پنجشنبه ۱۷ خردادساعت ۰۴:۱۰Jun 2024 6
جستجوی پیشرفته

خبرهای ستاره 10 بهمن 1397 - setare.com

ستاره 29 اسفند 1394 ستاره 30 اسفند 1395 ستاره 29 اسفند 1396 ستاره 31 فروردین 1397 ستاره 31 اردیبهشت 1397 ستاره 31 خرداد 1397 ستاره 31 تیر 1397 ستاره 31 مرداد 1397 ستاره 31 شهریور 1397 ستاره 30 مهر 1397 ستاره 30 آبان 1397 ستاره 1 آذر 1397 ستاره 30 دی 1397 ستاره 29 اسفند 1397 ستاره 1 بهمن 1397 ستاره 2 بهمن 1397 ستاره 3 بهمن 1397 ستاره 4 بهمن 1397 ستاره 5 بهمن 1397 ستاره 6 بهمن 1397 ستاره 7 بهمن 1397 ستاره 8 بهمن 1397 ستاره 9 بهمن 1397 ستاره 10 بهمن 1397 ستاره 11 بهمن 1397 ستاره 12 بهمن 1397 ستاره 13 بهمن 1397 ستاره 14 بهمن 1397 ستاره 15 بهمن 1397 ستاره 16 بهمن 1397 ستاره 17 بهمن 1397 ستاره 18 بهمن 1397 ستاره 19 بهمن 1397 ستاره 20 بهمن 1397 ستاره 21 بهمن 1397 ستاره 22 بهمن 1397 ستاره 23 بهمن 1397 ستاره 24 بهمن 1397 ستاره 25 بهمن 1397 ستاره 26 بهمن 1397 ستاره 27 بهمن 1397 ستاره 28 بهمن 1397 ستاره 29 بهمن 1397 ستاره 30 بهمن 1397 
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۱ - ۱۲:۴۱    
وزیر ارتباطات در پاسخ به سوالی درباره درگیری لفظی ضرغامی و روحانی واکنش نشان داد.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۱ - ۱۲:۳۶    
مدت زمان خدمت کارکنان وظیفه در نیرو های مسلح و یگان های حفاظت در مناطق عادی 21 ماه و مدت خدمت کارکنان وظیفه مأمور در دستگاه های غیرنظامی یا همان سرباز امریه، 24 ماه است.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۱ - ۱۰:۳۵    
علیرضا بیرانوند سنگر بان تیم ملی فوتبال کشورمان و دروازه بان تیم پرسپولیس، با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود به حواشی اخیر پیرامون لژیونر شدن و جدا شدنش از تیم پرسپولیس پرداخت.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۱ - ۰۹:۴۰    
خبرنگار شبکه پرس تی وی گفت: بعد از بازداشت من در آمریکا، متوجه شدم که جمهوری اسلامی چقدر برای دولت آمریکا مهم است و آن ها نگران 40 سالگی انقلاب اسلامی ایران هستند.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۱ - ۰۹:۱۰    
سرمربی تیم ملی با انتشار پیامی در اینستاگرام از عادل فردوسی پور تشکر کرد.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۰ - ۲۲:۰۹    
استفاده از ریمل ابرو یک روش آسان و سریع برای حالت دادن، پر پشت کردن و زیبا کردن ابرو ها بوده که بیشتر مناسب برای ابرو های نازک و کم حجم است.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۰ - ۲۲:۰۹    
مدل مبل چستر ترک، با لمسه دوزی، دسته های استوانه ای بزرگ، پشتی کوتاه و جنس چرم یا مخملش شناخته می شود. این مبل از گذشته تا به امروز، جای خود را در انواع سبک های دکوراسیونی، پیدا کرده است.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۰ - ۲۱:۰۹    
زندگی زناشویی، باید محیط امنی باشد که زن و شوهر تمامیت خود را بدون سانسور و نگرانی به نمایش بگذارند. در این میان عدم رازداری همسر می تواند مانع این مسئله شود ...
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۰ - ۲۰:۰۹    
درمان لک صورت با عسل یکی از روش های طبیعی است برای از بین بردن نقاط سیاه یا لکه قهوه ای پوست که موجب بهبود سلامت عمومی پوست می شود و احساسی سرشار از زیبایی را به شما هدیه می دهد.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۰ - ۱۹:۰۹    
طبع انار شیرین و میخوش معتدل است. در حالی که انار ترش طبعی سرد و خشک دارد. مصرف این میوه برای سردمزاجان چندان مطلوب نیست. اما برای بدن گرم مزاجان خاصیت جوان کنندگی و نشاط آوری شگفت انگیزی دارد.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۰ - ۱۸:۰۹    
برای از بین بردن شته گیاهان می توانید از آب، مایع حشره کش، روغن چریش، حشره کش خانگی، الکل و اسپری های شیمیایی استفاده کنید. شته نوعی حشره مکنده از خانواده Aphididae است ...
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۰ - ۱۷:۰۹    
شربت سی لاکس (C-Lax) از داروهای گیاهی ملین است که حاوی سنا بوده و به منظور رفع یبوست ، در کودکان و بزرگسالان استفاده می شود. این دارو در صورت مصرف صحیح، عارضه جانبی خاصی ندارد.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۰ - ۱۶:۲۹    
معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران گفت: برخی بیان می کنند که مشکلات ما به خاطر استقلال خواهی است و باید با آمریکا دوست شویم، ما می خواهیم دوست شویم اما آنها با ما دوست نمی شوند ...
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۰ - ۱۶:۲۴    
کارلوس کی روش که همراه تیم ملی فوتبال وارد تهران شده است، فعلا قصد ترک ایران را ندارد و در انتظار عمل کردن فدراسیون فوتبال به تعهدات مالی اش است.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۰ - ۱۶:۰۹    
اگر صادق باشیم دامن کوتاه در صورتی که محدودیتی در نوع پوشش نداشته باشید، فوق العاده راحت و جذاب است. مدل های دامن کوتاه پلیسه، پفکی، کبریتی و جیر از جدیدترین ترندهای بازار هستند.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۰ - ۱۵:۰۹    
پیاز کوهی از منابع غذایی ست که خواص بسیاری دارد. از جمله خواص پیاز کوهی خاصیت ضد سرطانی، ضدعفونی، کاهش وزن، سلامت پوست و سلامت استخوان است.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۰ - ۱۴:۰۹    
رنگ کردن مو با قهوه یکی از روش های طبیعی برای تغییر رنگ مو های سر است. از ترکیب قهوه و دیگر مواد طبیعی می توان برای ساخت رنگ های زیبا و متنوع برای مو ها اقدام کرد.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۰ - ۱۳:۳۰    
اعضای تیم ملی فوتبال کشورمان پس از ناکامی در صعود به مرحله فینال بازی های جام ملت های آسیا، شب گذشته و در حضور استقبال چشمگیر مردم به کشور بازگشتند.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۰ - ۱۳:۲۰    
داریوش فرضیایی، مجری و برنامه ساز بخش کودک و نوجوان تلویزیون، ویدیویی از شب تولد مادرش را در اینستاگرام منتشر کرد. او در این ویدیو با سبد گل و تِم هندی تولد مادرش را جشن گرفته است.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۰ - ۱۳:۰۵    
قفسی با ابعاد 1/5 متر ارتفاع، 1 متر عرض، و 2/5 متر طول و دمای متعادل، مهمترین شرایط نگهداری از سنجاب در منزل هستند ...
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۰ - ۱۲:۴۱    
علی ضیا مجری تلویزیون، در برنامه فرمول یک به صحبت های اخیر وزیر جهاد کشاورزی واکنش نشان داد و گفت که قرار بود نوکر مردم باشند، ولی به گونه ای صحبت می کنند که انگار مردم نوکرشان هستند.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۰ - ۱۲:۲۰    
در افتتاحیه سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر که شب گذشته برگزار شد، اجرای یک خواننده خانم در سالن و در حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تعجب همگان را برانگیخت!
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۰ - ۱۲:۱۰    
قرص ومیگان از داروهای گیاهی است که به منظور رفع حالت تهوع و استفراغ در مواردی مثل شیمی درمانی، بارداری، جراحی، بیماری حرکت، دریازدگی و سوء هاضمه مورد استفاده قرار می گیرد.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۰ - ۱۱:۵۰    
تیم ملی فوتبال کشورمان پس از شکست در مقابل ژاپن و بازماندن از راهیابی به دیدار فینال مسابقات جام ملت های آسیا، روز گذشته حوالی ساعت 8 شب وارد فرودگاه امام شد.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۰ - ۱۱:۰۵    
مواد اصلی تشکیل دهنده دنت شکلاتی شامل پودر کاکائو، شیر، نشاسته، خامه و شکر می شود. طعم دهنده اصلی این دسر، پودر کاکائو است که باعث تفاوت طعم و رنگ آن با سایر دسر ها می شود.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۰ - ۱۰:۱۶    
برای دستیابی به ظاهری جذاب و مطلوب، مدل دامن مجلسی خود را متناسب با فرم اندام خود انتخاب کنید. در این بین مدل های جدید خمره ای، گیپوردار، چرم و مدل ماهی را فراموش نکنید.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۰ - ۰۹:۰۶    
برای تهیه دنت زعفرانی به شیر سرد، شکر، کره و نشاسته و طعم دهنده هایی مانند گلاب، وانیل و زعفران نیاز دارید. یکی از مهمترین نکات برای تهیه این دنت خوشمزه روش دم کردن محلول زعفران است.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۰ - ۰۸:۰۵    
جدول رنگ مو شامل دو فاکتور مهم یعنی پایه رنگ و تن رنگ است که از ترکیب یک حرف به همراه یک عدد تشکیل شده و دانستن آن برای انتخاب رنگ موی دلخواه ضروریست.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۰ - ۰۷:۰۵    
مخفی کردن یک راز، باعث می شود ذهن شما بیشتر بر روی مسئله ای که مخفی می کنید متمرکز باشد و این تنها به این معناست که رازداری در خانواده می تواند اضطراب و فشار روحی را افزایش دهد .
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۰ - ۰۶:۱۰    
ایجاد طرح برای گلدوزی یک هنر دستی و یک سرگرمی فوق العاده ظریف است که در صورت آموختن، می توان از آن برای خلق اشکال زیبا بر روی انواع پارچه ها استفاده نمود.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۰ - ۰۵:۰۵    
فالش خواندن در موسیقی و آواز، به اشتباه خواندن نت موسیقی و بالاتر یا پایین تر خواندن نت نسبت به فرکانس اصلی می گویند و با خارج خواندن متفاوت است.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۰ - ۰۴:۰۵    
وهابیت بوسیدن ضریح معصومین، در و دیوار مساجد و حرم های معصومین را شرک می داند و از این عمل جلوگیری می کند؛ حال آنکه دلایلی بر جواز این عمل در قرآن و سنت پیامبر یافت می شود. [1]
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۰ - ۰۳:۰۵    
برای عیب یابی و تعویض فیوز خودرو، ابتدا جعبه فیوز را پیدا کنید و با یک مولتی متر یا با نگاه کردن، فیوز سوخته را پیدا کنید و آن را تعویض کنید. همیشه تعدادی فیوز زاپاس در خودرو داشته باشید.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۰ - ۰۲:۰۵    
سیب حاوی فیبر فراوان و انواع ویتامین هاست که درصورتی که به صورت ناشتا میل شود، بسیار مفیدتر خواهد بود. فواید خوردن سیب ناشتا بسیار است و قند خون بدن را در طول روز تنظیم نگاه می دارد.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۰ - ۰۱:۰۵    
تعامل با خانواده همسر گاهی کار دشوار و چالش برانگیزی می شود. آداب رفتار با خانواده همسر، به شما کمک می کند تا حد و مرز های مشخصی تعیین کنید و از همسر خود در این زمینه کمک و حمایت بگیرید.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۰ - ۰۰:۰۵    
فال روزانه 10 بهمن 1397: یک روز جدید و یک شروع تازه. همه چیز در مورد شروع دوباره زندگی است. پس وقتی سفر جدیدی را شروع می کنید، با خواندن فال روزانه خود بفهمید که ستاره ها برای شما چه دارند.