جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۴:۵۸Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 30 اردیبهشت 1397 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 29 اسفند 1396 الف 31 فروردین 1397 الف 31 خرداد 1397 الف 23 تیر 1397 الف 6 مرداد 1397 الف 31 شهریور 1397 الف 30 مهر 1397 الف 30 آبان 1397 الف 30 آذر 1397 الف 30 دی 1397 الف 30 بهمن 1397 الف 29 اسفند 1397 الف 1 اردیبهشت 1397 الف 2 اردیبهشت 1397 الف 3 اردیبهشت 1397 الف 4 اردیبهشت 1397 الف 5 اردیبهشت 1397 الف 6 اردیبهشت 1397 الف 7 اردیبهشت 1397 الف 8 اردیبهشت 1397 الف 9 اردیبهشت 1397 الف 10 اردیبهشت 1397 الف 11 اردیبهشت 1397 الف 12 اردیبهشت 1397 الف 13 اردیبهشت 1397 الف 14 اردیبهشت 1397 الف 15 اردیبهشت 1397 الف 16 اردیبهشت 1397 الف 17 اردیبهشت 1397 الف 18 اردیبهشت 1397 الف 19 اردیبهشت 1397 الف 20 اردیبهشت 1397 الف 21 اردیبهشت 1397 الف 22 اردیبهشت 1397 الف 23 اردیبهشت 1397 الف 24 اردیبهشت 1397 الف 25 اردیبهشت 1397 الف 26 اردیبهشت 1397 الف 27 اردیبهشت 1397 الف 28 اردیبهشت 1397 الف 29 اردیبهشت 1397 الف 30 اردیبهشت 1397 الف 31 اردیبهشت 1397 
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۳:۴۲    
"چوک بازار" محلیست که هر ساله در ماه مبارک رمضان، اغذیه فروشان برای فروش شیرینی ها و خوراکی های مخصوص این ماه، در شهر داکای اندونزی جمع می شوند.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۱:۱۶    
خبرگزاری رسمی عربستان سعودی بدون پرداختن به اخبار منتشر شده درباره دلیل غیبت طولانی ولی عهد این کشور در انظار عموم، مدعی تماس تلفنی وی با صدراعظم اتریش شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۰۹:۳۲    
جلسه علنی صبح امروز مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل به ریاست علی لاریجانی آغاز شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۰۹:۲۴    
شهرستان خوسف سومین شهر وسیع استان خراسان جنوبی است. در این شهر حدود 130 منطقه عشایری وجود دارد که با داشتن بیش از 14 هزار نفر شتر، مرکز اصلی پرورش شتر در خراسان جنوبی محسوب می شود ...
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۲۳:۲۳    
بیشتر مردم زمانی که روی کاناپه احساس خستگی می کنند ترجیح می دهند همان جا بخوابند. اگرچه ممکن است رفتن تا تختخواب باعث شود دیرتر به خواب بروید، اما در حقیقت خواب بهتری در تختخوابتان خواهید داشت.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۹:۲۱    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: مهلت ثبت نام در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور ساعت 24 امشب دوشنبه 31 اردیبهشت ماه پایان می پذیرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۸:۰۶    
دو برادر در پوشش دست فروشی اقدام به سرقت گوشی های تلفن همراه می کردند.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۳:۵۴    
رئیس انجمن صنفی واردکنندگان خودرو با اشاره به قاچاق خودرو ، گفت: با وجود این که رئیس کل گمرک ورود غیر قانونی 6400 خودرو به کشور را تایید کرده اما همچنان شاهدیم که برخی نمی خواهند این موضوع شفاف شود.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۲:۳۱    
از مجموعه برنامه های لاک جیغ تا خدا، داستان زندگی دختر بدحجابی را می بینید که بعدها طلبه شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۱:۰۲    
فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: با دستگیری اعضای باند خرید و فروش نوزادان در مشهد شبکه مزبور متلاشی شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۰:۲۹    
پیام رسان تلگرام بعد از فیلترینگ در ایران و روسیه با افت شدید کاربران مواجه شده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۰:۰۴    
المیادین گزارش داد بروکسل بر سر این دوراهی قرار دارد که آیا به حرکت در مسیر آمریکا ادامه دهد یا اسلوب جدیدی از روابط با واشنگتن را در پیش بگیرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۰۹:۵۵    
رئیس اداره امور شعب بانک رفاه کارگران خراسان رضوی گفت:بامداد امروز به حساب برخی از مشتریان بانک رفاه در خراسان مبالغی واریز شد که این واریزی ها یک مشکل فنی بود.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۰۹:۳۱    
در پی استعفای احمدپور از سهامداری شرکت هپکو و پذیرش این استعفا، تصمیم گیری در خصوص شرکت هپکو به مالک قبلی آن یعنی شرکت واگن سازی کوثر محول شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۰۹:۱۰    
شامگاه یکشنبه 30 اردیبهشت مراسم سومین روز درگذشت حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی طباطبایی با حضور شخصیت های لشکری و کشوری در مسجد موسی ابن جعفر (ع) واقع در میدان قیاسی برگزار شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۰۳:۴۵    
یک مقام وزارت خارجه آمریکا با بیان اینکه نگرانی های مشترک می تواند مبنای همکاری آمریکا و اروپا در قبال ایران باشد، گفت امیدوار است اروپا بر برنامه هسته ای ...
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۰۱:۳۸    
مدیرعامل تعاونی های فرش دستباف کشور با اشاره به اینکه فرآوری مواد اولیه نداریم گفت: پشم از جمله مواد اولیه تولیدی کشورمان است ...
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۰۱:۱۷    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس درباره جلسه عصر دیروز با خودروسازان گفت: اگر افزایش قیمت ها اعمال نشود سایپا با کسری 2800 میلیارد تومانی و ایران خودرو با کسری 4700 میلیارد تومانی روبه رو خواهد شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۲۳:۵۵    
پرده برداشتن از راز های دیگران در محیط های دوستانه و نیز بین زوجین، اثرات ناگواری دارد که فارغ از جهان آخرت، در این دنیا نیز گریبان انسان را می گیرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۲۳:۴۹    
دانشجویان کمبریج در اعتراض به سرمایه گذاری صدها میلیون دلاری این دانشگاه در حوزه سوخت های فسیلی اعتصاب غذا کردند.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۲۳:۴۹    
مشاور معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران ضمن ابراز بی اطلاعی از اطلاعیه معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد در خصوص معرفی سایتی برای ثبت نام از خبرنگاران متقاضی طرح ترافیک گفت ...
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۲۳:۴۴    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی جزئیات جلسه مشترک با رئیس قوه قضائیه را تشریح کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۲۳:۲۸    
کارلوس کی روش و شاگردانش امروز به دیدار حسن روحانی، رئیس جمهور کشورمان رفتند.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۲۳:۲۸    
یک دستگاه جرثقیل دیگر در محوطه مسجدالحرام واقع در مکه مکرمه سقوط کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۲۳:۲۴    
جنبش و گفتمان چپ در ایران ابتدا نه در تقابل با سرمایه داری، بلکه در مقابل فئودالیسم و در حمایت از کارگران بخش های غیرصنعتی شکل گرفت، زیرا اساسا نه نظام سرمایه داری شکل گرفته بود و نه طبقه کارگر صنعتی
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۲۳:۱۱    
رییس هیئت مدیره ستاد دیه از آزادی 113 هزار زندانی جرایم غیرعمد در 30 سال گذشته خبر داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۲۳:۰۳    
سخنگوی کمیسیون امور شوراهای مجلس از بررسی طرح افزایش تعداد نمایندگان مجلس در کمیسیون متبوعش خبر داد و گفت ...
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۲۲:۵۸    
روسیه در اقدامی برای حفظ از ذخایر غنی نفت و گاز خود در قطب شمال و تثبیت موقعیت نظامی، نخستین نیروگاه شناور هسته ای جهان را رونمایی کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۲۲:۵۸    
این نشست در ادای احترام به تلاش های دیرسال و دلسوزانه زنده یاد محرمعلی رحمنی، ازمعلمان بسیارسختکوش و وظیفه شناس شهرستان تاکستان، برگزار شد
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۲۲:۵۰    
آیین بدرقه تیم ملی فوتبال ایران با رونمایی ازسرود تیم ملی در مسابقات جام جهانی 2018 روسیه برگزار شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۲۲:۴۶    
اگر شما برای خودتان کار می کنید یا خودتان را مدیریت می کنید؛یک جنبش بشردوستانه ازدانشگاهی ها و سرمایه گذاران روی یک پیشنهاد خیلی علمی-تخیلی کاری می کنند.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۲۲:۴۶    
میثاقی مجری مراسم بدرقه تعریف عجیبی از روزبه چشمی داشت!
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۲۲:۲۵    
رئیس جمهوری اسلامی ایران در دیدار صمیمی با خانواده دولت، گفت: به روزهای افتخارآفرینی خود در ایام حساس تاریخی غرور و افتخار می کنیم و از این مشکلات عبور خواهیم کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۲۲:۲۱    
رژیم صهیونیستی لیست جدید فرماندهان تحت پیگرد گردان های عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) در نوار غزه را منتشر کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۲۲:۱۷    
هیات وزیران در جلسه عصر یکشنبه که به ریاست حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی تشکیل شد، بانک مرکزی را موظف کرد پس از تصویب شورای عالی پول و اعتبار ...
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۲۲:۱۷    
رئیس سازمان زندانها گفت: حمید بقایی از بیمارستان به زندان اوین منتقل شده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۲۲:۰۹    
کشاورزان منوجانی در اعتراض به افت قیمت سیب زمینی و تعطیلی خرید توافقی این محصول جاده منوجان به بندرعباس را برای دقایقی بستند.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۲۲:۰۵    
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به حضور وزیر علوم در این جلسه برای بررسی عملکرد این وزارتخانه گفت که همچنین در این جلسه موضوع طرح تعیین تکلیف استخدام معلمان حق التدریس مورد بررسی قرار ...
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۲۱:۵۲    
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا اعلام کرد که از نگاه این کشور انتخابات ریاست جمهوری ونزوئلا که امروز (یک شنبه) برگزار می شود، مشروعیت ندارد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۲۱:۴۸    
رییس مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل شهرداری تهران از عدم برکناری یکی از معاونان شهردار خبر داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۲۱:۴۴    
وزیر دارایی فرانسه گفت کشورش در حال بررسی این موضوع است که آیا اتحادیه اروپا می تواند زیان شرکتهای اروپایی که بابت فعالیت در ایران از سوی آمریکا جریمه می شوند را جبران کند.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۲۱:۴۰    
موضوع انتقال اداره کل راه و ترابری استان سمنان به مرکز این استان و ادغام آن با اداره کل مسکن و شهرسازی با دستور رئیس جمهور متوقف شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۲۱:۳۲    
اعضای تیم ملی و مسئولان فدراسیون فوتبال عصر امروز (یکشنبه) با حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری دیدار کردند ...
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۲۱:۲۳    
معاون اول قوه قضاییه گفت: فکر نکنید که اگر ما امروز از مال دنیا بهره مند هستیم که گره گشایی کردیم منت بر دیگران داریم این ما هستیم که باید منت دیگران را بکشیم که خدا به ما مالی داده که بتوانیم به ...
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۲۱:۱۱    
خبرگزاری رویترزیکشنبه گزارش داد: سه منبع اتحادیه اروپا، ادعای بررسی پیشنهاد کمک مالی به ایران در برابر دریافت امتیاز از تهران ...
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۲۰:۵۴    
با رای جایگزین حبس قاضی میان جلگه ای متهم به قطع درختان به چهار صد ساعت خدمت عمومی رایگان در اداره منابع طبیعی نیشابور ملزم شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۲۰:۵۰    
کاروان تیم ملی ایران با پاداش رئیس جمهور راهی مراسم بدرقه شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۲۰:۳۳    
نایب رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس از نظر اکثریت اعضای این فراکسیون برای ارائه لیست مستقل در انتخابات هیات رئیسه مجلس خبر داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۲۰:۲۹    
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با قطعه آهنگی که ارکستر سمپونیک از کشور پرتغال به او تقدیم کرد شروع به زمزمه و ترانه خوانی کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۲۰:۲۵    
عضو هیات رئیسه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: مناطق آزاد نباید تابع قوانین سرزمین اصلی باشد، اگر چنین تابعیتی صورتی می گرفت برای مناطق آزاد قید و بند زیادی ایجاد می شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۲۰:۲۱    
سرمربی پرسپولیس نسبت به خط خوردن دو ملی پوش تیمش واکنش نشان داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۲۰:۲۱    
هر روز اخبار مهمی در رسانه ها در حوزه های مختلف منتشر می شود. بعضاً این اخبار توسط خبرگزاری ها و رسانه ها مورد توجه قرار می گیرد و تحلیل می شود اما ممکن است برخی از اخبار چندان دیده نشود ...
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۲۰:۱۷    
فیلترینگ و کودکی عنوان کارتون منصوره دهقانی در نیشخط است.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۲۰:۰۵    
آلیسا شفر با انتشار تصویری نسبت به یک شوخی کاربران فضای مجازی پاسخ داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۹:۵۷    
سخنگوی وزارت خارجه کشورمان با بیان اینکه درباره هیچ موضوعی فراتر از برجام مذاکره نمی کنیم، انتشار اخبار مربوط به ارائه بسته پیشنهادی جدید به ایران را بی ربط و انحرافی و با هدف فضاسازی منفی خواند.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۹:۵۳    
رئیس جمهور آمریکا با انتشار زنجیره ای چند توییت به شدت از تیم تحقیق درباره تبانی احتمالی او با روسیه و کشور های عربی انتقاد کرد و گفت: این تحقیقات باید متوقف شود.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۹:۲۸    
مشاور عالی سازمان سنجش از انتشار کارنامه نتیجه انتخاب رشته داوطلبان مجاز آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال 97 در بعدازظهر فردا 31 اردیبهشت ماه خبر داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۹:۲۴    
سخنگوی اورژانس کشور گفت: تا ساعت 11 امروز مجموع مراجعان به اورژانس بر اثر مسمومیت با قارچ سمی به 862 نفر رسیده که 144 تن در بیمارستان بستری هستند.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۹:۲۰    
وزیر انگلیس در امور خاورمیانه با طرح این ادعا که ایران در امور داخلی کشورهای دیگر دخالت می کند، ایران را به حمایت موشکی از انصارالله یمن محکوم کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۹:۱۲    
دولت چین با خرید بیشتر کالا و خدمات از آمریکا موافقت کرده است تا به این طریق مبادلات تجاری دو کشور متوازن شود و همچنین ترس از "جنگ تجاری" کاهش یابد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۹:۰۷    
معاونت ساماندهی امور جوانان گزارشی از اقدامات و فعالیت های حوزه آسیب های اجتماعی را ارائه داد که در این گزارش وضعیت حاشیه نشینی، اعتیاد و طلاق جوانان مورد بررسی قرار گرفته است.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۸:۵۰    
عضو هیئت رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس از ارجاع اصلاحیه کنوانسیون پالرمو به شورای نگهبان خبر داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۸:۵۰    
اعضای تیم ملی فوتبال ایران در دیدار با رئیس جمهور پیراهن شمراه 12 تیم ملی ایران را به حسن روحانی اهدا کردند.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۸:۴۲    
رئیس جمهور در دیدار با ملی پوشان تاکید کرد که تیم ملی ایران در جام جهانی هر نتیجه ای کسب کند مورد احترام مردم ایران خواهد بود.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۸:۳۴    
حدود 40 طرح و لایحه با قید یک یا 2 فوریت در نوبت طرح در صحن مجلس قرار دارند که بنا به گفته مطهری به نوبت در صحن مجلس قرار می گیرند و به همین دلیل طرحهای 2 فوریتی جدید بلافاصله در صحن مجلس مطرح نمی ...
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۸:۲۹    
یکی از شوک های بزرگی که کی روش به فوتبال ایران وارد کرد، خط زدن غفوری مدافع راست و آماده تیم استقلال بود که به نظر می رسید بازیکن ثابت ایران در جام جهانی باشد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۸:۲۵    
شرکت های بزرگی چون توتال، انی، زیمنس، ایرباس، آلیانتس، ساگا، دنیلی و مرسک تصمیم گرفتند از ایران خارج شوند که بیانگر تفاوت تصمیمات اقتصادی شرکت های بزرگ با نمایش های سیاسی دولت های اروپایی است .
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۸:۱۷    
سرود رسمی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2018 به نام یازده ستاره که توسط سالار عقیلی اجرا شده است، رونمایی شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۸:۰۹    
یکی از بازیکنانی که از لیست 24 نفره تیم ملی خط خورد به قدری از حضورش در جام جهانی اطمینان داشت که حتی قرارداد اسپانسرینگ کفش را هم منعقد کرده بود.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۷:۵۶    
استاندار تهران گفت: پیشنهاد می شود شهرداران، معاونان فنی و مدیران مالی شهرداری ها برای تسلط به قوانین و آیین نامه های شهرداری در کنار آموزشی که می بینند، برای آزمون آماده باشند.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۷:۵۲    
در مراسمی رئیس جمهور از ملی پوشان فوتبال در آستانه اعزام به جام جهانی تقدیر کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۷:۴۸    
وزیر خارجه کشورمان گفت: حمایت سیاسی اروپا از برجام کافی نیست و اتحادیه برای تداوم همکاریهای اقتصادی خود با ایران می بایست گامهای عملی بیشتری برداشته و سرمایه گذاریهای خود را در ایران افزایش دهد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۷:۴۰    
رسانه بلژیکی با ستایش آمار کاوه رضایی در خصوص دعوت نشدن وی به تیم ملی ایران برای جام جهانی 2018 نوشت.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۷:۴۰    
این روزها هیچ چیزی را مجانی به آدم نمی دهند. خصوصاً خدمات که خب صدالبته نرخ خودش را دارد و خیلی وقت ها چندان کم هم نیست. برای نظافت چند ساعته منزل چیزی بین 40 تا 60 هزار تومان باید بپردازید ...
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۷:۳۶    
بانک مسکن در راستای حمایت بیشتر از زوج های متقاضی خرید مسکن، یک مصوبه دیگر برای تسهیل تامین مالی این گروه از خریداران به شعب خود در سراسر کشور ابلاغ کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۷:۳۱    
یک منبع وابسته به حیدر العبادی هر گونه شرط گذاری رهبر جریان صدر برای العبادی در ازای تصدی مجدد پست نخست وزیری از سوی العبادی را رد کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۷:۱۵    
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: مابه التفاوت افزایش حقوق بازنشستگان مشمول صندوق بازنشستگی کشوری با حقوق ماه آینده پرداخت می شود.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۷:۱۱    
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت:به نظر سرمربی تیم ملی احترام می گذارم اما دعوت نشدن غفوری سورپرایز بزرگی بود.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۶:۴۶    
بررسی ها نشان می دهد تب خرید ملک در کشورهای همسایه نه آنقدر بازار گرمی دارد که در بعضی حرف های دهان به دهان می چرخد و نه آنقدر هم بی متقاضی و بی سوداگری است.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۶:۴۶    
هافبک تیم استقلال با وجود داشتن قرارداد 2 ساله معتقد است از قطر پیشنهاد دارد اما درخواست رسمی به باشگاه برای جذب این بازیکن نرسیده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۶:۴۶    
مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال از سمت خود در این فدراسیون استعفا کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۶:۴۶    
یک دستگاه خودروی سواری پژو 405 حین حرکت در شهرک اکباتان ناگهان از قسمت سیم کشی داشبورد دچار آتش سوزی شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۶:۴۲    
روز گذشته حدود 2میلیارد نفر در سرتاسر جهان شاهد مراسم عروسی نوه ملکه انگلیس بودند و به جزئیات مختلف آنچه در تلویزیون دیده می شد دقت می کردند ...
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۶:۴۲    
خبرگزاری رویترز به نقل از مقامات فلسطین گزارش داد که رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین برای سومین بار در یک هفته در بیمارستان بستری شده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۶:۳۷    
یک فوق تخصص پوست و مو گفت: تقریبا هر فرد بزرگسالی تا سن 30سالگی حدود 20 تا 30 خال خواهد داشت. اکثر خال ها غیرسرطانی هستند، اما در موارد نادری ممکن است یک خال دچار تغییراتی شود که آن را سرطانی می کند.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۶:۳۳    
مهاجم تیم فوتبال استقلال از ابراز علاقه مندی اش به این تیم و سرمربی آلمانی آبی پوشان خبر داد و گفت که پس از تعطیلات پای مذاکره می نشیند.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۶:۳۳    
فتح الله گولن اعلام کرد اردوغان می خواست از جنبش "خدمت" (وابسته به فتح الله گولن) به عنوان ابزار تبلیغاتی برای مطرح کردن خود به عنوان رهبر اسلام در داخل و خارج از کشور استفاده کند.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۶:۳۳    
سفیر روسیه در لبنان، متذکر شد که کشورش دوشادوش ایران و حزب الله لبنان در سوریه با تروریسم مبارزه می کند.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۶:۲۹    
بانک مرکزی در بیانیه ای اقدام اخیر خزانه داری ایالات متحده آمریکا در تحریم رئیس کل این بانک را عملی غیرمتعارف و کاملاً غیرحرفه ای و نشان دهنده بی احترامی مقامات آمریکایی به هنجارهای بین المللی دانست.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۶:۲۴    
دادستان تهران از ارسال پرونده قاتل مامورین ناجا در آشوب های اسفند سال 96 به اجرای احکام خبر داد و اعلام کرد: با توجه به تایید حکم صادره در دیوان عالی کشور و انجام تشریفات لازم حکم صادره اجرا خواهد شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۶:۲۴    
یک عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۶:۱۶    
در طرح دستگیری فروشندگان و توزیع کنندگان مواد مخدر در منطقه شوش، مولوی و هرندی، بیش از یک تن انواع گل، شیشه، تریاک، مورفین، هرویین و حشیش کشف و ضبط و تعداد قابل توجهی از قاچاقچیان دستگیر شدند.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۶:۱۶    
نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران اعلام کرد که به دلیل مهارت محور نبودن سیستم آموزشی کشور، 40 درصد از خیل بیکاران را فاغ التحصیلان دانشگاهی تشکیل می دهند.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۶:۰۴    
در ادامه خبرها درباره غیبت مشکوک ولیعهد سعودی، شب گذشته برخلاف معمول، حاکم ریاض به جای محمد بن سلمان در مراسم فارغ التحصیلی دانشکده افسری ملک عبدالعزیز حاضر شده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۶:۰۴    
زن میانسال هنگام توت خوری از طبقه چهارم ساختمان به پایین سقوط کرد و جان باخت.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۵:۵۶    
سرمربی پرسپولیس نسبت به خط خوردن دو ملی پوش تیمش واکنش نشان داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۵:۵۶    
تلفن همراه یکی از بازیکنان پرسپولیس به شکل عجیبی گم شده است!
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۵:۵۶    
توضیحات ظریف و عراقچی درباره تلاش تیم مذاکره کننده برای اخذ تضامین از اروپایی ها، امروز در صحن غیر علنی مجلس به مهم ترین اخبار مبدل شد ...
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۵:۵۲    
رئیس باشگاه پاری سن ژرمن به ستاره برزیلی خود برای جدایی از این تیم چراغ سبز نشان داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۵:۲۳    
پژوهش های جدید ثابت کرده است، هر چه بیشتر کلم بروکلی خورده شود، خطر سرطان روده بزرگ و راست روده کمتر می شود.