چهارشنبه ۲۳ خردادساعت ۱۶:۰۹Jun 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای پدال نیوز 27 مهر 1397 - pedalnews.ir

پدال نیوز 29 اسفند 1394 پدال نیوز 30 اسفند 1395 پدال نیوز 29 اسفند 1396 پدال نیوز 31 فروردین 1397 پدال نیوز 31 اردیبهشت 1397 پدال نیوز 31 خرداد 1397 پدال نیوز 31 تیر 1397 پدال نیوز 31 مرداد 1397 پدال نیوز 31 شهریور 1397 پدال نیوز 30 آبان 1397 پدال نیوز 30 آذر 1397 پدال نیوز 30 دی 1397 پدال نیوز 1 بهمن 1397 پدال نیوز 1 اسفند 1397 پدال نیوز 1 مهر 1397 پدال نیوز 2 مهر 1397 پدال نیوز 3 مهر 1397 پدال نیوز 4 مهر 1397 پدال نیوز 5 مهر 1397 پدال نیوز 6 مهر 1397 پدال نیوز 7 مهر 1397 پدال نیوز 8 مهر 1397 پدال نیوز 9 مهر 1397 پدال نیوز 10 مهر 1397 پدال نیوز 11 مهر 1397 پدال نیوز 12 مهر 1397 پدال نیوز 13 مهر 1397 پدال نیوز 14 مهر 1397 پدال نیوز 15 مهر 1397 پدال نیوز 16 مهر 1397 پدال نیوز 17 مهر 1397 پدال نیوز 18 مهر 1397 پدال نیوز 19 مهر 1397 پدال نیوز 20 مهر 1397 پدال نیوز 21 مهر 1397 پدال نیوز 22 مهر 1397 پدال نیوز 23 مهر 1397 پدال نیوز 24 مهر 1397 پدال نیوز 25 مهر 1397 پدال نیوز 26 مهر 1397 پدال نیوز 27 مهر 1397 پدال نیوز 28 مهر 1397 پدال نیوز 29 مهر 1397 پدال نیوز 30 مهر 1397 
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۵:۰۶    
پدال نیوز- تردد 186 هزار زائر در مرز مهران، ممنوعیت تردد خودروهای شخصی از پل زائر تا پایانه مرزی، فراهم شدن امکان صدور 48 ساعته گذرنامه به همراه ویزا و...از مهمترین اخبار حوزه اربعین در استان است.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۰:۲۱    
پدال نیوز- دور جدید فروش 50 هزار دستگاه خودروی سایپا از 8 صبح امروز در شرایطی آغاز شد که ظرف مدت 41 دقیقه 5700 نفر ثبت نام قطعی کردند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۰۹:۴۰    
پدال نوز- رئیس پلیس راه استان ایلام از اعلام محدودیت های ترافیکی ویژه اربعین 97 در محورهای مواصلاتی استان منتهی به پایانه مرزی مهران خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۰۹:۲۵    
پدال نیوز: معاون وزیر اقتصاد جمهوری آذربایجان گفت: مذاکرات درباره صادرات خودروهای تولیدی کارخانه مشترک خودروسازی ایران و جمهوری آذربایجان به روسیه و گرجستان ادامه دارد .
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۱۶:۳۳    
پدال نیوز- رئیس مرکز تائید صلاحیت سازمان استاندارد گفت: سازمان استاندارد با تبیین 85 استاندارد خودرو به خودروسازان اعلام کرده است تا در تولید خودرو آنها را رعایت کنند و به هیچ وجه از مواضع خود در این ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۱۶:۳۳    
پدال نیوز- با توجه به اینکه برخی برداشت های غیر واقعی مبنی برگران شدن خودرو از گفتگوی دیروز معاون وزیر صمت و رییس هیات عامل ایدرو صورت پذیرفته است به اطلاع می رساند چنانچه در این گفتگو به صراحت بیان ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۱۶:۲۸    
پدال نیوز- مرد میانسال در ایستگاه مترو علم و صنعت اقدام به خودکشی کرد و پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحات وارده جان باخت.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۱۶:۲۳    
پدال نیوز: هیئت وزیران طی مصوبه ای مجوز مشروط واردات کامیون را صادر کرد. این مصوبه از سوی معاون اول رئیس جمهوری برای اجرا به وزرای راه و اقتصاد ابلاغ شده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۱۶:۱۸    
پدال نیوز: رییس انجمن سازندگان قطعات خودرو گفته است چندنفر از بازاریان معروف خیابان چراغ برق تهران هستند که قیمت لوازم یدکی را تعیین می کنند و حتی سندیکای این صنف نیز کنترلی براین بازار آشفته ندارد ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۱۶:۱۳    
پدال نیوز: دولت در یک آزمون و خطا در گذشته کارت سوخت را از چرخه سوخت حذف کرد؛ اما پس از گذشت 2 سال مجددا به استفاده از کارت سوخت روی آورده و می خواهد گران کردن حامل های انرژی را با استدلال مبارزه با ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۱۳:۵۷    
پدال نیوز: نگاه به ظاهر خودرو، وسواس عمیق پورشه را در طراحی و ساخت نسبت به دیگر خودروهای این کمپانی نشان می دهد که خود حکایت از حساب سازندگان در موفقیت تجاری محصول دارد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۱۳:۵۷    
پدال نیوز- نزدیک شدن بازار خودرو به نرخ تعادلی، خبر خوب برای کسانی است که چشم به بازاری دوخته اند که افسارگسیخته به سوی قیمت های نجومی می رفت و از جلوی چشم شان دور می شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۱۳:۵۲    
پدال نیوز- بعد از اعلام دو خودروساز بزرگ برای پیش فروش خودروهایشان، تب و تابی در میان دلالان خودرو برای فروش شکل گرفته و مصرف کنندگان واقعی وارد بازار خواهند شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۱۳:۵۲    
پدال نیوز- معاون فروش یک شرکت بزرگ قطعه سازی خودرو گفت: داخلی سازی کوئل خودرو مطابق با آخرین فناوری روز جهان در شرکت متبوعش مراحل پایانی و آزمایشی خود را می گذراند و واردات این قطعه برای استفاده در ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۱۳:۵۲    
پدال نیوز- مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی تهران، گفت: تاکسی های سال 86 که برای نوسازی ثبت نام کرده اند و موفق به دریافت معاینه فنی شدند، پروانه کار آنها تمدید می شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۱۳:۵۲    
پدال نیوز- دبیر کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران، جزئیات خرید سهام شرکت مطالعات جامع حمل و نقل ترافیک را تشریح کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۱۳:۴۷    
پدال نیوزک رییس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور را اعلام کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۱۳:۴۷    
پدال نیوز- این روزها اتومبیل ها تنها به موتور، گیربکس، رینگ و لاستیک و فضای درونی ختم نمی شوند و در مقابل این خلاقیت و فناوری ها هستند که خودروها در بازار ویژه و عجیب می کنند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۱۳:۴۷    
پدال نیوز- گمانه زنی های دولت در این روزها برای افزایش قیمت بنزین باز هم مسئله استفاده از کارت سوخت را بیش از پیش داغ کرده است ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۱۳:۴۲    
پدال نیوز- سخنگوی اورژانس استان قم گفت: بر اثر برخورد یک نفر شتر با 2 خودرو در جاده گرمسار- قم 9 تن مجروح شدند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۱۳:۴۲    
پدال نیوز- رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی جاده های کشور در طرح ترافیکی ویژه اربعین را تشریح کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۱۳:۴۲    
پدال نیوز- قاچاق سوخت مصداق دقیق تاراج سرمایه ملی است که این معضل به یکی از دغدغه های اصلی مسائل کشور تبدیل شده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۱۳:۳۷    
پدال نیوز- رییس پلیس پایتخت از ممنوعیت تردد و ورود خودروهای سنگین بدون معاینه فنی به تهران خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۱۳:۳۷    
پدال نیوز- رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران با اشاره به موافقت شواری هماهنگی اقتصادی سران قوا با افزایش قیمت خودرو گفت ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۱۳:۳۷    
پدال نیوز- عضو کمیسیون انرژی و نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: فعال شدن کارت سوخت بنزین دردولت و مجلس درحال بیان نظریه و بررسی است.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۱۳:۳۲    
پدال نیوز: رییس انجمن صنایع همگن نیرو محرکه و قطعه سازان کشور، قیمت های فعلی خودروها در بازار را غیرمنطقی برشمرد و گفت: برای خروج از این وضعیت و کوتاه کردن دست واسطه ها ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۱۲:۱۷    
پدال نیوز- وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد که تردد در همه محورهای مواصلاتی کشور به طور عادی و روان در جریان است.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۱۲:۱۷    
پدال نیوز- فرمانده پلیس راه کشور از آغاز طرح سراسری اربعین با آماده باش 100 درصدی پلیس در تمام استان های کشور از فردا خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۱۲:۱۷    
پدال نیوز: به نظر می رسد که دو شرکت خودروسازی فولکس واگن و فورد قصد دارند پس از مدتها مذاکره، با یکدیگر ادغام شوند تا بتوانند محصولات بهتر و باکیفیت تری را به بازارهای جهانی عرضه کنند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۱۲:۱۷    
پدال نیوز- عضو کمیسیون انرژی مجلس، با بیان اینکه در گذشته مردم به پست مراجعه کرده و درخواست کارت سوخت می دادند ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۱۲:۱۲    
پدال نیوز: مدیرعامل ستاد معاینه فنی شهرداری تهران از رایزنی برای دریافت حکم دادستانی برای ورود به پارکینگ شرکت های خودروساز برای کنترل میزان آلایندگی سرویس کارکنان خبرداد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۱۲:۰۱    
پدال نیوز: مفتاح رهنورد نام یکی از شرکت های واردکننده خودروهای خارجی است که این روزها به یکی از مشکلات بازار خودرو تبدیل شده و شکایات مختلف از این شرکت......
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۱۲:۰۱    
پدال نیوز: آمار و ارقام از آنچه در نیمه نخست سال بر صنعت خودروسازی گذشته است نشان از روند نزولی تولید و واردات خودرو دارد که این آمار در دراز مدت برای صنعت خودرو ایران کمی نگران کننده خواهد بود ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۱۲:۰۱    
پدال نیوز: اگر 90 میلیون تومان سرمایه در دست دارید و می خواهید خودرو کارکرده بخرید، گزینه هایی همچون لیفان X60، ام وی ام X33، رنو ساندرو و برلیانس H330 پیش روی شما است.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۱۲:۰۱    
پدال نیوز: معاون امداد و نجات هلال احمر استان سمنان از مرگ دو و مصدومیت 10 نفر از اتوبوس زوار کرمانشاهی در گردنه آهوان در نزدیکی سمنان خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۰۹:۴۹    
پدال نیوز- اتاق تهران با ارسال طرحی به هیات دولت برای مدیریت سوخت، پیشنهاد داد تا نرخ بنزین آزاد شده و در مقابل ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۰۹:۳۹    
پدال نیوز: راه های زیادی برای حفظ زیبایی خودرو وجود دارد که برخی کارها جنبه حفاظتی و برخی دیگر جنبه ترمیمی دارند. پولیش و واکس نیز، از جمله کارهای ترمیمی هستند که هر کدام با هدف خاصی استفاده می شوند.