شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۸:۵۰Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 10 اردیبهشت 1397 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 29 اسفند 1396 الف 31 فروردین 1397 الف 31 خرداد 1397 الف 23 تیر 1397 الف 6 مرداد 1397 الف 31 شهریور 1397 الف 30 مهر 1397 الف 30 آبان 1397 الف 30 آذر 1397 الف 30 دی 1397 الف 30 بهمن 1397 الف 29 اسفند 1397 الف 1 اردیبهشت 1397 الف 2 اردیبهشت 1397 الف 3 اردیبهشت 1397 الف 4 اردیبهشت 1397 الف 5 اردیبهشت 1397 الف 6 اردیبهشت 1397 الف 7 اردیبهشت 1397 الف 8 اردیبهشت 1397 الف 9 اردیبهشت 1397 الف 10 اردیبهشت 1397 الف 11 اردیبهشت 1397 الف 12 اردیبهشت 1397 الف 13 اردیبهشت 1397 الف 14 اردیبهشت 1397 الف 15 اردیبهشت 1397 الف 16 اردیبهشت 1397 الف 17 اردیبهشت 1397 الف 18 اردیبهشت 1397 الف 19 اردیبهشت 1397 الف 20 اردیبهشت 1397 الف 21 اردیبهشت 1397 الف 22 اردیبهشت 1397 الف 23 اردیبهشت 1397 الف 24 اردیبهشت 1397 الف 25 اردیبهشت 1397 الف 26 اردیبهشت 1397 الف 27 اردیبهشت 1397 الف 28 اردیبهشت 1397 الف 29 اردیبهشت 1397 الف 30 اردیبهشت 1397 الف 31 اردیبهشت 1397 
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۷:۴۱    
هافبک شماره 10 پرسپولیس امروز بر سر یک درگیری فوتبالی با هم تیمی اش برخورد زشتی را شکل داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۳:۴۴    
بر اساس اعلام معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران، نمایشگاه کتاب امسال پارکینگ برای خودروهای شخصی ندارد و شهروندان تنها باید با وسایل حمل و نقل عمومی خود را به مصلی برسانند.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۳:۲۳    
ماشین ظرفشویی قطعا بشقاب های شما را بدون لک و پیس تحویلتان می دهد، اما بر اساس جدیدترین تحقیقات این وسیله در عین حال می تواند محل تجمع باکتری ها و میکروب ها هم باشد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۲:۵۰    
کودکان همواره درحال بازی، جنب و جوش و تحرک هستند. "بچه، از این همه بازی خسته نشدی؟" سوال آشنایی برای بسیاری از والدین است و هنوز پاسخ روشنی برای این سوال پیدا نشده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۲:۴۱    
سال هاست که ماجرای شناسایی مبتلایان به ایدز به یکی از نگرانی های مسئولان این حوزه تبدیل شده. 60 درصد از مبتلایان از بیماری خودشان اطلاعی ندارند. آن هایی هم که اطلاع دارند، تحت درمانند.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۱:۲۸    
یک متخصص تغذیه در خصوص اهمیت تغذیه در دوران بارداری توضیحاتی ارائه کرد و گفت: سوءتغذیه در دوران بارداری، افزایش مرگ و میر را به دنبال دارد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۱:۲۴    
رژیم غذایی مدیترانه ای باکتری های خوب روده را افزایش می دهد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۱:۰۰    
تنها راه دسترسی به این جزیره از راه دریاست. جزیره هرمز به سرزمین خاک های رنگی معروف است. در این جزیره کوه ها و زمین هایی به رنگ سبز، آبی، زرد و قرمز وجود دارد ...
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۰:۳۴    
تولیت آستان قدس رضوی در پاسخ به سوالی درباره مالیات های آستان قدس، گفت: خدا نگذرد از آن کسی که این شبهه را در ذهن ها ایجاد کرده است ...
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۰:۳۰    
رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه نیم قرن است که تهران مشکل ترافیک دارد و هنوز هم ترافیک یکی از معضلات تهران است، گفت: عدم توجه به توسعه پایدار ...
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۰۹:۵۳    
بنیامین نتاینیاهو عصر دوشنبه در جریان یک کنفرانس خبری مدعی شد ایران تحت دو پروژه مخفی موسوم به عماد و سپند به صورت محرمانه برنامه هسته ای خود را پیش برده و اقدام به فریب جهانیان کرده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۰۹:۲۹    
سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در مورد اعلام نامه به اپراتورهای تلفن همراه برای توقف اخذ مبلغ 10 ریال عوارض به ازای ارسال هر پیامک، مطابق با قانون بودجه سال 97 توضیح داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۰۸:۴۸    
با وجود تعداد پرشمار آپارتمان هایی که به صورت رهن کامل در بازار املاک اجاری عرضه شده اند، قیمت گذاری اغلب این واحدها بالاتر از ارزش واقعی اجاره ملک بوده و به همین خاطر، برخلاف رویه همیشگی بازار مسکن ...
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۰۸:۴۴    
دادستان عمومی و مرکز انقلاب استان اردبیل از قتل یک زن توسط همسر و خودکشی شوهر در شهرک نادری اردبیل خبر داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۰۸:۴۰    
بیش از 40 فیلم سینمایی و تلویزیونی در جشن نیمه شعبان و تعطیلات آخر هفته از تلویزیون پخش می شود.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۰۷:۵۱    
مدیر مسئول روزنامه "شرق" که روز شنبه (هشتم اردیبهشت ماه) در شهر مشهد بازداشت شده بود، علت و شرایط بازداشت خود را تشریح کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۰۷:۵۱    
روز گذشته، قیمت دلار در معاملات پشت خطی کانالی رشد کرد و سکه تمام بهار آزادی به بالای یک میلیون و 850 هزار تومان سرک کشید ...
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۰۷:۵۱    
عصر ایران : روند فیلترینگ تلگرام در ایران آغاز شد. بر اساس این گزارش هم اکنون تلگرام در ایرانسل فیلتر شده است. طی بررسی ها از طریق موبایل تلگرام در اپراتور ایرانسل مسدود شده است. ...
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۰۲:۲۵    
مشاور رییس جمهور به ادعاهای بی اساس نخست وزیر رژیم صیهونیستی واکنش نشان داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۰۱:۲۸    
مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال امروز مهمان ویژه ای داشت؛ محمد بحرانی صداپیشه کاراکتر جناب خان که به همراه احمدی تهیه کننده خندوانه به فدراسیون فوتبال آمده بودند.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۲۳:۵۸    
مدیرعامل شرکت عمران و بهسازی شهری گفت: شرط خانه اولی برای دریافت تسهیلات در بافت فرسوده برداشته شده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۲۳:۵۸    
سیدعباس عراقچی با اشاره به کنفرانس خبری نتانیاهو و ادعاهایش درباره وجود یک برنامه پنهانی هسته ای در ایران گفت ...
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۲۳:۵۴    
رسانه های صهیونیستی شوی دوشنبه شب نخست وزیر این رژیم علیه ایران را فاقد هرگونه مطلبی جدید برشمردند.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۲۳:۵۴    
کار خوب یک مغازه ساندویچی در اسلامشهر را مشاهده می کنید.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۲۳:۵۰    
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان یزد از جیره بندی آب در 600 روستای استان یزد خبر داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۲۳:۳۳    
رئیس جمهور آمریکا می گوید از نظر او، برنامه موشکی ایران به معنی عقب نشستن تهران از آمال هسته ای است و واشنگتن احتمال راه افتادن دور جدیدی از مذاکرات برای انعقاد توافقی حقیقی با ایران را رد نمی کند.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۲۳:۳۳    
نماینده دائم ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی استقرار سلاحهای هسته ای آمریکا در اروپا و همکاری هسته ای این کشور با رژیم صهیونیستی را نقض تعهدات عدم اشاعه ای آمریکا خواند.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۲۳:۲۵    
وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران، نخست وزیر رژیم صهیونیستی را به چوپانی دروغ گو تشبیه کرده که باز هم می خواهد درباره برنامه هسته ای ایران، سخن کذب و دروغ بگوید.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۲۳:۰۴    
مرجع تقلید شیعیان گفت: مقام معظم رهبری فرمودند زمان دیگر آن زمان بزن و در رو نیست و هرکسی اقدامی کند با پاسخ قاطع روبه رو می شود، باید دشمن همیشه از مسلمانان ترس داشته باشد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۲۳:۰۰    
سه نفر از اعضای شورای شهر مرودشت به همراه شهردار این شهر توسط اداره کل اطلاعات استان فارس دستگیر شدند.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۲۲:۵۶    
یادمان باشد، اقدام پیش از بحران، نشانه قدرت است و اقدام پس از بحران، نشانه ضعف.پس بسم الله
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۲۲:۴۸    
باشگاه رئال مادرید در تابستان پیش رو روی جذب سه بازیکن تمرکز خواهد کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۲۲:۳۶    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی و رئیس جمهور فرانسه تلفنی درباره توافق هسته ای ایران و گروه 1+5 گفت وگو کرده اند.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۲۲:۲۷    
نماینده مجلس درباره تغییر وضعیت کارگران قراردادی به شرکتی، یادآور شد: این موضوع در مجلس مصوب شده و در دستور کار دولت قرار دارد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۲۲:۱۹    
تلگرام بطور کامل از مارکت کافه بازار حذف شد و فقط از طریق گوگل پلی قابل دریافت است.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۲۲:۱۹    
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان این که بانک ها از بالا تا پایین دلالی می کنند، گفت: با این وضعیت بانک ها، کالای ایرانی حمایت نمی شود.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۲۲:۱۱    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در شوی تبلیغاتی تازه خود علیه ایران، تعدادی عکس، سی دی و کاغذ را نشان داد و مدعی شد که مدارک غیرقابل انکار از تلاش مخفیانه تهران برای ساخت بمب اتمی دارد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۲۲:۰۳    
با توجه به حکم صادر شده از سوی دادسرای فرهنگ و رسانه، تمامی ارائه دهندگان خدمات دسترسی به پیام رسان تلگرام از جمله وزارت ارتباطات و اپراتور های تلفن همراه مکلف به اجرای دستور قضایی هستند.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۲۱:۵۹    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به وجود 76 هزار پروژه نیمه تمام دولت گفت: ارزش این پروژه ها بین 500 تا 700 هزار میلیارد تومان است.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۲۱:۴۶    
اکبر ترکان با اشاره به زمزمه های تغییر در بدنه دولت می گوید: ترامپ تمام کوشش خود را می کند که روابط با ایران در اوج التهاب باشد و عرب ها را از ایران بترساند ...
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۲۱:۴۶    
هر روز اخبار مهمی در رسانه ها در حوزه های مختلف منتشر می شود. بعضاً این اخبار توسط خبرگزاری ها و رسانه ها مورد توجه قرار می گیرد و تحلیل می شود اما ممکن است برخی از اخبار چندان دیده نشود ...
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۲۱:۴۲    
رمان خواندنی عصر غول ها زبانی ساده و خوشخوان دارد، با بیانی که گاه شکل حماسی هم پیدا می کند.سه شخصیت محوری آن، سه چهره تاثیرگذار تاریخ هستند که نامشان، به عنوان قهرمانان ملی ...
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۲۱:۴۲    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که امشب بیانیه ویژه ای را درباره برنامه هسته ای ایران صادر خواهد کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۲۱:۲۶    
سحرگاه امروز دانش آموز نوجوان 16 ساله ای در روستای سروک از توابع شهر یاسوج دست به خودکشی زد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۲۱:۲۲    
نعمت احمدی، حقوقدان و فعال سیاسی اصلاح طلب می گوید: آقای روحانی یک بار از نقش اپوزیسیون خارج شود و به عنوان مسئول اجرایی کشور ورود کند و به جای آنکه مانند آقای احمدی نژاد گفتاردرمانی کند ...
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۲۱:۱۸    
سازمان هواشناسی اعلام کرد طی امروز و فردا بارندگی در اغلب نقاط کشور ادامه خواهد داشت و بعدازظهر چهارشنبه سامانه بارشی دیگری از سمت مرزهای غربی وارد کشور می شود.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۲۱:۰۶    
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: اخذ مالیات بر واحدهای مسکونی به دلیل شرایط رکودی عملا منتفی شده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۲۰:۵۸    
آدورنو از برجسته ترین چهره هایی است که به مخالفت با فرهنگ عامه پسند مشهور شده است. او را استادْ دانشگاهی محافظه کار و متفرعن تصویر کرده اند که فقط باخ و موتزارت را موسیقی دان می داند و مردم را تحقیر ...
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۲۰:۴۱    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از تصویب برنامه سه ماهه برای توقف شیوع قمار اینترنتی در کشور خبر داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۲۰:۲۹    
رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس طی سخنانی گفت: اولویت راهبردی حال حاضر ما، به شکست کشاندن طرح موسوم به "معامله قرن" ترامپ است.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۲۰:۲۱    
منابع خبری صهیونیستی اعلام کردند که این رژیم از بیم حملات تلافی جویانه حریم هوایی خود را بسته است.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۲۰:۱۷    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دو بازی بسیار مهم و سخت در آسیا داریم و می خواهیم با این بازی ها فصل بسیار درخشانی که داشتیم را به خوبی تمام کنیم.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۲۰:۱۷    
شبکه الجزیره در گزارشی از ولیعهد عربستان با وصفی نام برد که جنجال زیادی به پا کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۲۰:۰۴    
مالک باشگاه خونه به خونه گفت: مدارک مستندی در دست داریم که چند بازیکن راه آهن کم فروشی کردند و این مدارک را به نماینده AFC ارائه می دهیم.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۹:۵۲    
مدیر روابط عمومی شورای عالی فضای مجازی گفت: فیلتر تلگرام براساس دستور قضایی کاملا قانونی است و باید براساس آن عمل شود.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۹:۴۴    
صادق محرمی با دیناموزاگرب به توافق شفاهی رسیده و پس از بازی برگشت مقابل الجزیره امارات در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با پرسپولیسی ها خداحافظی خواهد کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۹:۳۲    
وزیر بهداشت با اشاره به افتتاح اولین کترینگ تامین غذای بیمار در کشور، ابراز امیدواری کرد: طبخ غذا از بیمارستان ها جمع و فضای آشپزخانه بیمارستان ها به بخش های درمانی تبدیل شود.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۹:۲۸    
تا چند هفته قبل به نظر می رسید جنگ تجاری میان آمریکا در برابر متحدانش مانند استرالیا، کانادا و اتحادیه اروپا پیش از این که آغاز شود، به پایان رسیده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۹:۲۴    
مدیرعامل ستاد دیه کشور بابیان اینکه 12 هزار زندانی جرائم غیر عمد در انتظار آزادی هستند، گفت: صدور چک بدون پشتوانه و مهریه، بیشترین سهم جرائم غیر عمد کشور را دارا هستند.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۹:۱۵    
قرارگاه ملی مبارزه با مفاسد اقتصادی در در بیانیه خود آورده است: جوانان، دانشجویان، اصحاب رسانه بدانند که مقابله موثر با مفاسد اقتصادی در گفتمان سازی و نهادینه سازی رویکردهای جدید است که منجر به اصلاح ...
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۹:۱۵    
نشریه آمریکایی به تلاش های جان بولتون برای حضور منافقین در کاخ سفید و جلب حمایت سیاسی برای این گروهک بین دولتمردان ارشد آمریکا اشاره کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۹:۰۷    
وزیر امور اقتصادی و دارایی از تدوین آیین نامه تامین مالی طرح های نیمه تمام خبر داد و گفت: مصمم به اتمام طرح های نیمه تمام هستیم.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۸:۵۹    
دفتر ریاست جمهوری فرانسه توضیحاتی درباره ماجرای مفقود شدن درختی که ماکرون و ترامپ در حیاط کاخ سفید کاشتند، ارائه کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۸:۵۱    
وحید یامین پور فعال رسانه ای صفحه اینستاگرام خود را با مطلبی در مورد لباس سنتی بندرعباس به روز رسانی کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۸:۴۳    
رئیس جمهور آلمان امروز در کاخ بلوو با فدراسیون شیعه آلمان دیدار می کند تا درباره مسایل مربوط به پناهجویان و یهودستیزی با آنها مذاکره کند.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۸:۳۹    
سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در مورد اعلام نامه به اپراتور های تلفن همراه برای توقف اخذ مبلغ 10 ریال عوارض به ازای ارسال هر پیامک، مطابق با قانون بودجه سال 97 توضیح داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۸:۳۰    
دستور قضایی در خصوص مسدودسازی پیام رسان تلگرام از سوی بازپرس شعبه دوم دادسرای فرهنگ و رسانه تهران صادر شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۸:۲۶    
مجیدی هم پشت مهدی مهدوی کیا و کریم باقری درآمد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۸:۲۲    
سفر به تاریخ؛ ملتی که به واردات دل بسته است وضعیت اقتصادی ایران، پیوندی استوار با شرایط اقلیمی و سرزمینی داشته و بیش ترین تاثیر را از این مساله پذیرفته است ...
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۸:۱۸    
کارشناس سازمان هواشناسی کشور گفت: طی ساعات آتی اجتمال تگرگ و وزش باد شدید در استان تهران وجود دارد؛ بنابر پیش بینی ها ارتفاعات البرز مرکزی نیز برفی خواهد شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۸:۱۸    
فیفا، باشگاه پرسپولیس را مکلف به پرداخت نزدیک به 40 هزار دلار به بازیکن برزیلی پیشین این تیم کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۸:۱۰    
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از تقدیر از مامور زن گشت ارشاد در حادثه درگیری اخیر با خانمی در پارک خبر داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۸:۰۵    
مدافع و هافبک آماده استقلال با پیشنهاد وسوسه انگیزی از سوپرلیگ چین مواجه شده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۸:۰۱    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: هنوز برجام مشکل فروش نفت را حل نکرد و پول نفت با کیسه و گونی وارد کشورهای حوزه خلیج فارس و سپس وارد ایران می شود. . ...
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۸:۰۱    
با هدف افزایش جذابیت های دوران سربازی، تفاهم نامه همکاری بین وزارت آموزش وپرورش و ستاد کل نیروهای مسلح منعقد شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۷:۵۳    
حضرت امیرالمومنین (علیه السلام) می فرمایند: آفَهٌ الکَلامِ اِطالَه آفت سخن، طولانی شدن است. غررالحکم، باب القول
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۷:۵۳    
رئیس جمهوری آمریکا پیشنهاد داد دیدار وی با رهبر کره شمالی در منطقه صفر مرزی دو کره برگزار شود.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۷:۴۹    
بیشترین نرخ تورم سالانه مربوط به دهک اول با 8.5 درصد و کمترین نرخ تورم نیز مربوط به بالاترین دهک آمدی با 7.7 درصد است.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۷:۴۵    
سخنگوی اورژانس کشور از مسمومیت 17 دانش آموز تهرانی با استنشاق گاز قرص برنج خبر داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۷:۴۱    
وزیر امورخارجه آمریکا با تکرار این ادعای نخ نما که ایران بزرگترین حامی تروریسم است، خواهان تلاش های واحد برای مقابله با ایران شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۷:۳۳    
مدیرعامل سایپا از ارائه درخواست افزایش قیمت خودروهای زیر 45 میلیون تومان به شورای رقابت در انتهای سال 96 خبر داد و گفت: به فرمول تعیین نرخ ارز در قیمت گذاری خودرو معترضیم.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۷:۲۰    
مترجم سرمربی کروات تیم پرسپولیس در تمرین امروز این تیم حضور نداشت.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۷:۲۰    
از بعدازظهر چهارشنبه مجدداً سامانه بارش دیگری از سمت مرزهای غربی وارد کشور می شود و در برخی نقاط شمال غرب، غرب، مرکز و دامنه های زاگرس مرکزی، سبب رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقت خواهد شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۷:۰۸    
آمار های رسمی نشان می دهد افزایش شدید واردات باعث شده که کسری تراز تجاری ترکیه در سه ماه نخست سال به 20.8 میلیارد دلار برسد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۷:۰۸    
اسما اسد همسر بشار اسد رئیس جمهوری سوریه با حضور در منزل چند تن از مجروحان جنگ از آنها عیادت کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۶:۵۶    
در آستانه روز کار و کارگر، جمعی از کارگران سراسر کشور با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.عکس ها: پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۶:۵۲    
سومین جلسه دادگاه متهمان حادثه تروریستی سال گذشته مجلس شورای اسلامی و مرقد امام راحل (ره) برگزار شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۶:۴۳    
198 نفر از اراذل و اوباش تهران با تلاش ماموران پلیس امنیت عمومی در 24 ساعت گذشته شناسایی و دستگیر شدند.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۶:۴۳    
کشتی یونانی یکی از جاذبه های گردشگری جزیره کیش است. این کشتی در 4 مرداد 1345 در نزدیکی روستای باغو به گِل نشست.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۶:۳۹    
بازار تهران امروز شاهد رشد 36 هزار تومانی بهای سکه بود.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۶:۳۹    
در دیدار تیم های آئوداکس ایتالیانو و آنتوفاگاستا در لیگ یک شیلی اتفاق عجبیبی رخ داد. این بازی با نتیجه بدون گل به پایان رسید که موجب خشم هواداران ایتالیانو شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۶:۳۹    
مشخصات لورفته جدید حکایت از رونمایی این محصول در اواخر 2018 یا اوایل 2019 دارد و طوری طراحی شده است که مجهز به نمایشگر 6.4 اینچی اولترا اچ دی به عنوان نمایشگر چرخان هستیم ...
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۶:۲۷    
رئیس قوه قضاییه با تاکید براینکه جمهوری اسلامی هیچ مذاکره جدیدی درباره برجام نخواهد داشت، مباحث اساسی مربوط به سیاست های نظام از جمله توان دفاعی و پیشبرد فناوری موشکی کشور را نیز ازجمله موضوعات ...
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۶:۲۳    
به اطرافیانش دستور داده بود که همانند خودش کتاب خیلی خوب و مهمی را با دقت مطالعه کنند؛ توپ های ماه اوت . این اثر ممتاز درباره ماجراهای اولین ماه جنگ جهانی اول است. احتمالا جان اف ...
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۶:۲۳    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان وجود 35 هزار کودک بی هویت در استان تهران، گفت: معضل خرید و فروش کودکان و نوزادان کاهش یافته اما رفع نشده است،
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۶:۱۵    
سخنگوی شورای نگهبان گفت: قرار است با برگزاری جلسه نهایی کمیته مشترک دولت، مجلس و این شورا، متن نهایی قانون جامع انتخابات برای پیگیری و بررسی بیشتر به مجلس ارائه شود.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۶:۱۵    
معتبرترین نشریه ورزشی آلمان ترکیب احتمالی کهکشانی ها و باواریایی ها را اعلام کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۶:۱۵    
امیدوار بودیم در زمان انتخاب شهردار پایتخت کشور در بین گزینه ها، اسم چند جوان هم به چشم بخورد، اما در حال حاضر مشکل همه این است که چطوری مشکل شهردار شدن یک بازنشسته رو حل کنند... ...
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۶:۱۰    
یکی از مهم ترین نقدهای سیاست ورزان به مجموعه هیات دولت در دوره گذشته این بود که چرا روحانی یک تنه باری را به دوش می کشد و در بسیاری از بزنگاه های مهم خود اوست که در نقش سخنگو در تقبیح یا تحبیب واقعه ...