پنجشنبه ۱۷ خردادساعت ۱۰:۱۹Jun 2024 6
جستجوی پیشرفته

خبرهای ستاره 1 بهمن 1397 - setare.com

ستاره 29 اسفند 1394 ستاره 30 اسفند 1395 ستاره 29 اسفند 1396 ستاره 31 فروردین 1397 ستاره 31 اردیبهشت 1397 ستاره 31 خرداد 1397 ستاره 31 تیر 1397 ستاره 31 مرداد 1397 ستاره 31 شهریور 1397 ستاره 30 مهر 1397 ستاره 30 آبان 1397 ستاره 1 آذر 1397 ستاره 30 دی 1397 ستاره 29 اسفند 1397 ستاره 1 بهمن 1397 ستاره 2 بهمن 1397 ستاره 3 بهمن 1397 ستاره 4 بهمن 1397 ستاره 5 بهمن 1397 ستاره 6 بهمن 1397 ستاره 7 بهمن 1397 ستاره 8 بهمن 1397 ستاره 9 بهمن 1397 ستاره 10 بهمن 1397 ستاره 11 بهمن 1397 ستاره 12 بهمن 1397 ستاره 13 بهمن 1397 ستاره 14 بهمن 1397 ستاره 15 بهمن 1397 ستاره 16 بهمن 1397 ستاره 17 بهمن 1397 ستاره 18 بهمن 1397 ستاره 19 بهمن 1397 ستاره 20 بهمن 1397 ستاره 21 بهمن 1397 ستاره 22 بهمن 1397 ستاره 23 بهمن 1397 ستاره 24 بهمن 1397 ستاره 25 بهمن 1397 ستاره 26 بهمن 1397 ستاره 27 بهمن 1397 ستاره 28 بهمن 1397 ستاره 29 بهمن 1397 ستاره 30 بهمن 1397 
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۱۱:۰۳    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در پی حمله این رژیم به سوریه، ادعاهای واهی و بی اساسی علیه ایران مطرح کرد.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۱۰:۴۷    
با تصویب شورای عالی کار حق مسکن کارگران برای سال 98 از 40هزار تومان به 100هزار تومان افزایش یافت.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۱۰:۳۲    
نایب رئیس اتاق اصناف ایران گفت: ثبت سفارش واردات تلفن همراه آزاد شده است و براساس قول مسئولین قرار است این محصول با ارز نیمایی وارد و در بازار توزیع شود.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۲۳:۰۷    
در این مطلب برای شما چند متن لالایی زیبا گردآوری شده است. لالایی گفتن برای کودکان باعث آرامش آنها شده و کمتر بی تابی خواهند کرد. آنها با شنیدن لالایی راحت تر می خوابد.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۲۲:۴۷    
اقتصادنیوز؛ غلامحسین کرباسچی گفت که برای اجرای حکم محکومیتش دستگیر شده بود اما به خاطر درخواست اعاده دادرسی به دیوان عالی کشور، تعهد داد و آزاد شد.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۲۲:۴۲    
جمعه گذشته نیز امام جمعه کرج به جمع ائمه جمعه مخالف فیلترینگ پیوست و بر لزوم استفاده حداکثری از ظرفیت فضای مجازی تأکید کرد.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۲۲:۳۲    
هفتمین جلسه دور جدید شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان عصر روز گذشته (یکشنبه) با حضو اکثریت اعضا برگزار شد ...
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۲۲:۲۷    
رئیس اداره حقوقی پلیس راهور ناجا به بیان جزئیات تازه تری در خصوص راننده محور شدن بیمه شخص ثالث و اینکه نمره منفی دارها باید حق بیمه بیشتری بپردازد، پرداخت.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۲۲:۲۲    
مقاومت در برابر فناوری ها و تحولات نوین، رویکردی قدیمی است/ شناخت درست و فرهنگ سازی، تنها راه مدیریت و پیشگیری از مشکلات فناوری است ...
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۲۲:۰۷    
لاک ابرو یکی از محصولات آرایشی است که موجب پرپشت و حجیم به نظر رسیدن ابرو ها شده و با کمک آن می توان با کمترین هزینه و در کوتاهترین زمان مثل حرفه ای ها آرایش کرد.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۲۱:۴۱    
بزقرمه یکی از غذاهای سنتی استان کرمان است که گوشت و حبوبات از مواد اصلی آن هستند. بزقرمه قشقایی نیز نوع دیگری از این غذاست که تنها با گوشت درست می شود و به عنوان یک غذای مجلسی مورد استفاده قرار می ...
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۲۰:۰۷    
رازیانه از گیاهان دارویی پر مصرف، با خواص فروان است. طبع رازیانه گرم و خشک است و برای گرم مزاجان ایجاد مشکل می کند. افراد با طبع گرم و خشک بایستی برای متعادل کردن رازیانه از عرق کاسنی استفاده نمایند.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۹:۰۷    
رشته روانشناسی، علمی است در حوزه علوم انسانی. پس از تحصیل در این رشته و به عنوان یک روانشناس شما می توانید مشاغل زیادی از جمله مدرس، نویسنده، مددکار و یا رواندرمانگری را انتخاب کنید.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۸:۰۷    
رایج ترین پماد آفتاب سوختگی موجود در بازار پماد دکتر ادیب، برناگل، کالاندولا، ریکاو، سیلور سولفات و پماد تتراسایکلین است که می توان برای درمان انواع سوختگی از جمله آفتاب سوختگی از این پمادها استفاده ...
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۷:۰۷    
ابتلا به سرگیجه در بارداری برای مادران نگران کننده است، اما در بیشتر موارد، علت سرگیجه کم خونی، افت فشار خون، افت قند خون و موارد مشابه آن است که به آسانی قابل درمان و پیشگیری است.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۶:۳۵    
رشد فردی شامل شناخت نقاط ضعف و قوت خود و در پی آن اقدام به بهبود اعمال، رفتار و باورهاست. این فرایند در صورتی که کامل شود فرد به خودشکوفایی می رسد.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۶:۳۵    
با بخشنامه جدید بانک مرکزی، پرداخت سود سپرده های کوتاه مدت، از امروز (اول بهمن)، از روزشمار به ماه شمار تغییر یافته، این سپرده ها اگر کمتر از دوره یکماهه برداشت شوند، سودی دریافت نمی کنند.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۶:۳۵    
مدل قاب ابرو برای خانم هایی که ابرو های کم پشتی دارند و از تتوی ابرو نیز فراری هستند روش بسیار مناسبی است که به کمک آن می توانند ابرو های خود را زیباتر و پر پشت تر نشان دهند.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۶:۳۵    
قرص پروستادین (Prostadin) از داروهای گیاهی است که به منظور درمان بزرگی خوش خیم پروستات تجویز می شود. این دارو در موارد نادری باعث بروز مشکلات گوارشی و پوستی مثل خارش و کهیر می شود.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۳:۳۷    
محمد لقمانیان متولد سال 63، عروسک گردان و صداپیشه است. او که به همراه عروسکش "لقمه" دابسمش های "لقمه شو"را تولید می کند در تازه ترین کار خود دابسمش جالبی را با آهنگ "همه چیم یار" اجرا کرده است.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۳:۳۷    
چند سالی است که در پارک جنگلی جوارم اقامتگاه هایی به شکل کلبه به بهره برداری رسیده که این امر موجب افزایش جذابیت آن شده است. این پارک در مسیر تهران فیروز کوه قرار دارد.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۳:۳۷    
در جریان بازی هفته گذشته ایران و عراق، مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال کشورمان بطور تصادفی با عارف، یکی از خوانندگان پیش از انقلاب دیدار کرد.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۳:۳۷    
رضا رویگری خواننده و بازیگر سینما و تلویزیون کشور، در مصاحبه اخیر با "تی وی نت ورک" نارضایتی اش را از اوضاع کنونی ابراز و از کم لطفی مسئولین نسبت به خود گلایه نمود.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۳:۳۷    
کتب روایی شیعه مملو از احادیثی است که آداب همسرداری در اسلام را شرح می دهند. اسلام نه تنها خشونت علیه زنان را محکوم می کند ...
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۳:۳۷    
بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان پس از بازی شب گذشته در مقابل عمان و برتری قاطع مقابل این تیم، با انتشار پست ها و استوری هایی در صفحات اینستاگرام خود شادی شان را با مردم ایران تقسیم کردند.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۱:۳۲    
علی انصاریان بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس، به صحبت های جواد خیابانی که از حرف های کیروش انتقاد کرده بود واکنش نشان داد و عنوان کرد که مردم حوصله این اشک و بغض ها را ندارند.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۱:۱۲    
علیرضا بیرانوند با کمک سردار آزمون موفق شد پنالتی کاپیتان عمان را بگیرد.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۱:۰۷    
دعای گنج العرش دعای کوتاهی است که اخیرا رواج پیدا کرده است، اما از اعتبار سندی برخوردار نیست. ائمه (ع) گنج العرش واقعی و معتبر را برخی از آیات و اذکار دیگر می دانند ...
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۰:۵۷    
العالم در سوریه دقایقی پیش، از حملات جدید صهیونیست ها به دمشق و واکنش قدرتمندانه پدافند هوایی سوریه در برابر آن خبر داد.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۰:۴۷    
دادستان دزفول گفت: با نیابت قضایی از سوی دادستانی شهرستان شوش و درخواست جلب بازداشت اسماعیل بخشی، دستور جلب این فرد در دادسرای دزفول صادر شد.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۰:۰۷    
طبع طالبی، این میوه ی تابستانی محبوب، گرم و تر است. گرم مزاجان باید از آب انار ترش و سرکه به عنوان مصلح طالبی یا متعادل کردن طبع آن با طبع بدن خود استفاده نمایند.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۹:۰۷    
طرز تهیه پاستیل بازاری بسیار ساده است و در رنگ ها و شکل های متنوعی درست می شود. این آبنبات های ژله ای را می توان به صورت ساده یا دورنگ تهیه کرد و به عنوان یک میان وعده کم کالری مورد استفاده قرار داد.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۸:۰۷    
ماژیک ابرو یکی از محصولات آرایشی برای کشیدن دقیق ابرو و همچنین پرکردن فضا های خالی داخل ابرو است که علاوه بر قیمت مناسب کاربردی آسان دارد و می تواند زیبایی آرایش را بیشتر نماید.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۷:۰۷    
در فرهنگ اسلامی به خیرات و دعا برای شادی روح اموات تاکید بسیاری شده است. شیعیان بر این باورند که دعا خواندن برای اموات موجب شادی روح آن ها می شود و در برخی موارد از شدت عذاب آن ها می کاهد ...
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۶:۰۷    
رشته معماری یک رشته میان رشته ای است که از علوم و فنون ریاضی تا هنر را دربرمی گیرد. رشته معماری، گرایش های متنوعی دارد و فارغ التحصیلان آن انتخاب های بسیار زیادی برای شغل دارند.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۵:۰۷    
پاستیل مولتی ویتامین از جمله فرآورده های دارویی است که با استفاده از طعم و شکل و رنگ های متنوعی که به آن ها داده شده است به صورت پاستیل های معمولی درآمده اند و به عنوان مکمل های غذایی به فروش می رسند.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۴:۰۷    
روانشناسی فروش به شما کمک می کند تا به هنگام خرید، احساس خوبی به مشتری خود بدهید. چرا که احساس خوب کلید فروش بالاست. با القای حس خوب به مشتری، او را برای خرید آماده و متقاعد خواهید کرد.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۳:۰۷    
خواندن لالایی عاشقانه برای همسر و عشقتان بسیار خوشایند و دلنواز است. خواند این لالایی ها مهر و محبت بین شما را بیشتر می کند و حس بهتری را منتقل خواهد کرد.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۲:۰۷    
شواهد علمی دقیقی مبنی بر تاثیر استفاده از شکم بند بعد از زایمان بر کوچک شدن شکم، وجود ندارد. هم چنین استفاده نادرست از شکم بند بعد از زایمان عوارض نامطلوبی بر جای می گذارد.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۱:۰۷    
کرامات اولیاء اعمال خرق عادت از مردان بزرگ خداست که با تقوا و اخلاص به دست می آید، اما در اسلام سعی بر پنهان کردن و کتمان کرامات اولیاء می شود ...
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۰:۴۲    
یک مقام آگاه قضایی از ممنوع الخروج شدن رئیس سازمان خصوصی سازی خبر داد.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۰:۰۷    
در فال روزانه 1 بهمن 1397، سعی بر این است تا به سوالات شما در خصوص پیشامدها، بایدها و نبایدها و... که برای بازدیدکنندگان در مورد طالع بینی روزانه و پیش بینی های علم نجوم است پاسخ های مناسبی داده شود.