چهارشنبه ۱۹ اردیبهشتساعت ۱۲:۰۵May 2024 8
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 18 اردیبهشت 1397 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 29 اسفند 1396 الف 31 فروردین 1397 الف 31 خرداد 1397 الف 23 تیر 1397 الف 6 مرداد 1397 الف 31 شهریور 1397 الف 30 مهر 1397 الف 30 آبان 1397 الف 30 آذر 1397 الف 30 دی 1397 الف 30 بهمن 1397 الف 29 اسفند 1397 الف 1 اردیبهشت 1397 الف 2 اردیبهشت 1397 الف 3 اردیبهشت 1397 الف 4 اردیبهشت 1397 الف 5 اردیبهشت 1397 الف 6 اردیبهشت 1397 الف 7 اردیبهشت 1397 الف 8 اردیبهشت 1397 الف 9 اردیبهشت 1397 الف 10 اردیبهشت 1397 الف 11 اردیبهشت 1397 الف 12 اردیبهشت 1397 الف 13 اردیبهشت 1397 الف 14 اردیبهشت 1397 الف 15 اردیبهشت 1397 الف 16 اردیبهشت 1397 الف 17 اردیبهشت 1397 الف 18 اردیبهشت 1397 الف 19 اردیبهشت 1397 الف 20 اردیبهشت 1397 الف 21 اردیبهشت 1397 الف 22 اردیبهشت 1397 الف 23 اردیبهشت 1397 الف 24 اردیبهشت 1397 الف 25 اردیبهشت 1397 الف 26 اردیبهشت 1397 الف 27 اردیبهشت 1397 الف 28 اردیبهشت 1397 الف 29 اردیبهشت 1397 الف 30 اردیبهشت 1397 الف 31 اردیبهشت 1397 
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۸:۴۴    
شی جین پینگ رئیس جمهور چین و کیم جونگ اون رهبر کره شمالی در شمال شرقی چین دیدار کردند. تصاویر و اخبار این دیدار پس از بازگشت "اون" به کره شمالی منتشر شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۵:۲۹    
فرمانده انتظامی شهرستان همدان از کشف جسد مرد 35 ساله ای در منطقه مسکونی سرباغ قاسم آباد شهر همدان خبر داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۲:۲۱    
این گزارش تحقیقی به بررسی سازوکارهای بازگشت تحریم های آمریکا علیه ایران پس از تصمیم ترامپ برای خروج از توافق هسته ای می پردازد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۰:۰۳    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ابعاد مختلف موضوع ترک توافق هسته ای توسط آمریکا را تشریح کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۰۹:۵۹    
حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور شامگاه سه شنبه 18 اردیبهشت با اشاره به خروج آمریکا از برجام اظهار کرد ...
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۰۱:۰۲    
مشاور امنیت ملی رئیس جمهوری آمریکا می گوید، شرکت هایی که هم اکنون در حال تجارت با ایران هستند، 6 ما وقت دارند توافقات [حضور] خود را کاهش دهند.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۰۰:۵۰    
نشست مجمع وزیران ادوار سه شنبه 18 اردیبهشت برگزار شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۰۰:۳۷    
رییس شورای اروپا گفت که سیاست های رییس جمهور آمریکا در قبال توافق هسته ای با رویکرد واحدی از سوی اروپا مواجه خواهد شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۰۰:۲۹    
رشد بازار مسکن طی یک سال اخیر 29.5 درصد پایین تر از سکه قرار داشته است.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۰۰:۲۱    
وزیر خارجه آمریکا در پی اعلام خروج آمریکا از برجام از سوی دونالد ترامپ گفت: با شرکای مان برای محو تهدید برنامه موشک های بالستیک ایران متمرکز خواهیم شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۰۰:۱۳    
معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: اگر اروپا و دو عضو دیگر بتوانند منافع ایران را تامین کنند نبود آمریکا در برجام به نفع ایران است.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۰۰:۰۱    
وزارت خزانه داری آمریکا دستور العمل خروج از برجام را منتشر کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۲۳:۵۷    
پسر رییس جمهوری آمریکا در توییتر خود با تکرار خبر خارج شدن از برجام، گفت که پدرش به قول هایی که داده عمل می کند.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۲۳:۵۷    
یک سایت مکزیکی هافبک ایرانی آلکمار را به عنوان بهترین بازیکن هفته قاره اروپا انتخاب کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۲۳:۴۵    
وزارت امور خارجه روسیه در واکنش به تصمیم رییس جمهور آمریکا برای خروج از برجام تاکید کرد که این اقدام تهدیدی علیه امنیت بین الملل ایجاد خواهد کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۲۳:۴۰    
رئیس جمهور فرانسه با انتشار پیامی اعلام کرد انگلیس، فرانسه و آلمان از تصمیم آمریکا برای خروج از برنامه جامع اقدام مشترک متاسف هستند.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۲۳:۳۶    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی دقایقی پس از اعلام خروج آمریکا از برجام توسط ترامپ از وی به دلیل آنچه رهبری شجاعانه برای مقابله با ایران خواند قدردانی کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۲۳:۱۶    
روحانی گفت: آمریکا هیچگاه به تعهداتش پایبند نبوده است و خروجش از برجام تصریحی بر اقدامات ماه های گذشته آنان بود که به شکل دیگری انجام دادند.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۲۳:۰۸    
رهبران جهان به تصمیم ترامپ برای خروج از توافق هسته ای ایران و 1+5 واکنش های متفاوتی نشان دادند.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۲۳:۰۴    
الدحیل قطر شکست سنگین و تحقیرآمیزی را بر العین امارات در خانه اش تحمیل کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۲۲:۵۵    
هئیت نمایندگی روسیه در آژانس بین المللی انرژی اتمی اعلام کرد که تلاش می کند تا خروج آمریکا از برجام حداقل اثرهای منفی را داشته باشد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۲۲:۵۱    
رئیس جمهوری آمریکا با تکرار اتهامات بی اساس خود علیه ایران و توافق هسته ای، اعلام کرد این کشور دیگر در برجام نخواهد ماند.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۲۲:۴۳    
رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی در روزی که ارتش را از بیم انتقام موشکی ایران در حالت آماده باش قرار داده، سخنرانی خود را هم لغو کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۲۲:۲۷    
در ادامه مشورت های نزدیک جمهوری اسلامی ایران با طرف های درگیر با برجام روز پنج شنبه سرگئی ریابکوف معاون وزیر خارجه روسیه به تهران سفر می کند.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۲۲:۲۷    
جمعی از نمایندگان مجلس درخصوص برجام و تصمیم احتمالی امریکا دراین خصوص به رهبر انقلاب نامه ای ارسال کردند.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۲۲:۲۲    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در آستانه سفر به دانمارک گفت: اکنون 36 هزار ایرانی در این کشور حضور دارند و یک هزار نفر نیز مجوز کار دریافت کرده اند که باید برای آنان جایابی شود.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۲۲:۱۰    
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به برگزاری جلسه کمیته انتخاب روسای دانشگاه های کشور گفت: در این جلسه دکتر حسین خنیفر به عنوان رئیس دانشگاه فرهنگیان و دکتر سید محمد هاشمی شهری به عنوان رئیس ...
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۲۲:۰۶    
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: به نظرم شاخصه های هر دو تیم دروازه بانان بودند که عملکرد خوبی داشتند،رشید مظاهری بازی را برای ما برگرداند و ما توانستیم در دقایق پایانی پیروز شویم.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۲۲:۰۲    
دفتر ریاست جمهوری فرانسه این مسئله را که ترامپ در گفتگوی تلفنی با امانوئل ماکرون به تصمیم خود درباره برجام اشاره کرده است، رد کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۲۱:۵۵    
کاخ سفید خبر منتشره روزنامه نیویورک تایمز درباره اعلام تصمیم ترامپ پیرامون برجام به ماکرون را تکذیب کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۲۱:۵۰    
سرمربی تیم استقلال تهران گفت: امروز یکی از بهترین بازی های استقلال بود اما با پیروزی تیم ما همراه نشد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۲۱:۴۱    
قرار است ساعت 22:30 به وقت تهران رییس جمهور آمریکا تصمیم خود را در مورد برجام و خروج احتمالی این کشور از این توافق بین المللی اعلام کند.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۲۱:۳۷    
مراسم آیین بدرقه تیم ملی فوتبال همراه با رونمایی از سرود تیم ملی در مسابقات جام جهانی روسیه روز یکشنبه 30 اردیبهشت در تالار وحدت برگزار می شود.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۲۱:۳۰    
فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم از پایان گروگان گیری پسر9 ساله به دست پدرش در شهرستان سمیرم خبر داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۲۱:۳۰    
محمد جواد ظریف اظهار کرد: اگر ترامپ دست به اشتباه برهم زدن برجام به عنوان یک دستاورد جهانی بزند یقینا در شرایط بدتری مجبور خواهد شد حقوق مردم ایران را بپذیرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۲۱:۳۰    
کریستین امانپور خبرنگار کهنه کار شبکه خبری سی ان ان در تحلیلی پیرامون تصمیم نهایی دونالد ترامپ درباره برجام به این شبکه تلویزیونی گفت ...
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۲۱:۳۰    
معاون اول رئیس جمهوری گفت: ما به عنوان دولت با اطمینان به مردم ایران می گوییم که تمام فکرها شده و همه راهکارها اتخاذ شده که هیچ اتفاق منفی در اقتصاد ایران نیفتد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۲۱:۳۰    
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در اظهار نظری گفت که خروج از برجام برای تل آویو خوب است.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۲۱:۳۰    
رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس با بیان اینکه 360 هزار نفر در کشور در بحث واردات البسه خارجی بیکار شده اند ...
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۲۱:۳۰    
دیدار تیم های ذوب آهن و استقلال با برتری شاگردان قلعه نویی به پایان رسید.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۲۱:۳۰    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور پیامی درگذشتِ حجت الاسلام آقای حاج شیخ اسدالله ایمانی امام جمعه شیراز را تسلیت گفتند.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۲۱:۳۰    
وزارت امور خارجه آلمان روز سه شنبه و در آستانه اعلام تصمیم دولت آمریکا درباره برجام، با انتشار مقاله و تصویری از صفحه اول امضا شده توافق هسته ای در پایگاه رسمی اطلاع رسانی خود ...
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۲۰:۱۹    
در آستانه اعلام تصمیم دولت آمریکا درباره برجام، اتحادیه اروپا و سه کشور آلمان، فرانسه و انگلیس روز سه شنبه در جلسه رایزنی درباره توافق هسته ای در بروکسل با حضور عراقچی معاون وزیر امور خارجه ایران ...
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۲۰:۰۷    
پلیس کرمانشاه با حضور در محله در دره دراز به محل استقرار قاچاقچیان یورش برد و باندهای مهمی را متلاشی کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۲۰:۰۳    
آخرین نظرسنجی یک شکبه خبری آمریکایی از تمایل مردم این کشور به حفظ برجام حکایت دارد
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۹:۵۵    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی سیاست خارجی مجلس در تشریح جلسه این کمیسیون گفت: تمامی نمایندگان سوال کننده از سیدمحمود علوی از پاسخ های وی در کمیسیون قانع شدند.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۹:۳۴    
وزیر خارجه پیشین آمریکا می گوید خروج در برجام که سخت گیرانه ترین و شفاف ترین توافق هسته ای جهان است می تواند به نزاع و بی ثباتی در منطقه بیانجامد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۹:۳۰    
هر روز اخبار مهمی در رسانه ها در حوزه های مختلف منتشر می شود. بعضاً این اخبار توسط خبرگزاری ها و رسانه ها مورد توجه قرار می گیرد و تحلیل می شود اما ممکن است برخی از اخبار چندان دیده نشود ...
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۹:۲۶    
شرکت کنترل کیفیت هوا اعلام کرد علیرغم بارندگی و وزش باد شدید وضعیت هوای تهران که در اغلب نقاط پایتخت برای گروه های حساس ناسالم است فردا هم ادامه داشته باشد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۹:۲۶    
وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی پیش بینی کرد که ترامپ امشب از برجام خارج می شود.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۹:۱۳    
از سوی وزارت آموزش و پرورش، دستورالعمل نقل و انتقالات فرهنگیان ویژه سال تحصیلی 98-97 به ادارات کل آموزش و پرورش استان ها ابلاغ شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۷:۴۴    
با حضور رحمانی فضلی از سامانه احراز اصالت هویت برخط که به صورت پایلوت در سه استان قم، خوزستان و سمنان انجام می شود رونمایی شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۷:۳۵    
رسانه آمریکایی به نقل از مقام ها و دیپلمات ها گزارش داده که علی رغم تسلیم شدن اروپایی ها در برابر بسیاری از خواسته های دونالد ترامپ در قبال ایران، او احتمالا از برجام خارج می شود.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۷:۳۱    
سخنگوی نمایشگاه کتاب از برخوردقاطع با یک شبکه که اعضای آن مبادرت به نقد کردن بیش از 100میلیون تومان بن کتاب در ساعات غیرکاری این نمایشگاه بدون ارائه کتاب به مراجعه کنندگان کرده بودند،خبر داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۷:۳۱    
تصویر جالبی از دوران سربازی مهران مدیری در فضای مجازی به اشتراک گذاشنه شده که دیدنش خالی از لطف نیست.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۷:۳۱    
بسیاری از خمیردندان ها طعم دار و حاوی اسانس و مواد طعم دهنده و بعضا حتی عصاره های معطر گیاهی هستند. نعناع، رایج ترین رایحه ای است که در خمیر دندان ها به کار می رود.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۷:۳۱    
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در مراسم تحلیف خود از خودروی جدید اختصاصی استفاده کرد که مورد توجه میلیون ها بیننده قرار گرفته است ...
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۷:۳۱    
معاون حمل ونقل وترافیک شهرداری تهران از کاهش 10 درصدی ترافیک در محدوده طرح ترافیک و 5درصدی در محدوده زوج و فرد در سه روز نخست اجرای طرح جدید ترافیک خبرداد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۷:۳۱    
رهبر کره شمالی گفت، اگر کشورهای ذینفع در عرصه بین المللی سیاست های خصمانه علیه کره شمالی را کنار بگذارند کشورش به هیچ سلاح هسته ای نیاز ندارد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۷:۳۱    
جدیدترین نظرسنجی انجام شده در آمریکا نشان می دهد که بیش از 60 درصد از مردم این کشور خواهان حفظ توافق هسته ای ایران هستند.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۷:۳۱    
میوه ها و سبزیجات از مواد مغذی مختلفی برخوردار هستند که می توانند به رشد سالم مو کمک کنند. شما می توانید در قالب اسموتی های مختلف این مواد غذایی را با یکدیگر ترکیب کنید تا هرچه بیشتر قدرت و اثربخشی ...
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۷:۳۱    
دختر جوانی که به همراه همسرش مشغول قایق سواری در یکی از رودخانه های بالای آبشار ویکتوریا بودند دچار یک حادثه تلخ شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۷:۳۱    
تیم فوتبال پرسپولیس در دو فصل اخیر در حالی قهرمان لیگ برتر شد که این اتفاق را با کمترین گل خورده و داشتن بهترین خط دفاعی رقم زد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۷:۳۱    
به دنبال مشخص شدن نتایج غیررسمی انتخابات پارلمانی لبنان که از پیروزی حزب الله و متحدانش حکایت دارد، طرفداران مقاومت با حضور در خیابان ها به جشن و پایکوبی پرداختند.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۷:۳۱    
ترکیب تیم فوتبال استقلال برای دیدار با ذوب آهن مشخص شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۷:۳۱    
دادستان کل کشور خواستار هوشیاری و توجه جدی علما، روحانیون و بزرگان حوزه های علمیه به جریان انحرافی و مسئله نفوذ در سطح جامعه و حتی در بین قشر روحانیت شد و گفت ...
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۷:۳۱    
ورود خودروی (Mercedes Benz CLS500 _ 2017) با قیمتی نزدیک به 2 میلیارد تومان به کشور.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۷:۳۱    
رهبر کره شمالی و رئیس جمهور چین روزهای هفتم و هشتم ماه می با یکدیگر در شمال چین دیدار کردند.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۷:۳۱    
معاون مالیات بر ارزش افزوده سازمان امور مالیاتی کشور عنوان کرد: اینکه مشکلات اقتصادی و به ویژه تولید را به حوزه مالیات بر ارزش افزوده مرتبط بدانیم حرفی غیر کارشناسی و فرار رو به جلو از سوی برخی از ...
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۷:۳۱    
مدتهای مدیدی است که کشور ما در گردونه سیر تاریخی خود در رخداد های اقتصادی و اجتماعی ، دچار معضلاتی شده است که دسترسی به راه حلهای درست و بجا ، مشکل و غیر قابل حصول شده است ...
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۷:۳۱    
وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: با پیشنهاد سازمان تامین اجتماعی به هیات وزیران تکلیف سایر سطوح مزدی مستمری بگیران تامین اجتماعی روشن و 13 درصد افزایش یافت.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۷:۳۱    
رئیس جمهور آمریکا با انتشار توئیتی وزیر اسبق امور خارجه آمریکا را به باد انتقاد گرفت.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۷:۳۱    
معاون رئیس جمهور آمریکا روز گذشته از اعمال تحریم های جدید علیه دولت نیکولاس مادولو در ونزوئلا توسط واشنگتن خبر داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۷:۳۱    
رئیس اداره اطلاع رسانی آموزش و پرورش شهر تهران هشدار داد که خانواده به تبلیغات دیپلم فوری و دیپلم آسان توجه نکنند چرا که این موسسات به دنبال سودجویی و فریب مردم هستند.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۶:۱۸    
کاخ کرملین حفظ برجام به شکل فعلی را تنها گزینه ممکن برای اجتناب از عاقبتی فاجعه بار عنوان کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۶:۱۸    
قائم مقام نمایشگاه کتاب گفت: نمایشگاه کتاب در آستانه فروش 60 میلیاردی است.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۶:۱۸    
دبیر شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه اگر آمریکا مقابله با ایران را کلید بزند، منفعل نخواهیم بود، اشتباه بزرگ تر اروپایی ها را همراهی با راهبرد ترامپ در گرفتن امتیازات بیشتر از ایران از مسیر برجام ...
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۶:۱۴    
امروز جهت منحنی قیمت سکه مجددا صعودی شد و طرح جدید با 29 هزارتومان افزایش یک میلیون و 984 هزار تومان معامله شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۶:۰۱    
سخنگوی بانک مرکزی اعلام کرد: بیش از 5 میلیون و 900 هزار قطعه سکه تا پایان سال جاری وارد بازار می شود که موعد تحویل 799 هزار قطعه از سکه های پیش خرید شده در اردیبهشت ماه جاری است و توزیع آن از فردا ...
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۶:۰۱    
رئیس کل بانک مرکزی در پاسخ به سوالی در خصوص واکنش این بانک به تصمیمات جدید آمریکا درباره برجام افزود ...
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۵:۵۷    
مشاور رئیس جمهور با بیان اینکه تا پایان سال جاری گمرکات اجرایی در مناطق آزاد 7گانه کشور به طور کامل مستقر خواهند شد ...
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۵:۵۳    
معاون رئیس جمهور گفت: ما برای نیازهای کشور دلار داریم و طبق اعلام نهادهای جهانی ایران اکنون ذخایر ارزی اش به 108 میلیارد دلار افزایش یافته است.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۵:۵۳    
روزنامه نیویورک تایمز به نقل از دیپلمات های اروپایی گزارش داد: انتظار می رود رییس جمهور آمریکا از توافق هسته ای با ایران خارج شود.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۵:۵۳    
آنچه این روزها به یک معضل اساسی در موسیقی – و حتی دیگر شاخه های هنر- این سرزمین مبدل گشته است، مسئله ای است تحت عنوان " فراموشی اصالت هنر". ...
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۵:۴۵    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد ایران قصد دارد سلاح های خطرناکی را به سوریه بفرستد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۵:۴۱    
تعمیرات پالایشگاهی به همراه آزاد کردن حجم ذخایر شناور، صادرات نفت و میعانات ایران را در آوریل به بالاترین رکورد چند سال اخیر رسید با این حال تولید کشور ثابت ماند.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۵:۴۱    
امام جمعه موقت تهران گفت: ما از ابتدا آگاه بودیم که این بنا (برجام) سست است و ویرانی دارد. حالا نتیجه مشخص شده که نشاندهنده آن است پیش بینی های رهبر معظم انقلاب درست بوده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۵:۳۷    
گروهی 12 نفره از سناتورهای ارشد آمریکا به رهبری دایان فین اشتین در نامه ای سرگشاده به دونالد ترامپ از او خواستند تا توافق هسته ای با ایران را حفظ کند.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۵:۲۰    
فضای شکل گرفته در رسانه ها و افکارعمومی موضع حجت الاسلام روحانی را موافقت با آزادی و عدم محدودسازی نشان می دهد؛ اما سوال این است که آیا واقعاً می توان آقای روحانی را در قطب آزادی تعریف کرد؟
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۵:۲۰    
احمد توکلی در نامه ای به دادستانی تهران از وزیر راه و شهرسازی به جهت برخی تخلفاتش شکایت کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۵:۱۲    
وزیرجهاد گفت:قیمت کالاهای اساسی کشاورزی که پیش از این ارز مبادله ای دریافت می کردند باپرداخت مابه التفاوت 400 تومانی واختصاص ارز3800تومانی ازسوی دولت نباید افزایش قیمتی در بازار داشته باشند.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۵:۰۴    
فاضلی: مشکل تلگرام این است که بین حوزه های عقلانی ارتباط برقرار می کند نعمت الله فاضلی، دانشیار پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی مدعی شد ...
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۴:۳۹    
معاون رئیس جمهور آمریکا در توضیحی درباره دیدار روز دوشنبه با وزیر خارجه انگلیس در کاخ سفید گفت که آنها درباره روابط دوجانبه، ایران و سوریه گفت و گو کردند.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۴:۳۹    
رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: طرح جمع آوری معتادان متجاهر را در سال جدید هم اجرا خواهیم کرد چراکه معتقدیم چنین طرح های بازدارنده ای نباید متوقف شوند.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۴:۳۵    
شبکه فاکس اسپورت مهاجم ایرانی روبین کازان را جزو 5 ستاره مسابقات جام ملت های 2019 امارات نام برد که در این مسابقات خواهد درخشید.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۴:۳۱    
در میانه گمانه زنی ها در خصوص احتمال ورود رهبر کره شمالی به چین، خبرگزاری کیودو گزارش کرد، هواپیمایی از کره شمالی در فرودگاه شهر دالیان فرود آمده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۴:۱۹    
یک عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که اگر ترامپ از برجام خارج شود، جمهوری اسلامی ایران قدرتمند تر از گذشته فعالیت های هسته ای خود را از سر خواهد گرفت که این به ضرر آمریکا و متحدانش ...
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۴:۱۱    
یک روزنامه آمریکایی با بیان اینکه حزب الله در پارلمان جدید لبنان، دارد به نیرویی برتر تبدیل می شود، نوشت که این نتیجه انتخابات احتمالاً آمریکا و متحدانش در خلیج فارس را آشفته می کند.