جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۲۲:۳۵Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 22 بهمن 1395 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 31 فروردین 1395 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1395 آفتاب نیوز 31 خرداد 1395 آفتاب نیوز 31 تیر 1395 آفتاب نیوز 31 مرداد 1395 آفتاب نیوز 31 شهریور 1395 آفتاب نیوز 30 مهر 1395 آفتاب نیوز 30 آبان 1395 آفتاب نیوز 30 آذر 1395 آفتاب نیوز 30 دی 1395 آفتاب نیوز 1 اسفند 1395 آفتاب نیوز 1 بهمن 1395 آفتاب نیوز 2 بهمن 1395 آفتاب نیوز 3 بهمن 1395 آفتاب نیوز 4 بهمن 1395 آفتاب نیوز 5 بهمن 1395 آفتاب نیوز 6 بهمن 1395 آفتاب نیوز 7 بهمن 1395 آفتاب نیوز 8 بهمن 1395 آفتاب نیوز 9 بهمن 1395 آفتاب نیوز 10 بهمن 1395 آفتاب نیوز 11 بهمن 1395 آفتاب نیوز 12 بهمن 1395 آفتاب نیوز 13 بهمن 1395 آفتاب نیوز 14 بهمن 1395 آفتاب نیوز 15 بهمن 1395 آفتاب نیوز 16 بهمن 1395 آفتاب نیوز 17 بهمن 1395 آفتاب نیوز 18 بهمن 1395 آفتاب نیوز 19 بهمن 1395 آفتاب نیوز 20 بهمن 1395 آفتاب نیوز 21 بهمن 1395 آفتاب نیوز 22 بهمن 1395 آفتاب نیوز 23 بهمن 1395 آفتاب نیوز 24 بهمن 1395 آفتاب نیوز 25 بهمن 1395 آفتاب نیوز 26 بهمن 1395 آفتاب نیوز 27 بهمن 1395 آفتاب نیوز 28 بهمن 1395 آفتاب نیوز 29 بهمن 1395 آفتاب نیوز 30 بهمن 1395 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۴ - ۱۰:۰۰    
مرغ کامل تازه بسته بندی کیسه ای (پوشش کیسه نایلونی) با قیمت 6 هزار و 400 تومان در میادین میوه و تره بار به فروش می رسد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۲۳:۵۰    
ماری آن مک لیود (Mary Anne MacLeod)، مادر دونالد ترامپ، در جزیره لوییس (Lewis) از جزایر هیبریدی (Hebridean island) اسکاتلند به دنیا آمد، اما مهاجرت او به نیویورک سرنوشت متفاوتی را برای او رقم زد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۲۰:۰۴    
پلیس فرانسه 4 نفر را به اتهام طرح ریزی برای یک عملیات انتحاری در یکی از مکان های توریستی این کشور دستگیر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۷:۲۰    
علی طیب نیا در روزهای گذشته به مجارستان سفر کرده و در این سفر شش سند همکاری میان ایران و مجارستان پس از 20 سال وقفه امضا شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۵:۱۹    
همیشه چاقی تنها به دلیل پرخوری و کم تحرکی نیست و ممکن است به خاطر ورود نوعی ویروس مرموز و ناشناخته در بدن باشد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۲:۳۶    
پایگاه خبری عصر ایران در یادداشتی نوشت: ترامپ در همین چند هفته نشان داده که زود عصبانی می شود اما بعد از مدتی از تصمیم خود عقب نشینی می کند. این رفتار به دلیل تاجرمسلک بودن ترامپ است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۲:۰۳    
شرکت های فعال در عرصه گردشگری آسیا می گویند: اقدام دونالد ترامپ رئیس جمهوری جدید آمریکا مبنی براعمال قانون ممنوعیت ورود مهاجران مسلمان به آمریکا، فارغ از هر نوع نتیجه ای ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۱:۵۳    
روایت تازه از دیدار ابراهیم یزدی و دیپلمات آمریکایی در آخرین هفته های قبلاً از پیروزی انقلاب، رهبران انقلاب، نه از دو کانال که در گزارش خبری آمده است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۰:۳۱    
آهنگساز فیلم رگ خواب می گوید: در اختتامیه جشنواره فیلم فجر موسیقی با کلام یکی از آهنگ های فیلم رگ خواب با صدای همایون شجریان پخش شد اما برای این کار از صاحبان فیلم اجازه نگرفتند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۰:۲۴    
دو روز پیش مشخص شد که یکی از مشهورترین نقاشی های گوستاو کلیمت که 150 میلیون دلار در یک حراجی به فروش رسیده، از آنِ اپرا وینفری مجری سرشناس تلویزیون بوده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۰:۱۹    
وزیر خارجه عربستان سعودی مدعی شد که کشورش خواستار بهبود روابط با ایران است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۰۹:۵۱    
در این مطلب با شگردی ساده و در عین حال موثر برای تقویت مو و پوست صورت در آقایان آشنا می شوید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۰۹:۳۰    
واکنش احسان کرمی به سلام نظامی فاطمه معتمد آریا
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۰۹:۰۷    
رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان همدان گفت: تعدادی از مدارس این استان به علت بارش برف، سردی هوا و لغزنده بودن معابر در نوبت صبح روز شنبه تعطیل است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۰۸:۲۳    
اختتامیه سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر با حواشی جالب توجهی همراه بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۲۳:۵۸    
مراسم روز ملی جمهوری اسلامی ایران در کپنهاگ در دو مراسم جداگانه با حضور قابل توجه مقامات و شخصیت های سیاسی ، اقتصادی و فرهنگی، سفرا و دیپلمات های مقیم، ایرانیان ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۲۳:۴۷    
الهام علی اف رئیس جمهوری آذربایجان در پیامی به حسن روحانی همتای ایرانی خود سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت .
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۲۳:۴۶    
سرتیپ دوم بازنشسته تراب ذاکری از کتاب خاطرات ژنرال نقل می کند که در جریان انقلاب کدام افسران عالیرتبه ارتش به ارتشبد قره باغی پشت کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۲۳:۴۰    
رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی به تشریح دلایل افزایش گوشت مرغ در مدت اخیر پرداخت و تصریح کرد در این مقطع از سال به دلیل بالا رفتن تقاضا ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۲۳:۲۹    
منابع پلیس عراق اعلام کردند که انفجار یک خودرو بمب گذاری شده در پایتخت عراق در شامگاه جمعه، دستکم پنج کشته و 14 مجروح برجا گذاشته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۲۳:۲۵    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: از ابتدای اجرایی شدن برجام بیش از 8.5 میلیارد دلار سرمایه خارجی به تصویب دولت رسیده است که 5.5 میلیارد دلار آن مربوط به حوزه صنعت و معدن است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۲۳:۲۱    
در صورت پیروزی مارین لوپن در انتخابات ریاست جمهوری فرانسه، آن دسته از یهودیان فرانسوی که دارای دو تابعیت فرانسوی و اسرائیلی باشند، باید تابعیت اسرائیلی خود را لغو کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۲۳:۱۵    
رییس مرکز اورژانس و فوریت های پزشکی خوزستان از کشته شدن 2 نفر و مصدوم شدن 5 نفر در حادثه سقوط پاترول در آزاد راه پل زال خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۲۳:۰۹    
مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: به علت برودت هوا، بارش برف و لغزندگی سطح معابر استان، برخی از مقاطع تحصیلی همدان در نوبت صبح فردا تعطیل است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۲۲:۵۹    
سدریک ارو کشاورز فرانسوی که از مهاجران غیرقانونی میزبانی می کرد و به آنها کمک می کرد از مرز عبور کنند و سرانجام در دادگاه تجدیدنظر تنها به 3000 هزار یور وپرداخت جریمه محکوم شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۲۲:۵۵    
دولت دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا سختگیری و اخراج مهاجران غیرقانونی را آغاز کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۲۲:۵۳    
همیشه عادت کرده ایم که مهریه سکه طلا، ملک یا سفر زیارتی باشد، اما گاهی بعضی از مهریه ها خبرساز می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۲۲:۴۲    
رئیس جمهور آمریکا روز جمعه اعلام کرد بدون تردید در دعوا بر سر فرمان ضد مهاجرت در دادگاه پیروز خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۲۲:۳۴    
سجاد شهباززاده در آستانه پیوستن به نفت تهران و جمع شاگردان علی دایی قرار گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۲۲:۲۸    
براساس اعلام سازمان هواشناسی طی روزهای شنبه و یکشنبه بخش هایی از شمال و جنوب غرب و غرب کشور شاهد بارش های پراکنده خواهد بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۲۲:۲۵    
در حالیکه برخی کسبه پلاسکو نسبت به جانمایی واحدهایشان در مجتمع نور اعتراض دارند و حتی نمی خواهند در این واحدها مستقر شوند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۲۲:۰۱    
مطبوعات رسمی چین روز جمعه گزارش دادند شش مسئول چینی در استان هوبی Hubei به علت چرت زدن در سمیناری که به انگیزه دادن به کارمندان تنبل اختصاص داشت، تنبیه شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۲۱:۵۲    
مدافع و هافبک بارسلونا نمی توانند تیم شان را در دیدار برابر آلاوس همراهی کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۲۱:۴۴    
سایت کگل با عنوان ترامپ و بانوی آزادی این کارتون را منتشر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۲۱:۳۷    
رییس جمهوری با اشاره به برگزاری سیزدهمین اجلاس سران کشورهای عضو اکو در پاکستان تصریح کرد: امیدوارم در اجلاس اکو به میزبانی پاکستان، شاهد تحولات مثبت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۲۱:۲۸    
جنجال تصمیمات اخیر دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا، مبارزات انتخاباتی فرانسه را نیز تحت الشعاع قرار داده است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۲۱:۱۴    
با بهره برداری از پروژه گازرسانی به استان سیستان و بلوچستان، 300 هزار مشترک در شهرهای کنارک، چابهار، خاش، ایرانشهر، زاهدان و زابل از نعمت گاز برخوردار می شوند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۲۱:۱۰    
تیم فوتبال الاهلی قطر مقابل ام صلال به تساوی رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۲۱:۰۵    
نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی از دو نفری که پیش از این به خاطر شکایت وی از سوی دستگاه قضائی به شلاق محکوم شده بودند، اعلام رضایت کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۲۰:۴۹    
وزیر امور خارجه کشورمان در صفحه توئیتری خود نوشت: از اقدام رهبرمسیحیان در مخالفت با ممنوعیت سفر مسلمانان به آمریکا و کشتارمسلمانان در میانمار قدردانی می کنیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۲۰:۳۷    
وزیر ورزش و جوانان می گوید که در ماه های اخیر با تقاضای ایران برای میزبانی رویدادهای ورزشی بیشتر موافقت شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۲۰:۳۰    
حضور گسترده و میلیونی مردم سراسر ایران در راهپیمایی 22 بهمن، سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در رسانه های اروپایی و آمریکایی بازتاب گسترده ای داشت به طوری که خبرنگاران این رسانه ها با نشان دادن ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۲۰:۲۷    
خبرگزاری رویترز نوشت که وزارت امنیت داخلی آمریکا در گزارشی درون سازمانی هزینه دیوار مرزی با مکزیک را بالغ بر 21 میلیارد و 600 میلیون دلار و مدت زمان ساخت آن را دستکم سه سال برآورد کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۲۰:۱۰    
دولت 3 هفته ای دونالد ترامپ روز پنجشنبه با شکست سختی در دادگاه تجدیدنظر متشکل از 3 قاضی روبرو شد و این قضات به اتفاق آرا درخواست تجدید دولت آمریکا برای از سرگیری فرمان اجرایی جنجالی ممنوعیت سفر را رد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۲۰:۰۰    
جنبش عدم تعهد با صدور بیانیه ای حمایت و همبستگی خود را با جمهوری اسلامی ایران در قبال اقدامات تحمیلی و یکجانبه آمریکا بویژه وضع تحریم های اخیر علیه چندین نهاد و شهروندان کشورمان اعلام و این اقدامات ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۹:۵۸    
نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس گفت: 4 هزار میلیارد تومان پروژه در شهرستان سیرجان در دستور کار قرار دارند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۹:۵۰    
وزیر خارجه عربستان به لفاظی های خود ضد جمهوری اسلامی ایران ادامه داد و روابط ریاض با آنکارا را راهبردی خواند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۹:۴۷    
سفیر ایران در اندونزی: برجام یک بحران ساختگی را از بین برد
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۹:۴۵    
آخرین ماه گرفتگی سال 95 در حالی در روز شنبه، 23 بهمن ماه رخ می دهد که تمام ساکنان ایران قادر به رؤیت این پدیده زیبای نجومی از ساعت 4 تا 6 بامداد این روز خواهند بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۹:۴۳    
جواد کچوئیان سفیر جمهوری اسلامی ایران در ایرلند روز جمعه در جریان مراسم گرامیداشت سی و هشتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی که با حضور جمع کثیری از ایرانیان و مسلمانان مقیم ایرلند در حسینیه اهل ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۹:۳۶    
نخست وزیر ترکیه در دیدار با مدیر جدید سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا بار دیگر خواستار همکاری واشنگتن برای استرداد فتح الله گولن شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۹:۳۵    
یکی از مخاطبان سرویس مشکلات مردم سئوال کرده چرا سود و جریمه وام های کمتر از 100 میلیون تومان اعلام نشده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۹:۳۳    
وزیر دادگستری با قدردانی از حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن شیراز، تاکید کرد که امروز مردم ایران و جهانیان با چهره واقعی و عریان استکبار و در راس آن ها دولت آمریکا روبرو هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۹:۳۰    
خبرگزاری فرانسه دقایقی پیش در خبری فوری اعلام کرد: دستکم هشت نظامی نیجریه ای در کمین گروهک تروریستی بوکوحرام کشته شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۹:۲۸    
باشگاه NEC نایمخن هلند تصمیم گرفت قرارداد سرمربی ایرانی تیم دوم خود را تمدید کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۹:۲۰    
آیت الله حسن عالمی گفت: خداوند در این آیات فرموده در کتاب های آسمانی قبل این وعده را داده ایم که بندگان صالح خدا وارث زمین باید باشند به طوریکه این آیات حکایت از این دارد که این وعده الهی از زمان ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۹:۱۸    
منابع عراقی از دو انفجار تروریستی در شرق موصل و کشته و زخمی شدن شماری بر اثر آن خبر دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۹:۱۲    
دستیار و مشاوره عالی فرماندهی کل قوا با بیان این که کلیدهای اساسی در حرکت آینده کشور با موضوع شناخت روندها، رویدادها و تدوین راهبردها و برنامه های کلان ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۸:۵۷    
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: تراکتورسازی را یک تیم بحران زده نمی دانم و امیدوارم بازی فردای ما با این تیم جذاب باشد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۸:۵۶    
ک فوق تخصص آلرژی و ایمنولوژی بالینی درباره مصرف داروی "فلوموسیل" و عوارض مصرف آن در برخی از افراد هشدار داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۸:۴۹    
برگزاری مراسم جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی (روز جمعه) و حضور گسترده مردم ایران در رسانه های جهان بازتاب داشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۸:۴۳    
عضو فراکسیون ولایت مجلس گفت: رمز پیروزی ما حرکت در مسیر ولایت و آرمان های اصلی انقلاب است که بی شک باعث ناامیدی دشمنان شده و آن ها آرزوی نابودی و شکست انقلاب را به گور خواهند برد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۸:۲۸    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا پس از ملاقات با مقام های آمریکایی گفت واشنگتن متعهد به اجرای کامل برجام است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۸:۱۲    
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی خوزستان طی بیانیه ای از مردم همیشه در صحنه استان قدردانی نمود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۸:۱۰    
مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ایران باید پرچم بیداری را حفظ کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۸:۰۷    
محمدنقی باباجانی کشتی گیر ملی پوش اهل روستای کونر بخش رودبست شهرستان بابلسر در یک حادثه تلخ رانندگی درگذشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۸:۰۴    
دادستان کل کشور از دستگیری گروهی از عناصر داعش در اطراف تهران خبر داد و گفت که این گروه قصد داشتند در روز 22 بهمن، خرابکاری و شرارت کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۸:۰۲    
معاملات گواهی سپرده زعفران با هدف توسعه ابزارهای جدید مالی برای حمایت از تولیدکنندگان و تسهیل روند معاملات، برای نخستین بار از هفته آینده در بورس کالای ایران آغاز می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۷:۵۸    
هرایر مگویان و وریا غفوری مدافعان استقلال دربی 84 را از دست دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۷:۵۴    
وزیر اطلاعات با بیان این که همه توطئه های دشمنان علیه کشورمان برملا و سرکوب شده است، گفت: هیچ قدرتی نمی تواند علیه جمهوری اسلامی ایران دست از پا خطا کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۷:۵۰    
رئیس مجلس شورای اسلامی از جلسه فردای کمیسون تلفیق برای بررسی ایرادات مجمع و شورای نگهبان به برنامه ششم توسعه خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۷:۴۵    
آژانس بین المللی انرژی اعلام کرد، میزان تولید نفت جهان در ماه ژانویه همزمان با اجرایی شدن توافق کاهش تولید توسط تولید کنندگان عضو و غیر عضو اوپک به میزان قابل توجهی کاهش یافته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۷:۴۲    
رییس کل بیمه مرکزی گفت: به منظور شفاف سازی و رفاه حال مردم اطلاعات توانگری مالی شرکت های بیمه در سایت بیمه مرکزی منتشر می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۷:۲۹    
مدافع بایرن مونیخ نیز به خبر خداحافظی فیلیپ لام از فوتبال واکنش نشان داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۷:۲۶    
امام جمعه گرگان با بیان این که امروز ایران اسلامی به عنوان یک بازیگر نه بازیچه در منطقه است، گفت: ایران به عنوان یک قدرت موثر نه منفعل در مسائل منطقه و جهانی نقش ایفا می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۷:۲۱    
مهرداد صدیقیان در اینستاگرام با انتشار یک عکس، به جایزه نگرفتن از جشنواره فیلم فجر واکنش نشان داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۷:۱۴    
وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد که سومین نشست سوریه در قالب ادامه راهبرد مسکو، تهران و آنکارا، چهارشنبه آینده در آستانه پایتخت قزاقستان برگزار می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۷:۱۳    
قیمت هر اونس طلا امروز با نیم درصد کاهش به 1223 دلار و 93 سنت رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۶:۵۸    
برانکو ایوانکوویچ جانشین هافبک محروم تیمش را برای دربی 84 پیدا کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۶:۳۶    
رئیس جمهوری آمریکا در اظهارنظری صریح، گفته است که توسعه شهرک های اسرائیل در سرزمین های فلسطینی برای صلح خوب نیست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۶:۳۳    
قرارگاه منطقه ای قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه کشف و خنثی کردن محموله انفجاری در یکی از شهرهای جنوب شرق را تکذیب کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۶:۲۵    
هافبک آرژانتینی پاری سن ژرمن معتقد است انتقادها از رونالدو بزرگنمایی شده و بی انصافی است و هواداران رئال حق ندارند با این بازیکن چنین رفتاری داشته باشند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۶:۲۱    
یک عضو فراکسیون امید مجلس از سید حسن خمینی خواست برای ایجاد ارتباط بیشتر اصلاح طلبان با مقام معظم رهبری تلاش کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۶:۱۴    
دفتر ریاست جمهوری تایوان اعلام کرد، مقامات این منطقه به دنبال حفظ "روابط مثبت" هم با آمریکا و هم با چین به منظور حفظ صلح و ثبات در منطقه هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۶:۰۰    
نامزد راست گرای انتخابات ریاست جمهوری فرانسه می گوید در صورتی که در انتخابات ریاست جمهوری این کشور پیروز شود، سیاست های رئیس جمهوری جدید آمریکا درقبال مسلمانان را دنبال خواهد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۵:۵۷    
در حالیکه جانمایی کسبه آسیب دیده ساختمان پلاسکو در مجتمع نور آغاز شده است، کسبه نسبت به جانمایی واحدهایشان اعتراض دارند و برخی حتی اعلام کردند که حاضر نیستند در این واحدها مستقر شوند که البته به نظر ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۵:۵۶    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: امروز آل سعود و اسرائیل به خیال خود خیلی خوشحالند که ترامپ قلدر را سراغ ایران می فرستیم ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۵:۴۴    
بی سابقه ترین افزایش ظرفیت تولید صنعت پتروشیمی در یک سال بازیافت مهمترین چالش بخش بالادستی صنعت نفت
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۵:۴۲    
بازیکن مشهور و اسپانیایی تیم فوتبال السد قطر، مطالب مطرح شده از قول وی علیه تماشاگران ایران و هواداران استقلال، در یکی از سایت های اماراتی را رد کرد و گفت: شخصیت من نیست که چنین صحبت هایی را بیان کنم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۵:۳۶    
سفیر روسیه در سازمان ملل اعلام کرد که روسیه پنج کشور دیگر عضو برجام را در اجرای آن رهبری می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۵:۳۴    
خبرگزاری رویترز در گزارشی جهت دار مدعی شد امروز فقط چند صدهزار نفر آنهم بخاطر تهدید رئیس جمهور آمریکا به خیابان های ایران آمده آند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۵:۲۹    
سرپرست کمیته تعیین وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال اعلام کرد که فیفا می تواند در خصوص نتایج بازی های تراکتورسازی با بازیکنان غیرقانونی تصمیم بگیرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۵:۲۸    
رئیس جمهوری آمریکا روز جمعه در گفت وگو با نشریه صهیونیستی 'اسرائیل هیوم' گفت که انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به بیت المقدس کار مشکلی است و باید 'بطور جدی' درباره آن فکر کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۵:۱۸    
مهناز افشار حواشی اخیر جشنواره فیلم فجر را به ضرر سینما دانست و درخواست کرد که نقص ها و ایرادات را باحضور داشتن و نه تحریم بیان کنیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۵:۱۲    
از سوی کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس، 20 بازیکن به اردوی پیش از دربی دعوت شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۵:۱۱    
آفتاب نیوز : حجت الاسلام و المسلمین سید علی خمینی پس از حضور در میان راهپیمایان قمی، در نمازجمعه این شهر حضور پیدا کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۵:۰۷    
عضو هیئت رئیسهٔ مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت تهران گفت: شکوه رزمایش امروز ملت ایران ضربه محکمی به ترامپ بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۵:۰۶    
نشریه معتبر فرانسوی خبر داد تیم ملی ساحل عاج کارلوس کی روش را به عنوان یکی از گزینه های خود مدنظر قرار داده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۵:۰۵    
هوتن شکیبا بازیگری که به گفته خود از تلویزیون فاصله گرفته بود، معتقد است: لیسانسه ها ی سروش صحت توانسته است او را راضی نگه دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۵:۰۴    
آفتاب نیوز : ایلنا نوشت: سعید جلیلی به موضوع نامزدی اش در انتخابات ریاست جمهوری واکنش نشان داد. سعید جلیلی در حاشیه مراسم راهپیمایی 22 بهمن در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره نامزدی در انتخابات ...
  • ۱