چهارشنبه ۲۳ خردادساعت ۰۶:۲۲Jun 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای پدال نیوز 3 مهر 1397 - pedalnews.ir

پدال نیوز 29 اسفند 1394 پدال نیوز 30 اسفند 1395 پدال نیوز 29 اسفند 1396 پدال نیوز 31 فروردین 1397 پدال نیوز 31 اردیبهشت 1397 پدال نیوز 31 خرداد 1397 پدال نیوز 31 تیر 1397 پدال نیوز 31 مرداد 1397 پدال نیوز 31 شهریور 1397 پدال نیوز 30 آبان 1397 پدال نیوز 30 آذر 1397 پدال نیوز 30 دی 1397 پدال نیوز 1 بهمن 1397 پدال نیوز 1 اسفند 1397 پدال نیوز 1 مهر 1397 پدال نیوز 2 مهر 1397 پدال نیوز 3 مهر 1397 پدال نیوز 4 مهر 1397 پدال نیوز 5 مهر 1397 پدال نیوز 6 مهر 1397 پدال نیوز 7 مهر 1397 پدال نیوز 8 مهر 1397 پدال نیوز 9 مهر 1397 پدال نیوز 10 مهر 1397 پدال نیوز 11 مهر 1397 پدال نیوز 12 مهر 1397 پدال نیوز 13 مهر 1397 پدال نیوز 14 مهر 1397 پدال نیوز 15 مهر 1397 پدال نیوز 16 مهر 1397 پدال نیوز 17 مهر 1397 پدال نیوز 18 مهر 1397 پدال نیوز 19 مهر 1397 پدال نیوز 20 مهر 1397 پدال نیوز 21 مهر 1397 پدال نیوز 22 مهر 1397 پدال نیوز 23 مهر 1397 پدال نیوز 24 مهر 1397 پدال نیوز 25 مهر 1397 پدال نیوز 26 مهر 1397 پدال نیوز 27 مهر 1397 پدال نیوز 28 مهر 1397 پدال نیوز 29 مهر 1397 پدال نیوز 30 مهر 1397 
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۰۹:۲۰    
پدال نیوز- این روزها به لطف شبکه های اجتماعی اطلاع از سبک زندگی و علایق افراد سرشناس به راحتی امکانپذیر شده است ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۵:۳۴    
پدال نیوز: از روز گذشته بخش نخست تعهدات استپ وی اتومات خرداد ماه صادر و طی روزهای آینده به مشتریان ارسال خواهد شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۰۹:۱۱    
پدال نیوز : سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس گفت: واردات خودرو های خارجی باید تسهیل شود و تعرفه خودرو باید تا 20 درصد تا سال 1400 کاهش پیدا کند ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۶:۰۴    
پدال نیوز: نیسان با نصب تجهیزات کمک راننده جدید روی مدل های پایه تر شاسی بلند پث فایندر اقدام به معرفی مدل سال 2019 این خودرو کرده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۵:۰۳    
پدال نیوز: بعد از 10 سال خدمت، بالاخره لیموزین کادیلاک قدیمی ریاست جمهوری آمریکا که لقب هیولا (The Beast) را داشت به طور رسمی بازنشسته شد و با ورود دونالد ترامپ به شهر نیویورک برای شرکت در مجمع عموی ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۵:۰۳    
پدال نیوز- رئیس کمیته حمل و نقل مجلس گفت: در نشست امروز مقرر شد که وزارت صمت در گام نخست نسبت به ثبت سفارش و خرید 500 هزار حلقه لاستیک اقدام کند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۰:۲۶    
پدال نیوز- پیش فروش مرحله دوم 8 محصول ایران خودرو از ساعت 10 صبح امروز آغاز خواهد شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۰:۲۱    
پدال نیوز- مدیرعامل شرکت ملی پخش فراورده های نفتی ایران گفت: خسارت تانکرهای حمل سوخت که در حین عملیات انتقال سوخت در کشور دچار آسیب می شوند پرداخت می شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۹:۳۶    
پدال نیوز- شرکت سایپادیزل با رشد تولید و فروش انواع محصولات تجاری در نیمه نخست سال جاری نسبت به سال گذشته، توانست ضمن اجرای بخشی از برنامه های تدوین شده خود در سال 97، پاسخگوی نیاز مشتریان گرامی باشد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۹:۳۶    
پدال نیوز- یک کارشناس مسائل اقتصادی با بیان این که تورم در کالاهای اساسی تقریبا تخلیه شده است، گفت که این تورم در حوزه خودرو و مسکن هنوز پایدار است و احتمالا به این زودی ها هم تخلیه نخواهد شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۹:۱۱    
پدال نیوز: برای خرید خودروی رانا در بازار بسته به مدل موردنظر و میزان کارکرد آن باید حداقل 44 میلیون تومان پرداخت کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۹:۰۶    
پدال نیوز: پرتاب زباله توسط راننده خودرویی در پشت چراغ قرمز یکی از چهارراه های چین عکس العمل جالب یک موتورسوار را به همراه داشت.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۹:۰۶    
پدال نیزو: سرعت گیر جالبی تولید شده است که استحکام آن به نسبت سرعت خودروها، تغییر می کند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۷:۱۵    
پدال نیوز: در ماه های گذشته اعضای انجمن واردکنندگان خودرو با مشکلی به نام ترخیص خودروهای خود در گمرکات کشور رو به رو شده اند ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۷:۰۵    
پدال نیوز- پیش فروش محصولات گروه صنعتی ایران خودرو در روز اول برای کدملی یک با تکمیل ظرفیت فروش امروز به پایان رسید.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۷:۰۰    
پدال نیوز: علیرغم آنچه که فکر می کنید، این نسخه ای عادی از پژو 508 نیست. خودروی موردبحث مدل طویل تر پژو 508 است که تلاش دارد خریداران چینی را به خود جذب نماید.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۶:۵۰    
پدال نیوز-دی اس در موتورشو پاریس امسال از مدل پلاگین هیبرید DS7 Crossback رونمایی خواهد کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۶:۴۵    
پدال نیوز- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان از ورود بیش از 10 میلیون خودرو به استان طی شش ماه گذشته خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۶:۴۵    
پدال نیوز- مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس، یادواره شهدای شرکت سایپا با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، معاونین، مدیران، روسا، کارکنان ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۵:۳۰    
پدال نیوز- گزارش امروز قیمت خودرو حکایت از افزایش 1 میلیون تومانی قیمت ساندرو اتوماتیک و استپ وی دارد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۵:۳۰    
پدال نیوز- پیش فروش محصولات ایران خودرو در حالی از ساعت 10 امروز اغاز شد که تا ساعت 14 ، 8 هزارو 772 نفر موفق به ثبت نام محصولات این گروه خودروسازی شدند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۵:۲۵    
پدال نیوز- پس از عرضه سمند و ارتقای آن به مدل های مختلف ایران خودرو نیاز به یک خودرو جدید داشت تا بتواند تنوع بیشتری به محصولات خود بدهد و مشتریان بیشتری را جذب کند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۵:۲۵    
پدال نیوز- سال 95 ایران خودرو تصمیم گرفت تا محصول جدیدی را وارد سیستم فروش خود بکند تا سهم بیشتری از بازار را در اختیار بگیرد ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۵:۲۰    
پدال نیوز- دادستان عمومی و انقلاب شیراز با تاکید براینکه امنیت تردد در تمام جاده های فارس برقرار است، گفت: با کسانی که به هر شکل مانع خدمات رسانی و جابه جایی بار و کالا شوند ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۵:۰۰    
پدال نیوز: از ابتدای مهرماه سال جاری قیمت خودروها در بازار آزاد با نوسانات کمی روبه رو بوده است . در این میان برخی خودروها روند افزایشی و برخی دیگر کاهشی را تجربه کردند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۵:۰۰    
پدال نیوز: محمدحسین برخوردار، عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران در این خصوص معتقد است: سیاست هایی که دولت ها در در حمایت از تولیدکنندگان داخلی انجام داده اند ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۴:۴۰    
پدال نیوز- مدیرعامل ساپکو گفت: این شرکت ارتقای سطح توانمندی زنجیره تامین خودرو تا سطح تامین کنندگان با خدمات کامل (FSS) با هدف تولید خودرو در کلاس جهانی را در دستور کار قرار داده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۴:۴۰    
پدال نیوز- شاخص خودرویی ها امروز رشد پرقدرت 600 واحدی ثبت کرد وشاخص گروه به ارتفاع 23هزار و 763 واحد رسید، لذا بازدهی گروه 2.59 درصد رشد کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۴:۳۵    
پدال نیوز- دبیر اتحادیه فروشندگان خودرو تهران از روند نزولی قیمت خودروها در بازار طی چند روز گذشته و همزمان با اعلام زمان پیش فروش ها خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۴:۳۵    
پدال نیوز- طرح پیش فروش 53 هزار دستگاه از محصولات ایران خودرو از امروز سه شنبه سوم مهرماه راس ساعت 10 صبح آغاز شد و به مدت شش روز ادامه خواهد داشت.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۴:۳۵    
پدال نیوز- معاون شهردار تهران دستور تقویت بازرسی ها از مراکز معاینه فنی تهران را صادر کرد و خواستار مشارکت مردم در نظارت عمومی بر اتوبوس های دودزا در شهر تهران شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۴:۳۵    
پدال نیوز- با توجه به سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی در حوزه مشارکت در فرآیند زنجیره ارزش جهانی و در راستای راهبرد دولت مبنی بر همکاری شرکتهای قطعه سازی کشور با شرکتهای بزرگ خودروسازی جهان ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۴:۳۰    
پدال نیوز- دبیر انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل بین المللی ایران معتقد است: با توجه به افزایش قابل توجه هزینه ها در طول ماه های گذشته در صورتی که شرایط به خوبی مدیریت نشده و حمایت های لازم صورت نگیرد ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۴:۲۵    
پدال نیوز- عضو شورای شهر تهران از عدم انتشار نام رسانه های دریافت کننده طرح ترافیک گلایه کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۴:۲۵    
پدال نیوز- مطابق آمار تاکنون 6 هزار و 748 نفر موفق به ثبت نام در طرح پیش فروش محصولات ایران خودرو شده اند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۴:۲۵    
پدال نیوز- رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودروی همدان با اشاره به اینکه در زمینه قطعات خودرو بازار با کمبود جدی مواجه است ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۴:۰۵    
پدال نیوز: فعالان صنعت تایر در ایران و فرانسه تفاهم نامه ای امضا کردند که بر اساس آن دانش فنی و تجربه صنایع اروپایی در زمینه تولید تایر به کشورمان منتقل می شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۴:۰۰    
پدال نیوز: معاون مدیرعامل در بازاریابی و فروش ایران خودرو با اظهار خرسندی از روند مطلوب ثبت نام در طرح پیش فروش 53 هزار دستگاه خودرو گفت: با تدابیر اتخاذ شده برای تسهیل ثبت نام مشتریان واقعی ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۴:۰۰    
پدال نیوز: براساس شایعات این خودرو فضای بزرگی برای 7 نفر دارد و بخش عقب آن جای مناسبی برای رئیس جمهور و 4 مشاورش خواهد بود.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۴:۰۰    
پدال نیوز: اگر بحث گرافیک، کیفیت یا کاربری نیز مطرح باشد در این میان صفحه نمایش داشبورد بنز غلبه و برتری خود را نشان می دهند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۴:۰۰    
پدال نیوز: تحقیقات ژاپنی ها حاکی از آن بوده که تا مسافت 30 الی 50 کیلومتری محل وقوع حادثه، سطح سزیوم رادیو اکتیو به میزان قابل توجهی بالا رفته است.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۳:۵۵    
پدال نیوز: خبرهایی شنیده می شود مبنی بر اینکه شاسی بلند S7 به زودی به خیابان های ایران می آید و تمامی معادلات را در بازار خودرو به هم خواهد زد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۳:۵۵    
پدال نیوز: شرکت پارس خودرو در اطلاعیه ای علت تاخیر در تحویل خودروهای گروه رنو که در ماه های اخیر صورت گرفته است را اعلام کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۳:۵۵    
پدال نیوز: محققان دانشگاه صنعتی امیرکبیر موفق به انجام پروژه ای مبنی بر طراحی پوشش های خودترمیم شونده حاوی میکروکپسول شدند که می تواند در پوشش های سطوح فلزی از جمله خودرو مورد استفاده قرار گیرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۱:۴۵    
پدال نیوز: خودروهای تولید داخل از روز گذشته روند کاهش قیمت را در بازار پیش گرفته اند و در همین چارچوب نیز کاهش شدید معاملات رخ داده و به نحوی بازار قفل شده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۱:۴۰    
پدال نیوز طبق آمار تجارت خارجی در 5 ماه امسال 31 هزار میلیارد تومان قطعات خودرو به کشور وارد شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۱:۴۰    
پدال نیوز: این روزها بخش پشتیبانی شرکت سایپا قیمت های متفاوتی را به مشتریان جهت عرضه به بازار اعلام می کنند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۱:۳۵    
پدال نیوز- معاون سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای گفت: در مکاتبه با معاون اول رئیس جمهور، مقرر شد ارز لاستیک با اولویت ویژه تخصیص یابد و از طریق تولید داخلی و واردات لاستیک های موردنیاز ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۱:۳۵    
پدال نیوز- رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با پایان طرح ملی امداد و نجات تابستانه به تشریح جزئیات این طرح پرداخت و گفت که امسال ماموریت های ترافیکی با رشد چهار درصدی و عملیات های امداد و ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۱:۰۵    
پدال نیوز- سقوط خودروی سواری سمند از پل روستای دریلوی خداآفرین دو نفر فوتی و دو نفر مصدوم در پی داشت.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۱:۰۵    
پدال نیوز - رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از ترافیک سنگین در آزادراه کرج تهران و همچنین جاده مخصوص خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۰:۲۵    
پدال نیوز: کمیسیون حمایت از تولید ملی مجلس با تدوین گزارشی در خصوص توقف ثبت سفارش خودرو و افزایش تعرفه واردات اعلام کرد: وزارت اطلاعات و گمرک، وجود رانت و تخلف در ثبت سفارش خودرو را تأیید کرده اند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۰:۲۰    
پدال نیوز: رنو در سال 2016 سدان تلیسمان را به بازار معرفی کرد، این خودروی سدان در سگمنت D قرار دارد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۰:۱۵    
پدال نیوز-کارشناسان معتقدند، پیش فروش خودرو توسط خودروسازان در بازه زمانی طولانی نمی تواند دردی از آشفته بازار خودرو دوا کند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۰:۱۰    
پدال نیوز- پیش فروش مهرماه 8 محصول ایران خودرو از ساعت 10 امروز آغاز شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۰۹:۴۵    
پدال نیوز: رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو با اعلام اینکه خودروسازان می گویند روزانه 1500 خودرو تولید می کنند ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۰۹:۴۰    
پدال نیوز- رئیس اتحادیه صنف نمایشگاه داران و فروشندگان خودروی تهران گفت: پیش بینی می کنیم با توجه به رشد شدید قیمت خودرو در ماه های اخیر ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۰۹:۴۰    
پدال نیوز- ایران تایر(پتایر) در خصوص رشد قیمتی سهم توضیح داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۰۸:۵۰    
پدال نیوز : بنابر آمار منتشره از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت، تولید خودروهای تجاری طی پنج ماه نخست امسال و در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، افزایش پیدا کرده، هرچند تیراژ تجاری ها همچنان پایین است.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۰۸:۵۰    
پدال نیوز: با توجه به اعمال تعرفه های سنگین تجاری آمریکا بر خودروهای وارداتی از چین، شرکت خودروسازی مرسدس بنز بنا دارد
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۰۸:۵۰    
پدال نیوز: شرکت خودروسازی فراری اعلام کرده درصدد است تا سال 2022 حدود 60 درصد از محصولات خود را با پیشرانه هیبریدی روانه بازارهای جهانی کند. انتظار می رود......
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۰۸:۵۰    
پدال نیوز: شرکت خودروسازی سوزوکی موتور قصد دارد تا نخستین خودروی تمام برقی خود را در اکتبر سال جاری و در هند مورد آزمایش قرار دهد. هدف این خودروساز ژاپنی تولید انبوه محصولات برقی خود تا سال 2020 است.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۰۸:۵۰    
پدال نیوز : روز گذشته بسیاری از رسانه ها و مردم در انتظار تکمیل خبری بودند که یکشنبه گذشته با تایید و تکذیب های برخی نمایندگان مجلس و حتی وزارت صمت مواجه شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۰۸:۴۰    
پدال نیوز: بررسی موشکافانه یک پرونده تصادف در شعبه 211 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد، راز جنایتی هولناک را فاش کرد که با نقاب تصادف در دستگاه قضایی مطرح شده بود!
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۰۸:۴۰    
پدال نیوز: عکس زیر سردار شهیدمهدیباکری را درکنارآیت الله میرزا مسلم ملکوتی دریکی از بازدیدهای ایشان ازمحورهای عملیاتی دفاع مقدس نشان می دهد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۰۸:۳۵    
پدال نیوز: تردد خودروی لوکس و گرانقیمت "RangRover Sport Autobiography " با پلاک گذر موقت در خیابان های تهران
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۰۸:۳۵    
پدال نیوز: افزایش قیمت گوجه فرنگی موجی از شوخی ها را به دنبال داشت.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۰۸:۳۰    
پدال نیوز: فشار تراکم و احتراق در سیلندر بسیار بالا است و همین موضوع سبب می شود تا گاز از اتاق به مجاری روغن و آب و حتی گاهی اوقات به خارج از موتور نشت یابد حالا هر چقدر هم که سطح بلوکه و سرسیلندر ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۰۸:۲۵    
پدال نیوز: آئودی اولین ماشین الکتریکی خود را سانفرانسیسکو و در حیات خلوت نزدیک ترین رقیبش تسلا رونمایی کرد. آئودی ئی-ترون یک شاسی بلند ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۰۸:۲۵    
پدال نیوز: چینی هایی که در دهه گذشته امید بالندگی و شکوفایی صنعت خودرو کشور به شمار می آمدند حالا به مانند تهدیدی برای این صنعت قلمداد می شوند ...