جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۲:۰۷Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 3 اردیبهشت 1397 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 29 اسفند 1396 الف 31 فروردین 1397 الف 31 خرداد 1397 الف 23 تیر 1397 الف 6 مرداد 1397 الف 31 شهریور 1397 الف 30 مهر 1397 الف 30 آبان 1397 الف 30 آذر 1397 الف 30 دی 1397 الف 30 بهمن 1397 الف 29 اسفند 1397 الف 1 اردیبهشت 1397 الف 2 اردیبهشت 1397 الف 3 اردیبهشت 1397 الف 4 اردیبهشت 1397 الف 5 اردیبهشت 1397 الف 6 اردیبهشت 1397 الف 7 اردیبهشت 1397 الف 8 اردیبهشت 1397 الف 9 اردیبهشت 1397 الف 10 اردیبهشت 1397 الف 11 اردیبهشت 1397 الف 12 اردیبهشت 1397 الف 13 اردیبهشت 1397 الف 14 اردیبهشت 1397 الف 15 اردیبهشت 1397 الف 16 اردیبهشت 1397 الف 17 اردیبهشت 1397 الف 18 اردیبهشت 1397 الف 19 اردیبهشت 1397 الف 20 اردیبهشت 1397 الف 21 اردیبهشت 1397 الف 22 اردیبهشت 1397 الف 23 اردیبهشت 1397 الف 24 اردیبهشت 1397 الف 25 اردیبهشت 1397 الف 26 اردیبهشت 1397 الف 27 اردیبهشت 1397 الف 28 اردیبهشت 1397 الف 29 اردیبهشت 1397 الف 30 اردیبهشت 1397 الف 31 اردیبهشت 1397 
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۰۴:۳۸    
گل سرخ با 150 گونه مختلف علاوه بر اینکه سمبل عشق، زیبایی، جنگ و سیاست بوده، خواص شگفت انگیز درمانی نیز دارد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۳:۱۶    
وزیر صنعت در گفت و گویی تفصیلی به تشریح دلالیل توقف بحث برانگیز واردات خودرو و افزایش تعرفه آن پرداخت.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۰۹:۰۲    
نسخه صوتی رمان سمفونی مردگان نوشته عباس معروفی در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران رونمایی می شود. ...
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۳:۵۰    
با گذشت چهار سال از مستقل شدن جشنواره جهانی فجر و مشخص شدن اهداف متفاوت این جشنواره نسبت به جشنواره فیلم فجر ...
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۳:۵۰    
به گزارش الف کتاب به نقل از فارس، حسینیه هنر مشهد، جشنواره داستان کوتاه شهر خدا را به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر برگزار می کند. ...
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۳:۵۰    
یک دندانپزشک در پاسخ به این سوال که چه دندان هایی نیاز به عصب کشی دارند گفت: درصورتی که فرد درد نبض دار شدید داشته باشد احتمالا نیاز به درمان ریشه دندان خواهد داشت.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۳:۵۰    
مدیر امور رسانه ای سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران فعالیت های این ستاد را در این رویداد فرهنگی تشریح کرد. ...
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۲:۳۱    
برگزیدگان جایره کتاب لس آنجلس تایمز معرفی شدند. به گزارش الف کتاب، ایسنا به نقل از لس آنجلس تایمز ...
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۱:۴۷    
یکی از مراجع تقلید شیعیان با بیان اینکه مردم می خواهند که فضای مجازی سالم و پربار در اختیار داشته باشند، گفت: شبکه های اجتماعی داخلی باید دسترسی آسان و ارزان داشته باشند.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۱:۱۳    
در خبرها آمده است که اهانت کننده به ساحت مقدس امام رضا(ع) به دادسرای رسانه احضار شده است و حال آنکه جرم وی و افراد دیگری نظیر او، از نوع جرایم کیفری است.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۱:۱۳    
مهاجم شمالی پرسپولیس که اکنون با 19 گل زده، آقای گلی خود در فصل هفدهم را قطعی کرده در جدال مقابل ذوب آهن مصدوم شد و بازی پایانی فصل را از دست داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۰:۳۱    
در محافل خصوصی هم می توان این جمله را شنید که تا سقوط سازمان اوج دست از این حملات برنخواهند داشت و می توان فهمید چه کسانی با چه اهدافی برای تخریب این نهاد فرهنگی پول می دهند.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۰:۳۱    
"مقامات دولتی عربستان سعودی، بویژه محمد بن سلمان، ولیعهد قدرتمند آن، اغلب درباره عقب راندن یک تهدید خطرناک ایرانی صحبت می کنند ...
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۰:۳۱    
به گفته گولدبرگ، ماکرون در سفر به واشینگتن دو موضوع مهم را پیگیری خواهد کرد: ابقای نیرو های آمریکایی در سوریه و ترغیب ترامپ به ماندن در توافق هسته ای با ایران. ماکرون ماموریت دشواری خواهد داشت ...
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۰:۳۱    
فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه برخورد با بدحجابی به نفع جامعه است، گفت: ناامنی اکثراً در کمین افرادی است که با پوشش نامناسب در سطح جامعه ظاهر می شوند.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۰۹:۰۹    
سال 2003، آمریکا و ائتلاف همراه آن به بهانه وجود سلاح های کشتار جمعی در عراق به این کشور حمله کردند اما بعدها روشن شد که در زمان حمله آمریکا، هیچ سلاح کشتار جمعی در عراق نبوده است ...
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۰۹:۰۹    
سیل در شهرستان کوهرنگ استان چهارمحال و بختیاری، 3 کشته و 2 مفقود برجا گذاشت. در ادامه فیلمی از لحظه ی وقوع سیل در این منطقه را مشاهده می کنید.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۰۹:۰۹    
الیور استون کارگردان سینمای هالیوود در آخرین کارگاه بخش درالفنون که بیشتر رنگ و بوی یک نشست خبری (البته بدون حضور خبرنگارن) را داشت تا یک کارگاه تخصصی به پرسش های دانشجویان پاسخ داد
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۰۹:۰۱    
اگر روحانی به مدیران خود نهیب می زند به جای موعظه و گزارش مشکلات، برنامه ارائه دهند آیا افکار عمومی، از خود روحانی چنین توقعی ندارد؟ آیا مردم از روحانی نمی پرسند چرا به جای موعظه مدیران و برشمردن ...
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۰۸:۱۱    
برنامه نود این هفته از ساعت 22:44 دوشنبه سوم اردیبهشت ماه از شبکه سوم سیما روی آنتن رفت.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۰۷:۵۹    
پزشکان معتقدند مصرف ویتامین ها و مکمل ها نمی تواند مانع از شکستگی استخوانی در سالمندان شود و این افراد باید ورزش کنند.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۰۷:۳۱    
شیخ حسین انصاریان در کتاب نفس، ماجرای کتک خوردن یکی از فقهای برجسته شیعه را روایت کرده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۰۳:۵۸    
مدیر اداره صادرات بانک مرکزی با بیان اینکه سامانه نیما به کشف قیمت مناسب و متناسب با عرضه و تقاضا کمک خواهد کرد، گفت: قرار نیست نرخ ارز ثابت بماند ...
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۰۳:۲۹    
وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد موضع نظامی آمریکا بعد از آنکه کره شمالی از توقف آزمایش های هسته ای و موشک های قاره پیمای خود خبر داد تغییر نکرده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۰۲:۲۲    
بازیکنان ایتالیا و آلمان پس از یک نمایش جذاب 120 دقیقه ای در نیمه نهایی جام جهانی 1970 نامشان را در تاریخ جاودانه کردند.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۰۱:۴۰    
عضو کمیسیون انرژی مجلس حضور رئیس جمهور در صحن علنی مجلس و طرح مسئله کم آبی و خشکسالی را یک گام به جلو برای کاهش قوانین دست وپاگیر در مدیریت امور آب دانست و گفت ...
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۰۰:۲۷    
در هفته پایانی لیگ دسته اول فوتبال 4 تیم شانس صعود به لیگ برتر را دارند و تیم مس رفسنجان می تواند تکلیف تیم های صعود کننده را به نوعی مشخص کند.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۲۳:۵۷    
محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه که به منظور شرکت در اجلاس عالی رتبه "صلح پایدار" به نیویورک سفر کرده است، با همتای بلژیکی خود دیدار و گفتگو کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۲۳:۵۷    
کریمی بیانیه سپیدرود را در کانال خود قرار داد و نوشت که "طرف برای تیمش هزینه کرده، منتش رو سر ما میذاره!" او همچنین نوشت: "حالا این برای 4 ماه(نیم فصل) بود دکتر، صبر کن برای 1 سال کامل مونده ...
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۲۳:۵۳    
معاون وزیر امور خارجه روسیه اعلام کرد که این کشور آماده مذاکره با آمریکا درباره موضوع سوریه است.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۲۳:۴۵    
معاون امداد و نجات هلال احمر استان تهران از ریزش کوه و انسداد جاده در منطقه دریاچه تار دماوند خبر داد و گفت: 3 گردشگر که در اثر این حادثه مفقود شده بودند، نجات یافتند.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۲۳:۴۱    
معاون رئیس جمهوری با بیان اینکه رویداد قرآنی می تواند در وحدت و همبستگی ملت ها و دولت ها تاثیرگذار باشد، گفت: ما اگر به قرآن بازگردیم می توانیم در کل جهان اسلام به وحدت برسیم.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۲۳:۳۳    
وزیر انرژی و منابع آبی رژیم صهیونیستی تهدید کرد، در صورتی که هرگونه جنگی علیه اسرائیل از اراضی سوریه به راه افتد، پیامدهای کشنده ای برای دولت دمشق و شخص بشار اسد خواهد داشت.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۲۳:۲۹    
یک عکاس مصری جایزه آزادی رسانه سال 2018 را که از سوی یونسکو ارائه می شود، در حالی دریافت کرد که در حال حاضر در کشورش زندانی است.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۲۳:۱۷    
باشگاه سپیدرود رشت به اظهارات علی کریمی درباره این باشگاه واکنش نشان داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۲۳:۱۲    
سازمان برنامه مکلف شد مبلغ 3 هزار میلیارد تومان جهت مابه التفاوت نرخ ارز اختصاص دهد تا از سوی وزارت صنعت به کالاهای مشمول تخصیص یابد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۲۳:۰۹    
بنیامین نتانیاهو ، نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز دوشنبه بار دیگر ادعا های همیشگی درباره برنامه جامع اقدام مشترک یا برجام را تکرار کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۲۳:۰۴    
وزیر خارجه انگلیس می گوید ایران در غرب آسیا رفتار مناسبی ندارد، ولی با این حال، لندن باز هم حفظ برجام را بهتر از لغو این توافق می داند.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۲۲:۵۲    
رهبر حوثی ها در پی شهادت رئیس شورای عالی سیاسی انصارالله یمن در جریان تجاوز ائتلاف سعودی تاکید کرد که این جنایت بی پاسخ نخواهد ماند.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۲۲:۴۳    
بر اثر ورود یک دستگاه خودروی ون به پیاده رویی در شهر تورنتو، دست کم 10 عابر پیاده زخمی و 2 عابر دیگر کشته شدند.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۲۲:۲۳    
مرکز مطالعات استراتژیک دانشگاه عملیات مشترک مخصوص نیروهای مسلح آمریکا در فلوریدا شاهد یک مناظره کم نظیر بین سید حسین موسویان و شاهزاده ترکی فیصل بود.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۲۲:۱۵    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با اشاره به فرار کاوه مدنی به خارج از کشور، گفت: این فرد 2 تابعیتی متاسفانه با حکم عیسی کلانتری رئیس سازمان محیط زیست، معاون این سازمان شد. ...
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۲۲:۱۵    
معاون سیاسی وزیر امور خارجه با تاکید بر اینکه اگر آمریکا از برجام عقب نشینی کند، کل توافق هسته ای از بین خواهد رفت، تصریح کرد : ایران آماده است تا برنامه هسته ای خود را دوباره از سر بگیرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۲۲:۰۲    
رسانه کانادایی از تلاش های این کشور برای بهبود روابط دولت کانادا با ایران و دعوت از مقام های رسمی جمهوری اسلامی به اوتاوا خبر داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۲۲:۰۲    
بازیکنان تیم استقلال بخشی از قرارداد خود را دریافت کردند.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۲۱:۵۴    
شهرداری تهران به شناسایی و رفع گره های ترافیکی موجود در پایتخت ملزم شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۲۱:۵۰    
شبکه المسیره یمن لحظاتی پیش از شهادت صالح الصماد رئیس شورای عالی سیاسی یمن به شهادت رسید.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۲۱:۴۶    
امام علی(ع) در حدیثی به اعمالی اشاره کرده اند که انسان را نزد خداوند متعال خوار می کند.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۲۱:۴۲    
هر روز اخبار مهمی در رسانه ها در حوزه های مختلف منتشر می شود. بعضاً این اخبار توسط خبرگزاری ها و رسانه ها مورد توجه قرار می گیرد و تحلیل می شود اما ممکن است برخی از اخبار چندان دیده نشود ...
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۲۱:۳۷    
معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به جنایت در محله خزانه، از دو روایت درباره آن سخن گفت.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۲۱:۲۱    
یک روزنامه آمریکایی در گزارشی عنوان کرد که رهبر دو غول اتحادیه اروپا در سفر های جداگانه ای در این هفته تلاش خود را خواهند کرد که ترامپ را به ماندن در برجام قانع کنند.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۲۱:۱۷    
در تمرین امروز سپاهان برخی از هواداران اعتراض شدیدی نسبت به عملکرد بعضی از بازیکنان داشتند.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۲۰:۵۶    
ارتش یمن و انصارالله در پاسخ به بمباران مراسم عرسی در غرب یمن توسط جنگنده های عربستان ، بندر نفتی آرامکو را هدف حمله موشکی خود قرار دادند.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۲۰:۴۸    
به اعتقاد استاد دانشگاه تهران، راهپیمایی بازگشت فشار بسیاری خصوصاً از لحاظ تبلیغاتی و رسانه ای بر رژیم صهیونیستی وارد می کند ...
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۲۰:۴۸    
دبیر کل حزب الله لبنان در همایش انتخاباتی کسروان-جبیل گفت: در صورتی که داعش و دیگر گروههای تروریستی در لبنان می ماندند امکان برگزاری انتخابات پارلمانی نبود.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۲۰:۴۴    
اشاره: نام و حدود ایران عنوان اولین نشست از سلسله مجالس علمی بنیاد موقوفات دکتر محمود افشار بود که چهارشنبه 29 فروردین 1397 برگزار شد ...
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۲۰:۴۰    
سرمربی خونه به خونه با انتقاد از داور بازی تیمش مقابل اکسین معتقد است یک پنالتی برای تیمش گرفته نشده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۲۰:۳۶    
طبق گزارش کانال 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی، وزیر خزانه داری آمریکا به همراه دختر و داماد رئیس جمهور این کشور 24 اردیبهشت در مراسم انتقال سفارت واشنگتن در اراضی اشغالی به بیت المقدس حاضر خواهند شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۲۰:۳۳    
دو مرد 94 و 67 ساله شب گذشته بر اثر گازگرفتگی در یک منزل مسکونی قدیمی دچار خفگی شده و جان خود را از دست دادند.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۲۰:۱۹    
سخنگوی کاخ سفید روز دوشنبه گفت که رئیس جمهور آمریکا می خواهد اطمینان حاصل کند که توافق هسته ای برجام بهتر می شود.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۲۰:۱۵    
با وجود آنکه کسب وکارهای اینترنتی به سرعت در حال گسترش و اشتغالزایی است اما صاحبان این مشاغل هنوز جایگاه مشخصی در قوانین و پوشش بیمه ای کشور ندارند.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۲۰:۰۷    
سرمربی پیکان به شدت از رفتار سرمربی آلمانی استقلال در بازی شب گذشته دلخور است.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۹:۵۴    
حشد شعبی عراق به تهدیدات تکفیری ها درباره برهم زدن انتخابات پارلمانی ماه مه آینده عراق واکنش نشان داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۹:۵۰    
سخنگوی اورژانس کشور از فوت و مفقود شدن دو نفر بر اثر وقوع سیل در استان چهارمحال و بختیاری منطقه چلگرد در شهرستان کوهرنگ استان چهارمحال و بختیاری خبر داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۹:۴۶    
پیرو اخراج مجتبی جباری از تمرینات استقلال و ممنوع التمرین کردنش در ابتدای فصل جاری این بازیکن به مراجع ذی صلاح در فدراسیون فوتبال اعتراض و شکایت کرد ولی هرگز به نتیجه ای نرسید.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۹:۳۵    
توافق اتحادیه کارگری جنرال موتورز با مقامات این کشور بر سر پرداخت حقوق راه را برای دریافت کمک 500 میلیون دلاری دولت کره به این شرکت در آستانه ورشکستگی فراهم کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۹:۲۶    
با نزدیک شدن به 22 اردیبهشت و موعد تصمیم گیری ترامپ برای ماندن یا ترک توافق هسته ای، تلاش های ایران برای حفظ برجام پایبندی آمریکا به آن افزایش یافته است.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۹:۲۶    
لباس های محجبه وزنه برداران بانوان ایرانی مورد تایید کنفدراسیون وزنه برداری آسیا قرار گرفت.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۹:۲۶    
سخنگوی کاخ کرملین تاکید کرد که هیچ جایگزینی برای توافق هسته ای با ایران وجود ندارد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۹:۱۴    
همزمان با بارش باران در گلپایگان، بارش ماهی ها از آسمان تعجب شهروندان این شهرستان را برانگیخت.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۹:۰۹    
فرمانده نیروی انتظامی گفت: دشمن با ایجاد ناهنجاری های فرهنگی، به دنبال ترویج بی حجابی و نوعی وادادگی فرهنگی است که نیاز به طراحی و برنامه ریزی منسجم دارد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۹:۰۵    
سحر ولدبیگی بازیگر کشورمان در صفحه شخصی خود در اینستاگرام عکس زیر را منتشر کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۹:۰۱    
خبرنگار هتاک روزنامه جهان صنعت تحت تعقیب قرار گرفت.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۸:۵۰    
خبرنگار هتاک که در فضای مجازی به امام رضا(ع) اهانت کرده بود تحت تعقیب قضایی قرار گرفت. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دادسرای عمومی و انقلاب تهران نامبرده توسط دادسرای فرهنگ و رسانه احضار شده است. ...
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۸:۲۸    
روجردی می گوید: اینکه افرادی مانند احمدی نژاد حرف های بی ضابطه می زنند در شرایطی که خودش دو دوره مسئولیت به عهده داشت را نمی توان به معنی اختلاف مسئولین تلقی کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۸:۲۴    
محمد صلاح با درخشش باورنکردنی خود در فصل جاری چشم بسیاری از باشگاه های بزرگ را به خود خیره کرده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۸:۲۰    
بر اساس پیگیری های خبرنگار فارس، پرونده برادر یکی از مسوولان دولتی در حال رسیدگی است.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۸:۱۶    
حال دروازه بانی ایران خوب نیست، این خوب نبودن فقط به خاطر مسائل فنی نیست، گلرهای ایران نیازمند تلنگر جدی هستند؛ آیا کسی هست که این نقاط ضعف را ببیند؟!
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۸:۰۴    
ضرغامی گفت: نمی دانم که اتهام معاونت در قتل تا چه اندازه درباره مرتضوی قابل تطبیق است ولی هرچه که هست دستگاه قضایی و سازمان های امنیتی و اطلاعاتی باید مراقب تکرار این غفلت ها باشند تا اتهام قتل به ...
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۸:۰۱    
مجله فوربس خاورمیانه فهرست 10 فرد میلیاردر و ثروتمند جهان عرب در سال 2018 را اعلام کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۷:۵۶    
وزیر امور زیرساخت و انرژی رژیم اسرائیل در لفاظی جدید مدعی شد در صورت هرگونه حمله نظامی، رئیس جمهور سوریه بهای آن را می پردازد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۷:۴۸    
کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه بخش هایی از ارتفاعات البرز مرکزی و نقاط کوهستانی استان تهران طی 24 ساعت آتی با بارش برف مواجه می شود، گفت: از روز جمعه، سامانه بارشی جدیدی وارد کشور می شود.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۷:۳۹    
این تصویر محل جایی است که جسد مومیایی شده در آنجا کشف شده است و بخش غربی حرم حضرت عبدالعظیم را نشان می دهد که دیروز یک جنازه مومیایی شده در حفاری های طرح توسعه حرم ...
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۷:۳۵    
سخنگوی ستاد مبارزه با مواد مخدر همچنین گفت: طبق آمار ستاد مبارزه با موادمخدرحدود دو میلیون و 808 معتاد در کشور وجود دارد ...
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۷:۳۵    
احتمالا برای شما هم این اتفاق افتاده است که بعد از بیدار شدن از خواب، احساس طعم و بوی ناخوشایندی در دهان داشته اید.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۷:۲۷    
ساختمان های این شهر به نظر از گذر زمان فرار کرده اند، نما های زیبا در رنگ زرد غرق شده اند. ساختمان های بلند در خیابان ها به صف شده اند و در میان آن ها ساختمان های مدرن دیده می شود.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۷:۲۳    
وداع غیررسمی آندرس اینیستا از بارسلونا همچنان سوژه رسانه ها است.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۷:۱۵    
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: حمله موشکی ائتلاف سه گانه آمریکا، انگلیس و فرانسه به سوریه مفتضحانه و پوشالی بود.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۷:۱۵    
یک گور دسته جمعی قدیمی در منطقه زردواه قطرم در فاصله 46 کیلومتری مرکز شهرستان بافق در استان یزد کشف شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۷:۱۵    
به گفته مسئولین نگهدارنده این کارخانه هیچ آسیبی به کارخانه وارد نشده، اما بدلیل وجود دیوار های پیش ساخته کچی امکان ورود به بخش های دیگر این کارخانه که لوکیشن های اصلی سریال پایتخت بوده میسر نشد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۷:۰۷    
جالب است بدانید هر چند این خودروها با برندهای ژاپنی و اروپایی شناخته می شوند اما شاید به نوعی بتوان برخی از این خودروها را تولید چین نامید.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۷:۰۲    
عرضه لباس کودکان با تبلیغ مصرف کوکائین خشم کاربران آمازون را برانگیخت.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۶:۵۸    
سازمان هواشناسی با صدور اخطاریه ای نسبت به بارش باران، وزش باد شدید و بارش برف در ارتفاعات برخی استان های کشورهشدار داده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۶:۵۴    
روابط عمومی شورای شهر مشهد در خصوص اخبار منتشر شده در فضای مجازی در مورد بازداشت یکی از اعضای شورا اطلاعیه صادر کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۶:۵۰    
شخصی که باید در رابطه با کاوه مدنی صحبت کند البته آقای کلانتری است چرا که ایشان مدنی را منصوب کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۶:۴۶    
محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه، جزئیات و نحوه پرداخت مابه التفاوت نرخ ارز برای تامین کالاهای اساسی و دارو را ابلاغ کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۶:۴۲    
دستورالعمل نحوه به کارگیری ارز صادراتی از سوی اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور ابلاغ شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۶:۳۸    
داستان های این مجموعه مضمون مشترکی دارند که در یک کلمه می توان آن را تنهایی نامید. تنهایی ای که همه ی آدم هایی که با دیگران فرق دارند یا خصوصیات مشترک کمتری با آن ها دارند، آن را تجربه کرده اند ...
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۶:۳۸    
خانه سینما در حالی به رئیس قوه قضائیه نامه نوشته و شکستن محکومیت جعفر پناهی را تقاضا کرده است که هنوز نیمی از دوران محرومیت این فیلمساز باقی است!