جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۶:۳۴Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای بانکداری ایرانی 22 خرداد 1397 - bankdariirani.ir

بانکداری ایرانی 29 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 30 اسفند 1395 بانکداری ایرانی 1 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 31 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 1 اردیبهشت 1397 بانکداری ایرانی 1 تیر 1397 بانکداری ایرانی 1 مرداد 1397 بانکداری ایرانی 31 شهریور 1397 بانکداری ایرانی 1 مهر 1397 بانکداری ایرانی 30 آبان 1397 بانکداری ایرانی 30 آذر 1397 بانکداری ایرانی 30 دی 1397 بانکداری ایرانی 30 بهمن 1397 بانکداری ایرانی 29 اسفند 1397 بانکداری ایرانی 1 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 2 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 3 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 4 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 5 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 6 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 7 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 8 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 9 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 10 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 11 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 12 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 13 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 14 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 15 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 16 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 17 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 18 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 19 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 20 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 21 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 22 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 23 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 24 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 25 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 26 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 27 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 28 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 29 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 30 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 31 خرداد 1397 
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۴:۲۰    
مدیرعامل سازمان هدفمندی یارانه ها از واریز یارانه نقدی مرحله هشتاد و هشتم مربوط به خردادماه امسال در ساعت 24 امروز خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۳:۱۰    
مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت پشتیبانی افزارهای رایانه ای سداد (پارس) در روز دوشنبه مورخه 97/3/21 با حضور مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره و سایر اعضای هیئت مدیره ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۳:۱۰    
اختلاف نظر در رابطه با اعمال نظارت و مسائل امنیتی دستگاه های خودپرداز بین شبکه بانکی و نیروی انتظامی ادامه دارد. آخرین گزارش ها حاکی از اقدام برای توقف فعالیت تعدادی از خودپردازها است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۳:۵۱    
رئیس کل بانک مرکزی خبر داد، از مجموع 6 هزار میلیارد تومانی که قرار بود از صندوق توسعه ملی برای اشتغال روستایی پرداخت شود، تاکنون 3 هزار میلیارد تومان در اختیار بانک های عامل قرار گرفته است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۳:۴۶    
با لغو پذیرش اوراق بهادار خفناور از فهرست اوراق پذیرفته شده درفرابورس ایران این نماد معاملاتی به تابلوی ب بازار پایه منتقل شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۳:۱۵    
بانک قرض الحسنه مهر ایران با هدف حمایت از صندوق های خانوادگی و سازماندهی بهینه آنها و تشویق عموم مردم به مشارکت جمعی و تقویت بنیه مالی خانواده ها اقدام به ایجاد اندوخته خانواده مهر ایران نموده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۳:۱۰    
شرکت بیمه نوین (سهامی عام) پس از احراز شرایط پذیرش به عنوان یکصد و هفتاد و نهمین نماد معاملاتی و یکصدمین شرکت در بازار دوم فرابورس درج نماد شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۳:۰۵    
بانک توسعه صادرات با اعطای 23 میلیارد ریال تسهیلات بلندمدت طرح توسعه ای تکمیل کارخانه تولید کنسانتره آهن را از محل منابع بانک حمایت می کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۲:۵۵    
قیمت طلا در بازارهای جهانی صبح سه شنبه به دلیل افزایش شاخص دلار در پی نشست موفقیت آمیز آمریکا-کره شمالی کاهش یافت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۲:۵۵    
میزان افشای بموقع اطلاعات شرکت ها از 32 درصد در فروردین 1393 به 86 درصد در اسفند 1396 رسید که این امر از مهمترین راه های افزایش شفافیت و اعتماد در بازار سرمایه به شمار می رود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۲:۵۵    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اعلام اینکه تاکنون بیش از 1150 میلیارد تومان تسهیلات به طرح های مربوط به اشتغال فراگیر در مناطق روستایی و عشایری پرداخت شده است ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۰:۲۵    
بنابر اعلام گروه توسعه ملی، مقرر شد بخشی از حقوق معوق کارکنان و کارگران گروه ملی فولاد به زودی پرداخت شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۰:۲۵    
سفیر بلغارستان در بازدید از موزه بانک ملی ایران ضمن ابراز علاقه مندی به فعالیت های مشترک نمایشگاهی، ابراز امیدواری کرد نخستین نمایشگاه مشترک اسکناس به مناسبت نخستین سالگرد تاسیس این موزه با مساعدت ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۰:۱۵    
فارس : مسعود کرباسیان در مراسم آغاز بهره برداری از 6سامانه و خدمت الکترونیکی وزارت اقتصاد با بیان اینکه هدف از راه اندازی این سامانه ها ایجاد شفافیت و قرارگرفتن مردم در جریان امور است گفت ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۰۹:۴۹    
در راستای تحقق مسئولیت اجتماعی و با هدف آزادی زندانیان جرایم غیر عمد، بانک شهر یک میلیارد و 100 میلیون ریال به این موضوع اختصاص داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۰۹:۴۹    
بانکداری ایرانی مدیرعامل بانک شهر در واکنش به انتشار نامه بانک مرکزی در فضای مجازی مبنی بر کناره گیری از سمت ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۰۹:۲۴    
بازار خودرو به کجا می رود؟ بازار خودرو کاملا به دست سودجویان افتاده و احتمالا مسوولان در روزهای آینده می آیند ببیند چه خبر شده است ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۰۹:۱۹    
هتلی که اون در آن اقامت دارد زیرمجموعه هتل های بین المللی زنجیره ای سنت رجیز است که در نیویورک، دبی و بسیاری دیگر از شهر های معروف دنیا شعبه دارد. هتل شانگری-لا با 792 اتاق نیز محل اقامت ترامپ است ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۰۹:۱۹    
میشائیل کلور برشتولد سفیر آلمان در تهران در توییتر خود تصاویری از موتورسواری در تهران را منتشر کرده است. سفیر آلمان از جمله سفرای اروپایی "فعال" در امور اجتماعی کشور است. مشرق ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۰۹:۱۴    
یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت که طبق اظهارات رییس کل بانک مرکزی تسهیلات تکلیفی و تحمیلی رقم بدهی دولت به بانک ها را به یکصد هزار میلیارد تومان افزایش داده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۰۹:۱۴    
معاون رئیس جهاد دانشگاهی مأموریت این سازمان در نقشه جامع علمی کشور را "ساماندهی نظام هدایت شغلی" عنوان کرد و گفت ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۲۰:۰۰    
معاون اول رئیس جمهور، مصوبه دولت مبنی بر شناخته شدن بندر کاسپین به عنوان مرز دریایی برای تردد کالا و مسافر را، به وزارت راه و شورای عالی مناطق آزاد ابلاغ کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۲۰:۰۰    
به منظور برنامه ریزی لازم برای آموزش نظام مند مفاهیم بیمه در مدارس کشور به صورت گسترده، کارگروه تهیه محتوای بیمه ای کتب درسی در اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی تشکیل شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۹:۵۵    
مصوبه شورای اقتصاد درخصوص اصلاح مصوبه موضوع قیمت خرید تضمینی محصولات زراعی، برگ سبز چای و پیله تر ابریشم، برای سال 1397 و محصولات باغی برای سال 1396 ابلاغ شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۹:۵۵    
معاون مدیرعامل در بازاریابی و فروش ایران خودرو از آغاز برنامه فروش محصولات به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر از روز چهارشنبه23 خردادماه خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۹:۵۵    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه تاکنون بیش از 1500 میلیارد تومان از منابع مصوب طرح اشتغال روستایی و عشایری در اختیار متقاضیان قرار گرفت، از هدفگذاری ایجاد 120هزار شغل خبرداد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۹:۵۵    
در معاملات روز جاری بورس تهران، شاخص کل بورس رشدی 531 واحدی را ثبت کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۹:۵۰    
بر اساس اعلام رئیس شورای رقابت، شرکت های ایران خودرو مجاز به افزایش 7.18 درصدی و سایپا مجاز به افزایش 7.01 درصدی نرخ خودروهای زیر 45 میلیون تومان خود شدند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۹:۵۰    
رئیس اتاق تعاون ایران گفت: پیشنهاد داده ایم تا از ظرفیت تعاونی های ساخت و احداث مسکن، برای ساخت و ساز در بافت های فرسوده استفاده شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۹:۵۰    
رئیس بخش رانش زمین مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی گفت: بخش مهمی از دشت های جنوب تهران حتی تا میدان انقلاب دچار فرونشست شده و ممکن است در دشت ورامین به فاجعه منجر شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۹:۵۰    
رئیس کل بانک مرکزی، با اشاره به تخصیص هدفمند منابع اشتغال روستایی و عشایری، از آمادگی برای رفع موانع احتمالی اجرای این طرح در صورت انعکاس بانک های عامل خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۷:۴۵    
در برابر ادامه یکه تازی های بازار سکه و طلا و عبور سکه از 2.53 میلیون تومان و دلار 7200 تومانی ، شاخص بورس هم با افزایش 531 واحدی همراه شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۷:۴۵    
رئیس کل بانک مرکزی با اشاره به پیش فروش 7 میلیون سکه گفت: افزایش قیمت سکه در روزهای اخیر بیشتر عامل روانی دارد و می تواند به تدریج برطرف شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۷:۴۰    
با توجه به نزدیک شدن فصل تابستان و گرمای شدید، ساعات کاری شعب بانک کارآفرین در شهرهای اهواز و آبادان از روز دوشنبه 21 خرداد تا 15 شهریور ماه تغییر کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۷:۴۰    
رییس سازمان بورس با اعلام آخرین وضعیت سهامداران کنتورسازی گفت:درپایان سال گذشته نماد 3 بانک مهم برای سرمایه گذاران باز شد و بزودی دو بانک باقی مانده هم بعد از دریافت صورتهای مالی و شفاف سازی بزودی ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۶:۱۵    
مدیرکل دفتر نوآوری و حمایت از سرمایه گذاری وزارت ارتباطات ضمن پذیرش فشردگی حضور استارتاپ های داخلی در بخش تاکسی اینترنتی و خالی ماندن سایر بخش ها اظهار داشت جلوگیری از تجمع استارتاپ ها در یک حوزه ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۶:۱۰    
رئیس سازمان بورس با بیان این که در حال حاضر نماد اکثر بانک ها باز شده اند گفت: امیدواریم یک یا دو بانک باقی مانده که نماد آنها هنوز بسته است، با اخذ صورت های مالی از این بانک ها به زودی باز شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۶:۱۰    
افزایش غیر منطقی این روزهای قیمت خودرو این پرسش را به وجود آورده که مقصر اصلی این هرج و مرج کیست ؟آیا جو روانی تعلیق همکاری پژو با ایران در این رابطه تأثیرگذار است؟
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۶:۱۰    
نتایج بررسی آمارهای اقتصادی نشان می دهد اوضاع مطلوب فعلی اقتصاد آمریکا نه مرهون عملکرد دولت ترامپ بلکه ادامه ی اوضاع اقتصادی رو به رشد دوره ی دوم دولت اوباماست.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۶:۰۵    
رییس مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت جهاد کشاورزی گفت: خریدهای تضمینی و توافقی محصولات استراتژیک و ارایه خدمات در حوزه کود، سم ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۶:۰۰    
معاون زراعت وزارت جهادکشاورزی گفت: طرح نهایی ملی الگوی کشت محصولات کشاورزی تا دو ماه آینده در همه استان های کشور اجرا و عملیاتی می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۵:۵۵    
رییس سازمان بورس و اوراق بهادار با اشاره به امضای سند همکاری با چین، گفت: تبادل تجربه های بورس کالا و انرژی ایران با چهار بورس کالای چین با هدف واردات و صادرات و انتشار اوراق بین المللی ایران در این ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۵:۵۵    
سفیر کشور سوئد در تهران با بیان اینکه روابط خوبی بین ایران و سوئد برقرار است، گفت: استکهلم و تهران در حال گسترش و تقویت روابط خود در زمینه اقتصادی هستند و این روابط در آینده بیشتر از گذشته تقویت ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۵:۵۰    
شرکت مدیریت شبکه برق ایران پیک مصرف برق کشور در روز گذشته (دوشنبه) را 48 هزار و 340 مگاوات گزارش کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۵:۵۰    
گمرک جمهوری اسلامی ایران در بخشنامه ای مهلت ترخیص خودروهای سواری دارای ثبت سفارش و یا قبض انبار را تا 24 خردادماه تمدید کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۵:۵۰    
مدیر امور بین الملل شرکت ملی گاز از افزایش میزان صادرات گاز ایران به ارمنستان خبر داد و گفت: هفته آینده هیات ارمنی برای مذاکره درباره قیمت جدید گاز و افزایش صادرات به ایران می آید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۵:۴۵    
رویترز اعلام کرد، قیمت های نفت امروز (سه شنبه) همزمان با اینکه دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا گفت نشست وی با کیم جونگ اون رهبر کره شمالی پیشرفت خوبی داشته است، بالا رفت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۵:۴۵    
بانک دی در سال 1396 در راستای ایفای نقش مسئولیت اجتماعی و تسهیل ارتباط بین بازار کار و مراکز علمی و پژوهشی، از 21 رساله دانشجویی حمایت مالی کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۵:۴۵    
با وجود بارش های بهاری در برخی از استان های کشور، میزان بارندگی در حوضه آبریز فلات مرکزی نسبت به مدت مشابه سال آبی گذشته، 35.5 درصد کاهش داشته است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۵:۴۰    
رئیس اتحادیه سازندگان ماشین آلات تولید ابزار آلمان باتاکید براینکه جامعه جهانی باید برای حفظ نظم جهانی و مقابله با تحریم آمریکا چاره ای بیندیشد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۵:۴۰    
بانک ملی ایران در دو ماه نخست امسال حدود 28 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به زوج های جوان پرداخت کرده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۵:۴۰    
سخنگوی دولت اعلام کرد : حقوق شاغلان و بازنشستگان با احکام جدید و یارانه ها تا پنجشنبه پرداخت می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۵:۳۵    
مدیر عامل بانک مسکن با بیان اینکه بحران کم آبی به یکی از چند ابرچالش کشور در مقطع فعلی تبدیل شده است ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۵:۳۵    
جلسه ارتباط مستقیم تلفنی با مدیران بانک شهر این هفته با حضور معاون پشتیبانی، املاک و ساختمان بانک برگزار می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۲:۲۶    
رییس اتاق اصناف ایران، دستفروشی و شغل سازی نامناسب که بر اساس نیاز و شاخص های اقتصادی نیست را مهم ترین دلایل رکود در بازار دانست و گفت ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۲:۲۶    
فیس بوک اعلام کرد که تحت تاثیر جام جهانی فوتبال 2018 روسیه به اپلیکیشن پیام رسان فیس بوک مسنجر، استیکرهای فوتبالی افزوده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۲:۲۱    
معاون محتوای مرکز ملی فضای مجازی کشور از سقوط 765 پله ای رتبه جهانی پیام رسان تلگرام پس از مسدود سازی در ایران خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۲:۲۱    
یک فعال کارگری معتقد است ساماندهی اتباع بیگانه در کشور به عزم ملی و هماهنگی همه دستگاههای مسئول نیاز دارد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۲:۱۶    
ارنا سولبرگ- نخست وزیر نروژ- گفت باید به یاد داشته باشیم آمریکا دیگر آن نیروی محرکی که قبلا بود نیست.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۲:۱۱    
گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که شیائومی طی زمستان سال جاری 2018 میلادی متحمل ضرر یک میلیارد دلاری شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۲:۱۱    
مشاور وزیر و مجری طرح گندم کشور گفت: از ابتدای فصل خرید تاکنون بیش از 3 میلیون تُن گندم به صورت تضمینی از کشاورزان کشور خریداری شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۲:۱۱    
قیمت طلا روز سه شنبه به دنبال رشد ارزش دلار که تقاضای سرمایه گذاری برای این فلز ارزشمند را محدود کرد، کاهش یافت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۲:۱۱    
در پی انتشار گزارشی مبنی بر" گلایه از عملکرد نظام دامپزشکی در مازندران" توسط خبرگزاری ایسنا مازندران، سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران بیانیه ای را صادر کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۲:۱۱    
آمریکا شماری از شرکت ها و شهروندان روسیه را برای کمک به انجام حملات سایبری علیه شبکه انرژی و سایر زیرساخت های مهم این کشور هدف تحریم های جدید قرار داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۲:۰۶    
مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی با اشاره به سه مشکل موجود در صنعت چرم، دو راهکار به منظور بهبود وضعیت در این حوزه ارائه کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۲:۰۶    
مدت هاست که اقتصاددان ها معتقدند برای کارآمدی بنگاه ها، دولت باید کوچک شود و بخش خصوصی جای دولت را در بنگاه داری بگیرد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۲:۰۶    
کیاموتورز بالغ بر 500 هزار دستگاه خودروی ساخت این شرکت کره ای را به علت نقص و مشکل فنی در سیستم برقی و کیسه هوا فراخوانده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۲:۰۱    
با انجام چند تنظیم ساده می توان اینترنت گوشی اندروید را به کامپیوتر یا لپ تاپ انتقال داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۲:۰۱    
محققان امنیتی یک نمونه پیچیده از نرم افزارهای جاسوسی را کشف کرده اند که در پنج سال گذشته به شدت مورد استفاده هکرها و خرابکاران قرار گرفته و تعداد زیادی از اهداف موردنظر خرابکاران را در روسیه و ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۱:۵۶    
شرکت آمازون کارخانه فاکسکان در چین را که وظیفه ساخت اسپیکرهای هوشمند اکوی این شرکت را برعهده دارد، مجبور به تغییر شرایط کاری برای کارگرانش کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۱:۵۶    
شرکت CTRL-labs از یک نسخه آزمایشی و اولیه دستبند هوشمندی رونمایی کرد که قادر است فکر و دستورات ذهنی کاربران را بخواند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۱:۵۶    
نرم افزار صفحه کلید گوگل که با عنوان Gboard معرفی شده از زمان عرضه به بازار، ماهانه به روزرسانی شده است ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۱:۵۱    
دو گوشی هوشمند سامسونگ که در داشبورد خودروی یک شهروند آمریکایی قرار داده شده بود، جرقه زد و خودرو را دچار حریق کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۰:۲۷    
رییس انجمن صنایع همگن قطعه سازی گفت: انجمن قطعه سازان فرانسه در نامه ای رسمی به ما اعلام کرده است که به همکاری با ایران ادامه خواهد داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۰:۲۷    
ظاهرا به خاطر یک اشکال نرم افزاری، تعداد 14 میلیون از کل کاربران فیس بوک در سراسر جهان که با هم در ارتباطند و محتوای خصوصی خود را به اشتراک می گذارند، پست های خود را با همه سهیم شدند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۰:۲۲    
دبیرکل کانون عالی انجمن های صنفی کارگران می گوید اگر هزاران مانع برای گرفتن وام پیش پای جوانان می گذاریم، دست کم شرایط کار را برایشان آسان کنیم.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۰:۱۷    
دولت، نوسازی بافت های ناکارآمد را به عنوان اولویت برنامه های حوزه شهری در نظر گرفته اما این طرح حداقل سه چالش را برای ترغیب و تشویق توسعه گران پیش روی خود می بیند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۰۷:۲۸    
پس از این که یک بورس نسبتا کوچک ارز دیجیتال کره جنوبی در آخر هفته اعلام کرد هک شده است، بیت کوین بیش از 10 درصد سقوط کرد و به پایین ترین میزان خود در 2 ماه اخیر رسید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۰۰:۵۹    
بانکداری ایرانی رشد ماهانه سپرده ها در اسفندماه معادل 5/ 7 درصد گزارش شده و روند بی سابقه ای را ثبت کرده است، حال آنکه به طور معمول این نرخ از 2 درصد تجاوز نمی کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۰۰:۴۹    
دنیای اقتصاد : سکه تمام بهار آزادی پس از ثبت 4 افزایش متوالی، روز دوشنبه در مسیر کاهشی قرار گرفت. در بیست و یکمین روز خردادماه ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۰۰:۴۴    
معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک دی از ارتقای تعداد کاربران و میزان تراکنش خود در حوزه بانکداری الکترونیک مبتنی بر 2 ابزار اینترنت بانک و همراه بانک خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۰۰:۳۴    
فهرست اقلامی که صادرکنندگان آن ملزم به واریز ارز صادراتی به سامانه نیما هستند، طی نامه ای از طرف محمد شریعتمداری به رئیس کل بانک مرکزی اعلام شد ...