شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۵:۳۸Jun 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای شیعه نیوز 6 اردیبهشت 1395 - shia-news.com

شیعه نیوز 29 اسفند 1393 شیعه نیوز 29 اسفند 1394 شیعه نیوز 31 فروردین 1395 شیعه نیوز 31 خرداد 1395 شیعه نیوز 31 تیر 1395 شیعه نیوز 31 مرداد 1395 شیعه نیوز 31 شهریور 1395 شیعه نیوز 30 مهر 1395 شیعه نیوز 30 آبان 1395 شیعه نیوز 30 آذر 1395 شیعه نیوز 30 دی 1395 شیعه نیوز 30 بهمن 1395 شیعه نیوز 1 اسفند 1395 شیعه نیوز 1 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 2 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 3 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 4 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 5 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 6 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 7 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 8 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 9 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 10 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 11 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 12 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 13 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 14 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 15 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 16 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 17 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 18 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 19 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 20 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 21 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 22 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 23 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 24 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 25 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 26 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 27 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 28 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 29 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 30 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 31 اردیبهشت 1395 
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۲۳:۵۴    
به گزارش شیعه نیوز ، رئیس جمهور روسیه گفت: ترکیه به خاطر رابطه ای که با تروریست ها دارد از مقابله با نفوذ جنایتکاران به سوریه درمانده است. ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۲۳:۳۰    
به گززارش شیعه نیوز ، منابع سوری از حملات موشکی و خمپاره ای گروه های تروریستی به شهرک الزهراء و محله های مسکونی شهر حلب و شهادت دست کم 16 غیرنظامی سوری خبر دادند. ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۷:۱۱    
بشار اسد ضمن تشکر از جان فشانیهای مبارزان شیعی در جنگ با گروه تروریستی داعش، به آنها لوح تقدیر اهدا کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۶:۳۶    
دانشگاه اهل بیت (علیهم السلام)، جشن فارغ التحصیلی دانشجویان خود را در آستان مقدس حسینی(علیه السلام) برگزار کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۶:۲۷    
نیروهای امنیتی جمهوری آذربایجان مسجد امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) در روستای برده این کشور را تخریب و تعطیل کرده اند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۶:۲۷    
18 رجب 1- وفات ابراهیم فرزند پیامبر(صلی الله علیه وآله) درسال 10هجری ابراهیم فرزند پیامبر(صلی الله علیه وآله) از دینا رفت.(1) مادر این بزرگوار ماریه قبطیه بود ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۶:۲۴    
اولین گروه زائران عتبات عالیات، پرچم به دوش، تک تک از شهرها و حومه بغداد، روز دوشنبه پا در خیابان های پایتخت گذاشتند و حال و هوای سیاست زده و بحرانی بغداد را با عشق و ارادت به امام هفتم شیعیان جهان ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۶:۰۷    
جانشین فرماندهی کل آجا گفت: نیروهای رزمنده ارتش در تمام عرصه به صورت داوطلبانه برای دفاع از حرم به سوریه اعزام می شوند و تا هر زمانی که این امر نیاز باشد، این اعزام ها تداوم دارد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۶:۰۱    
بیمارستان امام سجاد(علیه السلام) همزمان با میلاد حضرتش 23 اردیبهشت ماه در کربلای معلی افتتاح می شود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۶:۰۱    
پلیس بحرین، بامداد امروز حسین مال الله روحانی شیعه این کشور را بازداشت کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۵:۵۲    
سناتور سابق آمریکایی اعلام کرد کاخ سفید قصد دارد پیش از فرا رسیدن تابستان سال جاری اسناد محرمانه ای بی سابقه ای را منتشر کند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۵:۴۹    
کارشناس ارشد آموزشی به والدین توصیه کرد برای موفقیت دانش آموزان در امتحانات در کنار فرزندان باشند و عوامل استرس زا را از خود دور کنند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۵:۴۶    
رئیس جامعه پزشکان متخصص داخلی ایران با بیان اینکه زندگی و طول عمر جوانان معتاد 50 درصد کمتر از افراد عادی است، گفت: جوانان ما از عوارض اعتیاد به ویژه از نوع صنعتی آگاهی مناسبی ندارند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۵:۳۴    
عضو فراکسیون حج و زیارت مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: به دنبال استقبال از تعطیل شدن و یا برقرای به هر ترتیب و کیفیتی نیستیم اما اگر بخواهند به تحقیر زائران ایرانی و ملت ایران بپردازند آن را هرگز نمی ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۵:۳۱    
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد گروه تروریستی جبهه النصره با تغییر مشهود استراتژی خود، توان اصلی خود را بر پیشروی در شمال غرب حلب و نقاط شمال شرقی استان لاذقیه متمرکز کرده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۵:۲۸    
سومین حرم اهل بیت به مناسبت سالروز شهادت حضرت شاهچراغ(علیه السلام) غرق در عزا و ماتم شد و دسته های عزاداری در حرم این امامزاده واجب التکریم به عزاداری پرداختند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۵:۱۹    
جدیدترین نمونه این نفوذ مجموعه کتاب “العربیه بین یدیک” نوشته سه تن از نویسندگان وهابی تحت اشراف نواده محمد بن عبدالوهاب موسس فرقه وهابیت می باشد
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۵:۱۳    
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: انجام حج در سال جاری منوط به این خواهد بود که توافقات بین سازمان حج و زیارت جمهوری اسلامی ایران و وزارت حج سعودی روال طبیعی خود را طی کند و امکان برگزاری عزتمندانه و ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۵:۰۷    
شیعه نیوز: شیعه و اهل سنت از رسول اکرم(صلی الله علیه وآله وسلم) روایت کرده اند که فرمود: زوروا القبور فإنّها تذکّرکم الآخرة ( [417]) هیچ یک از علما در زیارت قبور اشکالی نکرده و تمامی علمای اسلام چه ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۵:۰۱    
از عواملی که بخوبی می تواند انسان را تکان دهد و تحولی در او ایجاد کند و جهت گیری اش را در جهت خیر و حق بگیرد و سعی اش را در مسیر فضایل قرار دهد همین توجه به مرگ است
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۴:۵۵    
ائتلافِ سعودی – آمریکاییِ تجاوز به یمن، حوزۀ حملات خود را به استان حضرموت کشاند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۴:۵۲    
مجتهد کاربر معروف سعودی که زوایای پنهان آل سعود را فاش می کند در صفحه توئیتر خود نوشت که محمد بن سلمان درصدد است با کنار گذاشتن پدرش سلمان شاه سعودی، خود ریاست هیات وزیران سعودی را برعهده بگیرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۴:۳۷    
نیروهای رژیم آل خلیفه شیخ محمد المنسی روحانی بحرینی را به سلول انفرادی منتقل کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۴:۳۴    
گاهی با وجود تمام شرایط دعا، دعا مستجاب نمی شود، چون به مصلحت ما نیست، یعنی چیزی را طلب می کنیم که به سود ما نیست، اگر چه می پنداریم به نفع ما و خیر است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۴:۲۵    
جنبش مقاومت نجباء عراق در خصوص فتنه جدید به پا شده در منطقه طوزخورماتو در صلاح الدین، بیانیه شدید اللحنی صادر کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۴:۲۲    
کاروان های عروسی که با سرعت کم خود موجب کندی عبور و مرور، ترافیک و انسداد مسیر شوند، طبق قانون برای هر یک از خودروها مبلغ 400 هزار ریال جریمه در نظر گرفته شده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۴:۰۷    
تروریست های داعش به تازگی تصاویری دلخراش از قتل عام سربازان ارتش نیجریه منتشر کرده اند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۳:۵۸    
عربستان سعودی به دنبال آن است تا از طریق سفیر جدید خود در عراق و به بهانه بهبود روابط با بغداد کمک به سنی ها در این کشور را افزایش داده و از این طریق باعث تشدید تنش های طائفه ای شود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۳:۵۵    
جمعیت اسلامی شهر لنسینگ در ایالت میشیگان آمریکا یک مکان موقت برای عبادت در اختیار کلیسای یونیتارین یونیورسالیست این شهر قرار داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۳:۵۲    
در ادامه هجمه برخی رسانه های عربی علیه کشورمان، پایگاه العربی الجدید در ادعایی مضحک اعلام کرد احتمال می رود آتش سوزی دو روز پیش در بازار عصرونیه دمشق، کار ایران باشد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۳:۴۴    
در آمریکا پس از یک دوره تشدید اسلام هراسی، نگاه ها به مسلمانان محجبه بسیار بدبینانه شده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۳:۲۶    
تداوم تنش سیاسی در بغداد می تواند از تشدید فشارها بر تروریست های تکفیری در عراق کاسته و آن ها را به بازسازی خویش و تصرف مناطق از دست رفته امیدوار سازد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۳:۱۱    
سازمان عفو بین الملل با انتقاد شدید از محکوم شدن یکی دیگر از فعالان حقوق شهروندی در عربستان سعودی به مجازات حبس، تاکید کرده که دولت سعودی به نحو سیستماتیک ، فعالان حقوق بشر را سرکوب کرده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۲:۵۳    
چهارمین جشنواره فرهنگی امیرالمؤمنین در شهر بنگلور هند که توسط حرم مطهر حضرت عباس علیه السلام برگزار می شود با استقبال گرم و پرشور مردم هند روبرو شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۲:۳۵    
منابع سوری از وقوع یک انفجار تروریستی در منطقه "زینبیه" در ریف دمشق خبر دادند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۲:۲۰    
برهم صالح سیاستمدار کرد عراقی و معاون دوم دبیرکل اتحادیه میهنی کردستان روز گذشته با آیت الله شیخ بشیر نجفی دیدار و درباره اوضاع عراق و شرایط دشوار و بحران های سیاسی و اقتصادی این کشور بحث و گفتگو کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۲:۰۸    
فرمانده کل نیروهای مسلح عراق به ستاد عملیات مشترک دستور داد که تدابیر لازم را برای کنترل اوضاع شهرستان طوزخورماتو در استان صلاح الدین اتخاذ کند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۱:۴۸    
منتشر شدن یک کاریکاتور از مفتی اعظم عربستان در وبگاهی اماراتی با واکنش برخی کاربران روبه رو شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۱:۳۱    
اقدام "مسکو" در پرتاب محموله های هوایی باعث نجات "فوعه" و "کفریا" شده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۱:۱۶    
جنبش انصارالله یمن به ترور رییس هیأت مشورتی حزب اصلاح این کشور به دست افراد مسلح واکنش نشان داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۱:۱۳    
موصل با بیش از یک میلیون نفر جمعیت سومین شهر بزرگ عراق پس از بغداد و بصره است. این شهر از 10 ژوئن 2014 در کنترل داعش قرار دارد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۱:۰۴    
یکی از مهمترین طرق دستیابی به مقام عبودیت و تقرب الهی همان گونه که در قرآن و روایات به آن اشاره شده، شب زنده داری است که از آن به احیا و تهجد شبانه و مانند آن یاد می کنند ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۱:۰۲    
دبیرکل مجلس حکمای مسلمان گفت: ما بنا داریم 16 کاروان تبلیغی به کشورهای مختلف ارسال کنیم تا با برگزاری نشست ها و گفتگو با گروه های مختلف جوامع ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۰:۵۶    
این که زیارت اینگونه و با حمد و سپاس الهی آغاز می شود نشان از آن دارد که توفیق پیدا کردن برای زیارت در ماه رجب، یک نعمت بزرگ است که ما از همان ابتدای دعا بدین جهت از خدا سپاسگزاری می کنیم.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۰:۴۵    
در نهمین همایش بین المللی شاه جیلان کشمیر، علمای اسلام بر اتحاد در جامعه مسلمانان و مقابله با تلاش ها برای تفرقه افکنی صهیونیست ها میان آنان تاکید کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۰:۴۲    
سیاستمداران مسلمان در کشورهای اروپایی اخیرا هدف حمله قرار گرفته اند و بسیاری مجبور شده اند سیاست را رها کنند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۰:۳۰    
شورای حکمای مسلمان اولین کاروان خارجی صلح خود در سال جاری را تحت نظر شیخ احمد طیب رئیس این شورا روانه نیجریه کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۰:۲۸    
ارتش عراق از آوارگان خواست از بازگشت به شهر الرمادی خودداری کنند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۰:۲۵    
کالج کلینتون در نیویورک روز 18 اردیبهشت میزبان برنامه ای فرهنگی است که با هدف تلاش برای معرفی بیشتر اسلام و مسلمانان به پیروان ادیان مختلف برگزار می شود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۰:۲۰    
موانع ازدواج در کشور ما به حدی است که می توان با اطمینان اعلام کرد که بسیار بیشتر از موانع موجود در کشورهای اسلامی و جوامع غربی است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۰:۱۴    
ائتلاف متجاوز به یمن از اجرای عملیاتی ویژه علیه گروه القاعده از سوی کماندوهای عربستان و امارات خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۰:۰۹    
آنچه پیش روی شماست میزان رزوهای تعطیلات ایران در سال 1307 است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۰۹:۵۸    
نمایندۀ ترکمان ها در پارلمان عراق با انتقاد از اوضاع طوزخورماتو و بی تفاوتی مسؤولان این کشور، این منطقه را به "کشمیر" تشبیه کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۰۹:۵۲    
یکی از مبارزان ترکمانی در حال نبرد با داعش، از متشنج شدن مجدد منطقه طوزخورماتو در شرق استان صلاح الدین عراق و درگیری شماری از کردهای اغتشاش گر با شیعیان ترکمانی خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۰۹:۴۳    
معاون دبیر کل جنبش حزب الله لبنان گفت که ده ها تن از نیروهای سعودی تاکنون زیر نظر افسران اطلاعاتی رژیم صهیونیستی آموزش دیده اند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۰۹:۳۸    
تصویری جالب و قدیمی از مقبره باباطاهر در همدان انتهای پیام/ 852
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۰۹:۳۲    
خاندان سلطنتی مسقط در سال 1310ش انتهای پیام/ 852
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۰۹:۲۹    
رضا شاه در مراسم افتتاحیه کنگره فردوسی 20 مهر 1313 انتهای پیام/654
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۰۹:۲۶    
کاخ سفید اعلام کرده است که 28 صفحه از اسناد محرمانه مربوط به نقش عربستان در یازده سپتامبر را منتشر می کند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۰۹:۲۳    
سازمان ملل متحد اعلام کرد که مذاکرات صلح یمن در کویت از صبح امروز با حضور طرف های یمنی از سرگرفته خواهد شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۰۹:۲۰    
مرحوم آیت الله بهجت می فرمود: در میان علمای خاصه این سه شخصیت سید مرتضی، شیخ مفید و خواجه نصیر طوسی خیلی بزرگوار بوده اند و تقریبا به مذهب حیات دادند ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۰۹:۲۰    
وداع جانسوز شهید مدافع حرم عباسعلی علیزاده اهل جویبار مازندران با فرزندانش از خط مقدم عملیات در سوریه، هنگامی که در محاصره ی تکفیری ها قرار گرفت از پشت بیسیم بافرزندانش درد و دل میکند...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۰۹:۱۷    
رئیس جامعه مسلمانان تایلند، مسجدی در حیاط دانشگاه پی ان یو (Princess of Naradhiwas University) که اغلب دانشجویان آن را مسلمانان تشکیل می دهند، افتتاح کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۰۹:۱۴    
یک وبگاه نظامی صهیونیستی به نقل از منابع عربستانی فاش کرد که سعودی ها، گروهی مشتمل بر 3 هزار و 500 جنگجو را برای پشتیبانی از گروه های مسلح تروریست، به سوریه فرستادند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۰۹:۰۳    
سخنگوی رئیس پارلمان عراق برگزاری نشست پارلمان در روز سه شنبه هفته جاری با حضور همه نمایندگان از جمله اعتصاب کنندگان را تایید کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۰۹:۰۳    
ارتش نیجریه با انتشار تصاویری از بازداشت 4 عنصر گروه تروریستی بوکوحرام در منطقه رن خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۰۸:۵۸    
روزنامه وال استریت ژورنال از طرح واشنگتن برای اعزام 250 نیروی نظامی دیگر به خاک سوریه خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۰۸:۵۸    
با عقب نشینی تروریست های القاعده مناطق غربی و شمالی "زنجبار" مرکز استان ابین در جنوب یمن، مزدوران منصور هادی رئیس جمهوری مستعفی و فراری یمن با پشتیبانی نیروهای سعودی وارد این شهر شدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۰۸:۵۵    
سخنگوی قوه قضاییه از شکایت 196 نفر از خانواده های شهدا و مصدومان حادثه منا خبر داد و گفت: این شکایت ها در دادسرا مشغول رسیدگی است و هنوز منجر به حکم نشده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۰۸:۵۵    
جاسم احمد السعیدی از روحانیون سلفی افراطی بحرین در سخنانی توهین آمیز علیه ایران ادعا کرد: ملک سلمان پادشاه عربستان سعودی شیاستگی صفت امیرالمونین را داراست زیرا ائتلاف عربی را در جنگ علیه تروریسم و ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۰۸:۴۹    
تروریست های تکفیری در ادامه حملات خود به مناطق مسکونی این بار هفت مسجد شهر حلب را با خمپاره هدف قرار دادند، از سوی دیگر 30 تروریست در کمین ارتش سوریه به هلاکت رسیدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۰۵:۰۳    
به گزارش شیعه نیوز ، برخی از فعالین رسانه ای عرب و سعودی اعلام کردند عبدالعزیز الطریفی مفتی وهابی که در سال های اخیر یکی از اصلی ترین گزینه های مقامات عربستان سعودی برای تطهیر و حمایت از تروریست های ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۰۵:۰۰    
به گزارش شیعه نیوز ، رسانه های افغانستانی اعلام کردند مولوی معروف راسخ، یکی از اساتید دانشگاه کابل به اتهام داشتن ارتباط با گروه تروریستی داعش بازداشت شده است ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۰۵:۰۰    
به گزارش شیعه نیوز ، مذاکرات یمنی-یمنی در کویت به مدت 24 ساعت به حالت تعلیق درآمد. هنوز گزارشی درباره علت تعویق مذاکرات صلح یمن منتشر نشده است ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۰۵:۰۰    
به گزارش شیعه نیوز ، تروریست های تکفیری حاضر در سوریه عصر روز گذشته با منتشر کردن بیانیه ای از تشکیل یک گروه مشترک تروریستی تحت عنوان فرقه الحمزه در ریف حلب شمالی خبر دادند ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۰۴:۵۷    
به گزارش شیعه نیوز ، برای دومین بار طی 24 ساعت گذشته شهر مرزی کیلیس واقع در جنوب ترکیه هدف حمله موشکی داعش قرار گرفت. ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۰۴:۵۷    
به گزارش شیعه نیوز ، در تازه ترین عملیات نیروهای امنیتی سومالی در روستای ریدابو واقع در منطقه بی در جنوب غربی این کشور، 6 تروریست کشته شدند. ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۰۴:۵۴    
رابرت فیسک، تحلیلگر و رونامه نگار معروف انگلیسی در تازه ترین تحلیلش از درخواست اوباما از ملک سلمان نوشته است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۰۴:۵۴    
به گزارش شیعه نیوز ، فیلیپ هاموند وزیر امور خارجه انگلیس امروز-شنبه- گفت احتمال اعزام نیروهای انگلیسی به لیبی را رد نمی کند. ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۰۴:۵۴    
به گکزارش شیعه نیوز ، نعیم الکعود یکی از شیوخ برجسته عشیره البونمر اعلام کرد: منطقه زخیخه در غرب هیت در استان الانبار عراق از تسلط داعش آزاد شده است و تکفیری ها متحمل شکست سنگین شده اند. ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۰۴:۵۱    
"جاسم احمد السعیدی" از وهابیان سرشناس بحرین با بیان اینکه سلمان بن عبد العزیز، پادشاه عربستان، به دلیل ایستادن در برابر ایران "امیرالمؤمنین" است ...