پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۱۷:۱۱Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای قم فردا 4 اردیبهشت 1394 - qomefarda.ir

قم فردا 29 اسفند 1393 قم فردا 31 فروردین 1394 قم فردا 31 خرداد 1394 قم فردا 31 تیر 1394 قم فردا 31 مرداد 1394 قم فردا 31 شهریور 1394 قم فردا 30 مهر 1394 قم فردا 30 آبان 1394 قم فردا 30 آذر 1394 قم فردا 30 دی 1394 قم فردا 30 بهمن 1394 قم فردا 29 اسفند 1394 قم فردا 1 اردیبهشت 1394 قم فردا 2 اردیبهشت 1394 قم فردا 3 اردیبهشت 1394 قم فردا 4 اردیبهشت 1394 قم فردا 5 اردیبهشت 1394 قم فردا 6 اردیبهشت 1394 قم فردا 7 اردیبهشت 1394 قم فردا 8 اردیبهشت 1394 قم فردا 9 اردیبهشت 1394 قم فردا 13 اردیبهشت 1394 قم فردا 20 اردیبهشت 1394 قم فردا 21 اردیبهشت 1394 قم فردا 22 اردیبهشت 1394 قم فردا 23 اردیبهشت 1394 قم فردا 24 اردیبهشت 1394 قم فردا 27 اردیبهشت 1394 قم فردا 28 اردیبهشت 1394 قم فردا 29 اردیبهشت 1394 قم فردا 30 اردیبهشت 1394 
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۴ - ۲۳:۵۳    
قم فردا: 70 درصد از کل بدن انسان از آب تشکیل شده است. این میزان در بخش های مختلف بدن وجود دارد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۴ - ۲۳:۴۷    
قم فردا: امیر قطر پنجشنبه شب در استانبول و در پشت درهای بسته با رئیس جمهوری ترکیه دیدار کرد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۴ - ۲۳:۳۸    
قم فردا: وزیر اقتصاد در گیلان غرب گفت: تهدید بیکاری همچون یک بمب هسته ای در میان تحصیل کرده ها، جوانان و خانم ها نمود بیشتری دارد و راه حل کاهش بیکاری در افزایش رشد اقتصادی نهفته است.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۴ - ۲۳:۳۲    
قم فردا: وزیر راه و شهرسازی با بیان این که وضع بانک ها اسفناک است، گفت: بانک مسکن از ابتدای تأسیس تا به حال غیر از دوره ای که سیاست های تحمیلی مسکن مهر را اجرا کرد، راه درستی را طی کرده است.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۴ - ۲۳:۲۳    
قم فردا: در تازه ترین بررسی های انجام شده، از سوئیس به عنوان شادترین کشور جهان نام برده شده است. سوئیس برای سومین سال پیاپی از نظر شاخص شادی در رده اول قرار گرفته است.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۴ - ۲۳:۱۵    
قم فردا: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: سال گذشته 8 میلیون نفر از مردم ایران بیمه شدند و امسال هم بنا داریم تا همه مردم کشور تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار گیرند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۴ - ۲۳:۰۷    
قم فردا: یک منبع در هیئت غربی اعلام کرد هنوز رویکرد مشترکی بین شش قدرت جهان، در قبال برخی از بخش های توافق با ایران وجود ندارد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۴ - ۲۳:۰۱    
قم فردا: رئیس جمهور فرانسه در سخنرانی خود در مراسم ویژه صدمین سالگرد کشتار ارامنه برگزاری این مراسم را فراخوان، تلاش و اقدامی برای برقراری صلح و آرامش در جهان توصیف کرد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۴ - ۲۲:۵۸    
قم فردا: نامزد سابق انتخابات ریاست جمهوری آمریکا هیلاری کلینتون را به دریافت رشوه در زمانی متهم کرد که وی به عنوان وزیر خارجه آمریکا مشغول فعالیت بوده است.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۴ - ۲۲:۴۷    
قم فردا: داعش با کافر دانستن مردم سوریه، شروع به صادر گواهی مسلمانی برای برخی از افراد کرده است تا آنها از اعدام در امان باشند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۴ - ۲۲:۳۸    
قم فردا: براساس آخرین آمار رسمی منتشر شده از سوی دفتر آمار ملی انگلیس (او ان اس)، میزان ارتکاب جرایم خشن در این کشور طی یکسال گذشته 21 درصد افزایش داشته که بالاترین میزان طی بیش از یک دهه است.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۴ - ۲۲:۳۳    
قم فردا:ظریف می گفت در یکی از مذاکراتی که با وزیر امور خارجه آمریکا، جان کری ناخودآگاه گفت ای کاش ما هم در آمریکا رهبر داشتیم.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۴ - ۲۲:۲۷    
قم فردا: در پی افزایش قیمت نفت در پایان معاملات روزهای کاری گذشته و در نتیجه آسوده خاطر شدن بازار از روند قیمت ها، بهای نفت شاخص نیویورک در معاملات روز جمعه کاهش یافت.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۴ - ۲۲:۱۸    
قم فردا: هزار روستا و آبادی کشور خالی از سکنه است. آمار تکان دهنده ای که ما را برآ داشت تا در گفتگوی 18:30 امروز به این موضوع بپردازیم. چرا؟
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۴ - ۲۲:۰۷    
قم فردا: ابتدا سینه کامل یک مرغ را که معمولا به دو تکه تقسیم می کنیم، بدون استخوان کرده و فیله های آن را نیز جدا می کنیم.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۴ - ۲۲:۰۱    
قم فردا: وی خاطر نشان شد: این مسئله عصر در نشست عمومی بین ایران و گروه پنج به علاوه یک، حل و فصل خواهد شد . وی افزود: تصمیم باید با اتفاق نظر گرفته شود .
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۴ - ۲۱:۵۵    
قم فردا: یک خبرگزاری روسی اعلام کرد مذاکرات بین مدیران سیاسی حاضر در وین، پایتخت اتریش، امروز (جمعه) آغاز شده است و انتظار می رود دیپلمات های ایرانی نیز بعدا به این گفتگوها بپیوندند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۴ - ۲۱:۴۶    
قم فردا: برخی منابع بیمارستانی عراقی اعلام کردند آزمایشهای دی. ان. ای بر روی جسدی که گفته می شود جسد عزت الدوری معاون صدام دیکتاتور معدوم عراق است منفی بوده است و جسد عزت الدوری نیست.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۴ - ۲۱:۳۷    
قم فردا: برنامه مناظره این هفته شبکه یک سیما بدون اطلاع رسانی قبلی سازمان صدا و سیما همچون هفته گذشته برگزار نشد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۴ - ۲۱:۳۱    
قم فردا: دسترسی صد درصدی کسب و کارها به باند پهن از جمله اهداف تعیین شده در برنامه پنجم توسعه بود که در پایان سال جاری مهلت آن به پایان خواهد رسید اما باید دید که با وضعیت پهنای باند در کشور تا کنون ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۴ - ۲۱:۲۵    
قم فردا: کارشناس سازمان آتش نشانی مشهد گفت: با اعتراف پسر به قتل پدر جسد مقتول روز جمعه از عمق چاه هشت متری فاضلاب در این شهر بیرون کشیده شد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۴ - ۲۱:۲۲    
قم فردا: عضو هیات امنای انجمن بیماران کلیوی کشور از اخراج ناباورانه و غیرقانونی یک کودک پیوند کلیه از مدرسه بشدت انتقاد کرد و خواستار رسیدگی فوری مسئولان مربوطه به این ماجرا شد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۴ - ۲۱:۱۹    
قم فردا: پائول میسون، در سال های نه چندان دور با 445 کیلوگرم وزن، عنوان چاق ترین مرد جهان را به خود اختصاص داده بود. این مرد انگلیسی با اراده ای قوی توانست در مدت 5 سال حدود 300 کیلوگرم وزن کم کند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۴ - ۲۱:۱۶    
قم فردا: زنی برای خارج کردن یک تومور از مغزش تحت عمل جراحی قرار گرفت، اما پس از عمل با واقعیت شگفت انگیزی مواجه شد ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۴ - ۲۱:۰۷    
قم فردا: بهای نفت شاخص اروپا،برنت، دربازار معاملات نفتی روز جمعه لندن، افزایش یافت.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۴ - ۲۱:۰۱    
قم فردا: روزنامه صهیونیست یدیعوت آحارانوت تصاویری را از داخل مقر سری ارتش این کشور که در زیر ساختمان وزارت جنگ این رژیم در دل زمین در تل آویو واقع شده است، منتشر کرد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۴ - ۲۰:۵۵    
قم فردا: جنگنده های متجاوز عربستان سعودی به یک مراسم عروسی در استان ضالع یمن حمله کردند. در حمله جنگنده های سعودی به یک مراسم عروسی در منطقه "دَمِتْ" استان "ضالع" در جنوب یمن تعدادی کشته شدند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۴ - ۲۰:۴۹    
قم فردا: محققان شرکت زیمنس توانسته اند قوی ترین و در عین حال سبک ترین موتور را برای هواپیما ها طراحی کرده و بسازند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۴ - ۲۰:۴۰    
قم فردا: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به چگونگی حذف یارانه پر درآمدها گفت: به هیچ عنوان کسی را به صرف اینکه در یکی از گروه های اجتماعی خاص است از جمع یارانه بگیران حذف نکرده ایم.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۴ - ۲۰:۳۴    
قم فردا: مدافع تیم استقلال تهران به دلیل آسیب دیدگی در دیدار با ملوان خانه نشین شد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۴ - ۲۰:۲۵    
قم فردا: دستگیر شدن عوامل بیمارستان در حاشیه توسط ماموران وزارت بهداشت پایان طعنه آمیز این سریال بود!
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۴ - ۲۰:۱۶    
قم فردا: نماینده سازمان ملل در امور سوریه از دعوت ایران برای حضور در مذاکرات سوریه و گروه های مخالف این کشور در شهر ژنو خبر داد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۴ - ۲۰:۰۷    
قم فردا: یک مادر 28 ساله در سردشت پس از خارج کردن جنین از شکمش، به دلیل نامشخصی در بیمارستان این شهرستان جان خود را از دست داد ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۴ - ۱۹:۵۶    
قم فردا: نفت تهران بهترین موقعیت را برای صعود از دست داد، آنها بلیت بهشت را در دست داشتند اما موقتا از دستشان افتاد ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۴ - ۱۹:۵۰    
قم فردا: متخصص تغزیه در امور سرطان گفت: رژیم غذایی سالم برای پیشگیری از ابتلا به بسیاری از سرطان ها از جمله سرطان پروستات مصرف متعادل و متناسب از تمام گروه های غذایی (میوه، سبزی، غلات، لبنیات ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۴ - ۱۹:۴۴    
قم فردا: آتش سوزی در یک منزل مسکونی واقع در شهرک امام حسین(ع) خیابان طالقانی(صلح آباد) بوشهر 33 منزل دیگر را به آتش کشید.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۴ - ۱۹:۳۸    
قم فردا: خبرگزاری اینترفاکس روسیه به نقل از منبعی آگاه و بی نام گفته که احتمالاً مذاکرات جاری معاونان وزرای خارجه 1+5 در وین، ثمری نخواهد داشت.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۴ - ۱۹:۲۶    
قم فردا: وزارت بهداشت نیجر روز جمعه از جان باختن 129 نفر بر اثر همه گیری مننژیت در این کشور خبر داد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۴ - ۱۹:۲۰    
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا ، شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر لحظاتی پیش در خبری فوری گزارش داد، رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه در سخنانی در گالیپولی گفت پس از یکصد سال جنگ ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۴ - ۱۹:۱۱    
قم فردا: در آستانه ضرب الاجل سی ام ماه ژوئن به منظور دستیابی به یک توافق نهایی با تهران، مذاکره کننده ارشد ایران روز جمعه اعلام کرد گفتگوهای هسته ای بین این کشور و شش قدرت جهان به خوبی ولی به کندی ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۴ - ۱۹:۰۵    
قم فردا: الکساندر لوکاشویچ سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه روز جمعه اعلام کرد این کشور از گزارش های منتشر شده در مورد قصد آمریکا برای مجهز کردن اوکراین به سلاح های جدید نگران است.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۴ - ۱۸:۵۹    
قم فردا: فواز منصر خبرنگار اسکای نیوز در یمن در گفتگوی زنده در این باره گفت: پس از آرامش کوتاه در عدن، مناطق مختلف این شهر دوباره شاهد درگیری های شدیدی میان طرفداران گروه الحوثی و مخالفانشان بوده است.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۴ - ۱۸:۵۷    
قم فردا: یک مرد فلج روس برای انجام اولین عمل خارق العاده پیوند سر در جهان داوطلب شده است.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۴ - ۱۸:۴۲    
قم فردا: انواع کلم غنی از ویتامین C ، ویتامین A و اسید فولیک است و دارای عناصری مثل گوگرد، فسفر و کلسیم است.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۴ - ۱۸:۳۶    
قم فردا: معاون وزیر امور خارجه روسیه در اظهاراتی اعلام کرد که مسکو در آینده نزدیک سامانه موشکی اس 300 را به ایران تحویل نمی دهد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۴ - ۱۸:۲۷    
قم فردا: یک شاهزاده سعودی با اشاره به درخواست عربستان از هم پیمانان خود برای عدم تحریک ایران اذعان کرد که نیروهای ایرانی می توانند عربستان را طی 24 ساعت نابود کنند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۴ - ۱۸:۲۱    
قم فردا: تداوم آتش زدن منازل و روستاهای مسلمانان نشین میانمار، نگرانی و خشم روهینگیایی ها را به همراه داشته است.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۴ - ۱۸:۱۲    
قم فردا: مدیرکل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر اعلام کرد: هواپیمای حامل کمک های بشردوستانه هلال احمر ایران برای مردم مظلوم یمن به خاک کشور بازگشته و رایزنی ها برای ارسال مجدد کمک ها ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۴ - ۱۸:۰۷    
قم فردا: اعتیاد در میان زنان ایرانی افزایش پیدا کرده است. این خبر جدید نیست. نزدیک به یک سال است که هشدارها در این باره بیشتر شده است.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۴ - ۱۷:۵۸    
قم فردا: با اعضای فامیل باند سرقت تشکیل داده بود، اما سرقت آنها با بقیه سارق ها که تا به حال دیده اید متفاوت است ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۴ - ۱۷:۴۳    
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا ، اوایلش با کمی ناراحتی پشت میز غذا شروع می شود. چند لقمه ای که می خورید ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۴ - ۱۷:۲۶    
قم فردا: مایکل جونز نویسنده و پژوهشگر امریکایی با اطلاع یافتن از اینکه شب آرزوهاست گفت من 5 فرزند و 15 نوه دارم و برای شما هم آرزو میکنم که پنج فرزند و 15 نوه داشته باشید!
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۴ - ۱۷:۱۱    
قم فردا: ترور فرمانده نظامی جبهه خلق برای آزادی فلسطین - فرماندهی کل در لبنان ناکام ماند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۴ - ۱۶:۵۶    
قم فردا: یک روان شناس گفت: آی.کیو هوش شناختی و حل مسئله و ای.کیو هوش هیجانی بوده که هوش هیجانی برعکس هوش شناختی قابل تغییر، اصلاح و ارتقا است.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۴ - ۱۶:۴۴    
قم فردا: چند تن از دیپلمات های مذاکره کننده غربی از رویکرد متفاوت شش کشور عضو گروه 1+5 در رابطه با این که نحوه بازگرداندن تحریم های شورای امنیت علیه ایران در صورتی که ایران به تعهدات خود پایبند نباشد ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۴ - ۱۶:۲۹    
قم فردا: لیمو ترش علاوه بر از بین بردن سلول های بد در بدن از بروز انواع سرطان نیز جلوگیری می کند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۴ - ۱۶:۱۴    
قم فردا: وزیر خارجه ایران صبح جمعه در صفحه فیسبوکش با انتشار یک عکس، شعری از سهراب سپهری را منتشر کرد با این مضمون که "من به آنان گفتم: آفتابی لب درگاه شماست، که اگر در بگشایید به رفتار شما می تابد."
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۴ - ۱۵:۵۹    
قم فردا: دانشمندان به تازگی قورباغه ای در کاستاریکا کشف کرده اند که بدن شیشه ای و پوست شفاف دارد. این قورباغه از نظر قیافه کپی برابر اصل کرمیت قورباغه است.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۴ - ۱۵:۲۶    
قم فردا: تحلیلگران اقتصادی موسسه آر بی سی کاپیتال پیش بینی کردند که بانک های مرکزی جهان تا پایان سال 2015 میلادی به خرید طلا ادامه خواهند داد و این مساله عامل مهمی برای جلوگیری از کاهش شدید قیمت طلا ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۴ - ۱۵:۱۱    
قم فردا: شبکه المیادین از کشف سلاح های ساخت اسرائیل در مخفی گاه های داعش در استان الانبار خبر داد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۴ - ۱۴:۵۹    
امام جمعه قم با تأکید بر حمایت تیم مذاکره کننده برای دفاع از حقوق ملت ایران افزود: انتقادات موجب نگرش بهتر تیم مذاکره کننده شده و امیدواریم آنچه درنهایت حاصل می شود موجب شکوهمندی بیشتر ایران اسلامی ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۴ - ۱۴:۳۹    
قم فردا: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دیدار با اهل فرهنگ و رسانه سیستان و بلوچستان در تالار اشراق زاهدان گفت ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۴ - ۱۴:۳۶    
قم فردا: وزیر نیرو با صدور دستورالعملی طرح ویژه خرید و صرفه جویی در مصرف برق تابستانی صنایع و بخش کشاورزی را ابلاغ کرد که تعرفه خرید برق مردادماه 20 درصد گران تر از سایر ماه ها تعیین شده است.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۴ - ۱۴:۳۳    
قم فردا: فروش اس 6، گوشی جدید سامسونگ رسما تهران آغاز شد و به اولین خریداران این گوشی نیز بلیط سفر به استانبول هدیه شد
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۴ - ۱۳:۰۱    
قم فردا: یک فوق تخصص غدد کودکان با اشاره به اینکه مصرف میوه ها با پوست می تواند موجب کاهش سرعت جذب قندخون شود ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۴ - ۱۱:۵۰    
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا ، ارزش دلار آمریکا روز جمعه در بازار معاملات آسیا در برابر ین ژاپن کاهش یافت. هر دلار آمریکا از 119 ممیز 55 ین به 119 ممیز 51 ین رسید. ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۴ - ۱۲:۴۶    
قم فردا: رئیس شورای نجات استان الانبار احتمال نفوذ عناصر داعش به بغداد و استان های جنوبی از طریق حضور در جمع خانواده های آواره را ضعیف دانست و گفت: سرویس های ویژه، آوارگان را کاملا تحت نظر دارند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۴ - ۱۲:۴۰    
قم فردا: اهمیت و تاثیر روان شناختی رنگ ها بر خلق و خوی فردی و اجتماعی افراد، بر کسی پوشیده نیست. بیش از 32 میلیون رنگ در طبیعت شناخته شده که همگی نشان از خالقی دارند که آن ها را هدفمند آفریده و رمزی ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۴ - ۱۲:۳۴    
قم فردا: "ارنست مونیز" وزیر انرژی آمریکا این روزها برای راضی کردن منتقدان داخلی و خارجی توافق هسته ای با ایران سخنرانی ها و مصاحبه های زیادی انجام می دهد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۴ - ۱۲:۱۷    
قم فردا: دیوید کامرون نخست وزیر انگلیس حمایت آشکار خود را از فوتبالیست های هم جنس گرا اعلام کرد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۴ - ۱۲:۰۸    
قم فردا: یک متخصص تغذیه گفت: برنج قهوه ای رژیم غذایی کامل و معجزه آسایی است و در اکثر نقاط دنیا برنج جزو غذای روزانه افراد به شمار می رود.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۴ - ۱۱:۵۹    
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا ، ادامه تنش و ناآرامی در خاورمیانه و افزایش نگرانی ها درباره عرضه نفت از این منطقه نفت خیز روز جمعه موجب کاهش بهای نفت در بازار معاملات آسیا شد. ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۴ - ۱۱:۴۷    
قم فردا: رئیس سازمان حج و زیارت گفت: با ورود آخرین زائران عمره گزار به کشور عملیات عمره بامداد جمعه پایان می یابد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۴ - ۱۱:۴۷    
قم فردا: نواز شریف نخست وزیر پاکستان روز پنجشنبه در دیدار با ملک سلمان پادشاه عربستان سعودی، با این کشور در بحران یمن ابراز همبستگی کرد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۴ - ۱۱:۳۳    
قم فردا: باکتری هایی که در ترک ها و شیارهای بطری جمع می شوند، به مراتب خطرناک تر از موادی هستند که از پلاستیک وارد آب شده اند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۴ - ۱۱:۱۹    
قم فردا: براساس گزارش رسانه های عراقی،گروه تروریستی داعش،نیروهای امنیتی عراق را در رمادی مرکز استان الانبار با گلوله های حاوی گاز کلر مورد حمله قرار داده است.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۴ - ۱۱:۱۳    
قم فردا: عضو هیات مدیره انجمن قطعه سازان ایران گفت: پس از توافق هسته ای و ورود خودروسازان جهانی، بقای خودروسازان چینی در بازار ایران منوط به کاهش قیمت میانگین 20 درصدی محصولات آنها خواهد بود.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۴ - ۱۱:۰۴    
قم فردا: قهرمان پرورش اندام دنیا می گوید: بعد از ورود به ایران برخورد خوبی با من شد و از سفر به ایران بسیار خوشحال هستم.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۴ - ۱۰:۵۸    
قم فردا: تاکنون به این موضوع فکر کرده اید که گوگل چقدر درباره شما می داند؟ با امکان جدیدی که گوگل به تازگی به موتور جست وجوگر خود اضافه کرده می توانید این موضوع را بررسی کنید و همچنین سابقه تمام جست ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۴ - ۱۰:۵۲    
قم فردا: مهران مدیر بازیگر و کارگردان سریال در حاشیه پس از پخش قسمت آخر فصل نخست این سریال دقایقی با مخاطبان سریالش سخن گفت.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۴ - ۱۰:۴۴    
قم فردا: موسی مندلسون پدر بزرگ آهنگساز شهیر آلمانی، انسانی زشت و عجیب الخلقه بود. قدّی بسیار کوتاه و قوزی بد شکل بر پشت داشت ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۴ - ۱۰:۳۵    
قم فردا: اگر قصد خرید خودرو دارید، جدول قیمت انواع خودرو با تفکیک کارخانه، نام و مدل خودرو، قیمت اعلامی از سوی نمایندگی و فروش در بازار را در ادامه مطلب آورده ایم که می توانید بدین وسیله از حدود قیمت ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۴ - ۱۰:۳۲    
قم فردا: یک سخنگوی ارتش نیجریه اعلام کرد نیروهای این کشور که در حال مبارزه با شبه نظامیان بوکوحرام هستند، ابو مجاهد یکی از سرکردگان این گروه تروریستی را در شمال نیجریه کشته اند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۴ - ۱۰:۲۹    
قم فردا: بازار طلا و ارز در هفته ای که بورس وضعیت مناسبی نداشت، با کاهش قیمت همراه شد تا سرمایه گذاران بر روی دلار و انواع مسکوکات نیز با زیان مواجه شده باشند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۴ - ۱۰:۲۳    
قم فردا: سیر صعودی قیمت سیم کارت های همراه اول در بازار همچنان ادامه دارد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۴ - ۱۰:۲۰    
قم فردا: رییس دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت از عزم این وزارتخانه جهت کاهش مصرف نمک، روغن و قند در جامعه خبر داد و برنامه های تدوین شده در این راستا را تشریح کرد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۴ - ۱۰:۲۰    
قم فردا: یک فوق تخصص خون و هماتولوژی گفت: علائم سرطان خون در کودکان معمولاً خیلی اختصاصی نیست اما شناخت برخی علائم به تشخیص و درمان زودهنگام سرطان کمک شایانی می کند.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۴ - ۰۹:۵۶    
قم فردا: زندگی زنان در بین تروریست های داعش امری قابل قبول نیست مگر اینکه همسران آنها از تروریست ها باشند
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۴ - ۰۹:۴۷    
قم فردا: ولیعهد ابوظبی با تعدادی از اعضای برجسته کنگره آمریکا دیدار کرد.
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۴ - ۰۹:۳۸    
قم فردا: برای بسیاری از مهاجرانی که رنج هزاران کیلومتر راه و بیراهه را در دل صحراهای خشک و سوزان آفریقا بر خود هموار می کنند تا به پناهگاه امنی در کرانه برخوردار مدیترانه برسند ...
قم فردا   ۱۳۹۴/۰۲/۰۴ - ۰۹:۳۵    
قم فردا: سلامت زنان به عنوان یکی از ارکان اصلی خانواده از اهمیت بالایی برخوردار است. بروز هر نوع مشکل در سلامت آنها صدمات جبران ناپذیری از نظر روحی و جسمی به بقیه اعضای خانواده وارد کرده و به طور کلی ...