پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۲۳:۵۰Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای قم فردا 5 اردیبهشت 1394 - qomefarda.ir

قم فردا 29 اسفند 1393 قم فردا 31 فروردین 1394 قم فردا 31 خرداد 1394 قم فردا 31 تیر 1394 قم فردا 31 مرداد 1394 قم فردا 31 شهریور 1394 قم فردا 30 مهر 1394 قم فردا 30 آبان 1394 قم فردا 30 آذر 1394 قم فردا 30 دی 1394 قم فردا 30 بهمن 1394 قم فردا 29 اسفند 1394 قم فردا 1 اردیبهشت 1394 قم فردا 2 اردیبهشت 1394 قم فردا 3 اردیبهشت 1394 قم فردا 4 اردیبهشت 1394 قم فردا 5 اردیبهشت 1394 قم فردا 6 اردیبهشت 1394 قم فردا 7 اردیبهشت 1394 قم فردا 8 اردیبهشت 1394 قم فردا 9 اردیبهشت 1394 قم فردا 13 اردیبهشت 1394 قم فردا 20 اردیبهشت 1394 قم فردا 21 اردیبهشت 1394 قم فردا 22 اردیبهشت 1394 قم فردا 23 اردیبهشت 1394 قم فردا 24 اردیبهشت 1394 قم فردا 27 اردیبهشت 1394 قم فردا 28 اردیبهشت 1394 قم فردا 29 اردیبهشت 1394 قم فردا 30 اردیبهشت 1394 
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۲۳:۱۲    
حسین باقری با رای اعضای شورای اسلامی شهر قم به عنوان شهردار جدید قم انتخاب شد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۲۲:۵۱    
قم فردا: کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی قم ضمن بیان کاهش دمای استان به علت ورود توده هوای سرد، از افزایش دمای هوا طی سه روز آینده در این استان خبر داد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۲۲:۴۸    
قم فردا: گذرگاه کوچک شاه اسم یه گذرگاه تو اسپانیاست که به زبان اسپانیایی ال کامینیتو دل ری نامیده می شه ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۲۲:۴۵    
قم فردا: سیدمحمد غرضی گفت: من به آقای هاشمی ارادت دارم، با آقای هاشمی در زندان بودم و حتی در دولت ایشان نیز وزیر بودم ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۹:۵۴    
قم فردا: معاون حج، عمره و عتبات سازمان حج و زیارت ازآغاز ثبت نام نهایی حج تمتع از امروز خبر داد و گفت: پرداخت قسط دوم از طریق شعب بانک ملی آغاز شده است و به مدت 10 روز ادامه خواهد داشت.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۹:۵۱    
قم فردا: شرکت نفتی شورون عربستان اعلام کرده است میدان نفتی مشترک خود با کویت را به دلیل مناقشات موجود با طرف کویتی خواهد بست، قرار بود با اجرای این پروژه، تولید این میدان به 80 هزار بشکه در روز برسد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۹:۴۸    
قم فردا: رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران گفت: باند جعل اسناد نظام مهندسی که خارج از ضوابط سازمان ؛ نقشه های گازشهری را تایید می کرد، شناسایی و دستگیر شده است.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۹:۳۷    
قم فردا: در این مطلب کارشناسان زمان مناسب مصرف دارو را بیان می کنند. البته توصیه ما این است که حتما قبل از به کار بردن پیشنهادها با پزشک خود مشورت کنید.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۹:۲۶    
نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی انتشار فکت شیت آمریکا بعد از قرائت بیانیه لوزان را نقشه راه دشمن ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۹:۲۶    
قم فردا: فرمانده نیروی دریایی ارتش کشورمان با بیان اینکه نیروی دریایی با اقتدار در خلیج عدن و مسیر عبور و مرور کشتی های تجاری برای تأمین امنیت به گشت زنی ادامه خواهد داد تأکید کرد ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۹:۱۷    
قم فردا: این دانشکده مجبور شد تا برای این کوچه درب آهنی بگذارد هر چند همچنان برخی از این دانشجونما ها در ورودی همان درب آهنی به کشیدن سیگار مشغول هستند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۹:۱۱    
قم فردا: از علل مهمی که تیشه به ریشه خانواده می زند ناهماهنگی، نداشتن توافق، زیاده روی یا زیاده خواهی در امور جنسی همسران است که می تواند بر هم زننده نظام خانواده باشد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۹:۰۵    
قم فردا: خیلی زود آبروی زن جوان از دست رفت، درست چند روز بعد از اینکه آگهی مربوط به یک آرایشگاه زنانه را دید که بر اساس این آگهی می توانست رایگان به آرایشگاه برود.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۸:۵۶    
قم فردا: رئیس دانشکده علوم پزشکی ساوه گفت: بر اساس مطالعات کشوری و آمارهای موجود، 87 درصد مردم کشورمان در طول روز به اندازه کافی میوه و سبزیجات مصرف نمی کنند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۸:۵۳    
قم فردا: آیت الله مکارم شیرازی گفت: حذف یارانه ثروتمندان شجاعت می خواهد و نباید قشر ثروتمند یارانه بگیرند، به نظر من 50 درصد یارانه بگیران به این مبلغ 45 هزار تومان نیاز ندارند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۸:۴۲    
قم فردا: عزت الدوری در زمان فعالیت محرمانه حزب بعث عراق نقش به سزایی داشت و یکی از ارکان کودتای 17 جولای سال 1968 علیه محمد حسن البکر بود به طوری که دومین تانکی که وارد کاخ ریاست جمهوری شد توسط عزت ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۸:۳۶    
قم فردا: سه تن از اعضای داعش که گویا قصد حمله انتحاری را داشتند، در کاظمین دستگیر شدند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۸:۲۷    
قم فردا: بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران نرخ تورم فروردین ماه 94 را معادل 15.5 درصد اعلام کرد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۸:۲۱    
قم فردا: یک روزنامه آمریکایی با این تحلیل که رئیس جمهور ایالات متحده در حال خیال پردازی درباره فعالیت هسته ای ایران و توافق جامع با تهران است، واشنگتن را متهم به عقب نشینی در برابر جمهوری اسلامی کرد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۸:۱۵    
قم فردا: لغو پروازهای حجاج ایرانی به عربستان سعودی نشانه تنش در رابطه دو کشور و کاربرد درآمد حاصله از زیارت به عنوان ابزار سیاست خارجی است ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۸:۰۶    
قم فردا: انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه نگاران ایران در پی استقبال خبرنگاران رسانه های مختلف از "کارت طلایی" تسهیلات تفریحی ویژه خبرنگاران، مهلت ثبت نام برای دریافت این کارت را تمدید کرد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۷:۵۷    
قم فردا: در جریان معاملات اولین روز هفته شاخص بورس 28 واحد دیگر افت کرد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۷:۴۳    
قم فردا: مثل سایر مواردی که برای مو انجام می شود، کراتینه کردن مو نیز با بروز واکنش های آلرژیک در تعدادی از افراد همراه بوده است ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۷:۲۸    
قم فردا: رییس مرکز تحقیقات آلرژی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: آلرژی بینی شایع ترین نوع بیماری آلرژی است که در بین افراد جامعه مشاهده می شود.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۶:۵۵    
قم فردا: دیابت بارداری یکی از انواع دیابت است که احتمال ابتلا به آن در خانم های باردار برای اولین بار زیاد است. شیوع این بیماری در کشور ما 5 تا 6 درصد است ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۶:۴۳    
قم فردا: مدیر عامل اپراتور اول ارتباطی با اشاره به باندهای فرکانسی اختصاص داده شده به اپراتورهای موبایل، گفت: اگر در اختصاص باندها تجدید نظر صورت گیرد سرعت توسعه چندین برابر می شود.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۶:۲۸    
قم فردا: عامل جنایت خیابان رکنی همدان که 4 عضو خانواده را به خاطر معامله اجناس عتیقه ای به قتل رسانده بود، پس از 50 روز دستگیر و به بازسازی و تشریح صحنه جنایت پرداخت.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۶:۱۶    
قم فردا: به خاطر کار حسین از ارومیه رفتیم سیرجان. شرایط برام خیلی سخت بود. از یه طرف آب و هوا غیرقابل تحمل بود و از طرفی زندگی با صاحب خونه بد اخلاق.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۵:۵۸    
قم فردا: باز هم به جاده خاکی زد، باز هم حرف های نامربوط به زبان آورد و باز هم یک برگ سیاه دیگر در کارنامه خود ثبت کرد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۴:۵۵    
قم فردا: قیمت جهانی طلا در جریان معاملات روز گذشته 19 دلار کاهش یافت و به پایین ترین رقم در بیش از یک ماه اخیر رسید.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۵:۴۳    
قم فردا: شبکه تروریستی القاعده درایتالیا و واتیکان متلاشی شد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۵:۲۸    
قم فردا: فرمانده انتظامی شهرستان یزد گفت : براثرفرو ریختن سقف چوبی یک منزل دختر بچه 2 ساله جان خود را از دست داد
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۵:۱۰    
قم فردا: همان طور که بدن ما برای نشستن طولانی مدت ساخته نشده است، چشم ها نیز از این قاعده مستثنی نیست و کار کردن با رایانه در ساعات طولانی می تواند به آنها آسیب برساند ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۴:۴۹    
مدیرکل سازمان دامپزشکی استان قم گفت: در سال 93 بیش از 140 تن گوشت غیر بهداشتی، 170 تن آلایش دام ها و 51 هزار قطعه غیر قابل مصرف در کشتارگاه طیور توسط ناظران اداره دامپزشکی ضبط و از چرخه مصرف خارج شده ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۴:۴۰    
قم فردا: روزنامه "دیلی میل" چاپ انگلیس تأکید کرد، نوجوانی که گفته می شود پسرعموی خلیفه داعش است، در یکی از مناطق عراق خودش را منفجر کرد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۴:۲۵    
قم فردا: توصیه کارشناسان اقتصادی به سرمایه گذاران بین المللی این است که بهترین فرصت برای خرید طلا در شرایط کنونی وقتی است که قیمت طلا به کمتر از 1180 تا 1185 دلار برسد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۴:۱۰    
قم فردا: کبد چرب شایع ترین علت بیماری مزمن کبد در کشورهای توسعه یافته است.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۴:۰۴    
حمله عربستان به یمن شباهت هایی به حمله آمریکا به طبس دارد، چراکه گردانندگان هر دوی آن ها آمریکاست و آمریکا همان طور که در مقابل ایران شکست خورد در مقابل ملت یمن هم ناکام ماند!
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۴:۰۱    
عضو کمیسیون حقوق و قضائی مجلس گفت: عربستان در یمن دقیقاً همان خطی را سیر می کند که رژیم صهیونیستی در صبرا و شتیلا و مخصوصاً در غزه سیر کرد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۴:۰۱    
مدیرکل آموزش وپرورش استان قم با اشاره به شعار "قرآن، نماز، احترام به پدر و مادر" در مدارس استان گفت: شعار تربیتی امسال نگاه دانش آموزان و خانواده ها را تغییر داد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۳:۵۸    
قم فردا: قدرت های غربی به ویژه آمریکا در ضرباتی که طی چهار سال اخیر به دیکتاتورهای جهان عرب و شمال آفریقا وارد شده، خود را دچار خسران شدید می دانند ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۳:۵۸    
قم فردا: عضو ارشد تیم مذاکره کننده ایران مکتوب کردن موارد لغو تحریم ها را کاری پیچیده و گسترده توصیف کرد ولی گفت ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۲:۵۳    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه در کل کشور 35 میلیون و 500 هزار نفر زیرپوشش درمانی سازمان تامین اجتماعی هستند،گفت: 70 درصد اجرای طرح تحول سلامت برعهده سازمان تامین اجتماعی است.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۳:۵۵    
قم فردا: یک روزنامه آمریکایی از ارسال یک محموله هسته ای از پاکستان به عربستان به دنبال افزایش احتمال توافق هسته ای ایران با کشورهای 1+5 خبر داد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۳:۴۶    
قم فردا: سرهنگ أحمد علی عبدالله صالح فرزند رئیس جمهور پیشین یمن، با لحنی شدید عربستان سعودی را مورد تهدید قرار داد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۳:۳۷    
قم فردا: صادق زیباکلام در یادداشتی، دیدگاه خود درباره صدور مجوز به ارامنه ایرانی برای راهپیمایی در صدمین سالروز کشتار ارامنه را بیان کرده و گریزی هم به موارد مشابه در تاریخ زده است.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۳:۳۱    
قم فردا: سید عباس عراقچی گفت: توضیحات هیئت آمریکایی درباره تحریم ها و اقدامات کنگره بسیار مفید بود.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۳:۲۸    
آیت الله علوی گرگانی با اشاره به تأثیر فراوان معلمان بر دانش آموزان گفت: در کلاس های درس به دانش آموزان نماز، عبادت ، تقوا، پاکی و پاکیزگی، تعهد و ایمان بیاموزید.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۳:۲۵    
قم فردا: وزیران دفاع جمهوری اسلامی ایران و ترکیه طی دیداری در استانبول، بر علاقه دو طرف برای توسعه مناسبات دفاعی و نظامی و حل مسالمت آمیز مسائل و مشکلات منطقه ای تاکید کردند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۳:۱۴    
قم فردا: سرمربی تیم ملی والیبال برای دقایقی در تمرینات تیم های بانوان حضور داشت و با آنها گفت وگو کرد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۳:۰۸    
قم فردا: زن جوان که برای تنبیه همسرش سه پسر جوان را اجیر کرده بود، نمی دانست در جریان این انتقامگیری شوهرش به قتل می رسد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۳:۰۵    
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم گفت: 63 درصد مساحت کشور از مرز تنش آبی عبور کرده و 14 سال است که در خشکسالی به سر می بریم.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۳:۰۲    
قم فردا: در خبرها آمده که بود که یارانه ی اقشار پردرآمد قطع می شود و یا اینکه شده است! بعد هم یک سری از مسئولین آن را تکذیب و بعد تکذیبشان را تکذیب کردند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۲:۵۶    
دبیرخانه همایش بین المللی حکومت علوی نگاهی بعد از 14 قرن به بهترین گزارشهای علمی اراپه شده به دبیرخانه همایش توسط دانشجویان جوایزی اهدا می کند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۲:۵۶    
قم فردا: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در دو سال متوالی توانستیم در مجموع 20 درصد فاصله میان تورم و دستمزد را کاهش دهیم.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۲:۵۰    
قم فردا: فرمانده ناوگان شمال کشور گفت: حضور ناوشکن دماوند با تجهیزات به روز سبب تحول آموزشی کارکنان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران شده است.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۲:۳۹    
قم فردا: روزنامه اعتماد نوشت: مدتی است که واکنش های تامل برانگیز بدنه اجتماعی به یکسری از اتفاق ها در سطح جامعه توجه روشنفکران و نخبگان جامعه را به خود جلب کرده و اسباب نگرانی شده است.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۲:۳۳    
قم فردا: قویترین لابی صهیونیستی آمریکا از کنگره این کشور خواست تمام تلاش خود را برای تصویب لایحه بازنگری توافق هسته ای ایران به کار بسته و خطر حق وتوی رئیس جمهور آمریکا را کاهش دهند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۲:۲۷    
قم فردا: شاهزاده حسین بن عبدالله الثانی ولیعهد اردن، هم اکنون کم سن و سال ترین شخصی است که ریاست یکی از جلسه های شورای امنیت سازمان ملل متحد را بر عهده می گیرد ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۲:۱۸    
قم فردا: رئیس جمهور آمریکا گفت: یکی از دستاوردهای دولت وی اطمینان از این موضوع بود که ایران به سلاح هسته ای دست پیدا نمی کند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۲:۱۲    
این مرجع تقلید با اشاره به اینکه 50 درصد از جامعه نیازی به دریافت یارانه ندارند،گفت: برای حل مشکل یارانه ها دولت شجاعت به خرج بدهد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۲:۰۹    
قم فردا: بانک مرکزی نرخ بانکی 39 ارز را برای روز جاری(شنبه) اعلام کرد که بر این اساس نرخ بانکی 9 ارز نسبت به پنجشنبه هفته گذشته کاهش و قیمت 24 واحد پولی افزایش یافت البته نرخ 6 ارز نیز تغییری نداشت.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۲:۰۳    
آیا از مشقت های عکاسی حرفه ای خبر دارید؟!
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۲:۰۰    
شهروندان قمی ضمن حمایت از مردم یمن و محکوم کردن جنایات عربستان، موج اتحاد و بیداری اسلامی که در منطقه شکل گرفته را باعث پیروزی مردم مظلوم یمن دانستند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۱:۵۷    
قم فردا: عائظ القرنی در افاضات جدید خود که سوژه رسانه های جهان شد ادعا کرد که همچون انیشتین و نیوتن کشف جدید و بزرگی کرده است.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۱:۵۲    
قم فردا: پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: وقتی کی روش، خانزاده را به عنوان توریست به جام جهانی و جام ملت های آسیا می برد، بازیکن هم با هوادار درگیر می شود.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۰:۴۶    
چندروزی است رئیس کمیته اخلاق عکس سلفی بازیکنان فوتبال با بانوان را ممنوع اعلام کرده است و این خبر تبدیل به تیتر یک برخی از روزنامه ها شده است این درحالی است که امید آن می رود ممنوعیت عکس سلفی به خیل ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۱:۴۳    
قم فردا: سخنگوی نیروهای عربستان سعودی علت جلوگیری از فرود هواپیمای ایرانی در صنعا پایتخت یمن را نداشتن مجوز عنوان کرد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۱:۳۷    
قم فردا: یک روزنامه اصلاح طلب از بلبشوی اطلاع رسانی و عدم انسجام در دستگاه های دولتی انتقاد کرد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۱:۲۵    
قم فردا: وزارت دفاع ملی و نیروهای مسلح کانادا اعلام کرد بیش از یکصد نیروی مسلح این کشور برای کمک به مقابله با داعش روز جمعه عازم خاورمیانه شدند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۱:۱۹    
قم فردا: کنفرانس روز دوشنبه ان پی تی در حالی برگزار می شود که 45 سال بعد از اجرای این پیمان، طرح یک تریلیون دلاری واشنگتن برای نوسازی زرادخانه هسته ای این کشور به ایجاد فضای یأس در این نشست منجر شده ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۱:۱۳    
قم فردا: سفیر روسیه در انگلیس در یادداشتی تلاش برای رفع تحریم های تسلیحاتی علیه ایران را از اولویت های کشورش در مذاکرات هسته ای جاری بین ایران و گروه 1+5 دانسته است.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۱:۰۴    
قم فردا: اصلی ترین شاکی پرونده محمود احمدی نژاد، علی لاریجانی به نمایندگی از مجلس بود؛ شکایتی که بیشتر تحت عنوان شکایت مجلس از رییس دولت سابق شناخته می شد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۰:۵۸    
قم فردا: یک رسانه های روسی به نقل از دیپلمات های این کشور در مذاکرات هسته ای ایران و 1+5، اعلام کرد که دور بعدی مذاکرات در هفته پیش رو برگزار می شود.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۰:۵۵    
کمتر از یکسال دیگر تا زمان برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی وقت باقی مانده و گروه ها و جریانات مختلفی در تلاش هستند تا بتوانند کرسی های مختلف مجلس دهم را در اختیار گیرند ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۰:۵۵    
قم فردا: عموما مردم در خانه هایی که طبقه زیر شیروانی دارند برای دکوراسیون آن دوچار مشکل می شود؛ گاهی آن را بدون استفاده می گذارند و گاهی نیز از آن به عنوان انباری استفاده می کنند اما از این طبقه نیز ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۰:۵۲    
مشاور وزیر و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم: ظرفیت هنر در خدمت نماز قرار بگیرد مشاور وزیر و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با تاکید بر اینکه باید ظرفیت هنر در خدمت نماز قرار بگیرد ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۰:۵۲    
قم فردا: با وجود تغییر 91 درصد فرمانداران و بیش از نیمی از بخشداران، وزیر کشور همچنان تحت فشار قرار دارد تا این رفتار بولدوزری را با تمامیت خواهی کامل به سرانجام برساند ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۰۹:۴۹    
قم فردا: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی فردا به قم سفر و با مراجع عظام تقلید دیدار و گفت وگو می کند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۰:۴۳    
قم فردا: سازمان مجاهدین همچنان که در یک دهه اخیر در سراشییب کامل سقوط و فروپاشی قرار گرفته است؛ اعلام انشعاب سه تن دیگر از اعضا ضربه محکم دیگری بر فرق سرش بود ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۰:۳۴    
قم فردا: وزیر بهداشت زمان برگزاری جلسه جدید شورای عالی سلامت را عنوان کرد و درباره علت برگزار نشدن جلسه جدید شورای عالی سلامت در سال 94 گفت: اشکال از ما بود، اشکال از آقای رئیس جمهور نبود.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۰:۲۵    
قم فردا: سفارت ترکیه در لبنان، در اقدامی عجیب و نامعمول قصد دارد به شیوه ای خاص، سالروز آنچه "آزادسازی شهرِ طرابلس توسط عثمانی ها" نامیده شده را در لبنان جشن بگیرد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۰:۲۵    
قم فردا: عضو گروهک نهضت آزادی در مصاحبه با یک روزنامه اجاره ای، روحانی را از برخی جهات به مهندس بازرگان شبیه دانست و از وی خواست در مسیر و مشی بازرگان حرکت کند!
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۰:۰۵    
وقتی از مقاومت و ایمان حرف می زنی به تو می خندند ، از سازش به هر قیمتی حرف می زنند وقتی میگویی اراده از ما ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۰:۰۵    
قم فردا: این احتمال قوی وجود دارد در صورتی که نرخ سود سپرده ها کاهش یابد، بانک ها نرخ تسهیلات را بدون تغییر باقی بگذارند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۰:۰۵    
قم فردا: در حالی که افراد و گروه های زیادی در جامعه هستند که یارانه 45 هزار و 500 تومانی هیچ تاثیری در زندگی آنها ندارد و با حذف آنها از لیست یارانه بگیران ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۰:۰۵    
قم فردا: بعضی از این دانش آموزان در درس فارسی پیشرفت خوبی دارند و بعضی ها زمان می برد تا با فارسی اخت شوند ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۰۹:۴۶    
قم فردا: آیا به فکر شروع یک کار جدید هستید؟ آیا وسوسه ی مستقل بودن شما را به خود کشانده؟ دلایل زیادی وجود دارد که نشان می دهد داشتن حرفه ی مستقل یک گزینه ی بسیار عالی است.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۰۹:۴۳    
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا ، حجت الاسلام والمسلمین محمد صادق صالحی منش استاندار قم با خانواده شهیدان سلیمانیان ، ماشااللهی و لطفی زاده دیدار نمود . ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۰۹:۴۰    
قم فردا: همایش راهی که آمده ایم با موضوع دیپلماسی مقاومت در برابر نظام سلطه و دیپلماسی تراز جمهوری اسلامی در قم برگزار می شود.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۰۹:۴۰    
قم فردا: جزر و مد قرمز در چابهار، از جمله دیدنیهای سواحل جنوبی استان سیستان و بلوچستان است که بازدیدکنندگان را به تعجب وا می دارد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۰۹:۴۰    
قم فردا: در حالی که مردم قم از وضعیت ریل متروکه در بخش هایی از این شهر گله مند هستند مدیرکل راه آهن قم از احیای این ریل برای تردد در مسیر حرم تا جمکران خبر می دهد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۰۹:۳۱    
قم فردا: یک مرد آمریکایی که در ابتدای سال 1980 به قتل محکوم شد و به زندان انداخته رفت، پس از 36 زندان بی گناه شناخته شد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۰۹:۲۲    
قم فردا: مهمترین عناوین سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی امروز شنبه 94/2/5 را در نیم صفحه نخست این روزنامه ها بخوانید:
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۰۹:۱۶    
قم فردا: یک رسانه اسرائیلی با انتشار گزارشی مدعی شد که رژیم صهیونیستی قرار است تابستان به نوار غزه حمله کند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۰۹:۰۷    
قم فردا: استفاده از سگ ها و گربه ها در کشورهای مختلف به عنوان حیوانات خانگی امری معمول است.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۰۹:۰۱    
قم فردا: یک گروه لابی پرنفوذ حامی اسراییل، در حال اعمال فشار بر قانونگذاران آمریکایی است تا ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۰۹:۰۱    
قم فردا: عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: متفکران در فلسفه ی غرب به دنبال این اندیشه هستند که ما چه کنیم که زن را از هویّت واقعی خودش دور کنیم و او را به عنوان یک ابزاری در اختیار سیاست ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۰۹:۰۱    
قم فردا: غلظت خون کاهش می یابد، رگ های خونی منبسط می شوند و خون می تواند با سرعت بیشتری در بدن جریان یابد و در نتیجه مانع انباشته شدن پلاکت های خون روی هم می شود و از لخته شدن خون در رگ ها جلوگیری می ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۰۸:۵۵    
قم فردا: بتهوون موسیقیدان مشهور دنیا در پایان عمر به دلیل ناشنوایی نمی توانست صدای آثار تولیدی خود را بشنود و به تازگی دانشمندان علت ناشنوایایی را کشف کرده اند.
  • ۱