شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۶:۰۴Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای بانکداری ایرانی 16 خرداد 1397 - bankdariirani.ir

بانکداری ایرانی 29 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 30 اسفند 1395 بانکداری ایرانی 1 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 31 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 1 اردیبهشت 1397 بانکداری ایرانی 1 تیر 1397 بانکداری ایرانی 1 مرداد 1397 بانکداری ایرانی 31 شهریور 1397 بانکداری ایرانی 1 مهر 1397 بانکداری ایرانی 30 آبان 1397 بانکداری ایرانی 30 آذر 1397 بانکداری ایرانی 30 دی 1397 بانکداری ایرانی 30 بهمن 1397 بانکداری ایرانی 29 اسفند 1397 بانکداری ایرانی 1 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 2 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 3 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 4 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 5 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 6 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 7 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 8 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 9 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 10 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 11 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 12 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 13 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 14 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 15 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 16 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 17 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 18 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 19 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 20 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 21 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 22 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 23 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 24 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 25 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 26 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 27 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 28 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 29 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 30 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 31 خرداد 1397 
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۳:۰۷    
دانشمندان دریافته اند که تاثیر فاصله گرفتن ماه از زمین موجب چرخش کندتر سیاره خاکی و در نتیجه طولانی تر شدن روزها در آینده می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۲۳:۳۹    
اولین عکس از مهران مدیری در ما همه با هم هستیم به کارگردانی کمال تبریزی منتشر شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۵:۱۹    
در قانون قبلی اگر مسبب حادثه رانندگی دچار جرح یا فوت می شد، هزینه پزشکی و یا هزینه ای بابت فوت به شخص و خانواده آنها تعلق نمی گرفت اما در قانون جدید به واسطه حمایت بیشتر از کانون خانواده این مهم میسر ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۴:۳۴    
مرکز مدیریت راه های کشور براساس اطلاعات دریافتی از 2195 ترددشمار فعال از کاهش 6.6 درصدی ترددهای برون شهری در 24 ساعت گذشته نسبت به شبانه روز پیش از آن خبر داد و محدودیت های ترافیکی آخر هفته را اعلام ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۰:۱۸    
لابی فرانسوی اف آی ای وی فرانسه که در زمینه ساخت تجهیزات خودرو فعالیت دارد، سفر ماه آینده خود به ایران را به دلیل تنش های موجود میان آمریکا و اتحادیه اروپا بر سر برجام لغو کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۰:۱۸    
تولید نفت ایران در ماه گذشته میلادی با 20 هزار بشکه کاهش نسبت به ماه قبل به 3 میلیون و 800 هزار بشکه در روز رسیده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۰:۱۸    
یک سال از زمان آغاز تحریم های عربستان و 3 کشور دیگر عربی علیه قطر به بهانه روابط این کشور با ایران و تامین مالی تروریزم می گذرد، مقامات دولت آمریکا معتقدند ایران تنها برنده این تحریم ها بوده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۰:۰۳    
عملیات آبگیری سد بزرگ ایلیسو در ترکیه با پیش بینی اعتراضات مردم و مقامات عراق بی سر و صدا از روز جمعه آغاز شده و نگرانی از کاهش آب دجله در پی آبگیری این سد به موضوع تنش بین عراق و ترکیه تبدیل شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۰:۰۳    
نمایشگاه بین المللی زیلو با شرکت 13 کشور از جمله ایران روز چهارشنبه در موزه ملی ابریشم چین در شهر 'خانگو' مرکز استان 'جی جیانگ' گشایش یافت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۰:۰۳    
یک سخنگوی بوئینگ روز چهارشنبه اعلام کرد که این شرکت در نتیجه بازگشت تحریم های آمریکا، هواپیما به ایران تحویل نخواهد داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۰۹:۵۳    
بانکداری ایرانی معمولا وقتی نرخ ارز بالا می رود، اعتراضها و شکایت ها بالا می گیرد و دولت متهم می شود که نتوانسته مدیریت اقتصادی انجام دهد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۰۹:۴۸    
شاخص قیمت تولیدکننده در سال 1396، با 12.9 درصد افزایش نسبت به سال 1395 به عدد 236.4 رسیده است که نشان دهنده رشد هزینه ها در بخش های تولیدی و صنعتی در سال گذشته است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۰۹:۴۳    
عضو شورای مرکزی خانه کشاورز ایران، گفت: شناسایی قابلیت استان های کشور در مورد کشت محصولات به ویژه محصولات دیم مغفول مانده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۹:۳۴    
بانکداری ایرانی - سایت میزان جدول زیر را منتشر کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۹:۳۴    
بانکداری ایرانی - ایلنا جدول زیر را منتشر کرد. مدل خودرو توضیحات قیمت نمایندگی (تومان) قیمت بازار (تومان) اپتیما JF فول 2016 موجود نیست 180,000,000 ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۹:۲۹    
ایرج رهبر قیمت زمین و نیروی انسانی را دو دلیل عمده افزایش قیمت مسکن دانست و اظهار کرد: رشد قیمت زمین عمده ترین دلیل افزایش قیمت در بازار مسکن به شمار می رود و از سوی دیگر مصالح ساختمانی و نیروی ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۹:۱۹    
قیمت طلا با کاهش ارزش دلار و اوراق قرضه خزانه داری آمریکا افزایش یافت اما انتظار برای افزایش نرخ بهره آمریکا در هفته آینده، قیمت ها را نزولی کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۹:۱۴    
از بعدازظهر فردا تا شنبه وزش باد شدید در شمال شرق، شرق، جنوب شرق، جنوب غرب و مناطقی از جنوب کشور پیش بینی می شود که موجب خیزش گردوخاک در این مناطق خصوصاً در زابل و خوزستان می شود و کیفیت هوا و دید ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۹:۱۴    
لابی فرانسوی سازنده تجهیزات خودروی FIEV سفر ماه جولای خود به ایران را در سایه تنش های میان آمریکا و کشورهای اروپایی بر سر توافق هسته ای لغو کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۹:۰۹    
افزایش تقاضا باعث شد تا عربستان قیمت گذاری برای تمامی انواع نفت خود برای فروش در آسیا را به بالاترین سطح از سال 2014 برساند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۹:۰۴    
سخنگوی شرکت نفتی "انی" ایتالیا گفت: این شرکت مواجه مهمی با ایران ندارد از اینرو تحت تاثیر تحریم های آمریکا قرار نمی گیرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۹:۰۴    
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با اشاره به اختصاص 10 میلیارد دلار اعتبار در بودجه 97 جهت فاینانس پروژه های بزرگ حمل و نقل، خواستار تسریع روند ساخت کریدورهای ریلی جهت اتصال به بنادر شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۸:۵۹    
کارشناس اقتصاد با تأکید بر اینکه بعد از برجام برندها و مارک های مختلف خارجی در کشور مثل قارچ سبز شدند گفت: دولت در پرداخت تسهیلات بانک ها به کارخانه ها قضاوت کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۸:۵۴    
عضو شورای ملی زیتون ایران با بیان اینکه طی حدود 8 سال گذشته سرانه مصرف روغن زیتون در کشور به 250 گرم افزایش پیدا کرده گفت: مصرف روغن زیتون در پیشگیری از انواع بیماری ها بسیار موثر است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۸:۵۴    
وزرای دارایی و خارجه انگلیس، فرانسه و آلمان در نامه ای به همتایان آمریکایی خود درخواست کردند شرکت هایی را که پس از اجرای برجام در ایران سرمایه گذاری کرده اند، از تحریم ها مستثنی کنند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۸:۴۹    
ترافیک در حال حاضر در اغلب محورهای مواصلاتی کشور روان است، همچنین بر اساس آخرین اطلاعات، کل تردد ثبت شده در شبانه روز گذشته نسبت به روز قبل 15.9 درصد کاهش داشته است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۸:۴۹    
معاون تروریسم وزارت خزانه داری آمریکا با ابراز ناخرسندی از عدم اجرای الزامات FATF در ایران، کشورمان را متهم کرد در تلاش است تا با ثبت شرکت هایی پوششی، سیستم مالی بین المللی را دور بزند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۸:۴۹    
در دیدار علی ربیعی وزیرتعاون ، کارورفاه اجتماعی با پت برین تد وزیر کار ایرلند بر همکاری بیشتر در حوزه اعزام نیروی کار از ایران به ایرلند تاکید شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۸:۴۴    
رئیس جمهور ترکیه دلیل اصلی کسری تجاری در بودجه این کشور را واردات انرژی اعلام کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۸:۴۴    
معاون وزیر انرژی روسیه اعلام کرد این کشور قصد دارد با استفاده از فرصت کاهش هزینه ها، حضور خود را در بازارهای جهانی ال ان جی تقویت کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۸:۴۴    
مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی با اشاره به اینکه شرکتهای تعاونی تولید فراگیرترین الگوی نظام بهره برداری در ایران هستند،گفت:این شرکتها حدود3میلیون و200هزار هکتار اراضی را تحت پوشش دارند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۸:۳۹    
بر اساس تازه ترین آمار منتشره با ارزش ترین صنایع بورسی در دوره دو ماهه ابتدایی سال 97 مشخص شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۸:۳۹    
مدیر عامل برق منطقه ای استان تهران به گسترش تونل های انرژی در سطح تهران اشاره کرد و گفت: این تونل ها قرار است در ابعاد بزرگتر و در جهات مختلف شمال، غرب، شرق و جنوب تهران انجام شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۸:۳۹    
جنگ تجاری دونالد ترامپ برای این مطرح شده بود که شغل های بیشتری ایجاد شود، اما مطالعات اخیر نشان می دهد که واقعیت برای سیاست اول آمریکا تلخ تر از این هاست.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۸:۳۴    
مدیر عامل بورس انرژی می گوید هر چند که در دنیا نفت خام فرآورده های نفتی با دلار قیمت گذاری می شوند ولی با توجه به اینکه معاملات ایران با کشور های غربی ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۸:۳۴    
دبیر کمیته فقهی سازمان بورس و اوراق بهادار، آخرین بررسی ها و تصمیمات جلسه اخیر کمیته فقهی را تشریح کرد و گفت: یکی از معاملاتی که در فقه شیعه باید از آن اجتناب شود، معاملات بیع العینه است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۸:۲۹    
یاتا اعلام کرد به دلیل افزایش بهای سوخت و هزینه های نیروی انسانی، پیش بینی خود از سودآوری صنعت هوایی جهان در سال 2018 را با 12 درصد کاهش به 33.8 میلیارد دلار تغییر داده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۸:۱۴    
مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو گفت: زلزله حادث شده در منطقه یاسوج مشکلی در تامین آب و برق منطقه ایجاد نکرده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۸:۰۹    
وزیر تجارت، اشتغال و بازرگانی ایرلند در دیدار با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی جمهوری اسلامی ایران گفت ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۸:۰۹    
وزیر کار کرواسی در دیدار با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی جمهوری اسلامی ایران گفت: این کشور به همراه اتحادیه اروپا متعهد به برجام است و از آن حمایت می کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۸:۰۹    
دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی اعلام کرد که علی رغم خروج آمریکا از برجام تاکنون هیچ قرارداد خارجی در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی متوقف نشده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۸:۰۴    
نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تاکید کرد در شرایط خروج آمریکا از توافق هسته ای برجام نمی توان به تضمین هایی که در قراردادهای خارجی بویژه خودروسازان اروپایی گرفته شده است ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۸:۰۴    
مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز ایران گفت: مطابق وعده به رییس جمهوری، تا پایان امسال هر روز به 10 روستا گازرسانی می کنیم.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۸:۰۴    
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: تعارض منافع بین آمریکا و اتحادیه اروپا بر سر موضوع سرمایه گذاری در ایران آشکار شده است ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۷:۵۹    
دولت ژاپن اعلام کرد تعرفه های سنگین آمریکا بر روی کشورهای متحدش، می تواند باعث تیرگی فزاینده مناسبات طرفین شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۷:۵۹    
مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی (هما) در دیدار با دبیرکل انجمن بین المللی حمل ونقل هوایی (یاتا)* حمایت این سازمان بین المللی از صنعت هوایی ایران در برابر تهدیدهای آمریکا به بازگشت دوباره تحریم ها را ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۷:۵۹    
استاندار کرمانشاه با اشاره به کمک 640 میلیارد ریالی مردم به جمعیت هلال احمر گفت: تاکنون از این محل 29 هزار و 354 خانوار زلزله زده کمک بلاعوض 20 میلیون ریالی دریافت کرده اند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۴:۱۳    
معاون نخست وزیر و وزیر کشور دولت جدید ایتالیا، سیاست این کشور را کاهش ورود مهاجران غیرقانونی به ایتالیا و افزایش اخراج آن ها از این کشور دانست.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۴:۱۳    
حدود 20 روز قبل از زمان مقرر شده برای لغو قانون ممنوعیت رانندگی زنان در عربستان، 10 زن در این کشور گواهینامه رانندگی گرفتند. ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۴:۰۸    
به دنبال بروز شکاف و اختلاف بین دو سوی آتلانتیک بر سر توافق هسته ای ایران و تحریم های جدید واشنگتن علیه تهران، فعالیت آرام و بدون تنش شبکه جهانی ارتباطات مالی بین بانکی (سوئیفت) دستخوش مخاطره شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۴:۰۸    
شرکت ام تی ان اعلام کرد، پس از آنکه شرکت ترکسل دعوایی 4.2 میلیارد دلاری علیه فعالیت های ام تی ان در ایران طرح کرده، پلیس آفریقای جنوبی اسنادی را از دفتر گروه ام تی ان توقیف کرده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۳:۴۸    
وزیر انرژی روسیه گفت تقاضا برای نفت باید در تصمیم گیری کشورهای اوپک و غیراوپک برای تسهیل محدودیتهای تولید تحت توافق جاری، تعیین کننده باشد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۳:۴۸    
به کمک جهش در صادرات و سرمایه گذاری های تجاری، اقتصاد استرالیا ورود به بیست و هفتمین سال بدون رکود را جشن گرفت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۳:۴۸    
عضو هیات علمی دانشگاه علم و صنعت گفت: با توجه به اتفاقاتی همچون تعلیق فعالیت پژو سیتروئن در ایران، طرح ساماندهی بازار خودرو که در مجلس مطرح شده باید متوقف شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۳:۴۸    
قیمت طلا در معاملات روز چهارشنبه بازار آسیا تحت تاثیر ضعف ارزش دلار و کاهش بازده اوراق خزانه، افزایش یافت اما انتظارات برای افزایش نرخ های بهره آمریکا، مانع از پیشروی بیشتر این فلز ارزشمند شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۳:۴۳    
قیمت نفت در معاملات روز چهارشنبه بازار آسیا به دنبال قوت گرفتن احتمال توقف بخشی از صادرات ونزوئلا افزایش یافت؛ اما انتشار خبر درخواست آمریکا از اوپک برای بالا بردن سقف تولیدش ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۳:۴۳    
دولت آمریکا به طور غیررسمی از عربستان سعودی و سایر تولیدکنندگان اوپک درخواست کرده تولیدشان را افزایش دهند اما به رقم مشخصی اشاره نکرده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۳:۴۳    
رئیس دبیرخانه ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از آغاز ثبت نام مرحله اول متقاضیان مشاغل خانگی در هشت استان در الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۳:۴۳    
در معاملات روز چهارشنبه، بورس های آسیایی به کمک روند صعودی بورس وال استریت سبزپوش شدند اما نگرانی ها از اقدامات دولت جدید ایتالیا به قوت خود باقی است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۳:۳۸    
یکی از محققان امنیتی، دو سرور نشتی از یک شرکت مستقر در کالیفرنیا را کشف کرده که آدرس های ای میل و کلمه عبور والدین و نوجوانان را بدون حفاظت ذخیره کرده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۲:۰۸    
با اتمام تعمیرات اساسی پالایشگاه شازند اراک در فاز نخست، تولید بنزین در این پالایشگاه به ظرفیت کامل بازگشت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۲:۰۳    
در راستای تاکید رئیس جمهور در خصوص شفاف سازی و مطلع شدن مردم از جزئیات امور، لازم است دولت در خصوص عملکرد بودجه 97 اعلام کند چرا دریافتیهای وزارت نفت در گزارش خزانه داری ارائه نمی شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۱:۴۸    
مدیرکل دفتر سواحل و تالاب های ساحلی سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به اجرای طرح جامع مدیریت و حفاظت از محیط زیست در سواحل جنوب کشور، از خیز صنایع ساحلی برای محیط زیستی شدن خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۱:۱۸    
وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد: براساس آخرین اطلاعات دریافتی از دو هزار و 200 ترددشمار محورهای برون شهری، رفت و آمد خودروها در 24 ساعت گذشته نسبت به شبانه روز پیش از آن 15.9 درصد کاهش نشان می دهد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۱:۱۳    
کارشناسان مسائل اقتصادی اصلاح قوانین فعالیت بخش خصوصی را گامی برای تحقق اقتصاد مقاومتی با جلب مشارکت مردمی بیشتر و دستیابی به توسعه پایدار می دانند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۱:۱۳    
یک روانشناس خانواده و نوجوان گفت: فضای مجازی در ایران بی محابا در اختیار همه افراد جامعه قرار گرفته؛ در حالی که بر پایه رویکردهای نوین تربیتی ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۱:۱۳    
رئیس گمرک جمهوری آذربایجان گفت: حجم صادرات جمهوری آذربایجان به کشورهای عضو اتحادیه اروپا در پنج ماه سال جاری میلادی (2018) در سنجش با مدت مشابه سال پیش با پنج درصد افزایش به سه میلیارد و 654 میلیون ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۱:۰۳    
به گفته مدیر هماهنگی امور مناطق ویژه اقتصادی، موضوع مصوبه هیئت دولت در ارتباط با عملیاتی کردن و فعال سازی مناطق ویژه اقتصادی مصوب و دارای مجوز شامل بانه و مریوان و قصر شیرین هیچ گونه تضادی با تبدیل ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۱:۰۳    
یک کارشناس بازار کار تاکید کرد که سیاست توزیع کالاهای اساسی به منظور افزایش قدرت خرید و بهبود وضع معیشت خانوارهای کارگری و مستمری بگیر باید در پیش گرفته شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۰:۵۳    
قیمت طلا پس از کاهش در سه روز گذشته، در معاملات روز جاری بازار آسیا که ریسک گریزی سرمایه گذاران بهبود یافت، ثابت بود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۰:۴۳    
یک مقام صنفی با انتقاد از تعلل دولت در تعیین تکلیف نرخ شیرخام،گفت: در کنار همه مشکلاتی که طی ماههای گذشته صنعت لبنیات کشور با ان مواجه بوده، اخیرا قاچاق یونجه هم شرایط را سخت تر کرده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۰:۴۳    
دولت آمریکا از سعودی ها و دیگر صادرکنندگان بزرگ نفت خواسته است تا تولید نفت خود را افزایش دهند؛ قیمت نفت به پایین ترین سطح خود در یک ماه گذشته سقوط کرد اما در پایان از سقوط نجات یافت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۳/۱۶ - ۱۰:۴۳    
آمریکا به زودی جریمه هایی را بر علیه شرکت های اروپایی ای که در پروژه خط لوله گاز نورد استریم2 مشارکت داشتند، اعلام می کند