پنجشنبه ۱۷ خردادساعت ۰۲:۳۳Jun 2024 6
جستجوی پیشرفته

خبرهای ستاره 6 بهمن 1397 - setare.com

ستاره 29 اسفند 1394 ستاره 30 اسفند 1395 ستاره 29 اسفند 1396 ستاره 31 فروردین 1397 ستاره 31 اردیبهشت 1397 ستاره 31 خرداد 1397 ستاره 31 تیر 1397 ستاره 31 مرداد 1397 ستاره 31 شهریور 1397 ستاره 30 مهر 1397 ستاره 30 آبان 1397 ستاره 1 آذر 1397 ستاره 30 دی 1397 ستاره 29 اسفند 1397 ستاره 1 بهمن 1397 ستاره 2 بهمن 1397 ستاره 3 بهمن 1397 ستاره 4 بهمن 1397 ستاره 5 بهمن 1397 ستاره 6 بهمن 1397 ستاره 7 بهمن 1397 ستاره 8 بهمن 1397 ستاره 9 بهمن 1397 ستاره 10 بهمن 1397 ستاره 11 بهمن 1397 ستاره 12 بهمن 1397 ستاره 13 بهمن 1397 ستاره 14 بهمن 1397 ستاره 15 بهمن 1397 ستاره 16 بهمن 1397 ستاره 17 بهمن 1397 ستاره 18 بهمن 1397 ستاره 19 بهمن 1397 ستاره 20 بهمن 1397 ستاره 21 بهمن 1397 ستاره 22 بهمن 1397 ستاره 23 بهمن 1397 ستاره 24 بهمن 1397 ستاره 25 بهمن 1397 ستاره 26 بهمن 1397 ستاره 27 بهمن 1397 ستاره 28 بهمن 1397 ستاره 29 بهمن 1397 ستاره 30 بهمن 1397 
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۰۰:۴۳    
مهدی شریفی که پیش از این او را در تیم های سپاهان و تراکتورسازی به عنوان مهاجم نوک دیده بودیم، حالا در پرسپولیس نقش متفاتی پیدا کرده است.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۱۱:۴۳    
ایران خودرو برای تعهدات شهریور تا دی ماه محصولات پر تیراژ خود با وجود پذیرش خسارت و زیان بسیار صرفا برای خودروهای پر تیراژ خود تنها 30 درصد افزایش قیمت لحاظ کرده است
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۱۱:۲۸    
معاون وزیر خارجه روسیه گفت: هم پیمان ایران نیستیم؛ امنیت اسراییل اولویت ما است
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۱۱:۱۸    
در دیدار مدیران خودروسازی سایپا با مشتریان تکلیف قیمت خودروهای ثبت نامی مشخص شد
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۰۱:۰۲    
منشا همان تصمیمی را گرفت که پرسپولیسی ها می خواستند.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۰۰:۵۲    
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر گفت: پرونده مسکن مهر تا پایان سال آینده در سراسر کشور بسته می شود.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۰۰:۳۲    
همه درباره ازدواج زیر 13 سال متفق القول هستند که باید متوقف شود، چرا که آسیب های جسمی و روحی برای کودکان ایجاد می کند.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۰۰:۲۷    
یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خبر داد: هنوز تصمیمی در این مورد گرفته نشده است و و بررسی های به نتیجه نرسیده است. رای گیری درباره پالرمو به جلسه آتی مجمع موکول شده است.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۰۰:۲۲    
ونزوئلا و رویدادهای کنونی آن فراتر از اوضاع داخلی به عرصه رویارویی چین و روسیه در سویی و آمریکا و غرب از سوی دیگر تبدیل شده است ...
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۰۰:۱۷    
حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور، قانون مصوب مجلس شورای اسلامی را برای اجرا به قوه قضائیه و وزارت امور اقتصادی و دارایی ابلاغ کرد.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۲۳:۰۷    
آزمون اهمال کاری و تنبلی به شما در شناخت خودتان کمک می کند. در پایان این آزمون شما متوجه می شوید که آیا واقعا کارهایتان را به تعویق می اندازید یا خیر.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۲۲:۰۷    
تهیه روزنامه دیواری دهه فجر برای دانش آموزان کار جذابی است. قبل از هر کاری ابتدا متن روزنامه دیواری را بر روی صفحه بنویسید، سپس تصاویر یا کاردستی های مرتبط را اطراف متن بچسبانید.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۲۱:۰۵    
اختلالات تجزیه ای در واقع بیماری است که مغز در واکنش به فشار های روانی شدید نشان می دهد و در آن فرد از خود یا گذشته و یا افکار خود فاصله می گیرد.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۲۰:۱۰    
سبزه هسته خرما یکی از زیباترین انواع سبزه برای استفاده در سفره هفت سین است. برای کاشت این نوع سبزه باید مراحلی از جمله آماده سازی هسته، کاشت و آبیاری را با دقت انجام دهید.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۹:۰۵    
بیوگرافی زهره حمیدی: زهره حمیدی بازیگر پرسابقه سینما و تلویزیون، متولد هشتم اردیبهشت سال 1336 در اراک است ...
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۸:۰۵    
اگر به دنبال مواد غذایی حاوی منیزیم هستید باید بدانید که این عنصر در خوراکی هایی نظیر بادام هندی، سویا، خرما، تخمه آفتابگردان و... یافت می شود.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۷:۰۶    
رشته داروسازی از جمله رشته هایی است که در کشور ما نیز می توان در آن تحصیل کرد. با این حال شاید این رشته ی تحصیلی در میان برخی از افراد چندان شناخته شده نباشد.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۶:۲۱    
موسسه پنتون رنگ living coral یا مرجانی زنده را به عنوان رنگ سال 2019 انتخاب نموده است. برای داشتن یک ست رنگی مناسب با این رنگ بهتر است از رنگ های سبز، خاکستری، آبی و صورتی استفاده کنید.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۵:۵۸    
پرستو صالحی بازیگر سینما و تلویزیون، دقایقی پیش ویدیویی را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد و در آن از به هم خوردن مراسم عقدش خبر داد.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۵:۳۸    
بهاره افشاری بازیگر سینما و تلویزیون، در لایو اینستاگرام خود با حمایت از سردار آزمون و بازی او، وی را داداش کوچکتر خود عنوان کرد ...
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۵:۱۳    
امیرحسین صدیق متولد سال 51، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون کشور، با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود از ازدواجش خبر داد ...
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۵:۰۸    
علائم آرتروز گردن شامل درد در ناحیه گردن و شانه، گرفتگی گردن، اسپاسم عضلانی، سردرد و احساس ضعف می شود. آرتروز گردن یکی از نشانه های پیری است.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۴:۵۸    
معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای اصفهان از رهاسازی آب از سد زاینده رود برای کشت پاییزه کشاورزان شرق در بامداد هشتم بهمن ماه خبر داد.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۴:۴۸    
بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی به سردار قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توصیه کرد به جای تهدید اسرائیل به حملات موشکی ...
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۴:۰۸    
برای ساخت انواع مختلف کاردستی دهه فجر طرح های جالب و جذابی وجود دارد. با استفاده از مقوا، ربان یا تکه های روزنامه می توانید یک کاردستی خوب درست کنید.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۳:۰۸    
خواص پرتقال در بارداری بسیار است. اما موجب نمی شود که در مصرف آن زیاده روی کنید. مصرف بیش از حد ویتامین C موجب زایمان زودرس می شود.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۲:۲۳    
مهناز افشار بازیگر مطرح سینما و تلویزیون کشور، در مصاحبه ای که به تازگی انجام داده صحبت هایی جنجالی راجع به آزادی و حجاب زنان در جامعه کرده است.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۲:۰۸    
خواندن صلوات حضرت زهرا (س) فضیلت های بسیاری دارد. پیامبر اکرم (ص) می فرمایند: هر کس بر دخترم صلوات بفرستند در بهشت به من ملحق خواهد شد.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۲:۰۳    
مهدی طارمی، بازیکن سابق تیم پرسپولیس و ملی پوش تیم فوتبال کشورمان، پس از بازی مقابل چین در مصاحبه ای از واکنش های منفی نسبت به خود انتقاد کرد.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۱:۰۷    
درد دندان بعد از پر کردن آن یک پدیده معمول است که در غالب موارد پس از گذشت چند روز خود التیام می یابد و دندان پر شده حسی کاملاً مشابه دندان های دیگر خواهد داشت ...
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۱:۰۷    
علیرضا بیرانوند، یکی از چهره های درخشان تیم ملی فوتبال کشورمان که این روز ها برای بازی های جام ملت های آسیا در امارات به سر می برد، با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود ...
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۰:۱۲    
شاورمای مرغ از نان پیتا، مرغ مزه دار شده و سس مخصوص تهیه می شود. این غذا به شکل لقمه تهیه شده و برای بهتر شدن طعم آن از جعفری خرد شده، گوجه فرنگی و خیارشور استفاده می شود.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۰۹:۲۷    
همسر اسماعیل گونکالوس تابعیت رژیم اشغالگر قدس را دارد؟!
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۰۹:۰۷    
نکته مهم در رفتار با کودک شلخته این است که پدر و مادر خودشان نظم را رعایت کنند تا الگوی مناسبی برای کودک باشند. بهتر است مرتب کردن اتاق بخشی از برنامه روزانه کودک باشد.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۰۸:۰۷    
بیوگرافی رضا رشیدپور: رضا رشیدپور، متولد 19 مرداد سال 1357 در تهران؛ مجری، بازیگر، تهیه کننده و فعال رسانه ایست. از جمله مشهورترین برنامه های او می توان به حالا خورشید، دید در شب، هفت و... اشاره کرد.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۰۷:۰۷    
برای اینکه بداینم چگونه شخصیت قوی داشته باشیم ابتدا لازم است ویژگی های یک شخصیت قوی را شناخته و سپس با راهکارهایی که در این مقاله ارائه شده هر روز یک قدم به سمت این هدف برداریم.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۰۶:۰۷    
بیوگرافی مرضیه: مرضیه با نام اصلی خدیجه اشرف السادات مرتضایی در 1 فروردین 1303 خورشیدی در تهران متولد شد ...
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۰۵:۰۷    
دوخت دامن شلواری بدون الگو را می توان با کمر کشی و بدون کمر کشی انجام داد. نوع دوخت دامن بسته به راحتی و سلیقه اشخاص متفاوت است.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۰۳:۰۵    
مهسا طهماسبی متولد آبان ماه 1372 در کرج است. او به واسطه بازی در سریال دیوار به دیوار ساخته سامان مقدم در سال 1396 به شهرت رسید و در فیلم رامبد جوان به نام قانون مورفی به ایفای نقش پرداخته است.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۰۲:۰۵    
هر حدیث از حضرت فاطمه (س) به مثابه چراغی است نورافشان که در تاریکی جهل و بی خبری فریادرس آدمی است. حضرت فاطمه (س) همواره در احادیث خود به معارف اسلامی و سبک زندگی اصیل دینی اشاره می کردند و خود الگوی ...
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۰۱:۱۰    
مصرف مکمل پروتئین وی همراه با تمرینات بدنسازی می تواند به بهبود سنتز پروتئین عضلانی و رشد توده عضلانی بدون چربی کمک کند. مزایای پروتئین وی شامل کاهش وزن و کاهش کلسترول است.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۰۰:۰۵    
آیا می خواهید بدانید امروز چه چیزی در انتظار شماست؟ با خواندن فال روزانه 6 بهمن 1397 بر اساس ماه تولد خود، برای خود برنامه ریزی کنید و نگاه بهتری به روز خود داشته باشید.