شنبه ۱۲ خردادساعت ۰۸:۱۲Jun 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای ستاره 9 بهمن 1397 - setare.com

ستاره 29 اسفند 1394 ستاره 30 اسفند 1395 ستاره 29 اسفند 1396 ستاره 31 فروردین 1397 ستاره 31 اردیبهشت 1397 ستاره 31 خرداد 1397 ستاره 31 تیر 1397 ستاره 31 مرداد 1397 ستاره 31 شهریور 1397 ستاره 30 مهر 1397 ستاره 30 آبان 1397 ستاره 1 آذر 1397 ستاره 30 دی 1397 ستاره 29 اسفند 1397 ستاره 1 بهمن 1397 ستاره 2 بهمن 1397 ستاره 3 بهمن 1397 ستاره 4 بهمن 1397 ستاره 5 بهمن 1397 ستاره 6 بهمن 1397 ستاره 7 بهمن 1397 ستاره 8 بهمن 1397 ستاره 9 بهمن 1397 ستاره 10 بهمن 1397 ستاره 11 بهمن 1397 ستاره 12 بهمن 1397 ستاره 13 بهمن 1397 ستاره 14 بهمن 1397 ستاره 15 بهمن 1397 ستاره 16 بهمن 1397 ستاره 17 بهمن 1397 ستاره 18 بهمن 1397 ستاره 19 بهمن 1397 ستاره 20 بهمن 1397 ستاره 21 بهمن 1397 ستاره 22 بهمن 1397 ستاره 23 بهمن 1397 ستاره 24 بهمن 1397 ستاره 25 بهمن 1397 ستاره 26 بهمن 1397 ستاره 27 بهمن 1397 ستاره 28 بهمن 1397 ستاره 29 بهمن 1397 ستاره 30 بهمن 1397 
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۰ - ۱۰:۲۶    
رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی از کاهش 5 هزار تومانی قیمت گوشت گرم گوسفندی در قصابی ها خبر داد و گفت: با واردات دام زنده در روز های آینده و تزریق آن به بازار قطعاً تا 10 هزار تومان دیگر قیمت گوشت گرم کاهش ...
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۰ - ۱۰:۲۱    
مرگ فوتبال ما زمانی بود که علیرضا اسدی از فدراسیون رفت. زمانی بود که علی کریمی و مجید صالح را از تیم ملی کنار گذاشتیم.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۰ - ۰۱:۳۵    
اختصاصی | سیامک نعمتی، بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس به پیروزی قاطع قطری ها مقابل امارات میزبان واکنش نشان داد.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۰ - ۰۱:۲۵    
محمد جواد آذری جهرمی امروز (سه شنبه ) در هشتمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک افزود: کمیته ضد فیلتر با هدف رفع موانع فعالیت فین تک ها (فناوری های ارایه خدمات مالی) تشکیل شده است.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۰ - ۰۱:۱۵    
معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران با بیان اینکه بهبود شرایط اقتصادی با برجام یک تصور واهی است، گفت: تغییر سیاست خارجی هیچ اقتصادی را شکوفا نکرده است.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۰ - ۰۱:۱۰    
آنچه این کاربران در استدلال های خود نادیده می گیرند، آن است که اساساً پذیرش معاهده پالرمو قرار نیست منجر به رفع تحریم های آمریکا شود ...
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۰ - ۰۱:۰۰    
بر اساس تصمیم مسوولان امر، دریچه های سد زاینده رود از ساعت یک بامداد روز دوشنبه هفته جاری به منظور استفاده همگان در بستر این رودخانه بازگشایی و جاری شد و آب امروز عصر وارد شهر اصفهان می شود.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۹ - ۲۳:۰۹    
قرص گالگا (Galega) از داروهای گیاهی است که همراه با رژیم غذایی و ورزش به منظور کاهش قند خون در بیماران مبتلا به دیابت مورد استفاده قرار می گیرد ...
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۹ - ۲۲:۰۹    
سقف انتقال وجه کارت به کارت و آگاهی از میزان آن موضوعی است که در مطلب پیش رو به آن خواهیم پرداخت. موضوعی که در بحث تجارت از اهمیت قابل توجهی برخوردار است.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۹ - ۲۱:۰۹    
پسوریازیس ناخن یک نوع از بیماری خودایمنی پسوریازیس است که در آن تولید سلول های پوستی بالا می رود. پسوریازیس ناخن علائم متفاوتی در ناخن بروز می دهد و درمان آن از طریق دارودرمانی ...
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۹ - ۲۰:۰۹    
برای از بین بردن ساس در منزل انجام اقداماتی همچون استفاده از کاور مخصوص لوازم خواب، رعایت بهداشت در سفر، شستن ملحفه ها با آب داغ و ... مؤثر است.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۹ - ۱۹:۰۹    
از خواص شکر سرخ می توان به کاهش خستگی، رفع قولنج، درمان یبوست و بهبود التهابات لثه اشاره کرد. شکر سرخ که به شکر قرمز ...
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۹ - ۱۸:۰۹    
آداب معاشرت با دوستان، یعنی همواره در کنار آن ها باشیم و با صداقت و حمایت خود، فضایی صمیمی و مناسب برای رشد ایجاد کنیم. با دوستان با احترام رفتار کنیم و سعی کنیم خاطرات خوشی رقم بزنیم.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۹ - ۱۷:۰۹    
در باور عموم ویار شیرینی، افزایش وزن در پهلو ها و تهوع شدید صبحگاهی از علائم بارداری دختر (جنین دختر) است. اما برخی از این موارد هیچ گونه پایه و اساس علمی ندارند.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۹ - ۱۶:۰۹    
استفاده از کرم کوچک کننده بینی می تواند بینی های گوشتی را کوچک کند اما تاثیری بر روی بینی های استخوانی ندارد. نتایج حاصل شده از این کرم دائمی نیست و عوارض جانبی آن غیر قابل پیش بینی است.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۹ - ۱۵:۰۹    
برای از بین بردن کک و دفع این حشره مزاحم راه حل های خانگی زیادی مانند استفاده از حشره کش های طبیعی و شیمیایی و همچنین تمیز نگه داشتن محیط زندگی وجود دارد.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۹ - ۱۴:۱۴    
محمدنبی حبیبی، دبیرکل حزب موتلفه اسلامی بامداد امروز بر اثر ایست قلبی درگذشت.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۹ - ۱۴:۰۹    
خاک پیت ماس از تجزیه بقایای نوعی خزه خاص به دست می آید. حاصلخیزی بالا، قدرت نگهداشت آب، بهبود زهکشی و بهتر کردن بافت خاک از ویژگی های خاک پیت ماس است ...
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۹ - ۱۴:۰۴    
عضو اتاق بازرگانی ایران گفت: با اعضای دولت درباره ضرورت تعطیلی شنبه صحبت کردیم و برای آن ها این مسئله روشن شد و با این پیشنهاد موافقت کردند البته در هیئت دولت هنوز مطرح نشده است.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۹ - ۱۳:۲۴    
در بازی روز گذشته تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل تیم ژاپن، تیم ایران با نتیجه باورنکردنی 3 بر صفر مغلوب حریف خود شد و از راهیابی به فینال این دوره از مسابقات جام ملت های آسیا بازماند.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۹ - ۱۳:۰۹    
شربت آوی پکت (Avipect) از داروهای خلط آور و ضد سرفه است که به منظور تسکین سرفه های ناشی از سرماخوردگی، برونشیت، سیاه سرفه و... مصرف می شود. در صورت مصرف صحیح، این دارو عارضه جانبی خاصی ندارد.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۹ - ۱۳:۰۴    
جواد خیابانی یکی از سوژه های این روز ها در فضای مجازی، در تازه ترین حرکت خود روی آنتن زنده تلویزیون پیامی را به زبان ژاپنی برای مردم ژاپن خواند.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۹ - ۱۲:۴۹    
سردار آزمون در مصاحبه بعد از بازی خود و پس از باخت تلخ مقابل تیم ژاپن، درباره بازی و حواشی درگیر شدنش با بازیکن ژاپنی صحبت کرد.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۹ - ۱۲:۲۹    
پس از باخت دیروز تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل ژاپن، مهدی طارمی در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سوالی درباره دستاورد کیروش برای فوتبال ایران در مدتی که روی نیمکت تیم ملی حضور داشت صحبت کرد.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۹ - ۱۲:۰۹    
بیوگرافی حمید مصدق: حمید مصدق متولد 10 بهمن 1318 در شهرضای اصفهان، شاعر، روزنامه نگار و حقوقدان معاصر است که با شعر های عاشقانه و سیاسی اش همچون سیب و من اگر برخیزم در میان مردم به شهرت رسید.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۹ - ۱۲:۰۹    
علی ضیا که روز گذشته برنامه اش همزمان با بازی ایران و ژاپن و بصورت زنده روی آنتن شبکه یک رفته بود، به دریافت گل اول ایران از ژاپن واکنش نشان داد.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۹ - ۱۱:۱۴    
روزنامه عربستانی بعد از شکست سنگین ایران به ستایش از بازی ژاپن پرداخت و از تنها تاکتیک ایران برای پیروزی شدن سخن به میان آورد.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۹ - ۱۱:۰۹    
ماسک عسل و سیب یکی از بهترین ماسک های زیبایی است که در عین اینکه با مواد ارزان قیمت و در دسترس تهیه می شود اثری قوی و تا حدودی به دور از انتظار دارد.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۹ - ۱۱:۰۴    
دادستان تهران در خصوص پرونده حصر، گفت: پرونده در دبیرخانه شورای امنیت ملی است و اطلاع رسانی با ما نیست اما اصل حصر فعلاً برقرار است.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۹ - ۱۰:۰۹    
از مهمترین خواص گل گاو زبان می توان به تقویت اعصاب، رفع استرس، کمک به درمان سرماخوردگی، تقویت حواس پنج گانه، تقویت قلب، کبد و کلیه اشاره کرد ...
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۹ - ۰۹:۰۹    
در باور عوام تمایل مادر به خوردن شور و ترشی، داشتن اشتهای زیاد و رشد خیره کننده موها، از علائم بارداری پسر (جنین پسر) است. اما مرز میان افسانه و واقعیت کجاست؟
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۹ - ۰۸:۰۹    
از خواص دارچین برای پوست می توان به نرم کردن پوست، افزایش تولید کلاژن پوست، رفع جوش، لکه و آکنه های پوستی و درمان شوره سر اشاره کرد.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۹ - ۰۷:۰۹    
شیطان کوه لاهیجان، یک مجموعه تفریحی و گردشگری است که امکان هر تفریح و سرگرمی که فکرش را بکنید در آن فراهم است. شیطان کوه امروزه به بام لاهیجان نیز معروف است.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۹ - ۰۶:۰۹    
برای داشتن یک نمونه امضا انگلیسی ایده آل و جذاب علاوه بر تکرار و تمرین، می توان از ایده های گرافیسیتی و طراحی های مختلف برای تنظیم ساختار امضا استفاده کرد.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۹ - ۰۵:۰۹    
فوت و فن هایی در آرایش وجود دارد که هر خانمی باید از آن ها اطلاع داشته باشد تا بتواند با کمک آن ها زمان آرایش را به حداقل رسانده و با استفاده از آن ها به زیبایی آرایش خود بیفزاید.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۹ - ۰۴:۰۹    
مشاوره جنسی به زوج ها کمک می کند تا مسائل، مشکلات و نیازهای خود و همسرشان را بهتر درک کنند و راهی برای بهبود رابطه خود بیابند.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۹ - ۰۳:۰۹    
انتخاب یک متن برای بیو (تلگرام و اینستاگرام) ممکن است برای برخی از افراد کار دشواری باشد. دیدن چند نمونه خوب شاید بتواند از دشواری این کار کم کند.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۹ - ۰۱:۰۹    
برای داشتن یک نمونه امضا ساده و شیک علاوه بر تمرین، به رعایت برخی نکات مانند استفاده از نام، نام خانوادگی، خطوط منحنی و مورب، اشکال، نماد و... نیز نیاز است.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۹ - ۰۰:۰۹    
آیا می خواهید بدانید امروز چه چیزی در انتظار شماست؟ با خواندن فال روزانه 9 بهمن 1397 بر اساس ماه تولد خود، برای خود برنامه ریزی کنید و نگاه بهتری به روز خود داشته باشید.