چهارشنبه ۳۰ خردادساعت ۱۳:۳۴Jun 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای پارسینه 2 مهر 1394 - parsine.com

پارسینه 29 اسفند 1393 پارسینه 31 فروردین 1394 پارسینه 30 اردیبهشت 1394 پارسینه 31 خرداد 1394 پارسینه 31 تیر 1394 پارسینه 31 مرداد 1394 پارسینه 31 شهریور 1394 پارسینه 30 آبان 1394 پارسینه 30 آذر 1394 پارسینه 30 دی 1394 پارسینه 30 بهمن 1394 پارسینه 29 اسفند 1394 پارسینه 1 مهر 1394 پارسینه 2 مهر 1394 پارسینه 3 مهر 1394 پارسینه 4 مهر 1394 پارسینه 5 مهر 1394 پارسینه 6 مهر 1394 پارسینه 7 مهر 1394 پارسینه 8 مهر 1394 پارسینه 9 مهر 1394 پارسینه 10 مهر 1394 پارسینه 11 مهر 1394 پارسینه 12 مهر 1394 پارسینه 13 مهر 1394 پارسینه 14 مهر 1394 پارسینه 15 مهر 1394 پارسینه 16 مهر 1394 پارسینه 17 مهر 1394 پارسینه 18 مهر 1394 پارسینه 19 مهر 1394 پارسینه 20 مهر 1394 پارسینه 21 مهر 1394 پارسینه 22 مهر 1394 پارسینه 23 مهر 1394 پارسینه 24 مهر 1394 پارسینه 25 مهر 1394 پارسینه 26 مهر 1394 پارسینه 27 مهر 1394 پارسینه 28 مهر 1394 پارسینه 29 مهر 1394 پارسینه 30 مهر 1394 
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۲ - ۲۱:۲۴    
جان باختگان این حادثه انشاالله مشمول این کلام نورانی قرآن اند که: و من یخرج من بیته مهاجرا الی الله و رسوله ثم یدرکه الموت فقد وقع اجره علی الله این برای بازماندگان، تسلای بزرگی است.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۲ - ۲۱:۱۸    
پس از فاجعه منا که به کشته شدن بیش از هزار زائر منجر شد، پادشاه عربستان سعودی دستور داده تا سر 28 مقصر این حادثه را بزنند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۲ - ۲۱:۱۵    
با جستجوهای بیشتر در اجساد کشته شده های فاجعه منا، تعداد زائران ایرانی کشته شده این حادثه به 125 نفر رسید.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۲ - ۲۱:۱۳    
حضرت آیت الله خامنه ای، رهبر معظم انقلاب در پی فاجعه مرگبار منا، پیامی را صادر کردند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۲ - ۱۹:۰۳    
دادگاه محاکمه عاملان و عامدان کمپ آشوویتس در 24 نوامبر 1947 در کراکوف لهستان برای 41 نفر از کارکنان از مدیریت کمپ گرفته تا نگهبانان و دیگر عوامل دخیل در آشویتس آغاز و در تاریخ 22 دسامبر 1947 با صدور ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۲ - ۱۹:۰۳    
منابع وابسته به سازمان ملل با ارائه آماری از اعدام شدگان از سوی سعودی ها در سال جاری میلادی خواستار توقف این رویه از سوی مسئولان این کشور شدند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۲ - ۱۸:۴۳    
"در حالی که از حصول توافق هسته ای ایران با شش قدرت جهانی زمان زیادی نگذشته است، چشم انداز سرمایه گذاری در ایران توانسته پای بسیاری از شرکت های اروپایی را به ایران باز کند."
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۲ - ۱۸:۳۱    
سعید مموزینی مسئول اطلاع رسانی حزب دمکرات کردستان عراق در موصل امروز (پنجشنبه) اعلام کرد، گروه تروریستی داعش مانع اقامه نماز عید قربان در مساجد موصل ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۲ - ۱۸:۱۷    
رهبر کاتولیک های جهان ضمن درخواست از اسقف های کاتولیک آمریکا برای باز کردن درهای کشور خود به روی مهاجران اظهار کرد، این مهاجرت موجب غنای آمریکا و کلیساهایش خواهد شد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۲ - ۱۸:۰۸    
آمریکا اتباع خود را از سفر به عربستان برحذر داشت و از آنها خواست با دوری از مناطق نا امن، در برابر اقدامات تروریستی احتمالی تدابیر بازدارنده اتخاذ کنند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۲ - ۱۸:۰۲    
فرمانده مرکزی نیروهای دفاع ملی حسکه سوریه تاکید کرد که امروز ملت سوریه به قدرت نظامی ایران و روسیه برای مبارزه با تروریسم اعتماد کرده اند و هیچ قدرت سیاسی در جهان اجازه ندارد که به جای ملت سوریه ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۲ - ۱۷:۴۱    
شبکه تلویزیونی فرانس دو گزارش داد در رفتاری متناقض در سازمان ملل، عربستان ناقض حقوق بشر مسئول تحقیق درباره نقض حقوق بشر شد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۲ - ۱۷:۳۵    
رسانه های عربی و غربی از افزایش تعداد کشته شدگان فاجعه رمی جمرات به 717 نفر خبر دادند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۲ - ۱۷:۳۵    
سازمان حج و زیارت اسامی کشته شده های ایرانی حادثه منا در رمی جمرات را اعلام کرد. همچنین تعداد کشته ها به 43 نفر رسیده است.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۲ - ۱۷:۳۲    
معاون وزیرامورخارجه، خبر از ستاد ویژه ای برای رسیدگی به حجاج به دستور رئیس جمهور داد و گفت: کاردار عربستان به وزارت خارجه احضار و با اعتراض خود را نسبت به رفتار غیرمسئولانه دولت عربستان خواهیم رساند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۲ - ۱۷:۲۹    
رئیس جمهور کشورمان استفاده از فضای برجام برای فعالیت های اقتصادی در ایران و رابطه بیشتر و تعامل سازنده با جهان را مهمترین هدف سفر و محور دیدارهایش در هفتادمین مجمع عمومی سازمان ملل نام برد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۲ - ۱۷:۱۷    
ماجرای توهین ژوزه مورینیو به پزشک تیمش با تایید لب خوانی وی در فدراسیون فوتبال وارد مرحله جدیدی شد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۲ - ۱۷:۱۵    
پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک های جهان که هم اکنون در سفر دوره ای در آمریکا به سر می برد، شبکه تلویزیونی سی.ان.ان گزارش داد که محبوبیت پاپ درمیان آمریکا یی ها در یکسال گذشته کاهش قابل ملاحظه ای داشته است.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۲ - ۱۷:۱۵    
"شما باید ببینید تا باور کنید. اشعه یک نور جادویی! تلویزیون شما را خاموش یا روشن می کند" این جملات مربوط به تبلیغات کنترل های اولیه تلویزیون است ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۲ - ۱۶:۰۲    
دولت بلژیک تابعیت زنی را سلب کرد که عنوان خطرناک ترین زن اروپا را دارد و شوهرش در عملیات ترور احمد شاه مسعود رهبر جهادی افغانستان دست داشته است.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۲ - ۱۵:۵۹    
مرکز مطالعات سیاست گذاری صنعتی دانشگاه امیرکبیر در نامه ای به وزیر صنعت، سه پیشنهاد برای پایان کمپین تحریم خرید خودروی ایرانی ارائه کرد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۲ - ۱۵:۵۹    
نگرانی رئیس کمیته راه ها و وسیله های مجلس نمایندگان ایالات متحده باعث شد تا وی از کاخ سفید بخواهد که جرایم مالی غیرضروری را در مورد ایران لغو نکند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۲ - ۱۵:۵۶    
رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در جریان سفرش به روسیه با رئیس جمهور این کشور دیدار کرد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۲ - ۱۵:۵۶    
برنامه خندوانه چند وقتی است که بر روی آنتن می رود و توانسته است اعتماد مخاطبان خود را جلب کند. اما آیا رامبدجوان از این اعتماد تنها در راه خندادندن مردم استفاده می کند؟
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۲ - ۱۵:۵۱    
طرح های جدیدی جایگزین طرح تردد زوج و فرد خودروها می شوند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۲ - ۱۵:۵۱    
مطبوعات هالیوود و بریتانیا از مسلمان شدن جانت جکسون خواننده آمریکایی و خواهر مایکل جکسون سلطان موزیک پاپ جهان خبر داده اند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۲ - ۱۵:۴۲    
سخنرانی چهارشنبه شب محمود احمدی نژاد در مسجد محمدیه تهران به مناسبت هفته دفاع مقدس ایراد شد اما شعارهای حامیان او و انتشار هفته نامه ای یک برگی که به شب نامه انتقادی از دولت تدبیر و امید شبیه بود ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۲ - ۱۵:۳۹    
بدافزای به تازگی کشف شده است که اطلاعات حساب بانکی کاربر را از طریق یک پیامک آلوده، تخلیه می کند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۲ - ۱۵:۱۶    
گویا علاوه بر مردم عادی، بازیگران هم دنبال شغل دوم هستند و برخی از آنها در مشاغل غیر هنری مشغول هستند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۲ - ۱۵:۱۶    
صادق زیباکلام در نامه ای سرگشاده خطاب به رئیس جمهور از وی خواست تا در سفر به نیویورک با رئیس جمهور آمریکا دیدار کند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۲ - ۱۵:۱۳    
تیم بارسا دیشب مقابل سلتاویگو با شکستی سنگین روبرو شد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۲ - ۱۵:۱۱    
اخیرا دانشمندان عنوان کرده اند که نوشیدن قهوه عصرگاهی نه تنها خواب را مختل می کند بلکه چرخه 24 ساعته درونی بدن را بازنشانی کرده و در عملکرد آن دسته از پیام های مولکولی که یک فرد را در یک زمانبندی 24 ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۲ - ۱۵:۱۱    
یک مقام مسئول در وزارت نیرو از مشارکت 200 میلیون یورویی چینی ها در ساخت بخشی از پروژه فاضلاب تهران خبر داد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۲ - ۱۴:۵۷    
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: تعداد حادثه دیدگان ایرانی به 41 کشته و بیش از 60 زخمی رسید.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۲ - ۱۴:۳۱    
مدیرکل روابط عمومی جمعیت هلال احمر از تایید مرگ 12 ایرانی و مجروح شدن 24 تن (تا لحظه مخابره این خبر) در حادثه امروز رمی جمرات در مکه خبر داد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۲ - ۱۴:۳۱    
گاردین از افزایش تعداد کشته های حادثه رمی جمرات خبر داده است.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۲ - ۱۴:۳۱    
سوء تغذیه و فقرغذایی یک مسئله جهانی در خانواده ها محسوب می شود و تنها به موضوع کمبود غذا مربوط نیست. براساس آمار، از هر سه کودک در آمریکای شمالی، یکی دچار اضافه وزن یا چاقی ناشی از سوء تغذیه است.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۲ - ۱۴:۰۲    
محققان دانشگاه ایالت جورجیا و دانشگاه تورنتو اعلام کردند که پدربزرگ ها و مادربزرگ هایی که از نوه هایشان نگهداری می کنند، در معرض خطرات مختلفی قرار می گیرند که سلامتی شان را تهدید می کند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۲ - ۱۴:۰۲    
سناتور جمهوریخواه تد کروز، از داوطلبان نامزدی این حزب در رقابت های انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت که کنگره آمریکا باید از طریق لایحه تامین منابع مالی دولت ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۲ - ۱۳:۵۶    
ریزدانه ها (مایکروبید یا microbead) قطعاتِ حبابی شکل و ریزِ پلاستیکی هستند که کاربردِ گسترده ای در محصولاتِ آرایشی و بهداشتی مربوط به پوست، مو، دهان و دندان یافته اند ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۲ - ۱۳:۵۴    
کپک، میکروارگانیسمی است که بهترین مکان برای رشد و گسترش آن محیط مرطوب و سرشار از مواد مغذی است.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۲ - ۱۳:۴۶    
رده بندی ارزانترین شهرهای آمریکا برای زندگی (10 شهر). البته تقریباً همه این ها شهرهای کوچک هستند، در مناطقی که وضعیت اشتغال ایده آل نیست.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۲ - ۱۳:۳۲    
رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، گفت: حدود سه میلیون زوج نابارور در کشور وجود دارد و پرداخت هزینه های درمان این جمعیت توسط دولت شدنی نیست.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۲ - ۱۳:۰۵    
حدود 220 تن از حجاج امروز به دلیل ازدحام در منا کشته شدند
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۲ - ۱۳:۰۲    
یک متخصص طب فیزیکی تاکید کرد: هنگام بلند کردن کوله پشتی به جای کمر، زانوها خم شوند و کتاب های سنگین تر در مرکز ثقل کیف و نزدیک به پشت فرد قرار گیرند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۲ - ۱۲:۱۲    
روحانی را در این سفر محمد نهاوندیان رئیس دفتر رئیس جمهور، محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۲ - ۱۲:۰۹    
عربستان اعلام کرد که در پی ازدحام جمعیت در سرزمین منا، تا کنون 150 نفر از حجاج کشته و بیش از 400 تن دیگر زخمی شده اند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۲ - ۱۲:۰۹    
همزمان با جشن آغاز بهار مهر و سال تحصیلی جدید معلم همدانی با لباس عروس در کلاس درس حاضر شده و به تدریس پرداخت.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۲ - ۱۲:۰۶    
امروز در بازار تهران سکه و ارز کاهش قیمت داشت.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۲ - ۱۲:۰۳    
آرتریت به مجموعه چند بیماری از جمله آرتریت روماتوئید ، استئوآرتریت و ... گفته می شود که مشخصه همه آن ها التهاب مفصل است ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۲ - ۱۱:۵۴    
تصویر زیر نشان دهنده گل دوم نفت به استقلال است که کمک داور آن را آفساید گرفت. محمد فنایی در برنامه نود معتقد بود این صحنه آفساید است، هرچند عادل فردوسی پور نظر دیگری داشت.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۲ - ۱۱:۳۶    
مردی در آمریکا فیلمی از مشاهده یک شیء نورانی منتشر کرده که محققان هنوز نتواسته اند درباره ماهیت آن به نتیجه قطعی برسند ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۲ - ۱۱:۳۳    
معاون کنسولی وزارت امور خارجه اعلام کرد: پرونده دو خاطی فرودگاه جده توسط وکلای بین المللی ایرانی پیگیری می شود.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۲ - ۱۱:۳۰    
به منظور جلوگیری از طعمه شدن توسط هکرها، 5 ترفند ویژه آیفونی ها برخواهیم شمرد که امنیت گوشی آن ها را چند برابر می کند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۲ - ۱۱:۳۰    
یک کارشناس ارشد روان شناسی بالینی گفت: میزان صمیمیت و اشتراکاتی که در یک رابطه زناشویی وجود دارد، بسیاری از نیازها و مشکلات همسران را برطرف می کند اما در عین حال تعارض های قابل توجهی را نیز با خودش ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۲ - ۱۱:۱۶    
خواندن دعاهایی که پیش از نماز عید قربان و بعد از آن وارد شده و آن دعاها در کتاب اقبال آمده است؛ شاید بهترین دعاهای این روز دعای 48 صحیفه کامله سجادیه باشد که اول آن اللّهمّ هذا یوم مبارک است.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۲ - ۱۱:۱۱    
مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آذربایجان شرقی از مرگ زن 61 ساله بر اثر ریزش سنگ خبر داد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۲ - ۱۱:۰۵    
تلفن پلیس 110 مشهد به صدا درآمد و فرد ناشناسی از نگهداری غیرقانونی دختری خردسال در منطقه همت آباد خبر داد
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۲ - ۱۱:۰۲    
حدود یک پنجم سرطان ها به عوامل محیطی مربوط است که سرطان های ناشی از کار در محیط های شغلی را نیز شامل می شود.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۲ - ۱۱:۰۲    
این تصویر که به مناسبت 8 سال دفاع مقدس منتشر شده است با استقبال کاربران مواجه شده و دست به دست می شود.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۲ - ۱۰:۵۹    
محمود احمدی نژاد گفت: دوره مال مردم خوری به سر خواهد آمد و همه جشن سقوط ظلم و استقرار حکومت عدل مهدوی را برپا خواهیم کرد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۲ - ۱۰:۵۹    
پیش از شروع فصل برگ ریزان طبیعت، خزان بازار خودرو آغاز شده بود. خزانی که برخلاف سال های گذشته، در گرم ترین روزهای سال به سردی بازار منجر شد وباعث نبود خریدار برای خودروهای صفر شد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۲ - ۱۰:۵۶    
فرمانده انتظامی نهاوند گفت: یک معتاد در منطقه گل زرد نهاوند به روی پدر و سه مامور انتظامی اسید پاشید.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۲ - ۱۰:۴۴    
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: کوتاه فکران بدانند عادی شدن روابط ایران با آمریکا زیبنده نظام جمهوری اسلامی نیست.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۲ - ۱۰:۴۴    
مهناز افشار، بازیگر کشورمان همزان با آغاز هفته دفاع مقدس مطلبی را به شرح زیر در اینستاگرام خود منتشر کرد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۲ - ۱۰:۴۱    
امام محمد باقر علیه السلام فرمود: ای پسر مسلم هر پرنده و چارپا و جانداری را که خدا آفریده است نسبت به ما شنواتر و فرمان بردارتر از انسانست...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۲ - ۱۰:۳۳    
زن و شوهر جوان که دختر چهارساله شان برای جراحی دندان بیهوش و به اتاق عمل منتقل شده بود، فکر نمی کردند این جراحی ساده به قیمت جان دختر شان تمام شود.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۲ - ۱۰:۲۷    
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر، گفت: تمام واحدهای مسکن مهر کشور تا پایان سال 95 به بهره برداری می رسند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۲ - ۱۰:۰۷    
منابع امنیتی عراق روز چهارشنبه از هلاکت سرکرده ارشد داعش که مسوول فروش و توزیع دختران و زنان ایزدی در استان نینوا در شمال غرب عراق بود، خبر دادند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۲ - ۱۰:۰۷    
مدافع کاستاریکایی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برخی تصمیمات داوری علیه پرسپولیس مرا غافلگیر کرده است.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۲ - ۱۰:۰۱    
قائم مقام وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی گفت: ایران، بین 22 کشور منطقه در بیشتر شاخص های سلامت بهداشتی و درمانی، رتبه های 12 تا 15 را دارد و این موضوع رتبه خوبی در منطقه و جهان به شمار نمی آید.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۲ - ۰۹:۵۵    
کلاس رانندگی در دانشگاه هایلند پارک میشیگان، 1318 خورشیدی
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۲ - ۰۹:۵۲    
خطیب نماز عید سعید قربان در تهران گفت: باید مراقب باشیم که آمریکا از روزنه برجام برای نفوذ اقتصادی، سیاسی و بدتر از آن ها نفوذ فرهنگی بر ایران استفاده نکند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۲ - ۰۹:۴۳    
پنج هزار دوربین مداربسته و 100 هزار نیروی امنیتی برای تامین امنیت مراسم حج به کار گرفته شده است.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۲ - ۰۹:۳۷    
منابع خبری از وقوع انفجاری مهیب در یکی از مساجد صنعاء همزمان با اقامه نماز عید قربان خبر داد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۲ - ۰۹:۳۴    
ارتش سوریه برای اولین بار در عملیات خود علیه گروه های تروریستی از پهپادهای روسیه استفاده کرد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۲ - ۰۹:۳۲    
معمولا یکی از سوالات رایج تازه مادران این است که به شیرخوارشان قطره AD بدهند یا مولتی ویتامین و اینکه نوع ایرانی آن بهتر است یا خارجی و مصرف کدامشان برای رشد شیرخوار مفید است و...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۲ - ۰۹:۲۹    
گران قیمت ترین وسیله بجا مانده از جنگ جهانی دوم، مرسدس بنز ادلف هیتلر که به ارزش ده میلیون دلار به یک میلیونر روسی فروخته شد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۲ - ۰۹:۲۳    
نفیسه روشن بازیگر سینما و تلوزیرون تصویر زیر را در اینستاگرام خود منتشر کرد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۲ - ۰۹:۲۰    
ماتیاس فکل وزیرمشاور فرانسه درامور بازرگانی خارجی و جهانگردی در بازگشت از تهران ضمن تاکید بر آغاز یک مرحله جدید تجاری بین فرانسه و ایران ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۲ - ۰۹:۱۲    
وزیر آموزش وپرورش گفت: در سال های 94 و 95 فاز نخست طرح رتبه بندی معلمان اجرا می شود و از سال 96 وارد فاز دوم این طرح خواهیم شد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۲ - ۰۹:۰۶    
روابط عمومی شبکه دو سیما اعلام کرد: به مناسبت عیدهای قربان و غدیر و بازگشایی مدرسه ها دو قسمت جدید از مجموعه کلاه قرمزی روی آنتن این شبکه می رود.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۲ - ۰۹:۰۳    
برخی افراد کمی قبل از حمله قلبی دچار خواب آلودگی شده و برخی بی خواب می شوند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۲ - ۰۹:۰۰    
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۲ - ۰۸:۵۴    
موسسه مالی UBS با انتشار گزارشی اعلام کرد: عنوان پرکارترین مردمان جهان را با هفته ای بیش از 50 ساعت کار و سالانه تنها 17 روز تعطیل رسمی باید به هنگ کنگی ها داد ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۲ - ۰۸:۳۳    
شرکت تولید کننده یک داروی مورد استفاده بیماران مبتلا به ایدز بهای این دارو را به شکل قابل توجهی کاهش داده است.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۲ - ۰۸:۲۴    
همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، اولین نمایشگاه و فروشگاه البسه عفاف و حجاب در پارس آباد مغان با حضور فرماندار این شهرستان افتتاح شد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۲ - ۰۸:۱۸    
روز یکشنبه 30 شهریور 94 پیکر سعید محمودی مداح اهل بیت(ع) که به علت ضرب و شتم به قتل رسیده بود، در شهر کرمانشاه به خاک سپرده شد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۲ - ۰۸:۰۶    
بازیکنان تیم فوتبال راه آهن تا پس از دیدار مقابل استقلال ممنوع المصاحبه شدند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۲ - ۰۸:۰۱    
پژوهشگران در تحقیقات اخیر خود با تصویربرداری از مغز دریافتند که ساختار مغزی افراد پرخاشگر و خشن با ساختار مغزی افراد معمولی متفاوت است.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۲ - ۰۷:۵۸    
معاون امور حج سازمان حج و زیارت از آغاز مراسم برائت از مشرکین در محل استقرار بعثه مقام معظم رهبری در عرفات خبر داد و گفت: گوشت قربانی های روز عید قربان به کشورهای آفریقایی فرستاده می شود.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۲ - ۰۷:۴۶    
شبکه ان بی سی با گزارشی مربوط به اسناد محرمانه متعلق به آژانس امنیت ملی آمریکا نوشته است که این آژانس در سال 2007 تمام مکالمات هیئت اعزامی ایران به نشست مجمع عمومی سازمان ملل را شنود می کرده است.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۲ - ۰۷:۴۳    
روز گذشته زن 50 ساله ای در زمین های کشاورزی روستای گلنگون از توابع شهرستان تنگستان بدلیل سهل انگاری درون چاه تلمبه کشاورزی سقوط کرده و در دم جان سپرد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۲ - ۰۷:۴۰    
عصر دیروز و همزمان با روی کار آمدن استاندار جدید کرمانشاه، شهرداری به بهانه تغییرات و تعمیر دستگاهها شهربازی لب آب کرمانشاه را پلمپ کرد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۲ - ۰۷:۳۷    
مسلمانان هند با خرید دام خود را برای مراسم قربانی عید قربان آماده می کنند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۲ - ۰۷:۳۴    
بیش از دو میلیون مسلمان از کشورهای مختلف جهان برای شرکت در مراسم حج ابراهیمی به عربستان سعودی سفر کرده اند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۲ - ۰۷:۳۱    
رئیس بنیاد امید ایرانیان با بیان اینکه جریان رقیب اصلاحات می خواهد شکست خود در انتخابات ریاست جمهوری را در انتخابات مجلس جبران کند ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۲ - ۰۱:۲۳    
آیت الله خزعلی در گفت وگو منتشر نشده ای با بیان اینکه امام به من فرمود از طرف من نماینده باش و برو و با آنها (انجمن حجتیه صحبت کن) خاطرنشان کرد: مرتباً هم از قضایای انجمن گزارش می دادم ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۲ - ۰۱:۰۸    
بسیاری از کتاب های عرفانی ما در اصل خطابه یا سخنرانی یا درس گفتار است. شماری از آثار ملاحسین کاشفی نیز در اصلْ منبرهای او در سبزوار و هرات است.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۷/۰۲ - ۰۰:۵۹    
رئیس اتحادیه لوازم خانگی از ماجرای پشت پرده سامسونگ سخن گفت.
  • ۱