شنبه ۱۲ خردادساعت ۰۶:۳۱Jun 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای ستاره 2 بهمن 1397 - setare.com

ستاره 29 اسفند 1394 ستاره 30 اسفند 1395 ستاره 29 اسفند 1396 ستاره 31 فروردین 1397 ستاره 31 اردیبهشت 1397 ستاره 31 خرداد 1397 ستاره 31 تیر 1397 ستاره 31 مرداد 1397 ستاره 31 شهریور 1397 ستاره 30 مهر 1397 ستاره 30 آبان 1397 ستاره 1 آذر 1397 ستاره 30 دی 1397 ستاره 29 اسفند 1397 ستاره 1 بهمن 1397 ستاره 2 بهمن 1397 ستاره 3 بهمن 1397 ستاره 4 بهمن 1397 ستاره 5 بهمن 1397 ستاره 6 بهمن 1397 ستاره 7 بهمن 1397 ستاره 8 بهمن 1397 ستاره 9 بهمن 1397 ستاره 10 بهمن 1397 ستاره 11 بهمن 1397 ستاره 12 بهمن 1397 ستاره 13 بهمن 1397 ستاره 14 بهمن 1397 ستاره 15 بهمن 1397 ستاره 16 بهمن 1397 ستاره 17 بهمن 1397 ستاره 18 بهمن 1397 ستاره 19 بهمن 1397 ستاره 20 بهمن 1397 ستاره 21 بهمن 1397 ستاره 22 بهمن 1397 ستاره 23 بهمن 1397 ستاره 24 بهمن 1397 ستاره 25 بهمن 1397 ستاره 26 بهمن 1397 ستاره 27 بهمن 1397 ستاره 28 بهمن 1397 ستاره 29 بهمن 1397 ستاره 30 بهمن 1397 
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۱۲:۲۹    
عادل غلامی بازیکن سابق تیم ملی والیبال کشورمان با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود، به دوران اوج والیبال ایران یعنی زمانیکه ولاسکو سرمربی تیم ملی بود اشاره نمود و آن را با وضعیت حال حاضر تیم ملی ...
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۰۹:۰۳    
یکی از شرکت های ارائه دهنده درگاه پرداخت اینترنتی خبر از اجرای رزمایش قطع اینترنت در کشور و نسبت به قطع برخی سرویس های مبتنی بر کارت بانکی هشدار داد.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۲۳:۰۶    
ورم پستان نوزاد از روز سوم تولد قابل تشخیص است. این عارضه کاملا طبیعی است و تا هفته پنجم تولد از بین می رود.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۲۲:۰۶    
وسواس فکری مذهبی، زمانی است که افکار و اعمال وسواس گونه، دین و مذهب فرد را نشانه می گیرند. ترس از جزای اعمال و تکرار وسواس گونه اعمال مذهبی، از نشانه های این بیماری است.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۲۱:۰۶    
زردآلو میوه تابستانی بسیار خوش طعم و خوش عطر و پرطرفدار است. طبع زردآلو سرد و تر است ولی طبع نوع شیرین زردآلو رو به گرمی میرود و تری خود را همچنان دارد. مصلح زردآلو زیره، رازیانه و سکنجبین است.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۲۰:۰۶    
روانشناسی اجتماعی، شاخه ای از علم روانشناسی است که با تعاملات اجتماعی، از جمله منشا آن ها و تاثیراتشان بر فرد و جامعه سروکار دارد.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۱۹:۰۵    
روی یکی از عناصر معدنی است که برای سلامت بدن و حفظ بسیاری از فعالیت های متابولیکی بسیار مهم است. از مواد غذایی حاوی روی می توان به میگو، نخود فرنگی، گوشت گاو، لوبیا قرمز، سیر و... اشاره کرد.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۱۸:۰۵    
رشته علوم سیاسی از جمله رشته های تحصیلی است که در دانشگاه های ایران تدریس می شود و دانشجویان امکان گذراندن آن را در مقطع کارشناسی و مقاطع تکمیلی دارند.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۱۷:۰۵    
نت آهنگ بهت قول میدم با صدای محسن یگانه، برای پیانو و گیتار را در این مقاله خواهید دید. آهنگساز و ترانه سرای این ترانه ی زیبا خود محسن یگانه است.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۱۵:۰۵    
افسردگی دوران بارداری با نشانه هایی مانند اضطراب و استرس بیش از حد، تحریک پذیری زیاد و داشتن افکار مزاحم شناخته می شود. با مشاهده این علایم زنان باردار بایستی به پزشک مراجعه کنند.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۱۴:۵۵    
برای دوستداران تاریخ، علاقه مندان به غذا و ماجراجویان، استانبول می تواند یک مقصد رویایی باشد. این شهر بزرگ در تقاطع بین فرهنگ شرق و غرب توسعه یافته است و تاثیرات موقعیت جغرافیایی را در هر جای آن می ...
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۱۴:۱۰    
بیوگرافی مسعود رایگان: مسعود رایگان متولد 1 بهمن 1333 در خرم آباد بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ایران و همسر رویا تیموریان بازیگر است که در سوئد تحصیل کرده و برای فعالیت بازیگری به ایران بازگشته است.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۱۴:۱۰    
کارگردان شش قهرمان و نصفی درباره وضعیت جسمی اکبر عبدی که در زمان تصویربرداری این سریال به بیمارستان منتقل شده بود ...
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۱۳:۴۳    
شهر آنتالیا یکی از مقاصد اصلی توریستی در ترکیه می باشد که به خاطر داشتن سواحل فیروزه ای مشهور شده است. بزرگترین شهر ترکیه ترکیبی جالب از سنت و مدرنیته را در کنار هم نشان می دهد.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۱۳:۱۳    
جواد خیابانی چهره پرحاشیه این روز های جام ملت های آسیا، در تازه ترین حاشیه خود مقایسه ای را بین تماشاگران ایرانی و عمانی انجام داد که واکنش های منفی فراوانی را در فضای مجازی به دنبال داشت.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۱۳:۰۳    
نمایش های درخشان ستاره تیم ملی ایران تیم های مطرح خارجی را برای جذب او به تکاپو انداخته است.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۱۲:۵۳    
بهاره رهنما بازیگر سینما و تلویزیون، با انتشار ویدیو هایی در استوری اینستاگرام خود، از آمدن دزد به خانه اش خبر داد. او در این ویدیو می گوید که تمام طلاهایش را دزد برده است.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۱۲:۲۸    
راهنمایی سردار آزمون به علیرضا بیرانوند برای گرفتن پنالتی زودهنگام تیم عمان، از صحنه های جالب این بازی بود که بار ها در فضای مجازی دست به دست شد ...
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۱۲:۰۸    
قرص ترانکی وال (Tranquival) از داروهای گیاهی و آرامبخش است که به منظور رفع بی خوابی و استرس مورد استفاده قرار می گیرد. سردرد، مشکلات گوارشی و بی خوابی برخی از عوارض مصرف این داروست.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۱۱:۳۸    
پیمان قاسم خانی متولد 30 دیماه 1345، فیلمنامه نویس طنز کشور است. مهراب قاسم خانی در اینستاگرام، فیلمی را از جشن تولد برادرش که در لوکیشن سریال "هیولا" برگزار شده بود منتشر کرد.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۱۱:۱۸    
به دنبال صحبت های انتقادی جواد خیابانی علیه کارلوس کیروش و بغض توام با گریه او در تلویزیون، احمد ایراندوست در انتقاد به رفتار او روی آنتن زنده، ویدیویی را از خودش منتشر کرد.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۱۱:۰۸    
شعر نو کوتاه احساسی از احساسات مختلف شاعر همچون عشق، تنهایی، اندوه، غم و خوشحالی سخن می گوید. در مطلب حاضر اشعار زیبای احساسی و عاطفی از شاعران معاصر آورده شده است.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۱۰:۰۷    
ریا و تزویر یعنی با نشان دادن اعمال پسندیده نزد مردم، طلب اعتبار و منزلت کردن. در روایات برای ریاکاران چهار علامت شمرده شده است ...
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۰۹:۰۷    
بیکن، نوعی خوراک فراوری شده از گوشت خوک است که در کشورهای اسلامی با گوشت های حلالی مانند گوشت گوسفند، گوساله، مرغ و بوقلمون نیز درست می شود.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۰۸:۰۷    
غم در شعر فارسی بازتاب اندوه، رنج و درد شاعر است. در مطلب حاضر غم در شعر مولانا، حافظ، سعدی، بیدل، شاملو، فروغ فرخزاد، سهراب سپهری و دیگر شاعران بزرگ ایران آورده شده است.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۰۷:۰۷    
ازگیل از میوه های خوش عطر و طعم است که خواص بسیاری دارد. طبع ازگیل سرد و خشک است و برای افراد با مزاج گرم و تر مناسب است. بهترین مصلح ازگیل؛ عسل است.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۰۶:۰۷    
مهمترین خواص قارچ دنبلان مربوط به جلوگیری از بیماری های قلبی و عروقی، پیری زودرس، کاهش کلسترول خود و استرس های اکسیداتیو است و از آسیب های کبدی نیز جلوگیری می کند.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۰۵:۰۷    
درمان سریع دندان درد را می توان در خانه و با استفاده از روش های ساده ای به طور موقتی انجام داد. استفاده از کمپرس یخ، چای نعناع، غرغره با آب نمک و سیر می تواند به طور طبیعی درد شما را کم کند.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۰۴:۰۷    
نت آهنگ برای گیتار برای قطعات عزیزجون، سلطان قلب ها، این آخرین باره، پر پرواز، ستاره های سربی، جان مریم، اگه یه روز بری سفر، فورالیز و عاشقانه را در این مقاله خواهید دید.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۰۳:۰۷    
روش خشک کردن انجیر در خانه بسیار ساده بوده و به وسیله ی خاصی نیاز ندارد. البته برای خشک کردن انجیر روش های متعددی وجود دارد که در این مطلب قصد داریم این روش ها را معرفی کنیم.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۰۲:۰۷    
روشنک عجمیان متولد روز 20 بهمن 1355 در تهران است. او به سبب بازیگری در سریال های محبوبی مانند کوچه اقاقیا و جایزه بزرگ به شهرت رسید و سابقه اجرا در چند برنامه تلویزیونی را داراست.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۰۰:۰۷    
فال روزانه 2 بهمن 1397؛ روز جدیدی برای شما آغاز شده است. اگر می خواهید بدانید فال روزانه شما چیست و چه اتفاقاتی برای شما می افتد، پیش بینی های ماه تولد خود را بخوانید.