شنبه ۱۲ خردادساعت ۰۶:۵۷Jun 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای ستاره 15 بهمن 1397 - setare.com

ستاره 29 اسفند 1394 ستاره 30 اسفند 1395 ستاره 29 اسفند 1396 ستاره 31 فروردین 1397 ستاره 31 اردیبهشت 1397 ستاره 31 خرداد 1397 ستاره 31 تیر 1397 ستاره 31 مرداد 1397 ستاره 31 شهریور 1397 ستاره 30 مهر 1397 ستاره 30 آبان 1397 ستاره 1 آذر 1397 ستاره 30 دی 1397 ستاره 29 اسفند 1397 ستاره 1 بهمن 1397 ستاره 2 بهمن 1397 ستاره 3 بهمن 1397 ستاره 4 بهمن 1397 ستاره 5 بهمن 1397 ستاره 6 بهمن 1397 ستاره 7 بهمن 1397 ستاره 8 بهمن 1397 ستاره 9 بهمن 1397 ستاره 10 بهمن 1397 ستاره 11 بهمن 1397 ستاره 12 بهمن 1397 ستاره 13 بهمن 1397 ستاره 14 بهمن 1397 ستاره 15 بهمن 1397 ستاره 16 بهمن 1397 ستاره 17 بهمن 1397 ستاره 18 بهمن 1397 ستاره 19 بهمن 1397 ستاره 20 بهمن 1397 ستاره 21 بهمن 1397 ستاره 22 بهمن 1397 ستاره 23 بهمن 1397 ستاره 24 بهمن 1397 ستاره 25 بهمن 1397 ستاره 26 بهمن 1397 ستاره 27 بهمن 1397 ستاره 28 بهمن 1397 ستاره 29 بهمن 1397 ستاره 30 بهمن 1397 
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۰:۰۸    
روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل اعلام کرد تا این لحظه تنبیه بدنی محرز نشده و موضوع در دست بررسی است.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۰:۰۸    
نتشار خبری مبنی بر اینکه فرمانده نیروی انتظامی مورد هدف تروری نافرجام قرار گرفته است کذب بوده و صحت ندارد.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۰۱:۲۳    
آقایان پرویز داوودی و احمد وحیدی، اعضای دولت احمدی نژاد، تلاش فراوانی دارند که FATF در مجمع تشخیص تصویب نشود ...
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۰۱:۱۳    
مشاور عالی فرماندهی کل قوا گفت: پیروزی انقلاب اسلامی و مسائل منطقه از جمله شامات (سوریه، عراق و لبنان) و حمله نظامی سعودی ها و کشتار هزاران یمنی مظلوم می تواند از زمینه های ظهور باشد.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۵ - ۲۳:۰۸    
درمان ریزش مو با داروهای گیاهی یکی از روش های رایج برای جلوگیری از ریزش مو است. از جمله داروهای گیاهی نقش مهمی دارند می توان به هلیله سیاه، مصطکی، حنا، آب پیاز، ریشه شیرین بیان و غیره اشاره کرد.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۵ - ۲۲:۰۸    
از مزایای استفاده از دهان شویه خانگی می توان به ارزان بودن، استفاده از مواد تشکیل دهنده با کیفیت و عدم استفاده از مواد شیمیایی اشاره کرد.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۵ - ۲۱:۰۸    
نور کافی و غیر مستقیم خورشید، دمای 22 تا 35 درجه سانتی گراد، آبیاری و کوددهی منظم از شرایط نگهداری بنسای جنسینگ در منزل است. بنسای جنسینگ را می توان از طریق قلمه زدن ساقه تکثیر کرد.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۵ - ۲۰:۰۸    
ضد عفونی کردن اسکاچ ظرفشویی باید هر هفته انجام شود. چرا که اسکاچ ها درمعرض آلودگی های زیادی هستند. برای این کار می توانید از مایکروویر، ماشین ظرفشویی، سرکه یا سفید کننده استفاده کنید.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۵ - ۱۹:۰۸    
توصیه دندان پزشکان درباره بهترین زمان مسواک زدن این است که در هر 24 ساعت حداقل باید دو مرتبه مسواک زده شود و همچنین بهتر است سریع بعد از غذا مسواک نزنیم و مسواک قبل از خواب شب را فراموش نکنیم.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۵ - ۱۸:۰۸    
قصه برای خواب سرگرمی مورد علاقه کودکان و البته بسیاری از بزرگسالان است. به دنبال شنیدن یا خواندن یک داستان مناسب برای خواب، فرد خواب راحت خواهد داشت.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۵ - ۱۷:۰۸    
حتما پیش آمده است که تا به حال رژیم های کاهش وزن زیادی را تجربه کرده باشید اما نتیجه مطلوب نگرفته باشید. در این مطلب شما را با رژیم غذایی بدون ناهار، مزیت ها و روش انجام آن آشنا می کنیم.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۵ - ۱۶:۰۸    
برترین دیالوگ های تاریخ سینما، مجموعه گفتگوهایی است که در فیلم هایی نظیر شوالیه تاریکی، باشگاه مشت زنی، بتمن آغاز می کند و... بین کاراکترهای اصلی فیلم رد و بدل شده است.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۵ - ۱۵:۰۸    
طرز تهیه سس کارامل به دو روش خشک و تر بسیار راحت است و تنها با داشتن شکر، کره و خامه می توانید این دسر خوشمزه را در منزل درست کنید.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۵ - ۱۴:۰۸    
کیست مویی تخمدان (درموئید) نوعی کیست تخمدان است که از عناصری مانند مو، غضروف، چربی و ... تشکیل شده است. در صورت رشد زیاد، این کیست توسط جراحی باز یا لاپاراسکوپی برداشته می شود.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۵ - ۱۳:۲۸    
بهنوش بختیاری بازیگر سینما و تلویزیون کشور، با انتشار استوری هایی در اینستاگرام، عکس هایی از خود در حاشیه حضورش در جشنواره فیلم فجر منتشر کرد.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۵ - ۱۳:۱۳    
علی انصاریان فوتبالیست سابق و مجری فعلی برنامه ورزشگاه که از شبکه 5 پخش می شود، در برنامه خود درباره استوری جنجال بر انگیز بهداد سلیمی که در انتقاد به ملی پوشان فوتبال کشور منتشر کرده بود صحبت کرد.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۵ - ۱۳:۰۸    
نژاد سگ پامرانین مورد علاقه اشراف و افراد عادی است و به عنوان همراهی ایده آل شناخته می شود. پوشش باشکوه، لبخند، چهره شاد و شخصیتی چابک آن را تبدیل به یکی از پرطرفدارترین نژادهای سگ کرده است.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۵ - ۱۳:۰۳    
الحشد الشعبی عراق با اشاره به اینکه داعش یک حمله تروریستی علیه زئران انجام داده است اعلام کرد که در این حادثه 6 ایرانی و یک عراقی زخمی شدند.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۵ - ۱۲:۵۳    
اخبار بیست و سی در گزارش خود از جشنواره فیلم فجر، به حواشی این جشنواره واکنش نشان داد و با تهیه گزارشی از این جشنواره به شدت از آن انتقاد کرد.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۵ - ۱۲:۲۸    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با حضور سعید نمکی بر مسند وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی موافقت کردند.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۵ - ۱۲:۲۳    
روز گذشته الهام حمیدی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود، از ازدواجش خبر داد. وی ساعاتی قبل عکسی از لباس عروس خودش را در اینستاگرام منتشر کرد و تصاویری از میکاپ او نیز در فضای مجازی منتشر شد.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۵ - ۱۲:۱۳    
حزب الله عراق معتقد است که آمریکا می خواهد از این کشور به عنوان پایگاهی برای تجاوز به ایران استفاده کند
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۵ - ۱۲:۰۸    
توجه به تغذیه قبل از بارداری، احتمال بارداری را افزایش و خطر نقایص مادرزادی جنین مانند اسپاینا بیفندا را کاهش می دهد. همچنین توجه به تغذیه پیش از حاملگی باعث آسان شدن بارداری و زایمان می شود.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۵ - ۱۱:۳۳    
به تازگی و در یکی از کنسرت های حمید عسکری، نگین پارسا نوازنده گیتار الکتریک بصورت همخوانی با او اجرا کرد و در بخشی از کنسرت این همخوانی به تک خوانی تبدیل شد که همین مساله باعث ممنوع الفعالیت شدن حمید ...
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۵ - ۱۱:۰۸    
روش شستن پتو با دست و با ماشین لباسشویی را مطالعه کنید تا طول عمر آنها را افزایش دهید. بهتر است پتوها را هر از چندگاهی و با روشی متناسب با جنس و بافت پتو به طور منظم بشویید.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۵ - ۱۰:۰۸    
محمدعلی فردین متولد 15 بهمن سال 1309 در تهران، بازیگر معروف ایرانی است. گنج قارون و سلطان قلب ها از معروفترین فیلم های او هستند ...
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۵ - ۰۹:۰۸    
وافل موزی نوعی شیرینی ترد و بیسکوییت مانند است که به عنوان یک صبحانه یا عصرانه ای مقوی مورد استفاده قرار می گیرد. بهترین راه برای تهیه وافل استفاده از دستگاه وافل ساز است.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۵ - ۰۸:۰۸    
استفاده از رنگ های خنثی، سبز، آبی، بنفش، صورتی و نارنجی برای ست کردن لباس سرمه ای خانم ها ایده آل هستند. آرایش و اکسسوری ها نیز باید با رنگ سرمه ای ست شود تا ظاهر آراسته ای داشته باشید.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۵ - ۰۷:۰۸    
دریاچه سقالکسار در جنوب شهر رشت، یکی از بزرگترین دریاچه های منطقه است که با امکانات خوبی که در آن فراهم شده است، تفرجگاه شناخته شده و البته بسیار تمیزی در این منطقه به حساب می آید.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۵ - ۰۶:۰۸    
رژیم پروتئین می تواند یک برنامه غذایی کامل را در اختیار شما قرار دهد. برای دریافت حداکثر مزایا از این رژیم، وعده های مصرف پروتئین را در طول روز تقسیم کرده ...
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۵ - ۰۵:۰۸    
در سال 2000 در مجمع جهانی اهداف هزاره جدید پاریس، روز 4 فوریه روز جهانی سرطان نام گذاری شد و هدف آن اتحاد بین المللی برای مبارزه با سرطان بود.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۵ - ۰۴:۰۷    
پوپولیسم، به معنای مردم باوری، روشی سیاسی است که در آن سیاستمدار با استفاده از تکنیک های عوام فریبی و بازی با احساسات مردم، سعی در جلب رضایت توده ی مردم، که اغلب از قشر ضعیف جامعه هستند، دارد.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۵ - ۰۳:۰۷    
متن آهنگ گل ارکیده را ایلیا منفرد سال 76 سرود و خواند. آواز گل ارکیده و حتی آهنگ گل ارکیده بی کلام با استقبال فراوان روبرو شد. برخی اشتباهاً گل ارکیده را از فرامرز اصلانی می دانند.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۵ - ۰۲:۰۷    
پیدا کردن یک متن برای کپشن اینستاگرام که هم زیبا بوده، هم به حس و حال عکس ما بخورد و محدودیت تعداد کاراکتر ها را هم رعایت کند، آسان نیست. با این حال نمونه هایی از متون خوب وجود دارد که کمک کننده است.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۵ - ۰۱:۰۷    
برای درمان ضرب دیدگی در طب سنتی، روش های مؤثری مانند استفاده از کمپرس سرد و گرم و نیز درمان های طبیعی بسیار زیادی مانند استفاده از روغن ها و یا عصاره های گیاهان دم اسب و ریشه پامچال و ... وجود دارد.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۵ - ۰۰:۰۷    
در فال روزانه 15 بهمن 1397، سعی بر این است تا به سوالات شما در خصوص پیشامدها، بایدها و نبایدها و... که برای بازدیدکنندگان در مورد طالع بینی روزانه و پیش بینی های علم نجوم است پاسخ های مناسبی داده شود.