چهارشنبه ۲۳ خردادساعت ۰۷:۴۳Jun 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای پدال نیوز 10 مهر 1397 - pedalnews.ir

پدال نیوز 29 اسفند 1394 پدال نیوز 30 اسفند 1395 پدال نیوز 29 اسفند 1396 پدال نیوز 31 فروردین 1397 پدال نیوز 31 اردیبهشت 1397 پدال نیوز 31 خرداد 1397 پدال نیوز 31 تیر 1397 پدال نیوز 31 مرداد 1397 پدال نیوز 31 شهریور 1397 پدال نیوز 30 آبان 1397 پدال نیوز 30 آذر 1397 پدال نیوز 30 دی 1397 پدال نیوز 1 بهمن 1397 پدال نیوز 1 اسفند 1397 پدال نیوز 1 مهر 1397 پدال نیوز 2 مهر 1397 پدال نیوز 3 مهر 1397 پدال نیوز 4 مهر 1397 پدال نیوز 5 مهر 1397 پدال نیوز 6 مهر 1397 پدال نیوز 7 مهر 1397 پدال نیوز 8 مهر 1397 پدال نیوز 9 مهر 1397 پدال نیوز 10 مهر 1397 پدال نیوز 11 مهر 1397 پدال نیوز 12 مهر 1397 پدال نیوز 13 مهر 1397 پدال نیوز 14 مهر 1397 پدال نیوز 15 مهر 1397 پدال نیوز 16 مهر 1397 پدال نیوز 17 مهر 1397 پدال نیوز 18 مهر 1397 پدال نیوز 19 مهر 1397 پدال نیوز 20 مهر 1397 پدال نیوز 21 مهر 1397 پدال نیوز 22 مهر 1397 پدال نیوز 23 مهر 1397 پدال نیوز 24 مهر 1397 پدال نیوز 25 مهر 1397 پدال نیوز 26 مهر 1397 پدال نیوز 27 مهر 1397 پدال نیوز 28 مهر 1397 پدال نیوز 29 مهر 1397 پدال نیوز 30 مهر 1397 
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۳:۲۲    
پدال نیوز- بهانه افزایش ها بر روی کرایه های تاکسی درون شهری در آمل بی تاثیر نبوده است به گونه ای که برخی رانندگان تاکسی در این شهرستان به طور خودجوش ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۰۹:۴۰    
پدا لنیوز- نائب رییس اتحادیه فروشندگان خودرو از افزایش تعداد فروشندگان خودرو با کاهش قیمت این کالا در بازار خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۰۹:۱۵    
پدال نیوز: رئیس اتحادیه کامیونداران البرز از بخشش قسمتی از خلافی کامیونداران استان خبر داد و گفت: رانندگانی که تعویض خودرو منجر به قطع بیمه آنان شده بود می توانند با مراجعه به اتحادیه ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۰۹:۰۰    
پدال نیوز: آغاز ریزش قیمت دلار در بازار غیر رسمی روی قیمت خودرو نیز تأثیر گذاشته و دلالان خودرویی را با چالشی سخت روبه رو کرده، چالشی که باعث کاهش چشمگیر قیمت خودرو ها شده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۰۹:۰۰    
پدال نیوز: قائم مقام مرکز مطالعات استراتژیک فناوری اطلاعات سایپا در مورد تاخیر در تحویل برخی خودرو های پیش فروش این گروه خودروساز ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۰۹:۰۰    
پدال نیوز: شرکت خودروسازی آئودی روز سه شنبه در نمایشگاه خودروی پاریس نخستین خودروی شاسی بلند تمام برقی خود را به نمایش گذاشت.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۰:۰۵    
پدال نیوز- سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس، گفت: کلیات طرح ساماندهی بازار خودرو به تصویب رسید و مقرر شد شنبه و یکشنبه هفته آینده جزئیات طرح با حضور کارشناسان وزارت صنعت، معدن و تجارت بررسی شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۷:۰۰    
پدال نیوز: یازده پسر جوان در این پرونده دستگیر شدند و احتمال افزایش تعداد متهمان وجود دارد باند بزرگ سرقت پس از دو سال فعالیت های تبهکارانه در تهران متلاشی شد سارقان پس از دستگیری در بازجویی ها ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۷:۰۰    
پدال نیوز- سال 2003 بود که شرکت خودروساز کره ای کیا (Kia) شاسی بلند سورنتو (Sorento) را با پیشرانه 6 سیلندر V شکل 3.5 لیتری هیوندای به قدرت 192 اسب بخار در بازار جهانی عرضه کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۷:۰۰    
پدال نیوز- هیوندای النترا یا هیوندای آوانته یک خودرو کامپکت کره ای است که نسل اول آن در سال 1990 معرفی شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۶:۵۵    
پدال نیوز: گزارش امروز قیمت خودرو حکایت از کاهش 1 تا 12 میلیون تومانی قیمت خودرو های داخلی در بازار دارد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۶:۵۵    
پدال نیوز: این سدان جدید از شرکت نیسان با قیمت پایه 24 هزار و 645 دلار قرار است در پاییز2018 وارد بازار فروش شود.نهایت سرعت این خودروی جدید با موتور توربو شارژ 120 مایل بر ساعت می باشد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۶:۲۰    
پدال نیوز- علیرغم آنکه توافق کانادا و آمریکا در قالب یک قرارداد تجارت آزاد آمریکای شمالی جدید اعمال تعرفه 25 درصدی بر واردات خودرو از کانادا به آمریکا را منتفی کرد و می تواند به افزایش قیمت خودرو در ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۶:۱۵    
پدال نیوز- پارکینگ خودروهای توقیفی نیروی انتظامی و ایست و بازرسی علی آباد در محور بیرجند به سربیشه مورد بازدید معاون دادستان نظامی خراسان جنوبی قرار گرفت.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۶:۱۰    
پدال نیوز: با وجود اینکه کانسپت ها ستارگان سنتی پاریس هستند، اما به شکلی سنتی هر ساله این شاهد توافق و تجارت بزرگ خودروها در این نمایشگاه هستیم.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۶:۱۰    
پدال نیوز: به گفته فعالان بازار خودرو در حال حاضر همه در این بازار فروشنده شده اند و هیچ خریداری در بازار وجود ندارد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۶:۰۵    
پدال نیوز: خودرو در طراحی خود ستون B را حذف کرده و دارای یک سقف بزرگ شیشه ای است.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۶:۰۵    
پدال نیوز: این خودروی به 8 "درون" چرخان با دوربین های تصویری حرارتی مجهز است. این دوربین ها می توانند مردم را از ارتفاع 440 متری و خودروها را از زاویه 1000 متری رصد کنند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۵:۳۵    
پدال نیوز- در جریان داد و ستدهای چهارمین روز کاری هفته گروه خودرو نیز به پیروی از جو منفی بازار با فروشهای هیجانی همراه شد تا جایی که شاخص گروه 777 واحد اصلاح کرد و به ارتفاع 24 هزار و 806 واحد رسید.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۵:۳۵    
پدال نیوز- سخنگوی اورژانس استان آذربایجان شرقی گفت: براثر 3 فقره سانحه رانندگی در محورهای مواصلاتی استان، 4 نفر جان خود را از دست داده و 4 مصدوم تحت اقدامات درمانی اورژانس قرار گرفتند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۵:۳۵    
پدال نیوز- رئیس پلیس راهور ناجا گفت: تمهیدات راهور ناجا و طرح ویژه برای اربعین حسینی اندیشیده شده و طرح ویژه ترافیک اربعین از اول ماه صفر اجرایی می شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۵:۳۵    
پدال نیوز: این خودرو فضای زیادی را در اختیار مشتریان قرار می دهد و بسیاری از نسخه های آن به صورت 7 صندلی ارائه خواهند شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۵:۳۰    
پدال نیوز- وانت بار ها و کامیونت ها تا ساعت 9 صبح از رفت و آمد در معابر شهر تهران خودداری کنند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۵:۳۰    
پدال نیوز- از عصر روز گذشته توزیع بنزین سوپر در تهران آغاز شده و طبق اعلام مسئولان امر، در روزهای آینده این توزیع در دیگر کلانشهرهای کشور نیز آغاز می شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۴:۴۰    
پدال نیوز: رئیس اتحادیه صنف دارندگان نمایشگاه و فروشگاه خودروی تهران گفت: به دنبال کاهش قیمت دلار خودروهای داخلی از یک و نیم تا 12 میلیون تومان و خودروهای خارجی از 40 تا 50 میلیون تومان کاهش یافت.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۴:۳۵    
پدال نیوز- با حمایت ستاد توسعه فناوری های آب، خشکسالی، فرسایش و محیط زیست معاونت علمی و به منظور کنترل کیفیت هوا ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۴:۳۵    
پدال نیوز- نمایندگی های منتخب گروه صنعتی ایران خودرو در سطح استان آذربایجان غربی با هدف معرفی و عرضه محصولات ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۴:۱۰    
پدال نیوز- مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری ورامین نرخ جدید سرویس مدارس در سال تحصیلی جدید را هر ماه 105 هزار تومان اعلام کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۴:۱۰    
پدال نیوز-ب ام و بصورت رسمی نسل جدید سری 3 را با استایلی دگرگون شده معرفی کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۴:۱۰    
پدال نیوز: اعضای باند خفت گیرانی که با ایجاد تصادف های ساختگی اقدام به زورگیری از شهروندان پایتخت می کردند، شناسایی و دستگیر شدند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۴:۱۰    
پدال نیوز- تا ساعت 13 و با گذشت سه ساعت از آغاز طرح پیش فروش اینترنتی محصولات سایپا، 22هزار و 500 دستگاه خودرو توسط متقاضیان ثبت نام شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۴:۰۵    
پدال نیوز- معاون نظارت سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه گفت: در سه سال گذشته که طرح نوسازی تاکسی های فرسوده در این شهر همزمان با سراسر کشور اجرا شده ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۴:۰۵    
پدال نیوز- شرایط پیش فروش نقدی انواع محصولات شرکت سایپا و زامیاد از ساعت 10 صبح امروز آغاز شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۴:۰۵    
پدال نیوز- بسیاری از مردم شهرستان خاش سیستان و بلوچستان که از شلوغی صف خودروهای سبک و سنگین در مقابل جایگاههای عرضه سوخت به ستوه آمده اند ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۲:۴۰    
پدال نیوز: پس از عرضه موفق تندر 90 توسط پارس خودرو این شرکت به دنبال سهم بیشتری از بازار، تصمیم گرفت تا بازار هاچ بک ها را هدف بگیرد و رنو ساندرو را در کشور به تولید برساند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۲:۳۵    
پدال نیوز: اکنون نرخ دلار در تابلوی صرافی های تهران نمایان شده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۲:۳۰    
پدال نیوز- نوسان قیمت ها در بازار خودرو همزمان با افت شدید قیمت شدت گرفت و کاهش 1 تا 17 میلیون تومانی در خودروهای داخلی و 50 میلیون تومانی در خودروهای وارداتی را رقم زده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۲:۳۰    
پدال نیوز- رییس انجمن صنایع همگن نیرو محرکه و قطعه سازان کشور تعیین قیمت خودرو در حاشیه بازار، تسریع در ترخیص مواد اولیه و قطعات و به تعویق افتادن اجباری شدن استانداردهای 85 گانه را به عنوان سه ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۲:۲۰    
پدال نیوز- فعالان بازار خودرو از کاهش میانگین 50 میلیون تومانی قیمت ها در بازار خودرو خبر می دهند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۲:۲۰    
پدال نیوز- رییس اتحادیه صنف نمایشگاه داران و فروشندگان خودروی تهران گفت: به دلیل سقوط قیمت دلار در بازار آزاد همه در بازار خودرو فروشنده شده اند اما خریداری وجود ندارد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۱:۵۰    
پدال نیوز- گروهی از مهندسان پیشین شرکت اپل در حال کار روی ساخت سیستم های اتوموبیل های خودران هستند. این گروه کم هیاهو و بی حاشیه قرار است به زودی توجهات بسیاری را به خود جلب کنند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۱:۴۵    
پدال نیوز- 19 هزار و 60 حلقه لاستیک خودروی سنگین و 91 هزار و 508 حلقه لاستیک خودروی سبک احتکار شده در انباری در کهریزک کشف شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۱:۴۵    
پدال نیوز- سخنگوی کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس شورای اسلامی، از احتمال سقوط آزاد نرخ ها در بازارهای طلا،خودرو و مسکن خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۱:۳۰    
پدال نیوز- بررسی روند خودروهای وارداتی نشان می دهد که هیوندای، همچنان در صدر خودروهای محبوب ایرانی ها قرار دارد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۱:۰۵    
پدال نیوز- سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت ترافیکی صبح امروز (سه شنبه؛ دهم مهر ماه) را تشریح کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۰:۵۶    
پدال نیوز- پیش فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا از دقایقی پیش آغاز شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۰:۴۱    
پدال نیوز- سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس، گفت: این امکان وجود دارد که به دلیل وجود مشکلات در توان تامین قطعه کیفیت محصولات کاهش پیدا کرده باشد و خودروساز در کاهش کیفیت محصولات مقصر نیست.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۰:۳۱    
پدال نیوز- در حالی وعده های متعددی از سوی مسئولان سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای برای حل مشکل کامیون داران داده شده که کامیون داران با انتقاد از تعلل این سازمان ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۰:۳۱    
پدال نیوز: نرخ خرید دلار از صبح امروز متاثر از نوسانات دیروز در محدوده 10 هزار تومان تا 12هزار تومان و نرخ فروش در بازه قیمتی 13 تا 15 هزار تومان است.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۰:۱۶    
پدال نیوز: بازار خودرو آنقدر آشفته است که کمتر کسی دیگر امید به سامان آن دارد. این همان نمایش تمام عیار بی تدبیری در صنعتی است که محصول بی کیفیتی که قرار بود از رده خارج شود را دارای خواهان کرده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۰:۱۶    
پدال نیوز: جدیدترین مدل آزرا برای افراد میانسال و علاقه مندان سدان های لوکس خانوادگی یک خودروی مناسب است.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۰:۱۱    
پدال نیوز- خودروی راتق که برای 21 نفر از کارشناسان تخصصی یگان ویژه در زمان اغتشاش و بحران، طراحی و تجهیز شده، تولید داخل بوده و توسط کارشناسان و مأموران تخصصی این یگان ساخته شده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۰:۱۱    
پدال نیوز- عضو هیات علمی دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی گفت: این بیم وجود دارد که شورای رقابت با سیاست گذاری نادرست و سرکوب قیمتی ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۰:۰۶    
پدال نیوز: تفاوت قیمت تایر در کشور مبدا و ایران،یکی از معضلات این صنعت در چند ماه اخیر بوده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۰:۰۱    
پدال نیوز: نگاهی به بازار خودرو ایران در دهه 70 خورشیدی و مروری بر پرفروش ترین و محبوب ترین خودرو های تولیدی و وارداتی این دوره که برخی از آن ها هنوز هم در خیابان های شهر راه می روند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۰۹:۳۶    
پدال نیوز : در سال های اخیر خودروسازان به منظور کاهش آلایندگی ها در تلاش هستند تا بخش تولید محصولات برقی، هیبریدی و پلاگین هیبریدی را توسعه دهند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۰۹:۳۶    
پدال نیوز: مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: با هدف توسعه داخلی سازی قطعات خودرو، سایپا از صنعت گران، دانشگاهیان و نخبگان، دعوت به همکاری می کند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۰۹:۳۶    
پدال نیوز: شرکت ماموت تصمیم دارد تا در اقدامی جدید به جای تولید کامیون های اسکانیا سوئد و همچنین خودروهای سواری فولکس واگن آلمان ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۰۹:۳۱    
پدال نیوز : بیش از یک ماه از آغاز تحریم های صنعت خودروی کشور ازسوی ایالات متحده آمریکا می گذرد. در این مدت شاهد بودیم که شرکای خارجی صنعت خودروی کشور برای اینکه از گزند جریمه های تعیین شده توسط ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۰۹:۳۱    
پدال نیوز: عضو اتاق بازرگانی تهران در شرایطی دیروز خبر از خداحافظی شورای رقابت با تعیین قیمت خودرو داد که به گفته رئیس انجمن خودروسازان ایران ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۰۹:۳۱    
پدال نیوز : گزارش ها حاکی از آن است که توافق جدید نفتا میان آمریکا و کانادا توانایی ترامپ را برای اعمال تعرفه های جهانی 25 درصدی بر خودروها حفظ می کند؛ اگرچه تا حد زیادی خودروهای مسافربری، پیکاپ ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۰۹:۳۱    
پدال نیوز: شرکت خودروسازی تویوتا پیش بینی کرده در صورتی که بریتانیا بدون دستیابی به توافقی از اتحادیه اروپا خارج شود ممکن است تولید در کارخانه این شرکت واقع در انگلیس برای مدتی متوقف شود ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۰۹:۲۶    
نگار میرکریمی
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۰۹:۲۶    
پدال نیوز: اصلی ترین دلیل تولید صدا در هنگام ترمز گیری وجود ارتعاش است که می توان با ریشه یابی دلیل این ارتعاش، آن را بر طرف کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۰۹:۲۱    
پدال نیوز: تلاطم بازار ارز یا حضور دلالان؛ کمبود خودرو یا خروج آمریکا از برجام؛ کاهش تولید خودرو یا افزایش واردات و در نهایت ممنوعیت واردات خودرو و محدودیت واردات قطعات خودرو ...