جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۵:۳۰Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری آنا 25 آذر 1395 - ana.ir

خبرگزاری آنا 29 اسفند 1394 خبرگزاری آنا 31 فروردین 1395 خبرگزاری آنا 31 اردیبهشت 1395 خبرگزاری آنا 31 خرداد 1395 خبرگزاری آنا 31 تیر 1395 خبرگزاری آنا 31 مرداد 1395 خبرگزاری آنا 31 شهریور 1395 خبرگزاری آنا 30 مهر 1395 خبرگزاری آنا 30 آبان 1395 خبرگزاری آنا 30 دی 1395 خبرگزاری آنا 30 بهمن 1395 خبرگزاری آنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 1 آذر 1395 خبرگزاری آنا 2 آذر 1395 خبرگزاری آنا 3 آذر 1395 خبرگزاری آنا 4 آذر 1395 خبرگزاری آنا 5 آذر 1395 خبرگزاری آنا 6 آذر 1395 خبرگزاری آنا 7 آذر 1395 خبرگزاری آنا 8 آذر 1395 خبرگزاری آنا 9 آذر 1395 خبرگزاری آنا 10 آذر 1395 خبرگزاری آنا 11 آذر 1395 خبرگزاری آنا 12 آذر 1395 خبرگزاری آنا 13 آذر 1395 خبرگزاری آنا 14 آذر 1395 خبرگزاری آنا 15 آذر 1395 خبرگزاری آنا 16 آذر 1395 خبرگزاری آنا 17 آذر 1395 خبرگزاری آنا 18 آذر 1395 خبرگزاری آنا 19 آذر 1395 خبرگزاری آنا 20 آذر 1395 خبرگزاری آنا 21 آذر 1395 خبرگزاری آنا 22 آذر 1395 خبرگزاری آنا 23 آذر 1395 خبرگزاری آنا 24 آذر 1395 خبرگزاری آنا 25 آذر 1395 خبرگزاری آنا 26 آذر 1395 خبرگزاری آنا 27 آذر 1395 خبرگزاری آنا 28 آذر 1395 خبرگزاری آنا 29 آذر 1395 خبرگزاری آنا 30 آذر 1395 
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۲۳:۵۵    
باید خط ایرانی را برای کتابت قرآن برگزینیم این گزاره ی تاکیدی را آیت الله جعفر سبحانی از مراجع عظام تقلید در دیدار با رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه بیان کردند ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۲۳:۴۰    
فرانسه از شورای امنیت سازمان ملل متحد خواست تا جلسه ای فوری برای بررسی اوضاع حلب تشکیل دهد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۲۳:۲۵    
رئیس جمهوری سوریه موفقیت ارتش و نیروهای هم پیمان سوریه در آزادسازی شهر حلب از تسلط معارضان سوری را به ملت این کشور تبریک گفت.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۲۳:۲۵    
منابع خبری از تکمیل عملیات تخلیه شهر حلب ظرف ساعات آینده خبر دادند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۲۳:۱۶    
جان کری وزیر خارجه آمریکا با صدور بیانیه ای اعلام کرد که برای اطمینان بیشتر، دستورات لازم برای توقف اجرای تحریم های تمدید شده علیه ایران ( ایسا) را صادر کرده است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۲۳:۰۷    
رئیس جمهور منتخب دونالد ترامپ در طول مبارزات انتخاباتی موضع خود را در حداقل دو موضوع سیاست خارجی روشن کرد. یکی مخالفتش با طرح جامع اقدام مشترک (برجام) و دیگری تمایلش به همراهی با روسیه ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۲۲:۴۳    
نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه فساد کمر نظام را خم می کند، گفت: برخی آنقدر با روحیه اشرافی گری زندگی کرده اند که حقوق های 57 میلیونی نیز کفاف هزینه های زندگی شان را نمی دهد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۲۲:۳۷    
تیم واترپلو دانشگاه آزاد اسلامی در یک تقابل نزدیک و پایاپای موفق شد از سد تیم نفت امیدیه عبور کند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۲۲:۳۴    
وزارت امور خارجه بریتانیا، سفیر ایران در لندن را احضار کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۲۲:۰۴    
وزیر دادگستری با تاکید بر لزوم نقد منصفانه با اشاره به طرح تحول نظام سلامت گفت: در حال حاضر در این حوزه واقعا با کمبود روبرو هستیم اما کارهایی را انجام می دهیم تا طرح تحول ادامه یابد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۲۱:۵۲    
جشن وحدت به مناسبت فرا رسیدن سالروز میلاد با سعادت پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) به همت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل در مسجد این دانشگاه برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۲۱:۳۴    
عضو هیات علمی گروه پرستاری واحد بندرعباس فناوری تولید و پرورش سلول های بنیادی جنینی در دنیا را کار جدیدی خواند که ایران توانسته به این فناوری مهم حوزه پزشکی دست یابد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۲۱:۳۱    
غرفه دانشگاه آزاد اسلامی در نمایشگاه الکامپ مورد بازدید وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و مهندس جهانگرد رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران قرار گرفت.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۲۱:۱۳    
حجت الاسلام و المسلمین اژه ای با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آینده تصریح کرد: عده ای به غلط این تصور را دارند که به دلیل حساسیت شرایط انتخابات می توانند از خط قرمزها عبور کنند و ضمن هنجار ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۲۰:۳۷    
مسئول روابط عمومی کل سپاه گفت: پیروزی حلب زمینه آزاد سازی موصل و حل بحران یمن و بحرین خواهد بود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۲۰:۰۷    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی از تصمیم دونالد ترامپ، رئیس جمهور منتخب آمریکا برای انتقال سفارت این کشور از تل آویو به قدس اشغالی تمجید کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۹:۵۲    
برنارد فاکس، هنرپیشه ای که بیش از همه برای بازی در سریال قدیمی افسونگر شناخته می شد، چهارشنبه در 89 سالگی چشم از جهان فروبست.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۹:۱۹    
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: آخرین باخت پرسپولیس یادم نیست.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۹:۱۶    
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: اگر نتوانیم فضا را از سپاهانی ها بگیریم به مشکل خواهیم خورد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۹:۱۰    
سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: مقابل پیکان شایسته باخت نبودیم و در نیمه اول بهتر عمل کردیم.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۹:۰۷    
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: حمایت رئیس هیات مدیره را داریم اما سایر اعضا را نمی دانم،
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۹:۰۴    
فتاحی از کشف 10 تن کله پاچه فاسد و تاریخ مصرف گذشته در شهرستان پردیس خبر داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۹:۰۴    
سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت:برای دفاع کردن مقابل تراکتوربه زمین نمی رویم.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۸:۴۹    
مدیر راهداری استان البرز اعلام کرد که محور کرج - چالوس که عصر امروزپنجشنبه براثر بارش برف سنگین مسدود شده بود، با تلاش راهداران بازگشایی شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۸:۴۳    
سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: مقابل سایپا شایسته پیروزی بودیم.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۸:۴۳    
فرمانده انتظامی خاش در استان سیستان و بلوچستان گفت: ماموران پرتلاش انتظامی این شهرستان در عملیات پیچیده اما موفقیت آمیز، توانستند 2 گروگان گیر را دستگیر و کودک 11 ساله را آزاد کنند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۸:۴۰    
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت:علیرضا منصوریان باید تمرین های بیشتری را برای بهبود کیفیت تیم در نظر بگیرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۸:۳۷    
سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت:دلایل ناموفق بودن صبا به مسائل متعددی مربوط می شود که علت اصلی آن در وهله اول بی توجهی مسئولان استان قم به این تیم است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۸:۳۴    
دیدار تیم های استقلال و پدیده با یک گل به سود شاگردان علیرضا منصوریان پایان یافت.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۸:۱۳    
رییس سازمان محیط زیست گفت: کسانی که از عبارت سازمان محیط ایست استفاده می کنند، تفکر قدیمی دارند و اقتصاد سبز را نمی شناسند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۷:۲۵    
محمد هاشمی به عنوان نماینده آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس جمهور اسبق ایران ضمن حضور در منزل ابراهیم یزدی وزیر خارجه اسبق ایران در تهران ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۷:۱۰    
تیم فوتبال رئال مادرید به دیدار نهایی رقابتهای جام باشگاههای جهان راه یافت.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۷:۰۷    
تیم فوتبال جوانان پرسپولیس در دربی جوانان مقابل استقلال به پیروزی رسید.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۷:۰۷    
پیکان در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال مقابل سایپا به برتری رسید.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۶:۵۲    
بخش بین الملل اولین جشنواره فیلم وحدت اسلامی با حضور رییس جمهور برترین های خود را شناخت.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۶:۲۸    
حجت الاسلام شهاب مرادی، عنوان کرد: در زنجیره شاد زیستن ؛ تغییر گام نخست و اساسی آن است که به موفقیت و رضایت منجر می شود و در این راستا موانع موجود باید رفع شود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۶:۱۶    
معاون پژوهش وفناوری دانشگاه آزاد اسلامی تبریزگفت: پژوهش باید برای تولید علم باشد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۶:۱۳    
به همت معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی تبریز مراسم گرامیداشت هفته پژوهش و تجلیل از پژوهشگران برتر در این دانشگاه برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۶:۱۳    
مرجع تقلید شیعیان با اشاره به ضرورت اصلاح نظام پولی و بانکی کشور گفت: دشمن درونی ما غده سرطانی ربا است خداوند صریحا در قرآن فرمود گزینه نظامی من در مقابل ربا روی میز است ربا این چنین است اما بسیاری ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۶:۰۷    
پروفسور سید فرید العطاس گفت: اسلام دین صلح است. احیای اسلام به عنوان مذهبی که بر اعتدال تکیه دارد راه مقابله با گروه های تروریستی و پایان دادن به افراط گرایی است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۶:۰۱    
دو تن از اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت به عنوان پژوهشگران برتر هفدهمین جشنواره هفته پژوهش و فناوری و فن بازار استان گیلان انتخاب و معرفی شدند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۵:۵۸    
دیدار فینال مسابقات فوتسال دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی اراک در سالن ورزشی پوریای ولی دانشگاه آزاداسلامی اراک برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۵:۴۶    
جلسه پرسش و پاسخ با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین المللی خرمشهر خلیج فارس درحضور تعدادی از دانشجویان نخبه در محل اتاق ریاست دانشگاه برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۵:۳۱    
مراسم تجلیل از پژوهشگران دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان در هفته پژوهش و به همت معاونت پژوهش و فناوری واحد کرمان، برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۵:۲۸    
فرزند آیت الله مرتضی مطهری در پی حواشی بوجود آمده پیرامون اظهارات مسعود شجاعی در خصوص وجود فساد در فوتبال یادداشتی به رشته تحریر دراورد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۵:۱۹    
نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی گفت: امروز مسلح شدن به علم و فن آوری و نهادینه کردن اخلاق در جامعه برای مقابله با نقشه شوم استکبار جهانی ضروری است و بخش مهمی از این ماموریت بزرگ بر عهده ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۵:۱۹    
امروز پنجشنبه با برگزاری دو دیدار تکلیف 8 تیم صعود کننده به مرحله پلی آف سوپرلیگ A بسکتبال بانوان مشخص شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۵:۱۶    
تیم دانشگاه آزاد اسلامی سومین باخت خود در لیگ برتر والیبال بانوان را متحمل شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۵:۰۱    
محققان چینی موفق به طراحی و ساخت یک چشم بند هوشمند شدند که با استفاده از حسگرهای EEG (نوار مغزی) فعالیت های مغز را شناسایی و قبل از این که فرد به خواب عمیق برود، او را از خواب بیدار می کند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۵:۰۱    
ابراهیم اسرافیلیان ، استاد محمود احمدی نژاد درگذشت.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۴:۵۲    
بازار جهانی نفت در روزهای اخیر کم نوسان دنبال شده است زیرا بیشتر فعالان این حوزه در انتظار کاهش تولید نفت بر اساس دو توافق حاصل شده در وین هستند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۴:۵۲    
ناسا اعلام کرد که به زودی سرعت شبکه خود را در ایستگاه فضایی بین المللی به دو برابر افزایش خواهد داد. به این ترتیب به زودی سرعت تبادل اطلاعات میان زمین و ایستگاه فضایی بین المللی به 600 مگابیت در ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۴:۴۹    
دکتر میرزاده به اتفاق هیات همراه از غرفۀ دستاوردهای دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان بازدید کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۴:۴۹    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی تصریح کرد: در رده بندی های علمی در دنیا کشورمان در رتبه بیست و دوم قرار داشته و دانشگاه آزاد اسلامی سهم قابل توجهی در رسیدن ایران به این رشد علمی داشته ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۴:۳۴    
داعش در لیبی شمار زیادی از زنان پناهجوی آفریقایی را می رباید و سپس از آن ها به عنوان بردگان جنسی استفاده می کند اما وقتی داعش کنترل سرزمین هایی را که بر آن حکمرانی می کند، از دست می دهد ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۴:۲۸    
با گنجانده شدن موضوع فوعه و کفریا در توافق حلب، 15 اتوبوس برای خارج کردن مجروحان و بیماران به این دو شهر ارسال شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۴:۲۸    
مراسم اختتامیه نخستین جشنواره موسیقی کلاسیک ایرانی با تقدیر از هنرمندان شرکت کننده در جشنواره روز چهارشنبه 24 آذرماه در تالار رودکی به کار خود پایان داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۴:۱۷    
دیدار تیم های گسترش فولاد و استقلال خوزستان به دلیل بارش برف شدید لغو شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۴:۱۷    
شرکت پی کی ان لهستان اعلام کرد یک میلیون بشکه نفت از ایران خریداری کرده است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۴:۱۷    
رئیس سازمان نظام پزشکی با اشاره به اینکه بودجه سلامت 20 سال دچار عقب ماندگی مزمن بوده است، گفت: اینکه گفته می شود با اجرای طرح تحول پول ها را به جیب پزشکان ریخته اند واقعیت ندارد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۴:۱۴    
نخستین نمایشگاه کتاب شاعران، نویسندگان و پژوهشگران بومی شهرستان دیر در دانشگاه آزاد اسلامی بندر دیر 24آذر 95 برگزار شد در این مراسم از کتاب ها و دست آوردهای اساتید و نویسندگان و شاعران شهرستان دیر ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۴:۱۱    
علی ربیعی شامگاه چهارشنبه در ششمین جلسه کارگروه اشتغال استان فارس از نهایی شدن خرید هفت فروند ایرباس برای اضافه شدن به مجموعه هواپیمایی آسمان خبر داد و ابراز امیدواری کرد که ورود این هواپیماها از ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۴:۰۸    
وزیر دادگستری با اشاره به اینکه اگر انتقادها در فضای صمیمی انجام شود نتایج موثری را به همراه خواهد داشت ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۴:۰۲    
نشست نقد و بررسی فیلم (قبیله من) به کارگردانی غلامرضا آزادی و تهیه کنندگی فریال بهزاد روز یکشنبه 28 آذر ماه در خانه هنرمندان برگزار می شود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۴:۰۲    
گوگل به رسم هر ساله اش، پرجست وجوترین واژه هایی که کاربران در سال 2016 در موتور جست وجوی این شرکت جست وجو کرده اند را منتشر کرده است که آینه ای از رویدادهای مهم و غیرقابل پیش بینی ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۴:۰۲    
وزیر جهاد کشاورزی گفت:با توجه به وضعیت آب و شرایط اقلیمی، آب محور تولید محصول در بخش کشاورزی است.در راهبرد " آب محوری " باید تلاش کنیم تا جایی که می توانیم با آب کمتر محصول بیشتر و با کیفیت تولید ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۴:۰۲    
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه تا پایان برنامه ششم توسعه سهم ICT از 2.6 با 5 درصد GDP (تولید ناخالص داخلی) کشور باید برسد ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۳:۵۶    
امام جمعه سپیدان بیان کرد: دین فقط مسئله عبادی نیست و در تمامی مسائل عالم هستی حرف برای گفتن دارد و باید محققین و پژوهشگران به دنبال دستیابی این علوم باشند ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۳:۵۳    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از رشد بیش از دو برابری ظرفیت پهنای باند کشور تا پایان امسال خبر داد و گفت: حضور بیش از پنجاه درصدی در سرشماری اینترنتی که یک رکوردشکنی جهانی بود ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۳:۵۳    
تفاهم نامه همکاری تحقیق و توسعه در سه حوزه بررسی المان های هدایتی ناشنوایان، بررسی، طراحی و اجرای قطعات استیل مسیر ویژه نابینایان و کم بینایان و بررسی قطعات فلزی مربوط به صنایع ریلی با ریخته گری ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۳:۵۳    
وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه رایزنی ها درباره حلب بار دیگر با همتای ترک خود تلفنی گفت و گو و با مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و وزیر امور خارجه المان نیز آخرین تحولات را مورد بررسی قرارداد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۳:۵۰    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام بیکاری جوانان ایرانی را خطرناک تر از داعش مطرح کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۳:۵۰    
رئیس مجلس شورای اسلامی همکاری برخی کشورهای منطقه با اسرائیل برای ایجاد تفرقه را مایه ذلت دانست و گفت: شیعه و سنی باید بدانند که افراطی گری چه بلایی بر سر مسلمانان می آورد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۳:۴۴    
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی به روسای مجالس کشورهای اسلامی، میلاد پیامبر اکرم (ص) را تبریک گفت و بر تعامل موثر و نزدیک نخبگان و اندیشمندان و پارلمان های کشورهای اسلامی تاکید کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۳:۳۸    
ششمین جلسه هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری در دوره پنجم، صبح امروز به ریاست آیت الله جنتی و حضور سایر اعضاء در تهران برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۳:۳۵    
معاون هیات عالی نظارت منطقهٔ 4 با توجه به طبقه بندی چهارگانهٔ تحول نسل دانشگاه ها در جهان گفت: دانشگاه های تراز اول دنیا با پشت سر گذاشتن نسل های آموزش محور، پژوهش محور و خلاق و نوآور ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۳:۳۵    
تیم فوتبال پرسپولیس پس از دیدار برابر ذوب آهن روز یکشنبه به مصاف تیم شهرداری ورامین می رود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۳:۳۲    
آمارهای منتشر شده از سوی خانه کتاب گواهی می دهد که در طرح پاییزه کتاب، استان خراسان رضوی با 59 کتاب فروشی، از تهران با 118 کتاب فروشی پیشی گرفته و جایگاه نخست را از آن خود کرده است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۳:۳۲    
11 بازیکن اصلی استقلال در مصاف با پدیده مشخص شدند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۳:۳۲    
میزگرد نظام دانشگاه و آینده فلسفه در ایران درباره بررسی سیاست گذاری های علوم انسانی برگزار می شود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۳:۲۹    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران عنوان کرد: یک دستگاه کامیون در بزرگراه شهید یاسینی واژگون شد که خوشبختانه این حادثه مصدوم و خسارت جانی برجای نگذاشته است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۳:۲۶    
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنجان با اشاره به برگزاری کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع و مدیریت پایدار گفت: امیدوارم که برگزاری چنین کنفرانس هایی در کشور ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۳:۲۶    
معاون دانشگاه و رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما مشهد اظهار کرد: اطلاع رسانی خبری از طریق فضای مجازی اهمیت بسیار زیادی دارد و امروز اگر نگاه ما نگاه روز نباشد قطعا مجموعه آسیب می بیند چون اهمیت خبر و به ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۳:۲۳    
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه 76 درصد بیماری ها در ایران به بیماری های غیر واگیر اختصاص دارد ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۳:۲۳    
شهردار دامغان در ملاقات با دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان و بازدید از نمایشگاه انجمن معماری، واحد دامغان را عامل مهم در توسعه، عمران و آبادانی شهر معرفی کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۳:۲۳    
رئیس فدراسیون والیبال گفت: خراسان به عنوان اصلی ترین غایب لیگ برتر والیبال شناخته می شود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۳:۱۷    
یک تولید کننده تایر در فنلاند، فناوری جدیدی ارائه کرده است که به وسیله یک اسکنر سه بعدی وضعیت تایرهای کاربر را هنگام حرکت در جاده کنترل می کند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۳:۱۷    
شورای نگهبان، طی بیانیه ای ضمن آرزوی نابودی ریشه استکبار و تکفیر، پیروزی های اخیر نیروهای مقاومت اسلامی به ویژه در حلب و موصل را تبریک گفت.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۳:۰۵    
ولادمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه در دیدار خود با خبرنگاران رسانه های ژاپنی از سگ خود با نام یومه رونمایی کرد ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۲:۵۳    
سفارت ایران در آنکارا در واکنش به برخی فضاسازی های رسانه ای درباره حلب در بیانیه ای اعلام کرد: سیاست اصولی جمهوری اسلامی ایران توسعه روابط با همسایگان، مبارزه با تروریسم و افراط گرایی در منطقه ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۲:۴۷    
پیام رییس جمهور توسط مرتضی بانک صبح امروز در کنگره بزرگداشت آیت الله مظاهری قرائت شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۲:۴۷    
تیم فوتبال پرسپولیس، آخرین جلسه تمرینی پیش از سفر به اصفهان و دیدار برابر ذوب آهن را در ورزشگاه آزادی برگزار کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۲:۴۴    
رئیس فدراسیون تیراندازی گفت: رای دیوان عدالت اداری در خصوص ابطال انتخابات فدراسیون تیراندازی مجددا بررسی خواهد شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۲:۴۴    
سخنگوی وزارت امور خارجه اعلام کرد که دو حقوقدان ایرانی که در کنیا دستگیر شده بودند شب گذشته آزاد و پیش از ظهر امروز به همراه معاون کنسولی وزارت امور خارجه وارد کشور شدند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۲:۴۱    
یک روزنامه روسی از جدایی سردار آزمون، ملی پوش ایرانی تیم روستوف پس از پایان رقابت های لیگ اروپا خبر داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۲:۴۱    
مدیر امور مدارس سما تهران با ارائه آماری از مدارس و تعداد دانش آموزان با بیان اینکه تعامل با آموزش و پرورش برای خدمت رسانی بیشتر لازم است گفت ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۲:۴۱    
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد شوشتر با توجه به تفاهم نامه همکاری این واحد با ادرات و نهادهای دولتی و خصوصی اظهار کرد ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۲:۴۱    
سرپرست پارک ملی لار از افزایش 14 درصدی پستانداران این منطقه خبر داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۲:۴۱    
بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران رییس دوره ای هیات خدمات مالی اسلامی (IFSB) برای سال 2017 شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۲:۳۸    
هافبک پدیده گفت: استقلال یکی از دو تیم بزرگ پایتخت و ایران است که می تواند برابر هر حریفی بهترین بازی اش را ارائه بدهد.
  • ۱