یکشنبه ۲۷ خردادساعت ۱۵:۱۹Jun 2024 16
جستجوی پیشرفته

خبرهای قم فردا 2 اردیبهشت 1394 - qomefarda.ir

قم فردا 29 اسفند 1393 قم فردا 31 فروردین 1394 قم فردا 31 خرداد 1394 قم فردا 31 تیر 1394 قم فردا 31 مرداد 1394 قم فردا 31 شهریور 1394 قم فردا 30 مهر 1394 قم فردا 30 آبان 1394 قم فردا 30 آذر 1394 قم فردا 30 دی 1394 قم فردا 30 بهمن 1394 قم فردا 29 اسفند 1394 قم فردا 1 اردیبهشت 1394 قم فردا 2 اردیبهشت 1394 قم فردا 3 اردیبهشت 1394 قم فردا 4 اردیبهشت 1394 قم فردا 5 اردیبهشت 1394 قم فردا 6 اردیبهشت 1394 قم فردا 7 اردیبهشت 1394 قم فردا 8 اردیبهشت 1394 قم فردا 9 اردیبهشت 1394 قم فردا 13 اردیبهشت 1394 قم فردا 20 اردیبهشت 1394 قم فردا 21 اردیبهشت 1394 قم فردا 22 اردیبهشت 1394 قم فردا 23 اردیبهشت 1394 قم فردا 24 اردیبهشت 1394 قم فردا 27 اردیبهشت 1394 قم فردا 28 اردیبهشت 1394 قم فردا 29 اردیبهشت 1394 قم فردا 30 اردیبهشت 1394 
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۲۳:۵۶    
قم فردا: اول اردیبهشت در تقویم به نام سعدی و بزرگداشت او نامگذاری شده است . در این روز محافل و مراسم مختلفی در شهر های کشورمان و حتی چند کشور جهان با محوریت زندگی و آثار این شاعر برپا می شود ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۲۳:۴۷    
قم فردا: گوگل به مناسبت 22آوریل (3 اردیبهشت) روز جهانی زمین صفحه جستجوی خود را تغییر داد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۲۳:۳۶    
قم فردا: شش هزار و 200 نسخه کتاب خطی از محل سابق دانشکده ادبیات دانشگاه شهید چمران اهواز پیدا شد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۲۳:۲۷    
قم فردا: دهمین دوره آموزشی داعش در پایگاه نظامی ابوعمر بغدادی کرکوک برگزار شد
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۲۳:۱۸    
قم فردا: صبح امروز نیروهای بسیج مردمی با کمک نیروهای ارتش عراق، چند عملیات موفق در شهر سامرا و اطراف سامرا انجام دادند .
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۲۳:۰۶    
قم فردا: هیوندای در نمایشگاه خودروی شانگهای سال 2015 از سوناتا هیبریدی و سوناتا هیبریدی شارژی رونمایی کرد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۲۲:۵۷    
قم فردا: در حالی که مسئولان مربوطه قبلاً اعلام کرده بودند شبکه خبری سی ان ان در ایران دفتر ندارد، معصومه ابتکار با حضور در استودیوی این شبکه در ایران، با سی ان ان مصاحبه کرد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۲۲:۴۵    
قم فردا: اطلاعیه شماره یک پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا در خصوص بررسی اولیه حادثه تصادف اتوبوس اسکانیا در محور فیروزکوه در تاریخ اول اردیبهشت صادر شد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۲۲:۳۶    
قم فردا: در تداوم و استمرام مجازات برای قاچاقچیان مواد مخدر، 3 نفر از سوداگران مرگ در اردبیل به دار مجازات آویخته شدند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۲۲:۲۴    
قم فردا: رئیس اتحادیه صنف چلوکباب و چلوخورش تهران گفت: چلوکبابی ها اجازه دریافت مبالغی از مردم تحت عنوان حق سرویس و مالیات بر ارزش افزوده را ندارند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۲۲:۱۲    
قم فردا: عضو هیات امنای انجمن بیماران کلیوی کشور از اخراج ناباورانه و غیرقانونی یک کودک پیوند کلیه از مدرسه بشدت انتقاد کرد و خواستار رسیدگی فوری مسئولان مربوطه به این ماجرا شد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۲۱:۴۹    
قم فردا: عدم هماهنگی میان مسئولان اقتصادی دولت یازدهم باعث شده است تا سردرگمی یارانه بگیران بیشتر شود؛ تعدادی از یارانه بگیران در سکوت خبری در حال حذف از لیست یارانه بگیران هستند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۲۱:۴۶    
قم فردا: فرمانده تیپ 21 سپاه بدر عراق که چندی پیش به دلیل مجروحیت شدید در بیمارستان بستری بود، سلامتی کامل خود را به دست آورد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۲۱:۴۰    
قم فردا: مشاور رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: اسامی افرادی که از آنها به عنوان خریداران سرخابی ها نام برده می شود تا زمانی که پاکتی از سوی آنها به ما ارائه نشود نمی توان درباره اهلیت آنها تصمیم گرفت.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۲۱:۲۸    
قم فردا: شکست های پی در پی گروهک جیش الظلم، اختلاف بر سر قدرت و از دست دادن مهره های کلیدی باعث شد که بار دیگر این گروهک که روز به روز در حال فروپاشی است در ادعایی کذب از گروگان گیری 18 تن از ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۲۱:۱۶    
قم فردا: جدیدترین محصول HTC شیفتگان سبک نوین زندگی را هدف قرار داده است.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۲۱:۱۰    
قم فردا: چندی پیش تصویر جالبی از کشور اندونزی مخابره شد که در آن یک اژدها، البته در ابعاد کوچک دیده می شود ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۲۰:۵۸    
قم فردا: سی وچهارمین ناوگروه نیروی دریایی ارتش وارد خلیج عدن شد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۲۰:۳۷    
قم فردا: پلیس می گوید که مردی در شهر کلورادو اسپرینگز آمریکا به علت عصبانیت از کامپیوترش آن را به بیرون خانه برد و هشت گلوله در آن خالی کرد و به همین دلیل با اقدام پلیس روبروست.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۲۰:۲۵    
قم فردا: در زندگی های امروزی کمتر کسی پیدا می شود که از اینترنت استفاده نکند در حالی که روز به روز به تعداد افرادی که از این فناوری استفاده می کنند افزوده می شود.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۲۰:۱۴    
قم فردا: هر اشتباه تاوان خاص خود را دارد. برخی از این اشتباهات می تواند به ضرر جمعی از افراد تمام شود و دسته ای دیگر نیز فقط به ضرر خود شخص تمام می شود. در هر صورت، اشتباه اشتباه است!
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۲۰:۰۵    
قم فردا: تا پیش از انتشار ویندوز 8، قابلیت اشتراک گذاری در ویندوز به معنای استفاده مشترک کاربران متصل به یک شبکه رایانه ای از فایل ها بود.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۱۹:۵۳    
قم فردا: علاقمندان تبلت مایکروسافت این روزها خبر خوبی را شنیدند که کاربران حرفه ای را خوشحال کرده است.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۱۹:۳۸    
قم فردا: ما هم به مایکروسافت تولد 40 سالگی و ورود به 41 سالگی را تبریک می گوییم.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۱۹:۲۶    
قم فردا: حتما برای شما هم پیش آمده که با فولدرهایی برخورد کرده باشید که نه می شود نامشان را تغییر داد و نه می توان حذفشان کرد. ..
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۱۹:۱۱    
قم فردا: مفهوم سرمایه همواره با خطرپذیری همراه و همسو بوده است. از این رو با توسل به آنالیزهای علمی و تجربیات موجود، تلاش می شود تا میزان خطر پذیری به کمترین حد ممکن برسد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۱۸:۵۶    
قم فردا: عادل فردوسی پور مجری برنامه 90 با اشاره به اهمیت برگزاری نمایشگاه کتاب تهران در ارتقا وضعیت مطالعه کشور گفت ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۱۸:۴۱    
قم فردا: پاسدار به فردی اطلاق می شود که برای جهاد همه جانبه در راه خدا و نگهبانی از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن به عنوان وظیفه شرعی با داشتن شرایط زیر به عضویت سپاه پاسداران در آمده باشد...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۱۸:۲۴    
قم فردا: نیروهای ارتش عراق صبح امروز کاروان حامل نیروهای تروریستی داعش را مورد حمله قرار دادند و مانع ورود آنان به فلوجه شدند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۱۸:۲۴    
قم فردا: وزارت بهداشت حتی حاضر شده بود خسارت هم بدهد و این سریال ادامه پیدا نکند اما صدا و سیما پای این سریال ایستاد و دیدیم که با پخش آن اتفاق خاصی هم نیفتاد ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۱۸:۱۲    
قم فردا: کاش کارشناس ها می دانستند که بنیاد باید به فکر معیشت و وضعیت صنفی نویسندگان باشد. باید پشتوانه بودن و حامی آنها باشد ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۱۷:۵۷    
قم فردا: فرماندار اسبق ایالت فلوریدا و نامزد احتمالی ریاست جمهوری سال آتی آمریکا، جاسوسی های گسترده از ارتباطات مردم این کشور را بهترین اقدام دولت فعلی آمریکا دانست.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۱۷:۵۴    
قم فردا: نشریه آلمانی اشپیگل روز چهارشنبه به دنبال شکسن رژیم آل سعود در تهاجم نظامی به یمن نوشت:حال که عربستان در رسیدن به اهداف نظامی اش پس از هفته ها تجاوز هوایی به خاک یمن ناکام مانده است ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۱۷:۵۱    
قم فردا: رئیس قوه قضائیه گفت: جهان غرب به خوبی می داند که شیعه اهل ترور و تروریسم نیست، همان گونه که اهل سنت واقعی و متدین نیز نسبتی با ترور و خشونت ندارد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۱۷:۴۸    
قم فردا: رئیس سازمان بسیج مستضعفین در اولین کنگره بسیج دانش آموزی گفت: در همان ایامی که امریکایی ها برای عوام فریبی سفره هفت سین می چینند و دم از رفاقت و محبت می زنند برای کشتار مردم یمن آماده می ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۱۷:۴۵    
قم فردا: براساس مصوبه هیئت وزیران، میزان مستمری مشمولان سازمان تامین اجتماعی همانند شاغلان، به میزان پانزده درصد مستمری اسفند ماه 1393 افزایش یافت.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۱۷:۴۲    
قم فردا: بازار فروش مدرک تحصیلی همانند دیگر بازارها برای مردم داغ داغ است. تنوع این بازار هم آنقدر زیاد است که توانسته نیازهای همه گروه ها را دریابد ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۱۷:۲۷    
قم فردا: آمریکا از قصد لهستان برای خرید سامانه موشکی پاتریوت به ارزش پنج میلیارد دلار از این کشور استقبال کرد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۱۷:۱۵    
مدیرکل اعتبارات بانک مرکزی گفت: امسال انشاءالله اولویت ما اول ازدواج است و بعد هم اشتغال و اشتغال زایی است.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۱۷:۰۹    
قم فردا: رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی گفت: در فروردین ماه سال جاری قیمت هر کیلو گرم گوشت گوسفندی به دلیل بالارفتن هزینه های کشتار و کاهش نرخ پوست گوسفند، 3 تا 4 هزار تومان افزایش یافت.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۱۶:۵۷    
قم فردا: یک گزارش جدید با افشای محل اختفای ابوبکر البغدادی، رهبر گروه تروریستی تکفیری داعش می گوید وی در منطقه ای در استان نینوا در شمال عراق پنهان شده است.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۱۶:۴۲    
قم فردا: رئیس سازمان دامپزشکی با بیان این که گوشت حرام از طریق قاچاق وارد می شود و ورود آن از مجاری قانونی ممکن نیست ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۱۶:۲۴    
قم فردا: در تمام فلات ایران چنین معمول است که والدین جهیزیه همراه دختر خود به خانه داماد بفرستند و بهای جهیزیه غالباً از سه برابر مبلغی که داماد برای عروس آورده است بیشتر است.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۱۶:۱۲    
امام هادی (ع) به پیروی از دیگر ائمه اطهار (ع) به ویژه امام زین العابدین (ع) که از طریق دعا به آموزش شیعیان و دیگر مسلمانان پرداخت، علاوه بر دعا ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۱۶:۰۶    
قم فردا: معاون اول رئیس جمهور با صدور دستوراتی خواستار حمایت 3 دستگاه کلیدی مالی دولت برای حمایت مالی و اعتباری از پنج پروژه اولویت دار صنعت نفت در سال 94 شد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۱۵:۴۸    
قم فردا: در شأن نزول این سوره از امام صادق(علیه السلام) چنین نقل شده: یهود از رسول الله(صلی الله علیه و آله و سلم) تقاضا کردند خداوند را برای آنها توصیف کند ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۱۵:۴۲    
قم فردا: نظام آموزشی ایران در سالهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی به دو تغییر بنیادین نیاز داشت. یکی ضرورت ارتقاء سطح آموزش با هدف کاستن از میزان نیاز دانشگاهیان به بیگانگان و دیگری مصون ساختن فضای ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۱۵:۳۹    
بیش از35سال از اعلام انقلاب فرهنگی توسط امام خمینی(ره)می گذرد در طول این 35سال چه تحولی در فرهنگ مخصوصا منابع انسانی و فکری دانشگاه ها صورت گرفته است و دانشگاها تا چه حد اسلامی شده اند؟برای فرهنگ چه ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۱۵:۳۰    
قم فردا: بیش از 110 شهردار منطقه از سال 84 تاکنون در شهرداری تهران تغییر کرده و عمر متوسط برخی از شهرداران حدود یک سال و نیم بوده است و سونامی تغییرات در شهرداری همچنان ادامه دارد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۱۵:۱۰    
قم فردا: منصور ضابطیان از جلساتی با مدیران شبکه آموزش برای تغییر در ساختار رادیو هفت سخن گفت و بیان کرد که از جمله خواسته های مدیران در این جلسات این بوده که برنامه زنده نباشد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۱۴:۴۹    
قم فردا: گروهک تروریستی داعش فروشگاهی از معروف ترین برندهای پوشاک، عطر، ساعت و عینک مردانه را در شمال عراق افتتاح کرد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۱۴:۲۵    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: موضع سپاه همیشه انقلابی بوده و باید سعی شود همیشه انقلابی باقی بماند زیرا اگر گروه ها سپاه را متعلق به جناح خاصی بدانند علیه آن هجمه وارد می کنند ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۱۴:۰۱    
قم فردا: به یمن فلاونوئید موجود در شکلات تلخ ، شکلات فشار خون را به طور قابل توجهی پایین می آورد و به حفظ آن در سطح ثابت کمک می کند. به علاوه شکلات تلخ از بروز دیابت نوع دو نیز جلوگیری می کند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۱۳:۵۵    
قم فردا: عضو سابق هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران حذف یارانه گروه های پردرآمد را اقدامی مثبت دانست و عنوان کرد ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۱۳:۴۶    
قم فردا: مدیر پژوهش و فناوری شرکت ملی گاز ایران از راه اندازی ماده بودارکننده در این شرکت خبر داد و گفت: میزان تولید ماده بودارکننده برای تزریق گاز در بخش مصارف خانگی 800 تن در سال است ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۱۳:۳۷    
همزمان با سالروز شهادت پیشوای شیعیان حضرت امام هادی (ع) مردم قم و شیفتگان آن حضرت به عزاداری پرداختند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۱۳:۳۷    
قم فردا: وزیر بهداشت، نسبت به تبعات افزایش وزن و چاقی ایرانی ها هشدار داد و گفت: دیابت، کوری، از کار افتادن کلیه، بسته شدن رگ های قلب و معلولیت ، از جمله عوارض چاقی است.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۱۳:۳۱    
قم فردا: رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس توفیق ملت یمن را در مبارزه با متجاوزان تبریک می گوید و امیدوار است که مذاکرات، مصالح ملت را بر مبنای استقلال رقم بزند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۱۳:۲۲    
قم فردا: شاخص کل بورس روز گذشته به کانال 66 هزار واحد سقوط کرد اما همچنان بازدهی بازاردر سال جدید مثبت است چراکه در روزهای ابتدایی سال صعود شاخص بورس با سرعت بالایی همراه بود.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۱۳:۱۶    
دوم اردیبهشت هر سال یادآور تدبیرحکیمانه امام خمینی (ره) در تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که ایستادگی در برابر ابرقدرت های شرق و غرب را سرلوحه کار خود قرار داد تا عزت و افتخار حسینی را بیش از ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۱۳:۱۶    
قم فردا: عزم قوی، امید و اراده برای بدست آوردن سلامتی سبب غلبه بر سرطان های مرگبار در یک کودک 5 ساله شده است.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۱۳:۰۷    
قم فردا: زن میانسالی که پسرش هنگام درگیری با دو برادر به قتل رسیده بود در جلسه دادگاه گفت که مقتول قبل از فوت از او خواسته بود متهم را عفو کند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۱۳:۰۱    
قم فردا: شبکه خبری المیادین گزارش داد: گروه انصار الله محمود الصبیحی وزیر دفاع دولت مستعفی یمن را آزاد کرد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۱۲:۵۴    
وزیر ارشاد در پیامی به هفتمین دوره اردیبهشت تئاتر نوشت: اردیبهشت تئاتر ایران در سال 1394 ، سر فصلی خواهد بود که با اطمینان بگوییم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۱۲:۵۴    
قم فردا: قیمت ارز بانک مرکزی قیمت دولتی ارزها در مرکز مبادلات ارزی را امروز چهارشنبه اعلام کرد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۱۲:۵۴    
قم فردا: یک متخصص اطفال با تاکید بر اینکه عدم درمان زردی در طول دو روز اول نوزادی عوارضی را در پی دارد، گفت: در صورتی که زردی در روز اول و دوم نوزادی بیشتر از 20 شود ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۱۲:۴۰    
قم فردا: راز زن جوان که پس از سقط جنین با ربودن نوزاد 12 روزه، او را به جای فرزندش به خانه برده بود هنگام دریافت شناسنامه فاش شد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۱۱:۳۸    
قم فردا: استادیار پژوهشی موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی شعبه شمال شرق کشور گفت : شیر شتر در بهبود و کنترل بیماری دیابت در مبتلایان نقش موثر و درمانی دارد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۱۲:۳۵    
عضو خبرگان رهبری شکست عربستان در تجاوز به یمن را در راستای شکست های رژیم صهیونیستی در حمله به لبنان و غزه دانست و گفت ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۱۲:۳۲    
قم فردا: ترویج همجنس بازی، ارتباط جنسی میان دختران و پسران و زنای با محارم در کتب ارائه شده به وزارت ارشاد...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۱۲:۲۶    
قم فردا: 108 کتیبه تاریخی با ارزش چغامیش دقایقی پیش توسط موسسه شرق شناسی دانشگاه شیکاگو به ایران باز گردانده شد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۱۲:۱۷    
قم فردا: پسرنوجوان که از سلطه گری های دوستش به ستوه آمده بود دست به قتل زد و حالا در ایستگاه محاکمه قرار دارد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۱۲:۱۴    
وزیر بهداشت در حالی از اصلاح الگوی غذایی مردم به عنوان اولین گام در افزایش سلامت جامعه سخن می گوید که در این بین مردم همچنان بر عادت غلط غذایی خود اصرار دارند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۱۲:۱۱    
امروز سالروز شهادت امامی است که 33 سال هدایت مردم را بر عهده داشت و این ویژگی چون خورشیدی در وجودش می درخشید و برای همین در تاریخ او را با لقب هادی می شناسند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۱۲:۰۸    
قم فردا: رسانه های آمریکایی گزارش دادند که کاخ سفید بار دیگر برخی خواسته های سیاستمداران این کشور برای پرداختن به موضوعات دیگر طی مذاکرات هسته ای با ایران را رد کرد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۱۱:۵۶    
قم فردا: موافقان کلیات طرح استانی شدن انتخابات مجلس معتقدند استانی شدن باعث افزایش ظرفیت قانونگذاری و نظارت نمایندگان شده و اثرات مثبتی در پی خواهد داشت.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۱۱:۵۰    
قم فردا: نخست وزیر ترکیه دیروز در سخنانی از حکومت سوریه به شدت انتقاد کرد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۱۱:۴۴    
قم فردا: یک هواپیمای بدون سرنشین کوچک روز چهارشنبه روی بام محل اقامت رسمی شینزو آبه نخست وزیر ژاپن پیدا شد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۱۱:۲۶    
قم فردا: ایران در رده بندی جهانی از نظر پس اندازهای ملی رتبه 6 جهان را به خود اختصاص داده و نسبت پس اندازهای ملی به تولید ناخالص داخلی ایران در سال 2014 بالغ بر 47.3 درصد اعلام شده است.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۱۱:۱۷    
قم فردا: در هر کارت سوخت اجاره ای 300 لیتر سهمیه بنزین 700تومانی، 300هزار تومان ارزش دارد که 90هزار تومان از این رقم سود خالص فعالان این بخش است که طبق توافقات دونفره ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۱۱:۱۱    
قم فردا: سندی در سی و یکم فروردین 1322 هجری خورشیدی به ثبت رسید مبنی بر این که وزارت دارایی ایران با پیشنهاد بانک ملی، برای بستن قرارداد چاپ اسکناس با یک شرکت انگلیسی موافقت کرد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۱۱:۰۲    
قم فردا: به تازگی تولد آنتونی کویین، بازیگر مشهور سینمای دنیا بود که بسیاری از ایرانی ها او را با نقش حمزه در فیلم محمد رسول الله (ص) می شناسند اما شاید کمتر به بازی این بازیگر در فیلمی بنام کاروانها ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۱۰:۵۳    
قم فردا: طبق یک مطالعه جدید انجام یوگا می تواند به کاهش علائم افسردگی در زنان باردار کمک کند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۱۰:۴۷    
قم فردا: رئیس جمهور گفت: هدف ایران تعامل سازنده است؛ و بر این پای می فشرم که این تعامل سازنده به نفع همه ما و دیگر مردم جهان خواهد بود.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۱۰:۴۴    
قم فردا: رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: دولت سعودی بعد از شکست مفتضحانه خود اعلام کرد ما به اهداف خود رسیدیم اما واقعیت این است که مردم یمن پیروز شدند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۰۹:۵۳    
قم فردا: رئیس جمهور آمریکا تصریح کرد ایران باید در حل مسئله یمن نقش ایفا کند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۰۹:۳۸    
کشورهای عضو ائتلاف متجاوزانه علیه یمن به سرکردگی عربستان سعودی در بیانیه ای پایان حملات خود در یمن را اعلام کردند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۰۹:۳۰    
قم فردا: رییس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: : وزارت بهداشت در راستای خدمات مستمرش در حوزه سلامت، امسال یکی از سیاست های عملی خود را بر محور سلامت غذایی مردم گذاشته است.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۰۹:۲۷    
قم فردا: نشست هم اندیشی مدیران حوزه سلامت استان قم به ریاست رییس دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار شد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۰۹:۲۷    
قم فردا: یکی از مراجع تقلید شیعه عملی شدن شعار هفته سلامت را امری ضروری در جامعه دانست.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۰۹:۲۴    
امام هادی(ع)، هدیه پروردگار بود در روزگار نقاب و حباب. در برهه نفس گیر بحث های انحرافی، خورشید وجودش آن چنان تابید که هیچ جا از نور بی نصیب نماند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۰۹:۲۴    
قم فردا: جمعی از کودکان قرآنی شهر قنوات با محکومیت جنایات آل سعود در یمن، حمایت خود را از کودکان مظلوم یمن اعلام کردند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۰۹:۲۴    
قم فردا: مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از برگزاری سیزدهمین دوره آزمون سراسری حفظ، ترجمه و مفاهیم قرآن کریم و نهج البلاغه در 11 اردیبهشت ماه در این استان خبر داد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۰۹:۲۴    
قم فردا: اقدامات حمایتی آنگلا مرکل و همراهانش در حمایت از آل سعود و جنایات این رژیم دیکتاتوری پایانی ندارد ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۰۹:۱۸    
قم فردا: در پی اعلام پایان تجاوز ائتلاف عربستان به یمن، بهای جهانی نفت کاهش یافت.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۰۹:۰۹    
قم فردا: رییس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: بالا بردن سطح فرهنگ تغذیه مردم باید برای تمامی دستگاه ها اهمیت داشته باشد چرا که وزارت بهداشت و درمان به تنهایی نمی تواند این فرهنگ سازی را در جامعه ترویج دهد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۰۹:۰۶    
قم فردا: شامگاه 31 فروردین ماه سال جاری مردی در تماس تلفنی و با صدای لرزان به مأموران پلیس 110 اعلام کرد همسرش را به قتل رسانده است.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۰۹:۰۶    
نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به اینکه سه شنبه هفته آینده تعیین نرخ سود بانکی در دستور کار شورای پول و اعتبار قرار خواهد گرفت،گفت: نرخ سود سپرده ها باید به اندازه نرخ تورم تعیین شود.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۰۹:۰۰    
قم فردا: رئیس جمهور آمریکا روز سه شنبه با بیان اینکه ایران باید بخشی از راه حل و نه بخشی از مشکل در یمن باشد، گفت واشنگتن با هدف تأمین امنیت تردد دریایی، کشتی های خود را در منطقه مستقر کرده است.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ - ۰۸:۴۸    
قم فردا: رسانه ها خبر دادند: پرسپولیس تا اطلاع ثانوی اسپانسر ندارد.
  • ۱