چهارشنبه ۲۳ خردادساعت ۰۵:۰۰Jun 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای پدال نیوز 17 مهر 1397 - pedalnews.ir

پدال نیوز 29 اسفند 1394 پدال نیوز 30 اسفند 1395 پدال نیوز 29 اسفند 1396 پدال نیوز 31 فروردین 1397 پدال نیوز 31 اردیبهشت 1397 پدال نیوز 31 خرداد 1397 پدال نیوز 31 تیر 1397 پدال نیوز 31 مرداد 1397 پدال نیوز 31 شهریور 1397 پدال نیوز 30 آبان 1397 پدال نیوز 30 آذر 1397 پدال نیوز 30 دی 1397 پدال نیوز 1 بهمن 1397 پدال نیوز 1 اسفند 1397 پدال نیوز 1 مهر 1397 پدال نیوز 2 مهر 1397 پدال نیوز 3 مهر 1397 پدال نیوز 4 مهر 1397 پدال نیوز 5 مهر 1397 پدال نیوز 6 مهر 1397 پدال نیوز 7 مهر 1397 پدال نیوز 8 مهر 1397 پدال نیوز 9 مهر 1397 پدال نیوز 10 مهر 1397 پدال نیوز 11 مهر 1397 پدال نیوز 12 مهر 1397 پدال نیوز 13 مهر 1397 پدال نیوز 14 مهر 1397 پدال نیوز 15 مهر 1397 پدال نیوز 16 مهر 1397 پدال نیوز 17 مهر 1397 پدال نیوز 18 مهر 1397 پدال نیوز 19 مهر 1397 پدال نیوز 20 مهر 1397 پدال نیوز 21 مهر 1397 پدال نیوز 22 مهر 1397 پدال نیوز 23 مهر 1397 پدال نیوز 24 مهر 1397 پدال نیوز 25 مهر 1397 پدال نیوز 26 مهر 1397 پدال نیوز 27 مهر 1397 پدال نیوز 28 مهر 1397 پدال نیوز 29 مهر 1397 پدال نیوز 30 مهر 1397 
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۴:۵۶    
پدال نیوز- قیمت انواع محصولات سایپا در بازار و نمایندگی اعلام شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۴:۴۱    
پدال نیوز- مدیرعامل ایران خودرو دیزل گفت: این شرکت برای تامین ناوگان اورژانس کشور و تولید آمبولانس های مجهز و پیشرفته عزم جدی دارد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۵:۵۰    
پدال نیوز -گزارش امروز بازار خودرو حکایت از افزایش 2 تا 4 میلیون تومانی قیمت خودروهای داخلی در بازار دارد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۴:۰۰    
پدال نیوز: رضا ویسه گزینه پیشنهادی دولت برای تصدّی وزارت صنعت، معدن و تجارت در اظهاراتی دیدگاه خود در خصوص صنعت خودرو را تشریح کرده است ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۳:۴۵    
پدال نیوز- رئیس پلیس راه مازندران از اعمال محدودیت های ترافیکی در محورهای هراز و سوادکوه به دلیل عملیات کارگاهی جاده ای در این محورها خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۳:۴۰    
پدال نیوز: عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، گفت: در صورتی که مدیرعامل خودروسازی سایپا تغییر کند کمیسیون صنایع و معادن بررسی جامع و کاملی را انجام می دهد و نظر خود را اعلام می کند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۳:۳۵    
پدال نیوز: مدیرکل دفتر نگهداری ابنیه فنی سازمان راهداری گفت: در وقوع سیل اخیر در روزهای گذشته، در استان های گیلان و مازندران به ترتیب 72 میلیارد تومان و 131 میلیارد تومان خسارت به ابنیه فنی و جسم ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۰:۳۳    
پدال نیوز- ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران در رابطه با خودرو آسیب دیده یکی از اعضای شورای شهر تهران اطلاعیه ای صادر کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۹:۱۸    
پدال نیوز: رئیس مرکز مدیریت حوادث کاشان از سقوط پراید در اتوبان قم کاشان و کشته شدن یک نفر و 4 مصدوم خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۹:۱۳    
پدال نیوز : انتظار می رود که مدل الکتریکی کادیلاک در سال 2021 یا حداکثر 2022 عرضه شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۶:۵۸    
پدال نیوز: توزیع تایرهای اتوبوسی در پایانه های مسافری کشور روند چندان مناسبی ندارد و راننده های ناوگان اتوبوس های بین شهری از نبود تایر مناسب برای استفاده در خودروهایشان گِله دارند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۶:۴۸    
پدال نیوز- رئیس مرکز اطلاع رسانی آگاهی تهران از شیوه جدید موبایل قاپی و درخواست افراد ناشناس برای گرفتن تاکسی های اینترنتی از شهروندان خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۶:۴۳    
پدال نیوز: تیم خبری برای جلوگیری از بروز اتفاقات ناگوار در آینده و تا آنجا که در توان یک رسانه خصوصی است ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۶:۴۳    
پدال نیوز-شرکت صنایع اتومبیل سازی فردا اقدام به جذب کارورز و کارآموز می کند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۶:۱۷    
پدال نیوز- دبیر اتحادیه صنف فروشندگان خودرو تهران گفت: همزمان با رشد قیمت دلار و نزدیک شدن به قیمت های قبل، شاهد افزایش قیمت خودروها در بازار هستیم.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۶:۱۲    
پدال نیوز- گزارش امروز بازار قیمت خودرو حکایت از افزایش 2 میلیون تومانی قیمت پژو206 تیپ 5 و سمندال ایکس دارد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۶:۰۱    
پدال نتیوز- تعمیرگاه مرکزی داتیس مجهز به نرم افزار VIDA جهت بررسی و تشخیص داده های مورد نیاز خدمات پس از فروش خودروهای سواری ولوو می باشد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۵:۵۱    
پدال نیوز: رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه دادن کارت سوخت بنزین به مردم در دستورکار است، گفت ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۵:۰۵    
پدال نیوز- رئیس مرکز فنی و حرفه ای برادران دامغان گفت: در سال جاری تعداد 100 تعمیرکار با دانش روز تعمیر و نگهداری خودرو آشنا می شوند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۵:۰۵    
پدال نیوز- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی(راهور) تهران بزرگ گفت: میزان خودروهای شهر تهران هشت برابر ظرفیت معابر است ضمن اینکه روزانه 20 میلیون سفر در تهران بزرگ انجام می شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۴:۵۵    
در تصویر زیر ملکه انگلیس در حال رانندگی را می بینید.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۴:۵۰    
پدال نیوز- یک دستگاه خودرو بی ام و X1 مدل 25I تیپ Adventure Sport با مبلغ یک میلیارد تومان در بازار معامله می شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۴:۵۰    
پدال نیوز- عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، گفت: در شرایط فعلی که در تحریم به سر می بریم، موضوع از رده خارج کردن خودورهای فرسوده توسط خودروسازان، قابلیت اجرایی ندارد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۴:۵۰    
پدال نیوز- معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی گفت: پنج هزار حلقه لاستیک خودروهای سنگین با نرخ مصوب دولتی در این استان توزیع شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۴:۵۰    
پدال نیوز: رییس اتحادیه فروشندگان و نمایشگاه داران خودرو می گوید که طی دو روز گذشته و همزمان با نوسان مجدد بازار ارز، قیمت برخی گروه های خودرویی افزایش 500 هزار تا یک میلیون تومانی داشته است.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۴:۴۵    
پدال نیوز- معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری گفت: اختلال ایجاد شده در سیستم کارت هوشمند کامیون داران را نقص فنی دانست که بگفته وی هم اینک رفع شده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۴:۴۵    
پدال نیوز- رئیس انجمن لنت ترمز و کلاچ گفت: تولیدکنندگان لنت ترمز با بهره گیری از همه ظرفیت و توان خود در تلاشند تا در شرایط دشوار کنونی و با وجود افزایش نرخ ارز، ممنوعیت واردات و کمبود مواد اولیه ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۴:۴۵    
پدال نیوز- فرمانده انتظامی گنبدکاووس گفت: پلیس با خودروهایی که آلودگی صوتی ایجاد کرده و یا سرنشنیان آن کشف حجاب کنند، برابر مقررات برخورد می کند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۴:۴۵    
پدال نیوز- جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: با توجه به آمار و اطلاعات موجود، میانگین جانباختگان تصادفات در ایران کمتر از میانگین جهانی است و به ازای هر 10 هزار خودرو در ایران حدود 5 درصد و در دنیا ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۳:۴۱    
پدال نیوز- مراکز معاینه فنی خودرو اصفهان در کدام مناطق این شهر قرار دارند؟ پاسخ این سوال را به همراه شماره تلفن مراکز معاینه فنی خودرو اصفهان در این خبر از باشگاه خبرنگاران جوان بخوانید.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۳:۳۶    
پدال نیوز: یک کارشناس صنعت خودرو با بیان این که واردات خودرو مثل مرغ عروسی و عزا شده و هر اتفاقی در این کشور می افتد واردات خودرو را متوقف می کنند ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۳:۳۶    
پدال نیوز- رئیس پلیس راهور تهران، گفت: روزانه بیش از چهار میلیون دستگاه خودرو و سه میلیون دستگاه موتورسیکلت در تهران تردد دارند که با افتتاح بزرگترین مرکز کنترل فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک کمک ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۳:۳۶    
پدال نیوز: فرمانده انتظامی کشور گفت: در ساعاتی از روز می توانیم با آنالیز کردن وضعیت ترافیک، آن را به شهروندان اطلاع رسانی کنیم تا تردد های خود را برنامه ریزی کنند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۳:۳۱    
پدال نیوز: برای خرید خودروی چری در بازار باید از 87 میلیون تا 230 میلیون تومان هزینه کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۳:۳۱    
پدال نیوز: در سال 1948 در چنین روزی، یعنی درست هفتاد سال پیش، شرکت خودروسازی سیتروئن فرانسه از نخستین خودرو دو سیلندر جدید خود ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۳:۳۱    
پدال نیوز: براساس وعده های هوندا این خودرو در سال 2019 وارد بازار شده و به فروش می رسد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۳:۳۱    
تنها خودروی پورشه پانامرای سوپرمتالیک گُلد در ایران!
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۳:۳۱    
پدال نیوز: هنگامی که ترمز دستی را می کشید، سیمی که به ترمز های عقب متصل است آن ها را فعال می کند. در کنار این سیم نیز یک سوییچ وجود دارد که وضعیت ترمز را بررسی می کند و از طریق چراغ موجود در صفحه ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۳:۲۶    
پدال نیوز- یک استاد دانشگاه و کارشناس مسائل ترافیکی با بیان اینکه مدیریت ترافیک قم واقعاً نیاز به تغییر نگرش دارد، گفت: حق نداریم شهر را از مردم بگیریم به خودرو بدهیم.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۳:۲۶    
پدال نیوز: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی اعلام کرد که امسال آخرین سال اجرای مبلغ جریمه های فعلی راهنمایی و رانندگی است.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۳:۲۶    
پدال نیوز- کارت سوخت به منظور جلوگیری از قاچاق مجددا احیا می شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۳:۲۱    
پدال نیوز- رئیس پلیس راه گیلان با اشاره به انسداد سه محور فرعی مهم پونل به خلخال، فومن- قلعه رودخان و املش در این استان، گفت: تلاش ها برای بازگشایی این محورها ادامه دارد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۳:۲۱    
پدال نیوز- رئیس پلیس راهور ناجا گفت: نیاز امروز شهر تهران نظم و مدیریت هوشمند ترافیک است.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۳:۲۱    
پدال نیوز- مرحله دوم و کتبی آزمون مهارت سنجی سراسری پرسنل نمایندگی های مجاز ایران خودرو در حوزه خدمات پس از فروش، چهارشنبه و پنج شنبه هفته جاری برگزار می شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۳:۱۶    
پدال نیوز- تصادف اتوبوس مدرسه ای در شیخ نشین فجیره امارات 6 دانش آموز راهی بیمارستان کرد .
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۳:۱۶    
پدال نیوز- نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس، گفت: تاثیر منافع برخی افراد که محصولات را خریداری کرده اند و قطعات را در اختیار دارند اجازه نمی دهد تغییرات بازار صورت بگیرد و این موضوع از مشخصه های ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۳:۱۱    
پدال نیوز- معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران گفت: خرید اتوبوس های دست دوم برای تهران در حد یک ایده است ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۳:۱۱    
پدال نیوز- معاون امور اجتماعی وزیر بهداشت گفت: 30 درصد رانندگان جاده های کشور و 6 درصد گواهینامه بگیران، معتاد هستند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۳:۱۱    
پدال نیوز- مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ افتتاح شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۳:۰۶    
پدال نیوز: رئیس فدراسیون واردات با بیان اینکه ممنوعیت واردات در شرایطی صورت گرفته که واردات خودرو فقط 4 درصد از کل واردات را در بر می گیرد ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۲:۳۱    
پدال نیوز: ایران خودرو مرحله جدید پیش فروش محصولات خود را ویژه مهرماه 97 آغاز نمود.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۲:۲۶    
پدال نیوز: با وجود کاهش قیمت خودروهای داخلی از ابتدای هفته، امروز با توجه به اینکه دلار مجددا روند صعودی در پیش گرفت شاهد رشد قیمت مجدد برخی از خودروها ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۱:۴۱    
پدال نیوز: دژپسند افزود: اینکه اقتصاد کشور به شدت به دلار وابسته است، آفت بزرگی است و لذا اقتصاد باید اصلاح شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۱:۳۶    
پدال نیوز- جانشین فرمانده ناجا گفت: باید قوانین در خصوص رانندگانی که رفتارهای پرخطر داشته و از مواد مخدر و الکل استفاده می کنند بازدارنده تر شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۱:۲۱    
پدال نیوز: پورشه باکستر 2.0، کوچک ترین عضو خانواده ی پورشه در نسل جدید، تغییرات زیادی را به خود دیده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۱:۲۱    
پدال نیوز- رئیس پلیس راهور ناجا، گفت: رانندگانی که از مواد مخدر و روان گردان استفاده کنند وسیله نقلیه شان توقیف و گواهینامه شان ضبط شده و به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۱:۱۱    
پدال نیوز- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی (راهور) گفت: هفت هزار نفر از ابتدای امسال تا پایان مرداد ماه در ایران بر اثر تصادفات رانندگی جان خود را از دست دادند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۰:۵۶    
پدال نیوز- رئیس اتاق اصناف و رئیس اتحادیه فروشندگان اتومبیل کرج از کاهش نسبی قیمت خودروهای گران قیمت خبر داد و گفت: در بین ماشین های گران قیمت، حتی تا 100 میلیون تومان هم کاهش قیمت داشته ایم.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۰:۵۶    
پدال نیوز: از حدود یک سال قبل، سایپا اقدام به مونتاژ نسل دوم سراتو با پیشرانه ی 1.6 لیتری کرد. مدتی بعد، نسخه 2 لیتری این خودرو به سبد محصولات سایپا اضافه شد و حالا ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۰:۰۶    
پدال نیوز: مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا و جمعی از مدیران ارشد این گروه از شرکت سایپاسیتروئن بازدید کردند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۰:۰۶    
پدال نیوز: گروه بهمن لیست قیمت جدید موتورسیکلت های ایران دوچرخ را ویژه مهرماه 97 منتشر کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۰:۰۶    
پدال نیوز: رئیس اتاق بازرگانی ایران راوی نگرانی فعالان اقتصادی از آینده مبهمی است که برخی سیاست های غلط ارزی در ماههای اخیر بر جای گذاشته اند؛اما باور دارد با تحریم ها آمریکا ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۰:۰۱    
پدال نیوز- جاده های غیراستاندارد ، بی کیفیت بودن خودروها و خطاهای انسانی سه عاملی هستند که هرکدام به اندازه ای می توانند کام یک سفر را برای چندین خانواده تلخ کنند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۰۹:۵۶    
پدال نیوز- درپی پیشنهاد ماهاتیر محمد نخست وزیر مالزی و بنیانگذار صنعت خودرو ملی در این کشور، برای ساخت سومین نوع خودرو ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۰۹:۵۶    
پدال نیوز: رییس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان اتومبیل ارومیه با اشاره به تاثیر کاهش نرخ دلار در خرید و فروش خودرو ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۰۹:۵۶    
پدا لنیوز- عضو هیات علمی دانشکده مهندسی خودرو دانشگاه علم و صنعت گفت: تحریم صنعت خودرو از سوی آمریکا فرصت مناسبی برای ایران خودرو و سایپا است تا با طراحی پلت فرم مشترک ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۰۹:۵۶    
پدال نیوز- معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران بر لزوم نصب سالانه فیلتر دوده بر روی 10 درصد اتوبوس های بخش خصوصی تأکید کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۰۹:۵۶    
پدال نیوز- آمار مصرف بنزین که از پایان تیرماه تا امروز محرمانه مانده بود، بالاخره از سوی دولت اعلام شد. هم اکنون مصرف بنزین 91 میلیون لیتر در روز است.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۰۹:۵۶    
پدال نیوز-عضو کمیسیون صنایع و معادن جزئیات نشست صبح امروز این کمیسیون درباره استیضاح وزیر صمت را تشریح کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۰۹:۱۶    
پدال نیوز: او با تاکید بر اینکه برای توسعه صنعتی نیازمند تحقق دو مولفه هستیم، توضیح می دهد: اول مراکز تحقیق و توسعه باید روی رقابت کار کنند و دوم مراکز تولیدی که در سطوح جهانی فعال باشند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۰۹:۱۱    
پدال نیوز: تمایل خودروسازان ژاپنی به بازار خودرو آفریقا به طور روزافزونی در حال افزایش است.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۰۹:۱۱    
پدال نیوز- وزیر کشور گفت: تلاش ما بر این است که با هماهنگی، انسجام و ابلاغ سیاست های واحد همه دستگاه ها نسبت به اطلاع رسانی به موقع ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۰۹:۰۶    
پدال نیوز : ارتقای استاندارد محصولات تولید شده در شرکت های خودروساز، همواره چالش برانگیز بوده است. این در شرایطی است که طبق آخرین دستورالعمل سازمان ملی استاندارد ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۰۹:۰۶    
پدال نیوز: پس از کش و قوس های فراوان، مجلس شورای اسلامی بالاخره به لایحه دولت مبنی بر پیوستن ایران به کنوانسیون بین المللی مبارزه با تامین مالی تروریسم (CFT)، رای مثبت داد تا در این دوران تحریم ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۰۹:۰۱    
پدال نیوز: رئیس اتحادیه باطری سازان و باطری فروشان با اعلام اینکه متأسفانه خام فروشی سرب در بازار بسیار داغ شده است، گفت: از فروردین ماه امسال ...