چهارشنبه ۲۳ خردادساعت ۱۷:۲۳Jun 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای پدال نیوز 2 مهر 1397 - pedalnews.ir

پدال نیوز 29 اسفند 1394 پدال نیوز 30 اسفند 1395 پدال نیوز 29 اسفند 1396 پدال نیوز 31 فروردین 1397 پدال نیوز 31 اردیبهشت 1397 پدال نیوز 31 خرداد 1397 پدال نیوز 31 تیر 1397 پدال نیوز 31 مرداد 1397 پدال نیوز 31 شهریور 1397 پدال نیوز 30 آبان 1397 پدال نیوز 30 آذر 1397 پدال نیوز 30 دی 1397 پدال نیوز 1 بهمن 1397 پدال نیوز 1 اسفند 1397 پدال نیوز 1 مهر 1397 پدال نیوز 2 مهر 1397 پدال نیوز 3 مهر 1397 پدال نیوز 4 مهر 1397 پدال نیوز 5 مهر 1397 پدال نیوز 6 مهر 1397 پدال نیوز 7 مهر 1397 پدال نیوز 8 مهر 1397 پدال نیوز 9 مهر 1397 پدال نیوز 10 مهر 1397 پدال نیوز 11 مهر 1397 پدال نیوز 12 مهر 1397 پدال نیوز 13 مهر 1397 پدال نیوز 14 مهر 1397 پدال نیوز 15 مهر 1397 پدال نیوز 16 مهر 1397 پدال نیوز 17 مهر 1397 پدال نیوز 18 مهر 1397 پدال نیوز 19 مهر 1397 پدال نیوز 20 مهر 1397 پدال نیوز 21 مهر 1397 پدال نیوز 22 مهر 1397 پدال نیوز 23 مهر 1397 پدال نیوز 24 مهر 1397 پدال نیوز 25 مهر 1397 پدال نیوز 26 مهر 1397 پدال نیوز 27 مهر 1397 پدال نیوز 28 مهر 1397 پدال نیوز 29 مهر 1397 پدال نیوز 30 مهر 1397 
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۱:۳۵    
پدال نیوز: بازار خودرو امروز تحت تاثیر ریزش شب گذشته قیمت دلار، باز هم روند کاهشی را در پیش گرفت و در برخی ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۱۷:۱۰    
پدال نیوز: پورشه تایکان با پوشش استتاری کم تری دیده شده و جزئیات بیش تری از آن درز کرده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۰:۲۱    
پدال نیوز- سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت ترافیکی صبح امروز (چهارشنبه؛ چهارم مهر ماه) را تشریح کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۷:۰۰    
پدال نیوز: سیتروئن نسخه مخصوص C3 JCC+ را قبل از رونمایی عمومی در نمایشگاه خودروی پاریس ماه آینده معرفی کرده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۴:۳۵    
پدال نیوز- مدیرعامل شرکت نفت ایرانول از افزایش 40 درصدی فروش انواع روغن موتورهای این شرکت در شش ماهه نخست امسال خبر داد .
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۴:۲۵    
پدال نیوز- مقدسی گفت: بازار خودرو باید از وضعیت موجود نجات پیدا کند و خودروسازان نیز نباید از وضعیت بازار سوء استفاده کنند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۱:۳۵    
پدال نیوز- معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان از شتاب بیشتر پروژه بهسازی محور رامیان – سه راهی شاهرود (اولنگ) خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۰:۲۰    
پدال نیوز: آخرین اخبار رسیده حکایت از آن دارد که در پایان معاملات امروز دلار با رکورد شکنی قابل توجه روی 16 هزار تومان را امروز دید.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۰۹:۱۰    
پدال نیوز- بعضی از رانندگان آمازون، گاهی بسته های ارسالی را سرقت می کنند. حالا این شرکت برای گرفتن مچ این رانندگان روش جالبی به کار برده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۰۸:۴۰    
پدال نیوز: یک دستگاه خودروی سواری پژوپارس پس از انحراف از مسیر اصلی خود از روی پل روگذر در مسیر قم تهران، واژگون شد و به پایین پل سقوط کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۰۸:۳۰    
پدال نیوز: روز شمار حضور جناب اس7 در خیابان ها آغاز شده است. خودرویی که با حضورش تمامی معادلات را در زمینه های هزینه نگهداری، امکانات رفاهی، ایمنی و حتی قیمت تمام شده بر هم خواهد زد ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۰۸:۳۰    
پدال نیوز: بعد از افزایش قیمت خودرو های داخلی در اولین روز مهر 97 قیمت خودرو ها تغییر خاصی نداشته و در حال حاضر نیز بازار در ثبات به سر می برد ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۷:۰۰    
پدال نیوز: مدت هاست که اخبار زیادی در خصوص SUV 8 صندلی سوبارو و ورود آن به بازار شنیده می شود، اما ظاهرا انتظارها به سر رسیده و این خودرو اینک قابل معامله است.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۶:۵۵    
پدال نیوز: آئودی از اوایل سال جاری تست های جاده ای R8 فیس لیفت را شروع کرده اما این اولین بار است که مدل روباز این خودروی اسپورت رؤیت شده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۶:۵۰    
پدال نیوز: شرکت سوئدی ولوو اعلام کرد بخش مونتاژ خودروهای سنگین خود در ایران را متوقف می کند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۶:۵۰    
پدال نیوز: چند سالی هست که شور و حال دانش آموزان در هنگامه بازگشایی مدارس، با افزایش ترافیک در خیابان های پایتخت گره خورده و چالشی را برای شهروندان ایجاد کرده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۶:۵۰    
پدال نیوز: یک دستگاه خودروی پژو 405 به علت نامعلوم پس از انحراف از مسیر اصلی و برخورد با دو درخت در زمین های کشاورزی متوقف شد و هر چهار سرنشین آن مصدوم شدند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۶:۲۰    
پدال نیوز- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان از آغاز توزیع حواله لاستیک به رانندگان از طریق سامانه نرم افزار توزیع لاستیک خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۶:۲۰    
پدال نیوز- مدیر اجرای طرح های صنعتی ایدرو از اجرای طرح تولید تایرهای فوق سنگین خودروهای راهسازی، لودری ، کشاورزی و صنعتی درکارخانه تایر هامون استان سیستان و بلوچستان خبر داد .
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۶:۲۰    
پدال نیوز- رئیس اتحادیه کامیونداران البرز، تنها علت تجمعات اخیر کامیونداران را افزایش قیمت لوازم یدکی اعلام و اظهار کرد: کامیونداران همیشه حامی مردم و آماده خدمت رسانی بوده اند ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۶:۲۰    
پدال نیوز- مدیران خودرو شرایط پیش فروش نقدی محصولات خود را پس از اعمال قیمت های جدید اعلام کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۶:۱۵    
پدال نیوز در طرح پیش فروش محصولات ایران خودرو که از هفته آینده آغاز خواهد شد 40 هزار خودرو در مدت 5 روز عرضه می شوند که برای خرید حداقل نیاز به 16 میلیون تومان معادل 50 درصد قیمت پژو 405 نقدینگی لازم ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۶:۱۵    
پدال نیوز-نخستین تراموای شهری خودران در یک مسیر 6 کیلومتری در آلمان آزمایش شد. در این قطار از الگوریتم های هوش مصنوعی، رادار و لیدار استفاده شده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۶:۱۵    
پدال نیوز- شرکت رولزرویس با تولید گران قیمت ترین خودروی خود به دنیا ثابت کرد که دقیقا همان ماشینی را ارایه می دهد که مشتری او می خواهد ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۶:۱۵    
پدال نیوز- پژو در نمایشگاه خودرو پاریس از مدل پلاگین هیبرید 3008 و نسل جدید 508 رونمایی می کند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۶:۱۵    
پدال نیوز- حمل و نقل عمومی نقش مهمی در رفع بسیاری از مشکلات ترافیک شهری و کاهش آلودگی هوای کلانشهرها دارد ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۶:۰۵    
پدال نیوز- پلتفرم بیشتر خودرو های ساخت ایران خودرو با پژو 405 یکسان است و از این رو می توان این خودرو را پدر خودرو های ایرانی نامید.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۶:۰۵    
پدال نیوز- طی حکمی از سوی مدیرعامل سایپا حسین تهمتن به عنوان مدیرعامل شرکت بن رو معرفی شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۶:۰۵    
پدال نیوز- فرمانده انتظامی مراغه از دستگیری اعضا و متلاشی شدن باند سارقان از ساختمان های نیمه کاره و قطعات خودرو در این شهرستان خبرداد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۶:۰۵    
پدال نیوز- نیمه دوم هر سال با افزایش ترافیک و آلودگی هوا همراه بوده و آغاز به کار مدارس، سرمای تدریجی هوا، افزایش حضور خودروها در خیابان و بالاخره پدیده وارونگی ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۶:۰۰    
پدال نیوز- شرکت زد اف آلمان که یکی از بزرگترین تولیدکنندگان جعبه دنده در جهان است به تازگی اعلام کرده می خواهد در صنعت توسعه فناوری خودروهای خودران و برقی 14 میلیارد دلار سرمایه گذاری کند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۶:۰۰    
پدال نیوز: پس از عرضه موفق پژو 405 ایران خودرو تصمیم گرفت تا سدانی بزرگتر از پژو را به تولید برساند. پژو پارس و یا همان پرشیا سدان بزرگتر از 405 بود که در ایران خودرو به تولید رسید تا موفقیت های 405 ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۵:۳۵    
پدال نیوز- مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای آذربایجان شرقی با اشاره به اخبار منتشر شده در برخی رسانه های معاند مبنی بر اعتصاب کامیون داران استان ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۵:۳۵    
پدال نیوز- مدیرعامل تعاونی کامیون داران جویبار با بیان اینکه نرخ کرایه باید مطابق با افزایش قیمت قطعات و لاستیک باشد، گفت: تامین قطعه و لاستیک بزرگترین مشکل کامیون داران است.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۵:۲۵    
پدال نیوز- امروز نمادهای قطعه ساز بسیاری رشد کردند با این وجود به دلیل معاملات متعادل منفی خساپا و سایر نمادهای اثرگذار بر شاخص، گروه در مجموع با افت جزئی شاخص به کار خود پایان داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۵:۲۵    
پدال نیوز- قرار است تهران شهری بهتر برای زندگی باشد اما ساکنان شهرک امید در منطقه 4 به دلیل وجود پارکینگ خودروهای تصادفی دچار مشکلاتی زیادی شده اند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۵:۲۵    
پدال نیوز- گرانی، بازار سیاه و احتکار لاستیک در کنار کرایه های پایین حمل و نقل و گیرو دار اداری تصویب نرخ کرایه بر اساس تن کیلومتر ، دو مشکل اساسی این روزهای رانندگان کامیون عنوان شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۵:۲۰    
پدال نیوز- رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس، گفت: اگر دولت هفته آینده اصلاحات و تغییراتی که به مجلس وعده داده را انجام ندهد استیضاح شریعتمداری در مجلس اعلام وصول می شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۵:۲۰    
پدال نیوز- همزمان با اعلام قیمت های جدید محصولات چری، شرایط پیش فروش نقدی محصولات این گروه خودروسازی اعلام شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۴:۰۵    
پدال نیوز: صنعت خودرو در حالی این روزها با مشکلات عدیده ای مواجه است که دیروز اعضای کمیته تحقیق و تفحص از خودرو در مجلس تعیین شدند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۴:۰۰    
پدال نیوز: گمرک ایران از اجرایی شدن کاهش تعرفه واردات لاستیک خودروهای سنگین باری و اتوبوسی به پنج درصد خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۴:۰۰    
پدال نیوز: چند ماه پس از به پایان رسیدن اعتراضات رانندگان کامیون که دلیل آن وعده های وزارت راه و شهرسازی برای بهبود شرایط آنها بود، سازمان راهداری آخرین خواسته این راننده ها را نیز نهایی کرده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۳:۵۵    
پدال نیوز: گزارش مرکز پژوهش های مجلس نشان می دهد هرگونه تغییر در رویه تخصیص و قیمت گذاری ارز، بر بازار خودرو که سهم خودروهای چینی مونتاژ در داخل آن حدود 17 درصد است موجب بروز و تشدید شوک ها به بازار ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۳:۵۰    
پدال نیوز: یکی از رسانه های فارسی زبان از اعتصاب رانندگان کامیون در شهرهای مختلف کشور خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۳:۵۰    
پدال نیوز: بسیاری از کشورهای آمریکای لاتین، برخی از کشورهای آسیایی و آفریقایی نیز از مشتریان بزرگ این پیک آپ کاری هستند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۳:۵۰    
پدال نیوز: احتمالا در نسل بعدی این خودرو یک سیستم اطلاعاتی ویژه، با صفحه نمایشگر بزرگتر، سطح 2 خودرانی و پشت آمپر دیجیتالی درون کابین روبه رو خواهیم بود.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۳:۴۰    
پدال نیوز: در 24 ساعت گذشته در شهرهای کرمان و اهواز، شایعه ها به تجمع بیش از حد مردم در برخی جایگاه های اصلی شهر برای سوخت گیری منجر شده ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۰:۱۵    
پدال نیوز-اولین سری از خودرو های ب ام و اکتیورتورر (Active Tourer) در سال 2014 تولید شد و سال 2016 با رونمایی از (Gran Tourer)، توسعه پیدا کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۰:۱۵    
پدال نیوز- شورای حمل و نقل و ترافیک شهر تهران از اعمال محدودیت تردد در عبور و مرور خودروهای حمل کالا از ابتدای مهر ماه به مدت یازده روز خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۰:۱۵    
پدال نیوز- معاون اجتماعی پلیس راهور پایتخت، گفت: بیش از 130 هزار دانش آموز توسط16 هزار سرویس مدرسه جابه جا می شوند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۰:۱۵    
پدال نیوز- رئیس کمیسیون حمل ونقل ترافیک شورای شهر گفت: عمر مفید اتوبوس در ایران 8 سال است و بعد از آن فرسوده می شود و در خارج از کشور اتوبوس ها با عمر 5 سال از رده خارج می شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۰:۱۰    
پدال نیوز- شهردار ارومیه گفت: یکهزار و 500 خودرو عمومی در این شهر برای خدمت رسانی در حوزه سرویس مدارس ساماندهی شده و والدین می توانند با خیال راحت از این خودروها برای رفت و آمد دانش آموزان استفاده ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۰:۱۰    
پدال نیوز: عضو هیات مدیره انجمن صنفی مراکز اسقاط و بازیافت خودروی فرسوده گفت: در پی ممنوعیت واردات خودرو حدود 50 هزار گواهی اسقاط خودروی فرسوده تولیدی در مراکز اسقاط ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۰:۱۰    
پدال نیوز- رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ توضیحاتی را درباره نحوه و ساعت اجرای طرح ترافیک و زوج و فرد در نیمه دوم سال ارائه کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۰:۱۰    
پدال نیوز- بسیاری از ما رفتارهای اشتباه ترافیکی داریم و همین رفتارها باعث ایجاد ترافیک مضاعف شده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۰:۰۰    
پدال نیوز- رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت:محور جنوب به شمال بزرگراه یادگار امام(ره) از صالحی، محور غرب به شرق بزرگراه شیخ فضل الله از جناح دارای بار ترافیکی صبحگاهی هستند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۰۹:۲۵    
پدال نیوز: رامک خودرو در سال 1396 اقدام به انتشار آگهی پیش فروش خودرو های تیوولی و کوراندو با مدل 2017، بعضا اقساطی بدون سود و با تحویل 120 روز کاری کرده است ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۰۹:۱۰    
پدال نیوز: علاوه بر این تسهیلات عجیب، یک فقره تسهیلات دیگر نیز در همان تاریخ سال 96 برای وی به تصویب رسیده که شامل 90 میلیون تومان تسهیلات فروش اقساطی با سود 12 درصد و بازپرداخت 20 ماهه است.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۰۸:۵۰    
پدال نیوز: : نمودار تولید خودروهای دوگانه سوز در پنج ماه سال جاری نیز نزولی بود.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۰۸:۵۰    
پدال نیوز: گروه خودروسازی جیلی چین همکاری خود را با شرکت پروتون مالزی برای صادرات خودرو به جنوب شرق آسیا و دیگر نقاط جهان آغاز کرده است ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۰۸:۵۰    
پدال نیوز: مدتی است خودروسازان سرمایه های خود را در مسیر ساخت خودروهای برقی قرار داده اند. اما نکته مهم آن است که قوانین محلی و اتحادیه اروپا آنها را به سوی ساخت خودروهای برقی بیشتری سوق می دهد و مهم ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۰۸:۵۰    
پدال نیوز : الیور بلام، مدیر ارشد اجرایی در شرکت پورشه اعلام کرد که این خودروساز دیگر محصولات دیزلی تولید نخواهد کرد ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۰۸:۵۰    
پدال نیوز : رئیس انجمن واردکنندگان خودرو گفت: به دلیل ابلاغ نشدن دستورالعمل اجرایی درباره چگونگی دریافت مابه التفاوت ارزی از خودروهای وارد شده با ارز 4200 تومانی ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۰۸:۴۵    
پدال نیوز: مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی با انتشار گزارشی تحت عنوان بررسی سهم خودروهای چینی در ایران پرده از عمق ساخت داخل این محصولات برداشته و طبق آن ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۰۸:۴۰    
پدال نیوز: "برق دزدی" اصطلاحی عامیانه و پرکاربرد در ادبیات تعمیرکاران خودروست و زمانی به کار برده می شود که که قطعه ای برق خودرو را هنگامی که خاموش است مصرف می کند و باتری خودرو را از کار می اندازد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۰۸:۴۰    
پدال نیوز: برای خرید خودروی دنا در بازار باید از 52 میلیون تا 98 میلیون تومان هزینه کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۰۸:۳۵    
پدال نیوز: قطعه سازان در کنار خودروسازان از جمله صنایع استراتژیک در تولید خودرو هنوز چشم به راه تصمیمات دولتی هستند تا شاید بتوانند رکود فروش ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۰۸:۳۵    
پدال نیوز: یک کارشناس صنعت خودرو گفت: صنعت خودوسازی کشور با مشکلات پیش آمده برای آن در حوزه تامین مود اولیه و حتی در موضوع قیمت گذاری خودرو دچار یک گره کور شده است.