شنبه ۱۲ خردادساعت ۰۸:۴۱Jun 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای ستاره 16 بهمن 1397 - setare.com

ستاره 29 اسفند 1394 ستاره 30 اسفند 1395 ستاره 29 اسفند 1396 ستاره 31 فروردین 1397 ستاره 31 اردیبهشت 1397 ستاره 31 خرداد 1397 ستاره 31 تیر 1397 ستاره 31 مرداد 1397 ستاره 31 شهریور 1397 ستاره 30 مهر 1397 ستاره 30 آبان 1397 ستاره 1 آذر 1397 ستاره 30 دی 1397 ستاره 29 اسفند 1397 ستاره 1 بهمن 1397 ستاره 2 بهمن 1397 ستاره 3 بهمن 1397 ستاره 4 بهمن 1397 ستاره 5 بهمن 1397 ستاره 6 بهمن 1397 ستاره 7 بهمن 1397 ستاره 8 بهمن 1397 ستاره 9 بهمن 1397 ستاره 10 بهمن 1397 ستاره 11 بهمن 1397 ستاره 12 بهمن 1397 ستاره 13 بهمن 1397 ستاره 14 بهمن 1397 ستاره 15 بهمن 1397 ستاره 16 بهمن 1397 ستاره 17 بهمن 1397 ستاره 18 بهمن 1397 ستاره 19 بهمن 1397 ستاره 20 بهمن 1397 ستاره 21 بهمن 1397 ستاره 22 بهمن 1397 ستاره 23 بهمن 1397 ستاره 24 بهمن 1397 ستاره 25 بهمن 1397 ستاره 26 بهمن 1397 ستاره 27 بهمن 1397 ستاره 28 بهمن 1397 ستاره 29 بهمن 1397 ستاره 30 بهمن 1397 
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۱۵:۲۶    
مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام استان تهران با اعلام اینکه از پنج شنبه فروش گوشت های تنظیم بازاری در دو فروشگاه اینترنتی آغاز می شود ...
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۱۵:۰۰    
مهاجم استقلال می گوید این تیم مثل پرسپولیس یک تیم بزرگ در فوتبال آسیا است.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۲۳:۰۷    
از علائم کلسترول بالا می توان به تاری دید، سو هاضمه، سردرد و سرگیجه، مشکلات پوستی و ورم و بی حسی اندام اشاره کرد. کلسترول یک نوع چربی است که برای عملکرد مطلوب بدن ضروری است.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۲۲:۰۶    
تهیه دسر با بیسکوییت پتی بور چندان سخت نیست وشما می توانید به راحتی انواع این دسرها را از جمله پتی بور و شیر، پتی بور و خامه، پتی بور و کاکائو و نیز پتی بور با موز را تهیه و میل کنید.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۲۱:۰۶    
تالاسمی آلفا نوعی کم خونی ژنتیکی است. تالاسمی آلفا به علت نقص در عملکرد ژن های تولید کننده زنجیره آلفا که در ساختار پروتئین هموگلوبین قرار دارند ایجاد می شود.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۲۰:۰۶    
کوکو دال عدس از غذا ها یا پیش غذا های خوشمزه و مقوی است. طرز تهیه کوکوی دال عدس بسیار راحت است و با داشتن مواد اصلی آن شامل دال عدس، پیاز و سیب زمینی یا گوشت می توانید این غذای خوشمزه را درست کنید.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۹:۰۶    
رژیم غذایی مناسب، مصرف مکمل ها، افزایش گردش خون، تغییرات سبک زندگی، ماساژ باروری، مصرف آب، مدیریت استرس و طب سوزنی می توانند به تقویت تخمدان قبل از بارداری و بهبود کیفیت تخمک ها کمک کنند.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۸:۰۶    
مانتو مهمترین پوشش خانم های ایرانی است و هر خانم ایرانی می تواند مدل مانتو مجلسی بلند خود را از بین مانتو های ترکیه ای و یا مانتو های کارشده با دانتل و سنگ انتخاب کند.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۷:۰۶    
کاسکوها پرندگانی باهوش و زیبا هستند. شرایط نگهداری کاسکو در خانه به مهیا کردن قفس، طریقه انتقال به قفس، غذا دادن و نکات دیگری برمی گردد که رعایت آن ها الزامی است.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۶:۰۶    
در صورتی که مو های چرب شما باعث آزارتان شده می توانید با استفاده از انواع ماسک مو برای مو های چرب و موادی چون لیمو، عسل، سرکه سیب و... صاحب مو هایی درخشان و شفاف شوید.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۵:۰۶    
تأثیرات اسپند برای لاغری و کاهش وزن به کمک تحقیقات گوناگون اثبات شده است. دانه ها و روغن این گیاه علاوه بر چربی سوزی فواید بسیار زیاد دیگری نیز دارد.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۴:۰۶    
بستنی بدون شکر نوعی دسر سرد رژیمی است که برای شیرین کردن آن از طعم دهنده های طبیعی نظیر عسل یا قند طبیعی میوه استفاده می شود.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۳:۱۶    
محمدحسین میثاقی در خصوص شایعه اختلافش با فردوسی پور به بیان نکاتی پرداخت.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۳:۰۶    
علت درد پشت زانو می تواند عوامل مختلفی از جمله گرفتگی عضلات پا، آسیب دیدیگی عضلات همسترینگ، پارگی رباط، پارگی مینیسک، آرتروز زانو و... باشد ...
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۳:۰۶    
دبیرکل کانون عالی انجمن های صنفی کارگران با اشاره به پیشنهاد فراکسیون کارگری مجلس برای افزایش حداقل مزد کارگران به چهار میلیون تومان ...
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۳:۰۶    
مبینا نصیری مجری صدا و سیما در واکنش به صحبت های محمود حجتی، وزیر جهاد کشاورزی، به بالا بودن قیمت گوشت در کشور ویدیویی را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۲:۴۶    
شهره سلطانی فیلمی را به مناسبت پدر شدن مهران غفوریان و برای او در اینستاگرام منتشر کرد. روز گذشته هانا، دختر مهران غفوریان، به دنیا آمد و بسیاری از هنرمندان در اینستاگرام به او تبریک گفتند.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۲:۱۶    
بهنوش بختیاری بازیگر مطرح سینما و تلویزیون، در حاشیه حضورش در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر، در یکی از مصاحبه های خود از طرح ممنوعیت سگ گردانی به شدت انتقاد کرد.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۲:۰۶    
گناهان زبان چیست و چه مواردی را در بر می گیرد؟ اگر تا کنون این پرسش را با خود مطرح نکرده اید شاید وقت آن باشد که برای یک بار هم شده این کار را انجام دهید.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۱:۵۱    
ارژنگ امیرفضلی با انتشار کلیپی در صفحه اینستاگرامش، وضعیت جشنواره فیلم فجر امسال را با بیانی طنز شرح داد. این کلیپ از دیروز بارها در فضای مجازی دست به دست و دیده شده است.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۱:۳۱    
خبر پدر شدن مهران غفوریان دیروز به سرعت در فضای مجازی منتشر شد. سپند امیرسلیمانی اولین نفری بود که با انتشار ویدیویی در صفحه اینستاگرام خود این خبر را رسانه ای کرد.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۱:۰۶    
تالاسمی نوعی بیماری خونی است که در آن گلبول های قرمز و هموگلوبین ها شکل و تعداد غیرطبیعی دارند. تشخیص تالاسمی از طریق آزمایش خون انجام می شود و روش درمان آن بستگی به نوع بیماری دارد.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۰:۰۸    
ابدومینوپلاستی یا جراحی زیبایی شکم به منظور داشتن شکمی صاف و کوچک انجام می شود. در طی جراحی چربی و پوست اضافی شکم برداشته خواهد شد ...
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۰:۰۸    
پرورش بونسای یکی از معروف ترین سبک های پروش درخت است. بر اساس این روش می توان درختان را در ابعاد بسیار کوچک و گلدانی تربیت کرد ...
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۰:۰۸    
کره بادام زمینی برای کودکان بسیار مفید است و فواید بسیار زیادی هم برای آن ها در بر دارد. اما توجه داشته باشید که کره بادام زمینی برای کودکان می تواند مخاطرات خود را نیز داشته باشد و باعث ایجاد ...
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۰:۰۸    
گراتن ماکارونی از ترکیب سس سفید، پاستا، پنیر پیتزا و گوشت چرخ کرده تهیه می شود. طرز تهیه گراتن ماکارونی ساده است و در زمانی نه چندان زیاد می توانید آن را طبخ کنید.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۰:۰۸    
در حالی که پیوستن کارلوس کی روش به تیم ملی کلمبیا نزدیک و نزدیک تر می شود، جزئیات جدیدی از قرارداد و شیوه همکاری این مربی با تیم ملی این کشور منتشر شده است.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۰:۰۸    
بیماری صرع و ازدواج می توانند در کنار یکدیگر وجود داشته باشند. مهم ترین مشکلی که بیماران صرع با آن روبرو هستند ...
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۰۵:۰۸    
آنارشیسم نظام فکری مبتنی بر آزادی و عدالت است. این مکتب به جامعه ای آزاد از افراد آزاد اعتقاد دارد و هرگونه دولت و نظام سیاسی کنترل کننده را رد می کند.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۰۴:۰۸    
همیشه چند متن زیبا برای اینستاگرام آماده در آستین داشته باشید. چه برای جذب فالوور ها و چه برای داشتن یک صفحه شخصی خوب نیاز به این متون دارید تا همراه عکس هایی شوند که نمی دانید برای کپشن شان چه ...
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۰۳:۰۸    
در سال 2003 کمیته حقوق بشر سازمان ملل متحد 6 فوریه را به عنوان روز جهانی مبارزه با ناقص سازی جنسی زنان اعلام کرد و سازمان بهداشت جهانی ...
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۰۲:۰۸    
انواع گناه در قرآن با اشارات مختلفی ذکر شده است. اگرچه در حالت عادی هر کار ناثوابی با لفظ گناه خطاب می شود اما در قرآن شاهد آمدن نام حدود هجده گناه مختلف هستیم.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۰۱:۰۸    
شعر غروب جمعه برای امام زمان (عج) شعر دلتنگی امام زمان است و دست کمی از روضه فراق خورشید پشت ابر ندارد. غروب جمعه دلم گرفته که جمعه ای دیگر بدون ظهور حضرت مهدی تمام شد.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۰۰:۰۸    
فال روزانه 16 بهمن 1397: یک روز جدید و یک شروع تازه. همه چیز در مورد شروع دوباره زندگی است. پس وقتی سفر جدیدی را شروع می کنید، با خواندن فال روزانه خود بفهمید که ستاره ها برای شما چه دارند.