دوشنبه ۲۸ خردادساعت ۰۱:۰۰Jun 2024 17
جستجوی پیشرفته

خبرهای شیعه نیوز 30 اردیبهشت 1395 - shia-news.com

شیعه نیوز 29 اسفند 1393 شیعه نیوز 29 اسفند 1394 شیعه نیوز 31 فروردین 1395 شیعه نیوز 31 خرداد 1395 شیعه نیوز 31 تیر 1395 شیعه نیوز 31 مرداد 1395 شیعه نیوز 31 شهریور 1395 شیعه نیوز 30 مهر 1395 شیعه نیوز 30 آبان 1395 شیعه نیوز 30 آذر 1395 شیعه نیوز 30 دی 1395 شیعه نیوز 30 بهمن 1395 شیعه نیوز 1 اسفند 1395 شیعه نیوز 1 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 2 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 3 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 4 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 5 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 6 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 7 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 8 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 9 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 10 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 11 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 12 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 13 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 14 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 15 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 16 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 17 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 18 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 19 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 20 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 21 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 22 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 23 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 24 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 25 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 26 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 27 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 28 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 29 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 30 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 31 اردیبهشت 1395 
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۰ - ۲۲:۲۵    
گروه تروریستی تکفیری داعش 25 نفر از اهالی موصل عراق را در حوضچه ای از اسید نیتریک غرق کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۰ - ۲۲:۱۴    
وزیر خارجه آمریکا اعلام کرد در مسیر پیروزی در نبرد علیه داعش قرار داریم و به کشورهایی که با این سازمان مبارزه کنند، کمک می کنیم.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۰ - ۲۲:۰۵    
اعترافات یکی از عناصر تروریستی به اسارت گرفته شده توسط نیروهای امنیتی لبنان در جریان نبرد عرسال حاکی از آن است که گروه های تروریستی قصد انجام حملات گسترده ای به منطقه عرسال داشته اند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۰ - ۱۸:۵۸    
یک سناتور جمهوریخواه آمریکایی، که در بیمارستان با مرگ دست و پنجه نرم می کند، از مسلمانان بابت اظهارات توهین آمیز نامزد انتخابات آمریکا، عذرخواهی کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۰ - ۱۸:۴۹    
تلویزیون یونان از کشف لاشه هواپیمای مسافربری مصر در جنوب جزیره "کارباثوس" خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۰ - ۱۸:۲۸    
عناصر افراطی در تونس که به رفتارهای عجیب و غریب و خلاف بدیهی ترین اصول دین اسلام، ادامه می دهند، در یکی از مساجد، صف نماز خود را در جهت خلاف قبله تشکیل دادند!
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۰ - ۱۸:۱۹    
معاون حقوقی پلیس فتا نسبت به کلاهبرداری های جدید سودجویان از طریق پیامک حذف یارانه هشدار داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۰ - ۱۸:۱۳    
وزارت کشور عراق با انتشار بیانیه از ورود 7 عامل انتحاری به شهر بندری و شیعه نشین بصره در شرق این کشور خبر داده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۰ - ۱۷:۵۹    
فعال توئیتری سعودی، از موافقت اولیه جانشین ولیعهد این کشور با درخواست جنبش انصارالله مبنی بر جبران خسارتهای ناشی از تجاوز موافقت کرده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۰ - ۱۵:۱۹    
اعضای یک خانواده 5 نفره عراقی که از دست داعش فرار فرار کرده بودند در بیابان های این کشور به علت تشنگی جان باختند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۰ - ۱۵:۰۴    
یک منبع خبری وابسته به معارضان مسلح با بیان اینکه رئیس اتحادیه دموکراتیک کُرد با یک هیئت نظامی از ائتلاف بین المللی ضد داعش دیدار کرده، از آغاز احتمالی عملیات آزادسازی رقه خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۰ - ۱۲:۰۴    
مسجد نسرین در شهر سان لوئیس اوبیسپو در ایالت کالیفرنیا در روز شنبه هفته آینده برنامه ای دارد تا با برگزاری انجمن هایی به مردم امکان دریافت آموزش های لازم درباره اسلام و مسلمانان را بدهد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۰ - ۱۱:۵۵    
شرکت هواپیمایی مصر پس از ورود هواپیماهای شناسایی به محل ناپدیدشدن یک فروند هواپیمای مسافربری ایرباس 320 با 66 سرنشین در منطقه مرزی کومبی ، سقوط آن را تایید کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۰ - ۱۱:۲۸    
آیت الله سید محمد سعید حکیم خطاب به جمعی از فارغ التحصیلان دانشگاهی از آنها خواست تا به دین، عقیده حق خود و فرهنگ اهل بیت علیهم السلام افتخارکنند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۰ - ۱۱:۱۹    
حافظ عبدالمتین از بنیانگذاران القاعده پاکستان در عملیات سازمان اطلاعات و نیروهای امنیتی این کشور کشته شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۰ - ۱۱:۱۶    
مقام های امنیتی بلژیک از دستیابی به نامه ای متعلق به عامل اصلی حملات تروریستی پاریس خبر دادند که در آن از علاقه به شهید شدن خبرداده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۰ - ۱۱:۱۳    
سخنگوی کاخ سفید از تصمیم آمریکا برای پذیرش دهها هزار آواره سوری خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۰ - ۱۱:۱۰    
به گزارش شیعه نیوز ، علی محمد ملاحی درباره تدابیر دارویی رفع چاقی اظهار داشت: در واقع همه غذاهای گروه گرم برای افراد دچار چاقی سرد و تر و با چربی بالا دارو محسوب می شوند. ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۰ - ۱۱:۰۷    
نیروهای ارتش عراق درپی فراهم کردن مقدمات آزادسازی موصل، منطقه ای را آزاد کردند که داعش در آن شهر زیرزمینی ایجاد کرده بود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۰ - ۱۱:۰۱    
دبیر کل مرکز موسوم به دپارتمان اروپا برای امنیت و اطلاعات فاش کرد که عربستان از طریق اردن، گاز شیمیایی وارد سوریه کرده و در اختیار گروهک جبهة النصره قرار داده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۰ - ۱۱:۰۱    
آیا نظام امامت ، با پایان یافتن دوره غیبت صغری و آغاز غیبت کبری (سال 329 هجری قمری) پایان یافت و پس از ظهور حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف این نظام از نو برقرار می شود یا این که نظام امامت ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۰ - ۱۰:۵۸    
درپی انفجارهای مرگبار در بغداد که گروه تروریستی داعش مسئولیت آنها را برعهده گرفت ، مقتدی صدر روحانی شیعه و رهبرجریان صدر دستورعقب نشینی نیروهای تابع خود را از برخی مناطق پایتخت عراق داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۰ - ۱۰:۵۵    
نیروهای بسیج مردمی عراق در آستانه نیمه شعبان در مرزهای استان کربلای معلا مستقر شدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۰ - ۱۰:۵۲    
پایگاه اینترنتی کاخ سفید نوشت رئیس جمهور آمریکا حالت فوق العاده را در عراق تمدید کرده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۰ - ۱۰:۴۶    
پیامبر(صلی الله علیه وآله) فرمود: مهدی مردی است از فرزندان من، چهره او مانند ماهِ درخشان است، رنگ او رنگ عربی است و اندام او اسرائیلی.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۰ - ۱۰:۴۳    
دختر مسیحی که پس از سوزانده شدن بوسیله داعش در آغوش مادر جان داد، در آخرین لحظات زندگی خواهان بخشش تروریست ها شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۰ - ۱۰:۲۸    
حجت الاسلام والمسلمین سید جواد شهرستانی به عنوان چهره برتر مهدی یاور مورد تجلیل قرار گرفت.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۰ - ۱۰:۱۶    
هزاران تن از مردم و نیروهای مقاومت در حرم حضرت زینب (سلام الله علیها) در مراسم یادبود شهید سید ذوالفقار جمع شدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۰ - ۱۰:۰۷    
"أبو عبد الرحمن" فرمانده ارشد داعش در تشکیلات جاسوسی این گروهک تروریستی و "قصی الراوی" والی منطقه "الدبس" در این عملیات کشته شدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۰ - ۱۰:۰۴    
سخنگوی مجلس وحدت مسلمین پاکستان به کشتار شیعیان این کشور به دست تروریسیت های تکفیری و برخورد تبعیض آمیز دستگاہ امنیتی با شیعیان به شدت انتقاد کرد و گفت ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۰ - ۱۰:۰۱    
رئیس کمیسیون نامگذاری شورای شهر تهران آخرین جزئیات نام گذاری خیابانی به نام شیخ نمر را بیان کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۰ - ۰۹:۵۲    
سازمان بین المللی دیده بان حقوق بشر (هیومن رایتس واچ) اعلام کرد عربستان با محاکمه فرمایشی 32 نفر به اتهام آنچه که جاسوسی برای ایران خوانده است، روند قانونی محاکمه صحیح متهمان را نقض کرده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۰ - ۰۹:۲۲    
حجت الاسلام والمسلمین سید ریاض الحکیم فرزند آیت الله حکیم(از مراجع تقلید) با ارسال نامه ای از تیم رئال مادرید به خاطر همبستگی با شهدای تروریسم در عراق تشکر کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۰ - ۰۹:۱۳    
کتاب نفیس قرآن کریم به خط کوفی متعلق به قرن سوم هجری قمری و منسوب به حضرت امام حسن عسکری (علیه السلام)، ازسوی شاه قلی مهردار، در سال 956 هجری، وقف آستان حضرت معصومه (سلام الله علیها) شده است .
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۰ - ۰۹:۰۷    
کمی مانده به نیمه شعبان و باید گفت این روز از جمله ایامی است که باید برای ورود به آن آماده شد و ارزش دارد بدانیم وارد چه شبی و با چه فضیلتی می شویم ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۰ - ۰۹:۰۴    
رهبران کلیساهای هر دو شاخه پروتستان و کاتولیک آلمان عملکرد اعضای حزب سیاسی افراطی راست گرای آلترناتیو برای آلمان را به خاطر جلوگیری از ساخت مسجد در شهر ارفورت محکوم کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۰ - ۰۹:۰۱    
برای اینکه بهتر بدانیم خواسته امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) از ما چیست؛ باید احادیث آن حضرت را مورد توجه خودقرار دهیم ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۰ - ۰۸:۵۲    
یک روزنامه عربی مدعی شد: روسیه بیش از شرکت در میادین نبرد سوریه، در زندگی روزمره مردم دخالت می کند، اما ژنرال سلیمانی آتش بس کنونی را مفید نمی داند و به یکسره کردن کار نبرد در جبهه اصلی یعنی "حلب" می ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۰ - ۰۸:۵۲    
معاون استاندار کربلا با اعلام این که 30 هزار نیرو، امنیت مراسم نیمه شعبان را تامین می کنند، پیش بینی کرد بیش از چهار میلیون زائر وارد این استان شوند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۰ - ۰۸:۴۹    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: عربستان گزینه دوم بعد از صدام حسین علیه ایران شده است و کاملا معلوم است که به آن خط داده اند که در هر جا جلوی ما بایستد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۰ - ۰۸:۴۳    
منابع خبری در خبری فوری از ناپدید شدن یک فروند هواپیمای مسافربری خطوط هوایی مصر که از فرودگاه شارل دوگل پاریس عازم فرودگاه قاهره بود خبر دادند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۰ - ۰۰:۰۰    
مقتدا صدر رهبر جریان صدر عراق، امروز دولت این کشور را به سهل انگاری در برقراری امنیت عراق متهم کرده بود.