شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۵:۲۵Jun 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای شیعه نیوز 19 اردیبهشت 1395 - shia-news.com

شیعه نیوز 29 اسفند 1393 شیعه نیوز 29 اسفند 1394 شیعه نیوز 31 فروردین 1395 شیعه نیوز 31 خرداد 1395 شیعه نیوز 31 تیر 1395 شیعه نیوز 31 مرداد 1395 شیعه نیوز 31 شهریور 1395 شیعه نیوز 30 مهر 1395 شیعه نیوز 30 آبان 1395 شیعه نیوز 30 آذر 1395 شیعه نیوز 30 دی 1395 شیعه نیوز 30 بهمن 1395 شیعه نیوز 1 اسفند 1395 شیعه نیوز 1 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 2 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 3 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 4 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 5 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 6 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 7 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 8 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 9 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 10 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 11 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 12 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 13 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 14 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 15 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 16 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 17 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 18 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 19 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 20 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 21 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 22 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 23 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 24 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 25 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 26 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 27 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 28 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 29 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 30 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 31 اردیبهشت 1395 
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۲۳:۴۰    
به گزارش شیعه نیوز ، داعش جنایت دیگری را در سوریه مرتکب شد. این گروه تروریستی یک مرد سوری به نام "عبدالهادی العیسی السالم" را در شهر "الطبقه" در استان "رقه" به طرز فجیعی اعدام کرد. ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۲۳:۰۱    
جان مک لاگین در وب سایت ازی درباره دلایل خطرناک بودن داعش می نویسد. این کارشناس برجسته با برشمردن 5 مولفه، خطرناک بودن داعش را نشان می دهد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۲۰:۳۲    
روزنامه بریتانیایی دیلی میل ، نصب بنرهای سبحان الله بر اتوبوسهای لندن را گامی جهت مقابله با اسلام هراسی، توصیف کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۹:۴۷    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: با توجه به عدم اقدامات لازم برای صدور ویزای ایرانیان از سوی عربستان، حج تمتع زائران ایرانی در سال 95 منتفی است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۹:۳۰    
نیروی الحشد الشعبی مستقر در استان الأنبار عراق، از تلاشهای واشنگتن جهت سپردن رهبری بسیج مردمی این کشور، به یکی از سرکرده های تروریسم و متحدان سنی آمریکا، خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۶:۵۵    
جنبش حق بحرین با اشاره به شکنجه ریحانه موسوی در زندان های این کشور، آن را مصداق بارز توحش و فرقه گرایی دولت بحرین دانست.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۶:۴۶    
سرکرده گروه تروریستی القاعده ضمن نادیده گرفتن جنایات عناصر تروریستی وابسته به این گروه در سوریه از مسلمانان خواست که از جهاد در شام دفاع کنند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۴:۵۴    
مقام های بنگلادش از قتل یک رهبر مسلمانان فرقه صوفیه در این کشور که احتمالا کار شبه نظامیان افراطگراست، خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۴:۴۸    
عکس های زیر مربوط به سرکردگان ارشد گروهک تروریستی داعش است که در خان طومان ،طومارشان در هم پیچید.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۴:۴۵    
نقش شبکه های اجتماعی بویژه تلگرام به عنوان پرکاربرترین نرم افزار پیام رسان در ترویج عقاید منفی و ضددینی به طور جدی افزایش یافته است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۴:۳۹    
نیروهای ارتش سوریه در ادامه نبرد با گروه های تروریستی ضرباتی را به تروریست ها در منطقه خان طومان وارد کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۴:۳۰    
منابع امنیتی عراق از فرار سرکردگان گروه تروریستی داعش از استان الانبار به سوریه خبر دادند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۴:۳۰    
تصویری که از دو اسیر مقاومت منتشر شده و ادعا می کند آن دو ایرانی هستند، واقعیت ندارد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۴:۲۷    
پس از افشاگری ریحانه الموسوی درباره نحوه شکنجه شدنش در زندان های آل خلیفه، جنبش الحق بحرین باصدور بیانیه ای در حمایت از این بانوی انقلابی بحرین ابراز داشت ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۴:۲۱    
رئیس پلیس فلوجه از محاصره دو هزار خانواده عراقی در این منطقه از سوی گروه تروریستی داعش خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۴:۱۵    
گروهک تروریستی داعش که در مصر نیز اعلام موجودیت کرده مسئولیت حمله به نیروهای پلیس مصر در حلوان (حومه جنوبی قاهره) را بر عهده گرفت؛ در این حادثه 8 نیروی امنیتی مصری کشته شدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۴:۱۵    
به رسمیت نشناختن مسلمانان دولت جدید، برای روهینگیایی ها و فعالان حقوق بشر که امیدوار بودند با روی کار آمدن سان سوچی به عنوان برنده جایزه صلح نوبل سیاست تبعیض آمیز حذف شود، دلسرد کننده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۴:۱۲    
دفترریاست جمهوری افغانستان اعلام کرد که حکم اعدام شش نفر به جرم فعالیت های تروریستی صبح امروز (یکشنبه) در شهر کابل اجرا شده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۴:۰۶    
رییس سازمان بدر و از فرماندهان ارشد جنگ علیه داعش در عراق تاکید کرد که چیزی به نام درگیری شیعی – شیعی وجود ندارد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۴:۰۱    
تصاویر منتشر شده درگیری های ادامه دار جبهه النصره (شاخه القاعده در سوریه) با سایر گروه های مسلح را در جنوب حلب نشان می دهد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۳:۴۳    
تصاویری که خواهید دید مردانی هستند اهل شمال که برای دفاع از حرم حضرت زینب(سلام الله علیها) از دیار خویش هجرت کردند و در منطقه خان طومان سوریه حین مبارزه با تروریست های تکفیری به شهادت رسیدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۳:۲۲    
سخنگوی دولت عراق اعلام کرد کابینه این کشور امروز با حضور وزرای جدید تشکیل جلسه می دهد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۳:۱۶    
رئیس دفتر سلامت روان و اعتیاد وزارت بهداشت با درخواست همکاری از دو وزارتخانه برای کاهش خودکشی در کشور؛ بیکاری را عامل اصلی خودکشی عنوان کرد و گفت: در ایران دیپلمه ها بیشتر از همه خودکشی می کنند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۳:۱۶    
رجب طیب اردوغان ، رئیس جمهور ترکیه در اظهارات دیروز خود، اتحادیه اروپا را به حمایت از تروریسم متهم کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۳:۱۰    
اظهارات ریحانه موسوی درباره شکنجه ها و مشکلاتش در زندانهای بحرین، بیانگر وحشی گری حکومت آل خلیفه است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۲:۵۸    
هرچند تروریست های تکفیری با سوءاستفاده از پایبندی ارتش سوریه به آتش بس در یک توطئه حساب شده و حمایت های نظامی آمریکا و متحدانش، شهرک استراتژیک خان طومان را اشغال کردند ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۲:۵۵    
سخنگوی انصار الله یمن بدون نام بردن از عبد ربه منصور هادی رئیس جمهور مستعفی و فراری یمن، از وی خواست که دولت، استقلال و حاکمیت را معنا کند!
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۲:۵۵    
آیت الله صافی گلپایگانی در دیدارهای جداگانه مسئولان و اعضای مراکز مهدوی و مسئولان بنیاد پژوهش مسجد مقدّس جمکران به منتظران برای جشن های باشکوه نیمه شعبان توصیه هایی ارایه کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۲:۴۴    
به گزارش شیعه نیوز ، شبکه خبری اسکای نیوز عربی لحظاتی پیش به نقل از خبرگزاری رسمی عربستان (واس) گزارش داد که وزارت کشور عربستان از ناکام گذارشتن یک عملیات تروریستی در یکی از مراکز پلیس شهر طائف این ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۲:۲۷    
اسامی 13 شهید مدافع حرم مازندران تایید شد .
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۲:۲۴    
اتهامات وارده به شهردار مسلمان لندن از سوی حزب محافظه کار باعث شکل گیری موج جدیدی از انتقادات از نخست وزیر بریتانیا به عنوان رهبر این حزب شده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۲:۱۲    
فردا، بیستم اردیبهشت ماه، یکی از نادرترین رویدادهای رصدی قرن21، تحت عنوان گذر سیاره تیر از مقابل خورشید اتفاق می افتد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۲:۰۰    
احمد بن اسماعیل خود را فرزند با واسطۀ امام مهدی(عجل الله تعالی فرجه الشریف)، رسول و زمینه ساز ظهور معرفی کرده و مدعی است پس از آن حضرت به حکومت و خلافت خواهد رسید.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۲:۰۰    
شیخ حسام العیلانی گفت: سید نصرالله به درستیِ راه مقاومت ایمان دارد و سربازان او نیز تا پایان در کنار او هستند و او را تنها نخواهند گذاشت و ما نیز باید بدانیم این مقاومت است که مایه سربلندی ماست.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۱:۵۷    
تولیت شرعی آستان مقدس حسینی در مراسم افتتاح شبکه پیشرفته امنیتی حرم امام حسین(علیه السلام) گفت: این شبکه نقش مهمی در تامین امنیت حرم مطهر و مقابله با چالش های امنیتی خواهد داشت.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۱:۵۴    
یک کارشناس سعودی با اشاره به ممکن بودن حل وفصل اختلافات بین ایران و عربستان و لزوم مهار این اختلافات، ضعف نهاد دینی سعودی را عامل شکل گیری جریان های تکفیری و تروریستی دانست.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۱:۴۶    
یکی از شخصیت های برجسته حقوق بشری و رسانه ای پاکستان در حمله تروریست های تکفیری در شهر کراچی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۱:۴۳    
مراسم جشن ولادت شیعیان در مسجد سیده زینب مصر و حضور گسترده شیعیان در این مراسم، برخی مصری ها را از گسترش شیعه در این کشور به وحشت انداخته است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۱:۴۳    
پیشگفتار نگارش ازشخصیت نورانی و آسمانی بانوی بزرگواری که سیره اش الگوی ائمه اطهارعلیهم السلام است بسیار مشکل، بلکه ازحدتوان بشرعادی خارج است .بانوئی که علت غائی خلقت و هستی است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۱:۴۰    
فرستاده ویژه سازمان ملل متحد در امورعراق روز شنبه اعلام کرد که دومیلیون شهروند عراقی در سال 2016 با خطر آوارگی مواجه هستند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۱:۳۴    
معاون دبیر کل جمعیت العمل الاسلامی بحرین گفت: وارد شدن علما با لباس روحانیت به مراکز امنیتی به یک امر عادی تبدیل شده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۱:۱۹    
دبیر انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی گفت: در حال حاضر ایران رتبه 4 انجام عمل جراحی بینی و رتبه 10 کل اعمال جراحی زیبایی را دارد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۰:۵۳    
مطبوعات آمریکایی - بریتانیایی، پشتیبانی نظامی ایالت متحده آمریکا را از عربستان سعودی، علیه مردم مظلوم یمن فاش کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۰:۵۳    
مدیر گروه شبهه شناسی مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه علمیه قم به برخی از آثار و پیامدهای بالفعل و بالقوه شبکه های مجازی نسبت به نهاد ازدواج و خانواده اشاره کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۰:۴۷    
امام حسین(علیه السلام) در دعای عرفه که فرازی از آن تجلی مقام منیبین است، می خواهند به مسلمانان تعلیم بدهند که چگونه برای رسیدن به توجه محض خداوند با او سخن بگویند ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۰:۳۲    
مسجد فرحت پاشا که در زمان جنگ داخلی بوسنی به دست صرب های افراطی ویران شده بود، امروز با حضور مقامات و مردم شهر بانیا لوکا بازگشایی شد تا امیدواری ها برای تحمل دینی و نژادی در بوسنی ِ تکه تکه شده ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۰:۲۶    
تروریست ها با پشتیبانی تسلیحاتی برخی کشورهای منطقه از جمله عربستان سعودی و قطر ، یک حمله گسترده را به "ریف حلب" داشتند و شهرک "خان طومان" را به اشغال خود درآوردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۰:۰۹    
روابط عمومی سپاه کربلا مازندران به مناسبت شهادت جمعی از غیورمردان مازندرانی مدافع حرم در حلب اطلاعیه ای صادر کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۰:۰۶    
ثابت ماندن در دین، انتظار فرج، تولی و تبری، صبر بر ابتلائات، تسلیم امر خدا بودن، پرهیز از شهرت طلبی، پیروی از فقها و علما،کسب معرفت امام، از جمله توصیه های روایات به شیعیان در دوره غیبت است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۰:۰۳    
به گزارش شیعه نیوز ، صبح امروز یکشنبه دکتر محمد رضا عارف به همراه جمعی از منتخبین خانه ملت با حضور در قم با حجت الاسلام و المسلمین سید جواد شهرستانی نماینده تام الاختیار مرجع عالیقدر جهان تشیع دیدار ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۰۹:۵۸    
دیدبان حقوق بشر سوریه اعلام کرد در درگیری های حومه حلب از زمان آغاز آتش بس 119 نفر جان خود را از دست داده اند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۰۹:۵۸    
روحانی مستندساز و مبلغ فعال در عرصه بین الملل حوزه با ابراز خرسندی از این که امروز فضای عمومی حوزه برای فعالیت حوزویان در عرصه های هنری به ویژه در ابعاد بین المللی مساعد است ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۰۹:۵۵    
جنبش انصارالله یمن در واکنش به ورود ناو هواپیمابر آمریکایی به خلیج عدن، بر لزوم آمادگی برای مقابله با اشغالگران آمریکایی در این کشور تاکید کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۰۹:۵۲    
برای رفع بدحجابی و بی حجابی کارهای مقطعی و کوچک پاسخگو نیست ما در این رابطه باید یک افق 10 تا 20 ساله را تعیین کنیم و بر اساس آن پیش برویم.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۰۹:۴۹    
تعداد زیادی از نیروهای مقاومت و مدافع حرم برای عملیات بازپس گیری شهرک خان طومان در حومه شهرک حمیره در جنوب شرق حلب مستقر شده اند ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۰۹:۴۶    
هواداران حزب راست افراطی آلمان با برپایی تظاهراتی در پایتخت این کشور نسبت به روند حضور مهاجران مسلمان در خاک آلمان هشدار دادند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۰۹:۴۱    
"ارتش الکترونیکی یمن" از دستیابی به اسناد مهم مربوط به وزارت جنگ عربستان خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۰۹:۴۱    
معاون عربی و آفریقای وزارت خارجه ایران اشغال خان طومان را محکوم کرد و گفت: راهکار در سوریه صرفا سیاسی است و باید تروریست ها و گروههای مسلح مرتبط با آنها توسط جامعه جهانی محکوم و سرکوب شوند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۰۹:۳۳    
آنگوس کینگ تاکید کرد: بیایید خودمان در بازی دیوها و شرورها قرار نگیریم و به جای آن علیه تروریسم و افراطی گری بایستیم.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۰۹:۱۶    
شعبان ماه بسیار شریفی است و منسوب به حضرت سید انبیاء صلی الله علیه و آله می باشد، آن حضرت ماه شعبان را روزه می گرفتند و به ماه رمضان وصل می کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۰۹:۱۰    
به گزارش شیعه نیوز ، زمان حضرت رسول اکرم(صلی الله علیه وآله) لباس ایشان لباس عامه مردم بود، به طوری که اگر کسی وارد مسجد می شد و ایشان را نمی شناخت از لباس نمی توانست ایشان را بشناسد ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۰۹:۰۷    
معاون رییس پلیس دبی، در جدیدترین پیام توییتری خود، با گذر از خطوط قرمز باورهای اسلامی، روایات وارد شده دربارۀ ظهور حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) را که مورد پذیرش تمام مذاهب اسلامی است ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۰۹:۰۴    
یک مبلغ سعودی پس از تفسیر برخی سمبل ها و اسمایلی های مورد استفاده در "واتس آپ" استفاده از آنها را حرام اعلام کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۰۹:۰۴    
اسناد درز کرده از گروه تروریستی داعش اطلاعات زیادی را درباره شمار اتباع سعودی این گروه و مشخصات و ماموریت های آنها فاش کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۰۸:۵۲    
نماینده ویژه سازمان ملل متحد در امور یمن ضمن تکذیب خبر مربوط به تعلیق مذاکرات صلح یمن در کویت، تأکید کرد،با وجود چالش ها، برای حصول پیشرفت در این مذاکرات تلاش می کنیم.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۰۸:۵۲    
مدیر امور زائران غیرایرانی آستان قدس رضوی گفت: از این تعداد 9 نفر خانم بودند که بین 20 تا 40 سال سن دارند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۰۸:۴۶    
پادشاه عربستان طی فرمانی بر اساس سند چشم انداز 2030 که اخیرا بن سلمان اعلام کرده بود، تعدادی از وزرا از جمله وزیر نفت، حج و وزیر بازرگانی را برکنار کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۰۸:۴۶    
روز گذشته خانه خدا شاهد صحنه زیبای باریدن قطرات باران و جاری شدن آب از ناودان طلای خانه کعبه بود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۰۸:۴۶    
یک روزنامه انگلیسی با اشاره به نفوذ روزافزون جبهة النصره در شمال سوریه، اعلام کرد که این گروه خود را برای تشکیل خلافت اسلامی آماده می کند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۰۵:۰۷    
به گزارش شیعه نیوز ، خالد الفالح فارغ التحصیل مهندسی مکانیک از دانشگاه تگزاس آمریکا، به مدت بیش از 30 سال در آرامکو فعالیت می کرد و از سال 2009 تاکنون هم مدیرعامل این شرکت بزرگ تولیدکننده نفت خام ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۰۴:۵۸    
در حالی که تنها دو روز از عملیات نیروهای امنیتی عربستان در منطقه وادی النعمان در نزدیکی مکه گذشته، پلیس عربستان عملیات دیگری را علیه آنچه آن را داعش در طائف می نامد، آغاز کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۰۴:۴۱    
نماینده روسیه در سازمان ملل طی نشست شورای امنیت ضمن ابراز تردید درباره کارآمدی ائتلاف به رهبری آمریکا برای مقابله با داعش تاکید کرد سلاح های شیمیایی تروریست ها از ترکیه وارد عراق شده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۰۴:۳۲    
به گزارش شیعه نیوز ، مقام های کاخ سفید 25 تفنگداردیگر را به منظور حفاظت از سفارت خود در بغداد، به منطقه اعزام کرده اند. ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۰۴:۱۸    
احمد داوود اوغلو نخست وزیر ترکیه و متحد نزدیک رئیس جمهور، اردوغان یک گام به هدف دیرینه خود یعنی افزایش قدرت اجرایی رئیس جمهور نزدیکتر شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۰۴:۰۳    
منابع سوری از اقدام ترکیه در باز کردن گذرگاه جدید برای عبور تروریست های تکفیری و انتقال آنها به حلب خبر دادند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۰۳:۴۳    
معاون رهبر طالبان در یک گردهمایی اعلام کرده است که باید اختلاف ها را کنار بگذاریم و زمان آن فرا رسیده تا برجنگ تمرکز کنیم.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۰۳:۲۸    
تروریست های تکفیری در سوریه به دلیل آگاهی از ناتوانی خود از ادامه نبرد میدانی با محور مقاومت تلاش می کنند از تسلط بر خان طومان به عنوان ابزاری برای تضعیف روحیه نیروهای مقاومت بهره بگیرند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۰۳:۰۴    
رئیس سازمان اطلاعات دولت منطقه ای کردستان عراق با توصیف عراق به عنوان یک کشور شکست خورده، خواهان "جدایی دوستانه کردستان از بغداد" شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۰۲:۴۶    
پرسشی که شاید ذهن بسیاری از تحلیلگران، سیاستمداران و کارشناسان روابط بین الملل را به خود مشغول کرده، این است که آیا روس ها تا آخر از ماندن اسد در قدرت حمایت خواهند کرد یا خیر؟ به نظر می رسد ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۰۲:۳۲    
مذاکرات صلح یمن در کویت که با نظارت سازمان ملل جریان داشت، به حالت تعلیق درآمد. مذاکرات
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۰۱:۲۸    
منابع سوری از تشدید اختلافات و درگیری ها میان گروه های تروریستی تکفیری در بیشتر مناطق سوریه از جمله در حومه دمشق و درعا خبر دادند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۰۱:۱۱    
روزنامه نگار معروف آمریکایی در خصوص بحران سوریه گفت: ارتش سوریه پیروز میدان جنگ خواهد بود و بشار اسد رئیس جمهوری سوریه در قدرت باقی می ماند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۰۰:۴۸    
به گزارش شیعه نیوز ، سخنگوی وزارت خارجه روسیه ضمن ضروری خواندن حفاظت کامل از آتش بس در سوریه، از دعوت کشورش از همه گروه های صاحب نفوذ بر مخالفین مسلح برای فاصله گرفتن آنها از گروه تروریستی جبهه ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۰۰:۳۰    
به گزارش شیعه نیوز ، شبکه تلویزیونی العالم گزارش داد: ارتش سوریه حملات داعش را به منطقه الصناعه در دیر الزور ناکام گذاشت و شماری از مهاجمان را به هلاکت رساند. ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۰۰:۱۲    
به گزارش شیعه نیوز ، در اثر انفجار بمبی در منطقه طارمیه در شمال بغداد دو نفر کشته و 8 نفر دیگر زخمی شدند. ...