سایر منابع:
سایر خبرها
گفتگویی جالب با یک خواننده؛ محسن یگانه از چرایی ممنوع الکاری گفت
خودتان این فاصله را رقم زدید؟ من ممنوع الکار نبودم.اصلاً کاری نکردم که بخاطرش ممنوع شوم. اصلاً کسی نمی داند که من کجا هستم؛ در چند سال گذشته کسی از زندگی من برعکس سایر ستاره های دیگر چیزی نمی داند. من زندگی شخصی خودم را دارم و از خلوت خودم با خانواده لذت می برم. شما جزو خوانندگانی در حوزه موسیقی پاپ هستید که آهنگسازی، ترانه و تنظیم را خودتان انجام می دهید، اما در تیتراژ ماه عسل ...
زیرزمین خانه میرزا حسن خان، ترور رئیسعلی دلواری و کشتار مردم ارومیه/ خاطرات خانه متروک یک مستند تکان ...
...! باید افزود که "خاطرات خانه متروک" دانشجویان، اساتید، محققان و در کل جامعه دانشگاهی را مخاطب خوبی برای خود میابد، اما ممکن است در کسب اقبال عمومی به همان میزان موفق نباشد. کم حوصلگی بخشی از مخاطبان عام در کنار عدم ذائقه سازی در این خصوص برای تماشای آثار مستند لبریز از اطلاعات تاریخی را از دلایل این پیش بینی می توان برشمرد. از کل مستند همین بس که در فصل دوم نشان می دهذ، در ...
نمایشگاه ربنا در باغ موزه هنر ایرانی افتتاح شد
کارها ارتباط بگیرد. البته به هر حال گالری های ما به لحاظ مکانی دارای محدودیت فضایی هستند. وی در بخش دیگری از صحبت هایش با اشاره به اینکه منطقه ای که باغ موزه هنر ایرانی در آن قرار گرفته است پتانسیل بالایی برای جذب مخاطب و خریدار آثار دارد گفت: اگر این گالری بتواند چند سال پی در پی نمایشگاه بگذارد و نمایشگاه های موفقی برپا کند با توجه به فضای جذابی که در اختیار دارد می تواند مخاطبان بسیاری ...
خاطره کارگردان مستند در میان طالبان از نادر طالب زاده
به گزارش بلاغ ، محسن اسلام زاده مستندساز بحران و کارگردان اثر تحسین شده در میان طالبان ضمن طلب شفا برای نادر طالب زاده در صفحه اجتماعی خود نوشت: اولین فیلم مستندم را در سیستان و بلوچستان در سال 1383 با هزینه شخصی ساختم. بعد از تدوین کیس کامپیوتر را زدم زیر بغل و آمدم تهران و فیلم را به هر که می توانستم نشان دادم. بخاطر بی تجربه گی فیلم پر لز تصاویر تار و صدای باد بود اما به نظرم داستان ...
برزو نیک نژاد: شرایط به همین صورت باشد از سینمای کمدی دست می کشم
برزو نیک نژاد کارکردان فیلم زاپاس در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی آنا عنوان کرد: کار کردن در سینمای کمدی به معنای واقعی سخت است و ای کاش ما این را می دانستیم که سینمای کمدی می تواند چه کمکی به شاد بودن و تاثیرگذاری در فرهنگ درست جامعه داشته باشد. کارگردان زاپاس بیان کرد: ما برای ساخت فیلم زاپاس خیلی سختی کشیدیم که دیده شد و امیدوارم که مردم خوب ایران در موقع اکران با استقبال خود جواب این ...
الوند: علی البدل شخصیت مهرانفر است
ای در فیلم و سریال های ما وجود دارد که البته بیشتر آهنگ است و ما آن را هم استفاده نکردیم. چراکه همه بازیگران سریال باید بتوانند از همان آهنگ استفاده کنند، تا کار یک دست باشد. اما از آنجایی که سریال بازیگران زیادی داشت و عده زیادی هم نقش های فرعی بازی می کردند، این کار سخت بود. بنابراین همه به صورت معمولی و فارسی عادی صحبت می کنند. الوند با اشاره به اینکه فضای داستان پرداخت مستقیمی دارد ...
روایت قیام مردم دربرابریکپارچه سازی مدرنیته جعلی
نوشتن سلسله وقایع مستند. هر رمان نشانه هایی دارد که نیازمند توضیحات نیست. زاویه دید در پاریس پاریس عاطفه مند است. این یک تکنیک است. مخاطب از نخستین واژگان متوجه می شود که دانای کل و راوی اش یک کاراکتر است و نه یک بی طرف. درست مثل یک انسان. سال 1310 سال آمدن نخستین روشنفکران فرنگ رفته به مشهد است. اما حشمت و ملک و مهیار و هرچه شخصیت داستانی ست محصول خلق خودم است که کنار شخصیت های واقعی به ستیز می ...
امیر نوری در فلوجه چه می کند؟
با واداشتنش در مسیر بداهه گویی لحظات مفرحی را برای اثرشان خلق کنند. همین شمایل تیپیکال است که باعث می شود وقتی امیر نوری وارد سینما می شود و حتی در تجربه ای مانند دایره زنگی که توجه منتقدان را برمی انگیزد، چیزی ورای همان تصویر تیپیکال ندارد. شوخی یا جدی؟ فلوجه شهری تاریخی است در استان انبار عراق در 69 کیلومتری غرب بغداد و در کرانه رود فرات که در ماه های اخیر، نامش ...
واکنش تهیه کننده جام پانزدهم به ماجراهای سرهنگ علیفر،امیر دولاب و رضا جاودانی
طرف اینکه همکاران من می روند و سعی می کنند ، اطلاعات دقیق و به روزی برای بازی داشته باشند جای تقدیر دارد اما خب باید کمی همه ما بیشتر دقت کنیم تا چنین اتفاقی تکرار نشود. اما به هر صورت نه آن شوخی آن تماشاگر را می پسندیم و نه این همه جنجالی که برای آقای علیفر افتاد. به هر حال بخشی از این اتفاق ، به دلیل استناد همکار شما به یک سایت اطلاعاتی غیر مستند و دم دستی ترین آپشن ممکن استفاده کرده ...
عروسک های جدید می آیند/ ماجرای حذف تیتراژ خندوانه/ فهرست پوشش خانم ها دیگر چیست؟
. البته لازم به ذکر است که حتی آن تجربه هم اولین بار بود که در تلویزیون ایران اتفاق افتاد تا به حال کسی این کار را نکرده بود، آزمون و خطاست باید اتفاق بیفتد تا بفهمیم چطور باید چیده شوند. به نظرم در بعضی از جاها همه اتفاق نظر دارند، همه یعنی از بالا تا پایین، چپ تا راست، شرق تا غرب معتقدند آنجا که جامعه باید حالش خوب باشد و احساس کند اگر برای خودش کاری نکند، آسیب های جدی خواهد دید، آنجا ...
گزارش ایکنا از دومین شب نمایشگاه قرآن مشهد/ میهمانی بدون حضور میزبان
نمایشگاه را همچون روز نخست، در ساعت مقرر بازگشایی یعنی 18 بر روی مردم باز نکردند تا آن ها با ورود از جایگاه عبور و مرور وسائط نقلیه از مقابل سالن در نظر گرفته شده برای مراسم افتتاحیه بگذرند و بدین طریق مشمول توفیقی اجباری شوند. بفرمائید افطاری! در این اتفاق جالب تر آن بود که افراد مسئول برگزاری مراسم افتتاحیه نمایشگاه، دم درهای سالن، بازدیدکنندگان را برای شرکت در برنامه به بن افطاری وعده ...
اکران ایستاده در غبار در سه شهر آغاز شد
قابل توجهی از علاقمندان سینما و مخاطبان نیز به این هشتگ پیوسته اند و نظرات خود را درباره فیلم با دوستان شان به اشتراک گذاشته اند. تاکنون بیش از 1500 نفر به این هشتگ پیوسته اند. مخاطبان در این مطالب، تجربه خود را از دیدن ایستاده در غبار به اشتراک گذاشته و نکاتی را درباره حاج احمد متوسلیان در شمایل یک قهرمان، نوع روایت فیلم، حس شان از دیدن این فیلم و به خصوص جزئیات صحنه مانند فیلمبرداری ...
اکران دو مستند شاعران مشروطه و شهر آشوب در گروه هنر و تجربه
به گزارش ایلنا، دو مستند شاعران مشروطه و شهر آشوب قرار است از دوم تیر ماه در گروه سینماهای هنر وتجربه اکران شوند. شهر آشوب مستندی اجتماعی است و اثری با موضوع واکاوی در ریشه های پشت نویسی بر ماشین ها در تاریخ ادبیات و فرهنگ عامه ایران محسوب می شود. شاعران مشروطه فیلمی درباره آزادگی است در صد سال اخیر. نخبگان، شاعران و روزنامه نگارانی که برای وزیدن نسیم آزادی و عدالت در این سرزمین جان خود را فدا کردند و اسیر ظلم و ظالم شدند. انسانهای برجسته ای که در مقابل دیکتاتورهای زمان خود قد برافراشتند و پایه های ظلم آن ها را ویران کردند. ...
متوسلیان با پاسپورت عباس عبدی به شناسایی رفته بود
خبرنگار صداوسیما بودم و گزارش تصویری زیادی گرفتم، مونتاژ و سینک کردم و می دانم شما با چه ظرایفی صدای واقعی حاج احمد را با هنرپیشه نقش ایشان لیب سینک کردید. البته در هر فیلمی چند کلایمکس (نقطه اوج) وجود دارد و قبل از آن چند واقعه (ایونت) می آید. گرچه فیلم ایستاده در غبار نوعی مستند است اما به نظرم می توانستید طوری برنامه ریزی کنید که فیلم یکی دو کلایمکس داشته باشد. اما انگار عامه مردم مخاطب ...
حمیدرضا نعیمی: کار در جایی که موضوع مالی در آن مهم نیست برایم امنیت روانی دارد/باید از سلیقه ها گذشت
و آثار را فقط از لحاظ کیفی به همراه دیگر کارشناسان بررسی می کنم. هر سالنی در تهران تقریبا تعریف مخاطب خاص خودش را دارد. برای مثال می دانیم که تئاتر مولوی یک پایگاه دانشجویی است و غیره. مخاطب هر سالن با سالن و دیگر متفاوت است. بر این اساس، کار این شورا در درجه اول انتخاب آثاری است که بیشترین تناسب را به سالن و مخاطبان خانه نمایش داشته باشند. وی افزود: تنها موردی که وجود داشت این بود که ...
در مورد نخبگان اضاعه نیرو و اتلاف امکانات داریم/ ایثار نخبه به تلاش و ایثار مدیر به شنیدن حرف نخبگان است
مراجع معظم تقلید بر شناسایی نخبگان حوزوی و استفاده از ظرفیت این افراد تأکید کرده اند و در همین راستا مرکز امور نخبگان و استعدادهای برتر حوزه های علمیه با هدف برنامه ریزی و سیاست گذاری برای شناسایی، هدایت و حمایت نخبگان و استعدادهای برتر حوزه های علمیه در راستای تولید و توسعه علوم دینی و گسترش و تعمیق فرهنگ اسلامی در سطح ملی و فراملی در سال 1390 تأسیس شد. با این وجود طیفی از نخبگان و ...
کیارستمی، اصلی که کپی ندارد
فیلم تلورید و انجمن منتقدان فیلم آرژانتین در سال 1997 نامزد بهترین فیلم جشنواره و شاهرخ نقره ای نیز بوده است. فیلم باد ما را خواهد برد فیلم باد ما را خواهد برد به نویسندگی و کارگردانی عباس کیارستمی و بازیگری بهزاد دورانی درسال 1999 میلادی ساخته شده است. در خلاصه داستان این فیلم آمده است: بهزاد، کیوان، علی و جهان که اعضای یک گروه فیلمسازی هستند برای ساخت فیلمی با موضوع ...
محسن چاوشی نیازی به تبلیغ ندارد
.... اصالت موسیقی ما به لحاظ قدمت و تاریخ آن است، اما دیده نشدن ما در دنیای حرفه ای موسیقی، به خاطر مسائل اقتصادی و نبود مدیریت مالی این حوزه است. بر هیچ کسی پوشیده نیست که هنرمند نباید دغدغه های مالی روزمره داشته باشد چون تاثیر مستیقم بر روی کارش می گذارد. حسینی همچنین جلوگیری از دانلودهای غیرقانونی را به عنوان سومین نکته در تولید این آلبوم معرفی کرد و افزود: نگرانی از دانلود غیرقانونی ...
- قاچاق - دوباره گریبان 4 فیلم را گرفت!
می دهند آن دی وی دی را بخرند. این در حالی است که فیلم ماهی و گربه همچنان در گروه هنر و تجربه در حال اکران است. اما در این میان فیلم نوراستنیا ساخته امید توتونچی شرایط ویژه تری دارد، این فیلم بعد از دو سال که از ساخت آن می گذرد، در انتظار اکران در گروه هنر و تجربه است و در شرایطی که هنوز اکران نشده دی وی دی قاچاق آن منتشر شده است. توتونچی در همین زمینه به ایسنا گفت ...
علیفر، امیر دولاب، و بیانیه ی تند
وجودشان عاری از بخل و حسادت است. انتقادات گسترده اخیر از من آن هم به خاطر اشتباهی که اصلا ربطی به 90 دقیقه گزارش بازی نداشته و حاصل شهرت طلبی یک جوان بوده که حسرت این را داشته که نامش روی آنتن تلویزیون گفته شود نشانگر بی چون و چرای دو مورد است: اول اینکه علیفر در حال حاضر مطرح ترین و مورد توجه ترین فرد جامعه فوتبال کشور است و دوم اینکه بخل و حسادت ناجوانمردانه نارفیقان از موفقیت ها و ...
بازیگر کشورمان نویسنده شد!!
خاستگاه اصلی خود بسیار دور شده است. جم همچنین درباره تغییر مدیریت در صداوسیما و تأثیر آن بر عملکرد رسانه ملی اظهار کرد: تغییر مدیریت و یا رفتن یک مدیر و آمدن دیگری، در سیستم تصمیم گیری و جهت گیری این تصمیمات کلان خیلی تغییری ایجاد نمی کند، چرا که اغلب خانواده ها یک شبکه برون مرزی را پیگیری می کنند و این شبکه ها نیز به راحتی در حال تاختن هستند. گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ seemorgh.com/culture منبع : honaronline. ...
رونق فیلم های هنر و تجربه در ماه رمضان
...: فیلم های گروه هنروتجربه در ایام ماه مبارک رمضان با استقبال بیشتری از سوی مخاطبان روبه رو شد. استقبال از فیلم های گروه هنروتجربه به گونه ای بوده که نسبت به قبل از ماه مبارک رمضان با رشد قابل توجه ای مواجه شده اند. فیلم هایی که فروششان در ماه مبارک رمضان بیشتر شد بر اساس آمار بلیت فروشی ، تماشاگران فیلم های گروه هنروتجربه با رشد 35 درصدی نسبت به قبل از ماه رمضان ...
هاشمی: چرا می گویید نمایش مذهبی مخاطب ندارد؟
ندارد؟ بهتر است بگویید که فقط نمایش های ضعیف و کلیشه ای، دچار کمبود تماشاگر هستند. تجربه ام می گوید تئاتر های مذهبی که از کیفیت مناسب برخوردارند همواره با اقبال تماشاگر همراه بوده اند. این تجربه ای است که در اغلب کارهایم آن را دیده ام و همیشه با سالن پُر از تماشاگر به اجرا رفته ام. مشکل نمایش های مذهبی، کمبود مخاطب نیست بلکه کمبود نویسنده خوب است. وی با بیان اینکه حوزه هنری باید تلاش ...
خستگی، عامل باخت سفیدپوشان مقابل زردپوشان میزبان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما ؛ تیم ملی والیبال ایران در نخستین بازی خود نخستین دیدار از بیست و هفتمین دوره مسابقات لیگ جهانی در سالن تی بی سی که محل برگزاری مسابقات هفته اول گروه B1 لیگ جهانی است، به مصاف تیم ملی برزیل رفت. ملی پوشان کشورمان در شرایطی ششمین مصاف خود با برزیلی ها را انجام دادند که در پنج بازی گذشته 2 شکست و 3 برد را تجربه کرده بودند. پیش از شروع این ...
جای عامه پسندها در سبد مطالعه کجاست؟
گروه ادب و هنر الهام عدیمی: رمان های عامه پسند به عنوان یکی از بخش های پرطرفدار ادبیات نه تنها ایران بلکه سراسر جهان شناخته می شود. اگر چه این ادبیات در ایران تنها محدود به رمان های عاشقانه شده است و از دیگر ژانرهای پرطرفدار عامه پسند در آن خبر چندانی نیست، با این حال به گفته یکی از کتابفروشان این رمان ها فروش خوبی دارند. بسیاری از نویسندگان و اهالی فرهنگ این بخش از ادبیات را مطرود می دانند ...
سعید دولتی، درباره سازوکار اداره تماشاخانه خصوصی بیان کرد:
بوده است به این معنی که متضرر نشدیم اما سود هم نکرده ایم. دولتی درباره راه اندازی صنف تماشاخانه های خصوصی بیان کرد: متاسفانه در سال های اخیر برخی پلاتوهای بدون امکانات تبدیل به تماشاخانه شده و همچنین بسیاری از پلاتوها بدون داشتن مجوز مشغول به فعالیت هستند که این امر، ذهنیت هنرمندان و مخاطبان را نسبت به برنامه ها و فعالیت های تماشاخانه های خصوصی مخدوش می کند اما در صورت راه اندازی صنف تماشاخانه های خصوصی دیگر این فعالیت ها با نظارت و داشتن مجوزهای لازم انجام می گیرد و فعالیت پلاتوهایی هم که تبدیل به سالن اجرا شده اند سر و شکل مناسبی پیدا می کند. ...
آینده اکران هنر و تجربه نگران کننده است؟
.... یعنی تعداد فیلم های موفق کمتر است، اما به هر حال ما هم در این مدت مانند فیلم های اکران عادی، چند فیلم قوی، تعدادی متوسط و ضعیف داشتیم و با توجه به تغییر رفتار مخاطب و جذابیت آثار مستند برای آنها، مطمئنیم در سه سال آینده 40 تا 50 درصد از هزینه تولید فیلم های مستند از اکران سینما ها حاصل می شود که این دستاورد کمی نیست زیرا قبل از به وجود آمدن گروه سینمایی هنر و تجربه آثار مستند تنها به دنبال ...
سیما تیرانداز: پادری تکرار دودکش نیست
جشن رمضانی حضوری هرچند مختصر داشته باشم و خدمتی به مردم و هموطنان عزیزم انجام دهم. سریال های رمضانی همیشه مورد توجه مخاطبان بوده و هست و امیدوارم پادری هم که در این چند روزه نخست رمضان شروع خوبی داشته است تا آخرین قسمت بتواند بر تعداد مخاطب خود بیفزاید و رضایت مردم را فراهم کند. در یک کلام، حس بسیار خوبی دارم از این که مردم را در این ماه عزیز خوشحال می کنم. آیا پادری را می توان ...
رویارویی خیر و شر در قاب رمضان
به گزارش جام جم سیما ، ریشه این علاقه حداقلی را نیز می توان به پیشینه کمرنگ داستانی در باب این موضوعات و کمبودهای ابزاری در زمینه تولید نسبت داد و البته به سبب همین کمبود اسباب، خرده نگرفت بر این گرایش کمرنگ و سیرسکونی تولیدات نمایشی از این نوع. به علاوه چنانچه ترجیح کم و بیشی نیز در کار باشد رفع نیاز با خیل انبوهی از محصولات پذیرفتنی غیروطنی شدنی است که غنای تکنیکی و داستانی را توامان داراست. در این میان اگرچه برآیند داشته های آن ور آبی و نداشته های ما در موضوع این آثار در گذر سال ها سبب کم تجربگی سینما و تلویزیون در قالب تخیلی یا ماورایی و البته تولید آثاری تحویل گرفته نشده منجر شده است، اما تجربه حکایت از این دارد که تعدادی آثار ساختارمند و پرداخت شده نیز بوده که در مقیاس توان داخلی مقبول نظر و رای مخاطب افتاده است. در چنین شرایطی و در روزهای تکامل و قدرت افزایی چشمگیر محصولات هالیوودی در قالب تخیلی و در مقابلش کاهش سرمایه گذاری و ریسک پذیری در این زمینه در سینمای ایران، تلویزیون اما در دوره ای چند ساله سراغ این شکل روایی و به نوعی میانبرگونه در طرح مضامین حساس اخلاقی و دینی رفت. رویکردی مثبت و تاحدودی غافلگیرکننده در سریال های ماه رمضان و منجر به تولید آثاری موفق در انتقال مفاهیم دینی که متاسفانه دچار آفت تکرار و پس از حیاتی کوتاه، یکباره کنار گذاشته شد. به این سان مجموعه های نمایشی با ساختار تخیلی و ماورایی که می توانست تا سال ها خوراک سریال های موفقی باشد، گرفتار سرنوشت بسیاری از رویکردهای گذرا و غیرمتعادل تولید بی درنگ، بناگاه به مرحله دلزدگی و توقف و نهایتا درهای خروج رسید. شروع پرجلوه تولید آثار ماورایی بسان تولید دوره ای و بی تناسب آثار کمدی یا اجتماعی و حتی اکشن در دهه های گذشته در سینمای ایران روی تعادل را به خود ندید تا همچون تب های زود به عرق نشسته، این قالب روایی نیز به خاطره رمضانی دور و دورترشده مخاطب تبدیل گردد. حال این که به علت تازگی نظرگاه و تفاوت لحن، اغلب خوب دیده و پسندیده شد، اما حالا دیگر سهمی از آثار رمضانی ندارد و فرا رسیدن دوباره این ماه شاید فرصت مغتنمی باشد برای مروری اجمالی و تجدید خاطره یا حتی ترغیب برای احیای آثاری از این جنس که زمانی رونق رمضانی تلویزیون بودند. کمکم کن برای اولین بار تلویزیون عرصه را برای فضاهای کمتر کار شده داستانی ماورایی فراهم کرد تا سلیقه مخاطبی که پیشتر به پاداش و عقاب دنیایی اعمال خوگرفته بود، دریچه ای متفاوت و تاثیرگذاری از تجسم اعمال به رویش گشوده شود. قاسم جعفری، سازنده آثار موفق تلویزیونی آن روزها، خطر این پاگشایی محتوایی و موضعگیری های احتمالی آینده را به جان خرید تا سریالی به مرحله تولید برسد که در سال های آینده رهروان بسیاری نیز یافت. کمکم کن به مدد قصه و روایتی تازه در موضوعی متافیزیکی و به مدد رویای جوان در کمارفته قدم اول را محکم برداشت. جوان آلوده به گناه و از کما بازگشته، مسئول حلالیت طلبی از هم اتاقی های بیمارستانی اش می شود که در برزخ اعمال ناصحیح گرفتارند. بازخورد های اولیه نشان از موثر افتادن نیت و هدف سریال می داد، چرا که سرگذشت آدم های در اسارت عقوبت گناه از جنس همان داستان های عبرت آموز و کنجکاو کننده ای بود که در خود مفاهیم نهفته اعتقادی و دینی بسیار داشت. از طرفی تماشای سرگذشت آدم ها از انتها و در روزهای استیصال آنها، گیرا و چه بسا سهل تر از روایت آثاری شد که در شکل دادن سرانجام کاراکترهای خود به مشکل برمی خورند. کمکم کن البته به عنوان پیشگام ضمن روایت خویش، مسئول ایجاد آشنایی و رضایت مخاطب با موضوعی استفهامی و سوال برانگیز از عالم دیگر نیز بود که نظرگیر شدن سعی آن از پی پرسش های بی شمار در زمان پخش پیدا بود. او یک فرشته بود علیرضا افخمی به عنوان ناظر کیفی آثار پرمخاطب تلویزیونی و کارگردان سریال تب سرد در حالی مسئولیت کارگردانی اثری مناسبتی را عهده دار شد که شواهد رسانه ای قبل از پخش نشان از اثری توجه برانگیز نمی داد. نوع مواجهه ما با اثر در قسمت های ابتدایی نیز در عین دادن کدهای اولیه از جنس دیگر آثار معمول تلویزیونی بود. به عبارتی عادت ذهنی و انتظار اصولی، کمتر یا به نوعی اصلا سوی ابعاد ماورایی و حلول شیطان را نمی گرفت. رفته رفته اما سریال در مسیر هدفگذاری اش پیش رفت و به شیوه ای قطره چکانی همپای داستان، صورت ماورایی اش را نشان مخاطب داد. در این راه سریال با محور قرار دادن زندگی کسی که کبر و غروری بیجا ریشه گمراهی و فاصله گرفتنش از خود و ایمان واقعی است که به بهترین وجه در معرض امتحان قرار گرفتن و همراهی اش با شیطان را به تصویر می کشد، حتی تا جایی پیش می رود که وجوه دلهره آمیز و کمتر کار شده در فراوانی موقعیت های پرتعلیق با افزودن بر شوق مخاطب، پیگیری فرجام خواسته و ناخواسته شخصیت های ماجرا را هر قسمت بیشتر نیز کرد. او یک فرشته بود نهایتا با تکیه بر عناصر ماورایی نو و مقبول به یکی از آثار مثال زدنی ...
عبدالحمید ارجمند و کمیل سوهانی این هفته در نردبان / آشنایی با اهمیت پژوهش در فیلم مستند
به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، سری جدید برنامه نردبان با تهیه کنندگی و اجرای الهام عادلی، چهارمین قسمت خود را برای پخش آماده کرده است. در این قسمت با تمرکز بر موضوع پژوهش در فیلم مستند، عبدالحمید ارجمند پژوهشگر، تهیه کننده و مستندساز از ویژگی و اهمیت های این بخش از مستندسازی سخن می گوید. همچنین کمیل سوهانی که با فیلم مستند مادرکشی جایزه بهترین پژوهش را در نهمین دوره ...