شنبه ۱۲ خردادساعت ۰۷:۵۱Jun 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای ستاره 3 بهمن 1397 - setare.com

ستاره 29 اسفند 1394 ستاره 30 اسفند 1395 ستاره 29 اسفند 1396 ستاره 31 فروردین 1397 ستاره 31 اردیبهشت 1397 ستاره 31 خرداد 1397 ستاره 31 تیر 1397 ستاره 31 مرداد 1397 ستاره 31 شهریور 1397 ستاره 30 مهر 1397 ستاره 30 آبان 1397 ستاره 1 آذر 1397 ستاره 30 دی 1397 ستاره 29 اسفند 1397 ستاره 1 بهمن 1397 ستاره 2 بهمن 1397 ستاره 3 بهمن 1397 ستاره 4 بهمن 1397 ستاره 5 بهمن 1397 ستاره 6 بهمن 1397 ستاره 7 بهمن 1397 ستاره 8 بهمن 1397 ستاره 9 بهمن 1397 ستاره 10 بهمن 1397 ستاره 11 بهمن 1397 ستاره 12 بهمن 1397 ستاره 13 بهمن 1397 ستاره 14 بهمن 1397 ستاره 15 بهمن 1397 ستاره 16 بهمن 1397 ستاره 17 بهمن 1397 ستاره 18 بهمن 1397 ستاره 19 بهمن 1397 ستاره 20 بهمن 1397 ستاره 21 بهمن 1397 ستاره 22 بهمن 1397 ستاره 23 بهمن 1397 ستاره 24 بهمن 1397 ستاره 25 بهمن 1397 ستاره 26 بهمن 1397 ستاره 27 بهمن 1397 ستاره 28 بهمن 1397 ستاره 29 بهمن 1397 ستاره 30 بهمن 1397 
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۰۹:۲۸    
محمد مایلی کهن : کارلوس کی روش این همه توهین می کند، اما کسی نمی تواند به او بگوید بالای چشمش ابرو است.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۰۹:۰۸    
با توجه به مصوبه حقوق سال جاری مبلغ عیدی کارکنان 898 هزار و 500 تومان است.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۰۰:۱۶    
گویا محمدرضا زنوزی همچنان به فعالیت جدی خود در نقل وانتقالات ادامه می دهد و قصد به خدمت گرفتن بازیکن سابق لیورپول را دارد.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۰۰:۱۱    
رییس جمهور روز دوشنبه هفته ای که گذشت در دیدار وزیر، معاونین و مدیران وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات سخنان صریحی را در مورد حجاب، فضای مجازی و خواست عمومی مردم بیان کرد.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۰۰:۰۱    
آیت الله مکارم شیرازی گفت: اکثر طلاق هایی که واقع می شود مرتبط با وسوسه های فضای مجازی است و اکثر بدآموزی ها و انحرافات هم مربوط به این فضاست ...
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۲۳:۵۶    
صبح روز گذشته یک مغازه غیرمجاز قصابی که اقدام به عرضه گوشت مشکوک به سگ کرده بود، در مشهد شناسایی و در این زمینه یک نفر هم بازداشت شد.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۲۳:۵۱    
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: عیدی کارمندان و بازنشستگان با حقوق بهمن واریز می شود.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۲۳:۴۶    
مدیرعامل سابق سایپا با تاکید بر اینکه پراید گران نیست، گفت: در قیمت گذاری پراید، یعنی حدود 4.5 میلیون تومان ...
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۲۳:۳۶    
امروز در بازار تهران قیمت سکه طرح جدید با 3 2 هزار تومان افزایش 4 میلیون و 50 هزار تومان و در مقابل دلار با 105 تومان کاهش قیمت 11 هزار و 545 تومان به فروش رسید.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۲۳:۰۶    
یکی از میوه های تابستانی بسیار خوش عطر و طعم گلابی است. طبع گلابی سرد و خشک است. افرادی که طبع سرد و خشکی دارند برای هماهنگ کردن طبیعت گلابی با طبع بدن خود باید این میوه را با مواد غذاهایی مانند عسل ...
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۲۲:۰۶    
همان طور که می دانید مقنعه به خصوص مدل مقنعه اداری نوعی پوشش الزامی برای موی سر تلقی می شود که در کشور های مسلمان توسط بانوان مورد استفاده قرار می گیرد.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۲۱:۰۶    
اسلام دین مهربانی و محبت است نه دین خشونت، از این رو حقوق حیوانات در اسلام جایگاه مهمی دارد و معصومین (ع) در احادیث و روایات همواره به مهربانی و ترحم نسبت به حیوانات توصیه می کردند ...
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۲۰:۰۶    
اسم گل برای دختر از اسامی خاص و قشنگ است. گل ها مظهر زیبایی هستند و نامیدن دختر به نام یک گل شیک و ناب است. مخصوصاً که بسیاری از این اسم ها خوش آهنگ هستند.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۱۹:۰۵    
خیساندن انجیر خشک در آب یا شیر یکی از روش های مصرف این ماده غذایی است. استفاده از آب یا شیر به عنوان مایع خیس کننده انجیر باعث ایجاد ترکیبی می شود که برای پیشگیری یا درمان بسیاری از بیماری ها کاربرد ...
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۱۸:۰۵    
طالع بینی های بهمن ماه شامل طالع بینی خورشیدی، هندی و چینی برای متولدین ماه بهمن است که به هر کدام جداگانه پرداخته می شود و ویژگی های مردان بهمن و زنان بهمن ماهی بررسی می شود.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۱۷:۱۰    
یکی از خط چشم های پرطرفدار، خط چشم بالدار است. برای کشیدن خط چشم بالدار، توجه به فرم چشم ها و انتخاب وسایل مناسب، ضروری است.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۱۶:۰۵    
خوردن خیار در بارداری، مزایایی همچون حفظ سلامت پوست و پیشگیری از یبوست و تورم دست و پا دارد. البته در مواردی ممکن است سبب بروز واکنش های آلرژیک شود.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۱۵:۱۹    
وزیر دفاع گفت: دومین ماهواره ایرانی به زودی به فضا می رود.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۱۵:۰۹    
انجام حرکات ورزشی برای درمان آرتروز گردن می تواند به تقویت و منعطف شدن عضلات و مفاصل آسیب دیده در گردن کمک کرده و به مرور از افزایش درد و آسیب به گردن جلوگیری کند ...
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۱۵:۰۹    
تیم ملی فوتبال قطر با پیروزی برابر عراق به مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا 2019 صعود کرد.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۱۴:۵۹    
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: عیدی کارمندان و بازنشستگان با حقوق بهمن واریز می شود.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۱۴:۰۹    
نت آهنگ سلطان قلب ها برای همه سازها ی ایرانی و غربی از جمله ویولن، پیانو، گیتار، ساز دهنی و... نوشته و تنظیم شده است. سلطان قلب ها یکی از آهنگ های مشهوری است که هر نوازنده راغب به نواختن آن است.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۱۳:۰۴    
سپیده خداوردی متولد سال 1360، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون است. وی در مصاحبه ای که به تازگی با "تی وی پلاس" انجام داده، به سوالی درباره انتقاد هایی که از او در فضای مجازی می شود پاسخ داده است.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۱۲:۴۴    
آیا قصد کاهش وزن خود را دارید؟ یکی از بهترین راه های سم زدایی و دفع سموم بدن، نوشیدن آب طعم دار یا دتاکس واتر (Detox Water) است.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۱۲:۰۹    
درمان اهمال کاری تحصیلی با پذیرش آن شروع می شود و با هجوم بردن به دل ترس ها ادامه پیدا می کند. سپس باید با برنامه ریزی و تمرکز، خود را مجبور به انجام تکالیف کنید تا عادات غلط تغییر کنند.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۱۲:۰۹    
رضا پرستش، ملقب به مسی ایرانی، ویدیویی را در صفحه شخصی اینستاگرام خود از استقبال هوادارن تیم کره جنوبی از او در جریان بازی روز گذشته کره جنوبی مقابل بحرین منتشر کرد.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۱۱:۴۴    
جواد خیابانی که چند روزی است صحبتش درباره هواداران عمان جنجال زیادی در فضای مجازی به راه انداخته است دیروز و بین دو نیمه بازی بحرین و عراق درباره این حاشیه بوجود آمده توضیحاتی را ارائه داد.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۱۱:۰۹    
تاریخ روز مادر 97 برابر است با روز سه شنبه 7 اسفند ماه همزمان با ولادت حضرت فاطمه زهرا (س). این روز در تقویم شمسی روز زن نیز نامگذاری شده است.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۱۰:۰۹    
پسوریازیس پوست سر یک بیماری خودایمنی است که با پوسته پوسته شدن پوست سر و خارش همراه است. اگرچه این بیماری درمان قطعی ندارد اما برخی از داروها و درمان های خانگی می تواند علائم این بیماری را تا حد قابل ...
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۰۹:۰۸    
ته چین شهمیرزادی از غذاهای محلی استان سمنان است که شکل ظاهری و مواد اولیه بسیار متفاوت و منحصر به فردی دارد. هرچند درست کردن این غذا نیاز به مهارت خاصی ندارد ولی طبخ آن نیازمند صبر و حوصله است.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۰۸:۰۸    
برای حفظ عزت نفس، به خودتان احترام بگذارید، خودتان را بپذیرید، مسئولیت پذیر باشید و به دنبال دریافت تایید از دیگران نروید. تنها خودتان باشید و خودتان را زندگی کنید.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۰۷:۰۸    
چیستان با جواب برای کودکان از جمله سرگرمی های سالم وهیجان انگیز است که استفاده از آن ها علاوه بر تقویت هوش و حضور ذهن کودکان باعث نشاط در آن ها نیز خواهد شد.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۰۶:۰۸    
نت آهنگ تولدت مبارک برای همه سازها ی ایرانی و غربی موجود است. این آهنگ مشهور را انوشیروان روحانی آهنگسازی کرده و پرویز خطیبی شعر آن را سروده است.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۰۵:۰۸    
از ترفند های گردگیری خانه می توان به استفاده از دستمال های میکروفایبر، یک قلم موی نقاشی یا آرایشی، و گردگیری به شکل مارپیچ اشاره کرد.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۰۴:۰۸    
نشاسته ذرت آرد سفید رنگی است که از ذرت استخراج و در آشپزی برای افزایش غلظت سوپ، دسر و سس استفاده می شود. این نشاسته برای از بین بردن لکه، بو و برطرف کردن چربی پوست و مو کاربرد دارد.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۰۳:۰۸    
لیست کامل دفاتر پلیس +10 استان گلستان شامل شهرهای (گرگان، گنبد کاووس، آق قلا، علی آباد، کردکوی، بندر گز، بندر ترکمن، کلاله، مینو دشت، رامیان، آزادشهر، گالیکش، گمیشان، مراوه تپه) به همراه آدرس ...
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۰۲:۰۷    
قرص متی مازول (Methimazole) از داروهایی است که به منظور درمان پرکاری تیروئید مورد استفاده قرار می گیرد. تهوع، استفراغ، ناراحتی معده، سردرد و سرگیجه از عوارض مصرف این داروست.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۰۱:۰۶    
جملات سنگین کوتاه در بیشتر موارد جملات مفهومی فاز سنگین هستند و در آنها سخنان تیکه دار و حتی فلسفی بکار رفته است. در مطلب حاضر جملات کوتاه سنگین آورده شده است.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۰۰:۰۶    
در فال روزانه 3 بهمن 1397، سعی بر این است تا به سوالات شما در خصوص پیشامدها، بایدها و نبایدها و... که برای بازدیدکنندگان در مورد طالع بینی روزانه و پیش بینی های علم نجوم است پاسخ های مناسبی داده شود.