چهارشنبه ۲۳ خردادساعت ۰۹:۳۵Jun 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای پدال نیوز 21 مهر 1397 - pedalnews.ir

پدال نیوز 29 اسفند 1394 پدال نیوز 30 اسفند 1395 پدال نیوز 29 اسفند 1396 پدال نیوز 31 فروردین 1397 پدال نیوز 31 اردیبهشت 1397 پدال نیوز 31 خرداد 1397 پدال نیوز 31 تیر 1397 پدال نیوز 31 مرداد 1397 پدال نیوز 31 شهریور 1397 پدال نیوز 30 آبان 1397 پدال نیوز 30 آذر 1397 پدال نیوز 30 دی 1397 پدال نیوز 1 بهمن 1397 پدال نیوز 1 اسفند 1397 پدال نیوز 1 مهر 1397 پدال نیوز 2 مهر 1397 پدال نیوز 3 مهر 1397 پدال نیوز 4 مهر 1397 پدال نیوز 5 مهر 1397 پدال نیوز 6 مهر 1397 پدال نیوز 7 مهر 1397 پدال نیوز 8 مهر 1397 پدال نیوز 9 مهر 1397 پدال نیوز 10 مهر 1397 پدال نیوز 11 مهر 1397 پدال نیوز 12 مهر 1397 پدال نیوز 13 مهر 1397 پدال نیوز 14 مهر 1397 پدال نیوز 15 مهر 1397 پدال نیوز 16 مهر 1397 پدال نیوز 17 مهر 1397 پدال نیوز 18 مهر 1397 پدال نیوز 19 مهر 1397 پدال نیوز 20 مهر 1397 پدال نیوز 21 مهر 1397 پدال نیوز 22 مهر 1397 پدال نیوز 23 مهر 1397 پدال نیوز 24 مهر 1397 پدال نیوز 25 مهر 1397 پدال نیوز 26 مهر 1397 پدال نیوز 27 مهر 1397 پدال نیوز 28 مهر 1397 پدال نیوز 29 مهر 1397 پدال نیوز 30 مهر 1397 
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۶:۳۴    
پدال نیوز: نیسان استرالیا با معرفی کراس اوور نیسمو جیوک، سه گانه مدل های نیسموی خود را تکمیل کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۶:۴۴    
پدال نیوز: مرسدس بنز یکی از محبوب ترین خودروسازان جهان است و در میان دیگر خودروسازان بزرگ آلمان مانند آئودی، ب ام و و فولکس واگن همواره حرف اول را در کیفیت و عملکردمی زند.....
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۴:۵۹    
پدال نیوز- فرمانده انتظامی مراغه از کشف و توقیف محموله قاچاق لاستیک خودروهای سنگین در این شهرستان توسط پلیس خبرداد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۲:۴۴    
پدال نیوز: در کنفرانس HUAWEI CONNECT 2018 که در شانگهای چین برگزار شد، هواوی و آئودی به طور مشترک برنامه های آینده خود را برای همکاری در زمینه خودروهای هوشمند (ICV) با سطح هوشمندی 4 (کاملاً هوشمند و ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۷:۱۸    
پدال نیوز: فولکس واگن رسماً نسل دوم سدان میان سایز پاسات را برای بازار چین معرفی کرده است. برخلاف نسل قبلی، پاسات جدید روی پلت فرم MQB گروه فولکس واگن ساخته شده و بزرگ تر از سلف خود شده است ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۶:۲۴    
پدال نیوز- کرمان موتور نماینده رسمی محصولات جک در ایران از فروش ویژه جک اس 5 خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۳:۱۵    
پدال نیوز: تمامی سرنشینان یک خودروی سواری حامل مهاجران بر اثر تصادف با یک کامیون در شمال شرق یونان در میان شعله های آتش گرفتار شده و جان باختند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۱:۴۹    
پدال نیوز- دو شرکت "هوآوی"(Huawei) و "آئودی"(Audi) به منظور توسعه فناوری خودروهای خودران در چین قرارداد همکاری امضا کردند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۱:۳۹    
پدال نیوز- رئیس ستاد عتبات عالیات استان خوزستان از اعلام هزینه کرایه زائرین از دو مرز شلمچه و چذابه تا عتبات عالیات عراق خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۰:۱۳    
پدال نیوز- رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش کردستان گفت: با فعال شدن سامانه سپند در سال تحصیلی جدید برای نخستین بار نظارت بر سرویس های مدارس استان به صورت هوشمند انجام می شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۰۹:۳۱    
پدال نیوز- جدیدترین محصول خودروسازی کارمانیا BYD S7 در خیابان های تهران رؤیت شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۰۹:۲۱    
پدال نیوز: شرکت نفت و گاز سرو از محصول جدید آنتی یو-وی مورد استفاده در خودروسازی رونمایی کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۷:۱۴    
پدال نیوز: آپولو IE همچنان به فرایند توسعه ای خود و رسیدن به خط تولید ادامه می دهد. این هایپرکار جدید که در سال 2017 معرفی شده چندین بار در رویدادهای گوناگون رؤیت شده است ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۷:۱۴    
پدال نیوز: داج چلنجر SRT دیمن به لطف استایل عضلانی خود و پیشرانه ی 8 سیلندر 6.2 لیتری سوپرشارژردار که قدرت 840 اسبی و گشتاور 1042 نیوتون متری دارد از محبوبیت فوق العاده ای بین طرفداران برخوردار است ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۷:۰۹    
پدال نیوز: هیوندای i40 سدان و استیشن مدل 2019 به روز شده و هم اکنون از جلوپنجره، تجهیزات ایمنی و پیشرانه دیزلی جدیدی سود می برد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۷:۰۴    
پدال نیوز: شریعتمداری در این نامه متذکر شده "هرگونه تاخیر در اعمال ضوابط و سیاست های ابلاغی دولت، منجر به کمبود کالایی و بروز مشکلات متعدد در تنظیم بازار کالاهای اساسی و ضروری می شود ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۶:۵۹    
پدال نیوز- رییس انجمن صنایع همگن سازی قطعه با اشاره به افزایش نرخ ارز، از نابودی و ورشکستگی بسیاری از قطعه سازانی که به صورت نسیه کار می کردند خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۶:۵۴    
پدال نیوز: این روزها سارقان، خودروهای بدون کلید/Keyless Cars را به راحتی پس از هک کردن می دزدند؛ بدون اینکه کلیدی در دست داشته باشند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۶:۵۴    
پدال نیوز- ورود خودرو به میدان نقش جهان، این میراثی جهانی از چهارسال پیش ممنوع است مگر اینکه هزار و یک اما و اگر وجود داشته باشد که هربار به بهانه ای هوای میدان را دود بگیرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۶:۵۴    
پدال نیوز- در حالی که نمایندگان فروش محصولات برندهای خارجی وضعیت نامشخصی در تحویل خودرو های قرارداد شده مشتریان خود دارند و خودرو سازان تحت حمایت دولت نیز با بهانه کردن وضعیت نامشخص وضعیت ارزی ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۶:۴۹    
پدال نیوز-مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: تنها قسمتی از ناوگان حمل و نقل که به هیچ وجه در طرح LEZ (منطقه کم انتشار آلایندگی هوا) قرار نگرفته اند، موتورسیکلت ها هستند ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۶:۴۹    
پدال نیوز- اخبار رسیده از آغاز شرایط فروش ویژه خودرروهای جک اس5 و اس 3 از فردا حکایت دارد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۶:۴۴    
پدال نیوز- امروز شاخص گروه خودرو با افت 781 واحدی معادل 3.95 درصد به ارتفاع 18 هزار و 992 واحد رسید و بازدهی گروه معادل 3.95 درصد کمتر از روز معاملاتی قبل شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۶:۴۴    
پدال نیوز- در حالی امروز عضو هیئت عامل سازمان راهداری از تصویب محاسبه کرایه کامیون داران بر اساس تن بر کیلومتر خبر داد که یک کامیون دار با گلایه از برخورد برخی مسئولان دولتی گفت ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۶:۳۹    
پدال نیوز- بازار فروش خودروهای داخلی همچون روزهای قبل با نوسان قیمت همراه است.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۶:۳۴    
پدال نیوز: خودروسازان راین از تمدید شرایط فروش ولا V5 خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۶:۲۹    
پدال نیوز: همواره سوال های زیادی در خصوص کلاس ها و مدل های بنز در ذهن داشته اند. لذا در این مطلب نگاهی داریم به مدل های مختلف بنز که تعداد زیادی از آنها نیز در ایران وجود دارند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۶:۲۹    
پدال نیوز: شرکت خودروسازی تویوتا با جدیدترین محصولات خود در نمایشگاه خودرو پاریس حضور دارد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۶:۲۴    
پدال نیوز: گزارش امروز بازار خودرو حکایت از افزایش قیمت تعدادی از خودروهای داخلی در بازار دارد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۶:۲۴    
پدال نیوز: نمایشگاه خودرو پاریس یکی از سالن های بزرگ خود را به شرکت های موتورسیکلت ساز اختصاص داده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۶:۱۹    
پدال نیوز: شرکت خودروسازی آئودی آلمان با جدیدترین محصولات خود در نمایشگاه خودرو کشور همسایه آمده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۶:۱۹    
پدال نیوز: شرکت خودروسازی لامبورگینی با جدیدترین محصولات خود در نمایشگاه خودرو پاریس حضور دارد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۵:۳۹    
پدال نیوز- رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده، در صورتی که لاستیک اتوبوس ها تأمین شود، قیمت بلیط اتوبوس به سمت مرزها در ایام اربعین افزایش نمی یابد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۵:۳۹    
پدال نیوز- رییس انجمن واردکنندگان خودرو از واردات بی چون و چرای موز در مقابل موانعی که برای واردات خودرو وجود دارد انتقاد کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۵:۳۴    
پدال نیوز- نایب رئیس دوم کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از پیگیری این کمیسیون با هدف تسریع در ترخیص خودروهای دپو شده در گمرکات خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۵:۲۹    
پدال نیوز- هلند، رکورددار بیشترین میزان فروش خودروهای پلاگین هیبریدی در جهان شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۵:۲۴    
پدال نیوز- شهردار ورامین گفت: 20هزار نفر در ورامین طی نیمه نخست سال 97 برای دریافت معاینه فنی خودرو مراجعه کرده اند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۵:۲۴    
پدال نیوز- مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در بازدید از هجدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت گفت: با استفاده از توان نخبگان کشور و دانش علمی موجود توانسته ایم قطعهECU خودرو را که یکی از قطعات های تک خودرو ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۵:۱۴    
پدال نیوز: مینی ون لکسوس در اصل نسخه لوکس آلفارد تویوتا است که به رقابت با ون های مرسدس می پردازد که بازار خوبی را در آسیا از آن خود کرده اند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۵:۰۹    
پدال نیوز- بازار خودروی کشورمان در حال حاضر به سمت خودرو های کراس اوور و شاسی بلند کشیده شده است و خودروساز های بزرگ کشور نیز برای عقب نماندن از قافله، اقدام به تولید این کلاس پر فروش کرده اند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۴:۵۹    
پدال نیوز- دبیر انجمن واردکنندگان خودرو گفت: با وجود اعلام آمادگی گمرک مبنی بر ترخیص خودروهای دپو شده، سازمان توسعه تجارت واردکنندگان را برای صدور تاییدیه های ثبت سفارش همراهی نمی کند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۴:۵۹    
پدال نیوز- پانزدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو و قطعات و صنایع وابسته یزد با فضایی به وسعت 12 هزار متر پس از 4 روز به کار خود پایان داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۴:۵۴    
پدال نیوز- رییس کل دادگستری استان تهران آخرین وضعیت پرونده مرتبط با تخلفات خودرو را تشریح کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۴:۵۴    
پدال نیوز- عضو هیئت عامل سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای با تشریح جزئیات نحوه محاسبه کرایه حمل ونقل جاده ای داخلی بار بر اساس تن-کیلومتر گفت: با احتساب کرایه حمل جاده ای بار طبق تن-کیلومتر ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۴:۴۹    
پدال نیوز- مرکز ایمنی خودرو از دو کمپانی هیوندای و کیا درخواست کرد که یک بازبینی اساسی روی تعداد زیادی از خودروهایشان ترتیب دهند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۴:۴۴    
پدال نیوز- مدیرکل دفتر پایش فراگیر سازمان حفاظت محیط گفت: با توجه به ضرورت اطلاع مردم از وضعیت کیفی هوا همچنین تکالیف قانونی سازمان حفاظت محیط زیست ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۴:۳۴    
پدال نیوز- مدیرعامل سایپا در مورد نوسازی ناوگان فرسوده تجاری گفت: با اقدامات انجام شده پیش بینی می شود به زودی 8 هزار دستگاه خودروی ولوو وارد ناوگان حمل و نقل شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۴:۳۴    
پدال نیوز- هجدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت در تهران باحضور منصور معظمی رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع و محسن جهرودی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا افتتاح شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۴:۳۴    
پدال نیوز- مدیرعامل اتحادیه شرکت های تعاونی مسافربری کشور با بیان اینکه 16 هزار و 500 دستگاه اتوبوس برای جابه جایی زائران اربعین حسینی آماده شده است ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۴:۳۴    
پدال نیوز- پس از عرضه موفق تندر 90 توسط پارس خودرو این شرکت به دنبال سهم بیشتری از بازار، تصمیم گرفت تا بازار هاچ بک ها را هدف بگیرد و رنو ساندرو را در کشور به تولید برساند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۴:۲۴    
پدال نیوز: دکتر منصور معظمی معاون وزیر صمت و رئیس سازمان گسترش صنایع(ایدرو) معتقد است اختلاف قیمت خودرو بین بازار و کارخانه سبب شده تا خودرو از کالای مصرفی به کالای سرمایه ای تبدیل شود و انگیزه دلالی ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۲:۵۸    
پدال نیوز: قیمت خودروهای تولید داخل با توجه به کم شدن نوسانات نرخ ارز در چند روز گذشته فعلا روزهای با ثباتی را میگذراند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۲:۵۳    
پدال نیوز: شرکت خودروسازی فراری با جدیدترین محصولات خود در نمایشگاه خودرو پاریس حضور دارد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۲:۵۳    
پدال نیوز: اگر حدود 10 سال پیش از هر شخص علاقه مند به صنعت خودروسازی می پرسیدید که کسل کننده ترین (و شاید نچسب ترین!) طراحی خودرو در بین همه ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۱:۴۱    
پدال نیوز- در این نوشتار، گروه مشاور هماسا به بررسی اثر تشکیل خوشه های صنعتی به ویژه در زمینه قطعات خودرو، رویکرد کشور همسایه (ترکیه) در این زمینه و وضعیت فعلی خوشه قطعات خودرو تبریز پرداخته است.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۱:۲۱    
پدال نیوز- سفیدپوش شدن جاده چالوس با آغاز فصل سرما همیشه برای مسافران جذاب است، ولی ریزش کوه و وقوع بهمن از دل همین زیبایی ها بیرون می آید که بحث ایمن سازی را ضروری می کند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۱:۱۶    
پدال نیوز- قیمت انواع محصولات پارس خودرو در بازار و نمایندگی اعلام شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۱:۱۱    
پدال نیوز-لری پیچ بنیانگذار گوگل ماشین پرنده خود را تا سال آینده به شکل رسمی وارد بازار خواهد کرد. این در حالیست که بازار رقابت در حوزه ماشین های پرنده بسیار داغ است.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۱:۰۶    
پدال نیوز- یک عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه بنزین تا پایان امسال گران نخواهد شد، گفت: اکنون شرایط مناسبی برای افزایش قیمت بنزین نیست.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۰:۱۹    
پدال نیوز- رئیس ستاد بازسازی عتبات نجف اشرف با اشاره به لزوم همراه دشتن دینار برای زائران اربعین حسینی، کرایه های مسیرهای مختلف در خاک عراق برای زائران اربعین 97 را اعلام کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۰:۱۹    
پدال نیوز- در نشست شورای عالی هماهنگی ترابری کشور تعیین کرایه حمل ونقل جاده ای داخلی بار بر اساس تن-کیلومتر با ارایه گزارش توجیهی سازمان راهداری مطرح و با شرط تأمین نظرات مراجع رسمی قیمت گذاری کالا و ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۰:۱۹    
پدال نیوز- رئیس مرکز کنترل ترافیک و راهور ناجا وضعیت جوی و ترافیکی را تشریح کرد و از بارش باران در بیشتر محورهای شمالی کشور خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۰:۱۴    
پدال نیوز- انتشار خبری مبنی بر اینکه شرکت های حمل و نقلی اینترنتی از هیچ مرجع قانونی مجوز کار ندارد و ممکن است همین امر منجر به بروز تخلفاتی از جانب آنها شود ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۰۹:۵۹    
پدال نیوز- سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت ترافیکی صبح امروز را تشریح کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۰۹:۵۹    
پدال نیوز- دبیر انجمن صنایع همگن نیرومحرکه و قطعه سازان گفت: تامین قطعات مورد نیاز بیش از 100 هزار خودروی پیش فروش شده از سوی خودروسازان نیازمند 6 هزار میلیارد تومان نقدینگی است.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۰۹:۵۹    
پدال نیوز- مترو، که روزی قرار بود گره گشای ترافیک باشد اکنون به گرهی کور برای شیراز تبدیل شده، چرا که طولانی شدن ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۰۹:۵۴    
پدال نیوز- در پی وخیم تر شدن وضعیت بازار خودرویی کشور با دعوت از ولی ملکی سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس، مهدی مطلب زاده عضو هیات مدیره انجمن قطعه سازان ایران و داوود میرخانی رشتی مشاور انجمن خودروسازان ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۰۸:۵۹    
پدال نیوز: براساس اعلام مقامات شرکت مرسدس بنز قرار است برای نخستین بار فناوری خودران ها در کلاس اس مرسدس بنز که لوکس ترین خودروهای این خودروساز را شامل می شود مورد استفاده قرار بگیرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۰۸:۵۹    
پدال نیوز: میزان فروش خودرو در بازار چین در ماه سپتامبر نیز با کاهش 6/ 11 درصدی مواجه شد؛ درحالی که چین در میان یک جنگ تجاری با آمریکا قرار دارد و رشد اقتصادی آن نیز کاهش یافته است ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۰۸:۵۴    
پدال نیوز: بازار خودرو در شرایطی طی ماه های گذشته دچار نوسانات شدید شد که دلیل این وضعیت را می توان در بازگشت تحریم های صنعت خودرو از سوی ایالات متحده آمریکا، جست وجو کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۰۸:۵۴    
پدال نیوز: عمر خودروسازی ایران در شرایطی از نیم قرن نیز عبور کرده که بررسی تولید خودرو در کشور طی ربع قرن گذشته نشان می دهد ارتباطات بین المللی همواره در این صنعت سبب صعود تیراژ شده و وجود تحریم ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۰۸:۴۴    
پدال نیوز: رئیس مرکز اورژانس استان فارس از واژگونی یک دستگاه اتوبوس در محور سعادت شهر مرودشت خبر داد و گفت: در این حادثه 5 نفر کشته و 15 نفر مصدوم شدند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۰۸:۳۹    
پدال نیوز: مهلت سازمان استاندارد برای خودروسازان به ماه های پایانی خود نزدیک شده است و تنها سه ماه دیگر فرصت باقیست تا خودروسازان محصولات خود را با استاندارد های 85 گانه تطبیق دهند ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۰۸:۳۹    
پدال نیوز: شرکت خودروسازی سئات با جدیدترین محصولات خود در نمایشگاه خودرو پاریس حضور دارد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۰۸:۳۹    
پدال نیوز: خودروهای کلاسیک هم مانند نمایشگاه های مختلف مورد استقبال بازدیدکنندگان نمایشگاه بودند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۰۸:۳۹    
پدال نیوز: با توجه به شروع فصل زمستان یکی از کالاهایی که مورد تقاضای دارندگان خودرو قرار می گیرد، مایعات خنک کننده موتور است که در بازار اصطلاحاً با عنوان ضدیخ شناخته می شود.