پنجشنبه ۱۷ خردادساعت ۰۲:۵۳Jun 2024 6
جستجوی پیشرفته

خبرهای ستاره 14 بهمن 1397 - setare.com

ستاره 29 اسفند 1394 ستاره 30 اسفند 1395 ستاره 29 اسفند 1396 ستاره 31 فروردین 1397 ستاره 31 اردیبهشت 1397 ستاره 31 خرداد 1397 ستاره 31 تیر 1397 ستاره 31 مرداد 1397 ستاره 31 شهریور 1397 ستاره 30 مهر 1397 ستاره 30 آبان 1397 ستاره 1 آذر 1397 ستاره 30 دی 1397 ستاره 29 اسفند 1397 ستاره 1 بهمن 1397 ستاره 2 بهمن 1397 ستاره 3 بهمن 1397 ستاره 4 بهمن 1397 ستاره 5 بهمن 1397 ستاره 6 بهمن 1397 ستاره 7 بهمن 1397 ستاره 8 بهمن 1397 ستاره 9 بهمن 1397 ستاره 10 بهمن 1397 ستاره 11 بهمن 1397 ستاره 12 بهمن 1397 ستاره 13 بهمن 1397 ستاره 14 بهمن 1397 ستاره 15 بهمن 1397 ستاره 16 بهمن 1397 ستاره 17 بهمن 1397 ستاره 18 بهمن 1397 ستاره 19 بهمن 1397 ستاره 20 بهمن 1397 ستاره 21 بهمن 1397 ستاره 22 بهمن 1397 ستاره 23 بهمن 1397 ستاره 24 بهمن 1397 ستاره 25 بهمن 1397 ستاره 26 بهمن 1397 ستاره 27 بهمن 1397 ستاره 28 بهمن 1397 ستاره 29 بهمن 1397 ستاره 30 بهمن 1397 
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۵ - ۱۲:۳۸    
علی دایی بازیکن و سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران تأکید کرد که در جریان مسابقات جام ملت های آسیا، پیشنهادی برای هدایت تیم ملی به وی ارائه نشده است.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۴ - ۲۳:۵۱    
نمای رومی، سبکی کلاسیک است که از المان های معماری روم باستان الهام گرفته شده است. این نوع نما، جزء طراحی های لوکس و گرانقیمت به حساب می آید.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۴ - ۲۲:۰۶    
داستان کوتاه فارسی از متن جامعه ما برخاسته است. در حقیقت این نوع داستان، داستان بومی کوتاهی است که نویسندگان با زمینه فرهنگ شهری یا روستایی سرزمینمان ایران نوشته اند.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۴ - ۲۱:۰۶    
آب آوردن بیضه یا هیدروسل بیماری شایع در میان نوزادان پسر و همچنین در افراد بزرگسال بوده و به معنای تجمع مایع در کیسه اطراف بیضه است که موجب تورم و گاهاً درد در بیضه ها خواهد شد.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۴ - ۲۰:۳۰    
الهام حمیدی متولد سال 56، بازیگر مطرح سینما و تلویزیون کشور است. وی ساعاتی پیش با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود از ازدواجش خبر داد.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۴ - ۲۰:۳۰    
دشت هویج یا دشت گُرچال که در روستای افجه لواسان واقع است در گذشته مملو از مزارع هویج بوده و علت نامگذاری آن همین است. امروزه اما مقصدی است برای گردشگرانی که می خواهند آخر هفته را در طبیعت سپری کنند.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۴ - ۱۹:۰۹    
استفاده از ماسک سیر برای تقویت مو در ترکیب با موادی چون لیمو و روغن نارگیل یک راه طبیعی برای تقویت مو است که بدون عوارض جانبی باعث رشد سریع تر مو ها شده و خیلی زود تاثیرات خود را به نمایش می گذارد.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۴ - ۱۸:۰۸    
مصرف آسپرین در بارداری در دوز کم و با تجویز پزشک، معمولا خطری به همراه ندارد. اما مصرف طولانی مدت و با دوز بالای آن در بارداری بسیار خطرناک است.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۴ - ۱۷:۰۹    
نعوظ کامل حین برقراری رابطه جنسی برای هر مردی ضروری است. اگر دارای مشکل در رابطه با نعوظ کامل هستید و یا به دنبال راه هایی برای تقویت نعوظ هستید این مطلب به شما کمک خواهد کرد تا دریابید چگونه نعوظ ...
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۴ - ۱۶:۲۹    
یکی از هیجان انگیزترین بخش های مسافرت به هر منطقه، چشیدن غذاهای معروف آن منطقه است. ترکیه و امارات از کشورهای پر زرق و برق و محبوب گردشگران هستند ...
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۴ - ۱۶:۰۶    
روغن کلزا حاوی چربی گیاهی فیتواسترول و ویتامین ای فراوان است و در پیشگیری از بیماری های قلبی و سرطان موثر است ...
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۴ - ۱۵:۱۰    
دیلیت اکانت ایتا و چگونگی آن شاید یکی از دغدغه های کاربران فضای مجازی باشد. چرا که اپلیکیشن مذکور مدت است که در اختیار کاربران قرار گرفته است.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۴ - ۱۵:۰۰    
مهناز افشار بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون کشور با انتشار توئیتی، به کلیپ حاشیه سازی که در روز های اخیر از او در جریان جشنواره فیلم فجر در فضای مجازی منتشر شده است واکنش نشان داد.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۴ - ۱۴:۲۰    
روز گذشته علیرضاکمالی در جریان نشست خبری در جشنواره فیلم فجر با اشاره به مشکلات جامعه، آرزو کرد که در کنار مجمع تشخیص مصلحت نظام مجمعی نیز به نام مجمع تشخیص مصلحت وطن تشکیل شود.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۴ - ۱۴:۰۵    
سلولیت ران پا به این معنی است که در اثر اختلال در سوخت و ساز بدن، در زیر پوست ران، چربی به صورت نامطلوبی تجمع پیدا می کند ...
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۴ - ۱۲:۰۷    
ماساژ سینه برای سفت شدن یکی از روش های مناسب و طبیعی سفت کردن و استحکام بافت و ماهیچه های سینه است. سینه تأثیر فراوانی بر زیبایی بدن و اعتماد به نفس خانم ها دارد ...
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۴ - ۱۱:۵۶    
مژگان صابری، چهره خبرساز جشنواره فیلم فجر سال گذشته که بخاطر حرکات عجیبش در نشست خبری فیلم "شعله ور" با شایعات زیادی از طرف فضای مجازی روبرو شد، پس از گذشت یکسال درباره آن حواشی صحبت کرد.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۴ - ۱۱:۴۰    
سعید کریمی با توجه به درخشش در اردوی قطر و البته دیدار برابر سپیدرود این شانس را دارد که به پدیده جدید سرخ پوشان تبدیل شود.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۴ - ۱۱:۳۵    
به تازگی فیلمی از حامد بهداد در فضای مجازی منتشر شده که او را در حال مشاجره لفظی با یک خبرنگار در حالی که از صحبت های او کلافه شده است نشان می دهد.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۴ - ۱۱:۲۹    
حسین راغفر و احسان سلطانی از اقتصاددانان نزدیک به جریان چپ، به تازگی یک بیانیه مشترک تحت عنوان نامه ای به مردم منتشر کرده اند.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۴ - ۱۱:۰۹    
کرم مرطوب کننده خانگی علاوه بر صرفه جویی در هزینه ها به شما کمک می کند تا در خانه برای خود با زحمت کم مرطوب کننده درست کنید و مطمئن باشید که طبیعی و بدون ضرر است.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۴ - ۱۰:۰۹    
پیاز عنصل یکی از گیاهان دارویی است که خواص فراوانی دارد. از جمله خواص پیاز عنصل تقویت پیاز مو، رفع درد مفاصل، تقویت معده و رفع سنگ مثانه است. همچنین در دفع حشرات و کشتن موش و در کشاورزی کاربرد دارد.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۴ - ۰۹:۰۹    
ساندویچ بیکن یکی از انواع فست فود است که به صورت گرم یا سرد سرو می شود. این ساندویچ شامل چند برش بیکن بوده که در ترکیب با کره، انواع پنیر، سس و سبزیجات طعم دلچسبی پیدا می کند.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۴ - ۰۸:۰۶    
عوارض پوشیدن ساپورت یکی از موضوعات مهم است و بسیاری از کسانی که از ساپورت استفاده می کنند به آن بی توجه هستند ...
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۴ - ۰۷:۰۹    
دریاچه ارواح، در شهرستان نوشهر مازندران، یکی از منابع طبیعی به ثبت رسیده در ایران است. این دریاچه با فضایی بکر و دست نخورده به دلیل سکوت و ظاهر خیال انگیزش توسط مردم بومی به این نام معروف شده است.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۴ - ۰۶:۰۹    
نوار بهداشتی یک محصول ضروری برای دوران عادت ماهیانه زنان است. انواع نوار بهداشتی را می توان به دو دسته نوار بهداشتی یکبار مصرف و نوار بهداشتی قابل استفاده مجدد تقسیم بندی کرد.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۴ - ۰۵:۰۹    
بیماری مالیخولیا نوعی اختلال افسردگی است. افسردگی بر افراد به طور متفاوت اثر می گذارد. افسردگی مالیخولیایی افراد را در زندگی دچار مشکلات خاص و شدیدتری می کند.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۴ - ۰۴:۰۹    
درمان سلولیت با روش هایی مانند لیزر، کرایولیپولیز و اندرمولوژی امکان پذیر است. همچنین درمان های خانگی مانند ورزش و فعالیت، تغذیه سالم و ماساژ نیز بر درمان این عارضه موثر خواهد بود.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۴ - ۰۳:۰۹    
سوهان کشیدن بینی یا رسپینگ بینی روش استانداردی در برداشت قوز خفیف یا قوز باقیمانده در جراحی بینی است که عیوب ظاهری و داخلی بینی را برطرف کرده و در نهایت باعث بهبود در وضعیت ظاهری چهره می شود.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۴ - ۰۲:۰۸    
یکی از مهم ترین اصول ارگونومی در محیط کار استفاده از ابزار سالم و مناسب با محیط است. ارگونومی دانشی است که با بررسی ویژگی های فیزیکی و ذهنی انسان و ظرفیت های موجود در وسایل و محیط های مختلف به افزایش ...
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۴ - ۰۱:۰۷    
پس از پرتاب موفقیت آمیز ماهواره امید در 14 بهمن سال 1387 که باعث شد ایران به کشور های دارای توانایی پرتاب ماهواره بپیوندد؛ 14 بهمن به نام روز ملی فناوری فضایی در ایران ثبت شد.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۴ - ۰۰:۰۸    
فال روزانه 14 بهمن 1397: یک روز جدید و یک شروع تازه. همه چیز در مورد شروع دوباره زندگی است. پس وقتی سفر جدیدی را شروع می کنید، با خواندن فال روزانه خود بفهمید که ستاره ها برای شما چه دارند.