یکشنبه ۱۳ خردادساعت ۲۳:۳۰Jun 2024 2
جستجوی پیشرفته

خبرهای پدال نیوز 7 مهر 1397 - pedalnews.ir

پدال نیوز 29 اسفند 1394 پدال نیوز 30 اسفند 1395 پدال نیوز 29 اسفند 1396 پدال نیوز 31 فروردین 1397 پدال نیوز 31 اردیبهشت 1397 پدال نیوز 31 خرداد 1397 پدال نیوز 31 تیر 1397 پدال نیوز 31 مرداد 1397 پدال نیوز 31 شهریور 1397 پدال نیوز 30 آبان 1397 پدال نیوز 30 آذر 1397 پدال نیوز 30 دی 1397 پدال نیوز 1 بهمن 1397 پدال نیوز 1 اسفند 1397 پدال نیوز 1 مهر 1397 پدال نیوز 2 مهر 1397 پدال نیوز 3 مهر 1397 پدال نیوز 4 مهر 1397 پدال نیوز 5 مهر 1397 پدال نیوز 6 مهر 1397 پدال نیوز 7 مهر 1397 پدال نیوز 8 مهر 1397 پدال نیوز 9 مهر 1397 پدال نیوز 10 مهر 1397 پدال نیوز 11 مهر 1397 پدال نیوز 12 مهر 1397 پدال نیوز 13 مهر 1397 پدال نیوز 14 مهر 1397 پدال نیوز 15 مهر 1397 پدال نیوز 16 مهر 1397 پدال نیوز 17 مهر 1397 پدال نیوز 18 مهر 1397 پدال نیوز 19 مهر 1397 پدال نیوز 20 مهر 1397 پدال نیوز 21 مهر 1397 پدال نیوز 22 مهر 1397 پدال نیوز 23 مهر 1397 پدال نیوز 24 مهر 1397 پدال نیوز 25 مهر 1397 پدال نیوز 26 مهر 1397 پدال نیوز 27 مهر 1397 پدال نیوز 28 مهر 1397 پدال نیوز 29 مهر 1397 پدال نیوز 30 مهر 1397 
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۲ - ۱۴:۳۸    
پدال نیوز: طی شبانه روز گذشته، کل تردد ثبت شده بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی از 2212 تردد شمار فعال در محور های برون شهری، نسبت به روز قبل 11.4درصد افزایش را نشان می دهد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۶:۴۳    
پدال نیوز- از ابتدای سال تاکنون بیش از 27 هزار دستگاه خودرو از خانواده برلیانس به مشتریان گروه خودروسازی سایپا تحویل شده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۰:۵۱    
پدال نیوز: این گورستان که مربوط به خودروهای تولید شده در دوران اتحاد جماهیر شوری است در در روستای چرنووسو، منطقه تولا، روسیه قرار دارد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۶:۴۷    
پدال نیوز: امروز پیشرانه های V-8 فراری آنچنان عادی و فراوان شده اند که اصطلاحا جا برای نگهداری آنها کم آورده ایم؛ بنابراین شما می توانید یکی از آنها را در مازراتی لوانته 2019 پیدا کنید ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۶:۴۷    
پدال نیوز: واکسهال 25 سال پس از فروش GSi اصلی اکنون کورسا GSi جدید را در انگلستان معرفی کرده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۵:۱۲    
پدال نیوز- آنچه در زیر می آید قیمت روز انواع خودروی شاسی بلند تولید داخل در سطح بازار پایتخت طی مهر ماه 97 است که ممکن است تا 5 درصد در مناطق مختلف تهران دارای نوسان باشد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۰:۲۷    
پدال نیوز : شرکت آمریکایی جنرال موتورز در چین بالغ بر 3/ 3 میلیون دستگاه خودروی بیوک، شورولت و کادیلاک را به دلیل نقص فنی در سیستم تعلیق فراخوان داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۰:۲۷    
پدال نیوز- بر اساس اطلاعات 2202 دستگاه ترددشمار جاده ای، کل تردد ثبت شده در شبانه روز گذشته نسبت به روز قبل 3 ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۶:۱۴    
پدال نیوز: تصاویر درز کرده از نسل هشتم تویوتا کمری در حال تست در هند، شایعات در مورد توقف عرضه این خودرو در این بازار را رد کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۶:۰۴    
پدال نیوز- مصطفی رضازاده از استادان نام آشنای ورزش گیلان در سانحه رانندگی جان باخت.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۱:۳۴    
پدال نیوز- از ابتدای سال تاکنون بیش از 27 هزار دستگاه خودرو از خانواده رنو به مشتریان گروه خودروسازی سایپا تحویل شده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۰۸:۵۱    
پدال نیوز: واژگون شدن پژو206 در تونل نیایش دو مصدوم به جای گذاشت.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۰۸:۴۰    
پدال نیوز: بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت اخیرا تشدید روند قاچاق سوخت از ایران به کشورهای دیگر را مرتبط با نوسانات ارزی دانست.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۰۸:۴۰    
پدال نیوز: با دستور رئیس کل بانک مرکزی اسامی دریافت کنندگان ارز دولتی و نیمایی اعلام شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۷:۱۲    
پدال نیوز: در روزهای پرفراز و نشیب بازار خودرو، ثبت نام های خودروسازان برای فروش خودروهای جدید شکایت مردم از هزینه های سلیقه ای ثبت نام در برخی کافی نت ها را رقم زده و دردسری برای صنف کافی نت داران ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۷:۰۲    
پدال نیوز- عضو هیات مدیره اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو تهران پیش بینی کرد که در هفته جاری و با پایان پیش فروش محصولات ایران خودرو از یک سو و کاهش قیمت دلار از سوی دیگر ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۶:۵۷    
پدال نیوز: برای خرید خودروی 206 در بازار بسته به مدل موردنظر و میزان کارکرد آن باید حداقل 33 میلیون تومان پرداخت کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۶:۵۷    
پدال نیوز- گزارش امروز قیمت خودرو حکایت از افزایش 1 تا 3میلیون تومانی قیمت تعدادی از خودروهای داخلی دارد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۶:۵۷    
پدال نیوز: چری آریزو 6 که به عنوان جدید ترین خودروی سدان چری در ایران است در مقایسه با برادر کوچکتر خود آریزو 5 در ابعاد بزرگتر و ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۶:۵۲    
پدال نیوز- معاون فرماندار هشترود گفت: با رانندگان تاکسی های متخلف که کرایه ها را خودسرانه افزایش داده اند برخورد می شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۶:۵۲    
پدال نیوز- امروز هم گروه خودرو یکدست سبزپوش و صف خرید شد از این روز شاخص خودروییها با جهش 863 واحدی معادل 3.66 درصدی در ارتفاع 24 هزار واحد و 399 واحد ایستاد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۶:۵۲    
پدال نیوز- فولکس واگن قصد دارد با همکاری شرکت مایکروسافت خدمات فضای ابر را برای خودروهای الکتریکی نیز فراهم کند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۶:۵۲    
پدال نیوز- شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران در اطلاعیه ای نسبت به واگذاری کارت های سوخت شخصی افراد به دیگران هشدار داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۶:۵۲    
پدال نیوز- گروه صنعتی ایران خودرو، در راستای اجرای مسئولیت های اجتماعی خود، برای دومین سال متوالی، هدایایی را در قالب کاروان مهر راهی مناطق محروم کشور می کند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۵:۴۱    
پدال نیوز- پراید 111 خودرویی هاچ بک است که در واقع با تغییرات اندکی، جایگزین پراید هاچ بک شد. علاوه بر اینکه بدنه خودرو تقویت شده است تغییراتی در چراغ های جلو و عقب و تغییر فرم شیشه عقب نیز مشاهده می ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۵:۴۱    
پدال نیوز- رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای خلخال گفت: به علت بارش باران و ریزش کوه راه ارتباطی خلخال - پونل مسدود شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۵:۴۱    
پدال نیوز: پارس خودرو به عنوان تولید کننده محصولات برلیانس در ایران پس از عرضه H330 و H320 به سراغ هاچ بک کوچک این شرکت رفت و آن را به تولید رساند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۵:۳۰    
پدال نیوز: قوانین راهنمایی و رانندگی در کشورهای مختلف معمولا از اصولی ثابت و مشترک تشکیل شده اند. اما گاهی اوقات عدم آگاهی از برخی از تفاوت در قوانین نه تنها عجیب بلکه ممکن است دردسرساز باشد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۵:۳۰    
پدال نیوز- سازمان راهداری جزییات آماری سفرهای مسافران جاده ای در سال 1396 را اعلام کرده که در این میان مردم خراسان رضوی بیشترین سهم را به خود اختصاص دادند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۵:۲۵    
پدال نیوز: مشتریان نیز برای راندن این خودرو باید گواهی نامه ویژه پرواز دریافت کنند. خودرو برای پرواز به بال های تاشو با وزن تقریبی 590 کیلوگرم و یک دنده ثابت فرود مجهز است.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۵:۲۵    
پدال نیوز: بر اساس تازه ترین گزارش گمرک از عملکرد تجارت خارجی کشور، صادرات غیر نفتی ایران به 23 میلیارد دلار رسید که در این میان قطعات خودرو همچنان مهمترین کالای وارداتی محسوب می شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۵:۲۰    
پدال نیوز: رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی مشکلات حمل و نقل درون شهری را نتیجه 18 سال بی توجهی به سیاست های کلی نظام در بخش حمل و نقل دانسته و گفت ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۵:۱۵    
پدال نیوز-پس از مدل های i30N و Veloster N، هیوندای سومین مدل از سری خودرو های عملکردمحور خود را در قالب یک i30 Fastback تند و تیز و آدرنالین ساز در پاریس به نمایش خواهد گذاشت.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۵:۱۰    
پدال نیوز- استاندار مازندران از طلب یکهزار و 300 میلیارد ریالی قطعه سازان این استان از شرکت های خودروسازی کشور خبر داد و پیشنهاد کرد که طلب این تولیدگران با تحویل خودرو به آنها تهاتر شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۵:۰۵    
پدال نیوز- واردات خودرو به کشور طی سال های اخیر شاهد نوسانات بسیاری بوده است تا جایی که شاید بتوان بی اغراق گفت هیچ کالای وارداتی به ایران این گونه در معرض توجه قرار نگرفته است ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۵:۰۵    
پدال نیوز-یک کارآفرین اسکاتلندی قصد دارد ون هیدروژنی بسازد که با یکبار سوختگیری فاصله 400 مایلی بین لندن تا گلاسگو را طی می کند. این سفر در 2019 انجام می شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۵:۰۵    
پدال نیوز- رئیس کمیته حمل و نقل مجلس گفت: در جلسه هفته پیش کمیته حمل و نقل کمیسیون عمران مجلس به این نتیجه رسیدیم که دولت باید حداقل 500 هزار حلقه لاستیک را به زودی وارد بازار کند تا بتواند پاسخگوی ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۵:۰۵    
پدال نیوز: نخستین قطار برقی و خودران از برند زیمنس با موفقیت آزمایش شد و توانست یک مسافت 6 کیلومتری را بر روی ریل بپیماید.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۵:۰۰    
پدال نیوز- باوجود پافشاری های ترامپ، کشورهای اروپایی همیشه خواهان حفظ توافق هسته ای با ایران بوده اند ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۵:۰۰    
پدال نیوز- کانون جهانگردی و اتومبیل رانی در راستای برنامه های آموزشی خود، دوره آموزشی ویژه ای را برای آشنایی با مهارت های فنی خودرو ویژه بانوان برگزار خواهد کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۵:۰۰    
پدال نیوز-وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه واردات و تامین لاستیک ماشین های سنگین و کامیون به اندازه کافی صورت نگرفته است ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۳:۴۹    
پدال نیوز- در سال های اخیر و متناسب با توسعه فضای مجاری و شبکه های اجتماعی، شرکت های فعال در حوزه خودرو نیز برای همراهی با موج مخاطبین در رسانه های اجتماعی وارد این فضا شده اند ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۳:۴۹    
پدال نیوز- خبرها حاکی از آنست که شرکت نگین خودرو بزودی تحویل خودروهای خریداری شده با ارز دولتی را آغاز خواهد نمود.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۳:۴۹    
پدال نیوز- بعد از این که با رایزنی های وزارت صمت و خودروسازان با مجلس در خرداد ماه سال جاری "طرح ساماندهی بازار خودرو"مسکوت ماند ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۲:۴۸    
پدال نیوز- دادستان بوشهر با تاکید بر برخورد با مزاحمان فعالیت کامیونداران گفت: معترضان به و سایل نقلیه در محورهای مواصلاتی استان بوشهر مجازات می شوند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۲:۴۸    
پدال نیوز- رئیس انجمن صنفی صنعت تایر ایران گفت: به تجار و واردکنندگان فرصت 10 روزه داده شده تا نسبت به واردات تایر با ارز نیمایی با هدف شکست قیمت ها در بازار اقدام کنند در غیر این صورت شرکت بازرگانی ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۲:۴۸    
پدال نیوز- رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از برخورد با توقف غیرمجاز در مقابل مدارس خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۲:۴۸    
پدال نیوز- سازمان نظارت بر بازار چین اعلام کرد: شرکت جنرال موتورز شانگهای از روز 20 اکتبر 3.3 میلیون خودروی تولیدی جنرال موتورز را در چین به نمایندگی ها فرا می خواند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۲:۴۳    
پدال نیوز- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان با اشاره به اینکه مصوبه تخصیص ارز 4250 تومانی برای حل مشکلات قطعه سازان از سوی وزارتخانه در دستور کار قرار دارد و در مراحل پایانی خود است ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۲:۴۳    
پدال نیوز شرکت تویوتای ژاپن اعلام کرد در صورتی که انگلیس بدون حصول توافق از اتحادیه اروپا خارج شود، تولید خودرو در کارخانه این شرکت در منطقه بورناستون موقتاً متوقف خواهد شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۲:۴۳    
پدال نیوز- مدیرکل فناوری اطلاعات سازمان راهداری با بیان اینکه محاسبه تن کیلومتر پایه به جای کرایه توافقی کامیون به پایان رسید ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۲:۴۳    
پدال نیوز- عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، ریشه آشفتگی و نابسامانی بازار خودرو را در مشکلات کلان اقتصادی کشور دانست و تاکید کرد ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۲:۰۲    
پدال نیوز: اگرچه تسهیلات مذکور مربوط به دهه 80 و 90 است اما علاوه بر آنکه جمع آن مبلغ قابل توجهی است، تفاوت نحوه پرداخت آن با عموم اقشار جامعه ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۱:۳۲    
پدال نیوز: با پرداخت چه مبلغی می توان خودرو های لوکس دو دهه قبل بنز، ب. ام. و، هوندا و شورولت را خرید و از امکانات، زیبایی و هندلینگ خوب این خودرو ها لذت برد؟
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۱:۲۷    
پدال نیوز: پس از مدتی یکه تازی خودرو در بازار، حالا دو هفته ای می شود که قیمت خودرو از سکه افتاده و روند نزولی به خود گرفته است ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۱:۲۷    
پدال نیوز- سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس، گفت: تفاوت فاحشی بین قیمت بنزین در داخل و خارج از کشور وجود دارد ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۰:۴۶    
پدال نیوز- لاستیک های وارداتی خودرو به بهانه نرخ ارز یکباره کمیاب و گران شد تا جایی که بازار تایر با توقف موقتی عرضه روبه رو شد و در نبود لاستیک های خارجی، ایرانی ها اوجی دوباره گرفت.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۰:۳۳    
پدال نیوز: استقبال مردم از خرید خودروهای شاسی و کراس آور زمینه را برای معرفی رکستون به بازار فراهم کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۰:۲۸    
پدال نیوز- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: نیمه نخست امسال بیش از یک هزار و 970 وسیله نقلیه در جاده های استان تردد داشته اند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۰:۲۸    
پدال نیوز- رئیس جمهور در درخواستی از رئیس مجلس شورای اسلامی خواستار توقف استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت در مجلس شده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۰۹:۵۷    
پدال نیوز- باتری خودرو از نمونه اقلام و محصولاتِ اساسی و ضروری برای اتومبیل به شمار می رود، قطعه ای که در فضای گرانی بازار در هفته ها و ماه های اخیر، با افزایش قیمت فزاینده ای همراه شده ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۰۹:۵۷    
پدال نیوز- عضو هیات علمی دانشگاه علم و صنعت گفت: در شرایطی که آمریکا صنعت خودروی ایران را مورد تحریم قرار داده است برخی سازمان ها همچون شورای رقابت به جای کمک به این صنعت ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۰۹:۵۷    
پدال نیوز- معاون عملیات سازمان امداد و نجات با اشاره به برخورد اتوبوس با تراکتور در اردبیل گفت: در اثر این تصادف 28 مسافر دچار حادثه شدند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۰۹:۵۲    
پدال نیوز: پیشرانه هر خودرویی که با آب خنک می شود یک دستگاه کوچک به نام ترموستات دارد که بین پیشرانه و رادیاتور قرار گرفته است. قطر ترموستات در اکثر خودروها حدود 5 سانتی متر است.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۰۹:۵۲    
پدال نیوز- تقریبا همه ما مردم خیالی برره در سریال شب های برره را به خاطر داریم؛ مردمی که درعین صمیمت نسبی و آشنایی اما مشکلات زیادی در زمینه فرهنگی ،اجتماعی اقتصادی داشتند ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۰۹:۵۲    
پدال نیوز- حسینی منش گفت: طبق آمار بیشترین مراجعات ما خودروی پراید است که 26 درصد از مراجعات تهران را شامل می شود پس از آن 206 است و پس از آن 405 و پرشیا است.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۰۹:۲۲    
پدال نیوز: پس از انسداد رسمی سایت ثبتارش، حدود 15هزار دستگاه خودرو خارجی از طریق برخی نمایندگی های رسمی و غیررسمی ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۰۹:۱۷    
پدال نیوز- پس از عرضه سمند و ارتقای آن به مدل های مختلف ایران خودرو نیاز به یک خودرو جدید داشت تا بتواند تنوع بیشتری به محصولات خود بدهد و مشتریان بیشتری را جذب کند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۰۹:۱۲    
پدال نیوز: رئیس اتحادیه نمایشگاهداران و فروشندگان خودرو گفت: حدود 2 ماه است خودروسازان عرضه خودرو به بازار را کاهش داده اند و با این اقدام مدیریت بازار و قیمت ها را در دست گرفته اند ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۰۹:۱۲    
پدال نیوز: دو خودروساز بزرگ کشور، با فشار وزارت صنعت، بالاخره وعده پیش فروش های خود را اجرایی و 103 هزار دستگاه محصول را به متقاضیان عرضه کردند......
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۰۹:۱۲    
پدال نیوز- یکصدوبیستمین نمایشگاه خودرو پاریس، محل رونمایی از یک کراس اوور کوچک دوگانه سوز با نشان SEAT خواهد بود.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۰۹:۰۷    
پدال نیوز: شرکت خودروسازی هوندا موتور اعلام کرده است که بنا دارد 232 هزار خودروی مدل آکورد و مدل هیبریدی اینسایت خود را در آمریکا فراخوان دهد ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۰۹:۰۷    
پدال نیوز : شرکت های خودروسازی بی ام و، دایملر(مالک مرسدس بنز) و فولکس واگن فروش برخی از مدل های محصولات پلاگین هیبریدی خود را متوقف کردند ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۰۹:۰۷    
پدال نیوز: به گفته بیل فورد، رئیس شرکت خودروسازی فورد موتور این شرکت در حال مذاکره با دولت ترامپ است تا توافق های جدیدی که قرار است میان واشنگتن و کشورهایی همچون کانادا و چین منعقد شود ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۰۹:۰۲    
پدال نیوز: کمبود و افزایش قیمت لاستیک خودروهای سنگین در روزهای گذشته حواشی بسیاری ایجاد کرده است. سودجویی و فرصت طلبی عده ای در این صنعت موجب شد تا فاصله قیمتی کنونی در بازار رقم بخورد ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۰۹:۰۲    
پدال نیوز: مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی در گزارشی با عنوان بررسی خودروهای چینی در ایران به مسائلی مانند میزان داخلی سازی و حجم بازار و همچنین واردات قطعات منفصله از چین پرداخته است
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۰۸:۵۲    
پدال نیوز: معاون مدیرعامل در بازاریابی و فروش ایران خودرو با اظهار خرسندی از روند مطلوب ثبت نام در طرح پیش فروش 53 هزار دستگاه خودرو ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۰۸:۵۲    
پدال نیوز: پاره ای از ایرادهای خودرویی بسیار ساده و روش برطرف کردن آن ها نیز آسان است. "تعمیرکار خود باشید" با بیان ساده شما را به رفع مشکل پیش آمده دعوت و تا زمان رفع مشکل مرحله به مرحله راهنمایی می ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۰۸:۴۷    
پدال نیوز: نرخ دلار همچنان روند صعودی خود را حفظ کرده و تخت گاز رو به افزایش است. قیمت خودرو نیز در تبعیت از نرخ دلار با وجود پیش فروش و عرضه خودرو از سوی دو خودروساز بزرگ کشور بالا رفته و این موضوع ...