چهارشنبه ۲۳ خردادساعت ۰۸:۳۸Jun 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای پدال نیوز 23 مهر 1397 - pedalnews.ir

پدال نیوز 29 اسفند 1394 پدال نیوز 30 اسفند 1395 پدال نیوز 29 اسفند 1396 پدال نیوز 31 فروردین 1397 پدال نیوز 31 اردیبهشت 1397 پدال نیوز 31 خرداد 1397 پدال نیوز 31 تیر 1397 پدال نیوز 31 مرداد 1397 پدال نیوز 31 شهریور 1397 پدال نیوز 30 آبان 1397 پدال نیوز 30 آذر 1397 پدال نیوز 30 دی 1397 پدال نیوز 1 بهمن 1397 پدال نیوز 1 اسفند 1397 پدال نیوز 1 مهر 1397 پدال نیوز 2 مهر 1397 پدال نیوز 3 مهر 1397 پدال نیوز 4 مهر 1397 پدال نیوز 5 مهر 1397 پدال نیوز 6 مهر 1397 پدال نیوز 7 مهر 1397 پدال نیوز 8 مهر 1397 پدال نیوز 9 مهر 1397 پدال نیوز 10 مهر 1397 پدال نیوز 11 مهر 1397 پدال نیوز 12 مهر 1397 پدال نیوز 13 مهر 1397 پدال نیوز 14 مهر 1397 پدال نیوز 15 مهر 1397 پدال نیوز 16 مهر 1397 پدال نیوز 17 مهر 1397 پدال نیوز 18 مهر 1397 پدال نیوز 19 مهر 1397 پدال نیوز 20 مهر 1397 پدال نیوز 21 مهر 1397 پدال نیوز 22 مهر 1397 پدال نیوز 23 مهر 1397 پدال نیوز 24 مهر 1397 پدال نیوز 25 مهر 1397 پدال نیوز 26 مهر 1397 پدال نیوز 27 مهر 1397 پدال نیوز 28 مهر 1397 پدال نیوز 29 مهر 1397 پدال نیوز 30 مهر 1397 
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۱۶:۳۳    
پدال نیوز: سبد محصولات اشکودای جمهوری چک با تولید خودرویی جدید گسترش خواهد یافت. به گزارش پدال و به نقل از اتو اکسپرس ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۶:۳۱    
پدال نیوز: مشتریان یک شرکت واردکننده خودرو به دلیل عدم تحویل خودروهای پیش فروش شده در بلاتکلیفی به سر می برند. این در حالی است که رییس این شرکت نیز چندی پیش بازداشت شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۴:۱۶    
پدال نیوز: معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد گفت: از ابتدای امسال تاکنون 3000 نفر در تصادفات جاده ای استان یزد مجروح و 101 نفر کشته شدند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۱:۵۶    
پدال نیوز: طی چهل روز گذشته دو خودروساز بزرگ کشورمان سه پیش فروش را انجام دادند. دو پیش فروش مربوط به شرکت سایپا و یک پیش فروش مربوط به شرکت ایران خودرو بود ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۱:۳۱    
پدال نیوز- فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: اعضای باند اخلال گر امنیت جاده ها و رانندگان کامیون در اصفهان به دام پلیس افتادند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۰:۴۰    
پدال نیوز-شرکت کرمان موتور تصمیم به تمدید پیش فروش خودرو S3 با تحویل بهمن سال جاری گرفت.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۰۹:۲۰    
پدال نیوز: در یک سال اخیر افزایش مکرر نرخ ارز، از سرگیری تحریم های غرب علیه ایران، قوانین دست و پا گیر بر سر واردات خودرو و در نهایت ممنوعیت واردات در ابتدای تابستان ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۰۹:۱۵    
پدال نیوز: محسن صالحی نیا، معاون امور صنایع وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه این مراسم گفت: مباحثی که در مورد صنعت خودرو در رسانه ها مطرح می شود ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۰۹:۱۵    
پدال نیوز: لاوانته این هاچ بک جدید مازراتی دارای دو نوع موتوردوقولوی توربو(GTS/Trofeo) با جعبه گیربکس 8 سرعته اتوماتیک است ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۰۹:۱۵    
پدال نیوز: مدیرعامل جدید گروه خودروسازی سایپا گفت: بنگاه اقتصادی یک بنگاه خیریه نیست و نمی توان محصولی تولید کرد و آن را زیر قیمت تمام شده به فروش رساند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۰۹:۰۵    
پدال نیوز: رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان مینودشت از تصادف زنجیره ای در محور گلستان- خراسان شمالی خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۰۹:۰۰    
پدال نیوز: برخی اوقات هزینه ی پرکردن کامل باک خودرو با بودجه ی شما همخوانی ندارد و به همین خاطر ممکن است تنها 5 یا 10 لیتر بنزین بزنید درحالی که ممکن است این رفتار شما به خودرویتان آسیب بزند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۶:۳۰    
پدال نیوز: مازراتی مدل 2018 گرن توریزمو را با قیمت پایه 22500000 روپیه در بازار هند عرضه کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۶:۲۵    
پدال نیوز- هربرت دیاس، مدیر ارشد اجرایی شرکت فولکس واگن در واکنش به قانون کاهش 40 درصدی میزان انتشار آلاینده ها در یک دهه آینده ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۶:۲۵    
پدال نیوز- سال گذشته بند 18 و 109 از ماده یک و مواد 129، 163، 179 و 215 آیین نامه راهور با هدف حمایت از معلولان و نابینایان اصلاح شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۶:۲۰    
پدال نیوز: معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری خواستگاری کینه جو خبر داد که در واکنش به پاسخ منفی دختر مورد علاقه اش ، خودروی وی را به آتش کشید.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۶:۲۰    
پدال نیوز- رئیس پلیس راه خوزستان گفت: : قیمت پارک خودرو از طریق ستاد اربعین کشوری برای مرزها به صورت یکسان اعلام می شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۶:۲۰    
پدال نیوز- حکم دادگاه بدوی راننده و متهم پرونده تعرض به پلیس راهور استان فارس صادر شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۶:۲۰    
پدال نیوز- معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: 240 هزار دستگاه خودروی سبک و سنگین در کشور در جهت کاهش آلودگی در کلان شهرها نوسازی می شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۴:۵۵    
پدال نیوز- بحرین خواستار مقابله با شرکت هایی شد که به خاطر پرونده قتل جمال خاشقجی قصد تحریم نشست اقتصادی داووس صحرا در عربستان را دارند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۴:۵۵    
پدال نیوز: حضور خودروی گرانقیمت آمریکایی (Chevrolet Camaro ZL1 ) در منطقه آزاد اروند _ خوزستان
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۴:۵۰    
پدال نیوز- سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: درهربخشی از اقتصاد که سرمایه های مردمی بلاتکلیف باشد و در نهایت منجر به زیان آن ها شود ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۴:۴۵    
پدال نیوز- وزیر آموزش و پرورش از مامورکردن گروهی ویژه برای پیگیری اجرایی نشدن آزمون های زائد در مدارس خبر داد و گفت ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۴:۴۵    
پدال نیوز- هیوندای سانتافه، مدت ها محبوب ترین خودرو وارداتی بازار کشور بود و هنوز هم یکی از محبوب ترین ها است ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۴:۴۰    
پدال نیوز- فنر سازی زر که یکی از زیرمجموعه های سایپا است ، مجوز افزایش سرمایه 60 درصدی گرفت اما امروز با صف فروش روبرو شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۴:۴۰    
پدال نیوز- گمرک ایران، از الکترونیکی شدن خروج موقت (کابوتاژ) خودرو به عتبات عالیات خبر داد و اعلام کرد: با استفاده از سامانه جامع گمرکی، امکان دوراظهاری برای خروج موقت خودرو فراهم شده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۴:۱۵    
پدال نیوز- در جریان داد و ستدهای روز دوشنبه شاخص گروه خودرو با ثبت رشد 795 واحدی معادل 4.30 درصد به ارتفاع 19 هزار و 260 واحد رسید.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۴:۱۵    
پدال نیوز- مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور گفت: در راستای تسهیل سفر به شمال کشور، بخش دیگری از محور چالوس حدفاصل دزدبن تا مرزن آباد به بزرگراه تبدیل می شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۴:۱۵    
پدال نیوز- مدیر ارشد اجرایی فولکس واگن در خصوص توسعه فناوری خودروهای برقی و کاهش استقبال از خودروهای بنزینی و دیزلی کنونی، ابراز نگرانی کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۴:۱۵    
پدال نیوز- با وجود اینکه واردات خودرو از تیرماه 1396 متوقف بود آمار گمرک نشان می دهد که نیمه نخست امسال بیش از 13 هزار دستگاه خودرو وارد شده که دلیل آن ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۴:۰۰    
پدال نیوز- گزارش امروز بازار خودرو حکایت از کاهش 1 میلیون و 500 هزار تومانی قیمت پژو پارس در بازار دارد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۴:۰۰    
پدال نیوز- شرکت کویرموتور با هدف حفظ محیط زیست و سلامت جامعه خط تولید موتورسیکلت های برقی را با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، مسئولان استان اصفهان و مدیران ارشد این شرکت در شهرضا افتتاح کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۳:۵۰    
پدال نیوز: رصد نمایشگاه خودرو پاریس نشان داد شرکت های خودروسازی خارجی تمرکز ویژه ای بر تولید و توسعه تکنولوژی خودروهای هیبرید وبرقی داشتند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۳:۰۹    
پدال نیوز- یک کارشناس و تحلیلگر بازار خودرو با اشاره به سیاست ممنوعیت واردات خودرو گفت: دولت روش مناسبی در اجرای این سیاست در پیش نگرفته است.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۳:۰۴    
پدال نیوز: به نظر می رسد تنها راهی که یک خودرو روی زمین می تواند سریع تر از این حرکت کند، استفاده از یک موتور جت روی یک خودروی زمینی است.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۳:۰۴    
پدال نیوز- فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آزادشهر از مرگ فرزند یک سارق خودرو در حین فرار از دست ماموران انتظامی خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۲:۴۹    
پدال نیوز- سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت که بر اثرسانحه رانندگی یک دستگاه پراید، سه نفر جان خود را از دست دادند و یک نفر نیز مجروح شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۲:۴۹    
پدال نیوز: رییس پلیس راه شرق استان تهران با اشاره به پیش بینی هواشناسی و احتمال بارش باران شدید در محور هراز گفت: رانندگان در حاشیه راه ها توقف نکنند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۲:۴۴    
پدال نیوز- معاون فنی عمران شهرداری تهران از تکمیل بخش شمالی بزرگراه شهید صیاد شیرازی تا پایان مهر خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۲:۴۴    
پدال نیوز- رئیس اتحادیه تشکل های صنفی کامیون داران گفت: طرح تن کیلومتر باوجود مخالفت بسیاری از کارشناسان در شورای عالی ترابری به تصویب رسید.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۲:۴۴    
پدا لنیوز- افزایش نرخ دلار، تفاوت فاحش نرخ سوخت در ایران نسبت به کشورهای همسایه، افزایش قاچاق و افزایش مصرف بنزین همانند دومینوی به هم پیوسته ای شده که درنهایت به گشایش دوباره پرونده بنزین و بررسی ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۲:۱۴    
پدال نیوز: طی حکمی از سوی محسن قاسم جهرودی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، اردشیر امینی مدیرعامل سایپا یدک با حفظ سمت به عنوان سرپرست معاونت فروش و بازاریابی گروه خودروسازی سایپا منصوب شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۲:۰۴    
پدال نیوز: تردد خودروی مرسدس بنز G کلاس صورتی رنگ با پلاک سیاسی در خیابانهای پایتخت
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۱:۵۹    
پدال نیوز- بهرام عظیمی کارگردان انیمیشن از آخرین وضعیت خود پس از بستری شدن در بیمارستان به دلیل آسیب دیدگی پای راست صحبت کرد و این تجربه را باعث آشنایی با آدم هایی متفاوت دانست.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۱:۳۹    
پدال نیوز: گمرک باتوجه به بخشنامه های دولتی مبنی بر مجاز بودن واردات این خودروها، مهلت دوماهه ای برای خروج از گمرکات تعیین کرده است ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۱:۳۹    
پدال نیوز: امارات متحده عربی قصد دارد از روبات های هوشمند به جای عروسک یا عامل انسانی برای تشخیص سطح ایمنی خودروها استفاده کند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۱:۲۴    
پدال نیوز- معاون تولید، پشتیبانی و خدمات فنی سایپا گفت: شرایطی که در آن قرار داریم یک نبرد اقتصادی است و صنعت خودرو پیشقراول این نبرد بزرگ است.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۱:۲۴    
پدال نیوز- معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان البرز با اشاره به اجرای دو کیلومتر دیوارچینی در جاده چالوس بر لزوم ایمن سازی نقاط حادثه خیز تأکید کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۱:۱۹    
پدال نیوز- رئیس کمیسیون انرژی مجلس گفت: یکشنبه هفته آینده موضوع فعال سازی دوباره کارت هوشمند سوخت بررسی می شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۱:۱۴    
پدال نیوز- مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از خدمات رسانی مترو تهران به تماشاگران مسابقه فوتبال تیم ملی ایران با بولیوی خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۱:۱۴    
پدال نیوز- برخورد دو دستگاه تریلی در جاده صلوات آباد سنندج یک نفر کشته و یک نفر مصدوم بر جای گذاشت.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۱:۰۹    
پدال نیوز- رییس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا از مسدود بودن پنج محور خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۰:۴۴    
پدال نیوز- مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز گفت: خودرو گران قیمت و قاچاق خارجی دراین استان کشف و توقیف شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۰:۴۴    
پدال نیوز: کراس اوور های کوچک، جذابیت زیادی در دنیا دارند و غیبت تویوتا در این کلاس بدنه، انتظار ها از این برند را افزایش داد تا سرانجام، تولید C-HR در سال 2017 قطعی شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۰:۳۹    
پدال نیوز: مدل 946 به موتور تک سیلندر، چهار زمانه مجهز است که حداکثر توان 8.7 کیلووات (11.6 اسب بخار) در 8250 دور در دقیقه را تولید می کند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۰:۳۴    
پدال نیوز: در حالی که اخیرا بسیاری از پزشکان و اعضای کادر بهداشت و درمان کشور به دلیل تاخیر در حقوق و پرداخت هایشان با مشکلات جدی مواجه شده اند ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۰:۰۴    
پدال نیوز- سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت ترافیکی صبح امروز را تشریح کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۰:۰۴    
پدال نیوز- دشوارترین قسمت یک تصمیم درست، زمان بندی صحیح است و درحالی که این روزها واردکنندگان خودرو به شرایط بحرانی واردشده اند هنوز دولت مردان نتوانستند به تصمیمی درست درباره واردات خودرو برسند و به ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۹:۵۹    
پدال نیوز- سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت تصمیمی برای سهمیه بندی و افزایش قیمت سوخت ندارد ، گفت که فعلا بحث احیای کارت سوخت و ساماندهی مصرف سوخت مطرح است.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۹:۵۴    
پدال نیوز: زمزمه های احیای مجدد کارت های هوشمند سوخت در حالی به گوش می رسد که تقریبا دو سال از حذف بند اجرای آن در مجلس می گذرد و حالا دوباره دولت می خواهد طرح 11 سال گذشته را زنده کند ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۹:۳۴    
پدال نیوز: سازوکار جدید واردات کالاهای سرمایه های و مصرفی بادوام از قبیل خودرو (سبک و سنگین)، ماشین آلات صنعتی، کشاورزی، راهسازی، لوازم خانگی، مصنوعات الکتریکی و الکترونیکی، صوتی ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۹:۰۹    
پدال نیوز: بعد از آنکه رئیس جمهوری ایالات متحده آمریکا، به بهانه حمایت از محصولات آمریکایی و تولید داخلی این کشور، دستور اعمال تعرفه بر واردات کالاهای خارجی اعم از محصولات چینی را داد، اعلام کرد....
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۹:۰۹    
پدال نیوز: آمارها نشان می دهد که فروش خودروهای دیزلی در نیمه نخست سال 2018 در اروپا به طور محسوسی کاهش یافته است.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۹:۰۹    
پدال نیوز: اگر رویه دولت قبلی در وزارت صمت کنار گذاشته شود، اوضاع شرکت های نمایندگی و بازار خودرو بسامان می شود ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۹:۰۴    
پدال نیوز : وزارت صنعت، معدن و تجارت جدیدترین گزارش مربوط به کیفیت خودروهای داخلی را منتشر کرد و طبق آن مشخص شد سطح کیفی محصولات صنعت خودروی کشور تغییر خاصی را تجربه نکرده و با ثبات مانده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۹:۰۴    
پدال نیوز: طبق تازه ترین آمار تجارت خارجی ایران، در شهریورماه سال جاری تعداد یک هزار و 259 دستگاه انواع خودروی سواری از طریق گمرکات سراسر کشور وارد شده است....
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۸:۵۹    
پدال نیوز: عضو کمیسیون انرژی مجلس از احیای کارت سوخت و دو نرخی شدن قیمت بنزین خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۸:۵۴    
پدال نیوز: برای خرید خودرو برلیانس مدل 96 با کارکرد 12 هزار و 500 کیلومتر به سرمایه حدود 59 میلیون تومانی نیاز است.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۸:۵۴    
پدال نیوز: شرکت خودروسازی اشکودا حضور فعالی را در نمایشگاه خودرو پاریس تجربه کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۸:۴۹    
پدال نیوز: سلامت سیستم ترمز خودرو در امنیت سرنشینان و سلامت خودرویتان نقش بسزایی دارد. از این رو خواندن.....