شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۵:۲۱Jun 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای شیعه نیوز 1 اردیبهشت 1395 - shia-news.com

شیعه نیوز 29 اسفند 1393 شیعه نیوز 29 اسفند 1394 شیعه نیوز 31 فروردین 1395 شیعه نیوز 31 خرداد 1395 شیعه نیوز 31 تیر 1395 شیعه نیوز 31 مرداد 1395 شیعه نیوز 31 شهریور 1395 شیعه نیوز 30 مهر 1395 شیعه نیوز 30 آبان 1395 شیعه نیوز 30 آذر 1395 شیعه نیوز 30 دی 1395 شیعه نیوز 30 بهمن 1395 شیعه نیوز 1 اسفند 1395 شیعه نیوز 1 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 2 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 3 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 4 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 5 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 6 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 7 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 8 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 9 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 10 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 11 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 12 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 13 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 14 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 15 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 16 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 17 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 18 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 19 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 20 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 21 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 22 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 23 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 24 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 25 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 26 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 27 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 28 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 29 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 30 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 31 اردیبهشت 1395 
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۲۳:۵۶    
منابع خبری از تیراندازی مرزبانان ترکیه به سمت آوارگان سوری گزارش دادند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۲۳:۴۱    
کابینه دولت سوئیس از بیم وخامت اوضاع یمن صادرات سلاح های ساخت خود را به کشورهایی چون امارات متحده، بحرین و عربستان سعودی متوقف کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۲۳:۳۸    
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وجود آسیب های اجتماعی در جامعه گفت: بیکاری تاثیرگذارترین عامل آسیب های اجتماعی است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۲۳:۳۲    
به گزارش شیعه نیوز ، روزهای سیزدهم، چهاردهم، و پانزدهم ماه مبارک رجب از روزهای پر فضیلت است که اعمال خاصی در آن وارد شده است. این سه روز معروف است به ایام البیض ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۲۳:۲۶    
وزیر دفاع سعودی مدعی شد: همه باید دست به دست یکدیگر داده و همراه با هم با دخالت های ایران مقابله کنیم!
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۲۳:۲۳    
یک نماینده پارلمان آلمان، وضع مالیات ویژه برای انجام شعائر دینی مسلمانان را پیشنهاد کرد!
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۲۳:۱۱    
گروه تروریستی داعش 250 زن را که حاضر به بردگی جنسی نشدند، اعدام کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۱۷:۰۴    
نفوذ وهابیت در طی دو دهه اخیر در کشورهای حوزه بالکان، رشد تروریسم را در این مناطق به دنبال داشته است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۱۶:۲۶    
13 رجب 1- ولادت امیرالمومنین (علیه السلام) اولین امام مومنین و خلیفة الله بلافصل بعد ازرسول الله خاتم النبیین(صلی الله علیه وآله) برادر پسر عمو وزیر و داماد او سید الوصیین امیرالمومنین علی بن ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۱۶:۲۰    
گروه تروریستی داعش روز چهارشنبه مقر نیروهای پیشمرگ عراق را در شرق موصل هدف قرار داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۱۵:۵۹    
دانلود مولودی انتهای پیام/654
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۱۵:۳۹    
بعد از موارد متعدد آزار و اذیت مسلمانان در مسافرت های داخلی و خارجی آمریکا، یک سازمان حقوق بشری اسلامی از مسلمانان خواست که این موارد را برای پیگیری قانونی گزارش کنند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۱۵:۳۱    
سه گور دسته جمعی مربوط به نظامیان و برخی مربوط به افراد غیرنظامی در منطقه الملعب واقع در جنوب الرمادی عراق کشف شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۱۵:۰۲    
مقتدا صدر از نمایندگان جریان صدر در مجلس عراق خواست که به تحصن خود پایان دهند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۱۴:۴۴    
هنگامی که پشت رایانه نشسته اید و بر روی صفحه کلید تایپ می کنید، فقط انگشتان و چشمان شما کار نمی کنند بلکه تمام اندام های بدن شما در حال فعالیت هستند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۱۴:۳۸    
مجله نیوزویک در مطلبی خواستار اتخاذ یک رویکرد انگلیسی از سوی آمریکا برای مقابله با داعش شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۱۴:۳۵    
شهر مقدس کربلا شام چهارشنبه مورخ 1 اردیبهشت ماه 1395 مطابق با 12 رجب 1437 ه.ق همزمان با شب میلاد امیرالمؤمنین پدر بزرگوار امت و پدر خود حضرت، بعد از نماز جماعت مغرب و عشا ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۱۴:۲۹    
حمله تروریستی دیروز کابل که دستکم 350 کشته و زخمی بر جای گذاشت در 10 سال گذشته بی سابقه بوده است
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۱۴:۲۰    
فرمانده کل ارتش گفت: برخی از داوطلبان به سوریه اعزام شدند که تحت مسئولیت همان سازمان مسئول هستند و ممکن است از تیپ 65 نیز در میان آنها باشند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۱۳:۵۹    
این نوجوان 17 ساله از دوستان و اقوامش با حجاب اسلامی عکس گرفته و بریده های روزنامه و نگاه های خشمگین و سرزنش آمیز را به تصاویرش اضافه کرده تا داستان زندگی زنان محجبه را در غرب بهتر به تصویر درآورد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۱۳:۵۶    
مجلس نمایندگان بحرین در بیانیه ای خواستار اعلان جنگ کشورهای عربی بر ضد آنچه تروریسم ایران و حزب الله خواند، شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۱۳:۵۳    
درباره انتخاب آن حضرت به عنوان الگوی مردان باید به چند نکته مهم توجه داشت، نخست اینکه همان طور که بیان شد ایشان توانست به عنوان یک همسر و پدر به بهترین شکل ممکن ایفای نقش کند ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۱۳:۴۴    
آیت الله سبحانی به معتکفین توصیه کرد: از هرآنچه آنها را مشغول به امور دنیوی می کند در مدت اعتکاف پرهیز کرده و وقت خود را صرف دعا و مناجات و مطالعه کنند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۱۳:۴۱    
دولت پاکستان با اشاره به حادثه منا در حج سال گذشته تصمیم گرفته تا اتباع خود را در سال جدید با اتصال ردیاب به عربستان اعزام کند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۱۳:۳۵    
روحانیون ، فعالان و فرهیختگان شیعه در هند اعلام کردند آموزه های امامان و رهبرانی چون حضرت علی(علیه السلام) برای مبارزه با تهدید تروریسم ارزشمند هستند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۱۳:۲۳    
همزمان با دعوت سازمان ملل و میانجی گری های بین المللی، منابع نزدیک به حوثی های یمن اعلام کردند که هیات مذاکره کننده انصارالله امروز (چهارشنبه) این کشور را به مقصد کویت ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۱۳:۱۲    
شبکه المنار گزارش داد که بر اساس توافق صورت گرفته میان گروه های مسلح و ارتش سوریه 250 نفر از شهرهای تحت محاصره فوعه و کفریا خارج می شوند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۱۲:۳۵    
سید جعفر فضل الله روحانی لبنانی در جریان مناظره با یک تحلیل گر سلفی ، در گفت و گو با شبکه فرانس 24 به صورت مستدل و منطقی به اتهام او درباره اینکه شیعیان برای حضرت علی(علیه السلام) مقام ربوبیت قائل ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۱۲:۲۶    
معاون مشاور رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد پول های اولیه ای برای تاسیس سازمان تروریستی القاعده، منحصرا از سوی عربستان سعودی آمد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۱۲:۰۳    
مجموعه ای از تازه مسلمانان اوکراینی ضمن حضور در نجف اشرف این شهر و سایر عتبات عالیات را برخلاف تصور گذشته، مکانی آرام و ایمن یافتند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۱۱:۴۹    
آیت الله مکارم شیرازی گفت: با تصریح به اینکه من کم قسم می خورم، گفت: والله قسم می خورم همه مسئولند. باید باهم کنار آمده و مشکل را حل کرده و دشمن را از کشور خود بیرون کنند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۱۱:۴۳    
رئیس آژانس فدرال امور ملیت های فدراسیون روسیه: ما می خواهیم نظامی آموزشی برای تعالیم اسلامی راه اندازی کنیم تا دیگر جوانان ما برای تحصیل این علوم به کشورهای حامی سلفیسم مانند عربستان سعودی و مصر ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۱۱:۲۲    
خبرگزاری اسپوتنیک نوشت ایران قصد دارد مشکل خود با عربستان را بر سر موضوع حج حل کند، اما با انعطاف ناپذیر بودن طرف سعودی مواجه است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۱۱:۱۹    
شعرای هندو و اساتید دانشگاه این کشور علاقه وافری به مولای متقیان علی علیه السلام دارند و در مدح ایشان اشعار زیادی سروده اند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۱۱:۰۴    
انتهای پیام/ 852
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۱۰:۵۲    
پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری در آستانه سیزدهم رجب و شروع مراسم اعتکاف، احکام اعتکاف را منتشر کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۱۰:۴۶    
با تعطیل شدن مراکز گروه اخوان المسلمین در اردن، این جریان اسلامگرا تهدید کرد به داعش ملحق خواهد شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۱۰:۲۶    
'حسین العزی' مسئول روابط خارجی جنبش انصارالله گفت :ما با قاطعیت ادعای برخی رسانه ها در خصوص قصد انصار الله برای حمله به سفارتخانه های کشورهای عضو ائتلاف عربستان را تکذیب می کنیم.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۱۰:۲۶    
تمرکز اتحادیه اروپا بر بازگشت آوارگان سوری به ترکیه به جای حفاظت از افرادی که در مناطق مرزی گیر افتاده اند، غیرقابل قبول است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۱۰:۲۳    
حجت الاسلام و المسلمین رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی با آیت الله سیستانی دیدار کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۱۰:۲۰    
یکی از عواملی که یادگیری فنون و شیوه های مناظره را ضروری می کند، مسئله ارتباط فرهنگی است. این مسئله، چه در سطح یک جامعه کوچک مانند خانواده و یا شهر و کشور ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۱۰:۱۷    
حجت الاسلام والمسلمین سید مجید المشعل رئیس شورای علمای بحرین ضمن هشدار به آل خلیفه در مورد استمرار بازداشت شیخ محمد المنسی، این اقدام را حمله ای آشکار به علما و آزادی بیان دانست.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۱۰:۰۸    
خبرگزاری اسپوتنیک گزارش داد که تروریست های تکفیری بازداشت شده در عربستان به زندانی در حومه ریاض منتقل می شوند که مانند یک هتل مجلل از تمامی امکانات برخوردار است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۰۹:۵۹    
یک دیپلمات ارشد روس با اشاره به رشد فزاینده شمار عناصر داعش در افغانستان گفت این گروه تروریستی قصد دارد به کشورهای آسیای میانه و روسیه نفوذ کند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۰۹:۵۶    
سودجویان به بهانه رقص و پایکوبی دختران را فریب داده و جیب هایشان را پر از پول می کنند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۰۹:۵۰    
یک رسانه لبنانی در گزارشی تحلیلی به بررسی ماهیت رابطه سعد حریری رئیس جریان المستقبل لبنان و رژیم سعودی درسایه بحران شرکت "سعودی اوجیه" و تحولات منطقه ای پرداخت.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۰۹:۵۰    
طبق اظهارنظر منابع مطلع در ردیابی مکالمات بی سیمی تروریست های تکفیری، به ترتیب زبان های عربی، ترکی، روسی و فرانسوی بیشترین زبان هایی هستند که تروریست ها با آن مکالمه می کنند ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۰۹:۴۷    
تیم مذاکراتی جنبش انصار الله یمن بعد از ظهر امروز چهارشنبه برای برگزاری دور جدید مذاکرات صلح این کشور رهسپار کویت می شود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۰۹:۴۱    
پلیس انگلیس، به مسلمانان این کشور که قصد انجام حج تمتع در سال جاری را دارند، در مورد احتمال کلاهبرداری و وجود شرکت های غیرمجاز ارائه دهنده خدمات زیارتی، هشدار داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۰۹:۳۸    
گروهی از فعالان حقوق بشری طی نشستی در برلین نسبت به در راه بودن موج جدیدی از اعدام ها در عربستان سعودی هشدار دادند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۰۹:۳۸    
در حالی که سعودی ها همچنان به حملات خود به یمن ادامه می دهند شورای امنیت سازمان ملل از انصارالله درخواست کرد که در مذاکرات صلح کویت حضور یابد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۰۹:۳۵    
مرکز اسلامی الازهر با صدور بیانیه ای به شبهه مطرح شده در برخی رسانه ها مبنی بر این که قرآن تنها منبع شریعت اسلام است ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۰۹:۳۵    
سفر زائران ایرانی به سامرا حدود دو سال پیش، پس از حملات گسترده داعش به این شهر سنی نشین متوقف شد اما از حدود یک ماه پیش با آزادسازی این شهر اعزام کاروان های ایرانی از سر گرفته شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۰۹:۲۹    
باندهای تروریستی داعشی بامداد سه شنبه پیش از فرار از الرطبه، هفت هزار راس آهوی مناطق حفاظت شده محیط زیست عراق را هم با خود بردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۰۹:۲۹    
آیت الله مظاهری گفت: شیعه نیست کسی که هر روز حساب خودش را نرسد. یعنی در شب حساب کند و ببیند آیا در عالم ملکوت سیاه چهره است یا نورانی است؟ کلاه سر خدا نمی توان گذاشت و کلاه روی سر خودتان نگذارید و ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۰۹:۲۶    
30 فروردین سال گذشته عملیات بزرگی به همت نیروهای مقاومت اسلامی شام، رزمندگان مدافع حرم ایرانی و افغانستانی و جمعی از مستشاران ایرانی در سوریه آغاز شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۰۹:۱۲    
استان ریاض در واقع بخش زیادی از منطقه تاریخی نجد را تشکیل می دهد، منطقه ای که زادگاه اصلی خاندان آل سعود است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۰۹:۰۹    
نخست وزیر سابق قطر در مقام مقایسه سیاست ایران و برخی رژیم های عربی در قبال بحران سوریه گفت: ایرانی ها زیرک تر و صبور تر از ما هستند، آنها بهتر از ما می توانند مذاکرات را مدیریت کنند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۰۹:۰۳    
روزنامه نیویورک تایمز در گزارشی در مورد گسترش افراط گرایی در اروپا، دلیل این امر را به حاشیه رانده شدن مهاجرین در اروپا و آزادی عمل مبلغین وهابیت، دانسته است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۰۸:۵۷    
یک مقام ارشد ناتو روز سه شنبه نسبت به احتمال استفاده گروه تروریستی داعش از تسلیحات نامتعارف هشدار داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۰۸:۵۴    
مرحوم آیت الله جواد آقا ملکی تبریزی در کتاب المراقبات بخشی از فضیلت و اعمال ایام نیمه رجب را آورده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۰۸:۴۸    
آیت الله فیاض مرجع تقلید شیعیان در واکنش به هیاتی از نمایندگان متحصن پارلمان عراق که حمایت وی را خواستار شده بودند ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۰۸:۴۲    
اسید پاشی یکی از شنیع ترین رفتارهای خشنت آمیز به شمار می رودکه می طلبد با اتخاذ تدابیر هوشمندانه به نحو جدی تری مورد بررسی قرار گیرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۰۸:۳۹    
رئیس جمهور آمریکا مدعی شد این کشور همانند قضیه بن لادن، طرحی برای دستگیری سرکرده داعش دارد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۰۸:۳۰    
روزنامه نگار مشهور مصری و مدیر مسؤول روزنامه المقال وهابیت را عامل تروریسم در جهان عنوان کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۰۶:۳۷    
به گزارش شیعه نیوز ، فلیپ هاموند وزیر خارجه انگلستان امروز در پارلمان این کشور به نمایندگان گفت که کشورش نیروی رزمی به لیبی برای مقابله با داعش اعزام نخواهد کرد. ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۰۶:۳۷    
به گزارش شیعه نیوز ، دادگاه رژیم صهیونیستی شیخ رائد صلاح رئیس جنبش اسلامی فلسطین در اراضی اشغالی 1948 را به 9 ماه زندان محکوم کرد. ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۰۶:۳۷    
به گزارش شیعه نیوز ، روزنامه بیلد روز سه شنبه اعلام کرد آژانس اطلاعات فدرال آلمان -بی ان دی- اطلاعاتی را از همتایان ایتالیایی خود دریافت کرده اند که نشان می دهد گروه تروریستی داعش نقشه ای برای حمله ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۰۶:۳۷    
به گزارش شیعه نیوز ، منابع وابسته به نیروهای مردمی عراق از فرار سرکرده های داعش به همراه خانواده هایشان از فلوجه به سوی الثرثار خبر دادند. ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۰۶:۳۷    
به گزارش شیعه نیوز ، اسناد استخدامی فاش شده از اطلاعات شخصی عناصر گروه تروریستی داعش با همکاری "ان بی سی نیوز" و آکادمی نظامی "وست پوینت" تجزیه و تحلیل شد و از گذشته عجیب و وضع زندگی 22 هزار داعشی ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۰۶:۳۷    
به گزارش شیعه نیوز ، رسانه های افغانستان اعلام کردند بر اثر حادثه تروریستی امروز در شهر کابل دستکم 30 نفر کشته و بیش از 300 نفر زخمی شدند. ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۰۶:۳۷    
به گزارش شیعه نیوز ، برخی رسانه های سعودی که آتش داغ تر از آمریکائی ها شده اند، به تازگی مامور شده اند ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۰۶:۳۷    
به گزارش شیعه نیوز ، گزارش یاد شده حاکی از پیدا شدن لوح های فشرده و جزوه های مرتبط با اندیشه های افراط گرایان - از جمله به قتل رساندن افراد مرتد - در ده زندان انگلیس است. ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۰۶:۳۷    
به گزارش شیعه نیوز ، در میان نیروهای جذب شده برخی اتباع انگلیس هستند که می توان به جنید حسین هکر بیرمنگام و ریاض خان ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ - ۰۶:۳۷    
به گزارش شیعه نیوز ،"ناصر العمری" نویسنده آمریکایی از شهر نیویورک گفت استمرار حملات عربستان به یمن تلاش ها برای رسیدن به صلح در این کشور را همچنان بی نتیجه گذاشته است. ...