینه 9 مهر 1394 پارسینه 10 مهر 1394 پارسینه 11 مهر 1394 پارسینه 12 مهر 1394 پارسینه 13 مهر 1394 پارسینه 14 مهر 1394 پارسینه 15 مهر 1394 پارسینه 16 مهر 1394 پارسینه 17 مهر 1394 پارسینه 18 مهر 1394 پارسینه 19 مهر 1394 پارسینه 20 مهر 1394 پارسینه 21 مهر 1394 پارسینه 22 مهر 1394 پارسینه 23 مهر 1394 پارسینه 24 مهر 1394 پارسینه 25 مهر 1394 پارسینه 26 مهر 1394 پارسینه 27 مهر 1394 پارسینه 28 مهر 1394 پارسینه 29 مهر 1394 پارسینه 30 مهر 1394 
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۲۳:۳۱    
بوکوحرام در پیامی ویدیویی جدیدی اعلام کرد: رهبر این گروه زنده است و همچنان مسوولیت این گروه را به عهده دارد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۲۳:۰۲    
رهبر اکثریت جمهوری خواه مجلس نمایندگان آمریکا با انتقاد از سیاست خارجی اوباما نوشت: رئیس جمهور با ایرانی ها نسبت به شهروندان آمریکایی رفتار بهتری دارد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۲۲:۳۳    
تحولات مرتبط با برجام و وضعیت آن در مجلس همچنان یکی از سوژه های مهم خبری و تحلیلی در روزنامه های ایران است. امروز نیز این موضوع مورد نقد و بررسی قرار گرفت.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۲۲:۰۳    
مسعود پزشکیان از جمله نمایندگان مجلس است که تمایلی به بیان دیدگاه های چالشی ندارد و حتی به گفته خودش تمایلی برای عضویت در کمیسیون بررسی برجام نیز نداشته است اما برخی نام او را در این کمیسیون گذاشتند ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۲۱:۳۲    
ورود روسیه و عملیات جنگنده های این کشور علیه تروریست ها در سوریه ، تحولات میدانی در منطقه را وارد مرحله تازه ای کرده است.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۲۱:۱۴    
مراسم بزرگداشت علی نصیریان هنرمند تئاتر، سینما و تلویزیون عصر امروز پنجشنبه در خانه هنرمندان برگزار شد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۲۱:۰۵    
هفتمین سمپوزیوم بین المللی تهران با حضور جمعی از مجسمه سازان ایرانی و خارجی در برج میلاد تا 24 مهر ماه در حال برگزاری است.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۲۱:۰۲    
حادثه تلخ و جانگداز جان باختن صدها زائر خانه خدا در روز عید قربان، از نگاه رسانه های عربستان و بررسی این نگاه و نوع رفتار خبری آنها می تواند اسناد تازه ای را از عمق ماجرای اسفناک منا و ضعف مدیریت ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۲۰:۵۹    
منبع: رویترز عکس ها: راهب هماوندی ، درن ستپلس
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۲۰:۰۳    
رییس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران تعداد مشمولان غایب خدمت سربازی در سطح کشور را یک میلیون و 500 هزار نفر اعلام کرد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۱۹:۳۲    
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: عاملان شهادت گروهبان یکم حسینعلی سبحانیان مامور انتظامی و پرویز روشناس فرهنگی بومی ایرانشهری دستگیر شدند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۱۹:۰۳    
پس از سب بلاتر کمیته اخلاق فیفا دو عضو ارشد دیگر این سازمان را به مدت 90 روز از کار معلق کرد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۱۸:۱۰    
اخراج یا مجبور به استعفا شدن از اتفاقاتی است که امکان دارد برای هرکسی رخ دهد؛ حتی اگر در کارتان خوب باشید ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۱۸:۱۰    
سپ بلاتر رییس فیفا، به تعلیق حکم ریاستش در فیفا واکنش نشان داد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۱۸:۰۷    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از جزئیات و حاشیه های جلسه اخیر این کمیسیون که در آن طرح برجام بررسی و تصویب شد ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۱۸:۰۷    
امیر عابدینی هدیه ویژه را تقدیم پسر هادی نوروزی کرد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۱۷:۵۸    
لوران فابیوس اظهار کرد که باید در سوریه یک دولت وحدت ملی شامل نمایندگان دولت کنونی و اعضای اپوزیسیون غیرتروریستی تشکیل شود.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۱۷:۵۲    
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد: اززمان آغاز عملیات روسیه در بمباران و موشکباران مواضع گروه تروریستی داعش در سوریه توسط شکاری بمب افکن های سوخود، 19 مقر فرماندهی این گروه تروریستی نابود شده است.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۱۷:۴۹    
شهردار بیت المقدس روز پنجشنبه در بیانیه ای از شهرک نشینان صهیونیست خواست برای حفظ امنیت با خود سلاح حمل کنند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۱۷:۴۹    
جمعی از دانش آموختگان و دانشجویان دانشگاه امام صادق(ع) در نامه ای به وزیر امور خارجه در اعتراض به رفتار غیرمتعارف برخی از دانشجویان این دانشگاه در زمان حضور محمد جواد ظریف در مراسم ختم مرحوم محمدرحیم ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۱۷:۴۶    
ارتش سوریه روز پنجشنبه با حمایت هوایی جنگنده های روسیه چندین منطقه در حومه لاذقیه را از اشغال تروریست ها آزاد کرد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۱۷:۴۶    
رئیس کنفدراسیون فوتبال آفریقا تا پایان مدت انفصال از خدمت بلاتر، اداره امور را در فدارسیون جهانی فوتبال بر عهده خواهد گرفت.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۱۶:۳۹    
مهدی یکتا، دبیر اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران در یک برنامه زنده تلویزیونی اعتراف کرد پارچه کت و شلواری که بر تن دارد ایرانی نیست.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۱۶:۱۷    
مقام معظم رهبری روز چهارشنبه 15 مهر ماه خطوط اصلی نظام را در مقابله با استکبار تبیین کردند و به صراحت فرمودند که "مذاکره با آمریکا به معنای باز کردن مسیر برای نفوذ در عرصه های اقتصادی، فرهنگی ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۱۶:۱۷    
پایگاه خبری گاردین 50 استعداد برتر جهان را معرفی کرد و نام بازیکنی ایرانی در فهرست این وبسایت انگلیسی به چشم می خورد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۱۶:۱۴    
رویارویی نمایندگان دلواپس با مهم ترین دستاورد دولت یازدهم یعنی توافق هسته ای و برجام به ایستگاه تازه ای رسیده است.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۱۶:۰۸    
عابدزاده می گوید آل سعود را مسلمان واقعی نمی دانم و باید درباره اتفاقات منا پاسخ گو باشد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۱۶:۰۵    
در حاشیه مراسم ختم هادی نوروزی،احمدی نژاد رییس جمهور سابق ایران با علی پروین اسطوره فوتبال پرسپولیس دیدار کرد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۱۶:۰۵    
رییس سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: در هفته ناجا بعضی از اضافه خدمت های سربازان بخشیده می شود.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۱۶:۰۵    
وزیر اطلاعات با اشاره به اقدامات خرابکارانه استکبار جهت ایجاد ناامنی در کشورمان گفت:منافقان قصد داشتند تا ماه رمضان در منطقه دست به حرکت انتحاری بزنند که به موفقیت رسیدند ولی این موضوع در کشورمان ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۱۶:۰۲    
یکی از 5 نماینده معترض عضو کمیسیون ویژه برجام در واکنش به سخنان زاکانی رییس کمیسیون از او خواست تا اسامی دانشجویان تدوین کننده گزارش نهایی کمیسیون برجام را اعلام کند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۱۵:۵۹    
بازی ایران و عمان ساعت 18:30 به وقت محلی برگزار می شود و تیم ملی عمان تمرینات پرفشاری را برای دستیابی به برد مقابل ایران انجام داده است .
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۱۵:۵۶    
نماینده دائم عربستان سعودی در سازمان ملل با تکرار ادعاهای کشورش درباره ایران و فرافکنی درباره فاجعه منا ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۱۵:۵۶    
یک کودک داعشی با انتشار ویدئویی رئیس جمهوری آمریکا را به آنچه پرداخت جزیه خواند، تهدید کرد و گفت: در غیر این صورت، "شمشیرهای خلافت" سر وی را قطع خواهد کرد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۱۵:۵۳    
در هفته ای که گذشت موضوع حملات نظامی روسیه به سوریه برای نابودکردن داعش و مخالفان اسد شدت بیشتری یافت.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۱۵:۵۳    
برادرزاده پابلو نرودا شاعر درگذشته و برنده نوبل اهل شیلی گفت، شواهد جدید به دست آمده حاکی از آن است که عمویش توسط رژیم پینوشه به قتل رسیده است.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۱۵:۵۰    
آقای توماس کلیستون " 37 ساله اهل " نیویورک " در 29 سپتامبر همسر خود خانم " کلی " 35 ساله را به قتل رساند .
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۱۵:۴۷    
عادل فردوسی پور همچنان از پیامک های برنامه اش مثل جانش مراقبت می کند . آماری که مو لای درزشان نمی رود.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۱۵:۲۶    
تصاویر حضور ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در مراسم بزرگداشت مرحوم حاج محمد رحیم آقایی پور سفیر سابق ایران در اسلوونی جانباخته فاجعه منا در مسجد دانشگاه امام صادق(ع) را در ذیل مشاهده کنید.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۱۵:۲۳    
رئیس دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به اینکه کارنامه سیاه آل سعود در برابر همه مسلمانان روشن است، گفت: سخنان مقام معظم رهبری در زمینه برخورد سخت و خشن موضع عربستان را تغییر داد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۱۵:۰۸    
این روزها تلفن همراه یک وسیله ارتباطی است که دست هر کسی اعم از کودکان وبزرگسالان دیده می شود وبرخی ها نه تنها از یک گوشی تلفن همراه بلکه از چند گوشی وچند خط برخوردارند ووجود چندین اپراتورتلفن همراه ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۱۴:۵۶    
در حالیکه دو هفته از وقوع فاجعه مصیبت بار کشته شدن حجاج در رمی جمرات می گذرد، وزیر حج عربستان سرانجام با صدور پیامی، وقوع این فاجعه را تسلیت گفت.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۱۴:۴۴    
کودکانی که به دلیل فقر دچار سو تغذیه می شوند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۱۴:۴۴    
رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: برقراری رابطه ما با آمریکا و حتی مذاکره با این کشور به دلیل جنایاتی که آمریکا در کشورمان از سال 32 تاکنون مرتکب شده، امکان پذیر نیست.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۱۴:۴۴    
در عکس ها و فیلم های مختلفی که از حرکت ستونی و پرتعداد خودروهای گروه تروریستی داعش در سوریه، عراق و لیبی بارها و بارها در رسانه های مختلف منتشر شده ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۱۴:۳۲    
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: نباید به دست دادن آمریکا با مسئولانمان دل خوش کنیم و فریب حیله های شیطانی آنان را بخوریم.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۱۳:۵۹    
معاون طرح و برنامه رئیس سازمان تعزیرات حکومتی از برخورد با متخلفانی خبر داد که آب را با اسیدسولفوریک و گوگرد مخلوط می کردند و به نام آبلیمو تحویل مردم می دادند!
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۱۳:۵۰    
رئیس قوه قضاییه گفت: امروز علوم انسانی غربی هجوم خود را انجام داده و در قالب علم روان شناسی با نگاه و جهان بینی متفاوت نسبت به انسان به کشورهای اسلامی رسوخ پیدا کرده است.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۱۳:۲۹    
کافی است واژه سالمندی را جست وجو کنید تا عکس هایی که به دست می آورید، تصاویر تعدادی پیرزن و پیرمرد باشند که روی نیمکت های پارک نشسته اند ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۱۲:۳۳    
عادل فردوسی پور تصور نمی کرد نظرسنجی پیامکی برنامه اش که یک رویه همیشگی است، این بار برایش دردسرساز شود ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۱۱:۳۹    
شهریه دانشجویان پزشکی این دانشگاه 50 درصد هزینه های آنان را نیز پوشش نمی دهد؛ چراکه آموزش پزشکی نیازمند تاسیس بیمارستان و به کارگیری تجهیزات نوین است .. ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۱۱:۳۶    
فردا برنده جایزه نوبل صلح 2016 معرفی می شود. امسال در میان نامزدان این جایزه یک اسم آشنا و مهم برای ما ایرانی ها وجود دارد؛ محمدجواد ظریف ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۱۱:۰۸    
ریز گرد در شهرهای آبادان و خرمشهر به میزان 10 برابر حد مجاز، پرواز تهران - آبادان عصر چهارشنبه فرودگاه آبادان را لغو کرد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۱۰:۵۹    
محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه ایران این روزها در بورس خبری است. در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل متحد وی با باراک اوباما، رییس جمهور امریکا دست داده و دو بار هم با همتای امریکایی خود جان کری ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۱۰:۵۶    
ساختار سیاسی ایران مبتنی بر فعالیت احزاب نیست، احزاب در ایران رشد نکرده یا ناقص متولد شده اند ؛ جملاتی از این دست سخنان نخستین تمام کسانی است که در ایران می خواهند شرایط احزاب را تحلیل کنند ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۱۰:۴۵    
هفته ها گذشته از روزی که امیر مهدی ژوله نشان داد پاشنه آشیل جامعه را خوب می شناسد. نویسنده محبوبی که نشان داد چقدر خوب زیر و بم خاطرات یک نسل را می شناسد ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۱۰:۴۲    
از هشت موتوری حمله کننده به نماینده تهران تنها پنج نفر به دادگاه آمدند
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۱۰:۳۰    
ئریس بیمارستان هلال احمر در مکه مکرمه با بیان اینکه آخرین مصدومان فاجعه منا به ایران اعزام شده اند، اظهارکرد: در حال حاضر هیچ مصدوم ایرانی از فاجعه منا در بیمارستان مکه وجود ندارد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۱۰:۳۰    
رعایت نکردن اصول رانندگی، برخورد شدید یک دستگاه موتورسیکلت را با یک بونکر حامل بتن، و مرگ و مصدومیت سه سرنشین آن را در سه راه آذری در پی داشت.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۱۰:۲۴    
رسانه های ترکیه به برگزاری دادگاه بابک زنجانی میلیاردر ایرانی، واکنش نشان دادند. به گزارش خبرگزاری آنا، نام بابک زنجانی و سرنوشت او برای رسانه های ترکیه همچنان جالب است ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۱۰:۲۱    
سی.ان.ان طی گزارشی نوشت: هزاران کاربر سعودی هشتگ #اطردو_الشیعه_من_الخلیج (شیعیان را از خلیج بیرون بیندازید) را در #توئیتر داغ کرده اند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۱۰:۱۶    
هاشمی رفسنجانی: برخی مداحان، جز گسترش کینه کاری نمی کنند مشاور هیئت مدیره خانه مداحان: مداحان حق دارند همانند روحانیون وارد سیاست شوند منتجب نیا ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۱۰:۱۳    
آفتاب یزد نوشت :از مجلس و نمایندگانی که همواره خود را نسبت به مسائل فرهنگی جامعه دغدغه مند نشان می دهند و ساعت ها با انتشار تصاویر خاص در مورد ساپورت بانوان و مضرات آن سخن می گویند این انتظار وجود ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۱۰:۱۰    
سفر دیپلماتیک بهانه تازه حمله تندروها به وزیر خارجه
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۱۰:۰۷    
طرح تخصیص سوخت به ازای پیمایش، یکی از هماهنگ ترین طرح های مهم است که با هماهنگی سه وزارتخانه (کشور، راه و شهرسازی و نفت) اجرا می شود.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۱۰:۰۷    
هویت 116 زائر ایرانی که در فاجعه منا مفقود شده اند و سازمان حج و زیارت آنها را جزو جان باختگان اعلام کرده، هنوز به طور قطعی مشخص نشده است ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۱۰:۰۱    
تولید انواع وانت در شهریور ماه امسال 68.5 درصد کاهش یافت.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۱۰:۰۱    
مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: احتمال جاری شدن سیل در این استان تا روز جمعه، وجود دارد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۱۰:۰۱    
کِنِت در طی یکی از بازجویی ها اعتراف کرد که پیش از بریدن سر ترینا هیش بارها وی را با چاقو زده است.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۱۰:۰۱    
دفعه دیگری که دچار مشکلات گوارشی، درد عضلانی، یا نشانه های سرماخوردگی شدید، می توانید میکس شیر بادامی برای خود درست کنید که موادش به راحتی در آشپزخانه تان پیدا می شود ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۰۹:۵۵    
سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی، نوروزی را ورزشکاری سالم و بی حاشیه معرفی کرد. او معتقد است که مرگ این بازیکن پرسپولیس از نادرترین اتفاق ها از نظر علم پزشکی بوده است.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۰۹:۴۹    
نخست وزیر ژاپن در جریان تغییرات اخیر در کابینه این کشور یک وزیر مسئول پیشبرد سیاست های تقویت نرخ زاد و ولد و افزایش هزینه های مراقبت از سالمندان و کودکان منصوب کرد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۰۹:۴۶    
رئیس پلیس فتا غرب استان تهران از دستگیری زنی به جرم خالی کردن حساب خواهر شوهرش خبر داد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۰۹:۳۲    
اغلب کودکان و نوجوانان به میزان لازم میوه و سبزی مصرف نمی کنند. بنابراین توصیه می شود قسمت اصلی میان وعده آنها از این گروه از مواد غذایی باشد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۰۹:۲۶    
رییس جنجالی فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) موقتا از سمت خود محروم شد تا تنش در این نهاد به اوج برسد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۰۹:۰۵    
سخنگوی رئیس جمهوری روسیه اعلام کرد که مسکو پیش از پرتاب موشک های کروز از دریای خزر به سوی مواضع داعش در سوریه، با تهران و بغداد هماهنگی های لازم را انجام داده بود.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۰۹:۰۲    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حریق ناگهانی یک دستگاه سواری پراید در بزرگراه شهید باکری خبر داد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۰۹:۰۲    
براساس نتایج یک مطالعه جدید در اسپانیا رژیم غذایی مدیترانه ای احتمال ابتلا به سرطان پستان را کاهش می دهد ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۰۸:۵۳    
آقای توکلی روز گذشته در مجلس تذکر داد که من در صحن نگفتم برجام انقلاب را سی سال جلو برد، رسایی هم پاسخ داد که شما در مصاحبه به یک خبرگزاری دولتی (ایلنا) این را گفته اید
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۰۸:۴۸    
مشاور عالی کانون صنایع غذایی درباره وضعیت تولید آبلیموهای صنعتی که در آنها اصلا از لیموترش استفاده نمی شوند ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۰۸:۴۲    
حضور رامبد جوان در برنامه خندوانه با لباس محلی سیستانی تعجب همه را برانگیخت.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۰۸:۳۳    
احکام رتبه بندی فرهنگیان در حال صدور است و طبق گفته های مسئولان، در فیش حقوقی مهر ماه افزایش حقوق اعمال می شود ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۰۸:۳۳    
یک متخصص قلب تاکید کرد: تپش قلب ممکن است بیانگر یک بیماری جدی باشد یا اهمیت چندانی نداشته باشد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۰۸:۳۰    
مباهله پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم با مسیحیان نجران، در روز بیست وچهارم ذی الحجّه سال دهم هجری اتفاق افتاد ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۰۸:۱۸    
پیکر حاج محمدرضا جلالی از قربانیان فاجعه منا در حالی روز گذشته با حضور انبوه مردم شهیدپرور و انقلابی تبریز تشییع شد که با روایتی جدید از آخرین دقایق حیات وی، شهادت او با ابعاد تازه ای مواجه شده است.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۰۸:۱۸    
یک متخصص گوارش با اشاره به اینکه فرزندان بیماران مبتلا به سرطان روده از 20 سالگی به بعد بهتر است، جهت پیشگیری از سرطان تحت نظر پزشک قرار گیرند ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۰۷:۳۴    
روزنامه نیویورک تایمز در تحلیلی پیش بینی کرد 5 کشور عربی به دلیل درگیری ها و خشونت های داخلی به 14 کشور جدید تبدیل شوند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۰۷:۳۱    
در مطالعه ای برای اثبات رابطه بیماری های تنفسی و تغذیه نشان داده شد که مصرف ماهی چرب می تواند به عنوان یک عامل محافظتی برای آسم در کودکان باشد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۰۷:۱۷    
هیچ کسی قرار نیست از سعید اوحدی، رئیس سازمان حج و زیارت بپرسد،نسبت اطلاعیه سازمان حج که تاکید دارد "هیچ مفقودی" در حادثه منا وجود ندارد و تمام مفقودان شناسایی شده اند و پیکرهای تمام کشته شدگان به ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۰۷:۱۷    
یک متخصص تغذیه با بیان اینکه احتمال ابتلا به تب مالت با مصرف بستنی فله ای افزایش می یابد، گفت: دانش آموزانی که با مصرف شیر دچار دل پیچه و اسهال می شوند، شیر را با معده خالی نخورند یا با جوشاندن آن ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۰۷:۰۳    
ما انسان ها هیچ وقت به برخی از عملکردهای بدن مانند روند هضم غذا، تپش قلب، نفس کشیدن و... توجه نمی کنیم. بدن بدون این که ما فرمان دهیم یا حتی متوجه شویم، کار خود را انجام می دهد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۰۵:۴۵    
نصب عکسهای مرحوم هادی نوروزی روی شیشه و بدنه یک اتوموبیل پیکان
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۰۳:۴۷    
جزئیات محاکمه متهم ردیف 1؛ حسین تاجمیر ریاحی
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۰۳:۱۹    
بر فرض که پیامبر اسلام و امام حسن در صلح حدیبیه و صلح با معاویه مذاکره کردند.آیا با فرض فوق اون مذاکرات دلیلی بر انجام مذاکره ذلیلانه ایران با آمریکا است؟
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۰۳:۱۳    
پیامکی دریافت کردم از یک دوست عزیز که درباره یک نظرسنجی سوال کرده بود؛ با این مضمون که: اگر به جای رئیس جمهور باشید در دوراهی ایجاد اشتغال یا مهار تورم ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۰۲:۴۷    
کشف کرده ام که آدم هر چقدر توی ذهنش و به نظر خودش موفق تر باشد، بیشتر لبخند به لب دارد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۰۲:۴۴    
دیروز پیره مرد همسایه ی روبرویی را بعد از سه ماه بستری بودن از بیمارستان آوردند. برای بیماری کبد رفته بود اما حالا با بیماری دیگری برگشته.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۰۲:۱۷    
ما می گوییم چرا این همه دعا می کنیم دعای ما مستجاب نمی شود؟ من از شما سوال می کنم اصلا شما دعا کرده اید؟ حرف اینجاست ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۰۲:۰۵    
آیا صحنۀ سیاسی کشور ، جای نفرین و دشنام است؟ وظیفۀ وزیر خارجه، حواله دادن به فرداهای دور نیست.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۰۱:۴۶    
همایش ملی زنان, اعتدال و توسعه کنسل و به زمان دیگری موکول شد.
  • ۱