چهارشنبه ۲۳ خردادساعت ۰۱:۴۴Jun 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای پدال نیوز 14 مهر 1397 - pedalnews.ir

پدال نیوز 29 اسفند 1394 پدال نیوز 30 اسفند 1395 پدال نیوز 29 اسفند 1396 پدال نیوز 31 فروردین 1397 پدال نیوز 31 اردیبهشت 1397 پدال نیوز 31 خرداد 1397 پدال نیوز 31 تیر 1397 پدال نیوز 31 مرداد 1397 پدال نیوز 31 شهریور 1397 پدال نیوز 30 آبان 1397 پدال نیوز 30 آذر 1397 پدال نیوز 30 دی 1397 پدال نیوز 1 بهمن 1397 پدال نیوز 1 اسفند 1397 پدال نیوز 1 مهر 1397 پدال نیوز 2 مهر 1397 پدال نیوز 3 مهر 1397 پدال نیوز 4 مهر 1397 پدال نیوز 5 مهر 1397 پدال نیوز 6 مهر 1397 پدال نیوز 7 مهر 1397 پدال نیوز 8 مهر 1397 پدال نیوز 9 مهر 1397 پدال نیوز 10 مهر 1397 پدال نیوز 11 مهر 1397 پدال نیوز 12 مهر 1397 پدال نیوز 13 مهر 1397 پدال نیوز 14 مهر 1397 پدال نیوز 15 مهر 1397 پدال نیوز 16 مهر 1397 پدال نیوز 17 مهر 1397 پدال نیوز 18 مهر 1397 پدال نیوز 19 مهر 1397 پدال نیوز 20 مهر 1397 پدال نیوز 21 مهر 1397 پدال نیوز 22 مهر 1397 پدال نیوز 23 مهر 1397 پدال نیوز 24 مهر 1397 پدال نیوز 25 مهر 1397 پدال نیوز 26 مهر 1397 پدال نیوز 27 مهر 1397 پدال نیوز 28 مهر 1397 پدال نیوز 29 مهر 1397 پدال نیوز 30 مهر 1397 
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۱:۵۰    
پدال نیوز: محمدرضا گلزار که این روزها مسابقه هوش برتر را در صدا و سیما اجرا می کند یکی از ماشین بازترین بازیگرهای ایران به حساب می آید.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۷:۲۲    
پدال نیوز: استون مارتین والکری کم کم به خط تولید نزدیک می شود و ما سرانجام می توانیم صدای تولیدی پیشرانه ی این خودرو را با گوش های خودمان بشنویم!
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۹:۰۳    
پدال نیوز: برای خرید پژو پارس مدل 92 با کارکرد 100 هزار کیلومتر به سرمایه 42 میلیون تومانی نیاز است.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۱:۵۹    
پدال نیوز- استفاه از اپلیکیشن اسنپ برای مسافرت درون و برون شهری دارای شرایطی است که شناخت آن می تواند فرد را در هنگام بهره برداری از آن، یاری کند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۰:۳۵    
پدال نیوز: شهردار تهران با اشاره به این که توسعه حمل ونقل عمومی به ویژه حمل ونقل ریلی در دستور کار شهرداری تهران قرار دارد، گفت: تا یک سال آینده 50کیلومتر به خطوط مترو تهران اضافه خواهد شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۰۹:۳۵    
پدال نیوز- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: یکهزار و 300 حلقه لاستیک وارد خراسان جنوبی و توزیع آن آغاز شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۰۹:۲۰    
ساخت لامبورگینی مورسیه لاگو رپلیکا (دست ساز) توسط هنرمند خوش ذوق تبریزی.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۰۹:۱۵    
پدال نیوز: شامگاه شنبه 14 مهر، قطار زنجان - تهران بعد از ایستگاه راه آهن قزوین، حوالی فرودگاه و شرکت نفت از ریل خارج شد. این حادثه مصدومی نداشته و علت آن نیز در دست بررسی است.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۰۹:۱۰    
پدال نیوز: شرکت پارس خودرو در اطلاعیه ای هرگونه افزایش قیمت محصولات این شرکت را تکذیب کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۷:۰۵    
پدال نیوز- مدیرکل دفتر صنایع خودرو و نیرو محرکه وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: واردات اتوبوس دست دوم به کشور شایعه است و صحت ندارد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۷:۰۵    
پدال نیوز- در ماه های اخیر به دلیل شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه، شهروندان به فکر سرمایه گذاری در بازارهای پر سود افتادند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۶:۵۵    
پدال نیوز: فرمانده پلیس راه مازندران با اشاره به وقوع حادثه برای راننده خودروی پراید بر اثر ریزش کوه در محور هراز گفت: هم اکنون محور های مواصلاتی استان لغزنده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۶:۲۰    
پدال نیوز- رئیس پلیس راهور ناجا گفت: تعداد خودروها و موتورسیکلتهای کشور به حدود 33 میلیون دستگاه افزایش یافته و شمار دارندگان گواهینامه رانندگی در کشور به بیش از 30 میلیون نفر رسیده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۶:۲۰    
پدال نیوز- گزارش امروز قیمت خودرو حکایت از کاهش 1 تا 2 میلیون و 500 هزار تومانی قیمت خودرو های داخلی در بازار دارد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۵:۳۰    
پدال نیوز- کلانتری گفت: از اول آبان تردد تمام خودرو های سنگین و سبک فاقد معاینه فنی از جمله خودرو های نظامی و دولتی ممنوع است.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۵:۲۵    
پدال نیوز- عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، گفت: خودروهای هیبریدی با قیمت های منطقی و به نسبت ارزان دردنیا تولید می شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۵:۲۵    
پدال نیوز- بر اساس گزارش منتشر شده از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، در ارزشیابی شهریورماه 97 خودروهای ساخت داخل، وانت آریسان با ارتقا سطح کیفی موفق به کسب دو ستاره کیفی شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۵:۲۵    
پدال نیوز- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی همیاران پلیس را از موثرترین عوامل در کاهش تصادفات و تخلفات رانندگی برشمرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۵:۲۵    
پدال نیوز- مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: طی فراخوانی از همه نخبگان و دانشگاهیان و متخصصان کشور خواسته ایم کسانی که توانایی تولید قطعات با کیفیت در داخل کشور را دارند ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۵:۲۰    
پدال نیوز: فعالان بازار خودرو با اشاره به اینکه با وجود طرحهای فروش خودرو عملا محصولی به دست مردم نرسیده وهمچنان بازار با کاهش عرضه روبرو هست از بازار داغ کلاهبرداری سایت های فروش خودرو و نوسانات ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۵:۲۰    
پدال نیوز- سعیدی کیا گفت:اتمام عملیات مهندسی این پروژه نشان دهنده همکاری واحد وزارت راه و شهرسازی و بنیاد مستضعفان است.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۵:۲۰    
پدال نیوز- یک عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: فعلا سهمیه بندی بنزین در دستور کار نیست، اما به عنوان یک فرض احتمالش وجود دارد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۵:۱۰    
پدال نیوز- کسب وکار شرکت های واردکننده خودرو از نیمه نخست سال پیش با مشکل مواجه شد و وضعیت در سال جاری بدتر هم شده است و البته چشم انداز مشخصی برای حل مشکلات هم وجود ندارد ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۵:۰۵    
پدال نیوز- عضو مجمع نمایندگان استان تهران، گفت: درسیستم حمل و نقل شهری و جاده ای باید مطابق استانداردهای روز دنیا از سیستم های هوشمند برای کاهش تخلفات و حفظ سلامتی مردم استفاده کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۳:۳۶    
پدال نیوز: مصطفی فروتن (رفتارشناس اجتماعی)می گوید: امروزه در فیلم های سینمایی به عنوان بُعد فرهنگی نیز شاهد حضور حیوانات حیات وحش در فیلم های سینمایی هستیم که نشان دهنده این است ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۳:۳۶    
پدال نیوز: عضو هیات علمی گروه مهندسی خودرو دانشگاه علم و صنعت ایران گفت: این روزها حباب قیمتی خودروها متاثر از عوامل مختلف در حال تخلیه ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۳:۳۱    
پدال نیوز: این خودرو به صورت استاندارد با قابلیت محرک تمام چرخ ارائه می شود و در صورت پرداخت 2 هزار دلار اضافی گزینه های بلوتوث سازگار با دستور صوتی ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۳:۳۱    
پدال نیوز: این رنو قرار است به عنوان یک نسخه ارزان و اقتصادی مطرح شده و در سطح انبوه تولید شود. رنو اعلام کرده این مدل در سال 2019 به فروش خواهد رسید.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۳:۳۱    
پدال نیوز: مدیرعامل سایپا با اعلام اینکه قیمت گذاری خودرو با توجه به تغییرات در نرخ ارز و قیمت حامل های تولید به سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان واگذار شده است ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۳:۳۱    
پدال نیوز: مصرف بنزین در ایران در چند سال گذشته رشد زیادی داشته است.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۳:۲۶    
پدال نیوز: مرسدس بنز در رده بندی بهترین برندهای جهان در سال 2018 میلادی، عنوان با ارزش ترین خودروسازی لوکس جهان را از آن خود کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۳:۲۶    
پدال نیوز- معاون حمل و نقل سازمان راهداری از چند تصمیم خوب برای کامیونداران در زمینه تأمین لاستیک از جمله آزاد شدن واردات لاستیک بایاس و نیز تخصیص ارز دولتی به واردات تایر خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۳:۲۶    
پدال نیوز- سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس، گفت: کاهش شکاف قیمت دلار در بازار ثانویه و آزاد به واقعی شدن قیمت خودرو در بازار کمک می کند و موجب از بین رفتن حباب قیمتی بازار می شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۳:۲۶    
پدال نیوز- فعالان بازار خودرو معتقدند روند کاهشی قیمت ها در بازار در صورت ادامه روند فعلی کاهش نرخ ارز ادامه خواهد داشت.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۳:۲۶    
پدال نیوز: سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس از برگزاری جلسه بررسی استیضاح وزیر صمت در این کمیسیون خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۳:۲۱    
پدال نیوز- رئیس پلیس راهور ناجا با بیان این مطلب که شعار ترافیکی امسال طرحی است از خطر، آرامش در سفر است، گفت: متاسفانه در 5 ماهه ابتدای سال جاری بیش از 7 هزار نفر در تصادفات جاده ای جان باخته اند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۳:۲۱    
پدال نیوز- وزیر راه و شهرسازی با تعریف از آزادراه تهران شمال به عنوان بزرگترین پروژه مهندسی کشور، گفت: 6 پیمانکار این پروژه به تجهیزات اجرای رویه بتنی مجهز شده اند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۳:۲۱    
پدال نیوز- سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس گفت: تا به امروز تصمیمی در خصوص افزایش قیمت بنزین، دو نرخی شدن و سهمیه بندی گرفته نشده است ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۳:۱۶    
پدال نیوز- معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به بروز مشکلاتی در حفاری تونل غربی البرز از تکمیل عملیات سازه ای منطقه یک تا پایان امسال خبر داد و گفت: تلاش می کنیم منطقه 2 را تا سال 1400 تکمیل کنیم.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۲:۱۵    
پدال نیوز: در حالی که خطوط تولید اتوبوس های داخلی به دلیل کمبود تقاضا، فعالیتی زیر ظرفیت اسمی دارند، زمزمه واردات دست دوم این محصول تجاری به کشور این روزها به گوش می رسد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۱:۴۰    
پدال نیوز: مسیر های دوچرخه سواری در ترکیه به خوبی کشورهای اروپایی نیست ولی با این حال مسیرهای ویژه ای برای دوچرخه سواری دارد که در تور استانبول خود می توانید......
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۱:۳۰    
پدال نیوز: آنچه در زیر می آید قیمت روز انواع خودروهای کره ای در سطح بازار پایتخت طی مهر ماه 97 است که ممکن است تا 5 درصد در مناطق مختلف تهران دارای نوسان باشد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۱:۲۵    
پدال نیوز: یک کارشناس صنعت خودرو گفت: موضوعاتی همچون ترجیح قطعه سازان چینی به قطعه سازان داخلی موجب شد تا پس از افزایش افسارگسیخته نرخ ارز شاهد افزایش هزینه های تولید در شرکت های خودروسازی باشیم.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۱:۲۵    
پدال نیوز: بر اثر سقوط یک تاکسی در دریچه تخلیه آب یک زیر گذر در چالوس راننده تاکسی خود را از دست داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۱:۲۵    
پدال نیوز: معاون سازمان راهداری ضمن اعلام اینکه از این پس مبنای محاسبات کرایه حمل و نقل باری تغییر می کند ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۱:۱۵    
پدال نیوز: از جمله ایراداتی که به این طرح گرفته می شود، چگونگی تشکیل بازاری برای کشف قیمت بنزین و فروش آن به متقاضیان است. همچنین از نگاه منتقدان، اجرای این طرح با چالش های فنی زیادی همراه خواهد بود ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۱:۱۰    
پدال نیوز: این روزها که حسابی فضای صنعت خودرو با انبوهی از اخبار و اطلاعات جدید پیرامون مدل های تازه برقی و بنزینی معرفی شده در نمایشگاه خودرو ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۱:۱۰    
پدال نیوز: رئیس پلیس پیشگیری ناجا گفت: 580 خودرو در کلان شهر تهران به سامانه AVLS مجهز شدند تا بتوان به صورت آنلاین آن ها را رصد کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۱:۰۵    
پدال نیوز: مراحل ساخت کارخانه تولید خودروهای شاسی بلند،کراس اوور و سدان توسط شرکت نورا موتور پارس در مراحل پایانی قرار گرفته و بنا بر ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۱:۰۰    
پدال نیوز: رئیس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان اتومبیل با اشاره به سوء استفاده هایی که از مردم در این شرایط بازار از سوی خودروسازها و برخی افراد سودجو صورت می گیرد ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۱:۰۰    
پدال نیوز- این روزها با توجه به شرایط اقتصادی موجود، بیشتر کسانی که قصد خرید خودرو دارند سرگردان شده و با حجم زیادی از شک و تردیدها ،اخبار و شایعات روبرو شده اند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۱:۰۰    
پدال نیوز: بررسی آمارهای تجارت خارجی نشان میدهد، در نیمه نخست سال جاری، حدود یک میلیارد دلار قطعات خودرو با ساخت داخل زیر 30 درصد از گمرکات وارد کشور شده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۱:۰۰    
پدال نیوز: زمزمه هایی شنیده می شود که برخی سازمان ها به بهانه تحریم به دنبال واردات اتوبوس های دست دوم درون شهری هستند؛ آن هم در شرایطی که ظرفیت تولید کنندگان داخلی بلااستفاده مانده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۰:۳۵    
پدال نیوز- سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت ترافیکی صبح امروز (شنبه؛ چهاردهم مهر ماه) را تشریح کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۰:۰۵    
پدال نیوز: در دنیای سلبریتی ها و خوانندگان موسیقی علایق و وسایل مورد استفاده آنان به شدت موردتوجه است، زیرا مردم کمتر از بازیگران و فوتبالیست ها از علایق خودرویی آن ها مطلع می شوند ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۰:۰۵    
پدال نیوز: خودروی کمیاب و گران قیمت (Mercedes Benz 280SL Pagoda) تولید سال 1965 میلادی، در خیابانهای تهران.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۰۹:۳۰    
پدال نیوز: وزارت صمت و وزیر صنعت ابتدای شهریور سال جاری اعلام کردند براساس مصوبه شورای هماهنگی سران سه قوه ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۰۹:۲۵    
پدال نیوز: رییس پلیس راه شرق استان تهران گفت: واژگونی یک دستگاه خودرو سمند در محور تنگه واشی سبب کشته شدن یکی از هموطنانمان و مصدوم شدن 3 نفر دیگر شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۰۹:۲۰    
پدال نیوز : صنعت خودروی کشور دو ماه است که بار دیگر دیوار تحریم ها را در مقابل خود می بیند. این در شرایطی است که پیش از این، صنعت خودرو در سال های 91 و 92 هم طعم تحریم ها را چشیده بود......
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۰۹:۱۵    
پدال نیوز: پاره ای از ایرادهای خودرویی بسیار ساده و روش برطرف کردن آن ها نیز آسان است. "تعمیرکار خود باشید" با بیان ساده شما را به رفع مشکل پیش آمده دعوت و تا زمان رفع مشکل مرحله به مرحله راهنمایی می ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۰۹:۱۵    
پدال نیوز: در شرایطی که بازار خودروهای وارداتی همچنان آشفته است و رکود و تورمی توامان را به خود می بیند، معاون وزیر صنعت ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۰۹:۱۰    
پدال نیوز:مزدا، خودروساز ژاپنی خوشنام و موفق در زمینه طراحی و تولید انبوه پیشرانه های دورانی وانکل (روتاری) خبر از تولید مجدد این پیشرانه ها اما تنها به عنوان ژنراتورهای تامین الکتریسیته خودروهای ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۰۹:۱۰    
پدال نیوز: سلامت سیستم ترمز خودرو در امنیت سرنشینان نقش بسزایی دارد. از این رو خواندن این مطلب به شما توصیه می شود.