علی حضرتی: در مرحله پست پروداکشن بودیم که بازی مرکب آمد
سایر منابع:
سایر خبرها
واکنش ساعد سهیلی درباره دوئل با برادرش برای کسب سیمرغ
: دوستانی که در این فیلم بودند به شدت در شرایط سختی قرار داشتند به همین دلیل خواستم بابت زحماتشان تشکر کنم. ساعد سهیلی بازیگر فیلم درباره حضور در چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر بیان کرد: طی این سال ها من خاطرات خوبی از جشنواره دارم. دیدن فیلم کنار شما لذت بخش بود و امیدوارم این خاطرات خوب ادامه دار باشد. سهیلی درباره اینکه آیا تابحال تست بازیگری داده است یا خیر عنوان کرد: من قبلا ...
همایون ارشادی: بازی ساعد سهیلی در شهرک شگفت انگیز بود
فضایی که در شهرک وجود دارد جایی دیگر وجود ندارد. سرتیپی با بیان این که طرفدار سینما بدنه هستم دوست دارم سینما با مردم ارتباط برقرار کند، گفت: دنیایی که در فیلم دیده می شود ربطی به دنیای واقعی سینما ندارد. تبدیل هویتی به هویتی دیگر و شهرک جدید ساختگی و کاراکتر جدید که کم کم جان می گیرد و باور می کند و شهرک جان می گیرد و حقیقت می گیرد. علی حضرتی، کارگردان شهرک هم گفت: من کار ...
اوج گیری دوباره حاشیه ها در فجر
حاضر بسیار گسترده تر کند ساعد سهیلی، بازیگر: وقتی فیلمنامه را خواندم دچار تردید شدم، نه به خاطر اینکه قرار بود این کاراکتر را بازی کنم، بلکه به این دلیل که نمی دانستم مخاطبان چه برخوردی با آن خواهند داشت. ولی وقتی فیلم را دیدم حس کردم می تواند با مخاطب ارتباط بگیرد. سعی کردم لحظات را باور کنم؛ البته با کمک عوامل به ویژه علی حضرتی که خیلی به کار مسلط بود و اجازه نمی داد من مسیر غلط را ...
دلیل استفاده از نابازیگران در فیلم دِرب
تهیه کننده فیلم در ابتدای صحبت های خود بیان کرد: در ابتدا از تمام عوامل فیلم تشکر می کنم چون در شرایط سخت کار کردند. از کسانی که حامی ما بودند تشکر می کنم. همه بچه هایی که در این جا حضور دارند با تمام وجود برای این کار مایه گذاشتند. هادی محقق راه سینما را به من نشان داد و دوست دارم باز هم این همکاری ادامه داشته باشد. وی درباره حضور این فیلم در جشنواره فیلم فجر عنوان کرد: فیلم درب برای ...
با نهمین روز از جشنواره چهلم فیلم فجر؛ شهرک و 2888 فیلمی که نباید آنها را دید
کار ارتباط برقرار کند برای همین بهترین مواجهه با این فیلم یا خارج شدن از سالن است یا خوابیدن. فیلم قصه جوان علاقه مند به سینماست که می خواهد بازیگر شود، اما ناخودآگاه در موقعیتی قرار می گیرد که آن را باور کرده و در کلامی دیگر نقش را در زندگی واقعی نیز می پذیرد. این اتفاق (فرو رفتن در نقش) در برخی از آثار خارجی و داخلی نیز پیشتر تکرار شده ولی شهرک مطمئناً اثر نیست که بتواند در گیشه با مخاطب آن ...
گزارش نشست رسانه ای فیلم سینمایی 2888 در خانه جشنواره
بازیگر فیلم سینمایی 2888 درباره حضور خود در این فیلم اظهار کرد: خیلی دوست داشتم بدانم نظرتان درباره این فیلم چیست. این فیلم، برای من یک افتخار بزرگ است که در فیلمی بازی کردم که در آن از قهرمانانی حرف زده می شود که کمتر به آن ها پرداخته شده است. از کیوان علی محمدی و علی حیدری سپاسگزارم که من را انتخاب کردند. کیوان علیمحمدی درباره تشکر عوامل فیلمش از او در نشست خبری اظهار کرد: دوستان از من ...
گزارش نشست رسانه ای فیلم سینمایی ضد در خانه جشنواره
بیتا در فیلم افزود: قطعا شخصیت بیتا هم تخیلی است و واقعیت ندارد. شفیعی در ادامه این بحث گفت: دلیل کشته شدن بیتا استناد تاریخی ندارد و باید البته برای هر کدام از این شخصیت ها به تاریخ رجوع کنیم و لزومی ندارد برای همه شخصیت ها به سمت تاریخ برویم. نادر سلیمانی، بازیگر این فیلم درباره حضور در "ضد" گفت: وقتی وارد این کار شدم اولین سوالی که برایم مطرح شد این بود که چرا من را انتخاب ...
زندگی سخت در رویای شهرک
ایزوله شده را بپذیرد. بازی های بازیگران در این فیلم قابل قبول است به طوری که ساعد سهیلی در نقش فرهاد در ادامه داستان با نقش خود ناهماهنگ و در چرایی زندگی غلت می زند. بازی های کاظم سیاحی، مهتاب ثروتی، همایون ارشادی، رؤیا جاویدنیا، شاهرخ فروتنیان و مرتضی ضرابی تاحدودی قابل قبول است. این فیلم داستان ندارد بلکه از یک قصه دم دستی عشق به سینما که همه افراد علاقمند به سینما را استفاده می کند. بازی های عاشقانه ساعد سهیلی در اول فیلم، سکانسهای فیلم لاتاری را به ذهن مخاطب ایجاد می کند. سردرگمی مخاطب در این فیلم نمایانگر آن هست که معلوم نیست فیلم شهرک به کدامین سو می رود. ...
توضیحات آرین وزیردفتری درباره شکل گیری نقش های پیچیده صابر ابر و طناز طباطبایی
تهران (پانا) - آرین وزیر دفتری کارگردان فیلم اولی چهلمین جشنواره فیلم فجر درباره این فیلم و به ویژه شکل گیری کارارکترهای پیچیده این فیلم توضیحاتی ارائه کرد. آرین وزیر دفتری نویسنده و کارگردان فیلم سینمایی بی رویا که در چهلمین جشنواره فیلم فجر حضور دارد، درباره این فیلم و ایده اولیه آن به خبرنگار سینمایی پانا گفت: داستان بی رویا درباره زوجی به نام رویا و بابک است که قصد دارند مهاجرت ...
حس و حال خوب با ریتم کند و لوکیشن های خاص
از پایتخت به سراغ لوکیشن های خاص رفته و حتی برخی کنشگران میراث فرهنگی به اثر تازه او واکنش مثبت نشان داده اند. آن چه در ادامه می آید نظر اعضای انجمن منتقدان حوزه هنری اصفهان درباره فیلم بدون قرار قبلی است که با همکاری خبرگزاری مهر اصفهان در جشنواره فیلم فجر به ارزیابی آثار حاضر در چهلمین دوره این رویداد هنری می پردازند. محمد اسماعیلی، منتقد سینما درباره تازه ترین اثر شعیبی گفت: مهم ...
نشست رسانه ای شهرک عنوان شد؛ جشنواره فقط سیمرغ نیست/ با گسترش vodها مردم به راحتی به سینما نمی روند
، بازی او را شاهکار دانست. ساعد سهیلی درباره بازی در شهرک گفت: وقتی فیلمنامه را خواندم دچار تردید شدم، نه به خاطر اینکه قرار بود نقش سختی را با یک کاراکتر درونی و با کمترین میزان واکنش بازی کنم، بلکه به این خاطر که فکر میکردم این فیلم چطور با مخاطب ارتباط برقرار می کند؟ من با کارگردان های زیادی کار کردم ولی آقای حضرتی از آن دست فیلمسازانی بود که به فیلمنامه مسلط بود و خدا را شکر که از چیزی ...
شهرک شباهتی با سریال بازی مرکب ندارد/ لزوم پوست اندازی سینما
داستان در نقش خود است و هرچقدر نقش قهرمان جایگزین هویت خود می شود حس خیال و رویا را ایجاد می کند. خط اولیه قصه درباره یک بازیگر و حضور او در فیلم بود، اما در نهایت به یک حس عمیق می رسد که یادآور زندگی واقعی است. وی ادامه داد: اگر این فیلم تاثیر خود را می گذارد و مخاطب را درگیر می کند، چرا نباید ساخته می شد. سهیلی بیان کرد: سعی کردم در فیلم لحظات و صحنه ها را باور کنم. اگر درست ...
بازی ساعد سهیلی در فیلم شهرک
فیلم سینمایی گفت: وقتی فیلمنامه را خواندم دچار تردید شدم نه به خاطر اینکه قرار بود این کارکتر را بازی کنم، بلکه به این دلیل که نمی دانستم مخاطبان چه برخوردی با آن خواهند داشت. ولی وقتی فیلم را دیدم حس کردم می تواند با مخاطب ارتباط بگیرد. این بازیگر درباره ارتباط برقرار کردن با نقش خود در شهرک توضیح داد: سعی کردم لحظات را باور کنم؛ البته با کمک عوامل به ویژه علی حضرتی که خیلی به کار مسلط ...
فیلم های شهرک و 2888 ضعیف تر از حد انتظار / روایت یک تهیه کننده از دستکاری آرای مردمی جشنواره فجر / ...
را وارد بازی خود نکنید. حالم خوب نیست و ترجیح می دهم نشست را ترک کنم! این نشست مطبوعاتی در حالی که دیگر عوامل فیلم هم احساساتی شده بودند، ادامه پیدا کرد و علی اوجی که امسال سه فیلم به عنوان تهیه کننده در جشنواره دارد، درباره اینکه شانس کدام یک از فیلم هایش برای گرفتن جایزه بیشتر از بقیه است، گفت: برای من فرقی نمی کند ولی فیلم 2888 سختی های بسیار زیادی داشت و دو سال پژوهش و تحقیق پشت آن ...
این کارگردان نشست خبری را با بغض و اشک ترک کرد | حاضرید بدون حقوق کار کنید؟
درباره بازی خوبش و انتظار گرفتن سیمرغ جشنواره، گفت: می خواهم بازیگری را ادامه دهم، حتی اگر سیمرغ نگیرم، اما جشنواره را با سیمرغ دوست دارم. سینا نیز در فیلم شادروان بی نظیر بازی کرد خدا با ماست. از حاشیه های این نشست حضور سعید سهیلی در این نشست بود. نشست خبری فیلم 2888 به دلیل محتوای فیلم رشادت های خلبانان هوانیروز و حضور خلبانان زمان جنگ متفاوت بود، بارها به علت احساساتی شدن ...
فیلم های شهرک و 2888 ضعیف تر از حد انتظار / روایت یک تهیه کننده از دستکاری آرای مردمی جشنواره فجر / ...
یث از هک شدن سامانه سمفا مطرح می شد و امسال درباره لوتوس مال همین مسئله تکرار شده و حتی مشخصات افراد وجود ندارد چه رسد به اینکه بگویند آن ها به سالن رفته اند یا خیر؛ در صورتی که ما بلیت افرادی که فیلم را دیده اند در اختیار داریم. تهیه کننده شادروان درباره اینکه مسئول فناوری و اطلاعات جشنواره تاکید کرده که نیازی به حضور ناظر نیست چون ماشین همه امور را در رای گیری مردمی پیش می برد، بیان ک ...
دفاع مقدس در خانه جشنواره ادامه دارد / روزی آرام و کم حاشیه در برج میلاد و جشنواره فیلم فجر
سیدی در نشست خبری گفت: کپشنی که در انتهای فیلم نوشته می شود برای اخذ مجوز فیلمنامه اضافه شده است؛ اما باید با وزارت ارشاد درباره آن رایزنی شود تا به مخاطب احترام گذاشته شود و هر کس بتواند برداشت خود را از فیلم داشته باشد. فیلم ما اصلا درباره اسکیزوفرنی نیست. * در ادامه، پس از نمایش فیلم بدون قرار قبلی در نشست خبری این فیلم، درباره حس وطن دوستی و هویت ملی صحبت شد؛ چیزی که حرف اصلی این فیلم ...
بی توجهی تهیه کننده شهرک به تذکرات بهداشتی در نشست خبری
دوران کرونایی کار شده است. وی درباره سینماداری و پخش فیلم ها بعد از دوران کرونا و گسترش آن در عرصه بین الملل گفت: فکر می کنم بعد از کرونا باید فیلم های خاص با استاندارد بالا بسازیم، چون با گسترش VOD ها، مردم دیگر برای دیدن هر فیلمی با سینما نمی روند. باید بتوانیم فیلم هایی با نگاه به مخاطب بین الملل بسازیم تا سینما مضمحل نشود. علی حضرتی کارگردان فیلم شهرک هم اظهار داشت: کار ...
ارشادی: ساعد سهیلی در فیلم شهرک درخشان است/سرتیپی: سینمای پساکرونا به پوست اندازی نیاز دارد
خبرگزاری میزان - نشست خبری فیلم سینمایی شهرک به کارگردانی علی حضرتی و تهیه کنندگی علی سرتیپی در برج میلاد تهران موسوم به خانه جشنواره در حضور عوامل این فیلم و اهالی رسانه برگزار شد. علی سرتیپی در ابتدای نشست گفت: این فیلم حاصل تعامل و تلاش گروهی بزرگ است، گروهی که بدون همدلی آنها این اثر به هیچ وجه شکل نمی گرفت. ساعد سهیلی درباره حضورش در سینما گفت: من اولین بار برای فیلم ...
شهرک ارتباطی به سریال بازی مرکب ندارد/ ساعد سهیلی: جشنواره فقط سیمرغ نیست
بستر آماده شدن قهرمان داستان در نقش خود است و هرچقدر نقش قهرمان جایگزین هویت خود می شود حس خیال و رویا را ایجاد می کند. خط اولیه قصه درباره یک بازیگر و حضور او در فیلم بود، اما در نهایت به یک حس عمیق می رسد که یادآور زندگی واقعی است. وی ادامه داد: اگر این فیلم تاثیر خود را می گذارد و مخاطب را درگیر می کند، چرا نباید ساخته می شد. سهیلی بیان کرد: سعی کردم در فیلم لحظات و صحنه ها ...
ضرورت پوست اندازی سینما بعد از ایام کرونا
مردم ارتباط برقرار کند. من سینمای فارغ از مردم را نمی پسندم و در آن نیز حضور نخواهم یافت. این کار قطعاً در جذب مخاطب موفق خواهد بود. علی حضرتی، کارگردان فیلم نیز درباره تجربه کار اشباح سریال بازی مرکب تاکید کرد: وقتی ما فیلم را شروع کردیم، سریال بازی مرکب پخش شد، پس کار ما هیچ ربطی به این اثر ندارد. در فیلم تلاش کردم مخاطب با کار درگیر شود و این احساس به او دست دهد که چه اتفاقی در حال رخ ...
روز نهم چهلمین جشنواره فجر / سرتیپی: باید فیلم هایی با استاندارد بالا بسازیم
ود این فیلم با مخاطب ارتباط برقرار کند و خدا را شکر از فیلم راضی هستم. وی ادامه داد: من سعی کردم لحظات فیلم را باور کنم و آقای حضرتی به کمک کرد تا صحنه ها را درست پیش ببرم. وی درباره بازی برادرش هم گفت: بازی سینا را د فیلم سینا دیدم و شگفت زده شدم سینایی که در فیلم شادروان دیدم سینای دیگری بود. در ابتدای نشست ع ...
مخاطبان از زاویه نگاه شخصی خود با شهرک ارتباط برقرار می کنند
میان دو اثر تفاوت اساسی وجود دارد. وی درباره پیش بینی خود از موفقیت فیلم در گیشه گفت: تصور می کنم شهرک از جهاتی با عموم فیلم هایی که مخاطب با آن ها روبرو می شود، متفاوت است. از این نظر تماشاگران فیلم با دیدگاه های مختلف می توانند برداشت خود را از اثر داشته باشند و با آن ارتباط برقرار کنند. در ادامه این نشست، ساعد سهیلی بازیگر نقش اول فیلم درباره نگاه خود به فیلم شهرک گفت: از ...
سیخونک به جشنواره فیلم فجر
هِناس نه از سر دوستی با شهره پیرانی عزیزم بلکه به عنوان یک مخاطب عادی علاقه مند به سینما می گویم... من تمام 107دقیقه فیلم، انگار واقعاً وسط کار و زندگی خانواده رضایی نژاد بودم. عمیقاً با فضا و حس و حال شخصیت ها ارتباط برقرار کردم و عشق و دلهره ای را که مریلا زارعی عزیز در نقش خودش آفرید، با تمام وجود لمس کردم. از خانم زارعی سپاسگزارم که با قدرت و بی حاشیه، نقش هایی را می پذیرند که ...
روز نهم چهلمین جشنواره فجر / سرتیپی: باید فیلم هایی با استاندارد بالا بسازیم
ود این فیلم با مخاطب ارتباط برقرار کند و خدا را شکر از فیلم راضی هستم. وی ادامه داد: من سعی کردم لحظات فیلم را باور کنم و آقای حضرتی به کمک کرد تا صحنه ها را درست پیش ببرم. وی درباره بازی برادرش هم گفت: بازی سینا را د فیلم سینا دیدم و شگفت زده شدم سینایی که در فیلم شادروان دیدم سینای دیگری بود. در ابتدای نشست علی اوجی تهیه کننده فیلم از حاضرین درخواست تا 30 ثانیه به ...
هر آن چه که باید در مورد فیلم بی رویا بدانید
عجیبی برای مخاطب به جا می گذارد. با همه این تعاریف باید بدانیم که عوامل فیلم البته در نشست خبری با اشاره به پایان بندی قصه که دقیقا همان نقطه اوجی است که تمام ابهامات قصه را برطرف می کند اعلام کردند که این کپشن، با درخواست وزارت ارشاد به پایان بندی تحمیل شده و آنچه مدنظر آن ها بوده به این کپشن ارتباط چندانی ندارد. در این صورت تحلیل فیلم در مسیری کاملا متفاوت قرار می گیرد و اگر ...
طناز طباطبایی: بی رویا درباره بیماری شیزوفرنی نیست
به گزارش خبرنگار ایرنا، نشست رسانه ای فیلم بی رویا ظهر امروز با حضور عوامل این فیلم و اهالی رسانه با اجرای پدرام کریمی در خانه جشنواره برگزار شد. (کارگردان)، (تهیه کننده) (تدوین گر)، (بازیگر)، (مدیر فیلمبرداری)، (طراح لباس)، (طراح صدا)، (طراح چهره پردازی) در این نشست حضور داشتند. ، بازیگر بی رویا ، در این نشست با اشاره به توضیحی که به پایان فیلم بی رویا اضافه شده است، گفت: نه فیلم نامه ...