سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۱۲:۴۹May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای بانکداری ایرانی 3 خرداد 1397 - bankdariirani.ir

بانکداری ایرانی 29 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 30 اسفند 1395 بانکداری ایرانی 1 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 31 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 1 اردیبهشت 1397 بانکداری ایرانی 1 تیر 1397 بانکداری ایرانی 1 مرداد 1397 بانکداری ایرانی 31 شهریور 1397 بانکداری ایرانی 1 مهر 1397 بانکداری ایرانی 30 آبان 1397 بانکداری ایرانی 30 آذر 1397 بانکداری ایرانی 30 دی 1397 بانکداری ایرانی 30 بهمن 1397 بانکداری ایرانی 29 اسفند 1397 بانکداری ایرانی 1 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 2 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 3 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 4 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 5 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 6 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 7 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 8 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 9 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 10 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 11 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 12 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 13 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 14 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 15 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 16 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 17 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 18 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 19 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 20 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 21 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 22 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 23 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 24 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 25 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 26 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 27 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 28 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 29 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 30 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 31 خرداد 1397 
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۹:۰۳    
به دنبال وقوع 7 اتفاق تسهیلاتی جدید در بانک مسکن از ابتدای امسال تا کنون، میزان اقساط پرداختی متقاضیان انواع تسهیلات خرید مسکن کاهش یافت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۰۱:۲۴    
مراسم کلنگ زنی ساخت دومین مدرسه 6 کلاسه شهدای بیمه آسیا در روستای حیدرآباد شهرستان شبستر در استان آذربایجان شرقی برگزار شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۲۳:۰۴    
آیت الله مصباح یزدی در صفحه اینستاگرام خود عکسی در کنار فرزندانش منتشر کرد. آیت الله مصباح یزدی در صفحه اینستاگرامش با انتشار عکسی از خود در کنار نوه هایش نوشت ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۲۳:۰۴    
برای نخستین بار عکس همسر بن سلمان بنام "ساره" منتشر شد،که بدون موافقت "بن سلمان" ممکن نبود انتشار عکس همسرش در ادامه اصلاح وی است! فردا ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۲۱:۵۴    
مدیرعامل بورس کالا می گوید با همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان حمایت از تولیدکننده و مصرف کننده و بورس کالا، تولیدکنندگان به عنوان خریدار مواد اولیه از بورس ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۳:۴۴    
تفاهمنامه توسعه تعاملات و ارائه خدمات بانکی بین بانک صادرات ایران و کمیته امداد امام خمینی (ره)، با امضای دکتر حجت اله صیدی، رضا صدیق و سید پرویز فتاح مورد توافق طرفین قرار گرفت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۱:۴۹    
قیمت سکه این روزها به بالای 2 میلیون تومان رسیده که این افزایش قیمت دلایل متعدد داخلی و خارجی دارد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۱:۳۹    
فعالان بازار سرمایه در هفته ای که گذشت10 میلیون ورقه بدهی به ارزش هشت هزار و 649 میلیارد ریال در بازار ابزارهای نوین مالی داد و ستد کردند که از نظر حجم و ارزش معاملات بیش از 30 درصد رشد داشت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۱:۳۹    
معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: به دنبال دستور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، 85 درصد اختلال های اینترنتی در کشور برطرف شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۱:۰۹    
رئیس هیات تحقیق و تفحص مجلس از روند مبارزه با قاچاق کالا و ارز، بر لزوم در اولویت قرار گرفتن مبارزه با قاچاق کلان و سازمان یافته گفت: مبارزه با قاچاق کالا و ارز نیاز به تحول اساسی دارد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۱:۰۴    
وزیر نیرو گفت: وارد مدار شدن 26 سد بزرگ با حجم 4 میلیارد و 300 میلیون مترمکعب آب در دولت یازدهم از دستاوردهای نظام برای توسعه پایدار و استفاده بهینه از منابع آبی است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۰:۵۹    
کامیونداران بخش حمل و نقل برون شهری این روزها در برخی شهرستانها مشکلاتشان را در تجمع هایی مطرح کردند؛ هرچند بین 15 تا 20 درصد به مبلغ کرایه آنها اضافه شد اما معضل این صنف ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۶:۵۵    
از ستاد اقتصاد مقاومتی استان به عنوان یک هسته مرکزی متشکل از دستگاه های اجرایی، دستگاه های نظارتی و دستگاه های قضایی در مسیر افزایش اطمینان سرمایه گذاران و تسهیل امور آنان بهره می گیریم.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۶:۵۰    
بسته شدن حساب ایرانی ها در گرجستان، چند روزی است که خبرساز شده است. بعضی از بانک های گرجستان اخیراً انجام هرگونه معاملات بانکی برای شهروندان ایرانی بدون کارت اقامت را ممنوع کرده اند و حساب بعضی از ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۶:۳۵    
30 میلیارد دلار در دو سه ماه پایانی سال گذشته از ایران خارج شد این جمله خبرساز را محمدرضا پورابراهیمی، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفته و البته دیگر درباره آن صحبت نکرد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۶:۳۵    
رئیس بانک مرکزی روسیه گفت این کشور سیستم انتقال مالی مخصوص به خود را برای محفوظ ماندن از تحریم های احتمالی آمریکا ایجاد خواهد کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۶:۳۰    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به بارش باران، وزش باد و رعد و برق در برخی مناطق کشور از احتمال وقوع پدیده گرد و خاک در ایلام و خوزستان خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۶:۲۵    
بانک مرکزی آلمان اعلام کرد رشد اقتصادی این کشور در سه ماهه دوم سال نیز ادامه خواهد یافت؛ هر چند که پیش بینی می شود این رشد کند شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۶:۲۵    
مهمترین عناوین خبرهای کار و تعاون در هفته جاری، به ایجاد 68 هزار فرصت شغلی در بخش تعاون، برپایی نمایشگاه کالای ایرانی در مصلای امام خمینی ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۶:۲۵    
نخست وزیر چین نیز در این نشست خبری تلویحا از آمریکا انتقاد کرد و گفت: شرایط سیاسی و اقتصادی جهان پیچیده شده اند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۶:۲۵    
پس از فاش شدن برنامه جدید دولت ترامپ برای اعمال تعرفه بر واردات خودرو، بورس های آسیایی در معاملات امروز با ریزش به کار خود خاتمه دادند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۶:۲۰    
معاون بورس تهران گفت: برای شروع عرضه های اولیه در سال جاری به شرایط کلی بازار سرمایه توجه می شود و شرکت بورس در شرایط هیجانی شرکتی را وارد بورس نمی کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۲:۴۲    
اوپک و روسیه کمتر از یک ماه دیگر برای مذاکره درباره پیشرفت توافق نفتی خود و اقداماتی که باید در مراحل بعد انجام دهند، دیدار می کنند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۲:۳۷    
قیمت طلا اخیرا به حدود 1293 دلار رسیده، در حالی که قیمت متوسط هر اونس طلا در ماه ژانویه حدود 1332 دلار بوده است. از این جهت این می تواند خبری خوب برای دارندگان طلا تلقی شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۲:۳۷    
بانک مرکزی نرخ 39 ارز را برای امروز اعلام کرد که براساس آن نرخ 21 ارز از جمله دلار نسبت به دیروز افزایش و نرخ 14 واحد پولی دیگر از جمله یورو و پوند کاهش یافت؛ همچنین نرخ 4 ارز دیگر نیز ثابت ماند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۲:۳۲    
براساس طرح اصلاح قانون تابعیت، ضوابط و شرایطی برای افراد دارای تابعیت مضاعف تعیین شده که شامل گرین کارت و مدت اقامت در کشور دیگر و نیز نوع ارتباط فرد با آن کشور تعیین شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۲:۱۱    
به منظور ارتقای سیستم عامل و افزایش بهره وری، بامداد روز جمعه و سه شنبه آتی خدمات الکترونیک بانک تجارت برای ساعاتی با اختلال همراه خواهد بود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۲:۱۱    
نوسانات نرخ ارز و همچنین سکه و طلا باعث شد تا یک عده ای از این آب گل آلود ماهی های بزرگی صید کنند. در برخی موارد محاسبات نشان می دهدکه فردی در مدت یک ماه توانسته است سود کلان 13 میلیارد تومانی به جیب ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۲:۱۱    
مدیرعامل و رئیس هیات مدیره بانک دی به همراه جمعی از مدیران و کارکنان بانک، به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر با حضور در آسایشگاه جانبازان ثارالله با یادگاران هشت سال دفاع مقدس دیدار و گفت وگو کردند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۰:۳۴    
عضو هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران دو پیشنهاد ضد فساد اداری به احمد خرم رئیس جدید این سازمان ارائه کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۰:۳۴    
کاهش تولید نفت اوپک و روسیه با خروج دونالد ترامپ از توافق هسته ای ایران تشدید شد و مانند کاتالیزوری برای بالا رفتن قیمت های نفت عمل کرد. تحلیل گران خبر از رسیدن قیمت نفت به 100 دلار می دهند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۰:۳۴    
روز پنج شنبه، پس از این که دولت آمریکا با به راه انداختن یک تجسس امنیت ملی در مورد خودروهای وارداتی، نگرانی از وضع تعرفه های جدید را بالا برد، سهام آسیایی افت کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۰:۲۴    
گزارش برخی مراکز تحقیقات بین المللی حاکی است سنگاپور سومین اقتصاد رقابتی را درسال 2018 درمیان 63 کشور جهان و اولین اقتصادی رقابتی را در میان کشورهای عضو اتحادیه جنوب شرق آسیا ' آسه آن' بر اساس شاخص ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۰:۱۹    
مدیر عامل انجمن خیرین مسکن ساز کشور گفت: 16 هزار واحد مسکونی ویژه خانوارهای دارای دو عضو معلول با مشارکت خیرین مسکن ساز در کشور در حال احداث و 3 هزار و 300 واحد آن آماده واگذاری است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۰:۱۹    
با وجود هشدارهای مسئولان نسبت به کم آبی و استمرار خشکسالی، برخی کشاورزان کرمانشاه هنوز هم این قضیه را جدی نگرفته و همچنان اصرار بر کشت محصولات آب بر دارند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۰:۱۹    
اختلاف آمار درباره مصرف سرانه برنج میان وزارت صنعت ، معدن و تجارت با جهاد کشاورزی سالانه به حدود 500 هزار تن واردات مازاد می انجامد که بر اساس قیمت رسمی اعلامی 500 میلیون دلار برای صندوق ارزی کشور ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۰:۱۹    
با حضور وزیر نیرو روز پنجشنبه در آئینی عملیات اجرایی سد خاکی خائبز در شهرستان تنگستان استان بوشهر آغاز شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۰:۱۹    
رییس کمیسیون سخت افزار سازمان نظام صنفی رایانه ای تداوم جلوگیری از قاچاق و افزایش شفافیت اقتصادی را راهکارهای مقابله با تحریم های آمریکا اعلام کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۰:۱۴    
معاون ورزش بانوان دانشگاه فردوسی مشهد گفت: انتظار ما از بانوان این است که مطالبات خود را مطرح کنند، زیرا طرح این مطالبات توسط دانشجویان دختر باعث بهبود شرایط دانشگاه و دانشجویان می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۰:۱۴    
فرصت روسیه و قطر به عنوان دو بازار جدید صادرات محصولات غذایی که در سایه منازعات سیاسی در منطقه برای کشورمان ایجاد شده بود، با سهل انگاری صادرکنندگان از دست رفته است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۰:۰۹    
به ما پول بدهید، تندیس و برند دریافت کنید! این موضوع که چند سالی است در کشور رواج یافته، این بار هم خبرساز شد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۰:۰۹    
نتایج یک پژوهش دانشگاهی که توسط محققان کشورمان انجام شده است، نشان از آن دارد که بروز پدیده تنبلی در دانشگاه ها، به طور ویژه ای با تنبلی موجود در سایر ابعاد جامعه ارتباط دارد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۰:۰۹    
محققان شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان دستگاهی برای اندازه گیری میزان فیبر در مواد غذایی دام و انسان عرضه کردند که به گفته آنها دقت این دستگاه قابل مقایسه با دستگاه های پیشرفته ساخته شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۰۱:۲۳    
دنیای اقتصاد : با وجود آنکه عربستان سعودی آشکارا از خروج آمریکا از برجام ابراز خشنودی کرده است، اما گزارش های جدید ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۰۱:۲۳    
\دنیای اقتصاد : مجلسی ها دیروز کلیات طرحی را به تصویب رساندند که در صورت تصویب جزئیات آن در صحن علنی مجلس و تایید شورای نگهبان، به کارگیری بازنشستگان در شغل های دولتی ممنوع می شود ...