جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۷:۲۳Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 1 شهریور 1396 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 31 فروردین 1396 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1396 آفتاب نیوز 31 خرداد 1396 آفتاب نیوز 31 تیر 1396 آفتاب نیوز 31 مرداد 1396 آفتاب نیوز 30 مهر 1396 آفتاب نیوز 30 آبان 1396 آفتاب نیوز 30 آذر 1396 آفتاب نیوز 30 دی 1396 آفتاب نیوز 30 بهمن 1396 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 آفتاب نیوز 1 شهریور 1396 آفتاب نیوز 2 شهریور 1396 آفتاب نیوز 3 شهریور 1396 آفتاب نیوز 4 شهریور 1396 آفتاب نیوز 5 شهریور 1396 آفتاب نیوز 6 شهریور 1396 آفتاب نیوز 7 شهریور 1396 آفتاب نیوز 8 شهریور 1396 آفتاب نیوز 9 شهریور 1396 آفتاب نیوز 10 شهریور 1396 آفتاب نیوز 11 شهریور 1396 آفتاب نیوز 12 شهریور 1396 آفتاب نیوز 13 شهریور 1396 آفتاب نیوز 14 شهریور 1396 آفتاب نیوز 15 شهریور 1396 آفتاب نیوز 16 شهریور 1396 آفتاب نیوز 17 شهریور 1396 آفتاب نیوز 18 شهریور 1396 آفتاب نیوز 19 شهریور 1396 آفتاب نیوز 20 شهریور 1396 آفتاب نیوز 21 شهریور 1396 آفتاب نیوز 22 شهریور 1396 آفتاب نیوز 23 شهریور 1396 آفتاب نیوز 24 شهریور 1396 آفتاب نیوز 25 شهریور 1396 آفتاب نیوز 26 شهریور 1396 آفتاب نیوز 27 شهریور 1396 آفتاب نیوز 28 شهریور 1396 آفتاب نیوز 29 شهریور 1396 آفتاب نیوز 30 شهریور 1396 آفتاب نیوز 31 شهریور 1396 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۳:۵۲    
طلا خام 18 عیار امروز با افزایش قیمت به ارزش 120 هزار و 189تومان معامله شد. به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان، طلا خام 18 عیار امروز با افزایش قیمت به ارزش 120 هزار و 189تومان معامله شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۰۷:۴۵    
هندوانه یکی از میوه های پر طرفدار در فصل تابستان است. این محصول از محتوای بالای آب و مواد مغذی سود می برد و بر همین اساس فواید سلامت مختلفی را ارائه می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۰۷:۳۷    
عکس منتشر شده از ملیکا زارعی در خارج از کشور.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۰۲:۲۳    
هوس خوردن مواد غذایی می تواند نشان دهنده وضعیت سلامتی شما باشد؛ یعنی اینکه تمایل زیاد به مصرف یک ماده غذایی می تواند ناشی از کمبود برخی از مواد مغذی در بدنتان باشد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۰۱:۴۳    
نکته ای که بسیاری از افراد درباره ی سرطان ریه نمی دانند این است که اگرچه بالای 90 درصد از موارد مربوط به سرطان ریه در بین افراد سیگاری رخ می دهد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۰۰:۴۵    
یک متخصص علوم غذایی درباره این که ماهی های کدام منطقه ایران از سایر مناطق، سالم تر است، توضیحاتی ارائه داد و تاکید کرد: تامین سلامت ماهی در مناطق مختلف کشور به عوامل متعددی ربط دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۰۰:۰۶    
بالارفتن نمره چشم و نخوردن مواد غذایی مفید برای حفظ سلامت چشم ها می تواند سبب ابتلای افراد به یک بیماری خطرناک مغزی شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۱۳:۲۹    
حضرت آیت الله العظمی جوادی آملی گفت: آنچه در مسئله توحید مشکل ماست یا قارونی فکر کردن است یا فرعونی فکر کردن ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۱۲:۴۲    
روزنامه واشنگتن پست مدعی شد که محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران در نامه ای به یوکیا آمانو مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۱۰:۴۶    
محمد سالاری، عضو شورای شهر چهارم و پنجم تهران نحوه رسیدن به نام محمد نجفی برای تصدی کرسی شهرداری تهران را در گفت وگو با نشریه مثلث تشریح کرد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۰۲:۴۵    
براساس مرکز پیشگیری و کنترل بیماری ها، رژیم غذایی سرشار از میوه ها و سبزیجات خطر ابتلا به سرطان و سایر بیماری های مزمن را کاهش می دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۰۲:۰۶    
اگر رژیم غذایی سالمی دارید، پس فراموش نکنید که از کرم های ضدآفتاب و ماسک های ترمیمی صورت هم برای سالم نگه داشتن پوست و رنگ آن استفاده کنید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۰۱:۵۶    
اگر مبتلا به پسوریازیس پوست سر باشید، روی سرخود با ناحیه های قرمز، خارش و پوسته سفیدرنگ مواجه می شوید. این مشکلات ممکن است از رستنگاه مو فراتر روند و تمام پوست سر را فرابگیرند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۰۱:۲۶    
این روز ها نوبرانه هایی در مغازه های میوه فروشی خودنمایی می کنند که شناخت خواص متعدد و بی نظیر آن ها ما را به مصرف بیشترشان ترغیب خواهد کرد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۰۰:۵۶    
تعریق هنگام ورزش کردن امری طبیعی محسوب می شود اما تعریق ناگهانی بدون دلیلی مشخص می تواند نشانه ای از مشکلی جدی در بدن انسان باشد که از آن جمله می توان به حمله قلبی، سرطان ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۰۰:۰۷    
وزیر آموزش و پرورش طی احکام جداگانه ای رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی، سرپرست مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور و مشاور وزیرآموزش و پرورش را منصوب کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۹:۵۸    
در اولین جلسه پنجمین دوره شورای اسلامی شهر ایلام رئیس شورا و شهردار تعیین شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۷:۱۸    
تقریبا حالت عجیب و شایعی در میان ما وجود دارد؛ به این صورت که چند دقیقه قبل از این که ساعت زنگ بخورد از خواب بیدار می شویم. اغلب این حالت آزاردهنده است زیرا پنج دقیقه از خوابمان از دست رفته است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۶:۴۸    
بسیاری از ما در طول شبانه روز با مشکلات شکم دست و پنجه نرم می کنیم اما گاهی از بیماری خود خبر نداریم که با پرسیدن چند سوال ممکن است بتوانید علت بیماری خود را پیدا کنید .
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۴:۲۶    
عباسعلی کدخدایی به لطیفه هایی که درباره آیت الله جنتی ساخته شده، واکنش نشان داد. پیش از او، یک بار مرحوم شجونی هم به این ماجرا اشاره کرده بود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۴:۲۱    
فیلم سینمایی کوایدان به کارگردانی ماساکی کوبایاشی، پنج شنبه 2 شهریور ماه ساعت 23 از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۰:۵۲    
"علیرضا منصوریان یک سوء تفاهم است. منصوریان و نشاندنش روی نیمکت بزرگی مثل استقلال. این را روز اول هم اگر نمی شد فهمید، امروز باید پذیرفت."
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۰:۲۳    
پرسپولیس در دیدار برابر الاهلی کاپیتان خود را در خدمت نداشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۰۹:۵۶    
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: در فتنه سال 88 بعضی از خواص انقلاب را تا مذبح بردند و به مرحله ای رساندند که چیزی از انقلاب نماند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۰۸:۳۶    
حضور محمدعلی نجفی و احمدمسجدجامعی بر سر مزار آیت الله طالقانی
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۰۸:۳۴    
سفیر آمریکا در سازمان ملل پس از دیدار با یوکیو آمانو برای گفت وگو در مورد پایبندی ایران به برجام بیانیه ای منتشر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۰۶:۳۰    
مصرف بیش از اندازه ویتامین ب 6 و ب 12 خطر ابتلا به سرطان ریه را در مردان افزایش می دهد
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۰۳:۵۲    
استرس روانی و جسمی تاثیر مستقیم بر تولید شیر سینه دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۰۳:۳۵    
رئیس انجمن دندانپزشکان ایران شاخه اصفهان با اشاره به نقش دندانپزشکان در تشخیص سرطان دهان، گفت: هر زخمی در دهان بیش از 15 روز باقی بماند حتما باید برداشته شود و تحت آزمایش های لازم قرار گیرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۰۲:۵۹    
طبق نتایج یک مطالعه جدید، ویتامین C موجب مرگ سلول های بنیادی معیوب در مغز استخوان می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۰۲:۰۳    
عضو هیات مدیره انجمن دندانپزشکان ایران شاخه اصفهان، بر ضرورت مسواک زدن قبل از صبحانه تاکید کرد و گفت: استفاده از نخ دندان نیز از خراب شدن دندان ها پیشگیری می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۰۰:۴۹    
معاون اول رئیس جمهور خصوصی سازی را راه قطعی درمان اقتصادی ایران دانست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۰۰:۴۵    
مشاور رئیس جمهور آمریکا در امور علمی در اعتراض به حمایت تلویحی وی از خشونت های گروه های نژادپرست از سمتش استعفا کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۰۰:۴۴    
حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی گفت: محاکمه برای خیلی از این افراد به خصوص خود سران فتنه پشیمانی دارد، چرا که دادگاه و نظام با کسی تعارف ندارد و وظیفه قانونی خود را با قاطعیت، قدرت و دقت انجام می دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۰۰:۴۰    
چاد از بستن سفارت قطر در این کشور خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۰۰:۳۵    
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی زاهدان گفت: بر اثر واژگونی وانت حامل اتباع خارجی غیرمجاز در محور خاش _ ایرانشهر 12 نفر مجروح و دو نفر فوت شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۰۰:۲۹    
وزیر امور خارجه سابق آمریکا و نامزد شکست خورده رقابت های انتخابات ریاست جمهوری در کتاب جدید خود، ترامپ را شخصیتی کثیف توصیف کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۰۰:۲۸    
حقوق بازنشستگان کشوری تا فردا پنج شنبه پرداخت می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۰۰:۱۷    
گروه تروریستی داعش یک نوجوان از شهر المیادین در حومه شرقی دیرالزور را به اتهام نشر روزانه اخبار شهر در فیس بوک اعدام کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۲۳:۳۸    
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در نامه ای به رئیس قوه قضاییه خواستار رسیدگی قانونی به پرونده احسان مازندرانی با توجه به وضعیت جسمی وی شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۲۳:۳۷    
جانشین پلیس راه استان همدان از وقوع یک تصادف ساختگی در همدان خبر داد و گفت: متأسفانه بر اثر این حادثه تلخ دو نفر کشته شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۲۳:۳۶    
پست اینستاگرامی مهدی رحمتی در حمایت از علیرضا منصوریان
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۲۳:۰۹    
صدر اعظم آلمان در مصاحبه ای گفت که این کشور هرگز در کنار آمریکا در صورت بروز جنگ با کره شمالی نخواهد ایستاد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۲۲:۵۵    
تماشای صحنه بازسازی سرقت مسلحانه از بانک
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۲۲:۳۸    
مراسم تحلیف شورای دوره پنجم شهر یاسوج در محل فرمانداری بویراحمد و با حضور غلام محمد زارعی، نماینده بویراحمد و دنا در مجالس شورای اسلامی، معاون عمرانی استاندار ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۲۲:۳۷    
تیم ملی والیبال زیر 23 سال ایران موفق شد در آخرین دیدارش در دور گروهی رقابت های قهرمانی جهان با نتیجه چهار بر سه برابر تیم قدرتمند روسیه به برتری دست یابد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۲۲:۳۶    
تمرینات ذوب آهن را به مدت چهار روز تعطیل کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۲۲:۲۹    
پس از بررسی های انجام یافته برای یکی از سه گزینه حمید لطف اللهیان شهردار فعلی، قدرت سیفی و فخرالدین نصیری، قدرت سیفی با 6 رای سرپرست شهرداری اردبیل شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۲۲:۱۰    
فرهاد مجیدی با انتشار پستی در اینستاگرام از علی منصوریان حمایت کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۲۲:۰۶    
با حکم رئیس رسانه ملی، محمد حسین رنجبران به سمت مدیرکل روابط عمومی سازمان صداوسیما منصوب شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۲۲:۰۵    
جلسه تحلیف و انتخاب هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر زاهدان با حضور کلیه اعضاء در محل فرمانداری برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۲۱:۴۷    
نوشاد عالمیان در جدول مقدماتی تور جهانی تنیس روی میز چک توانست بر حریف خود غلبه کند اما نیما با شکست برابر نماینده چین کنار رفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۲۱:۴۵    
سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن محکومیت حمله هواپیماهای سعودی به شهر ارحب یمن، خواستار واکنش و رسیدگی مجامع بین المللی به کشتار غیرنظامیان شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۲۰:۵۴    
منابع محلی از کشته شدن 30 شهروند سوری به دست نیروهای ارتش ترکیه در مرز این کشور با استان ادلب خبر دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۲۰:۳۴    
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: اُتیسم بیماری نیست و با چندین جلسه محدود و دارای زمان مشخص قابل درمان نخواهد بود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۲۰:۳۲    
مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور در یک یادداشت رسانه ای، خبر یک کانال تلگرامی موسوم به ایران تایمز که ادعا کرده است ' 15 استاندار به زودی تغییر می کنند' را قویا تکذیب کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۲۰:۲۳    
مرکز آمار ایران در جدیدترین گزارش خود نرخ تورم ماه های تیر و مرداد سال 1396 را اعلام کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۹:۵۹    
رییس دادگستری کل استان تهران در پاسخ به سوال دیگری درباره دستگیری خبرنگاران که اخیرا اتفاق افتاده است گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۹:۵۸    
مدیرعامل ستاد دیه کشور گفت: شرایط اقتصادی و اجتماعی ایران اسلامی ایجاب می کند ارایه خدمات رایگان در انحای مختلف آن برای محکومان غیربزهکار، مورد توجه جدی دستگاه قضا قرار گیرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۹:۴۸    
وزیر امور خارجه ایران در نامه ای به مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۹:۲۸    
رییس سازمان حفظ نباتات اعلام کرد به دلیل آلودگی های متعدد و خطرناکی که گل های زینتی مانند بن سای و بامبو از کشورهایی مانند چین و تایلند داشتند و با وجود تذکرات فراوان و بازگشت محموله آن ها ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۹:۱۷    
سرمربی تیم فوتبال پاس جنوبی جم گفت: اگر فردا استقلال خوزستان را شکست دهیم و به صدر جدول برسیم به اردوی تیم ملی می روم و راجع به بازیکنانم با شخص کی روش صحبت می کنم چون بازیکنانم استحقاق پوشیدن پیراهن ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۹:۱۳    
وزیر نفت عصر امروز (چهارشنبه، یکم شهریورماه) عازم اهواز شد تا ضمن دیدار با مدیران شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، در نخستین روز هفته دولت (فردا، پنجشنبه) در جمع مدیران استان خوزستان نیز حضور یابد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۹:۰۶    
آزمایشات ابتدایی در این باره در حال انجام هستند. یکی از خودروهای اپل که خودران است به صورت آزمایشی در ماه اوریل در یکی از مراکز تحقیقاتی مرکز فناوری سیلیکون رونمایی شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۸:۵۸    
وزارت آموزش و پرورش در بخشنامه ای شرایط و ضوابط جذب معلمان و نداشتن ابتلا به بیماری ها را اعلام کرد که از جمله آنها می توان به نداشتن کمتر از 20 دندان، سنگ کلیه، آلزایمر ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۸:۴۵    
یک شناگر اسپانیایی در جریان یک مسابقه حرکت عجیبی را در واکنش به حادثه تروریستی بارسلونا انجام داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۸:۴۵    
زلزله ای به بزرگی 5.3 ریشتر، مزر ایران و عراق، در حوالی سردشت و پیرانشهر را لرزاند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۸:۲۸    
شهردار ارومیه، شهردار ماند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۸:۲۴    
براساس گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران عملکرد گروه خودروسازی سایپا در رسیدگی به شکایت مشتریان از وضعیت خوبی برخوردار است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۸:۲۳    
طیب نیا با بیان اینکه در شرایط دشواری مسئولیت وزارت اقتصاد را پذیرفته است بیان کرد: خیلی از دوستانم در سال 1392 گفتند پذیرش مسئولیت وزارت اقتصاد شبیه به خودکشی است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۸:۲۳    
حسین طلا نماینده پیشین مجلس شهردار اسلامشهر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۸:۰۹    
قرعه کشی مرحله سوم جام حذفی برگزار شد و تیم های لیگ برتری حریفان خود را شناختند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۷:۵۶    
مدیرکل فرهنگی و روابط عمومی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: هیچگونه محدودیتی در فعالیت خبرنگاران در مجلس شورای اسلامی انجام نگرفته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۷:۴۶    
منابع امنیتی اعلام کردند در حمله ای در لیبی 11 نفر سربریده شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۷:۳۴    
ظهر امروز یک مقنی 38 ساله هنگام لایروبی قنات در تبریزجان خود را از دست داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۷:۲۶    
احمد ایران دوست با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت: با وجود سانسور و ممنوعیت حوزه هنری و عدم پخش تیزر و نقض کامل برجام و گزینه های روی میز و و و و.... میلیاردی شد... فیلم پا تو کفش من نکن.. ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۷:۲۴    
به ندرت چنین اتفاقی می افتد که ساختمانی که هنوز در مرحله ساخت است تا این حد مورد توجه قرار بگیرد. اما این مجموعه جدید در شهر شانگهای چین از الان بازدیدکنندگان را به سوی خود کشانده است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۷:۲۱    
گوهر خیراندیش بازیگر باسابقه سینما و تلویزیون، اول شهریور 1333 در شیراز متولد شده و در طول نزدیک به نیم قرن فعالیت هنری اش در تلویزیون، سینما، تئاتر و رادیو ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۷:۱۹    
نیکی هیلی نماینده دائم آمریکا در سازمان ملل با یوکیا آمانو و دیگر مقامات آژانس بین المللی انرژی اتمی در پشت درهای بسته دیدار کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۷:۱۱    
همزمان با اظهارات ضد ایرانی هیلی، رسانه های امریکایی از احتمال قدرت گرفتن او و گمانه زنی در این باره می گویند که ممکن او به حدی رشد کند که نامزد احتمالی جمهوریخواهان در انتخابات ریاست جمهوری 202 ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۷:۰۱    
جانشین پلیس راه استان همدان اعلام کرد: یک دستگاه اتوبوس مسافربری در نزدیکی فامنین دچار حریق شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۶:۴۸    
پزشکان معتقدند کافئین می تواند درد پس از عمل جراحی را که ناشی از خواب نامطلوب است کاهش دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۶:۴۷    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس کار مجلس در رای اعتماد به وزرا را در این دوره کم نظیر دانست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۶:۴۳    
مردم آنگولا امروز چهارشنبه برای شرکت در انتخابات به پای صندوق های رای رفتند. وزیر دفاع آنگولا در این رقابت ها برای جانشینی "ژوزه ادوآردو دوس سانتوس" که پس از 38 سال قصد دارد از ریاست جمهوری کنار ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۶:۴۳    
برای شکل گیری عادتی جدید ممکن است به صرف زمان و انرژی بسیاری نیاز باشد. با این وجود، شکل گیری یک عادت با دستیابی به تناسب اندام متفاوت است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۶:۴۲    
بر خلاف آن چه درباره مضرات استفاده از دستگاه مایکرووِیو برای پخت و پز غذا گفته می شود، تاکنون هیچ مدرک و سند علمی و معتبری مبنی بر سرطان زا شدن غذا یا آسیب ژنتیک به مصرف کننده در این زمینه ثبت و ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۶:۴۲    
گفت وگویی صمیمانه با سپاس صدرنوری آهنگساز و پیانیست، در آستانه کنسرت "چو بیایی" که چهارشنبه آینده در فرهنگسرای نیاوران برگزار خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۶:۳۴    
سیدحسن خمینی خطاب به اعضای شورای اسلامی و شهردار شهر تهران گفت: نسبت به مشکلات مالی شهرداری حساسیت داشته باشید و نسبت به هر تخلف مالی با حساسیت بالا برخورد کنید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۶:۳۳    
وزیر خارجه کشورمان گفت: بر اساس چارت جدید این وزارتخانه، ادارات کل منطقه ای به صورت مستقیم زیر نظر وزیر فعالیت می کنند و این موضوع این امکان را به همه معاونت ها می دهد که با ادارات کل منطقه ای ارتباط ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۶:۳۲    
نائب رئیس مجلس شورای اسلامی با ابراز امیدواری نسبت به اینکه فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش پیام احسان حاج صفی درباره حضور در مسابقه فوتبال یک تیم اروپایی با یک تیم باشگاهی اسرائیل را نقطه پایان این ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۶:۲۵    
بانک صادرات ایران هم راستا با برنامه های تدوین شده دولت در حوزه اقتصاد مقاومتی، توجه به ایجاد اشتغال در مناطق کمتر توسعه یافته، حمایت از مشاغل خانگی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۶:۱۷    
تنها، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن نیست که در نخستین بازی برای تیم جدیدش در ورزشگاه خانگی درخشیده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۵:۵۷    
ثروت جک ما مالک فروشگاه اینترنتی علی بابا در چین با رسیدن به 37.4 میلیارد دلار، بار دیگر عنوان ثروتمندترین فرد آسیا را نصیب او کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۵:۵۷    
محققان دانشگاه "کالیفرنیا ریورساید" تکنیک جدیدی را توسعه دادند که از طریق تضعیف ارتباط بین سلول های عصبی که در شکلی گیری خاطرات تلخ نقش دارند، این خاطرات را از ذهن افراد پاک کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۵:۵۶    
میلاد بیگی تکواندوکار ایرانی تیم ملی آذربایجان با پیروزی برابر نماینده اسپانیا در دیدار پایانی به مدال طلای بازی های دانشجویان جهان دست یافت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۵:۵۲    
برای خرید خودرو کیا کارنز مدل سال 2016 با کارکرد 7 هزار و 200 کیلومتر باید مبلغ 147 میلیون تومان هزینه کنید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۵:۵۲    
شبکه خبری سی ان ان آمریکا گزارش داد، مقام های دولت آمریکا فاش کردند که تعداد دیپلمات های کانادایی و آمریکایی بیشتری به نسبت چیزی که قبلا اعلام شده بود در حمله با "سلاح صوتی اسرارآمیز" دچار مشکل ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۵:۵۰    
همچنین ایشان در ادامه صحبت های خود اعلام کرده اند: گلابی خوردم تا وزیر کشاورزی بداند که باید واردات میوه را قطع کند. این راهکار اما خفن ترین تئوری سیاسی در تاریخ جهان است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۵:۴۹    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی با رییس جمهور روسیه در سوچی دیدار و گفت وگو کرد.