شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۲:۵۸Jun 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای شیعه نیوز 17 اردیبهشت 1395 - shia-news.com

شیعه نیوز 29 اسفند 1393 شیعه نیوز 29 اسفند 1394 شیعه نیوز 31 فروردین 1395 شیعه نیوز 31 خرداد 1395 شیعه نیوز 31 تیر 1395 شیعه نیوز 31 مرداد 1395 شیعه نیوز 31 شهریور 1395 شیعه نیوز 30 مهر 1395 شیعه نیوز 30 آبان 1395 شیعه نیوز 30 آذر 1395 شیعه نیوز 30 دی 1395 شیعه نیوز 30 بهمن 1395 شیعه نیوز 1 اسفند 1395 شیعه نیوز 1 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 2 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 3 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 4 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 5 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 6 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 7 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 8 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 9 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 10 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 11 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 12 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 13 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 14 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 15 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 16 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 17 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 18 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 19 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 20 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 21 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 22 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 23 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 24 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 25 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 26 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 27 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 28 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 29 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 30 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 31 اردیبهشت 1395 
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۲۳:۱۴    
مقامات آمریکایی می گویند رابطه القاعده و طالبان دوباره احیا شده و این گروه تروریستی، یک بار دیگر پس از مرگ بن لادن ارتباط خود را با طالبان احیا کرده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۲۳:۰۸    
امام مسجد کوفه پارلمان این کشور را متهم به شانه خالی کردن از مسئولیت خود کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۲۲:۵۳    
اخیرا اقدامی از سوی عراقی ها در فضای مجازی صورت گرفته که نشان می دهد که آن ها تا چه حد به فرمانده سپاه قدس علاقه دارند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۲۲:۴۵    
ایتالیا بیش از یک و نیم میلیون مسلمان دارد؛ اما در سراسر این کشور تنها هشت مسجد وجود دارد!
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۲۲:۳۹    
مجتهد از طرح امارات برای سرنگونی پادشاه سعودی خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۲۲:۳۰    
دادگاه عالی بنگلادش، درخواست بررسی مجدد حکم اعدام رهبر جماعت اسلامی این کشور را رد و حکم اعدام وی را تأیید کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۲۲:۲۴    
نتایج اولیه شمارش آرا انتخابات محلی انگلیس نشان می دهد که احتمالا صادق امان خان، نامزد پاکستانی تبار حزب کارگر توانسته پس از هشت سال که لندن توسط شهردار محافظه کار اداره می شد ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۲۲:۲۱    
سرلشکر محسن رضایی اعدام کودک 7 ساله توسط تروریست های تکفیری را دلیل کافی برای نامسلمان بودن آنان نامید و دست داشتن سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) را در پس این جنایات واضح دانست.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۲۲:۱۵    
مسؤول امور مسجدالحرام و مسجد نبوی خبر داد که از این پس، خانۀ کعبه به جای دو بار در سال فقط یک بار شست و شو خواهد شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۲۲:۰۳    
شبکه خبری المیادین اعلام کرد مذاکرات صلح امروز یمن به فردا موکول شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۲۱:۵۵    
سازمان خبرنگاران بدون مرز درتازه ترین گزارش خود وضعیت آزادی رسانه ها در بحرین و برخی دیگر از کشورهای عربی را بحرانی اعلام کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۲۱:۵۲    
فردی در اتریش در اقدامی اهانت آمیز سر دو خوک را در یک مرکز اسلامی و یک مسجد در جنوب این کشور انداخت.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۲۱:۴۹    
نیروهای امنیتی عربستان در این عملیات، چندین کمربند انفجاری، 4 کلاشینکف، دو کلت کمری و 15 عدد بمب کشف شده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۲۱:۴۳    
حکومت سعودی که ماجراجویی های نظامی ویرانگرش در کشورهای اسلامی منطقه چیزی جز شکست و سرخوردگی برایش نداشته است ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۲۱:۳۴    
دبیر کل جنبش حزب الله لبنان با اشاره به اینکه صهیونیست ها همه کسانی را که اشغالگری را نمی پذیرند، هدف قرار می دهند در سخنرانی خود سوریه را محور اصلی حمایت از مقاومت عنوان کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۲۱:۳۱    
یکی از مراجع با اشاره به لزوم تشکیل پارلمان موازی تأکید کرد که این پارلمان شامل شخصیت هایی از حوزه های دینی، دانشگاهی، عشایر و سیاستمداران خواهد بود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۲۱:۲۸    
حزب الله شایعات مربوط به اسارت رزمندگان خود در شهرک خان طومان حلب را تکذیب کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۸:۱۱    
انتشار کلیپ تلاوت قرآن توسط یک دانش آموز چینی، خشم و اعتراض سیاستمداران این دولت و همینطور صدور بیانیه منع فعالیتهای دینی در مدارس را به دنبال داشت.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۴:۰۲    
ادامه روند آماج گسترده اعتراض برخی کشورهای عربی، به اعزام مدافعان حرم حضرت زینب (سلام الله علیها) به سوریه، نشریه پان عربیسم القدس العربی را به ارائه ادعاهای مضحکی وا داشت.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۳:۰۳    
این مرد فرانسوی که به ابوسلیمان الفرنسی معروف است، پیشتر مدیر یک باشگاه در فرانسه بود و حالا گفته می شود مدیریت اقدامات تبهکارانه داعش در اروپا را به عهده دارد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۲:۳۹    
وزارت امور خارجه آمریکا برای ادامه گفت وگوهای صلح درباره سوریه شرط رفتن بشار اسد تا اوت 2016 (مرداد 95) را مطرح کرده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۲:۱۹    
وزیر امور خارجه عربستان بار دیگر بدون توجه به واقعیت های کنونی در سوریه و جایگاه بشار اسد رئیس جمهوری این کشور، مواضع کشورش را درباره اسد تکرار کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۲:۰۸    
وزارت کشور عربستان از منهدم کردن یک تیم تروریستی در شهر مکه مکرمه خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۲:۰۵    
سرگئی لاورف، وزیر امور خارجه روسیه، گفته است بشار اسد رییس جمهوری سوریه به حدی که ترکیه متحد نزدیک آمریکاست، متحد روسیه قلمداد نمی شود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۱:۵۳    
کمال قلیچدار اوغلو رهبر حزب اپوزیسیون جمهوریخواه خلق ترکیه اعلام استعفای نخست وزیر این کشور را کودتای کاخ ریاست جمهوری توصیف کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۱:۳۶    
ریحانه الموسوی بانوی فعال سیاسی بحرین پس از درخواستهای مکرر سازمانهای حقوقی بین الملل، در هفته جاری و بعد از 3 سال، آزاد شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۱:۳۶    
تروریست های داعش در سرت لیبی ضمن اعلام آماده باش کامل همه شهروندان را تهدید کردند که در صورت تخلیه این شهر خانه هایشان را به آتش خواهند کشید.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۱:۱۸    
تلاش عربستان برای اتحاد با مصر در چارچوب تلاش ریاض برای گسترش ائتلاف ضد ایرانی اش در منطقه صورت می گیرد. اما آیا عربستان سعودی موفق می شود مصر را وارد این ائتلاف کند؟
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۱:۰۱    
به گزارش شیعه نیوز ، عبدالله بلم عصر پنجشنبه در همایش راهکارهای ترویج و تبلیغ در قاره آفریقا، فرصت ها و تهدیدها در مسجد مقدس جمکران افزود ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۰:۴۳    
میخاییل بوگدانف معاون وزیر امور خارجه و نماینده رییس جمهوری روسیه در امور خاورمیانه در مذاکره با حسین امیرعبداللهیان همتای ایرانی خود تاکید کرد که بشار اسد رئیس جمهور قانونی سوریه است و تصمیم گیری در ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۰:۲۸    
با کشته شدن یک نظامی آمریکایی دیگر در جنگ با داعش تعداد نظامیان کشته شده آمریکایی به سه نفر رسید و این یعنی فرایند شمارش دقیق کشته های آمریکایی آغاز شده است و در صورت انجام حملات دیگری به نیروهای ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۰:۰۵    
سخنگوی جنبش انصار الله یمن تاکید کرد که طرف مقابل در مذاکرات کویت هنوز قصد جدی برای دستیابی به صلح در یمن ندارد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۰۹:۴۵    
به گزارش شیعه نیوز ، 'جین کلاود جانکر' رئیس کمیسیون اتحادیه اروپا به همراه 'مارتین شولتز' رئیس پارلمان اروپا ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۰۹:۱۵    
به گزارش شیعه نیوز ، دادسرای بحرین اعلام کرد دادگاهی در این کشور سه معترضی را که به دخالت در آشوب و زخمی شدن یک مامور پلیس متهم بودند، به حبس ابد محکوم کرد ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۰۱:۴۳    
درپی تصمیم آمریکا برای اعزام نظامیان بیشتر به سوریه، رسانه های آمریکایی در مورد خطرات این اقدام هشدار دادند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۰۱:۲۵    
به گزارش شیعه نیوز ، رخی فعالان در شبکه های اجتماعی تصاویری ویدیوئی منتشر کردند که نشان می دهد کارگران مجموعه شرکت های بن لادن به دلیل اخراج شان از کار در چارچوب فرایند اخراج گسترده کارگران این شرکت ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۰۱:۱۳    
کار آقای الجبیر عجیب است و از آن عجیب تر کری همپیمانش است.اولی درباره فرایند سیاسی صحبت می کند و فراموش کرده است که این فرایند در ژنو از هم پاشید و دومی تهدید به بازگشت به جنگ می کند اگر رئیس جمهوری ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۰۰:۵۵    
به گزارش شیعه نیوز ، حمزه الحوثی عضو شورای سیاسی انصارالله یمن که در گفتگوهای کویت شرکت دارد در کنفرانسی خبری گفت: حملات هوائی به یمن پس از چندین روز توقف از سر گرفته شده است و این بحران خطرناکی است ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۰۰:۳۷    
نخست وزیر انگلیس ضمن تحسین موفقیت های دونالد ترامپ در مبارزات انتخاباتی، عذرخواهی از او به دلیل نادرست و احمقانه خواندن ایده ممنوعیت ورود مسلمانان به آمریکا را رد کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۰۰:۱۹    
مقامات ترکیه اعلام کردند که حزب حاکم بر این کشور قصد دارد احمد داووداوغلو نخست وزیر فعلی را با نزدیک شدن به پایان دوره سمتش، طی یک مجمع فوق العاده با فرد دیگری جایگزین کند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۰۰:۰۱    
به گزارش شیعه نیوز ، امروز پنجشنبه یک انفجار بزرگ در یکی از مراکز وابسته به گروه تروریستی داعش در شمال سوریه رخ داد. ...