شنبه ۱۲ خردادساعت ۰۸:۱۷Jun 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای ستاره 13 بهمن 1397 - setare.com

ستاره 29 اسفند 1394 ستاره 30 اسفند 1395 ستاره 29 اسفند 1396 ستاره 31 فروردین 1397 ستاره 31 اردیبهشت 1397 ستاره 31 خرداد 1397 ستاره 31 تیر 1397 ستاره 31 مرداد 1397 ستاره 31 شهریور 1397 ستاره 30 مهر 1397 ستاره 30 آبان 1397 ستاره 1 آذر 1397 ستاره 30 دی 1397 ستاره 29 اسفند 1397 ستاره 1 بهمن 1397 ستاره 2 بهمن 1397 ستاره 3 بهمن 1397 ستاره 4 بهمن 1397 ستاره 5 بهمن 1397 ستاره 6 بهمن 1397 ستاره 7 بهمن 1397 ستاره 8 بهمن 1397 ستاره 9 بهمن 1397 ستاره 10 بهمن 1397 ستاره 11 بهمن 1397 ستاره 12 بهمن 1397 ستاره 13 بهمن 1397 ستاره 14 بهمن 1397 ستاره 15 بهمن 1397 ستاره 16 بهمن 1397 ستاره 17 بهمن 1397 ستاره 18 بهمن 1397 ستاره 19 بهمن 1397 ستاره 20 بهمن 1397 ستاره 21 بهمن 1397 ستاره 22 بهمن 1397 ستاره 23 بهمن 1397 ستاره 24 بهمن 1397 ستاره 25 بهمن 1397 ستاره 26 بهمن 1397 ستاره 27 بهمن 1397 ستاره 28 بهمن 1397 ستاره 29 بهمن 1397 ستاره 30 بهمن 1397 
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۵ - ۱۲:۵۳    
تا همین یک هفته پیش از هر کسی درباره جانشین احتمالی کارلوس کی روش می پرسیدید به طور قطع و یقین یکی ازگزینه هایش برانکو ایوانکوویچ بود.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۴ - ۱۱:۵۶    
جانشین فرمانده سپاه گفت: توسعه توانمندی موشکی برای کشور ما بعنوان یک نیروی محوری بازدارنده و دفاعی یک راهبرد توقف ناپذیر و مهارناپذیر است.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۴ - ۱۱:۵۱    
مدیر مرکز ملی مطالعات و تحقیقات باروری ابرها معتقد است: در کشور برای بارورسازی ابرها هیچ گونه هزینه کلانی انجام نشده است.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۴ - ۱۱:۱۹    
بهداد سلیمی که دو روز پیش با انتشار یک استوری در اینستاگرام به شدت از بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان انتقاد کرده بود، با واکنش مشترکی از جانب بازیکنان تیم ملی روبرو شد.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۴ - ۰۲:۱۸    
ظریف با انتقاد از اینکه در این مساله مهم یعنی مذاکرات هسته ای و برجام هیچ وقت هم افزایی داخلی مشاهده نشده است ...
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۴ - ۰۲:۰۸    
دو خودروساز بزرگ کشور مدت هاست با مشکل نقدینگی دست و پنجه نرم می کنند. تا جایی که دولت قصد دارد حدود 11 هزار میلیارد تومان تسهیلات ریالی و ارزی به آن ها بدهد ...
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۴ - ۰۲:۰۲    
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: حق آبه دریاچه ارومیه به آن بازگشت و تاکنون هزینه زیادی شده است و خوشبختانه دریاچه ارومیه از خشک شدن نجات پیدا کرد و حدود 30 سانتیمتر بیشتر از گذشته آب دارد.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۳ - ۲۳:۰۷    
امروزه می توان گفت که مشکل بارداری در اکثر قریب به اتفاق موارد قابل حل است. زنانی که بدن شان در مقابل کلومیفن مقاومت نشان می دهد معمولاً پس از طی فرآیند درمانی ترکیبی از کلومیفن و دگزامتازون ...
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۳ - ۲۲:۰۷    
برای از بین بردن مورچه در خاک گلدان می توانید از حشره کش ها، طعمه های مورچه، غوطه ور کردن گلدان در آب، تعویض خاک گلدان و تفاله قهوه استفاده کنید.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۳ - ۲۱:۰۷    
برای جلوگیری از آپدیت ویندوز 10 روش های مختلفی وجود دارد. شما می توانید از نرم افزارها کمک بگیرید یا از خود ویندوز این قابلیت را غیرفعال کنید. ولی آیا واقعا می خواهید این کار را بکنید؟
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۳ - ۲۰:۰۵    
برای درمان اورژانسی فشار خون بالا می توانید از موادی طبیعی مانند بادام، فلفل هندی، آب نارگیل، کاکائو، سرکه سیب، سیر و زردچوبه استفاده کنید ...
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۳ - ۱۹:۰۸    
شپشک برنج، یکی از انواع آفات است که در محیط تاریک و مرطوب رشد می کند. از بین بردن شپشک برنج، معمولا کار ساده ای نیست بنابراین بهتر است که از ورود آن ها به ظرف برنج پیشگیری به عمل آید.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۳ - ۱۸:۰۸    
مجموعه آبشار لونک، 5 آبشار کوچک و بزرگ است که در نزدیکی جاده ی سیاهکل به دیلمان قرار دارد. این تفرجگاه زیبا، دارای امکانات خوبی برای پیک نیک و کمپینگ است.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۳ - ۱۷:۰۵    
سید جلال حسینی متولد 14 بهمن 1360 کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال و مدافع تیم پرسپولیس است که در آذرماه 1397 از تیم ملی خداحافظی کرد ...
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۳ - ۱۶:۲۸    
رئیس پیشین سازمان نظام پزشکی به تازگی اعلام کرده است: در حال حاضر جامعه پزشکی رو به فقیرترشدن پیش می رود؛ به طوری که یک فرد تمام عمر خود را صرف درس خواندن می کند ...
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۳ - ۱۶:۰۸    
برای انتخاب یک کرم ضد چروک دور چشم تنها کافی است به پارامتر های مهم توجه کرده و با انتخاب کرم مناسب از برندهای مختلف از پوست خود در برابر چین و چروک محافظت کنید.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۳ - ۱۵:۰۷    
مدل میز عسلی تاشو، مناسب خانه های کوچک، امروزه با استقبال زیادی روبرو شده است. تنوع مدل ها نسبتا خوب است ...
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۳ - ۱۵:۰۲    
سازمان هواشناسی از بارش برف، باران، وزش باد و کولاک برف از شنبه تا سه شنبه این هفته در 24 استان کشور خبر داد و اعلام کرد: سامانه بارشی سه شنبه 16 بهمن از کشور خارج می شود.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۳ - ۱۴:۵۲    
دادستان عمومی و انقلاب نیکشهر گفت: در حمله دو فرد مسلح به سپاه نیکشهر یک تن از پاسداران این شهرستان به شهادت رسیده و 5 تن دیگر نیز مجروح شدند.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۳ - ۱۴:۴۷    
رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس راهکار وزارت جهاد کشاورزی برای کاهش نرخ گوشت قرمز را اعلام کرد.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۳ - ۱۴:۳۷    
باشگاه فولاد برای تقویت تیم در نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال کشور به دنبال جذب مهدی طارمی است.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۳ - ۱۴:۰۷    
براساس تحقیقات، افسردگی صبحگاهی، یکی از انواع افسردگی روزانه است. اگر فردی به این اختلال مبتلا باشد، می تواند با دریافت درمان های پزشکی و حمایت، به بهبود علائم خود کمک شایانی کند.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۳ - ۱۳:۱۷    
کارلوس کیروش سرمربی سابق تیم ملی فوتبال کشورمان، در آخرین صحبت های خود از احساسات قلبی اش پیش از ترک ایران گفت.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۳ - ۱۳:۰۷    
در رفتار با کودک بی اشتها بایستی این نکته را در نظر داشته باشید که پس از یک سالگی، به دلیل کاهش سرعت رشد، نیاز کودک به خوردن غذا به طور طبیعی کاهش می یابد ...
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۳ - ۱۲:۴۷    
ارژنگ امیرفضلی بازیگر سینما و تلویزیون، با انتشار کلیپی در صفحه اینستاگرام خود به مساله کودک همسری یا همان ازدواج در سنین پایین انتقاد کرد.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۳ - ۱۲:۳۲    
بهداد سلیمی، قهرمان وزنه برداری کشورمان و قویترین مرد جهان، با انتشار یک استوری با لحنی تند در اینستاگرام، به رقم پاداش بازیکنان تیم ملی فوتبال واکنش نشان داد.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۳ - ۱۲:۰۵    
رامبد جوان، بازیگر، کارگردان و مجری مطرح کشور، ساعاتی قبل در صفحه اینستاگرام خود از تمام شدن برنامه خندوانه و پخش نشدن آن پس از ایام عید خبر داد.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۳ - ۱۲:۰۵    
نعوظ بی اختیار را تحت عنوان نعوظ دائم نیز می شناسند. نعوظ بی اخیتار به نعوظ بدون تحریک جنسی و معمولا طولانی مدت گفته می شود. در ادامه در رابطه با دلایل نعوظ بی اختیار و درمان آن توضیح می دهیم.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۳ - ۱۱:۰۵    
دعا برای پیدا شدن گم شده شاید آخرین تیر ترکش یک انسان باشد. معمولا هنگامی که شخص یا شی با ارزشی گم شده باشد و نتوان آن را پیدا کرد چاره ای جز دعا باقی نمی ماند.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۳ - ۱۰:۰۹    
پتاسیم یکی از یون های مورد نیاز و ضروری برای بدن می باشد. بسیاری از عملکردهای زیستی در سلول ها نیازمند این یون هستند. در این مطلب می توانید با مواد غذایی حاوی پتاسیم آشنا شوید.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۳ - ۰۹:۰۹    
انواع کباب ایرانی به شکل های مختلف و با انواع گوشت و سبزیجات تهیه شده و اغلب به عنوان غذایی مجلسی سرو می شوند. گوشت گوسفندی و گوشت مرغ اصلی ترین مواد اولیه در تهیه کباب های ایرانیست.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۳ - ۰۸:۰۹    
دینه برن (Dineh Bran) از داروهای گیاهی به صورت پودر است که از پوسته خارجی گندم تهیه شده و برای درمان یبوست مورد استفاده قرار می گیرد. این دارو در صورت مصرف صحیح و به اندازه، عارضه جانبی خاصی ندارد.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۳ - ۰۷:۰۹    
مدل ابرو تأثیر شگرفی بر فرم و حالت صورت داشته و در صورت به کار بردن مدل ابروی مناسب با فرم چهره خود می توان به رفع نقص چهره و زیبایی دو چندان آن دست یافت.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۳ - ۰۶:۰۸    
رشته حسابداری یکی از رشته های تحصیلی شناخته شده در ایران محسوب می شود و به باور عمومی نسبت به سایر رشته های مشابه از بازار کار کم و بیش بهتری برخوردار است.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۳ - ۰۴:۰۷    
مش با فویل در منزل از جمله روش هایی است که بسیاری از بانوان با فراگیری آن می توانند با صرف کمترین هزینه مو های خود را به صورت حرفه ای به وسیله تکه های فویل مش کنند.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۳ - ۰۲:۰۸    
مواد غذایی ضد اشتها را می توان در قالب انواع طبیعی و شیمیایی مصرف کرد. از جمله مواد طبیعی ضد اشتها می توان به بادام، قهوه، سرکه، ماهی آزاد، سیب، آووکادو و ... اشاره کرد.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۱۳ - ۰۰:۰۷    
در فال روزانه 13 بهمن 1397، سعی بر این است تا به سوالات شما در خصوص پیشامدها، بایدها و نبایدها و... که برای بازدیدکنندگان در مورد طالع بینی روزانه و پیش بینی های علم نجوم است پاسخ های مناسبی داده شود.