شنبه ۲۲ اردیبهشتساعت ۲۳:۵۴May 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 22 اردیبهشت 1397 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 29 اسفند 1396 الف 31 فروردین 1397 الف 31 خرداد 1397 الف 23 تیر 1397 الف 6 مرداد 1397 الف 31 شهریور 1397 الف 30 مهر 1397 الف 30 آبان 1397 الف 30 آذر 1397 الف 30 دی 1397 الف 30 بهمن 1397 الف 29 اسفند 1397 الف 1 اردیبهشت 1397 الف 2 اردیبهشت 1397 الف 3 اردیبهشت 1397 الف 4 اردیبهشت 1397 الف 5 اردیبهشت 1397 الف 6 اردیبهشت 1397 الف 7 اردیبهشت 1397 الف 8 اردیبهشت 1397 الف 9 اردیبهشت 1397 الف 10 اردیبهشت 1397 الف 11 اردیبهشت 1397 الف 12 اردیبهشت 1397 الف 13 اردیبهشت 1397 الف 14 اردیبهشت 1397 الف 15 اردیبهشت 1397 الف 16 اردیبهشت 1397 الف 17 اردیبهشت 1397 الف 18 اردیبهشت 1397 الف 19 اردیبهشت 1397 الف 20 اردیبهشت 1397 الف 21 اردیبهشت 1397 الف 22 اردیبهشت 1397 الف 23 اردیبهشت 1397 الف 24 اردیبهشت 1397 الف 25 اردیبهشت 1397 الف 26 اردیبهشت 1397 الف 27 اردیبهشت 1397 الف 28 اردیبهشت 1397 الف 29 اردیبهشت 1397 الف 30 اردیبهشت 1397 الف 31 اردیبهشت 1397 
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۲۰:۰۳    
قطع مصرف دارو و یا تغییر در میزان و زمان مصرف داروها، بدون مشورت با پزشک معالج و یا دکتر داروساز، کار نادرستی است که می تواند باعث بروز اختلال در روند درمان و کاهش اثر بخشی دارو ها شود.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۸:۳۷    
در پی انتشار خبر روایت عسگر اولادی از اعتراض شدید به سیف در حضور روحانی روابط عمومی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران توضیحاتی ارائه داده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۳:۳۹    
فرمانده انتظامی شهرستان آمل از شناسایی و دستگیری قاتل کارگر 65 ساله یکی از شرکت های عمرانی محور هراز این شهرستان پس از چند ماه کار اطلاعاتی خبر داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۳:۳۱    
بک مرجع تقلید گفت: بعضی بانک ها قرض الحسنه 28 درصدی می دهند، یعنی چه؟ نام رباخواری را به دروغ، قرض الحسنه می گذارند، درست نیست.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۳:۰۲    
دولت در این موضوع که خود را کوچک یا بزرگ کند دچار تناقض و یک بام و دوهوا شده است، از یک سو می گوید باید کوچک شود تا کارها به خوبی پیش برود و حتی جلوی فساد هم گرفته شود از سوی دیگر پیشنهاد تشکیل ...
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۲:۲۹    
حکم سنگین زن جوان که به بهانه تاسیس موسسه ترویج عرفان چند زن و دختر رابا همدستی شوهرش به دام شیطانی انداخته و آنها را آزار داده بودند، دیروز در دیوان عالی کشور مهر تائید خورد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۱:۱۸    
امروز (شنبه 22 اردیبهشت) ، 15 زندانی ایرانی محبوس در زندان های جمهوری آذربایجان با تردد از مرز زمینی آستارا به کشورمان منتقل شدند.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۱:۱۸    
به گزارش الف کتاب به نقل از مهر، در این مراسم که عصر شنبه 22 اردیبهشت ماه با حضور معاون اول رئیس جمهور در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد ...
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۰:۱۶    
مدیرعامل بیمارستان امام خمینی(ره) کرمانشاه آخرین آمار مسمومین با قارچ سمی در استان را اعلام کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۰۹:۵۹    
رئیس جمهور فرانسه در گفتگوی تلفنی با همتای آمریکایی خود درباره تنش ها در خاورمیانه ابراز نگرانی کرده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۰۹:۵۹    
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: به دلیل بارش های جوی 8محور مواصلاتی در کشور تا اطلاع ثانوی مسدود است.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۰۹:۴۳    
پس اظهارات سخیفانه دونالد ترامپ درباره برجام و خروج آمریکا از این توافق چند جانبه، حسن روحانی، رئیس جمهور کشورمان اعلام کرد که ایران در برجام با همراهی سایر اعضای توافق باقی می ماند ...
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۰۹:۳۵    
تعداد زیادی از دو قبیله مختلف با یکدیگر به دعوای فیزیکی پرداختند که سلاح مورد استفاده شان در این درگیری، هندوانه بود.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۰۹:۰۹    
بر اساس اعلام گمرک، خروج ارز، اسناد بانکی و اوراق همراه مسافر مجموعا تا سقف 5000 یورو از مرزهای هوایی و تا سقف2000 یورو از سایر مرزها مجاز است.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۰۹:۰۰    
تیتراژ یکی از سریال های ماه رمضان سیما با صدای همکار خواننده های ضدانقلاب و ترانه سرای فتنه ساخته شد!
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۰۸:۵۶    
تیتر یک روزنامه صبح نو در واکنش به قهرمانی تیم ملی فوتسال بانوان ایران در جام ملت های آسیا
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۰۸:۲۷    
دروازه بان تیم ملی ایران در دیدار با ژاپن باز هم درخشید.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۰۸:۱۹    
خروج آمریکا از برجام و اعلام موضع صریح ترامپ درباره پیمانی که پیش از این هم آمریکا هرگز به آن عمل نکرده بود، یک اتفاق مهم و عبرت آموز است که نمی توان و نباید از کنار آن به سادگی گذشت.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۰۸:۰۳    
نشریات مدعی اصلاح طلبی به بهانه بازگشت مهاتیر محمد به قدرت در مالزی، او را با مرحوم هاشمی رفسنجانی مقایسه کردند.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۰۳:۳۱    
صدر اعظم آلمان هشدار داد، اعلام خروج آمریکا از توافقنامه هسته ای یکی از مناقشاتی است که اوضاع را ملتهب تر می کند.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۲۳:۵۹    
از یارو پرسیدند؛ چنگال سر سفره به چه دردی می خوره؟ کمی فکر کرد و گفت؛ برای اینکه اگر آب خواستی با نوک آن به پای بغل دستی بزنی برات آب بیاره!
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۲۳:۵۹    
دبیرکل حزب وحدت و همکاری ملی گفت: دولت آنچنان که باید نتوانسته انتظارات مردم را برآورده کند و این مسئله باعث برخی نارضایتی ها در بخش نخبگان و قشر مردمی جامعه ایجاد کرده که قابل کتمان نیست.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۲۳:۵۴    
کمیته امنیتی ناظر بر انتخابات عراق درصد مشارکت در انتخابات پارلمانی این کشور را 45 درصد اعلام کرده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۲۳:۵۰    
وزیر امور خارجه کشورمان شنبه شب در راس هیاتی سیاسی و اقتصادی متشکل از مقاماتی از وزارت نفت، صنعت و معدن، بانک مرکزی، راه و شهرسازی ...
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۲۳:۵۰    
پژوهشگران انگلیسی در بررسی جدید خود نشان دادند ارتباط نزدیکی میان مصرف آنتی بیوتیک های خوراکی و ابتلا به سنگ کلیه وجود دارد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۲۳:۴۶    
وزیر نفت هند گفت: هنوز برای پیش بینی تاثیر تحریم های آمریکا بر واردات نفت از ایران زود است.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۲۳:۴۲    
سرمربی تیم ملی فوتسال زنان ایران بعد از کسب عنوان قهرمانی آسیا گفت: امروز بهترین روز زندگی من است و من سال هاست که منتظر این روز بودم تا بتوانم همراه ایران قهرمانی آسیا را به دست بیاورم.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۲۳:۳۸    
دفترچه راهنمای پنجمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی هم اکنون بر روی سایت سازمان سنجش قرار دارد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۲۳:۳۸    
مسوول امور کنسولی سفارت ایران در جمهوری آذربایجان گفت: 15 زندانی محبوس در زندان های جمهوری آذربایجان در مرز زمینی شهرستان آستارا به مراجع قضایی جمهوری اسلامی ایران تحویل داده شدند.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۲۳:۲۶    
منابع خبری از حمله رژیم صهیونیستی به شمال باریکه غزه خبر دادند.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۲۳:۲۲    
سقوط هواپیمای کوچک در اسپانیا به کشته شدن دست کم سه نفر منجر شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۲۳:۱۸    
پاکستان، دیپلمات آمریکایی را که در یک حادثه رانندگی یک شهروند پاکستانی را کشته بود، ممنوع الخروج کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۲۳:۰۵    
رئیس سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج گفت: در سال گذشته از طرف بسیج 11 میلیون نفر به اردوهای مختلف کشوری اعزام شده اند.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۲۳:۰۵    
دروازه بان ایرانی تیم فوتبال ساندسوال سوئد به دلیل درگیری و اختلاف با سرمربی خود از این تیم جدا شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۲۲:۵۷    
جنگنده های وابسته به ائتلاف آمریکایی با هدف قرار دادن غیرنظامیان سوری در ریف الحسکه، جنایت تازه ای را مرتکب شدند.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۲۲:۵۳    
دروازه بان استقلال پست جدیدی در صفحه اش منتشر کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۲۲:۴۴    
رئیس جمهور در پیامی قهرمانی ارزشمند تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان در مسابقات جام ملت های آسیا را نشان دیگری از پویایی، توانمندی و شایستگی بانوان و دختران عزیز این مرز و بوم دانست.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۲۲:۳۶    
هواداری که در جریان فینال جام حذفی از ناحیه چشم آسیب دیده بود می تواند به کار خود بازگردد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۲۲:۳۲    
مدیرعامل بیمارستان امام خمینی(ره) کرمانشاه آخرین آمار مسمومان با قارچ سمی در استان کرمانشاه را اعلام کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۲۲:۲۰    
نخست وزیر عراق ضمن تاکید بر امنیت کامل در روز انتخابات پارلمانی از بازداشت تعدادی از عناصر وابسته به داعش قبل از حمله به مراکز رای گیری خبر داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۲۲:۱۲    
حزب چپ آلمان از برلین خواست تمام قدرت خود برای حفظ برجام را به کار گیرد و در برابر تهدیدات تحریمی آمریکا علیه ایران سر خم نکند.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۲۲:۰۴    
رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا در پیامی دومین قهرمانی متوالی زنان ایران در رقابت های قهرمانی فوتسال قاره کهن را تبریک گفت.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۲۱:۵۵    
سعد الحریری که شکست سنگینی در انتخابات پارلمانی اخیر خورده، دست به برکناری و انحلال برخی افراد و نهادها در حزب متبوعش زد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۲۱:۵۱    
رئیس کمیته روابط خارجی پارلمان سوریه با اشاره به حملات رژیم صهیونیستی به سوریه از واکنش ارتش سوریه با هر حمله صهیونیست ها خبر داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۲۱:۴۳    
یک رسانه آمریکایی از دیدار نخست وزیر رژیم صهیونیستی با سفرای امارات و بحرین در ضیافت شامی با میزبانی یکی از مقام های وزارت خارجه آمریکا خبر داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۲۱:۳۵    
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) در بازدید از منطقه پدافند هوایی جنوب شرق در جمع کارکنان این منطقه پدافندی گفت ...
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۲۱:۳۵    
وزیر نیرو گفت: اگر بارش ها به میزان نرمال هم برسد کماکان بحران داریم، تا زمانی که سه میلیارد متر مکعب فاضلاب خام جمع آوری و تصفیه نشده در پهنه آب های سطحی و زیرزمینی رها می شود بحران داریم.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۲۱:۳۰    
اگر چه چای سبز خواص بسیاری برای سلامتی دارد، با این حال آثار چای سبز و ترکیبات آن ممکن است تا مقدار خاصی مفید باشد اما دوزهای بالاتر آن ممکن است موجب برخی عوارض نامطلوب شود.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۲۱:۱۸    
عیادت لاریجانی از مصدومان ضایعه نخاعی زلزله کرمانشاهرای اسلامی از مصدومانی که در اثر وقوع زلزله کرمانشاه دچار ضایعه نخاعی شده و در بیمارستان نور افشار تهران بستری شده اند، عیادت کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۲۱:۱۴    
صدراعظم آلمان در مراسمی در شهر 'اسیسی' ایتالیا، گفت: تصمیم ترامپ مبنی بر خروج از برجام، اوضاع جهان را تنش آمیز کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۲۱:۰۲    
نماینده ولی فقیه در سپاه در واکنش به خروج آمریکا از برجام با تاکید بر اینکه از نظام استکباری امریکا انتظاری جز این نمی رفت ...
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۲۱:۰۲    
معاون بهداشت، امداد و درمان ناجا درباره نحوه ارائه گواهینامه به افراد دارای بیماری های روحی و جسمی گفت ...
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۲۰:۵۳    
در ثانیه های پایانی و پس از مشخص شدن سقوط هامبورگ به لیگ دسته اول بوندس لیگا پس از 50 سال، هواداران با انداختن مواد محترقه به زمین باعث متوقف شدن بازی شدند و عصبانیت خود را نشان دادند.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۲۰:۳۷    
بررسی قیمت گوشت بوقلمون نشان می دهد قیمت آن از میانگین حدود 12 هزار و 456 تومان در سال گذشته به حدود 10 هزار 900 تومان در سال جاری رسیده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۲۰:۲۹    
سرمربی جدید تیم ملی امید می گوید لیستی را برای دستیارانش در این تیم مد نظر دارد که در طول این هفته با آن ها مذاکره خواهد کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۲۰:۲۹    
هر روز اخبار مهمی در رسانه ها در حوزه های مختلف منتشر می شود. بعضاً این اخبار توسط خبرگزاری ها و رسانه ها مورد توجه قرار می گیرد و تحلیل می شود اما ممکن است برخی از اخبار چندان دیده نشود ...
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۲۰:۲۹    
مایکروسافت در نهایت پس از گذشت 20 سال یا بیشتر، دیروز اعلام کرد که در بروزرسانی بعدی ویندوز 10، مشکل Notepad را رفع خواهد کرد تا فایل های متنی با استفاده از پایان خطوط unix دچار بهم ریختگی نشوند.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۲۰:۲۵    
رئیس اتحادیه کبابی، حلیم و آشپزخانه و غذا های سنتی تهران گفت: با توجه به مشکلات اقتصادی مردم پیش کسوتان صنف آش و حلیم تصمیم گرفتند ...
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۲۰:۰۹    
رئیس جمهوری ترکیه در سخنانی خواستار تغییر ساختار شورای امنیت در راستای نقش آفرینی بیشتر مسلمانان شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۹:۵۷    
نماینده کشورمان با برتری مقابل حریف قدرتمند خود به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات شمشیربازی جایزه بزرگ روسیه راه یافت.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۹:۵۲    
برترین غرفه های بخش های عمومی، دانشگاهی، آموزشی، کودک و نوجوان و دیجیتال سی و یکمین نمایشگاه کتاب تهران معرفی شدند.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۹:۴۸    
یکی از مراجع تقلید گفت: بعضی بانک ها قرض الحسنه 28 درصدی می دهند، یعنی چه؟ نام رباخواری را به دروغ قرض الحسنه می گذارند، درست نیست.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۹:۲۴    
رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی قهرمانی تیم فوتسال زنان در رقابت های آسیایی را تبریک گفت.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۹:۱۶    
قیمت مصوب عرضه هر کیلوگرم زولبیا و بامیه در قنادی های درجه یک 14 هزار تومان است. این میزان در ماه رمضان پارسال 12 هزار تومان بود.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۹:۰۸    
مشاور امور بین الملل رهبر معظم انقلاب گفت: ممکن است گذشت زمان و اصل فراموشی موجب شود که ذهنیت انسان ضعیف شده و فکر کند که می توان به آمریکایی ها اعتماد کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۹:۰۴    
براساس گزارشات منتشره در رسانه های خارجی دو تن از ملی پوشان تیم سرکل کبدی ایران که با تیم شهرداری تبریز عازم رقابت های جهانی استرالیا شده بودند به کشور بازنگشته اند و پناهندگی خود را نیز اعلام کرده ...
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۸:۴۸    
یک مقام شرکت ZTE چین گفت: این شرکت در سال 2017 بیش از 2.3 میلیارد دلار به 211 صادرکننده آمریکایی پرداخت کرده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۸:۴۸    
سارا شیربیگی تندیس بهترین گلزن رقابتهای فوتسال بانوان آسیا را دریافت کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۸:۴۳    
علی دایی قهرمانی دختران فوتسال ایران در آسیا را تبریک گفت.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۸:۳۹    
کره شمالی می گوید سایت آزمایش هسته ای خود را در مراسمی بین تاریخ های 23 تا 25 ماه مه تعطیل می کند.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۸:۲۳    
مراسم اختتامیه سی و یکمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران عصر امروز شنبه 22 اردیبهشت ماه با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۸:۲۰    
عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی گفت: چهار فرزند دارم که همگی در خمینی شهر هستند و هیچ کدام در آمریکا نیستند. ...
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۸:۱۰    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا با رد خبر های منتشره به نقل از پمپئو درباره کمک به اقتصاد کره شمالی اعلام کرد: اگر کره شمالی خلع سلاح هسته ای شود، ممکن است روزی از آینده ای روشن تر برخوردار باشد!
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۸:۰۳    
مشاور امنیت ملی آمریکا با بیان اینکه تمام منافع برجام برای ایران بوده است، گفت که توافق هسته ای به هیچ وجه در راستای منافع راهبردی آمریکا نبود و به همین دلیل رئیس جمهور از آن خارج شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۷:۵۸    
تیم ملی فوتسال بانوان ایران با کسب پیروزی پرگل مقابل ژاپن به عنوان قهرمانی فوتسال جام ملت های آسیا رسید. این تیم در دوره گذشته نیز عنوان قهرمانی را کسب کرده بود.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۷:۵۸    
کارشناسان سیاسی حملات موشکی و دزدانه یک ماه پیش رژیم صهیونیستی به پایگاه تی 4 سوریه را واکنشی انفعالی این رژیم در مقابل پدیده قدرتمند تر شدن جبهه کشورهای محور مقاومت محسوب میکنند.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۷:۵۵    
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به تشریح بیماری سرطان روده بزرگ، به عنوان سومین سرطان شایع در جهان پرداخت.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۷:۴۶    
معاون اول رئیس جمهور در اختتامیه نمایشگاه کتاب تهران ترویج کتاب را جزو سیاستهای قطعی دولت دانست و با اشاره به خروج آمریکا از برجام گفت: وحدت و انسجام ملت تنها راه خروج از کشور از مشکلات است.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۷:۴۱    
رئیس جمهور گفت: وزارت خارجه گفت وگوهای مستقیم با چین، روسیه و کشورهای اروپائی در مورد الزامات تداوم برجام و تضمین های اجرائی ضروری را برنامه ریزی کند.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۷:۴۱    
وزیر خارجه ترکیه اعلام کرد که نخست وزیر لبنان در انتخابات سال 2018 میلادی شکست خورد و مشخص است که چرا شکست خورد و من نمی خواهم که در امور داخلی لبنان دخالت کنم.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۷:۴۱    
به سبب وزش باد شدید و تشکیل گردوخاک غلیظ در شمال عربستان و جنوب عراق و انتقال آن به کشور، امروز در مناطقی از جنوب غرب، غرب و جنوب کشور کاهش کیفیت هوا و دید افقی را شاهدیم ...
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۷:۴۱    
در حالی که هنوز بحث سرنوشت مومیایی در بین مردم مطرح است، فرماندار شهر ری از دفن بقایای جسد کشف شده در طرح توسعه حرم عبدالعظیم (ع) خبر داد و پایانی بر این ماجرا اعلام کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۷:۴۱    
نیمار، چند روزی است که به کانون شایعات تبدیل شده و رسانه های فرانسوی و اسپانیایی از قطعی بودن انتقال او به رئال می نویسند.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۷:۴۱    
خودروهای کلاسیک و قدیمی فولکس در مجاورت ارگ کریمخان زند در معرض دید شهروندان و گردشگران شیراز قرار گرفتند.تصاویر برپایی ششمین همایش خودروهای فولکس در شیراز را نشان می دهد ...
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۷:۴۱    
یک سیرفروش ارومیه ای در اقدامی جالب با پلاکارد به کوری چشم ترامپ سیر ارزان شد! به خروج آمریکا از برجام واکنش نشان داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۷:۴۱    
چهارمین دوره انتخابات پارلمانی جمهوری عراق، امروز شنبه 22 اردیبهشت 1397 (12 می) در سراسر این کشور با حضور مردم و شرکت شخصیت های سیاسی و روسای احزاب عراق در حال برگزاری است.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۷:۴۱    
در حال حاضر قیمت خودرو در انواع محصولات داخلی شاهد رشد 2 تا 10 میلیون تومانی قیمت ها است.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۷:۴۱    
لانه سازی یک کلاغ روی کابل های برق در جزیره "روست" در غرب نروژ دردسرساز و باعث قطعی برق در سراسر این جزیره شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۷:۴۱    
گرد و غبار داخلی آسمان تهران را آلوده کرده اما این مهمان ناخوانده زیاد در پایتخت نمی ماند و فردا هوا سالم خواهد بود.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۷:۴۱    
وزیر امور خارجه آلمان گفت: خروج آمریکا از توافق هسته ای با ایران، روابط فرا آتلانتیک میان برلین و واشنگتن را مسموم کرده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۷:۴۱    
خروج یکجانبه آمریکا از برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) این مسئله حقوقی را پیش کشیده که آیا آمریکا می تواند روند بازگشت سریع تحریم ها را بر اساس قطعنامه 2231 کلید بزند؟
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۷:۴۱    
در مراسم اهدای جام و معرفی برترین های رقابت های جام ملت های آسیا، فرشته کریمی عنوان ارزشمندترین بازیکن این دوره از رقابت ها را به دست آورد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۶:۲۷    
سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: سکوت من در حال حال حاضر تنها راه نشان دادن محترمانه خشم شخصی بنده بابت شرایط موجود مرتبط با آماده سازی تیم ملی برای جام جهانی است.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۶:۲۷    
مردی به دلیل حسادت به پزشک مشاور تلویزیون، همسرش را کشت.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۶:۲۳    
رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی درباره درگیری فیزیکی یک دانشجو با مامور حراست دانشگاه آزاد واحد تهران شمال توضیحاتی ارائه کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۶:۱۹    
در این حادثه که در منطقه ای نرسیده به "فولاد محله" از توابع شهمیرزاد رخ داد یک دستگاه پژو 405 با خودرو مینی بوسی که 15 سرنشین داشت برخورد کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۶:۱۵    
معاون قضایی دادستان کل کشور با انتشار متنی تاکید کرد که تلگرام به هیچ وجه رفع فیلتر نخواهد شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۶:۱۵    
سریال رهایم نکن به کارگردانی محمدمهدی عسگرپور نخستین سریالی است که در ایام رمضان امسال از شبکه سوم سیما روی آنتن می رود.
الف   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۵:۴۰    
با معدود افرادی که به نحو مشهودی هنجارشکنی کنند، برخورد قانونی لازم صورت خواهد گرفت.