شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۱:۲۶Jun 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای شیعه نیوز 12 اردیبهشت 1395 - shia-news.com

شیعه نیوز 29 اسفند 1393 شیعه نیوز 29 اسفند 1394 شیعه نیوز 31 فروردین 1395 شیعه نیوز 31 خرداد 1395 شیعه نیوز 31 تیر 1395 شیعه نیوز 31 مرداد 1395 شیعه نیوز 31 شهریور 1395 شیعه نیوز 30 مهر 1395 شیعه نیوز 30 آبان 1395 شیعه نیوز 30 آذر 1395 شیعه نیوز 30 دی 1395 شیعه نیوز 30 بهمن 1395 شیعه نیوز 1 اسفند 1395 شیعه نیوز 1 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 2 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 3 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 4 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 5 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 6 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 7 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 8 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 9 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 10 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 11 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 12 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 13 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 14 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 15 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 16 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 17 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 18 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 19 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 20 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 21 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 22 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 23 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 24 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 25 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 26 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 27 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 28 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 29 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 30 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 31 اردیبهشت 1395 
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۲۳:۵۱    
وزارت کشور عربستان اعلام کرد که تعدادی از عناصر تروریستی تحت پیگرد نیروهای امنیتی دستگیر شدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۲۳:۳۶    
سازمان همکاری اسلامی روز یکشنبه با اعلام حمایت از اصلاحاتی که حیدرالعبادی نخست وزیر عراق از آن خبرداده است، این اصلاحات را شجاعانه خواند و نسبت به برگزاری کنفرانسی درباره تحولات اخیر عراق دعوت کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۲۳:۲۲    
شرکت کنندگان در همایش حزب راستگرای "جایگزینی برای آلمان"، از ادعای مطرح شده در بیانیه این حزب درخصوص ناسازگاری اسلام و قانون اساسی آلمان و درخواست ایجاد محدودیت برای ساخت گلدسته های مساجد و استفاده ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۲۳:۱۳    
رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به موانع ایجاد شده از سوی عربستان در مراسم حج امسال گفت، تصمیم های عربستان باعث محروم شدن زائران از حق شرعی برای حضور در میهمانی خدا می شود ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۲۲:۵۶    
پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک های جهان، از طرف های درگیر خواست آتش بس را درسوریه محترم شمارند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۲۲:۵۳    
منصور دان علی وزیر دفاع نیجریه از سقوط کامل گروه تروریستی بوکو حرام در آینده ای نزدیک خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۲۲:۵۰    
کمیته سازماندهی تظاهرات در بغداد در بیانیه ای پایان تظاهرات در داخل منطقه سبز امنیتی را اعلام کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۲۲:۴۵    
انفجار در یک ایستگاه اتوبوس در شهر سن پترزبورگ روسیه ، باعث کشته شدن یک نفر و زخمی شدن 4 نفر دیگر شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۲۲:۳۹    
پادشاه سعودی که کشورش علاوه بر حمایت های آشکار و پنهان از گروه های تروریستی منطقه، حدود یک سال است مستقیماً به کشور یمن تجاوز کرده است ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۲۲:۳۶    
حذف سهم خواهی، مبارزه با تروریسم، ایجاد اصلاحات حقیقی ، مبارزه با مداخله گری خارجی، حفظ تمامیت ارضی و مبارزه با فساد ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۲۲:۳۶    
ژان کلود ون دام ، بازیگر معروف هالیوود در برنامه زنده یکی از شبکه های ماهواره ای، پیامبر اکرم (صلّی الله علیه و آله و سلّم) را ستود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۶:۲۹    
سازمان همکاری اسلامی تمامی جریان های سیاسی عراق را به خویشتن داری، پرهیز از خشونت و تلاش برای حل اختلافات از راه های مسالمت آمیز فرا خواند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۶:۲۹    
24 رجب 1- فتح خیبربه دست امیرالمومنین (علیه السلام) دراین روز درسال 7 هجری درجنگ خیبرمرحب به دست امیرالمومنین (علیه السلام) کشته شد و قلعه خیبربه دست آن حضرت فتح گردید.(1) ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۶:۲۳    
بر اثر انفجار خودروی بمب گذاری شده در نزدیکی مرکز پلیس در شهر غازی عینتاب ترکیه، یک نیروی پلیس کشته و چند تن دیگر زخمی شده اند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۶:۱۷    
در دیدار امروز رئیس سازمان حج و زیارت و رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان بر موضوع توسعه بستری برای بهره مندی بیشتر دانشجویان کشور از فضای معنوی زیارت و تسهیل سفرهای زیارت عتبات دانشجویی تأکید شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۶:۰۹    
هیأت یمنی مقیم عربستان، اعلام کرد مذاکرات مستقیم با هیأت میهنی (انصارالله و کنگره مردمی) در نشست صلح یمن در کویت را تعلیق کرده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۵:۴۳    
امام جمعه قطیف عربستان با انتقاد از مخالفان توسعه و گسترش مفاهیم دینی گفت: فقه اسلامی پاسخگوی نیازهای زندگی بشر باشد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۵:۲۵    
یک گروه از توریست های "چینی" وارد "نجف اشرف" شده و از قسمت های مختلف حرم مطهر امیرالمومنین (علیه السلام) بازدید به عمل آوردند و در جریان روند ساخت و سازها و توسعه این حرم مطهر قرار گرفتند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۵:۱۶    
فیلم محمد رسول الله (صلی الله علیه وآله) به کارگردانی مجید مجیدی در آیین افتتاحیه هفته فرهنگ اسلامی در شهر سن پترزبورگ، پایتخت فرهنگی روسیه، نمایش داده شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۵:۰۵    
روزنامه الیوم السابع مصر به نقل از منابعی که بلند پایه امنیتی خوانده است، مدعی شد: سرویس های امنیتی مصر پس از دریافت گزارش هایی مبنی بر اینکه رهبران شیعه مصر از ایران دستور می گیرند و اموالی را از ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۴:۵۳    
نیروهای امنیتی عراق طرح ویژه ای را برای تامین امنیت مراسم سالروز شهادت جانسوز امام موسی کاظم(علیه السلام) و زائران هفتمین امام مظلوم شیعیان اجرا می کنند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۴:۵۰    
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان فارس گفت: خاتم کاران فارسی نشان ارادت ایرانیان را بر درهای صحن و شبستان حضرت زهرا(سلام الله علیها) حک می کنند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۴:۴۲    
آیت الله سبحانی ضمن انتقاد از تمرکز طلاب و روحانیون در شهر قم، گفتند : جمع شدن طلاب و روحانیون در یک شهر مانند این است که سربازان در یک شهر جمع شوند و دشمن دور آنها را گرفته باشد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۴:۳۹    
شبکه المیادین در خبری فوری از انفجار دو خودرو در شهر سماوه عراق خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۴:۳۰    
آیت الله عباس محفوظی به دلیل عارضه مغزی در بیمارستان بستری شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۴:۲۴    
یک عضو هیات علمی گروه داخلی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: خون دماغ شدن های بی دلیل، خونریزی لثه هنگام مسواک زدن و خونریزی های زیر پوستی از علائم ابتلا به ترومبوسیتوپنی یا کاهش پلاکت خون است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۴:۱۵    
نظر سنجی پژوهشکده ایووب فرانسه، از عقب گرد تصاعدی چهره اسلام در اروپا خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۴:۰۰    
مدیریت خانواده با چه کسی باشد تا خانواده خوشبختی داشته باشیم؟ ابتدا ببینیم خداوند بزرگ و حکیم و علیم که همه ما و جهان را خلق کرده است نظرش در قرآن کریم و .....
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۳:۵۴    
-مودت ورحمت چیست؟ الف: ویژگی های (مودّت ) : 1-علاقه ای که طرفینی باشد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۳:۴۵    
تبعیض علیه مسلمانان در ایالت مینه سوتای آمریکا در محل کارشان بسیار تشدید شده به گونه ای که به آنها اجازه ادای فریضه نماز داده نمی شود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۳:۴۲    
الف- سیگار و مضرات: مواد شیمیایی موجود در سیگارچیست؟
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۳:۴۲    
رئیس جمهور فرانسه با صدور بیانیه ای ضمن اعلام مخالفت با هرگونه اقدام ضددینی، خواستار شناسایی و محکومیت عوامل احتمالی آتش سوزی نمازخانه مسلمانان در جزیره کُرس شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۳:۳۹    
گسترش ماهواره ها و اینترنت و... وجود محیط های آلوده و دوستان ناباب پوشش زننده و تحریک آمیز دختران اختلاط دختر وپسر در دانشگاه ها و...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۳:۳۹    
پلیس بازنشسته بوسنیایی می گوید: زمین ها و خانه ها در مرز کراواسی بسیار ارزان است و وهابی ها می توانند به راحتی در این ناحیه به قاچاق اسلحه، آدم یا مواد مخدر بپردازند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۳:۳۳    
پیشگفتار نگارش ازشخصیت نورانی و آسمانی بانوی بزرگواری که سیره اش الگوی ائمه اطهارعلیهم السلام است بسیار مشکل، بلکه ازحدتوان بشرعادی خارج است .بانوئی که علت غائی خلقت و هستی است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۳:۲۵    
روابط سالم زن و مرد در جهت مصونیت و امنیت خانواده وجامعه: هم در قرآن وهم در روایات واحادیث ائمه اطهار علیهم السلام مباحث مفیدی درباره حجاب قرانی واسلامی آمده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۳:۲۵    
به گزارش شیعه نیوز ، پایگاه خبری السومریه نیوز عراق دقایقی پیش به نقل از ی منبع امنیتی گزارش داد که فرماندهی عملیات بغداد، ورودی های این شهر را بازگشایی کرد. ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۳:۱۹    
همانگونه که ما در طبیعت آبشارهای زیبا،گل های رنگارنگ،طلوع خورشید،نغمه پرندگان.....
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۳:۰۷    
گروه تروریستی داعش روز یکشنبه مرگ مرد شماره 2 این گروه را تایید کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۳:۰۷    
سؤال: آیا قرآن درباره روابط نامشروع پسرودختر ، یعنی داشتن دوست پسر ودختر با جنس دیگر نظری دارد؟
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۲:۵۸    
رفیق احمق به تو آسیب می رساند،درحالی که فکر می کند آن ضرر به نفع توست؛به تو ظلم می کند در حالی که خیال می کند تو را شاد کرده است! همنشینی جاهل با توموجب گمراهی ات می شود
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۲:۵۲    
سؤال: آیا اشتغال زنان خارج از منزل از نظر شرعی واخلاقی اشکالی دارد؟ وقتی که خدا وپیامبر وائمه اطهار علیهم السلام حقیقتی را می گویند عاقبت ان را می بینند ومردم را برای سعادت بشر دعوت می کنند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۲:۴۶    
همزمان با فرارسیدن سالگرد شهادت امام هفتم شیعیان، هزاران زائر عاشق به سوی کاظمیه شتافتند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۲:۳۷    
رئیس جمهور سابق یمن در یک مصاحبه تلویزیونی به ادعای رسانه های عربی درباره حمایت ایران از نیروهای یمنی واکنش نشان داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۲:۳۱    
انسان باید با تلاش مداوم و صبر در سختی ها و مشکلات به صفات والای الهی تقرّب جوید ، لذا انسان مسلمان باید با شناخت عظمت خداوند و مطالعه قرآن به عنوان وزنه ی برتر جهت الگوگیری نظری و عملی و نیز شناخت ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۲:۲۵    
دسته عزاداری خادمان حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(سلام الله علیها) در سالروز شهادت امام موسی کاظم(علیه السلام) از مسجد امام حسن عسکری(علیه السلام) به سمت حرم مطهر حرکت می کنند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۲:۱۹    
دستگاه قضا در استان دیاله عراق قرار بازداشتِ 4 نفر از اعضای شورای ولایتی این استان را صادر کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۲:۱۰    
روابط عمومی کل سپاه از شهادت سرهنگ حسن اکبری از افسران آموزش سپاه حفاظت ولی امر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) در حین اجرای ماموریت آموزشی و تمرینی خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۲:۰۴    
القاعده یمن یک هفته پس از کنترل نیروهای دولت مستعفی یمن و سربازان اماراتی بر شهر مکلا، عقب نشینی خود را از این شهر بندری استراتژیک اعلام کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۲:۰۲    
نوش آبادی گفت: به دلیل اتلاف وقت و کارشکنی های دولت سعودی مراسم حج تمتع امسال در بلاتکلیفی به سر می برد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۱:۵۶    
انتهای پیام/ 852
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۱:۵۳    
شیخ عبدالمهدی کربلایی در دیدار با مسئولین اجرای این طرح، ضمن بیان اینکه این طرح خدمت بسیاری را به زائران محترم سید الشهداء علیه السلام ارائه می نماید تسریع در اجرای این طرح را با درنظر گرفتن معیارهای ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۱:۴۱    
در سال های اخیر، تعداد زیادی از مسلمانان روهینگیا پس از قربانی شدن دوره های متوالی خشونت، آواره شده اند و در حال حاضر در اردوگاه های کثیف زندگی می کنند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۱:۳۳    
حجت الاسلام والمسلمین قاسم پور از کشف و ضبط 700 لیتر مشروبات الکلی دست ساز در یک منزل شخصی خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۱:۳۰    
اعضای ائتلاف ملی عراق با صدور بیانیه ای خواستار هوشیاری مردم در مواجهه با خطر دشمنان واقعی این کشور شدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۱:۱۹    
کارگران ناراضی شرکت بن لادن گروپ در اعتراض به شرایط نامناسب کاری و 5 ماه عدم پرداخت دستمزدشان چند دستگاه اتوبوس را در شهر مکه آتش زدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۱:۰۷    
در ادامه روند شیعه ستیزی در شمال آفریقا، پژوهشگر مصری از سیاستهای جدید السیسی در راستای مبارزه با تشیع در این کشور، خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۱:۰۷    
یکی از سنت های الهی که در قرآن کریم بیان شده، سنت مرگ و حیات جوامع و ملت ها است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۰:۵۸    
اسقف اعظم خلیفه گری ارامنه تهران و شمال ایران با حضور در موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) ضمن بازدید از این مجموعه بزرگ آموزشی در نشست علمی گروه علمی ادیان حاضر شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۰:۴۴    
ایران از پسران نوجوان می خواهد که سلاح در دست گرفته و در جنگ سوریه شرکت کنند...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۰:۴۱    
معاون هماهنگ کننده سپاه محمد رسول الله (صلی الله علیه وآله) تهران بزرگ گفت: راهپیمایی بسیجیان مدافع حرم اهل البیت 14 اردیبهشت برگزار می شود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۰:۳۶    
پس از متشنج شدن اوضاع بغداد و یورش حامیان جریان صدر به پارلمان، رئیس جمهوری عراق از رؤسای قوای سه گانه و رهبران سیاسی این کشور خواست امروز در نشست فوق العاده حاضر شوند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۰:۱۵    
من نسبت به این شان و جایگاه شما نزد خدا ایمان و اعتقاد دارم. من شما را نزد خدا واسطه قرار می دهم. به قدری جایگاه و مقام شما نزد پروردگا بالاست که ما برای حوائج مان خدا را به شما قسم می دهیم.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۰:۰۹    
سید عمار حکیم پیروزی اخیر نیروهای نظامی در استان کرکوک را مایه آرامش در میان هیاهوهای سیاسی عراق توصیف کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۰:۰۶    
علی علیه السلام می فرمایند: بارها من به شما گفته ام که از خانۀ خود بیرون بروید و در آن نقطه ای که دشمن می خواهد به سوی شما حمله کند ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۰:۰۰    
گروه تروریستی داعش با حمله شیمیایی دوباره در شمال شرقی استان نینوا در عراق، دهها نفر از نیروهای پیشمرگه کرد این کشور را مصدوم کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۰:۰۰    
حلب از مهم ترین مناطقی است که براساس توافق بین آمریکا و روسیه و با حمایت شورای امنیت در 27 فوریه (8 اسفند) مشمول آتش بس قرار گرفت ولی بارها تروریست ها آتش بس در این شهر را نقض کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۰۹:۴۸    
برگزاری نشست فوری رهبران ائتلاف ملی(شیعیان) در منزل ابراهیم الجعفری و درخواست ایاد علاوی رئیس ائتلاف الوطنیه برای تشکیل دولت نجات ملی از جمله خبرهای مربوط به عراق است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۰۹:۳۹    
ارتش لبنان مقر سرکرده های گروههای مسلح تکفیری را در شهرک مرزی عرسال در شرق این کشور به شدت گلوله باران کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۰۹:۳۶    
عناصر تروریستی داعش با انتشار تصاویری از سامانه دفاع هوایی وابسته به خود خبر دادند. داعش محل استقرار این سامانه دفاعی را در حومه بغداد عنوان کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۰۹:۳۳    
بعد از بی نظمی ایجاد شده در بغداد در نتیجه ورود تظاهرکنندگان به پارلمان و ساختمان نخست وزیری عراق و سرگرم شدن نیروهای امنیتی بغداد به حفظ امنیت داخل شهر و تامین امنیت زائران کاظمین ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۰۹:۳۰    
مجتهد کاربر معروف عربستانی و افشا کننده زوایای پنهان رژیم آل سعود عربستان در مصاحبه ای، به ناتوانی عربستان در مقابل مشکلات فراروی این کشور اشاره کرد و گفت ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۰۹:۳۰    
گروه های تروریستی برای چندمین روز متوالی مناطق مسکونی شهر حلب را هدف حمله خمپاره ای قرار دادند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۰۹:۱۵    
به گزارش شیعه نیوز ، "آلکسی باروداوکین"، نماینده دائم روسیه در دفتر سازمان ملل متحد در ژنو اعلام کرد ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۰۹:۱۲    
براساس هماهنگی های بعمل آمده و اعزام دو گروه از بغداد و بلد، مشکل زائران ایرانی که پشت دروازه های بغداد در ترافیک مانده اند، تا ساعاتی دیگر حل خواهد شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۰۹:۰۹    
فرازی از پیام ها و سفارشات امام موسی کاظم (علیه السلام) به هشام، که حیات اخلاقی، سیاسی و اجتماعی انسان واقعی را ترسیم می کنند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۰۸:۵۱    
نخست وزیر عراق دستور مقابله با هرگونه تلاش برای تعرض به اموال عمومی را صادر کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۰۸:۴۸    
نمایندگان ترکمان پارلمان عراق با تشکر از مرجعیت عالی دینی به سبب اعزام دو لشکر علی اکبر(علیه السلام) و العباس(علیه السلام) به مناطق نبرد با داعش ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۰۸:۴۵    
دارالافتاء مصر با صدور بیانیه ای بستن دو مسجد از مساجد معروف میانمار توسط مسئولان محلی را محکوم کرد و افزود: انجام شعائر دینی هیچ خطری، برای مسئولان کشورها ندارد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۰۸:۴۲    
گروه انصارالله اعلام کرد عربستان سعودی 40 زندانی را برای فرونشاندن درگیری مرزی تحویل این گروه داده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۰۸:۴۲    
با تشدید حملات دولت سوریه به تروریست ها در حلب، دولت قطر خواستار برگزاری نشست فوق العاده اتحادیه عرب برای بررسی اوضاع در این شهر شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۰۸:۳۹    
رئیس سازمان حج و زیارت با حضور در برنامه متن و حاشیه شبکه 3 سیما به پرسش ها در خصوص آخرین وضعیت حج، مذاکرات با مسئولان حج عربستان و آخرین پیگیری های فاجعه منا پاسخ داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۰۸:۳۱    
اقدام عجیب یک راهب بودایی برای ساخت بناهای بودایی در محوطه کلیسا و مساجد در میانمار جنجال برانگیز و موجب اعتراض پیروان این ادیان شده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۰۳:۴۵    
به گزارش شیعه نیوز ، گروه تروریستی داعش مسئولیت حمله تروریستی امروز-شنبه- در بغداد را برعهده گرفت. انفجار بمب در شرق بغداد جان دست کم 21 نفر را گرفته و 42 نفر را مجروح کرد. ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۰۳:۳۶    
محمد بن سلمان مایل است پیش از مرگ پدرش بر تخت بنشیند زیرا پس از پدرش جانشینی را از دست خواهد داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۰۳:۱۴    
به گزارش شیعه نیوز ، تعدادی از عناصر داعش در فیلیپین به هلاکت رسیدند. پلیس فیلیپین امروز شنبه یازدهم اردیبهشت ماه اعلام کرد که در حمله نیروهای امنیتی این کشور به یکی از مخفی گاه های داعش در شهر ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۰۲:۵۹    
در بین این اعدام شده ها غیر نظامیان از جمله زنان و کودکان نیز دیده می شوند و بسیاری از آنها از اعضای گروه داعش بوده اند ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۰۲:۴۱    
به گزارش شیعه نیوز ، شهرک شیعه نشین "بشیر" در جنوب استان "کرکوک" عراق آزاد شد. نیروهای حشد الشعبی و پیشمرگه امروز شنبه یازدهم اردیبهشت ماه ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۰۲:۲۳    
به گزارش شیعه نیوز ، سازمان ملل با صدور بیانیه ای در پی انتشار اخبار مبنی بر بسته شدن دفاتر آن در بغداد اعلام کرد که چنین خبری صحت ندارد. ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۰۲:۱۴    
به گزارش شیعه نیوز ، فدریکا موگرینی، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا روز شنبه یورش معترضان به پارلمان عراق را محکوم و آنرا موجب بی ثباتی در عراق خواند. ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۰۱:۵۳    
به گزارش شیعه نیوز ، به نقل از وبسایت تورونتو سان؛ عناصر داعشی هیچ گاه به دلیل هوش خود مشهور نبوده اند ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۰۱:۱۸    
به گزارش شیعه نیوز ، تعدادی از قانون گذاران عراق در اثر هجوم تظاهرات کنندگان به ساختمان پارلمان این کشور در بغداد، مجروح شدند. ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۰۰:۵۸    
به گزارش شیعه نیوز ، دانشجویان و دانش آموزان دو شهر شیعه نشین فوعه و کفریا با برگزاری یک تجمع خواستار پایان یافتن این دو شهر از دست تروریست های تکفیری شدند. ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۰۰:۴۳    
به گزارش شیعه نیوز ، شبکه تلویزیونی العالم در خبری فوری گزارش داد مزدوران رژیم آل سعود مناطق المبدعه، بنی بارق، ملح و المدارج را در منطقه نَهْم استان صنعا هدف حملات توپخانه ای و موشکی قرار دادند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۰۰:۲۵    
شبکه تلویزیون عراق روز شنبه اعلام کرد که حیدر العبادی نخست وزیر این کشور از دفتر کار خود در منطقه سبز به مکانی امن در خارج از این منطقه منتقل شده است.