چهارشنبه ۲۳ خردادساعت ۱۰:۵۸Jun 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای پدال نیوز 18 مهر 1397 - pedalnews.ir

پدال نیوز 29 اسفند 1394 پدال نیوز 30 اسفند 1395 پدال نیوز 29 اسفند 1396 پدال نیوز 31 فروردین 1397 پدال نیوز 31 اردیبهشت 1397 پدال نیوز 31 خرداد 1397 پدال نیوز 31 تیر 1397 پدال نیوز 31 مرداد 1397 پدال نیوز 31 شهریور 1397 پدال نیوز 30 آبان 1397 پدال نیوز 30 آذر 1397 پدال نیوز 30 دی 1397 پدال نیوز 1 بهمن 1397 پدال نیوز 1 اسفند 1397 پدال نیوز 1 مهر 1397 پدال نیوز 2 مهر 1397 پدال نیوز 3 مهر 1397 پدال نیوز 4 مهر 1397 پدال نیوز 5 مهر 1397 پدال نیوز 6 مهر 1397 پدال نیوز 7 مهر 1397 پدال نیوز 8 مهر 1397 پدال نیوز 9 مهر 1397 پدال نیوز 10 مهر 1397 پدال نیوز 11 مهر 1397 پدال نیوز 12 مهر 1397 پدال نیوز 13 مهر 1397 پدال نیوز 14 مهر 1397 پدال نیوز 15 مهر 1397 پدال نیوز 16 مهر 1397 پدال نیوز 17 مهر 1397 پدال نیوز 18 مهر 1397 پدال نیوز 19 مهر 1397 پدال نیوز 20 مهر 1397 پدال نیوز 21 مهر 1397 پدال نیوز 22 مهر 1397 پدال نیوز 23 مهر 1397 پدال نیوز 24 مهر 1397 پدال نیوز 25 مهر 1397 پدال نیوز 26 مهر 1397 پدال نیوز 27 مهر 1397 پدال نیوز 28 مهر 1397 پدال نیوز 29 مهر 1397 پدال نیوز 30 مهر 1397 
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۰:۳۷    
پدال نیوز: ظهر امروز دراتوبان آوینی تهران یک دستگاه مینی بوس با 25سرنشین پس از برخورد با یک خودرو و تیربرق، واژگون شد. همه سرنشینان مصدوم شدند و حال 15 نفر از آن ها وخیم گزارش شده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۰:۲۶    
پدال نیوز: رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت : حادثه رانندگی در راه های اصلی دلیجان یک کشته بر جا گذاشت.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۰:۲۶    
پدال نیوز- معاونت اجتماعی پلیس پایتخت با اشاره به اینکه یک میلیون نفر در 21 منطقه حاشیه ای تهران زندگی می کنند، گفت: یک سوم تخلفات رانندگی کشور در تهران ثبت می شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۰:۲۶    
پدال نیوز- نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: قاچاق بنزین به کشورهای همسایه 10 برابر قیمت فروش برای قاچاقچیان سود دارد و کارت سوخت ابزاری برای مدیریت مصرف و جلوگیری از قاچاق سوخت است.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۰۹:۳۵    
پدال نیوز- رئیس خانه صنعت و معدن استان یزد در بازدید غرفه جدید سایپا گفت: سایپا با اندیشه های نو قابلیت کسب موفقیت های بیشتر را دارد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۰۹:۳۵    
پدال نیوز- معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد گفت: با حمایت گروه خودروسازی سایپا به دنبال گسترش صنعت خودروسازی و قطعه سازی در این استان هستیم.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۰۹:۳۰    
پدال نیوز: خودروهای خودران با بهره گیری از فناوری های نوین و پیشرفته ای نظیر یادگیری ماشینی و هوش مصنوعی قادر خواهند بود بدون نیاز به راننده.....
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۰۹:۲۰    
پدال نیوز: با انتشار ویدیویی در فضای مجازی مبنی بر ورود یک دستگاه خودروی کراس اوور استتار شده، شرکت مدیران خودرو امروز اعلام کرد که ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۶:۳۵    
پدال نیوز: اگرچه شاسی بلندهای بسیار زیادی در بازار وجود دارند اما بی شک لامبورگینی اوروس یکی از خاص ترین ها می باشد زیرا ظاهری باابهت و عملکردی برجسته دارد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۶:۳۵    
پدال نیوز: پیکاپ ها به نوعی جزو کاربردی ترین محصولات دنیای خودرو هستند. به همین خاطر یک نفر فکر کرده برندی همچون رنجروور که متخصص ساخت شاسی بلندهای لوکس ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۶:۳۰    
پدال نیوز: بعد از مدت ها مسکوت ماندن ماجرای حقوق های نجومی، این بار از بانک "دی" خبر می رسد که دریافتی های نجومی سر به فلک کشیده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۶:۲۵    
پدال نیوز- پس از این که یکی از شرکت های سرمایه گذار در شرکت تسلا، 11.4 درصد از سهام یک شرکت چینی را خریداری کرد، سهام این خودروساز الکتریکی چینی 22 درصد جهش کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۶:۲۵    
پدال نیوز- گروه بهمن در نظر دارد به مناسبت یک ساله شدن خودرو B30 و درخشش این خودرو در بازار ایران، مسابقه ای را برگزار کند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۶:۲۵    
پدال نیوز- معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران درمراسم امضای تفاهم نامه ترویج و توسعه دوچرخه سواری دانش آموزان بامعاون وزیر آموزش و پرورش گفت که باید دانش آموزان آموزش ببیند با دوچرخه یا پای پیاده ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۶:۲۰    
پدال نیوز- عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: قطعا اگر اعتبارات وزارت راه و شهرسازی در سال 98 افزایش یابد، می توان به بهره برداری آزادراه تهران-شمال در آینده ای نزدیک امید داشت.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۶:۲۰    
پدال نیوز- مدیر روابط عمومی اورژانس تهران از اعزام 9 آمبولانس به محل واژگونی مینی بوس در اتوبان شهید آوینی خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۶:۲۰    
پدال نیوز- فرمانده مرزبانی ناجا از آمادگی کامل برای تأمین امنیت زائران اربعین خبر داد و گفت: پیش بینی می شود تردد زائران در مرزها 20 تا 30 درصد افزایش یابد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۶:۲۰    
پدال نیوز- به اطلاع کلیه علاقمندان می رساند، تراست خودرو، تنها مرکز تخصصی خرید، فروش و تعویض خودروهای کارکرده تویوتا، لکسوس، رنو و جیلی فعالیت خود را آغاز نمود ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۶:۱۵    
پدال نیوز: اتوبوس دانش آموزان که از اردو درحال بازگشت بود، در تبریز واژگون شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۵:۵۵    
پدال نیوز: اتوبوس دانش آموزان که از اردو درحال بازگشت بود، در تبریز واژگون شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۵:۵۰    
پدال نیوز: در جریان بازار امروز نمادهای گروه خودرو یکدست صف فروش و منفی بودند تا جاییکه شاخص با افت قابل توجه 909 واحدی به ارتفاع 19 هزار واحدی عقب نشینی کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۵:۴۵    
پدال نیوز- بعد از انتشار ویدیویی کوتاه از خودرویی که در چند روز گدشته در سایت های خودرویی دست به دست می شد بالاخره امروز مدیران خودرو در اطلاعیه ای اعلام کرد ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۵:۴۵    
پدال نیوز: سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از واژگونی یک دستگاه مینی بوس و مصدومیت شدید تعداد زیادی از سرنشینان آن در بلوار آوینی خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۵:۴۰    
پدال نیوز- مدیر عامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه گفت: برای نخستین بار در کشور، طرح ترکیبی مترو و دوچرخه از صبح روز جمعه 21 شهریور ماه 97با هدف جابجایی دوچرخه سواران با مترو به نقاط مختلف شهر ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۵:۴۰    
پدال نیوز- رئیس پلیس راهور ناجا برخی اخبار مبنی بر تغییرضوابط شماره گذاری خودروهای سواری را رد کرد و افرود: شرایط و استانداردهای ضروری برای شماره گذاری خودروهای سواری تغییری نکرده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۵:۴۰    
پدال نیوز- به نظر شما چند درصد خریداران خودرو تاکنون از اطلاعات دفترچه خودرو استفاده کرده اند؟
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۵:۳۵    
پدال نیوز: سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به عدم حضور محمد شریعتمداری- وزیر صنعت ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۵:۳۰    
پدال نیوز: بورگوارد BX7 مدت زمان زیادی نیست که در بازارهای بین المللی عرضه شده اما با این وجود بورگوارد BX7 خیلی زود به یک خودروی جذاب برای کارشناسان و منتقدان حوزه خودرو تبدیل شده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۵:۲۵    
پدال نیوز: پانزدهمین نمایشگاه خودرو، قطعات یدکی و ماشین آلات سنگین یزد میزبان شرکت های خودروسازی داخلی است و واردکنندگان در این نمایشگاه هم حاضر نشدند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۴:۵۰    
پدال نیوز: اعطای مجوز همواره یکی از موضوعات چالشی در وزارت صمت بوده که گاها با رانت و مفسده همراه بوده است ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۴:۴۰    
پدال نیوز- رئیس ستاد معاینه فنی شهرداری تهران از کنترل و پایش معاینه فنی سرویس کارکنان شهرداری تهران خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۴:۴۰    
پدال نیوز- وزارت راه و شهرسازی جزییات محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی آخر هفته از تاریخ چهارشنبه 18 تا شنبه 21 مهرماه را اعلام کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۴:۴۰    
پدال نیوز- فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: 60 درصد از اعمال قانونی تخلفات با دوربین و 40 درصد توسط ماموران پلیس انجام می شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۴:۴۰    
پدال نیوز- "سرسام آور" بهترین لقبی است که می توان به آمارهای حوزه بنزین نسبت داد؛ فرآورده نفتی که میزان مصرف آن نه تنها در کشور مرز خطر را رد کرده ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۴:۳۵    
پدال نیوز: سخنگوی اورژانس از تصادف یک کامیون و اتوبوس با یک کشته و 15 مصدوم خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۴:۳۵    
پدال نیوز- رئیس پلیس راه گیلان از مسدود بودن سه محور فرعی این استان که براثر سیل آسیب دیده و تخریب شده بود، خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۴:۳۵    
پدال نیوز- پلیس کرمانشاه در اطلاعیه ای از شاکیان تاکسی زرد خواست به پلیس آگاهی استان مراجعه کنند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۳:۵۵    
پدال نیوز: تریلی حامل خودروهای لوکس که از محور بند عباس به لار در حرکت بود دچار آتش سوزی شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۳:۵۵    
پدال نیوز- مدیرعامل تاکسیرانی شهر تهران گفت: از رانندگان انتظار است که پیشقراولان فرهنگ سازی رفتار ترافیکی در سطح شهر هستند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۳:۵۰    
پدال نیوز: آنچه در زیر می آید قیمت روز انواع خودروهای سواری دست دوم است که با قیمت 10میلیون تومان در سطح بازار طی مهر ماه 97، آگهی فروش خورده اند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۳:۵۰    
پدال نیوز- عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، گفت: طرح خروج خودروهای فرسوده از چرخه مصرف در اصل اتفاق خوبی است؛ ولی باید سازو کاری طراحی کنیم که هزینه این کار بر عهده مصرف کننده نباشد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۳:۵۰    
پدال نیوز- عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: طرح ساماندهی خودروها در دستور کار کمیسیون صنایع و معادن است و احتمال اینکه ممنوعیت واردات خودروهای خارجی برداشته شود زیاد است.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۳:۵۰    
پدال نیوز- عضو شورای شهر تهران گفت: برادرم راننده من در شوراست. تصادف صورت گرفته با ماشین شورای شهر در شمال نبوده است؛ بلکه در یکی از جاده های جنوب تهران بود و بزودی کروکی پلیس را منتشر می کنم.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۳:۵۰    
پدال نیوز- مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: موضوعی که در این برهه صنعت خودرو به آن نیازمند است و می تواند با کمک نخبگان بر طرف کند تأمین قطعات تکنولوژی و الکترونیکی است و با تمرکز بر این موارد می ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۳:۴۰    
پدال نیوز- سرپرست سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بجنورد گفت: هم اینک سه شرکت تاکسی تلفنی اینترنتی در این شهر فعالیت دارند که غیرقانونی است و پرونده آنها به دستگاه قضایی ارجاع شده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۳:۴۰    
پدال نیوز: موتورسواران چینی از ژاکت هایی برای مقابله با باد و سرما استفاده می کنند که بسیار جالب است.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۳:۴۰    
پدال نیوز- سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس با بیان این که برای احیای دوباره کارت های سوخت هنوز تصمیمی اتخاذ نشده است گفت: احیای دوباره کارت سوخت می تواند در جلوگیری از قاچاق و مصرف بی رویه سوخت موثر باشد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۳:۴۰    
پدال نیوز: نکته قابل توجه در خصوص گزارش مذکور که مربوط به سال مالی 1396 است اما طی روزهای اخیر منتشر شده ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۳:۳۵    
پدال نیوز- مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان همدان گفت: 70 درصد توزیع لاستیک های حواله ای استان همدان ویژه ناوگان برون شهری و بقیه برای حمل بار شهر است.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۳:۳۵    
پدال نیوز- رییس کمیسیون عمران مجلس گفت: کمیسیون اصل 90 قانون اساسی به عنوان ناظر بر تخلفات دستگاه های اجرایی پس از بررسی مفاد گزارش کمیسیون عمران و انجام تحقیقات تکمیلی و احراز تخلفات انجام شده می ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۳:۳۵    
پدال نیوز- اجرای مرحله نهایی اجرای استانداردهای 85 گانه خودرویی از ابتدای دی ماه سال جاری و برنامه پیش فروش خودرویی صورت گرفته که تحویل آن ها بعضا به اواسط و حتی اواخر سال بعد نیز می انجامد و نگرانی ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۳:۳۰    
پدال نیوز- کشورهای عضو اتحادیه اروپا با ابراز نگرانی نسبت به نتایج گزارش سازمان ملل نسبت به روند گرم شدن کره زمین توافق کردند تا سال 2030 آلایندگی خودروهای خود را 35 درصد کاهش دهند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۳:۳۰    
پدال نیوز- در حالی که خرداد ماه امسال نرخ بلیت اتوبوس بین شهری در پی افزایش قیمت ها به ویژه رشد قیمت دلار، 20 درصد افزایش یافت ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۳:۳۰    
پدال نیوز- رییس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: امروزه یکی از مشکلات اساسی شهر تهران همین استفاده زیاد از خودروی شخصی است.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۳:۳۰    
پدال نیوز- کارشناسان فنی منتخب جهت حضور در سومین دوره رقابت های بین المللی فنی شرکت چری هفته آینده به چین اعزام خواهند شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۳:۳۰    
پدال نیوز- نتایج یک تحقیق جدید نشان می دهد سطح بالای آلودگی هوا با افزایش خطر ابتلا به سرطان دهان مرتبط است.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۱:۲۸    
پدال نیوز- رئیس پلیس راه استان البرز محدودیت های ترافیکی محور کرج - چالوس را اعلام کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۱:۲۳    
پدال نیوز- راننده جنجالی لندکروز که مامور پلیس شیراز را مورد ضرب و شتم قرار داده بود اکنون به 7 سال نیم حبس و دو سال تبعید به زاهدان محکوم شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۱:۲۳    
پدال نیوز- نشست وزرای محیط زیست 28 کشور عضو اتحادیه اروپا در جهت پیشبرد برنامه کاهش گازهای گلخانه ای و مونوکسیدکربن تولید شده توسط خودروها به دلیل اختلاف نظر میان وزیران بدون نتیجه مشخص در روز اول ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۱:۲۳    
پدال نیوز- در حال حاضر قیمت این هاچ بک پرطرفدار 54 میلیون و 364 هزار تومان است که قیمت این خودرو در بازار آزاد به 106 میلیون تومان رسیده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۰:۵۸    
پدال نیوز- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کرج با بیان اینکه برخی رانندگان با توقف وسایل نقلیه در پیاده روها سد معبر ایجاد می کنند، گفت: پلیس در اجرای طرحی مستمر ضمن اعمال قانون ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۰:۵۸    
پدال نیوز- رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور با تاکید بر این که اختلاف نظر با وزارت راه و شهرسازی مربوط به مطالبه نمایندگان در خصوص نابسامانی بازار مسکن است ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۰:۵۸    
پدال نیوز- احتمال بازگشت کارت سوخت به چرخه سوخت گیری روز به روز قوی تر می شود و به نظر می رسد این طرح که پایه های اولیه آن در زمستان گذشته بنا شد در ساختمان دولت و مجلس مراحل نهایی خود را طی می کند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۰:۲۸    
پدال نیوز- 'لامبورگینی مورسیه لاگو اس وی' توسط متخصصان ایرانی که با مهندسی معکوس، مشابه سازی شده شامگاه روز سه شنبه در هتل لاله پارک تبریز رونمایی شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۰:۲۳    
پدال نیوز: خبرنگار روزنامه شرق در توییتر خود نام نماینده شورای شهر که خودروی متعلق به شورا را برای سفر شخصی به برادرش داده بود، فاش کرد ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۰:۱۸    
پدال نیوز- رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: حوادث رانندگی در جاده های مختلف این استان در نیمه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل 6 درصد افزایش یافته است.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۰:۱۸    
پدال نیوز- در محورهای نراق-کاشان و کاشان-اردهال و بالعکس تردد موتورسیکلت، تریلر و کامیون غیر از حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 روز پنجشنبه 19 مهر تا ساعت 24 روز 20 مهر ممنوع است و مسیر ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۰:۱۸    
پدال نیوز- مدیرعامل شرکت عمران و مسکن آستان قدس رضوی با اشاره به سرمایه گذاری 70 درصدی آستان قدس در ساخت آزادراه مشهد-چناران ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۰:۱۸    
پدال نیوز: مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا با اشاره به تاثیر کاهش نرخ دلار در قیمت محصولات این گروه خودروسازی، اظهار کرد: تابع سیاست های وزارت ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۹:۵۸    
پدال نیوز- رئیس اتحادیه صنف نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو گفت: قیمت خودروی پراید بعد از دوماه به زیر 30 میلیون تومان رسید.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۹:۵۳    
پدال نیوز- جانشین پلیس راه استان زنجان گفت: بر اثر تصادف رانندگی در مسیرهای ارتباطی مختلف این استان طی 12 ساعت گذشته چهار نفر کشته و هشت تن مصدوم شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۹:۵۳    
پدال نیوز-معاون حمل ونقل وزیر راه و شهرسازی با اعلام این که قطعه یک آزادراه تهران-شمال سال آینده افتتاح می شود، مدعی شد:به محض راه اندازی این پروژه معضل ترافیکی برای شهرهای شمالی پیش خواهد آمد ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۹:۵۳    
پدال نیوز- سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت ترافیکی صبح امروز (چهارشنبه؛ هجدهم مهر ماه) را تشریح کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۹:۵۳    
پدال نیوز- مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با تأکید بر اینکه صنعت خودروسازی ابتدای فرایند تولید نیست، بلکه انتهای آن است، گفت: با توجه به افزایش قیمت مواد اولیه تولید خصوصاً فولاد ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۹:۵۳    
پدال نیوز- مدیرکل دفتر حفاظت و مدیریت شکار و صید از جریمه 80 میلیون تومانی و 3 سال حبس برای متخلفان نگهداری از حیات وحش خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۹:۴۸    
پدال نیوز- رئیس آژانس بین المللی انرژی گفت: تکنولوژی های جدید مانند خودروهای الکتریکی، نمی توانند تقاضا برای نفت را از بین ببرند، چراکه بخش های زیادی از اقتصاد جهان ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۹:۲۸    
پدال نیوز: اتاق رنگ کوره ای تعمیرگاه مرکزی داتیس دارای فضایی کاملا ایزوله است که باعث می شود مولکول های رنگ بدون تاثیر از عوامل محیطی بصورت یکنواخت روی قطعه یا بدنه قرار بگیرد ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۹:۱۸    
پدال نیوز: خودروهای چینی در شرایطی توانسته اند سهم خود را از بازار ایران طی امسال به بیش از 17 درصد برسانند که به دلیل داخلی سازی پایین، از ارزبری بالایی برخوردار هستند ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۹:۱۸    
پدال نیوز: در بازه های زمانی مختلف شاهد برگزاری نمایشگاه های خودرو هستیم تا سلاطین این صنعت جدیدترین دستاوردهای خود را به رخ رقبا و طرفداران بکشند ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۹:۱۸    
پدال نیوز- مدیر بهینه سازی انرژی در بخش حمل و نقل شرکت بهینه سازی مصرف سوخت گفت: سال گذشته 22 میلیون و 90هزار دستگاه خودرو سبک در کشور تردد می کردند که شامل 18میلیون و 640 هزار خودروی سواری و سه ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۹:۱۳    
پدال نیوز : فروش محصولات شرکت خودروسازی آئودی در اروپا با کاهش 56 درصدی در ماه سپتامبر مواجه شده است. این افت فروش در پی اجرایی شدن مقررات جدید مربوط به آلایندگی خودروهای سبک (WLTP) ایجاد شده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۹:۰۸    
پدال نیوز : زنجیره خودروسازی کشور بعد از خروج آمریکا از برجام و به دنبال آن بازگشت تحریم ها دچار شوک شد، به طوری که تبعات این شوک خود را در افت تولید شرکت های خودروساز و همچنین آشفتگی بازار نشان داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۸:۵۸    
پدال نیوز: اگر آب رادیاتور کم باشد به موتور و واتر پمپ خودرو فشار وارد می شود و گاهی اوقات باعث سوختن واشر سر سیلندر خواهد شد که تعمیر آن هزینه سنگینی خواهد داشت.