جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۲۳:۰۱Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری آنا 5 آذر 1395 - ana.ir

خبرگزاری آنا 29 اسفند 1394 خبرگزاری آنا 31 فروردین 1395 خبرگزاری آنا 31 اردیبهشت 1395 خبرگزاری آنا 31 خرداد 1395 خبرگزاری آنا 31 تیر 1395 خبرگزاری آنا 31 مرداد 1395 خبرگزاری آنا 31 شهریور 1395 خبرگزاری آنا 30 مهر 1395 خبرگزاری آنا 30 آبان 1395 خبرگزاری آنا 30 دی 1395 خبرگزاری آنا 30 بهمن 1395 خبرگزاری آنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 1 آذر 1395 خبرگزاری آنا 2 آذر 1395 خبرگزاری آنا 3 آذر 1395 خبرگزاری آنا 4 آذر 1395 خبرگزاری آنا 5 آذر 1395 خبرگزاری آنا 6 آذر 1395 خبرگزاری آنا 7 آذر 1395 خبرگزاری آنا 8 آذر 1395 خبرگزاری آنا 9 آذر 1395 خبرگزاری آنا 10 آذر 1395 خبرگزاری آنا 11 آذر 1395 خبرگزاری آنا 12 آذر 1395 خبرگزاری آنا 13 آذر 1395 خبرگزاری آنا 14 آذر 1395 خبرگزاری آنا 15 آذر 1395 خبرگزاری آنا 16 آذر 1395 خبرگزاری آنا 17 آذر 1395 خبرگزاری آنا 18 آذر 1395 خبرگزاری آنا 19 آذر 1395 خبرگزاری آنا 20 آذر 1395 خبرگزاری آنا 21 آذر 1395 خبرگزاری آنا 22 آذر 1395 خبرگزاری آنا 23 آذر 1395 خبرگزاری آنا 24 آذر 1395 خبرگزاری آنا 25 آذر 1395 خبرگزاری آنا 26 آذر 1395 خبرگزاری آنا 27 آذر 1395 خبرگزاری آنا 28 آذر 1395 خبرگزاری آنا 29 آذر 1395 خبرگزاری آنا 30 آذر 1395 
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۲۳:۵۵    
آیین بزرگداشت شام غریبان مرحوم آیت الله سید عبدالکریم موسوی اردبیلی از مراجع عظام تقلید جمعه شب از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی در مسجد اعظم قم برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۲۳:۳۷    
اینستاگرام رئیس جمهوری تصاویری از تشییع مرحوم آیت الله موسوی اردبیلی منتشر کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۲۳:۳۴    
روسای جمهوری روسیه و ترکیه در تماسی تلفنی اوضاع کنونی سوریه به ویژه شهر حلب را بررسی کردند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۲۳:۳۱    
در پی حادثه رخ داده برای یکی از دانشجویان دانشکده هنر و معماری واحد تهران جنوب و مضروب شدن وی در محوطه دانشگاه، روابط عمومی دانشگاه آزاد استان تهران با صدوراطلاعیه ای، توضیحاتی در این خصوص ارسال کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۲۳:۲۸    
وزارت امور خارجه روسیه با انتشار بیانیه ای انفجار تروریستی در حوالی شهر حله عراق را که بیش از 100 کشته برجای گذاشته است، به شدت محکوم کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۲۳:۲۵    
یک عضو نیروهای کرد سوریه گفت که ترکیه قصد دارد در خاک سوریه پایگاه نظامی ایجاد کند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۲۲:۱۴    
سرمربی گسترش فولادگفت: می دانید که در ورزشگاه آزادی وقتی برابر استقلال 10 نفره شوید و دو بر صفر هم عقب باشید چقدر سخت است که بازی را برگردانید.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۲۲:۰۸    
سرمربی تراکتورسازی گفت: کرار اگر آماده باشد می تواند کمک زیادی به ما کند، اما فعلاً از نظر بدنی عقب است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۲۲:۰۲    
سرمربی استقلال گفت: شاگردانم تصور کردند بازی تمام شده و گسترش فولاد را برده اند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۲۱:۵۶    
تیم های فوتبال استقلال و گسترش فولاد در یک بازی پرگل به نتیجه تساوی رضایت دادند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۲۱:۴۴    
رئیس اورژانس کشور گفت: عملیات امدادی و اورژانسی در حادثه ریلی سمنان واقع در ایستگاه هفت خوان پایان یافت و آمار نهایی کشته شدگان 44 نفر اعلام شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۲۱:۳۵    
در پی حادثه دلخراش برخورد قطار تبریز-مشهد و کشته شدن تعدادی از هموطنان، رئیس قوه قضاییه پیامی خطاب به رئیس کل دادگستری استان سمنان صادر کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۲۱:۲۹    
در پی سانحه برخورد دو قطار مسافربری در استان سمنان و کشته و مجروح شدن تعدادی از هموطنان، دادستان کل کشور در پیامی دستور پیگیری این حادثه از سوی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان را صادر کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۲۱:۰۲    
معاون وزیر راه و شهرسازی اعلام کرده است که خطای انسانی عامل سانحه برخورد دو رام قطار تبریز -مشهد و سمنان -مشهد بوده است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۲۰:۰۲    
محققان دانشگاه ام آی تی با استفاده از یک رشته نایلونی عادی و مرکب رسانا توانستند نوعی عضله مصنوعی بسازند که قابلیت اجرای بسیاری از عملکردهای عضلات واقعی را در اختیار می گذارد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۹:۲۶    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت که یک فروند بالگرد برای نجات کوهنوردان محاصره شده در برف در جنگل های نوشهر اعزام شده است .
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۸:۵۶    
موضوع دومین مبادله پلنگ ایرانی با ببر آمور روسی در مذاکرات مهدی سنایی سفیر جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه و مراد کریموف معاون وزیر منابع طبیعی و محیط زیست این کشور بررسی شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۷:۵۶    
رییس جمهوری به دنبال سانحه برخورد دو قطار مسافربری در استان سمنان خواهان بررسی و اعلام دلایل وقوع این حادثه تلخ و معرفی مقصرین احتمالی و بکارگیری تمام اقدامات لازم برای درمان سریعتر مصدومان شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۷:۵۳    
رئیس پلیس راه استان همدان گفت: یک دستگاه خودروی زائران اربعین حسینی پس از واژگونی در آزاد راه همدان ساوه به علت نشت بنزین منفجر شده و در آتش سوخت.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۷:۲۶    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از کاهش شدت سرمای هوا در تهران و برخی دیگر از مناطق کشور خبر داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۶:۳۲    
تراکتورسازی صدرجدول را از چنگ برانکو و شاگردانش خارج کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۵:۳۵    
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اینکه امنیت دفاعی، قضایی و فرهنگی کشوردر گرو مجهز بودن به علم روز است، تاکید کرد آنچه بسیجیان را در علم از سایر افراد جامعه متمایز می کند ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۵:۱۷    
وزیر راه و شهرسازی که قرار بود برای بررسی روابط همکاری با ترکمنستان عازم این کشور شود، سفر خودرا لغو و به محل سانحه برخود دو قطار سمنان-مشهد و تبریز-مشهد شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۵:۰۸    
هستی مهدوی فر، فرید سجادی حسینی و مهران نائل به گروه بازیگران فیلم سینمایی آذر به کارگردانی محمد حمزه ای پیوستند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۵:۰۵    
بنا به اعلام سرپرست مرکز اورژانس کشور آخرین آمار کشته شدگان حادثه خروج قطار از ریل به 36 نفر رسیده است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۵:۰۲    
هفته پنجم دور رفت لیگ برتر هندبال زنان با انجام سه دیدار برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۵:۰۲    
در هفته دهم لیگ برتر فوتسال بانوان صدرنشینان با نتیجه پرگل مقابل حریفانشان پیروز شدند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۵:۰۲    
در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال بانوان تیم های شهرداری سیرجان، ذوب آهن و راهیاب ملل سنندج برابر حریفان خود به پیروزی رسیدند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۴:۵۹    
مدیرکل آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش از راه اندازی سامانه الکترونیکی تدبیر خبر داد و گفت: تا کنون 17 هزار مدرسه فعالیت های انجام شده و اطلاعات مربوط را در این سامانه ثبت کرده اند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۴:۵۹    
رئیس مجلس شورای اسلامی انفجار تروریستی در عراق را که منجر به شهادت جمعی از زائران اربعین شد، محکوم و بر لزوم رسیدگی فوری وزارت خارجه و دستگاه های ذی ربط به وضعیت مجروحین حادثه تأکید کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۴:۵۹    
معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع گفت: بسیجیان باید برای بسط تفکر بسیجی ، نهایت استفاده را برده و دنیاطلبان و منفعت طلبان را به انزوا بکشانند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۴:۵۶    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به مضررات سیاست زدگی برای حوزه فرهنگ و حضور دستگاه های مختلف فرهنگی در کشور گفت: وزارت ارشاد تنها متولی فرهنگ نیست.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۴:۵۳    
براساس گزارش های رسیده از مرکز اورژانس کشور و دانشگاه علوم پزشکی سمنان اسامی مصدومین حادثه برخورد دو قطار در هفت خوان سمنان اعلام شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۴:۵۰    
لایحه بودجه سال 96 در حالی چهاردهم آذرماه تقدیم مجلس می شود که احتمال می رود میزان حقوق و دستمزدها برای سال آینده حدود 10 درصد افزایش یابد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۴:۴۷    
در حالی که روزنامه وال استریت ژورنال در گزارشی مدعی شده بود دور جدید مذاکرات میان ایران و آمریکا به همراه شرکای غربی این کشور برای برخی تغییرات در برجام آغاز شده است، سخنگوی وزارت امور خارجه ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۴:۳۸    
امام جمعه قم با بیان این که اهل بیت(ع) در اجرای قانون و عدالت هرگز کوتاه نمی آمدند،گفت: این درسی برای ما و مسئولان نظام است که در برخورد با افراد مجرم دانه درشت و ریز خودی و غیر خودی نکنند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۴:۳۵    
معاون اول رئیس جمهوری با بیان اینکه تروریست ها از سر استیصال و درماندگی به اقدامات وحشیانه و ددمنشانه دست می زنند ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۴:۲۶    
در روز دوم از هفته سوم دور برگشت رقابت های سوپر لیگ بسکتبال، بانوان شهرداری بندرعباس و نفت آبادان به پیروزی رسیدند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۴:۲۶    
قائم مقام شهردار تهران با اشاره به جلسه بررسی پیشرفت خطوط سه گانه متروی پایتخت با تأکید بر لزوم خدمات رسانی به شهر ری ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۴:۲۰    
تیزر سومین سوگواره هنرهای نمایشی و آیین های مذهبی خمسه منتشر شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۴:۱۷    
مراسم اختتامیه نخستین دوره لیگ حفاظان قرآن کریم با مسئولین استانی و کشوری در سالن برنامه ریزی و بودجه شهرستان ساری برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۴:۰۲    
مدافع پرسپولیس برابر پیکان دومین کارت زردش را گرفت.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۴:۰۲    
سازمان فضایی آمریکا در تازه ترین عکس هایی که از فضاپیمای داون دریافت کرده است، منشأ سفیدی های دهانه های یک سیارک را وجود آب عنوان کرده است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۳:۴۷    
پیشکسوت پرسپولیس گفت: طارمی در این مدت استرس وفشار زیادی را تحمل کرده است و به همین دلیل نمی توانند به خوبی برای موقعیت هایی که خلق می کند گل بزند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۳:۴۱    
هواپیمای ایرباس 350 سفارش ایران، روز گذشته نخستین آزمون پروازی خود را در فرانسه انجام داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۳:۴۱    
پیشکسوت باشگاه استقلال از ابراز همدردی اهالی ورزش با وی و خانواده اش تشکر کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۳:۳۲    
استادشهرسازی دانشگاه تهران تاکیدکرد: اگر فضاهای شهری بدون تفکیک جنسیتی برای حضور زنان آماده شوند، نقش و فعالیت زنان در زندگی شهری افزایش پیدا خواهد کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۳:۳۲    
مهندسان یک شرکت ساخت پهپاد، پهپادی ابداع کرده اند که چندکاره است و علاوه بر پرواز، در کارهای خانه هم می تواند کمک کند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۳:۳۲    
سرمربی تراکتورسازی ترکیب تیمش را برای بازی با صبای قم انتخاب کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۳:۲۹    
شهردار منطقه یک گفت: 13سایت برف روبی شهرداری منطقه یک با 700 نیروی خدماتی و 200 دستگاه تجهیزات برف روب عملیات برف روبی و پاکسازی معابر شمالی تهران را بدون وقفه انجام می دهند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۳:۲۹    
همزمان با گرامیداشت هفته بسیج از گروه های جهادی دانشگاه های آزاد اسلامی واحد دولت آباد، علوم قرآنی، سپهر و روسای دستگاه های اجرایی و همکار در زمینه برگزاری اردوهای جهادی در شهرستان برخوار تجلیل شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۳:۲۹    
قابلیت حرکت دادن اعضای از کار افتاده پس از آسیب به نخاع تا چند سال پیش یک رویا بود اما اکنون به واقعیت پیوسته است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۳:۲۹    
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: برخی می خواهند القا کنند که ما برای پیشرفت باید سراغ ابرقدرت ها برویم و راهی جز خضوع مقابل قدرت های شیطانی نداریم ولی اگر کسی دنبال کلید پیشرفت است این کلید را در دست ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۳:۲۹    
امام جمعه موقت تهران با بیان این که همانطور که راهپیمایی اربعین تجلی جمال خدا بود انتخابات امریکا هم قهر خدا بود ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۳:۲۹    
یک شرکت ایتالیایی به تولید نوع جدیدی از پلاستیک برای بسته بندی مواد غذایی پرداخته است که در طبیعت تجزیه می شود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۳:۲۹    
ایالات متحده آمریکا انفجار شهر حله عراق را محکوم و بر پایبندی خود برای حمایت از نیروهای امنیتی عراقی در جنگ علیه داعش تاکید کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۳:۲۹    
رئیس و دبیر فدراسیون بسکتبال برای شرکت در اجلاس سراسری بسکتبال آسیا به لبنان رفتند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۳:۱۸    
پیشکسوت والیبال بانوان ایران خود را با علی دایی اسطوره فوتبال ایران مقایسه کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۳:۱۸    
نوع جدیدی از مواد اولیه مقاوم در برابر گرما با قابلیت کاربرد در چاپگرهای سه بعدی اختراع شده است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۳:۱۵    
رئیس انجمن صنفی کارفرمایی واردکنندگان خودرو با بیان اینکه برخی افراد تلاش می کنند واردات خودروهای آمریکایی را عادی جلوه دهند ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۳:۰۶    
وب سایت گاردین در گزارشی به حادثه انفجار تروریستی در شهر حله عراق پرداخت که در جریان آن، ده ها عزدار حسینی از جمله عزاداران ایرانی به شهادت رسیدند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۳:۰۶    
خشونت علیه زنان همیشه کتک خوردن و ضرب و شتم نیست بلکه بی توجهی، غفلت و توهین و تحقیر زنان نیز از مصادیق خشونت علیه زنان محسوب می شود که در هیچ دادگاه و مرکز پزشکی قانونی نیز به ثبت نمی رسد ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۳:۰۳    
شبنم قلی خانی با ایفای نقش مادر حضرت عیسی (ع) در سریال مریم مقدس (س) خود را به مردم معرفی کرد اما این بازیگر 39 ساله حالا تمرکز خود را روی تئاتر گذاشته و به گفته خودش پیشنهادهای تصویری را هم رد کرده ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۳:۰۳    
مدیرعامل شرکت بورس اوراق بهادار تهران، زمان 6 تا 8 ماهه برای به روز رسانی سامانه معاملاتی بورس ایران را در نوع خود بی نظیر دانست.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۳:۰۳    
ترکیب تیم فوتبال استقلال برای بازی با گسترش فولاد اعلام شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۳:۰۳    
تیم فوتبال پرسپولیس، تمرین روز جمعه را از ساعت 11 در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی برگزار کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۲:۵۱    
بازیکن سابق پرسپولیس گفت: مهارت گلزنی تنها با تمرینات مستمر حل می شود و مهاجمان پرسپولیس باید وقت بیشتری را اختصاص دهند تا گلزن موفقی شوند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۲:۴۵    
مشاور رئیس کل سازمان خصوصی سازی گفت: با اطمینان می توانم اعلام کنم که از ابتدای سال تا کنون هیچ واگذاری به بخش غیر واقعی نداشته ایم و همه برندگان مزایده ها را بخش خصوصی واقعی تشکیل داده اند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۲:۴۵    
آژانس فضایی اروپا و ناسا فضاپیمای کوچکی را به فضا می فرستند تا ببینند اگر سیارکی در مسیر حرکت خود به کره زمین برخورد کند، چه اتفاقی رخ می دهد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۲:۳۹    
دبیرکل جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه تعدادی از مصدومان حادثه برخورد صبح امروز دو قطار در سمنان به دامغان منتقل شده اند ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۲:۳۹    
کاراته کاهای ایران در روز نخست از رقابتهای رده های سنی آسیا موفق به کسب 11 مدال طلا، نقره و برنز شدند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۲:۳۶    
مدیرکل راه آهن شمال شرق(1) با بیان اینکه آمارهای اعلامی درباره شمار کشته شدگان و زخمی های سانحه صبح امروز برخورد دو قطار در سمنان گفت ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۲:۲۷    
مسابقات تیراندازی با کمان به مناسبت هفته بسیج و یادواره شهدای مدافع حرم در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان و در دو بخش بانوان وآقایان برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۲:۲۷    
مهلت نوبت سی و هفتم آزمون زبان انگلیسی عمومی وزارت بهداشت 9 آذر پایان به اتمام می رسد و داوطلبان تا آن زمان فرصت دارند با مراجعه به مرکز سنجش آموزش پزشکی در آزمون ثبت نام کنند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۱:۲۴    
برخی استودیوهای بزرگ دنیا قصد دارند افراد نابینا و ناشنوا را نیز به جرگه طرفداران خود بیاورند و برای این کار از فناوری هایی که تصویر را به تفسیر صوتی تبدیل می کنند و همچنین فناوری هایی که صوت را به ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۱:۲۱    
کارگاه سه روزه آزاداندیشی دینی با حضور حجت الاسلام علی یونسی دستیار ویژه رئیس جمهوری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شوشتر برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۱:۱۸    
معاون رئیس جمهوری در پیامی ضمن تسلیت به مناسبت درگذشت مرجع عالیقدر حضرت آیت الله حاج سیدعبدالکریم موسوی اردبیلی تاکید کرد ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۱:۱۸    
مجمع روحانیون مبارز در پی درگذشت آیت الله موسوی اردبیلی پیام تسلیتی صادر کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۱:۱۵    
انجمن صنفی دفاتر مسافرتی شکایتی را در دیوان عدالت اداری مطرح کرده که درباره مصوبه ای است که مورد اختلاف تشکل های ملی کشور قرار دارد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۱:۱۵    
جبهه پیروان خط امام و رهبری در پی رحلت آیت الله موسوی اردبیلی پیام تسلیتی صادر کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۱:۱۲    
علی علیپور در حالی به پرسپولیس پیوست که پیش از آن با تیم استقلال قرارداد داخلی بسته بود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۱:۰۹    
3 پرواز صبح امروز فرودگاه یزد به علت نامساعد بودن شرایط جوی لغو شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۱:۰۶    
بر اساس اعلام سایت فوتبال دیتابیس، پرسپولیس در حال حاظر با 1510 امتیاز در رتبه 249 جهان قرار دارد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۱:۰۰    
سازندگان دانمارکی اپلیکیشنی را طراحی کرده اند که کاربران می توانند با کمک آن به طور موقت، بینایی خود را به افراد نابینا وام دهند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۱:۰۰    
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی از انتشار اسامی شرکت های مورد تایید برای راه اندازی جایگاه های زنجیره ای تا پایان آذرماه سال جاری خبر داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۰:۵۷    
مدیرعامل باشگاه ذوب آهن گفت: کمیته انضباطی ملاحظه تیم های پرطرفدار را می کند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۰:۵۱    
سازمان ملل متحد با صدور بیانیه ای گزارش های منتشرشده از سوی برخی رسانه ها مبنی بر استعفای استفان دی میستورا، نماینده ویژه سازمان ملل متحد در سوریه را تکذیب کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۰:۴۵    
درحالی که حسن روحانی رئیس جمهوری در پی درگذشت آیت الله العظمی موسوی اردبیلی دو روز عزای عمومی اعلام کرده است، سازمان صداوسیما چندان توجهی به این موضوع نشان نداده است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۰:۳۹    
سرمربی منچستریونایتد گفت: عملکرد رونی مسلماً نشانه ای از یک دستاورد حیرت آور برای او بود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۰:۳۳    
حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهوری صبح جمعه به منظور شرکت در مراسم تشییع و خاکسپاری مرحوم آیت الله العظمی سید عبدالکریم موسوی اردبیلی وارد قم شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۰:۲۷    
نخستین دوره مسابقه سازه های ماکارونی با شرکت 20 تیم از دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی شهرستان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۰:۲۷    
نخست وزیر فرانسه در دوران نیکلا سارکوزی گفت که پاریس باید به سوی تغییر سیاست های خود رفته و رابطه با ایران و روسیه را ترمیم کند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۰:۲۴    
صبح امروز دو قطار در ایستگاه هفت خوان شاهرود با هم برخورد کردند که اکنون امدادرسانی به مجروحان این حادثه ادامه دارد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۰:۲۱    
اکتشاف و بهر ه برداری از معادن موضوعی است که اثرات تخریبی فراوانی را بر محیط زیست به جا می گذارد. به گفته معاون حفاظت و امور اراضی سازمان جنگل ها و مراتع معادن شن و ماسه بیشترین به دلیل پراکندگی ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۰:۱۸    
عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر به عنوان رئیس جدید دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر این واحد دانشگاهی منصوب شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۰:۱۵    
رئیس جمهوری عراق انفجار تروریستی شهر حله که زائران اربعین را هدف گرفته بود، محکوم و تاکید کرد که چنین حملاتی بدون مجازات نخواهد ماند. داعش در بیانیه ای مسئولیت این حمله را بر عهده گرفته است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۰:۰۹    
وین رونی بهترین گلزن اروپایی تاریخ منچستریونایتد شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۰:۰۶    
در ادامه بازی های جام یوفا شاگردان مورینیو پیروزی با ارزشی را کسب کردند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۰:۰۰    
اتحادیه جهانی فدراسیون های دوومیدانی ثبت سه رکورد جدید را تایید کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۰۹:۵۴    
13 پینگ پنگ باز اردویی را در شهرستان لار برگزار می کنند و در پایان ان قرار مسابقه ای برگزار و مبلغ 7 میلیون تومان به نفرات اول تا سوم تخصیص داده می شود.
  • ۱