پنجشنبه ۱۷ خردادساعت ۰۹:۴۱Jun 2024 6
جستجوی پیشرفته

خبرهای ستاره 29 بهمن 1397 - setare.com

ستاره 29 اسفند 1394 ستاره 30 اسفند 1395 ستاره 29 اسفند 1396 ستاره 31 فروردین 1397 ستاره 31 اردیبهشت 1397 ستاره 31 خرداد 1397 ستاره 31 تیر 1397 ستاره 31 مرداد 1397 ستاره 31 شهریور 1397 ستاره 30 مهر 1397 ستاره 30 آبان 1397 ستاره 1 آذر 1397 ستاره 30 دی 1397 ستاره 29 اسفند 1397 ستاره 1 بهمن 1397 ستاره 2 بهمن 1397 ستاره 3 بهمن 1397 ستاره 4 بهمن 1397 ستاره 5 بهمن 1397 ستاره 6 بهمن 1397 ستاره 7 بهمن 1397 ستاره 8 بهمن 1397 ستاره 9 بهمن 1397 ستاره 10 بهمن 1397 ستاره 11 بهمن 1397 ستاره 12 بهمن 1397 ستاره 13 بهمن 1397 ستاره 14 بهمن 1397 ستاره 15 بهمن 1397 ستاره 16 بهمن 1397 ستاره 17 بهمن 1397 ستاره 18 بهمن 1397 ستاره 19 بهمن 1397 ستاره 20 بهمن 1397 ستاره 21 بهمن 1397 ستاره 22 بهمن 1397 ستاره 23 بهمن 1397 ستاره 24 بهمن 1397 ستاره 25 بهمن 1397 ستاره 26 بهمن 1397 ستاره 27 بهمن 1397 ستاره 28 بهمن 1397 ستاره 29 بهمن 1397 ستاره 30 بهمن 1397 
ستاره   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۲:۳۷    
وریا غفوری بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران که به خاطر انتقاد از صحبت های محمد جواد ظریف در پست اینستاگرامی خود، به وزارت ورزش احضار شد، مورد حمایت چهره های هنری و ورزشی کشور قرار گرفت.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۰۹:۲۳    
شنیده می شود لوران بلان فرانسوی که سابقه حضور در پاری سن ژرمن را دارد، اصلی ترین گزینه هدایت تیم ملی فوتبال ایران است.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۲۳:۰۹    
نحوه برخورد با کودک فضول و خبرچین تاثیر زیادی در تبدیل نشدن این رفتار به عادت در بزرگسالی دارد. دلیل اصلی فضولی کردن کودکان احساس اضطراب و ناامنی است.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۲۲:۰۹    
با مدل کیک های جدید و زیبا برای روز مادر، مادران خود را سورپرایز کنید. در این مقاله مدل کیک روز مادر در طرح ها و رنگ های مختلف ارائه شده است.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۲۱:۰۹    
جملات قصار امام علی امام اول شیعیان شامل سخنان ناب حضرت علی (ع) در نهج البلاغه هستند. این جملات گرانبها و زیبا و کلمات قصار به انسان ها درس بهتر زندگی کردن می دهند.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۲۰:۰۹    
پوست چوبی گردو و پوست سبز گردو کاربرد های بسیاری دارند. از جمله خواص پوست گردو لایه برداری پوست، ضدعفونی دهان و لثه، رنگ کردن مو و رفع مو های زائد است.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۹:۰۹    
اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که پوستی با کک مک دارید و از این موضوع کلافه شده اید به شما پیشنهاد می شود حتما درمان خانگی کک و مک با انواع مواد طبیعی را امتحان کنید.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۴:۳۶    
مراقبت و نگهداری خوکچه هندی مانند دیگر حیوانات خانگی به رسیدگی منظم، توجه به غذای حیوان، مرتب نگه داشتن فضای زندگی و رعایت موارد بهداشتی نیاز دارد.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۸:۰۹    
توفو که نام دیگرش پنیر سویا است با شیر سویا و یک ماده ی منعقد کننده درست می شود. از توفو در پخت غذاهای شرق آسیا و به خصوص کره زیاد استفاده می شود.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۷:۳۴    
امروزه یکی از تغییرات بزرگ در رفتار خریداران کشورمان، روی آوردن به سمت سایت های خرید اینترنتی است و مردم کم کم با راهکارها و معیارهای مناسب در اعتماد سازی با این فروشگاه ها آشنا شده اند.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۷:۱۳    
پژوهش های اندکی پیرامون تاثیر خوردن کندر در بارداری بر روی جنین انجام شده اما نتایج همین پژوهش ها خوردن کندر در بارداری را با افزایش خطر سقط جنین مرتبط می داند.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۶:۲۶    
محمود احمدی نژاد با اشاره به اینکه وضعیت کشور از نظر اقتصادی به اضطرار رسیده است خواستار برگزاری رفراندوم اقتصادی شد.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۶:۰۵    
متن تبریک روز مادر که متن هایی زیبا برای تبریک روز مادر است، شامل متن تبریک روز مادر ادبی، متن طولانی برای تبریک روز مادر ...
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۵:۱۱    
عجیب است اما تنفر از والدین در برخی از فرزندان وجود دارد؛ احساسی که می تواند در طول زمان تغییر کند. این مسئله به عوامل مختلفی چون دخالت در کار فرزندان و تمایل به کنترل کردن آنها بازمی گردد.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۳:۰۸    
چای ماسالا که در بسیاری از مناطق با نام چای هندی نیز شناخته می شود یک نوشیدنی معطر و خوش طعم با خواص درمانی فراوان است. در ادامه با خواص چای ماسالا و نحوه تهیه و آماده کردن آشنا خواهید شد.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۳:۰۳    
امید حاجیلی خواننده و نوازنده کشورمان در استوری اینستاگرام خود، مطلبی را درباره انتقاداتی که در گذشته از سبک کاری او شده است و روندی که خوانندگان فعلی در پیش گرفته اند منتشر کرد.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۲:۲۸    
رامبد جوان در لایو اینستاگرام خود مشغول صحبت کردن با هوادارانش بود که در همان لحظه نگار جواهریان به او زنگ می زند ...
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۲:۰۸    
روزبه چشمی بازیکن تیم استقلال تهران در مصاحبه خبری خود درباره اوضاع نامناسب استقلال صحبت کرد و از مدیر عامل این باشگاه به شدت انتقاد نمود.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۲:۰۸    
توصیه های جالب معصومین درباره میوه ها نشان دهنده توجه اسلام نسبت به سلامتی و تغذیه است. خوردن هر میوه در فصل خودش، خوردن میوه رسیده ...
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۱:۴۸    
آزاده نامداری چهره پرحاشیه تلویزیون، به تازگی با انتشار پستی در صفحه شخصی اینستاگرام خود، از رویکرد رسانه ملی در قبال مجری های تلوزیون انتقاد کرد.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۱:۱۸    
کیهان ملکی بازیگر سینما و تلویزیون کشور، ویدیوی کوتاهی را از صحبت های خودش درباره اوضاع اقتصادی کشور در اینستاگرام منتشر کرد. وی در این ویدیو به عملکرد مسئولین در کشور انتقاد کرده است.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۱:۰۸    
بیوگرافی مهدی احمدوند: مهدی احمدوند متولد 29 بهمن 1370 در کرج؛ خواننده پاپ، آهنگساز، نوازنده، تنظیم کننده و ترانه سرای ایران است که از سال 95 موفق به گرفتن مجوز ارشاد برای انتشار آهنگ هایش شده است.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۰:۰۸    
ذهن انسان به صورت ناخودآگاه او را به تله هایی می اندازد که در نهایت به قضاوت و تصمیم گیری اشتباه منجر می شود. اگر نسبت به تله ذهنی خود آگاه نشویم، ممکن است خیلی ساده به دام بیافتیم.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۰:۰۳    
بانک مرکزی اعلام کرد: فروش ارز صادرکنندگان خصوصی در سامانه نیما شتاب گرفت.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۰۹:۵۳    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان ایران به هیچ وجه شروط اروپایی ها مبنی بر اجرای ساز وکار مالی را نخواهند پذیرفت.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۰۹:۴۳    
پرشور های تبریزی همواره بزرگترین حامی قرمزپوشان شان در دیدار های حساس بوده اند.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۰۹:۰۸    
پخت برنج قهوه ای هیچ تفاوتی با برنج سفید ندارد و مانند برنج سفید باید دم بکشد، ولی توجه کنید که برنج قهوه ای را آبکش نکنید تا مواد مغذی و ویتامین های آن از بین نرود.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۰۸:۰۷    
پرورش قارچ دنبلان و دیگر قارچ ها روش مناسبی برای کسب درآمد بوده که برای انجام آن باید مراحلی همچون آماده سازی زمین و خاک مناسب، کاشت صحیح و... را انجام داد.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۰۷:۰۷    
نکته اصلی در رفتار با کودک بد غذا، حفظ آرامش و صبوری است. در کنار کودک بنشینید و به دور از هر گونه سر و صدای مزاحم (تلویزیون، موبایل و غیره) غذا را سرو کنید.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۰۶:۰۷    
انتخاب لباس کودکان برای مجالس خاص همواره حائز اهمیت است، بنابراین بهتر است پیش از هرگونه انتخاب با جدیدترین مدل لباس مجلسی کودکانه دختر 2019 و نکات مهم انتخاب آن آشنا شوید ...
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۰۴:۰۷    
سیاست های زنانه برای جذب مردان تنها محدود به پرداختن به زیبایی ظاهری نیست. مردان به زنانی جذب می شوند که با اعتماد به نفس و مستقل هستند و می توانند در پستی بلندی های زندگی همراه او باشند.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۰۲:۰۷    
در آبان ماه سال 1397 دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور از نامگذاری روز 29 بهمن با عنوان روز اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی در تقویم جمهوری اسلامی خبر داد.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۰۱:۰۷    
تعبیر خواب حرف زدن با معشوق و یا کسی که او را دوست دارید اشاره به چالش ها و مسیر هایی دارد که هم اکنون و در زندگی بیداری با آن ها رو به رو هستید.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۰۰:۰۷    
فال روزانه 29 بهمن 1397؛ روز جدیدی برای شما آغاز شده است. اگر می خواهید بدانید فال روزانه شما چیست و چه اتفاقاتی برای شما می افتد، پیش بینی های ماه تولد خود را بخوانید.