پنجشنبه ۱۷ خردادساعت ۰۵:۳۶Jun 2024 6
جستجوی پیشرفته

خبرهای ستاره 17 بهمن 1397 - setare.com

ستاره 29 اسفند 1394 ستاره 30 اسفند 1395 ستاره 29 اسفند 1396 ستاره 31 فروردین 1397 ستاره 31 اردیبهشت 1397 ستاره 31 خرداد 1397 ستاره 31 تیر 1397 ستاره 31 مرداد 1397 ستاره 31 شهریور 1397 ستاره 30 مهر 1397 ستاره 30 آبان 1397 ستاره 1 آذر 1397 ستاره 30 دی 1397 ستاره 29 اسفند 1397 ستاره 1 بهمن 1397 ستاره 2 بهمن 1397 ستاره 3 بهمن 1397 ستاره 4 بهمن 1397 ستاره 5 بهمن 1397 ستاره 6 بهمن 1397 ستاره 7 بهمن 1397 ستاره 8 بهمن 1397 ستاره 9 بهمن 1397 ستاره 10 بهمن 1397 ستاره 11 بهمن 1397 ستاره 12 بهمن 1397 ستاره 13 بهمن 1397 ستاره 14 بهمن 1397 ستاره 15 بهمن 1397 ستاره 16 بهمن 1397 ستاره 17 بهمن 1397 ستاره 18 بهمن 1397 ستاره 19 بهمن 1397 ستاره 20 بهمن 1397 ستاره 21 بهمن 1397 ستاره 22 بهمن 1397 ستاره 23 بهمن 1397 ستاره 24 بهمن 1397 ستاره 25 بهمن 1397 ستاره 26 بهمن 1397 ستاره 27 بهمن 1397 ستاره 28 بهمن 1397 ستاره 29 بهمن 1397 ستاره 30 بهمن 1397 
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۲۲ - ۰۰:۲۷    
نشست خبری زنگنه اگرچه به مناسب چهل سالگی انقلاب برگزار شده بود، اما انگار بغض فروخورده ای بود که فرصت بیرون آمدن پیدا کرد.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۱۲:۰۷    
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مسیر های 12گانه راهپیمایی 22 بهمن در تهران را اعلام کرد. ساعت شروع راهپیمایی 9:00 صبح است.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۱۲:۵۱    
سازمان هواشناسی کشور برای اکثر استان های کشورمان در روزهای جمعه 19 بهمن ماه، شنبه و یکشنبه هفته آینده، بارش "برف و باران" پیش بینی کرد.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۲۳:۱۴    
وزیر امور خارجه گفت: دشمنی آمریکا سبب شده که این کشور از دیکتاتورها، قصاب ها و تندروهایی که فقط خرابی در منطقه ما ایجاد کرده اند، حمایت کند.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۲۳:۰۹    
قصه های کودکانه قدیمی عموماً داستان هایی شیرین به زبان کودکان هستند که می توان آن ها را برای کودکان در سن قبل از دبستان و کودکان دبستانی بلندخوانی کرد.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۲۲:۵۴    
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه گفت: آنچه درباره بخشودگی تحت عنوان عفو 50 هزار نفری مطرح شده درست نیست و نباید تعبیر شود که به زودی 50 هزار مجرم از زندان ها آزاد می شوند.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۲۲:۳۴    
آمریکا با همه توان بدنبال فشار و یاس آفرینی علیه ملت ایران بود، اما مردم ما متحدتر از همیشه است/تا ملت فلسطین به سرزمین خود بازنگردند، امنیت در این سرزمین تاریخی تضمین نخواهد شد/راه حل مشکلات منطقه ...
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۲۲:۱۴    
زنگنه با بیان اینکه "هیچکس خودش را فدای ما نمی کند. ما باید خودمان را فدای ملت کنیم"، گفت: هیچ وقت عراق برای منافع ما فداکاری نمی کند. عراق خیلی کارهای ساده می تواند بکند ...
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۲۲:۰۹    
انواع سردرد مانند سردرد های میگرنی، سردرد تنشی، سردرد سینوسی و... از جمله انواع سردرد های شایع در میان افراد مختلف هستند که در اغلب موارد خوش خیم بوده و با مصرف مسکن بر طرف خواهد شد.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۲۱:۰۹    
طرز تهیه باقالی خشک برای خوردن یک وعده باقالی گرم و خوشمزه همانند پخت باقالی تازه است با کمی تفاوت؛ که در این مقاله روش پخت آن را توضیح خواهیم داد.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۲۰:۰۹    
اگر تمایل دارید آرایش را از روی پوست صورتتان به راحتی پاک کنید و پوستی شاداب و بانشاط نیز داشته باشید، باید بهترین پاک کننده آرایش صورت موجود در بازار و پاک کننده های خانگی را بشناسید.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۱۹:۰۹    
بیوگرافی بنیامین بهادری: بنیامین بهادری متولد 18 شهریور 1361 در محله جیحون تهران است. وی از خوانندگان پرطرفدار موسیقی پاپ ایران به شمار می آید و محبوبیت بالایی در بین جوانان دارد.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۱۸:۰۷    
برای درمان آرتروز گردن، علاوه بر درمان های پزشکی می توانید از ورزش، بسته های یخ، حمام آب گرم، داروهای گیاهی، ورزش یوگا و ماساژ نیز استفاده کنید.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۱۷:۰۷    
پاک کردن گچ و سیمان از روی کاشی و سرامیک معمولا پس از بازسازی یا تعمیرات خانه، یکی از بزرگترین دردسر هاست ...
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۱۶:۰۶    
بانوان برای دوقلو باردار شدن می توانند مصرف لبنیات را در رژیم غذایی خود جای دهند، از روش هایی مانند لقاح آزمایشگاهی استفاده کنند یا مصرف اسیفد فولیک را بالا ببرند.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۱۵:۱۵    
ایران در 10 ماه نخست سال 1397 بیش از دو برابر سال گذشته از آمریکا کالا وارد کرده است.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۱۵:۱۰    
شیوه توبه از گناه کبیره موضوعی است که شاید برخی از افراد گناهکار به دنبال یافتن آن باشند. حال باید دید که آیا می توان با توبه از گناهان کبیره خود را نجات داد؟
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۱۴:۵۵    
عربستان سعودی با همکاری فرانسه، اولین ماهواره مخابراتی خود را از پایگاهی در آمریکای جنوبی به فضا پرتاب کرد.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۱۴:۵۰    
ساعتی پیش و در جریان تیراندازی افراد ناشناس در اتوبان شهید چاغروند خرم آباد، متاسفانه یک سرباز وظیفه به شهادت رسید و یک افسر پلیس مجروح شد.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۱۴:۰۶    
نوتلای بدون شکر را می توانید به سه روش تهیه کنید. برای این کار به موادی مانند روغن نارگیل، شیره برنج، عسل، شیره خرما، ارده خرما یا روغن کنجد نیاز خواهید داشت ...
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۱۳:۰۶    
شربت کامبوجا یک نوشیدنی مفید برای درمان انواع بیماری ها مانند بالا بودن کسترول و قند خون و دیگر مشکلات در بدن است که در صورت استفاده نا صحیح از آن ممکن است عوارضی را نیز به دنبال داشته باشد.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۱۳:۰۶    
با تعبیر خواب بوسه دادن، تعبیر خواب بوسیدن مرده، تعبیر خواب بوسیدن لب زن نامحرم، تعبیر خواب بوسیدن دست و تعبیر خواب بوسیدن محرم آشنا شوید.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۱۲:۴۶    
علی پروین ملی پوش سابق و پیشکسوت فوتبال کشورمان، درباره تلاش های نافرجام برای آشتی دادن کارلوس کیروش و برانکو ایوانکوویچ توضیحاتی داد.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۱۲:۲۶    
حجت الاسلام والمسلمین حسینی قمی در برنامه "سمت خدا"، درباره مساله حجاب صحبت کرد و از پوشش بازیگران زن در جشنواره فیلم فجر انتقاد نمود.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۱۲:۱۰    
کایزن فلسفه ای است برگرفته از ژاپن، که در آن بر کاهش ضایعات، کاهش هزینه ها و در نهایت بهبود تولید و بهره وری تاکید می شود ...
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۱۲:۰۵    
نجمه جودکی مجری برنامه های صدا و سیما، با انتشار فیلمی در اینستاگرام خود درباره سوتفاهمی که بین او و هوادارن ماکان بند بوجود آمده است توضیحاتی داد.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۱۱:۴۴    
لیندا کیانی بازیگر سینما و تلویزیون، در نشست خبری فیلم "پالتو شتری" در جشنواره فیلم فجر، از سام درخشانی بخاطر کمک هایی که به او در جریان ساخت این فیلم به عنوان پارتنر کرده بود قدردانی کرد.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۱۱:۴۴    
کشتی پهلو گرفته از زیباترین آثار ادبی معاصر درباره زندگی حضرت فاطمه زهرا و به قلم سیدمهدی شجاعی است. بعضی به اشتباهی لفظی آن را کشتی پهلو شکسته نیز می نامند.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۱۱:۲۳    
رامبد جوان به تازگی در لایو اینستاگرام خود درباره وضعیتی که حین رانندگی برایش بوجود آمده است توضیحاتی داد ...
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۱۱:۰۸    
یخدان یا یخچال قدیمی نوعی ساختمان است که در معماری قدیم ایران برای تولید و نگه داری یخ ساخته می شد. معمولاً هر یخچال دارای یک استخر و یک دیوار بلند (بنام حصار) و یک مخزن گنبد دار بود.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۱۰:۰۸    
کاشت کیوی در گلدان مراحل خاصی مانند خیساندن بذر، جوانه زدن و کاشت بذر و ... دارد که در صورت دقت در انجام آن، به راحتی در منزل امکان پذیر است.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۰۹:۰۸    
برای تهیه مربای بدون شکر می توان از شیرین کننده های متنوعی همچون شیره، عسل یا پودر شیرین کننده استفاده کرد. مربای بدون شکر نوعی مربای رژیمی و مفید برای سلامتی است که به روش های مختلفی تهیه می شود.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۰۸:۰۸    
تغییر عادت بد می تواند کار چالش برانگیزی باشد. اما با درک منشا عادات بد، استفاده از سیستم پاداش دهی، برنامه ریزی منطقی و دریافت کمک می توانید این چالش را با موفقیت طی کنید.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۰۷:۰۸    
درمان پسوریازیس توسط پزشکان به 3 روش انجام می گیرد: درمان های موضعی، خوراکی و فتوتراپی. همچنین درمان های خانگی مانند رژیم غذایی صحیح ...
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۰۶:۰۸    
برای افزایش احتمال بارداری بایستی تغییراتی در سبک زندگی خود بدهید. داشتن وزن متعادل و الگوی تغذیه سالم اولین گام در رسیدن به این هدف است.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۰۴:۱۰    
کیک رژیمی بدون شکر را می توان با استفاده از شیرین کننده های طبیعی مانند عسل و خرما درست کرد و به عنوان میان وعده ای سالم و مغذی مورد استفاده قرار داد.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۰۳:۰۵    
حفظ و بهبود سلامت کلی پوست از مهمترین خواص سرکه سیب برای پوست است. سرکه سیب یک درمان عالی برای جوش، آکنه، زگیل، آفتاب سوختگی و چربی زیاد پوست است ...
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۰۲:۰۵    
وافل با فر نیز مانند وافل ساز بسیار خوشمزه و ترد طبخ می شود. وافل نوعی شیرینی شبیه بیسکوییت است که دارای مغز نرم و رویه ای ترد بوده و غالبا به عنوان صبحانه ای مغذی یا میان وعده ای خوشمزه مورد استفاده ...
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۰۱:۰۹    
سمعک به افراد کم شنوا کمک می کند تا برخی از صداها را بلندتر بشنوند. سمعک می تواند به افراد کمک کند در موقعیت های آرام یا پر سر و صدا بیشتر بشنود.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۰۰:۰۸    
آیا می خواهید بدانید امروز چه چیزی در انتظار شماست؟ با خواندن فال روزانه 17 بهمن 1397 بر اساس ماه تولد خود، برای خود برنامه ریزی کنید و نگاه بهتری به روز خود داشته باشید.