جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۷:۳۳Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری آنا 8 آذر 1395 - ana.ir

خبرگزاری آنا 29 اسفند 1394 خبرگزاری آنا 31 فروردین 1395 خبرگزاری آنا 31 اردیبهشت 1395 خبرگزاری آنا 31 خرداد 1395 خبرگزاری آنا 31 تیر 1395 خبرگزاری آنا 31 مرداد 1395 خبرگزاری آنا 31 شهریور 1395 خبرگزاری آنا 30 مهر 1395 خبرگزاری آنا 30 آبان 1395 خبرگزاری آنا 30 دی 1395 خبرگزاری آنا 30 بهمن 1395 خبرگزاری آنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 1 آذر 1395 خبرگزاری آنا 2 آذر 1395 خبرگزاری آنا 3 آذر 1395 خبرگزاری آنا 4 آذر 1395 خبرگزاری آنا 5 آذر 1395 خبرگزاری آنا 6 آذر 1395 خبرگزاری آنا 7 آذر 1395 خبرگزاری آنا 8 آذر 1395 خبرگزاری آنا 9 آذر 1395 خبرگزاری آنا 10 آذر 1395 خبرگزاری آنا 11 آذر 1395 خبرگزاری آنا 12 آذر 1395 خبرگزاری آنا 13 آذر 1395 خبرگزاری آنا 14 آذر 1395 خبرگزاری آنا 15 آذر 1395 خبرگزاری آنا 16 آذر 1395 خبرگزاری آنا 17 آذر 1395 خبرگزاری آنا 18 آذر 1395 خبرگزاری آنا 19 آذر 1395 خبرگزاری آنا 20 آذر 1395 خبرگزاری آنا 21 آذر 1395 خبرگزاری آنا 22 آذر 1395 خبرگزاری آنا 23 آذر 1395 خبرگزاری آنا 24 آذر 1395 خبرگزاری آنا 25 آذر 1395 خبرگزاری آنا 26 آذر 1395 خبرگزاری آنا 27 آذر 1395 خبرگزاری آنا 28 آذر 1395 خبرگزاری آنا 29 آذر 1395 خبرگزاری آنا 30 آذر 1395 
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۲۳:۵۷    
حسین شهریاری با بیان اینکه سطح هوشیاری امیرحسین مرادی افزایش یافته است، گفت: مالک باشگاه برای هرگونه کمکی آماده است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۲۳:۲۴    
وزیر امور خارجه انگلیس از ایران و روسیه خواست تا به حل بحران سوریه و اجرای طرح بشردوستانه سازمان ملل در حلب کمک کنند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۲۳:۰۰    
رویترز نوشت: دونالد ترامپ رئیس جمهوری منتخب آمریکا از حزب جمهوریخواه، امروز دوشنبه تهدید کرد در صورتی که کوبا توافق بهتری با ایالات متحده امضا نکند، به توافق با هاوانا پایان خواهد داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۲۳:۰۰    
حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی و ولادیمیر پوتین، روسای جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه طی تماسی تلفنی، درباره مهمترین مسایل دوجانبه، منطقه ای و بین المللی گفت و گو و تبادل نظر کردند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۲۲:۲۷    
دادستان تهران گفت: دستور جلب صادره از دادسرای فرهنگ و رسانه درباره محمود صادقی، مطابق با موازین قانونی بوده و کماکان به وقت خود باقی است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۲۲:۱۲    
آنفلوانزای مرغی فقط در بخش ملارد استان البرز دیده شده و کاملا ً تحت کنترل و نظارت سازمان دامپزشکی کشور است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۲۲:۰۹    
پلیس ایالت اوهایو در آمریکا روز دوشنبه اعلام کرد که مهاجم مسلحی که در محوطه دانشگاه ایالتی اوهایو تیراندازی کرده بود، در درگیری با ماموران پلیس کشته شده است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۲۱:۴۸    
تسنیم نوشت: نائب رئیس هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس با اشاره پرونده "محمود صادقی" نماینده تهران در مجلس گفت ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۲۱:۴۵    
مدیر روابط عمومی راه آهن شمال اعلام کرد: بر اثر برخورد قطار با یک دستگاه خودروی وانت در ساری، 2 نفر جان باختند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۲۱:۱۵    
رییس سازمان مدیریت بحران کشور فرونشست زمین در اطراف تهران را عاملی دانست که سبب تشدید خسارت های احتمالی ناشی از زمین لرزه در این شهر خواهد شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۲۰:۲۴    
فرماندار بابل گفت که علت اصلی نشت گاز در تکیه روستای هریکنده که به مسمومیت 17 نفر انجامید ، لانه سازی پرندگان در لوله بخاری تکیه بوده است .
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۱۹:۵۱    
مقررات منع رفت وآمد که در پی نفوذ شماری از داعشی ها به سامرا در این شهر اعلام شده بود، لغو شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۱۹:۳۹    
2 ایرانی به اتهام دخالت در قتل 3 نفر از جمله یک عضو خانواده حاکم در کویت بازداشت شدند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۱۹:۳۰    
احمد توکلی با بیان اینکه برای تفاهم کردن راهی جز گفت وگو سراغ ندارم، گفت: بهتر است سران سه قوه در جلسه دوستانه و با لطافت بیشتر گله هایشان را از یکدیگر مطرح کرده و اختلافاتشان را حل کنند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۱۹:۲۱    
ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه 4 مقام بلند پایه نهاد ریاست جمهوری، سازمان امنیت فدرال و وزارت های دفاع و کشور را برکنار کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۱۹:۱۸    
اداره کل هواشناسی استان تهران از تداوم روند افزایش دمای هوای مناطق مختلف استان در سه روز آینده خبر داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۱۹:۰۳    
سایت ویکی لیکس امروز دوشنبه بیش از نیم میلیون سند از اسناد سال 1979 آمریکا را منتشر کرد که سندها مربوط به انقلاب اسلامی ایران، تصرف مسجد الحرام و دیگر موضوعات هستند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۱۸:۲۴    
سخنگوی وزارت امور خارجه اخبار منتشره در برخی رسانه ها مبنی بر لغو روادید میان ایران و روسیه را ناقص دانست و گفت: قرار است ویزای تورهای گردشگری تحت شرایط خاصی ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۱۸:۱۵    
یادگار امام راحل با امضای دفتر یادبود رهبر فقید انقلاب کوبا، نوشت: نام کاسترو در جهان همراه با آزادی خواهی و مبارزه در راه آزادی گره خورده است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۱۸:۱۲    
محققان موفق به کشف راه جدیدی برای توقف رشد جنین موش تا یک ماه در آزمایشگاه شده اند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۱۸:۰۰    
همزمان با روز رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع)، پیکر مطهر 2 شهید گمنام با حضور گسترده دانشجویان، دانش آموزان، بسیجیان، دانشگاهیان و ادارات و سایر اقشار مختلف مردم ولایت مدار صوفیان ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۱۷:۵۷    
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: در اهمیت بحث اجتماعی فوتبال همین بس که وقتی تیم ملی به جام جهانی می رود، تمامی ملت خوشحال می شوند .
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۱۷:۴۵    
متخصص تغذیه گفت: مصرف بیش از اندازه آب هویج می تواند موجب زرد شدن پوست شود که با بیماری یرقان متفاوت است. زرد شدن رنگ دست ها و صورت در فصل مرکبات در استان های شمالی به همین دلیل است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۱۷:۴۵    
رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان اعلام کرد که مقدمات اولیه تبدیل دانشگاه آزاد اسلامی جاسک به واحد بین الملل انجام گرفته و با تصویب نهایی هیات امنای دانشگاه آزاد به واحد بین المللی ارتقا می یابد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۱۷:۲۷    
تیم سپاهان که روز گذشته به دلیل عارضه سنگ کلیه در بیمارستان بستری شده بود، همراه سپاهان به تبریز خواهد رفت.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۱۷:۲۴    
سازمان لیگ برتر هلند 5 کاندیدای بهترین بازیکن هفته چهاردهم لیگ برتر این کشور را انتخاب کرد که در این لیست بازیکنان ایرانی جایی نداشتند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۱۷:۲۱    
زمان و مکان مسابقات دوی صحرانوردی قهرمانی کشور در رده های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان اعلام شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۱۷:۱۸    
استقلال آماده است که در بازی با صبا در هفته دوازدهم لیگ برتر در ترکیب تیمش به میدان برود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۱۷:۰۳    
با رای دیوان عدالت اداری محدودیت داوطلبانی که قبلا با امکانات دولتی تحصیلات خود را در رشته ای به اتمام رسانده اند، برای پذیرش در همان مقطع قبولی قبل و در همان دوره (روزانه) برداشته شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۱۷:۰۰    
رامبد جوان از پخش مجدد سری جدید خندوانه از شب یلدا خبر داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۱۶:۵۴    
سارا سادات خادم الشریعه در یک حرکت انسانی وقتی دید مشکلی برای رقیب اش بوجود آمده پیشنهاد تساوی داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۱۶:۴۸    
رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی از افزایش حدود 500 تا 1000 تومانی قیمت این نوع گوشت در بازار خبر داد و گفت: سردی هوا و بازگشت زائران کربلا از جمله دلایل این امر است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۱۶:۴۵    
رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس توضیحاتی را در رابطه با احضار طارمی به کمیته انضباطی این باشگاه ارائه داد و تاکید کرد که طارمی رفتاری دارد که در حد و اندازه های پرسپولیس نیست.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۱۶:۴۵    
راننده تریلر به علت سرمای هوا اقدام به روشن کردن پیک نیک در فضای بسته خودرو کرده بود که این امر موجب بیهوش شدن راننده شده بود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۱۶:۱۸    
رئیس پلیس راه استان البرز به منظور تأمین نظم و امنیت در جاده ها در تعطیلات هفته جاری، از محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی این استان خبر داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۱۵:۵۴    
محمود صادقی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، در توئیت جدید خود خبر داد که موضوع جلب وی با پیگیری های بعمل آمده منتفی شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۱۵:۴۲    
فراکسیون روحانیت مجلس در بیانیه ای تاکید کرد که علی مطهری نه از نظر شرعی و نه قانونی مجاز نبوده شخصیت های انقلابی و ارزشی را مورد جسارت قرار دهد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۱۵:۳۶    
تیم زیزو برای صف آرایی برابر بارسلونا در ال کلاسیکودربی اسپانیا از 14 بازیکن آماده تشکیل شده است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۱۵:۳۰    
بازار اختلالات اینترنتی این روزها داغ است و به نظر می رسد این بار گریبان بازی کلش آف کلنز را گرفته که البته بنیاد ملی بازی های رایانه ای رفع این مشکل را به آینده ای نزدیک موکول کرده است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۱۵:۲۷    
سرمربی تیم فوتبال اتلتیکومادرید در صفحه توئیتر خود از گلزنی پسرش در کالچو ابراز خوشحالی کرده و نوشته است: به پسرم افتخار می کنم.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۱۵:۱۸    
وزیر امور خارجه ایران، فوت فیدل کاسترو را یک فاجعه برای جنبش های آزادیبخش به خصوص در آمریکای لاتین دانست و گفت: امیدواریم این مصیبت برای مردم کوبا تحمل پذیر باشد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۱۵:۰۹    
معاون سیاسی دفتر رییس جمهوری بر حفظ اعتبار قانون اساسی و پاسداری از حیثیت ملی و آبروی جهانی کشور تاکید کرد و نوشت: آزادی نمایندگان برای انجام وظیفه، افتخاری برجای مانده از دوران مشروطیت است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۱۵:۰۳    
فیلم زخم باز به کارگردانی حسین تبریزی و تهیه کنندگی مصطفی علمی فرد با پشت سر گذاشتن مراحل انتخاب بازیگر از اوایل هفته آینده وارد فاز تولید می شود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۱۵:۰۰    
جریان المستقبل لبنان در پایان دومین کنفرانس سراسری خود سعد حریری را به عنوان رئیس و احمد حریری را به عنوان دبیرکل این جریان انتخاب کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۱۴:۵۷    
وزارت امور خارجه سوریه اعلام کرد اظهارات وزیر امور خارجه قطر درباره حمایت تسلیحاتی از گروه های مسلح با هدف بالا بردن روحیه گروه های تروریستی در برابر پیروزی های ارتش سوریه است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۱۴:۵۴    
مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور راه روستایی از برخورداری 95 درصد جمعیت روستایی کشور از راه آسفالته تاپایان سال 96 خبر داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۱۴:۵۴    
مستند پسرم ساخته محمدمهدی خالقی یکی از آثار راه یافته به بخش جایزه شهید آوینی در دهمین دوره جشنواره بین المللی سینماحقیقت است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۱۴:۴۸    
معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه 33 هزار دبیر سراسر کشور در حوزه تربیت بدنی مشغول فعالیت هستند ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۱۴:۴۸    
تیم ملی تنیس روی میز بانوان با ترکیبی متشکل از سه بازیکن در مسابقات اوپن فنلاند شرکت می کند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۱۴:۴۸    
بازیکنان تیم فوتبال راه آهن حاضر نیستند برای بازی مقابل مس کرمان با اتوبوس به این شهر بروند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۱۴:۴۸    
مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی از احتمال ریزش بهمن در ارتفاعات البرز خبر داد و گفت: در نیمه شمالی کشور به سبب سکون نسبی هوا، امروز و فردا افزایش آلاینده های پیش بینی می شود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۱۴:۴۵    
بهتاش صناعی ها که با فیلم دیپلماسی شکست ناپذیر آقای نادری در بخش مسابقه ملی دهمین جشنواره بین المللی سینماحقیقت حضور دارد معتقد است که در فیلم های مستند، این سوژه است که او را پیدا می کند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۱۴:۴۵    
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به برنامه های دولت برای پیشرفت در بخش معادن زیرزمینی، گفت: حمایت از معادن کوچک و متوسط سنگ آهن بخش خصوصی باید در دستور کار قرار بگیرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۱۴:۴۵    
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: وقتی به افتخارات فوتبال کشور ما بها نمی دهند ما هم باید از منافع کشورمان دفاع کنیم و برای همین نامه عدم حضور در مراسم AFC را زدیم.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۱۴:۴۵    
مهندسان کشورمان موفق به بومی سازی تجهیزات مخابرات نوری با هدف تامین بخشی از هزینه های مورد نیاز برای اجرای پروژه ملی توانا با موضوع طراحی ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۱۴:۳۹    
سینماگران ایرانی با آثار کوتاه و بلند سینمایی خود، مورد تقدیر سومین دوره جشنواره فیلم یوتوبوری سوئد قرار گرفتند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۱۴:۳۶    
سخنگوی فراکسیون امید از برگزاری نشست فوق العاده هیأت رئیسه این فراکسیون به منظور بررسی جوانب تلاش ماموران برای جلب شبانه محمود صادقی خبر داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۱۴:۲۷    
پنج تحرک تدریجی صورت گرفته از سوی مشتریان در بازار مسکن شهر تهران نشان می دهد، نوساز بودن، ارزان بودن و کوچک بودن برای فروش واحدها مزیت محسوب می شود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۱۴:۲۷    
رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی از افزایش 30 درصدی قیمت نارنگی خبر داد و گفت: در دو روز اخیر به دلیل عرضه بیش از حد پرتقال توسط باغداران شمال کشور قیمت این محصول در هر کیلوگرم بین 10 تا 15 هزار ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۱۴:۲۷    
نماینده سابق مردم تهران در مجلس گفت: براساس نص صریح قانون اساسی کشور بازداشت نماینده مجلس باید با اطلاع رئیس مجلس انجام شود که در این مورد اطلاع رسانی به وی انجام نشده بود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۱۴:۲۴    
رئیس اسرائیل از رئیس جمهوری ترکیه خواست تا بین اسرائیل و جنبش مقاومت فلسطین (حماس) میانجی گری کند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۱۴:۱۸    
نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر، گفت: امروز در دنیای غرب برای اینکه چهره اسلام را خدشه دار و لکه دار کنند و اجازه ندهند که مردم به اسلام روی بیاورند، اسلام هراسی را پدید آوردند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۱۴:۱۵    
سخنگوی وزارت کشور از اخذ تعدادی از تأییدیه های امنیتی مورد نظر شورای نگهبان برای استفاده از دستگاه های الکترونیکی اخذ رأی در انتخابات آتی خبر داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۱۴:۱۲    
معاون حقوقی رئیس جمهوری، گفت: مشکلات زیادی به دولت به ارث رسیده و آثار تحریم ها نیز کم و بیش برقرار است ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۱۴:۱۲    
آیت الله موسوی اردبیلی برای ارسال نامه های خود به افراد و نهادها از مهر مخصوصی استفاده می کرد که این مهر امروز در سالروز رحلت پیامبر عظیم الشان اسلام (ص) و سبط اکبر ایشان امام حسن مجتبی (ع) در حضور ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۱۳:۵۱    
یک مسئول اطلاعات ارتش اسرائیل با بیان اینکه گروه داعش ضعیف شده است، گفت شنیدن این خبر اصلا برای ما خوب نیست.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۱۳:۴۸    
نخست وزیر کویت استعفای خود را تقدیم امیر این کشور کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۱۳:۴۲    
یک روز مانده به نشست 171 اوپک، بیژن زنگنه، وزیر نفت ایران راهی وین می شود تا تلاش هایش را برای رسیدن به توافق و حفظ منافع ایران در بازار نفت انجام دهد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۱۳:۳۹    
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد از تخصیص اعتبار 50 میلیارد تومانی از محل اسناد خزانه اسلامی برای پروژه احداث متروی هشتگرد خبر داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۱۳:۳۶    
رئیس سازمان انرژی اتمی درخصوص واکنش ایران درصورت نقض برجام توسط آمریکایی ها گفت: در جلسه ای که به ریاست آقای روحانی برای بررسی این موضوع برگزار شد، پیش بینی های لازم انجام گرفت.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۱۳:۳۶    
محسن چاوشی نسبت به استفاده ابزاری از آهنگ شرمساری علیه دولت انتقاد کرد و گفت: کاش همچنان که برای ساخت و پخش یک اثر هنری نیاز به دریافت مجوز است ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۱۳:۳۶    
نیروهای حشد الشعبی (بسیج مردمی عراق) توانستند بر روستای ترکمانیه واقع در جنوب تل عفر مسلط شوند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۱۳:۳۰    
مدیرگروه بانکداری الکترونیک پژوهشکده پولی و بانکی گفت: شفاف ترشدن فعالیت ها یکی از مزایای بانکداری الکترونیک بوده و تاثیر زیادی در کاهش تقلب و وپولشویی دارد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۱۳:۳۰    
معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی واحد تهران، گفت: با تغذیه مناسب و ورزش روزانه و منظم و کم کردن اضافه وزن می توان از درصد زیادی ابتلا به دیابت نوع 2 که متداول ترین نوع دیابت است ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۱۳:۳۰    
تمرین امروز تیم فوتبال استقلال تهران از ساعت 12 در زمین شماره دو مجموعه ورزشی آزادی پیگیری شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۱۳:۲۷    
سری چهارم برنامه پرطرفدار خندوانه از شب یلدا دوباره روی آنتن می رود اما همچنان حضور جناب خان در این برنامه قطعی نشده و رامبد جوان هنوز نتوانسته رضایت مالک این عروسک را جلب کند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۱۳:۲۴    
خبرگزاری رسمی ترکیه (آناتولی) با انتشار خبری درباره برگزاری مراسم یک موسسه ناشناس درباره ایران، اقدام به انتشار اخبار و ادعاهای کاملا ضد ایرانی این مراسم کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۱۳:۲۴    
بیانات رهبر معظم انقلاب در نماز جمعه 28 اردیبهشت سال هشتاد، درباره تدابیر پیامبر اکرم (ص) در زمان اداره حکومت و شیوه رفتار ایشان با دشمن را در این ویدئو مشاهده کنید.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۱۳:۲۴    
مربی شیاطین سرخ به دلیل اعتراض شدید به داور مسابقه، از 2 بازی برای نشستن بر روی نیمکت تیم محروم شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۱۳:۲۱    
تیم فوتبال استقلال تهران تاکنون 698 گل در لیگ برتر به ثمر رساند و بازیکنان این تیم در هفته های آینده درصدد زدن گل 700 آبی پوشان در لیگ هستند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۱۳:۲۱    
معاون شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران از بهره برداری از بنزین سازی پالایشگاه نفت بندرعباس تا دی ماه سال جاری خبر داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۱۳:۱۸    
آیت الله صافی گلپایگانی از مراجع تقلید، در مدح کریم اهل البیت امام حسن مجتبی علیه السلام شعری سروده است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۱۳:۱۲    
ششمین سالگرد شهید مجید شهریاری صبح روز دوشنبه در امام زاده صالح تجریش با حضور رئیس سازمان انرژی اتمی برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۱۳:۰۹    
در پی درگذشت آیت الله سید محمد نقی شاهرخی، آیت الله هاشمی رفسنجانی پیام تسلیتی صادر کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۱۳:۰۶    
شماری از چپ گرایان افراطی شب گذشته محل برگزاری نشست آتی سازمان امنیت و همکاری اروپا در هامبورگ را به آتش کشیدند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۱۳:۰۶    
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیامی به مردم آذربایجان شرقی به مناسبت حادثه برخورد دو قطار، این حادثه غم انگیز را تسلیت گفت.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۱۳:۰۶    
مجری طرح تامین دوهزار دستگاه واگن مترو که به تصویب شورای اقتصاد رسیده است، گفت: 50 درصد این واگن ها به مترو تهران و بقیه به هشت کلانشهر کشور اختصاص می یابد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۱۳:۰۶    
فدراسیون فوتبال ایران به دنبال رایزنی با فدراسیون هلند است تا دو کشور در آینده در یک دیدار تدارکاتی به مصاف هم بروند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۱۳:۰۳    
مهاجم استقلال امروز در کنار سایر بازیکنان تمرین کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۱۳:۰۳    
دولت کره شمالی اعلام کرد که به دلیل مرگ فیدل کاسترو، رهبر انقلاب کوبا از روز دوشنبه (امروز) در این کشور به مدت 3 روز عزای عمومی برقرار خواهد بود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۱۲:۵۷    
مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران با تاکید بر اینکه تأمین زیرساخت های مورد نیاز در بافت فرسوده از وظایف دولت است ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۱۲:۵۴    
پروژه های مختلفی که در سیاست های معدنی کشور برای زنجیره فولاد تعریف شده است علی رغم اینکه در برخی از شاخص ها وجود رشد ظرفیت و تولید را نشان می دهد اما زنجیره ارزش فولاد همچنان نا متعادل است.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۱۲:۴۸    
نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه اطلاعات سه مرکز راه آهن حاکی از اصرار و دستور مسئول بخش کنترل مبنی بر حرکت قطار بوده و راننده در دفعات اول از حرکت خودداری کرده بود تا دستور کتبی رسید ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۱۲:۴۲    
نمایش خوب، بد، زشت به کارگردانی شقایق فتحی در ایام سوگواری رسول اکرم (ص) و امام رضا (ع) روی صحنه نمی رود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۱۲:۳۶    
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی گفت: واحد بندرانزلی ایده های نو و جدید دانشجویان را تجاری سازی می کند و معاونت پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی نیز از ایده های دانشجویان استقبال کرده و پذیرای ...
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۱۲:۳۶    
یک منبع یمنی اعلام کرد که احتمال دارد حکومت وفاق ملی یمن ظرف 2 روز آینده و با مشارکت طرف های یمنی تشکیل شود.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۱۲:۳۳    
مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران از ساخت فیلم هایی با موضوع بررسی زندگی، آثار و جایگاه مفاخر فرهنگی، دینی و ملی ایران تا پایان سال جاری خبر داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۱۲:۳۰    
معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان از تمدید برگزاری جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان به مدت 5 سال دیگر در استان خبر داد.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۱۲:۲۷    
سرمربی راه آهن گفت: در حال حاضر بازیکنان تیم دو روز در خوابگاه به سر می برند و باشگاه هیچ غذایی به آنها نداده است و بازیکنان با هزینه شخصی شکم خودشان را سیر می کنند.
آنا   ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۱۲:۲۷    
شبکه های تلویزیونی در روزهای پایانی ماه صفر و به مناسبت ایام سوگواری ویژه برنامه هایی را روی آنتن می برند.
  • ۱