چهارشنبه ۲۳ خردادساعت ۰۱:۵۸Jun 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای پدال نیوز 25 مهر 1397 - pedalnews.ir

پدال نیوز 29 اسفند 1394 پدال نیوز 30 اسفند 1395 پدال نیوز 29 اسفند 1396 پدال نیوز 31 فروردین 1397 پدال نیوز 31 اردیبهشت 1397 پدال نیوز 31 خرداد 1397 پدال نیوز 31 تیر 1397 پدال نیوز 31 مرداد 1397 پدال نیوز 31 شهریور 1397 پدال نیوز 30 آبان 1397 پدال نیوز 30 آذر 1397 پدال نیوز 30 دی 1397 پدال نیوز 1 بهمن 1397 پدال نیوز 1 اسفند 1397 پدال نیوز 1 مهر 1397 پدال نیوز 2 مهر 1397 پدال نیوز 3 مهر 1397 پدال نیوز 4 مهر 1397 پدال نیوز 5 مهر 1397 پدال نیوز 6 مهر 1397 پدال نیوز 7 مهر 1397 پدال نیوز 8 مهر 1397 پدال نیوز 9 مهر 1397 پدال نیوز 10 مهر 1397 پدال نیوز 11 مهر 1397 پدال نیوز 12 مهر 1397 پدال نیوز 13 مهر 1397 پدال نیوز 14 مهر 1397 پدال نیوز 15 مهر 1397 پدال نیوز 16 مهر 1397 پدال نیوز 17 مهر 1397 پدال نیوز 18 مهر 1397 پدال نیوز 19 مهر 1397 پدال نیوز 20 مهر 1397 پدال نیوز 21 مهر 1397 پدال نیوز 22 مهر 1397 پدال نیوز 23 مهر 1397 پدال نیوز 24 مهر 1397 پدال نیوز 25 مهر 1397 پدال نیوز 26 مهر 1397 پدال نیوز 27 مهر 1397 پدال نیوز 28 مهر 1397 پدال نیوز 29 مهر 1397 پدال نیوز 30 مهر 1397 
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۶:۴۶    
پدال نیوز: فورد استرالیا قیمت و جزئیات موستانگ اکوبوست 2019 را اعلام کرده است که به مدل های GT مجهز به موتور V8 می پیوندد که اوایل سال جاری روانه نمایندگی های فروش شدند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۵:۱۱    
پدال نیوز- معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از اجرای فاز دوم طرح کاهش آلودگی هوا از اول آبان و توقیف خودرو های دودزا دارای معاینه فنی خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۱۲:۰۱    
پدال نیوز: دادستان تهران گفت: در چند ماه اخیر 8 هزار و 500 نفر، از شرکت های پیش فروش کننده خودرو شکایت کرده اند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۱۲:۰۱    
پدال نیوز: در حالی که هر روز تعدادی از مالباختگان خرید خودروهای خارجی در گوشه و کنار این شهر برای به دست آوردن مال های از دست رفته خود تجمع می کنند مسئولان وزارت صنعت به دنبال حل معمای چگونگی ترخیص ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۱۲:۰۱    
پدال نیوز: این روز ها برخی از افرادی که اقدام به خرید خودرو های پیش فروش شده خارجی از شرکت های واردکننده خودرو کرده اند، با مشکلاتی روبه رو شده اند؛ از جمله این افراد ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۵:۴۳    
پدال نیوز: ترافیک جاده ارتباطی ایلام - مهران و پایانه مرزی مهران با هماهنگی بین مقامات ایرانی و عراقی، تردد کامیون های حامل بار موکب های اربعین حسینی در مرز مهران تسهیل و تسریع می شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۱:۱۰    
پدال نیوز- در طرح ترافیکی اربعین، محدودیت تردد از 28 مهر تا 13 آبان در برخی جاده های غرب و جنوب غرب کشور در راستای تسهیل سفر زائران و جلوگیری از بروز ترافیک اعمال می شود ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۰۹:۵۰    
پدال نیوز: مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: اجرای محورهای پنج گانه برنامه های پیش بینی شده جهت گذر از شرایط سخت کنونی با همراهی و تلاش همه کارکنان، گروه سایپا را در مسیر رشد و پویایی قرار خواهد داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۰۹:۵۰    
پدال نیوز: فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا از ساعت 8 صبح روز شنبه مورخ 97.7.28 آغاز خواهد شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۰۹:۲۰    
پدال نیوز: رئیس مرکز روابط عمومی و ارتباطات وزارت صمت با حضور در میان تجمع کنندگان شاکیان شرکت مفتاح رهنورد اعلام کرد:ظرف هفته آینده شکایت های مشتریان این شرکت بررسی و گزارش خواهد شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۶:۳۹    
پدال نیوز: امروزه در تمام جهان بجز ایران، رقابت بسیار شدیدی میان خودروسازان مختلف وجود دارد تا با تولید محصولی بهتر از رقبا، به فروش بهتر دست یافته و سهم خودرا در بازار افزایش دهند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۶:۳۴    
پدال نیوز- رییس گمرک شلمچه از ممنوع شدن ورود خودروهای سواری به عراق خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۶:۱۴    
پدال نیوز: عکس تامل برانگیزی که ده نمکی از بنز سوار شدن رزمنده ها منتشر کرد
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۶:۰۹    
پدال نیوز: گزارش امروز بازار خودرو حکایت از افزایش 2 میلیون تومانی قیمت پژو پارس در بازار را دارد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۶:۰۴    
پدال نیوز: شرکت هایی با عناوین فروش اقساطی و لیزینگ خودرو و با حداقل پیش پرداخت مدعی پیش فروش و فروش اقساطی خودرو با بهره اندک شده اند و این امر منجر به فریب مردم و اطمینان به آنها و شرکت های آگهی ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۵:۴۴    
پدال نیوز- از تاکسی های بدون راننده در نمایشگاه بین المللی فناوری اطلاعات (جیتکسس 2018) در شیخ نشین دوبی رونمایی شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۵:۴۴    
پدال نیوز: عامری گفت: 16 هزار اتوبوس، 46 هزار مینی بوس و 46 هزار سواری برای تسهیل تردد زائران کربلای معلی در سراسر کشور آماده می شوند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۴:۵۹    
پدال نیوز- عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس: بر اساس حسابرسی سال 96 یکی از قطعه سازان 400میلیارد به خودروسازان بدهکار است ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۴:۵۴    
پدال نیوز- معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از برخورد بدون اغماض با خودروهای فاقد معاینه فنی خبر داد و گفت: بیش از 1200 دوربین در سطح شهر کد تخلف معاینه فنی دریافت کرده اند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۴:۵۴    
پدال نیوز- جمعی از دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه شریف موفق به طراحی قطعه الکترونیکی شدند که امکان کسب اطلاعاتی مانند توصیف کیفیت رانندگی ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۴:۵۴    
پدال نیوز- آخرین روز کاری هفته با تحریم های جدید آمریکا و سرخپوشی بورس از جمله گروه خودرویی همراه شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۴:۴۹    
پدال نیوز: عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس صفر شدن تعرفه خودروهای وارداتی را اقدام مثبت توصیف کرد و گفت: نباید حمایت از خودروسازان داخلی نیز فراموش شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۴:۲۲    
پدال نیوز: مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در اولین روز کاری خود باحضور در خطوط تولید و بازدید از فعالیت های تولیدی شرکت سایپا، با کارگران به گفت وگو پرداخت.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۳:۴۷    
پدال نیوز: یک کارشناس صنعت خودرو درباره تاکید سازمان استاندارد بر اجرای استانداردهای 85گانه از دی ماه امسال گفت: این استاندارد ها مطابق با کشور ما نبوده و درواقع سدی بر سر راه تولید داخلی است.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۳:۴۲    
پدال نیوز- قیمت های روز خودرو های داخلی اعلام شد که بر اساس آن شاهد ثبات قیمت ها در بازار هستیم.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۳:۴۲    
پدال نیوز: - یک کارشناس صنعت خودرو گفت: در صورت اجرای سازو کار جدید واردات کالاهای سرمایه ای و مصرفی بادوام از جمله خودرو ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۳:۳۷    
پدال نیوز- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از برخورد بدون اغماض با خودروهای فاقد معاینه فنی از ابتدای آبان ماه خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۳:۳۷    
پدال نیوز- بررسی آمارنامه های وزارت صنعت، معدن و تجارت حاکی از تولید 482 هزار و 700 دستگاه خودروی سواری در کشور از آغاز امسال تا پایان مرداد ماه است که در همسنجی با پارسال 11.5 درصد کاهش دارد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۳:۳۷    
پدال نیوز- مامور راهنمایی و رانندگی حین انجام خدمت پیشنهاد رشوه 500 یورویی راننده متخلف را رد کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۳:۲۷    
پدال نیوز- سال ها از زمان تولید کیا پراید می گذرد اما همچنان این خودرو در کشورمان با نام ها، کاربری ها و فیس لیفت های متفاوت تولید و استفاده می شود ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۳:۲۷    
پدال نیوز- نوسانات قیمت ارز تاثیر مستقیمی بر بازار خودرو دارد.امروز در بازار خودرو بیشترین کاهش مربوط به چانگان CS35 بود.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۳:۲۷    
پدال نیوز: غول فناوری کره ای از تراشه های مخصوص خود موسوم به "اگزینوس"(Exynos) که مختص خودروهای متصل طراحی شده است، رونمایی کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۲:۴۲    
حضور خودروی"شورولت فلیت مستر" تولید سال 1948 میلادی در تهران
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۲:۳۲    
پدال نیوز: مرسدس بنز S560 هیبرید به لطف پکیج باطری های 13.5 کیلووات ساعتی قادر است با حداکثر سرعت 130 کیلومتر در ساعت حرکت کند و قبل از اینکه نیاز به شارژ پیدا کند می تواند یک مسیر 50 کیلومتری را ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۲:۳۲    
پدال نیوز: مجموعه ای از دکمه ها در مرکز کنسول در کنار اهرم تغییر دنده قرار گرفته اند. این دکمه ها برای تنظیم ارتفاع سیستم تعلیق و حالت رانندگی طراحی شده اند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۲:۲۷    
پدال نیوز- وزارت راه و شهرسازی جزئیات محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی چهارشنبه 25 تا شنبه 28 مهرماه را اعلام کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۲:۲۷    
پدال نیوز- رئیس اداره تصادفات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از تصادف در محور شرق به غرب بزرگراه آوینی خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۲:۲۲    
پدال نیوز-یک شرکت خودروسازی، طرح اولیه اتومبیلی مخصوص مسابقات فرمول یک ارائه کرده که با امواج مغزی کنترل می شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۲:۲۲    
پدال نیوز- مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: مرزهای شلمچه و چذابه از امروز (چهارشنبه 25 مهرماه) برای استفاده تجاری تعطیل شدند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۲:۲۲    
پدال نیوز- دبیر شورای عالی هماهنگی ترابری گفت: مصوبه اخیر این شورا در خصوص محاسبه کرایه حمل بار برمبنای تن کیلومتر احتمالا هفته آینده به سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ابلاغ می شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۲:۲۲    
پدال نیوز- یک مدیر گمرک جزئیات تشریفات اداری سفر با خودروی شخصی به عتبات عالیات در ایام اربعین را تشریح کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۲:۲۲    
پدال نیوز- عضو کمیسیون انرژی مجلس، گفت: سامانه کارت سوخت به بازسازی و به روز شدن نیاز داشته که البته هزینه هایی دارد، اما دولت این هزینه ها را متقبل و بازگشت کارت سوخت رقم می خورد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۲:۲۲    
پدال نیوز- سرپرست گمرک ایلام با اشاره به کندی تردد در مرز مهران گفت: امروز جلسه با مقامات عراقی برای تسریع در خروج زائران انجام شده است، تاکنون 2600 کامیون از مرز مهران عبور کردند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۲:۱۷    
پدال نیوز- شرکت خودروسازی رولزرویس قصد دارد به منظور توسعه فناوری خودران و بکارگیری آن در کشتی های باری، از تراشه های اینتل بهره ببرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۲:۱۲    
پدال نیوز- رییس ستاد معاینه فنی شهر تهران از راه اندازی 2 مرکز معاینه فنی جدید در چیتگر و شهرری خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۲:۱۲    
پدال نیوز: شورای رقابت به عنوان یک نهاد فرا قوه ای، مسوول جلوگیری از انحصار در بازار کالایی است که 80 درصد سهم آن در اختیار دو شرکت بزرگ خودروساز است......
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۱:۲۱    
پدال نیوز: دادستان تهران در حاشیه نشست با معاونین دادسرای تهران و دادستان های شهرستان های تابعه از دستگیری مدیر شرکت ایرتویا و یکی از کارمندان گمرگ در رابطه با پرونده خودرو های وارداتی خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۱:۰۱    
پدال نیوز- رییس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو گفت: امروز در بازار خودرو، با قیمت های غیرواقعی مواجه ایم و این وضعیت پیش از هر چیز به دلیل حضور دلالان است.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۱:۰۱    
پدال نیوز: یک هواپیما کوچک در تگزاس هنگام فرود دچار حادثه شد، خوشبختانه دو سرنشین آن جان سالم به در بردند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۰:۵۶    
پدال نیوز: یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: خودروسازان از نابسامانی های نرخ ارز در کوتاه مدت سود بردند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۰:۵۶    
پدال نیوز: برند خودروسازی چری در سال 1999 شکل گرفت و از سال 2003 با تولید انواع خودرو های سواری آغاز به کار کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۰:۵۱    
پدال نیوز با صدور حکمی از سوی مدیرعامل ایران خودرودیزل علی نجفی به عنوان مدیر ارتباطات و اموربین الملل ایران خودرو دیزل منصوب شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۰:۵۱    
پدال نیوز: پس از نوسانات اخیر بازار و اوج گیری قیمت لاستیک، مدتی است نمایندگان شرکت های تولیدکننده و واردکننده لاستیک خودرو، اقدام به توزیع لاستیک با نرخ مصوب در بازار کرده اند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۰:۵۱    
پدال نیوز- پارکینگ های مهران برای پارک خودروهای زائران اربعین آماده شده و طبق اعلام مسئولان ظرفیت پارک 80 هزار خودرو در این پارکینگ ها وجود دارد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۰:۵۱    
پدال نیوز- یک عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: استفاده از کارت سوخت در یک برهه زمانی برای مدیریت سوخت کشور کارآمد بود و امروز نیز باید به این سمت برویم.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۰:۴۶    
پدال نیوز- رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: در پی برخورد تریلی با مینی بوس در شمال کرمان 9 تن مجروح شدند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۰:۴۶    
پدال نیوز- سخنگوی انجمن صنعت تایر با بیان اینکه کارخانجات تایر محصولات خود را به قیمت دولتی به نمایندگی های خود عرضه می کنند ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۰:۴۰    
پدال نیوز- هیات مکزیکی در بازدید از خطوط تولیدایران خودرو، خواستار انتقال دانش فنی تولید محصولات ایران خودرو با موتورهای پایه گازسوز به این کشور شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۰:۴۰    
پدال نیوز- معاون مدیرعامل در بازاریابی و فروش شرکت ایران خودرو از اجرای طرح پیش فروش جدید محصولات گروه صنعتی ایران خودرو در روز یکشنبه 29 مهرماه خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۰:۴۰    
پدال نیوز- براساس جدیدترین آمار منتشر شده از سوی وزرات صنعت، معدن و تجارت تولید انواع مینی بوس و میدل باس در شهریور ماه با افزایش 81.8 درصدی همراه بوده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۰:۴۰    
پدال نیوز- سرپرست تیم گروه همکاری توسعه دوچرخه هلندی در ایران با اشاره به اقدامات مثبت هشت کلان شهر کشور درجهت توسعه فرهنگ دوچرخه سواری گفت ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۰:۳۵    
پدال نیوز : به گفته کمیسر اقتصادی اتحادیه اروپا، لحن و اظهارات ترامپ در جریان مذاکرات برای تعرفه ها میان دو طرف موانعی ایجاد کرده است ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۰:۳۵    
پدال نیوز- شهردار ارومیه گفت: 60 دستگاه اتوبوس از این شهر به مرز مهران اعزام می شوند تا خدمات لازم را به زائران پیاده روی اربعین حسینی انجام دهند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۰:۳۵    
پدال نیوز: وزارت ترابری آلمان اعلام کرده است در ادامه روند تحقیقات از آلایندگی خودروهای دیزلی، 100 هزار دستگاه از محصولات شرکت اوپل را فراخوان خواهد داد ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۰:۳۰    
پدال نیوز: محسن صالحی نیا، معاون وزیر صنعت، در مراسم معارفه مدیرعامل یکی از دو خودروساز بزرگ کشور، ابراز امیدواری کرد که شرکت های خودروسازی در نیمه دوم سال ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۰:۳۰    
پدال نیوز : براساس گزارش یک گروه مشاوره آمریکایی تا سال 2030 بنابر دلیل به کارگیری روبات ها در بخش های تحقیق و توسعه و خطوط تولید خودرو، تعداد کارکنان مورد نیاز برای صنایع خودرو به نصف کاهش می یابد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۰:۲۵    
پدال نیوز : تغییر مدیرعامل سایپا بالاخره پس از چند روز کشمکش در هیات مدیره این شرکت، عملی شد تا محمدرضا سروش جایگزین محسن قاسم جهرودی شود........
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۰۹:۲۹    
پدال نیوز: چندی پیش بود که ویدئویی از دو مامور پلیس راهنمایی و رانندگی در یکی از جاده های کشور در فضای مجازی منتشر شد که در آن ماموران پلیس از چند جوان خواسته بودند که بشین و پاشو بروند ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۰۹:۲۴    
پدال نیوز: اپیدمی تغییرات ناگهانی و تصمیمات لحظه ای شرکت ها و سازمان ها به خودرویی ها هم سرایت کرده و این بار گریبان سایپا را گرفته است ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۰۹:۲۴    
پدال نیوز: به هرز گردی چرخ های خودرو قبل از شروع حرکت تیک آف می گویند که با صدای جیغ لاستیک ها و همچنین دود فراوان همراه است که هیجان زیادی را برای شما و صدماتی را برای خودرویتان به ارمغان می آورد ...